PDA

View Full Version : Schedel ontdekt op Mars ?


Descartes Jr
11 juni 2009, 08:40
Men ziet er geen mens, geen kangoeroe,
geen water, geen lucht geen kaketoe.
Maar zie ik nu scheel ?
Ligt daar een bekkeneel ?
Waar is David Bowie nu weer naartoe ?

http://www.hbvl.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/06/10/472537/schedel-ontdekt-op-mars_5_460x0.jpg
Ground Control, I have a problem ! (http://www.hbvl.be/nieuws/wetenschap/aid838678/schedel-ontdekt-op-mars.aspx)

Bovenbuur
11 juni 2009, 09:00
Tuuuuuuuuuuurlijk.

manta
11 juni 2009, 09:01
Wat voor iedereen al lang duidelijk was zal nu ook weer door "hen" worden afgedaan als een verzinsel ... :-D
Wat gaan ze nu weer uitvinden ??? Dat het een rotsformatie is ??? Dat het een schaduw van de één of andere parasol in Ibiza is ??? :roll:

Enfin , wij weten beter , we waren niet de eersten op mars ... :lol:

Libro
11 juni 2009, 10:35
En weer een gezicht op Mars...

Derk de Tweede
11 juni 2009, 11:08
Ik zal het maar niet verklappen....
Dat is de schedel van Boudewijn....8-)

Jennes
11 juni 2009, 14:45
Luguber.

liberalist_NL
11 juni 2009, 15:08
Ik heb wel eens ergens gelezen dat als men een ammoniakbom op Mars gooit, dat we het broeikaseffect daar weer herinstellen. Het zorgt voor een kettingreactie omdat de bevroren CO² weer de lucht in gaat.

Andro
11 juni 2009, 15:26
Ik dacht dat het over een ammonia-asteroide van tweeenhalve kilometer zou gaan, freon zou de klus ook al kunnen klaren.

circe
11 juni 2009, 15:27
Ik heb wel eens ergens gelezen dat als men een ammoniakbom op Mars gooit, dat we het broeikaseffect daar weer herinstellen. Het zorgt voor een kettingreactie omdat de bevroren CO² weer de lucht in gaat.
met één bommeke?

dat zou plezant zijn!

liberalist_NL
11 juni 2009, 15:30
Mars lijkt in principe heel veel op de aarde. Het heeft regelmatige seizoenen en omwentelingen. Dagen en jaren duren wel twee keer zo lang. En de zwaartekracht is een derde van wat het hier is.

Maar leven is zeker mogelijk, met genoeg manipulatie van onze kant.

Bovenbuur
11 juni 2009, 15:55
Mars lijkt in principe heel veel op de aarde. Het heeft regelmatige seizoenen en omwentelingen. Dagen en jaren duren wel twee keer zo lang. En de zwaartekracht is een derde van wat het hier is.

Maar leven is zeker mogelijk, met genoeg manipulatie van onze kant.

Misschien is er al leven geweest, misschien is het er nog steeds, maar geen mensachtigen die zich de hele dag verstoppen en af en toe een berg in de vormvan en gezicht aanleggen, een paar kanalen graven en een schedel naar de oppervlakte werken.

Derk de Tweede
11 juni 2009, 16:43
Mars lijkt in principe heel veel op de aarde. Het heeft regelmatige seizoenen en omwentelingen. Dagen en jaren duren wel twee keer zo lang. En de zwaartekracht is een derde van wat het hier is.

Maar leven is zeker mogelijk, met genoeg manipulatie van onze kant.

Foei!

Een etmaal duurt op Mars ...... uur.

giserke
11 juni 2009, 16:52
Blijkbaar zijn er al tettenbars geweest op Mars?

bgf324
11 juni 2009, 16:56
8O


Shit, ze hebben mij ondekt. 8O
Tegenwoordig kun je nergens meer je lijken dumpen zonder ondekt te worden :evil:

Adam Smith
11 juni 2009, 18:00
Mars lijkt in principe heel veel op de aarde. Het heeft regelmatige seizoenen en omwentelingen. Dagen en jaren duren wel twee keer zo lang. En de zwaartekracht is een derde van wat het hier is.

Maar leven is zeker mogelijk, met genoeg manipulatie van onze kant.

Qua jaren heeft u gelijk dat duurt zo'n +/- 687 dagen, maar een marsdag duurt maar 24,6 uur oftewel bijna net zo lang als een dag op aarde.

Uh-Huh
11 juni 2009, 19:14
Gezichtsbedrog!

Flanelcondoom
11 juni 2009, 19:16
Lijkt op Longcat.

LiberaalNL
11 juni 2009, 20:40
Mars lijkt in principe heel veel op de aarde. Het heeft regelmatige seizoenen en omwentelingen. Dagen en jaren duren wel twee keer zo lang. En de zwaartekracht is een derde van wat het hier is.

Maar leven is zeker mogelijk, met genoeg manipulatie van onze kant.
Klopt: zeker rond de evenaar waar het s'zomers zelfs 30 graden kan worden!

cookie monster
11 juni 2009, 21:11
Total Recall :-D

Mitgard
11 juni 2009, 21:17
en dan?
hier op aarde vind je ook schedels hoor. :?

Jaani_Dushman
11 juni 2009, 21:22
Andras Pandy in space! :cheer:

stropke
11 juni 2009, 21:54
Dagen en jaren duren wel twee keer zo lang.

Amai dan blijf kik hier.
Werktijdverkorting en flex pensioen zit er daar ook nie in, pfffffffff :roll:

Jazeker
11 juni 2009, 22:04
en dan?
hier op aarde vind je ook schedels hoor. :?

Van de aarde weten we dan ook met zekerheid dat er beestjes met schedels rondlopen.

Jazeker
11 juni 2009, 22:04
Andras Pandy in space! :cheer:

Met zijn zuurtjes kon ie die schedels ook wel wegwerken, hoor.

bgf324
11 juni 2009, 22:13
Met zijn zuurtjes kon ie die schedels ook wel wegwerken, hoor.

Maar op Mars heb je niet op elke straathoek een chemiefabriek om die zuurtjes te kopen;-)


"FUCK! Ik wist dat ik iets vergeten meedoen was nr Mars!:evil:"