PDA

View Full Version : Begin van het einde ?


Busse87
14 juni 2009, 18:46
Hellow,

Ik volg nogal het nieuws goed op .
Maar de laatste tijd hekel ik mij aan bedreigingen van koreanen en iran enz...

Pakistan dat oorlog voert tegen moslims ( taliban ) , Iran dat van zich afbijt tov de westerse wereld en Israel , N-Korea dat de VN uitdaagt voor een bommetje te lanceren , de wereldwijde crisis , enz...

Is dit het begin van het einde ?? De komst van WOIII ??
Persoonlijk vindt ik dat het er slecht uitziet . Er wordt terug gedregen met kernwapens en de wereld blijft er heel kalm onder . Wij maken ons zorgen voor een goede regering maar ik denk dat je binnen de 5 jaar niksmeer van u regering zult hebben .

Misschien en hopelijk heb ik ongelijk en gebeurt er niks , maar ik heb zo een gevoel dat het niet goed gaat aflopen .
Misschien wordt ik hier wel voor zot verklaard , maar persoonlijk denk ik er erger over .

Omar Torrijos
14 juni 2009, 18:57
Hellow,

Ik volg nogal het nieuws goed op .
Maar de laatste tijd hekel ik mij aan bedreigingen van koreanen en iran enz...

Pakistan dat oorlog voert tegen moslims ( taliban ) , Iran dat van zich afbijt tov de westerse wereld en Israel , N-Korea dat de VN uitdaagt voor een bommetje te lanceren , de wereldwijde crisis , enz...

Is dit het begin van het einde ?? De komst van WOIII ??
Persoonlijk vindt ik dat het er slecht uitziet . Er wordt terug gedregen met kernwapens en de wereld blijft er heel kalm onder . Wij maken ons zorgen voor een goede regering maar ik denk dat je binnen de 5 jaar niksmeer van u regering zult hebben .

Misschien en hopelijk heb ik ongelijk en gebeurt er niks , maar ik heb zo een gevoel dat het niet goed gaat aflopen .
Misschien wordt ik hier wel voor zot verklaard , maar persoonlijk denk ik er erger over .

Je hebt in zekere zin gelijk. Het nieuws lijkt dezer dagen aardig wat op de 'gekleurde' berichtgevingen van de jaren '80 van Fox en CNN... Denk maar aan de Panamacrisis, Falklandoorlog, de golfoorlog wat later.. L'histoire se répète, wie het niet in wil zien, krijgt later spijt...

Maar, ik denk niet dat we nu al op het punt van de nucleaire holocaust staan.. Er moet nog veel meer gedreigd en gezeverd worden voor de stoppen endgültig doorslaan.

Flanelcondoom
14 juni 2009, 19:11
:lol:

Busse87
14 juni 2009, 19:27
Da is al 1...

Flanelcondoom
14 juni 2009, 19:27
Ja, da's al nog 1 die na een overdosis kwaliteitskrant zijn angst komt ventileren op een politiek forum.

Busse87
14 juni 2009, 21:02
Mmm niet echt .

Maar het is toch duidelijk dat er nog iets groots gaat gebeuren ?

Andy
14 juni 2009, 21:04
Waarom vind jij dat duidelijk?

Valentine Julien
14 juni 2009, 21:59
Lees je in het engels?
:?
http://www.henrymakow.com/the_new_paradigm.html

Jennes
14 juni 2009, 22:19
De bedreigingen van Kim Jong II vind ik ook geen reden tot juichen. Alle berichten over de voorbereiding van een regimewissel-legitimering ten spijt. Ik denk niet dat het daarom bij de buitenlanders zal dreigen... Weten de Noord-Koreanen zelf overigens wel van al dat gedreig richting buitenwereld? Ik denk niet dat een gazet, tv of radio uw eerste behoefte is als je honger hebt...

Van Iran denk ik dat we iets minder schrik moeten hebben. In het laatste krantenartikel dat ik las stond de titel (zowat een oorlogsverklaring) van het artikel in geen verhouding tot de werkelijke inhoud ervan (het gewone spierballengerol).

Vreemd tijdstip om die bedreiging vanuit het midden-oosten te uiten wel, vlak na Obama's doortocht. Een missie die trouwens niet zonder gevolg blijft:
http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=DMF20090614_021 :) Dat vind ik goed nieuws.

Sjaax
14 juni 2009, 22:33
Hellow,

Ik volg nogal het nieuws goed op .
Maar de laatste tijd hekel ik mij aan bedreigingen van koreanen en iran enz...

Pakistan dat oorlog voert tegen moslims ( taliban ) , Iran dat van zich afbijt tov de westerse wereld en Israel , N-Korea dat de VN uitdaagt voor een bommetje te lanceren , de wereldwijde crisis , enz...

Is dit het begin van het einde ?? De komst van WOIII ??
Persoonlijk vindt ik dat het er slecht uitziet . Er wordt terug gedregen met kernwapens en de wereld blijft er heel kalm onder . Wij maken ons zorgen voor een goede regering maar ik denk dat je binnen de 5 jaar niksmeer van u regering zult hebben .

Misschien en hopelijk heb ik ongelijk en gebeurt er niks , maar ik heb zo een gevoel dat het niet goed gaat aflopen .
Misschien wordt ik hier wel voor zot verklaard , maar persoonlijk denk ik er erger over .Als je je echt angstig voelt, zou ik eens naar een dokter gaan. Misschien geeft hij je een pilletje of stuurt hij je door naar een zieleknijper. Sterke angst is een kwelduivel, zorg dat je er vanaf komt. Hoe eerder, hoe beter.

Pieter B
14 juni 2009, 22:42
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH, WE GAAN ALLEMAAL DOOOOOOOOOOOD!!!!!

Nee echt, ook al zou het zo zijn, veel kunne we er niet aan doen.
Ik heb trouwens een gehoord dat een nucleaire explosie voor een redelijk pijnloze dood zorgt als je dicht genoeg bij het inslag punt zit.

<!-- / message -->
14 juni 2009, 22:46
Is er dan al een einde gekomen aan WO III ?

Jennes
14 juni 2009, 22:49
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH, WE GAAN ALLEMAAL DOOOOOOOOOOOD!!!!!

Nee echt, ook al zou het zo zijn, veel kunne we er niet aan doen.
Ik heb trouwens een gehoord dat een nucleaire explosie voor een redelijk pijnloze dood zorgt als je dicht genoeg bij het inslag punt zit.

Welke betrouwbare bron heeft je dat vertelt? ;)

Door de snelheid waarmee je tot niets wordt herleid allicht. Voordat je receptoren die met een nochtans enorme snelheid werken, via je zenuwbanen je hersenen bereiken om de pijn door te geven ben je al lang volledig herleidt tot as ...

Binnen de 100 km is btw zeker dicht genoeg geloof ik ...

Johan Bollen
14 juni 2009, 23:34
Hellow,

Ik volg nogal het nieuws goed op .
Maar de laatste tijd hekel ik mij aan bedreigingen van koreanen en iran enz...

Pakistan dat oorlog voert tegen moslims ( taliban ) , Iran dat van zich afbijt tov de westerse wereld en Israel , N-Korea dat de VN uitdaagt voor een bommetje te lanceren , de wereldwijde crisis , enz...

Is dit het begin van het einde ?? De komst van WOIII ??
Persoonlijk vindt ik dat het er slecht uitziet . Er wordt terug gedregen met kernwapens en de wereld blijft er heel kalm onder . Wij maken ons zorgen voor een goede regering maar ik denk dat je binnen de 5 jaar niksmeer van u regering zult hebben .

Misschien en hopelijk heb ik ongelijk en gebeurt er niks , maar ik heb zo een gevoel dat het niet goed gaat aflopen .
Misschien wordt ik hier wel voor zot verklaard , maar persoonlijk denk ik er erger over .

Zot zou ik niet zeggen. Ik zie je eerder als een slachtoffer van mediapropaganda. Tegenwoordig is het niet voldoende de TV aan te zetten of de krant 's morgens open te slaan als je pretendeert geïnformeerd te willen zijn.

Johan Bollen
14 juni 2009, 23:36
Ja, da's al nog 1 die na een overdosis kwaliteitskrant zijn angst komt ventileren op een politiek forum.

:lol:

't is eigenlijk niet voor te lachen...ik weet.

RodeLantaarn
14 juni 2009, 23:42
Ja, da's al nog 1 die na een overdosis kwaliteitskrant zijn angst komt ventileren op een politiek forum.

Je hebt maar te raden naar de politieke voorkeur ;-)

RodeLantaarn
14 juni 2009, 23:43
:lol:

't is eigenlijk niet voor te lachen...ik weet.

Dat beschrijft het gevoel wel perfect.

Omar Torrijos
15 juni 2009, 09:00
Dat beschrijft het gevoel wel perfect.

http://lh3.ggpht.com/_n5mpmNQMIeE/R694iy3ACqI/AAAAAAAAAsE/UcYOa1_Tu-k/s800/Romans_of_the_Decadence.jpg

Het begint met mentale kanker: depressies, melancholie & laissez faire...

Ambiorix
15 juni 2009, 09:18
Mmm niet echt .

Maar het is toch duidelijk dat er nog iets groots gaat gebeuren ?

is dat het "gezond verstand" dat u dat zegt? of het buikgevoel? of eerder allebei?

patrickve
15 juni 2009, 09:21
Welke betrouwbare bron heeft je dat vertelt? ;)

Door de snelheid waarmee je tot niets wordt herleid allicht. Voordat je receptoren die met een nochtans enorme snelheid werken, via je zenuwbanen je hersenen bereiken om de pijn door te geven ben je al lang volledig herleidt tot as ...

Binnen de 100 km is btw zeker dicht genoeg geloof ik ...

Uh, nee, da's niet de goeie afstand. Voor een gewone atoombom (artisanale stijl zoals ons Kimmeke) is 100 km totaal schadeloos ; voor een hele dikke waterstofbom type Tsar Bomba denk ik dat het onaangenaam dichtbij is, en dat je wel wat last kan hebben zoals fallout of zo.

Als je zeker wil zijn van snelle vernietiging, ga je best op enkele honderden meter voor een gewone (Hiroshima) atoombom, of voor 1 of 2 km ten hoogste voor een waterstofbom. Anders riskeer je zwaar bestraald en verbrand te zijn zonder onmiddellijk dood te zijn.

Als je zeker wil zijn dat het rap gedaan is en dat je geen zeer zal voelen, is het beste op de bom gaan te zitten, zoals in Dr. Strangelove :-) Waarschijnlijk de meest pijnloze vorm van zelfmoord.