PDA

View Full Version : Is er iemand dit al opgevallen?


Zwartengeel
7 juni 2009, 06:55
http://forum.politics.be/memberlist.php?&order=DESC&sort=posts&pp=30

Dit kan toch niet onopgemerkt voorbijgaan, vind ik. ;-)

Daarom hiep hiep hoera aan de nieuwe nummer 1 van dit forum! :cheer:

Andro
7 juni 2009, 06:58
Weer een triomf voor Dronkoers! :cheer:

Descartes Jr
7 juni 2009, 07:50
bestaan er al afkick-centra voor politics-verslaafden ?

Zwartengeel
7 juni 2009, 08:00
bestaan er al afkick-centra voor politics-verslaafden ?

Ja, mobiele zelfs. ;-)

50102

Dronkoers
7 juni 2009, 08:07
Ja, mobiele zelfs. ;-)

50102

Oh! Die rijdt zonder licht! ;-)

Dronkoers
7 juni 2009, 08:10
http://forum.politics.be/memberlist.php?&order=DESC&sort=posts&pp=30

Dit kan toch niet onopgemerkt voorbijgaan, vind ik. ;-)

Daarom hiep hiep hoera aan de nieuwe nummer 1 van dit forum! :cheer:

en ja zenne:

Het is zover. (http://forum.politics.be/memberlist.php?&order=DESC&sort=posts&pp=30)..


Aanbid uw nieuwe nummer 1 ;-)


:cheer:

Dronkoers
7 juni 2009, 08:27
bestaan er al afkick-centra voor politics-verslaafden ?

Café's :cheer:

Straks, nadat ik mijn bolleke gekleurd heb, kruip ik op terras :cheer:

Descartes Jr
7 juni 2009, 08:39
Café's :cheer:

Straks, nadat ik mijn bolleke gekleurd heb, kruip ik op terras :cheer:
toch met een WiFi-vastgeroeste laptop, neem ik aan ?

Dronkoers
7 juni 2009, 08:45
toch met een WiFi-vastgeroeste laptop, neem ik aan ?

:-D

Zo zielig ben ik nog nie ;-)

manta
7 juni 2009, 08:47
Café's :cheer:

Straks, nadat ik mijn bolleke gekleurd heb, kruip ik op terras :cheer:

Hier hebde uw bolleke se ... :mrgreen:

Dronkoers
7 juni 2009, 08:49
Hier hebde uw bolleke se ... :mrgreen:

:-(

Descartes Jr
7 juni 2009, 09:04
:-(

Deze is smakelijker : http://tbn0.google.com/images?q=tbn:gwS4BXfRwhiPyM:http://gva.typepad.com/tomdesmet/images/2008/04/24/florreke.jpg

Derk de Tweede
7 juni 2009, 09:15
Ja, mobiele zelfs. ;-)

50102

NMBS Reeks.......

Kallikles
7 juni 2009, 09:32
http://forum.politics.be/memberlist.php?&order=DESC&sort=posts&pp=30

Dit kan toch niet onopgemerkt voorbijgaan, vind ik. ;-)

Daarom hiep hiep hoera aan de nieuwe nummer 1 van dit forum! :cheer:

58.816 bijdragen op een politiek discussieforum zonder één woord te uiten over politiek...

Descartes Jr
7 juni 2009, 09:36
:-D

Zo zielig ben ik nog nie ;-)
67 postings/dag. Ik hoop dat ge een kuisvrouw en een kok in dienst hebt ...

Zwartengeel
7 juni 2009, 09:46
en ja zenne:




:cheer:

Zoiets verdient toch wel een aparte draad, zeker? ;-)

Zwartengeel
7 juni 2009, 09:47
Café's :cheer:

Straks, nadat ik mijn bolleke gekleurd heb, kruip ik op terras :cheer:

Ik ben recht uit het stemhokje het eerste café dat ik tegenkwam binnengestapt om mijn kater van vannacht door te spoelen. ;-)

manta
7 juni 2009, 09:49
Ik ben recht uit het stemhokje het eerste café dat ik tegenkwam binnengestapt om mijn kater van vannacht door te spoelen. ;-)

Had ge dan ni beter vannacht in het stemhokje gaan slapen ? Dan hadde als eerste kunnen stemmen en had ge al een uur in de kroeg gezeten ...;-)

Descartes Jr
7 juni 2009, 09:57
Had ge dan ni beter vannacht in het stemhokje gaan slapen ? Dan hadde als eerste kunnen stemmen en had ge al een uur in de kroeg gezeten ...;-)Of mogen blijven als bijzitter ...

manta
7 juni 2009, 10:00
Of mogen blijven als bijzitter ...

Met een stuk in z'n kl****n ???

't Zou wel plezant zijn ... Moest ik voorzitter zijn zou ik ook een paar bakken bier meebrengen , een leuke dag , eventueel met een BBQ naast de stemhokjes en zo ...
't Zou veel plezanter zijn , een zwijntje aan't spit , een hoop lekker drinken , goede muziek en uiteraard mogen de mensen stemmen zoveel ze willen zolang ze ons maar niet storen ... :cheer:

Descartes Jr
7 juni 2009, 10:05
Met een stuk in z'n kl****n ???

't Zou wel plezant zijn ... Moest ik voorzitter zijn zou ik ook een paar bakken bier meebrengen , een leuke dag , eventueel met een BBQ naast de stemhokjes en zo ...
't Zou veel plezanter zijn , een zwijntje aan't spit , een hoop lekker drinken , goede muziek en uiteraard mogen de mensen stemmen zoveel ze willen zolang ze ons maar niet storen ... :cheer:
en dan allemaal vetbeduimelde en tijmgeurende stembrieven in de urne ... allemaal ongeldig.

Ferme voorzitter ! :roll:

manta
7 juni 2009, 10:09
en dan allemaal vetbeduimelde en tijmgeurende stembrieven in de urne ... allemaal ongeldig.

Ferme voorzitter ! :roll:

Hallooo , ik wil wel computers in m'n stemlokaal hé , dan kan er nog een LANspelletje Battlefield opstaan ... 8-)

Stembrieven zouden uiteraard niet gebruikt worden om op te tekenen , die dienen om fritzakjes te maken , de frieten moeten toch ergens in ... ;-)

:cheer: 'k Ben ne goeie voorzitter :cheer:

Txiki
7 juni 2009, 10:37
Proficiat Dronkoers :cheer:

ge rultttttt

Dronkoers
7 juni 2009, 12:45
Met een stuk in z'n kl****n ???

't Zou wel plezant zijn ... Moest ik voorzitter zijn zou ik ook een paar bakken bier meebrengen , een leuke dag , eventueel met een BBQ naast de stemhokjes en zo ...
't Zou veel plezanter zijn , een zwijntje aan't spit , een hoop lekker drinken , goede muziek en uiteraard mogen de mensen stemmen zoveel ze willen zolang ze ons maar niet storen ... :cheer:

Hallooo , ik wil wel computers in m'n stemlokaal hé , dan kan er nog een LANspelletje Battlefield opstaan ... 8-)

Stembrieven zouden uiteraard niet gebruikt worden om op te tekenen , die dienen om fritzakjes te maken , de frieten moeten toch ergens in ... ;-)

:cheer: 'k Ben ne goeie voorzitter :cheer:

Ik wil bijzitten bij manta :cheer:

Zwartengeel
7 juni 2009, 12:47
NMBS Reeks.......

77-78.

Flanelcondoom
7 juni 2009, 20:24
58.816 bijdragen op een politiek discussieforum zonder één woord te uiten over politiek...

Over tetten praten in een politiek forum heeft een hoog hoho-gehalte.

Jaani_Dushman
7 juni 2009, 21:08
Over tetten praten in een politiek forum heeft een hoog hoho-gehalte."Hoho" zoals in... ?

Flanelcondoom
7 juni 2009, 21:25
Nee.

De hoho-factor is een typisch Vlaams fenomeen. Alleja, het bestaat in alle culturen, maar het is hier zeer uitgesproken.
Het gaat erom wanneer iemand ombeschaamde, vaak platvloerse uitspraken doet, over dingen die iedereen wel denkt maar niemand durft te zeggen.
De etymologie is een onomatopee dat het lach nabootst dat mensen maken wanneer iemand in hun bijzijn een dergelijke uitspraak doet.

De Vlaming, door zijn schichtigheid en onderdrukking, vindt het geweldig wanneer eens iemand zo'n opmerkingen durft geven. Hij kijkt op naar die mensen daar hij ook graag zo zou willen zijn.
Dit is de reden waarom bepaalde humor in Vlaanderen populair is, en niet elders. Herman Brusselmans is een typisch Vlaams hoho-fenomeen. Hans Teeuwen sloeg aan in Vlaanderen en aanzienlijk minder in Nederland juist door de hoho-factor van zijn shows. Ook Het Eiland, In De Gloria, en ergens ook Man Bijt Hond zijn typische hoho-fenomenen.

liberalist_NL
7 juni 2009, 21:37
Met het daggemiddelde ga ik het nog wel hogerop schoppen denk ik. 8-)

liberalist_NL
7 juni 2009, 21:39
:cheer: Ik ben Nederlands kampioen op dit forum :cheer:

Flanelcondoom
7 juni 2009, 21:45
:cheer: Ik ben Nederlands kampioen op dit forum :cheer:

Niet qua inhoud. Als het op inhoud nakomt ben je verslagen door Vaandeldrager met zijn >140 posts.

liberalist_NL
7 juni 2009, 21:50
Niet qua inhoud. Als het op inhoud nakomt ben je verslagen door Vaandeldrager met zijn >140 posts.
Laten we maar niet beginnen met de holheid van uw standpunten. Al uw meningen zijn gebaseerd op 0 ijkpunten en daarom heeft u drugs nodig om met ideeën te komen. Net als dit (http://www.southparkstudios.com/clips/155227)fictieve individu.

Flanelcondoom
7 juni 2009, 21:52
Laten we maar niet beginnen met de holheid van uw standpunten. Al uw meningen zijn gebaseerd op 0 ijkpunten en daarom heeft u drugs nodig om met ideeën te komen. Net als dit (http://www.southparkstudios.com/clips/155227)fictieve individu.

Ik heb geen ijpunten nodig, vastgeroeste. Ik ben flexibel. Ben niet bang om het duistere in te duiken.

PS: je hebt er weeral niks van begrepen.

liberalist_NL
7 juni 2009, 21:54
Ik heb geen ijpunten nodig, vastgeroeste. Ik ben flexibel. Ben niet bang om het duistere in te duiken.

PS: je hebt er weeral niks van begrepen.
Zonder ijkpunten is taal waardeloos.