PDA

View Full Version : Inlichtingen voor USA

CONTRA
23 april 2004, 12:40
Wie brengt de verenigd e staten op de hoogte van de praktijken en ondemocratisch gedrag in Belgie, tegen Amerika en Het Vlaams blok dat de states nu hun conclusies eens trekken.

alleman mag het weten

God bless you

Griffin
23 april 2004, 13:12
Wie brengt de verenigd e staten op de hoogte van de praktijken en ondemocratisch gedrag in Belgie, tegen Amerika en Het Vlaams blok dat de states nu hun conclusies eens trekken.

alleman mag het weten

God bless you

Bush zal het graag horen, en ondertussen nog een paar miljoen Europeanen hun privacy schenden. U weet toch dat de VS uw persoonsgegevens (een stuk of 34, zoals emailadres, voedselkeuze,...) mag opslaan voor 3.5 jaar en doorgeven aan andere landen indien ze dat noodzakelijk acht? Ik dacht dat deze topic daarover zou gaan, maar dan viel ie in de categorie buitenland, al is dat nu ook al het geval natuurlijk.

Oussaka, Malik
23 april 2004, 13:16
WMD ontdekt in West-Vlaanderen !!! Waarschijnlijk een heel pak chemische wapens ook.
Maar ze moeten er snel bij zijn, want DOVO is ze aan het opruimen.
cc: info@usembassy.be

sebby
23 april 2004, 13:24

alleman mag het weten

God bless you

:lol: :lol: :lol:

De knuppel is in het hoender hok, en de hoenders beginnen als kippen zonder kop rond te crossen :D

CONTRA
23 april 2004, 14:26
:lol: :lol: :lol:

De knuppel is in het hoender hok, en de hoenders beginnen als kippen zonder kop rond te crossen :D

Da's zeker mijn pluimen en eirenen zijn al gepikt door nen Marokkaan :( en nu had ik eens een partij waarin ik geloofde !

Toch bkijf ik stemmen op het blok :wink:

Erich_Honecker
26 april 2004, 00:12
Geachte,

Wat is er mis mee om gegevens van reizigers richting de VS te vervaardigen? NIETS DUS

Waarom mag de VS mijn e-mail adres niet weten ??
Waarom mag de VS mijn vingerafdrukken en Iris-scan niet hebben ??

DNA moet er ook nog bij kunnen vind ik......waarom niet??

Oke, als terrorist kan ik me hier iets bij voorstellen......

Maar als eerlijke burger niet.....

De VS is heel goed op de hoogte van de ondemocratische gedragingen van ons regime, vergis je niet !!

De VS heeft ook haar mensen in Belgie, welke voor inlichtingen zorgen aan Bush......

Het Vlaams-Blok is zeker geen onbekende voor de Amerikanen, het Vlaams-Blok is voor Amerikaanse begrippen zelfs een ´links´partijtje........kun je na gaan.......waar men helemaal niets van te vrezen is...........in tegendeel

k9
26 april 2004, 07:59
Geachte,

Wat is er mis mee om gegevens van reizigers richting de VS te vervaardigen? NIETS DUS
Schending van de privacy.

Erger nog de wetten in de VS die de privacy van die gegevens beheren zijn enkel voor VS burgers.

De VS zou dus die gegevens kunnen verkopen zonder probleem.

Waarom mag de VS mijn e-mail adres niet weten ??
Waarom mag de VS mijn vingerafdrukken en Iris-scan niet hebben ??

DNA moet er ook nog bij kunnen vind ik......waarom niet??

Niet enkel dat het gaat zelfs tot wat je eet en hoe je je gedraagt.

Vraag je niet amerikaanse muziek en eet je geen varkensvlees? Oei oei, je zal geseind worden als een potentieele terrorist.

Eventjes controleren wat je allemaal gemaild hebt de laatste tijd om te zien of er niks verdacht tussen zit.

De VS is heel goed op de hoogte van de ondemocratische gedragingen van ons regime, vergis je niet !!

Welk ondemocratische gedragingen? Ah je bent nog aan het zagen over het VB, get over it. niks ondemocratisch aan.

Het Vlaams-Blok is zeker geen onbekende voor de Amerikanen, het Vlaams-Blok is voor Amerikaanse begrippen zelfs een ´links´partijtje........kun je na gaan.......waar men helemaal niets van te vrezen is...........in tegendeel

Zelfs in de VS staat het VB te boek als een rechtse partij, ook als een neo-nazitische en ex-facistische partij.

neruda
26 april 2004, 09:05

alleman mag het weten

God bless you

Ik zou dit met plezier willen doen...ik hoor de Amerikanen al zeggen :

'Flemish Bloc ? Isn't it the Belgian nazi-loversparty ? A party who started with some old farts who collaborated with the nazis ? F... them all ! '..

Geloof me dat is ook het enige wat de CIA van het VB weet... :?

Erich_Honecker_SED
26 april 2004, 13:41
Geachte,

Schending van de privacy is natuurlijk een achterhaald verhaal.

Hoeveel is die privacy namelijk waard als je met een terrorist in het vliegtuig zit ???

En het doel is niet JFK airport maar een of andere wolkenkrabber !!!!

Ik geef de Amerikanen groot gelijk dat ze deze gegevens willen hebben.

Daarnaast weet men dan ook dat ik GEEN moslim ben, en ben ik dus sneller langs de grens !!

Klauwaart
27 april 2004, 00:40

alleman mag het weten

God bless you

Bij deze breng ik de verenigd e staten op de hoogte van de praktijken en ondemocratisch gedrag in Belgie, tegen Amerika en Het Vlaams blok dat de states nu hun conclusies eens trekken.

alleman mag het weten

Graag gedaan :cry:

PS: being sarcastic

Erich_Honecker_SED
4 mei 2004, 23:55
Geachte,

Schending van de privacy is natuurlijk een achterhaald verhaal.

Hoeveel is die privacy namelijk waard als je met een terrorist in het vliegtuig zit ???

En het doel is niet JFK airport maar een of andere wolkenkrabber !!!!

Ik geef de Amerikanen groot gelijk dat ze deze gegevens willen hebben.

Daarnaast weet men dan ook dat ik GEEN moslim ben, en ben ik dus sneller langs de grens !!

S.
5 mei 2004, 00:04

alleman mag het weten

God bless you

Ga ervoor zou ik zeggen! De beste manier om te weten te komen of de vrijheid van meningsuiting in een land werkelijk bedreigd is, is te kijken naar wat het buitenland (en meer specifiek de buitenlandse pers) schrijft. Tot nog toe is er maar één stuk dat Uw stellingen bevestigd. Een opinieartikel van een gecontesteerde columnist. Aangezien het Blok de buitenlandse media wel zal 'scannen' op voor hun positieve berichtgeving, zou het vanuit hun logica zeer vreemd moeten zijn dat er niet meer artikels zijn verschenen.

JoeQpublic
5 mei 2004, 09:57
ik hoor de Amerikanen al zeggen :

'Flemish Bloc ? Isn't it the Belgian nazi-loversparty ? A party who started with some old farts who collaborated with the nazis ? F... them all ! '..

Geloof me dat is ook het enige wat de CIA van het VB weet... :? Ik geloof u voor gene meter Neruda :lol:

zelfs in hun world factbook melden ze al dat Frank Vanhecke voorzitter is.

http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/be.html#Govt

Ik ben er redelijk zeker van dat er voor de West-europese regio analysten zijn die zich enkel en alleen met extreem-rechtse en -linkse splinterbewegingen en dergelijke bezighouden, wat betekent dat dan voor de gewone partijen?

Wie wie is binnen dat kleine wereldje is rap genoeg te achterhalen en de na-oorlogse politieke geschiedenis (Blok-VU-repressie-etc) is ook niet echt metafysica hé.

btw: hoe vaak hoor ik Blokkers klagen over deze zaken? (zelfde site)

"growing producer of synthetic drugs; transit point for US-bound ecstasy; source of precursor chemicals for South American cocaine processors; transshipment point for cocaine, heroin, hashish, and marijuana entering Western Europe; money laundering related to trafficking of drugs, automobiles, alcohol, and tobacco"
en dan maar geloven dat enige probleem in Antwerpen een stel tieners is wat es een autoruit breekt of een Roemeen die een auto pikt. Ziende blind zijn...

Gentenaar
5 mei 2004, 19:04

yes! ze kennen de PVDA niet!

TomB
5 mei 2004, 19:16
Ik zou dit met plezier willen doen...ik hoor de Amerikanen al zeggen :

Geloof me dat is ook het enige wat de CIA van het VB weet... :?

Ik denk dat ge de CIA een beetje onderschat, daar zitten kerels bij die meer over de Belgische politiek kennen als gij.

JoeQpublic
6 mei 2004, 10:33

yes! ze kennen de PVDA niet! euh.. ik vrees dat jullie samen met AEL, BUB enzoverder onder "other minor parties" zitten :wink: