PDA

View Full Version : Kimberley '56 sterretjes' Vlaeminck


Pagina's : [1] 2 3 4

Jan Rap en z'n maat
16 juni 2009, 16:52
KORTRIJK - De 18-jarige Kimberley Vlaeminck uit Kortrijk heeft een klacht ingediend tegen een tatoeëerder uit Kortrijk. 'Ik had drie sterretjes gevraagd, maar die gek zette er zonder mijn toestemming 56 op mijn gezicht!'

'Zie me hier nu zitten: ik ben lelijk. Zelfs verminkt! Zo durf ik alleszins niet te gaan werken.' Kimberley Vlaeminck (18) uit Kortrijk zit er verslagen bij. Ze is in shock. 'Ik heb dit niet gewild. Echt niet', zucht ze. Zondag trok ze samen met haar vader Diego, haar vriend en haar zus naar Tatoo Box in de Steenpoort in Kortrijk. 'Ik heb altijd gekleurde puntjes naast mijn linkeroog gewild. Mijn vader wilde die betalen. Omdat iedereen in onze familie toch een tatoeage heeft.'

Bij de tatoeëerder liet kapster Kimberley Vlaeminck zich overhalen om sterretjes te kiezen in plaats van puntjes. 'Ik zei die man dat ik er drie wilde.'

Volgens Kimberley verliep de communicatie niet bijster vlot. 'Die man sprak enkel Frans. En dat was een probleem: ik spreek enkel Nederlands en een heel klein beetje Engels.'

Toen haar familie en vriend een ijsje gingen halen, bleef Kimberley alleen achter op de tatoeagestoel. 'Die man had een tekening gemaakt met meerdere sterren. Ik had hem gezegd dat ik er maar drie moest hebben. Maar hij bleef maar bezig. Zeker drie keer heb ik hem gevraagd om te stoppen. Maar hij zei telkens dat hij nog een klein beetje werk had met inkleuren. En plots vroeg hij of hij de laatste twee grote sterren ook moest inkleuren. Ik viel uit de lucht, wist niet over welke grote sterren hij het had. En net op dat moment kwam mijn vader terug binnen.'

Vader Diego kon er niet mee lachen. 'Ik vond het zelf ook niet goed. Ik denk dat ik tijdens de hele sessie even ingedut moet zijn. Ik was die ochtend dan ook al om 5 uur gaan werken', zegt Kimberley Vlaeminck.

De geviseerde tatoeëerder Rouslain Toumaniantz (37), een uitgeweken Parijzenaar die nog maar enkele maanden een shop heeft in Kortrijk, wuift dat argument weg. 'Slapen als je in je gezicht wordt getatoeëerd, dat is onmogelijk. Omdat het gewoon te veel pijn doet. Dit is een heel vreemd verhaal. Dat meisje heeft die sterren gevraagd. En ik heb ze haar gegeven. Punt aan de lijn. Ze was er overigens aanvankelijk ook héél blij mee. Alleen: dat veranderde toen ze haar vader zag.'

De tatoeëerder zegt dat hij het foutje niet zelf kan rechtzetten. 'Als ze écht van die sterren af wilt kan ze die met een laser laten weghalen. Maar ik kan het niet. Want ik heb zo'n duur toestel niet. En ik zal die behandeling ook niet betalen. De enige toegeving die ik wil doen, is korting geven. Omdat ze zo ontevreden is, moet ze van mij maar 50 euro betalen. Dat is de kostprijs voor vier sterren.'

Kimberley Vlaeminck diende zondagavond nog een klacht in bij de politie. 'Als die man inderdaad opzettelijk méér sterretjes dan gevraagd op haar gezicht zette, dan valt dat onder opzettelijke slagen en verwondingen', zegt Tom Janssens, woordvoerder van het parket van Kortrijk. 'Maar misschien gaat het om een communicatiestoornis of veranderde het meisje van mening toen haar familie het resultaat afkeurde. Dat moet het onderzoek uitwijzen.'

Het 'sterrenmeisje' heeft weinig zin in een lange procedure. 'Die sterren moéten weg. Hoe sneller, hoe liever. Want iedereen die me ziet, zegt het: zo kun je niet gaan werken. Ik durf zó niet naar buiten. Omdat ik te lelijk ben.'

http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=G062BFKCI

Ook volgens de VRT nieuwsredactie belangrijk genoeg om "één en ander" te analyseren: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/regio/westvlaanderen/090616_Tattoo

Facebookpagina: http://www.facebook.com/group.php?gid=92339175980#/group.php?gid=92339175980

Buitenlandse pers: http://www.dailymail.co.uk/news/worldnews/article-1193384/Teen-suing-tattoo-artist-8-500-asked-stars-face--ended-56.html

http://i159.photobucket.com/albums/t150/gesmiete/sterretjes2.jpg

http://photos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs099.snc1/4989_91267318677_774763677_1868541_8328740_n.jpg

http://farm4.static.flickr.com/3634/3631370573_50ac720dbd.jpg
Bij het zien van deze familiefoto kunnen we maar één iets zeggen: "het stond in 'de sterren' geschreven..."

giserke
16 juni 2009, 16:58
woehahaha

Een stomme koe kan maar 1 ding: gras kouwen.

illwill
16 juni 2009, 16:58
BWaha!!

Wedden dat ze niet is ingeslapen. Ze willen gewoon geld. That's it.

Jan Rap en z'n maat
16 juni 2009, 17:10
http://img142.imageshack.us/img142/5600/51129352394587453479087.jpg

lol

Jedd
16 juni 2009, 17:23
als dit geen hoax is, verdient die tatoeëerder een berufsverbot


in het gezicht tatoeëren doe je niet, zeker niet bij 18-jarigen.

illwill
16 juni 2009, 17:25
als dit geen hoax is, verdient die tatoeëerder een berufsverbot


in het gezicht tatoeëren doe je niet, zeker niet bij 18-jarigen.

En waarom dan wel niet?

Raf
16 juni 2009, 17:33
als dit geen hoax is, verdient die tatoeëerder een berufsverbot


in het gezicht tatoeëren doe je niet, zeker niet bij 18-jarigen.

Precies! Een beetje zichzelf respecterend tatoeëerder zal zo'n opdracht dan ook niet aanvaarden en het kind wandelen sturen.

Firestone
16 juni 2009, 17:43
Als het waar is ik vind ik het eigenlijk wel triestig ... :?

Hertog van Gelre
16 juni 2009, 17:45
Ook als het niet waar is vind ik het triestig. :-(

Tavek
16 juni 2009, 17:51
Lomp kalf...

MaGNiFiCaT
16 juni 2009, 17:52
woehahaha

Een stomme koe kan maar 1 ding: gras kouwen.

Ik vind dat helemaal niet om mee te lachen. dit is verschrikkelijk voor dat meisje! Wat heeft die man bezield om haar zo te verminken?


Verder vraag ik me ook af wat hij als Parijzenaar naar hier komt doen? Allé, Parijs.....Kortrijk, het is een hemelsbreed verschil eh.

Missch had hij ginder een barslechte reputatie opgebouwd dat hij zn bestaan elders moest gaan zoeken. Of missch beter gezegd: missch verlegde hij zn terrein om zich aan dergelijke foeilijke daden verder te kunnen uitleven? Missch kikte hij erop jonge meisjes te verminken?

Hertog van Gelre
16 juni 2009, 17:58
Toch is het een vreemd verhaal.

Ik geloof niet dat ze in slaap is gevallen, ze heeft zelfs sterren op haar neus. Dat doet m.i. toch echt wel pijn.

Wie laat zich nu in het gezicht tatoeëren?
Wie laat zijn kind zich nu in het gezicht tatoeëren?
Wie tatoeëert er nu een meisje van die leeftijd in het gezicht? En dan ook nog zo veel?

Preuße
16 juni 2009, 18:03
Nomen omen est! De Romeinen wisten het al. Welke Vlaming heeft zijn dochter nu de marginale, lelijke naam van "Kimberly"? Helaas zijn het er velen. Daarvoor moet men al tot de ontkerkelijkte, veramerikaniseerde onderbuik van de samenleving behoren. Dat kalf heeft zelfs een marginale blik in haar doffe, levensloze ogen. Allez, nu komen ze toch nog eens "in de boekskes", het overtreft hun stoutste dromen allicht. Hoe men zichzelf als mens zo kan laten gaan, ik zal het wel nooit verstaan. Wat is de secularisering toch plezant! Die mensen maken van zichzelf een commercieel product. En dat ventje achter "Kimberly" heeft duidelijk ook een identiteitscrisis: het denkt dat het een neger is, blijkbaar, en dan nog een van op MTV. Hoe zou zijn naam luiden? Kevin? Benny?

SDX
16 juni 2009, 18:07
Nomen omen est! De Romeinen wisten het al. Welke Vlaming heeft zijn dochter nu de marginale, lelijke naam van "Kimberly"? Helaas zijn het er velen. Daarvoor moet men al tot de ontkerkelijkte, veramerikaniseerde onderbuik van de samenleving behoren. Dat kalf heeft zelfs een marginale blik in haar doffe, levensloze ogen. Allez, nu komen ze toch nog eens "in de boekskes", het overtreft hun stoutste dromen allicht. Hoe men zichzelf als mens zo kan laten gaan, ik zal het wel nooit verstaan. Wat is de secularisering toch plezant! Die mensen maken van zichzelf een commercieel product. En dat ventje achter "Kimberly" heeft duidelijk ook een identiteitscrisis: het denkt dat het een neger is, blijkbaar, en dan nog een van op MTV. Hoe zou zijn naam luiden? Kevin? Benny?

...en kijk 'ma' dan eens 'trots' kijken - 'pa' loenst maar vals uit zn ogen vind ik :mrgreen:

Jedd
16 juni 2009, 18:08
En waarom dan wel niet?

omdat je dan krantenartikels krijgt waarin de 18-jarigen blèren dat ze verminkt zijn

moser
16 juni 2009, 18:11
Dit verhaal moet ge sowieso toch met een paar scheppen zout nemen. Het is zo van de pot gerukt en hangt met haken en ogen aan mekaar. Dat "in slaap gevallen"-gedeelte is bijna fysisch onmogelijk.

Preuße
16 juni 2009, 18:13
...en kijk 'ma' dan eens 'trots' kijken - 'pa' loenst maar vals uit zn ogen vind ik :mrgreen:

Zou dat niet eerder mémé zijn? En "pa" lijkt eerder op de broer van Kimberly, welke volwassen man doet er nu gel in zijn haar zoals de "minderheden" op tv? En dan nog die puberale kleding, die armtattoeages! Dat zo'n farce moest gebeuren, het stond inderdaad in de sterren geschreven.

Dronkoers
16 juni 2009, 18:16
Die tatoeëerder heeft precies wel talent ;-)

SDX
16 juni 2009, 18:17
Zou dat niet eerder mémé zijn? En "pa" lijkt eerder op de broer van Kimberly, welke volwassen man doet er nu gel in zijn haar zoals de "minderheden" op tv? En dan nog die puberale kleding, die armtattoeages! Dat zo'n farce moest gebeuren, het stond inderdaad in de sterren geschreven.

Ze zal wél sterren gezien hebben als ze je hele halve gezicht vol tatoeëren.
Oh boy - dat moet toch zeer gedaan hebben. 8O

laurensje
16 juni 2009, 18:18
Die tatoeëerder heeft precies wel talent ;-)

Ge kunt inderdaad niet ontkennen dat de tatoeëerder veel talent heeft.

Raf
16 juni 2009, 18:20
Nomen omen est! De Romeinen wisten het al. Welke Vlaming heeft zijn dochter nu de marginale, lelijke naam van "Kimberly"? Helaas zijn het er velen. Daarvoor moet men al tot de ontkerkelijkte, veramerikaniseerde onderbuik van de samenleving behoren. Dat kalf heeft zelfs een marginale blik in haar doffe, levensloze ogen. Allez, nu komen ze toch nog eens "in de boekskes", het overtreft hun stoutste dromen allicht. Hoe men zichzelf als mens zo kan laten gaan, ik zal het wel nooit verstaan. Wat is de secularisering toch plezant! Die mensen maken van zichzelf een commercieel product. En dat ventje achter "Kimberly" heeft duidelijk ook een identiteitscrisis: het denkt dat het een neger is, blijkbaar, en dan nog een van op MTV. Hoe zou zijn naam luiden? Kevin? Benny?

:lol: :lol: :lol:

illwill
16 juni 2009, 18:26
omdat je dan krantenartikels krijgt waarin de 18-jarigen blèren dat ze verminkt zijn

Je hebt artikels waar mensen van alle leeftijden bléren.

18 is plots voor velen niet meer volwassen ofzo?

Ten eerste geloof ik dus nooit dat ze in slaap is gevallen en ten 2de is dat haar keuze. Jonger dan 18, ok...maar vanaf 18 mogen ze beslissen om niet meer naar school te gaan bv...ik vind dat de tatoeeerder niets te verwijten valt.

illwill
16 juni 2009, 18:28
Nogmaals, dat is voor het geld. Je valt echt niet in slaap bij het tatoeeeren op die plaats

Dronkoers
16 juni 2009, 18:31
Het lijkt wat op de 3 van "De 3 Fonteinen" te Beersel ;-)

MaGNiFiCaT
16 juni 2009, 18:35
Nogmaals, dat is voor het geld. Je valt echt niet in slaap bij het tatoeeeren op die plaats

Och kom, precies of er is op geen andere manier geld te verzamelen.:roll: :roll: Domme domme opmerking!

Dronkoers
16 juni 2009, 18:36
Och kom, precies of er is op geen andere manier geld te verzamelen.:roll: :roll: Domme domme opmerking!

Ik vind het eerlijk gezegd ook quatch ze.


Als je 3 sterren wilt, heb je op den duur wel door dat er iets scheelt als ze een half gezicht aan het tatoeëren zijn eh

Trouwens: wordt er niet eerst een tekening op papier gezet voor goedkeuring?

moser
16 juni 2009, 18:37
Och kom, precies of er is op geen andere manier geld te verzamelen.:roll: :roll: Domme domme opmerking!
Ja, verkoopSTER of kassierSTER bvb!

Monocle
16 juni 2009, 18:39
Nogmaals, dat is voor het geld. Je valt echt niet in slaap bij het tatoeeeren op die plaats

Idd. of je moet een ongelooflijke hoge pijngrens hebben ....
Maar om je zo te laten "verminken" voor het geld vind ik toch een beetje bij het haar gegrepen. Alhoewel ... wanneer ik haar deze avond op het nieuws haar verhaal hoorde doen kwam ze mij nu toch niet snugger over ... dus alles is mogelijk ...

Dronkoers
16 juni 2009, 18:40
Idd. of je moet een ongelooflijke hoge pijngrens hebben ....
Maar om je zo te laten "verminken" voor het geld vind ik toch een beetje bij het haar gegrepen. Alhoewel ... wanneer ik haar deze avond op het nieuws haar verhaal hoorde doen kwam ze mij nu toch niet snugger over ... dus alles is mogelijk ...

of ze durft gewoon niet tegen papa zeggen dat ze dat effectief wou, zo'n "3-ster" ;-)

MaGNiFiCaT
16 juni 2009, 18:40
[I]En dat ventje achter "Kimberly" heeft duidelijk ook een identiteitscrisis: het denkt dat het een neger is, blijkbaar, en dan nog een van op MTV. Hoe zou zijn naam luiden? Kevin? Benny?

Ja, ik denk dat je er niet ver naast zult zitten.:lol: Het zal wel een Kevin, Kenny.... zijn.

MaGNiFiCaT
16 juni 2009, 18:44
Ik vind het eerlijk gezegd ook quatch ze.


Als je 3 sterren wilt, heb je op den duur wel door dat er iets scheelt als ze een half gezicht aan het tatoeëren zijn eh

Trouwens: wordt er niet eerst een tekening op papier gezet voor goedkeuring?

Maar het waren blijkbaar haar eerste tattoo's, hoe kon zij weten hoe lang dit duurt?

Volgens mij heeft zij gewoon te maken gehad met een pervert die in een ziekelijke drang jonge meisjes verminkt.

En ja, het is gewoon zijn woord tegen dat van het hare he, er is niks op papier, dus wie zegt de waarheid?

En als ik de reactie's hier zo zie, dan is zijn berekening nog zo gek niet: hij kan zo maar jonge meisjes verminken, tot op het moment dat het heet onder zijn voeten wordt, en tijd wordt om elders te trekken om opnieuw jonge meisjes te verminken.

Wat een pervert!:evil:

IronChef
16 juni 2009, 18:46
Naar het schijnt was de tatoeëerder een Franstalige immigrant die het Nederlands niet machtig is.

Dat verklaart misschien het één en het ander.

Dronkoers
16 juni 2009, 18:47
Maar het waren blijkbaar haar eerste tattoo's, hoe kon zij weten hoe lang dit duurt?

Volgens mij heeft zij gewoon te maken gehad met een pervert die in een ziekelijke drang jonge meisjes verminkt.

En ja, het is gewoon zijn woord tegen dat van het hare he, er is niks op papier, dus wie zegt de waarheid?

En als ik de reactie's hier zo zie, dan is zijn berekening nog zo gek niet: hij kan zo maar jonge meisjes verminken, tot op het moment dat het heet onder zijn voeten wordt, en tijd wordt om elders te trekken om opnieuw jonge meisjes te verminken.

Wat een pervert!:evil:

Als je 3 sterren wil, ben je toch zo slim om te weten dat da niet van wenkbrauw tot onderkaak is eh ;-)

Volgens mij wou ze zo'n tattoo, pa kwam binnen, pa boos, dochter bang, papa zegt "da moet eraf" maar heeft er geen geld voor: verhaaltje aan breien en tatoeëerder pluimen

MaGNiFiCaT
16 juni 2009, 18:48
Als je 3 sterren wil, ben je toch zo slim om te weten dat da niet van wenkbrauw tot onderkaak is eh ;-)

Volgens mij wou ze zo'n tattoo, pa kwam binnen, pa boos, dochter bang, papa zegt "da moet eraf" maar heeft er geen geld voor: verhaaltje aan breien en tatoeëerder pluimen

Dat zou dan bijzonder erg zijn hoor.

Maar neen, ik geloof niet dat iemand zo gek kan zijn om zn gezicht zo te verminken.

Zwartengeel
16 juni 2009, 18:49
Naar het schijnt was de tatoeëerder een Franstalige immigrant die het Nederlands niet machtig is.

Dat verklaart misschien het één en het ander.

Nog een geluk bij een ongeluk dan dat hij maar tatoeëerder was en niet bijvoorbeeld bij de MUG-dienst werkte.

Vette Pois(s)on
16 juni 2009, 18:49
Wat ook de achtergrond van dat meisje is, die tatoeages mochten nooit zijn gezet.

Mensen maken domme fouten, zeker jonge, en nu zit ze daar.

Ik heb met haar te doen.

Andro
16 juni 2009, 18:51
Triest, maar wel een beetje eigen schuld.

Dronkoers
16 juni 2009, 18:52
Dat zou dan bijzonder erg zijn hoor.

Maar neen, ik geloof niet dat iemand zo gek kan zijn om zn gezicht zo te verminken.

http://images-cdn01.associatedcontent.com/image/A1186/118639/300_118639.jpg

http://www.realself.com/files/u3066catman3.bmp

http://www.nriinternet.com/Association/BeliveITorNOT/Pictures/81-100/95_pierced-woman-.jpg

Nog voorbeelden hebben? ;-)

Andro
16 juni 2009, 18:52
Nogmaals, dat is voor het geld. Je valt echt niet in slaap bij het tatoeeeren op die plaats
Of ze was beschonken op dat moment.

Dronkoers
16 juni 2009, 18:53
Of ze was beschonken op dat moment.

Ook dat ruikt/ziet een tatoeeerder ;-)

MaGNiFiCaT
16 juni 2009, 18:53
http://images-cdn01.associatedcontent.com/image/A1186/118639/300_118639.jpg

http://www.realself.com/files/u3066catman3.bmp

http://www.nriinternet.com/Association/BeliveITorNOT/Pictures/81-100/95_pierced-woman-.jpg

Nog voorbeelden hebben? ;-)

Maar dat zijn dan ook compleet gekke mensen.;-)

Djiezes
16 juni 2009, 18:54
Het is eigenlijk heel simpel. Die Kimberly is een lompe trut en die tatoeëerder ook.

Dronkoers
16 juni 2009, 18:54
Maar dat zijn dan ook compleet gekke mensen.;-)

en hier bestaan die niet ofzo? ;-)

IronChef
16 juni 2009, 18:58
Precies! Een beetje zichzelf respecterend tatoeëerder zal zo'n opdracht dan ook niet aanvaarden en het kind wandelen sturen.

Een beetje zichzelf respecterende tatoeëerder beslist zelf welke opdrachten hij wil aanvaarden.

Wat de goegemeente daar van vindt maakt geen bal uit.

Dronkoers
16 juni 2009, 19:00
Maar dat zijn dan ook compleet gekke mensen.;-)

...en dan vergeet ik Curtis Algier nog ;-)

http://www.schizodoxe.com/docs/2007/12/curtisalgier.jpg

Vette Pois(s)on
16 juni 2009, 19:05
Ik denk dat er zelfs iets op de bovenkant van zijn oogleden iets staat, dat we zouden kunnen zien als hij ze dicht doet.

Dronkoers
16 juni 2009, 19:07
Ik denk dat er zelfs iets op de bovenkant van zijn oogleden iets staat, dat we zouden kunnen zien als hij ze dicht doet.

'k vind geen foto met zijn ogen dicht :-(

kiko
16 juni 2009, 19:08
...en dan vergeet ik Curtis Algier nog ;-)

http://www.schizodoxe.com/docs/2007/12/curtisalgier.jpg
Staat de plattegrond van de gevangenis er ook op getattoeerd, �*la Prison Break ?

Hij zal het nodig hebben.

Dronkoers
16 juni 2009, 19:09
Staat de plattegrond van de gevangenis er ook op getattoeerd, �*la Prison Break ?

Hij zal het nodig hebben.

Een foto van zijnen "beste vriend" wel ;-)

(borstkas)

http://assets.nydailynews.com/img/2007/06/26/amd_curtisallgier.jpg

kiko
16 juni 2009, 19:12
Ik weet eigenlijk niet goed of ik het zielig of grappig moet vinden.

Dronkoers
16 juni 2009, 19:13
Ik weet eigenlijk niet goed of ik het zielig of grappig moet vinden.

Ik hou het bij het eerste ;-)

Txiki
16 juni 2009, 19:31
Waarom komt ze daarmee in de media als ze zichzelf nu toch zo lelijk vindt dat ze niet op straat durft komen. Nu weten we het allemaal.

Zeep en water, zou dat kunnen helpen?

Preuße
16 juni 2009, 19:32
Zeep en water, zou dat kunnen helpen?

Ik dacht eerder aan pek en veren.

Txiki
16 juni 2009, 19:34
Ik dacht eerder aan pek en veren.

Het kan nog erger

http://www.canvasopinion.com/images/details/figures/Stardom-GL.jpg

IronChef
16 juni 2009, 19:37
Ik dacht eerder aan pek en veren.

Ik dacht dat jij een christen was?

Preuße
16 juni 2009, 19:40
Ik dacht dat jij een christen was?

Kinderen moeten juist gedisciplineerd worden tijdens hun opvoeding. Dat is iets wat er hier duidelijk niet gebeurde in het geval van "Kimberly". Er is niets ergers dan rotverwende, westers pubers.

Pietje
16 juni 2009, 19:41
http://www.nriinternet.com/Association/BeliveITorNOT/Pictures/81-100/95_pierced-woman-.jpg



Je zal er maar naast wakker worden 8O :-o

Dronkoers
16 juni 2009, 19:43
Ik dacht dat jij een christen was?

Een goede Christen zoals in de 14de eeuw eh ;-)

Txiki
16 juni 2009, 19:43
Je zal er maar naast wakker worden 8O :-o

euh... op straat tegenkomen alleen al volstaat om voor de rest van je leven als Gramsci te moeten rondlopen.

Dronkoers
16 juni 2009, 19:44
Je zal er maar naast wakker worden 8O :-o

al mijn haren die vastzitten in al die revetten ;-)

Txiki
16 juni 2009, 19:45
Een goede Christen zoals in de 14de eeuw eh ;-)

:cheer: paterkesbier van't vat :cheer:

Dronkoers
16 juni 2009, 19:46
:cheer: paterkesbier van't vat :cheer:

Er zijn nog goede Christenen :cheer:

Raf
16 juni 2009, 19:50
Een beetje zichzelf respecterende tatoeëerder beslist zelf welke opdrachten hij wil aanvaarden.

Wat de goegemeente daar van vindt maakt geen bal uit.

:roll: Ben jij ook zo'n vrijheidsfetisjist?

Pietje
16 juni 2009, 19:51
al mijn haren die vastzitten in al die revetten ;-)

:lol: "revetten" LOL

Txiki
16 juni 2009, 19:53
Er zijn nog goede Christenen :cheer:

Voor de gelegenheid zou'k nog ne Stella pakken, maar dan vergiftig ik mezelf... 8-)

Dronkoers
16 juni 2009, 19:55
Voor de gelegenheid zou'k nog ne Stella pakken, maar dan vergiftig ik mezelf... 8-)

en ge sponsort dan de vijand ;-)

IronChef
16 juni 2009, 19:57
:roll: Ben jij ook zo'n vrijheidsfetisjist?

Ben jij ook zo'n dictatoriale kleinburger die denkt dat hij een democraat is?

Txiki
16 juni 2009, 19:58
en ge sponsort dan de vijand ;-)

d'er is dit nog:

http://www.aalter.be/SiteCollectionImages/Cultuur/Aalterse%20producten/DSC00031.JPG

uit Aalter naar't schijnt

Dronkoers
16 juni 2009, 20:00
d'er is dit nog:

http://www.aalter.be/SiteCollectionImages/Cultuur/Aalterse%20producten/DSC00031.JPG

uit Aalter naar't schijnt

Aha! Ik zie een reden voor een Aalterse trip ;-)

Raf
16 juni 2009, 20:02
Ben jij ook zo'n dictatoriale kleinburger die denkt dat hij een democraat is?

Nee.

Jennes
16 juni 2009, 20:02
Dit is onbegrijpelijk en ik hoop van harte dat het niet waar is. Pas gezette tattoos zien er ook niet zo uit bij mijn weten? Dus ik hou hout vast.

Hoe kan je nu een tattoo laten zetten door iemand met wie je nauwelijks kan communiceren, onder het toeziend oog van de familie die 'een ijsje gaan eten' (snelle tatoeëerder, in dat geval), hoe kan iemand die reeds haar hele leven drie puntjes in het gezicht wil plots voor sterren gaan op aanrader van een tatoeëerder waarmee ze niet kan communiceren, en hoe kan iemand 'denken in slaap te zijn gevallen'? Hoe kan het je overigens niet opvallen dat je ipv langs je ogen over je hele neus, slapen, kin, getatoëeerd wordt? Dat moet ongelofelijk pijn gedaan hebben.

En hetzelfde meisje dat zo beïnvloedbaar blijkt te zijn voor suggestie, heeft wel plots het lef om een klacht neer te leggen?

Hier klopt iets niet.

Langs de kant van de tatoeëerder betekent meer tatoeages allicht ook meer inkomsten...

Ik denk eerder dat de tatoeëerder dit vroeg, het meisje hem niet kon verstaan en dus bevestigde en zij niet durfde tegenpruttelen of hij haar tegengepruttel niet begreep?

globalmedia
16 juni 2009, 20:03
Dit is onbegrijpelijk en ik hoop van harte dat het niet waar is. Pas gezette tattoos zien er ook niet zo uit bij mijn weten? Dus ik hou hout vast.

Hoe kan je nu een tattoo laten zetten door iemand met wie je nauwelijks kan communiceren, onder het toeziend oog van de familie die 'een ijsje gaan eten' (één ijsje op de tijd van zoveel sterren - een hele kar zeker?), hoe kan iemand die reeds haar hele leven drie puntjes in het gezicht wil plots voor sterren gaan op aanrader van een tatoeëerder waarmee ze niet kan communiceren, en hoe kan iemand 'denken in slaap te zijn gevallen'? Hoe kan het je overigens niet opvallen dat je ipv langs je ogen over je hele neus, slapen, kin, getatoëeerd wordt? Dat moet ongelofelijk pijn gedaan hebben.

En hetzelfde meisje dat zo beïnvloedbaar blijkt te zijn voor suggestie, heeft wel plots het lef om een klacht neer te leggen?

Hier klopt iets niet.

Langs de kant van de tatoeëerder betekent meer tatoeages allicht ook meer inkomsten...

Ik denk eerder dat de tatoeëerder dit vroeg, het meisje hem niet kon verstaan en dus bevestigde en zij niet durfde tegenpruttelen of hij haar tegengepruttel niet begreep?

opgezet spel,duidelijker kan niet

Txiki
16 juni 2009, 20:04
Aha! Ik zie een reden voor een Aalterse trip ;-)

Ge kunt er zelfs met de trein naartoe.

IronChef
16 juni 2009, 20:04
Nee.

Stop dan met doen alsof.

Dronkoers
16 juni 2009, 20:05
Ik denk dat elke tatoeëerder wel beseft dat als hij/zij een andere tattoo zet dan gevraagd, hij/zij een aan een ferm proces kan verwachten en tevens zijn zaak kan sluiten ;-)

Raf
16 juni 2009, 20:06
Stop dan met doen alsof.

Waar doe ik alsof? En alsof wat doe ik precies?

Erg unbecoming overigens, dat dictatoriale trekje van je om anderen het zwijgen op te leggen...

Txiki
16 juni 2009, 20:07
Het gaat van kwaad naar erger (www.youtube.com/watch?v=URyJMwqOnXA)

Txiki
16 juni 2009, 20:09
Ik denk dat elke tatoeëerder wel beseft dat als hij/zij een andere tattoo zet dan gevraagd, hij/zij een aan een ferm proces kan verwachten en tevens zijn zaak kan sluiten ;-)

Inderdaad. Het lijkt er een beetje heel sterk op dat "ons" Kimber van iemand serieus naar haar voeten heeft gekregen ná ze thuis gekomen was. Van mama wellicht en dan allemaal samen een verhaaltje verzinnen.

Want, vertel eens, waarom heeft die pa van haar niet meteen de flikken erbij geroepen nog bij de tatoeëerder?

IronChef
16 juni 2009, 20:18
Waar doe ik alsof?

Bericht 7 en 63.

En alsof wat doe ik precies?

Een dictatoriale kleinburger die denkt dat hij een democraat is.

Erg unbecoming overigens, dat dictatoriale trekje van je om anderen het zwijgen op te leggen...


Ik weet niet waar je het over hebt.

Trouwens, als tegenstander van het recht op vrije meningsuiting kan jij daar toch geen probleem mee hebben?

Raf
16 juni 2009, 20:30
Bericht 7 en 63.
Ik doe daar helemaal niet alsof.

Een dictatoriale kleinburger die denkt dat hij een democraat is.
Ik weet niet waar je die prietpraat uithaalt. Ik heb nog nooit beweerd democraat te zijn.

Ik weet niet waar je het over hebt.
Natuurlijk wel. In bericht 74 zeg je me dat ik moet "stoppen met doen alsof". Wie ben jij om mij te verbieden om te doen alsof?

Trouwens, als tegenstander van het recht op vrije meningsuiting kan jij daar toch geen probleem mee hebben?
Ik niet, nee. Maar jij blijkbaar ook niet en jij noemt jezelf een voorstander van het recht op vrije meningsuiting.

Uh-Huh
16 juni 2009, 20:35
:roll: Ben jij ook zo'n vrijheidsfetisjist?
De Vlaamse zelfhaat komt weer naar boven... :lol:

IronChef
16 juni 2009, 20:46
Ik doe daar helemaal niet alsof.

Spijtig.

Ik weet niet waar je die prietpraat uithaalt. Ik heb nog nooit beweerd democraat te zijn.


Ok dan, je mag het "die denkt dat hij een democraat is" deeltje van die zin schrappen.

Natuurlijk wel. In bericht 74 zeg je me dat ik moet "stoppen met doen alsof". Wie ben jij om mij te verbieden om te doen alsof?

Verbieden impliceert repercussies voor als het verbod niet wordt opgevolgd. Aangezien ik noch de wil, noch de mogelijkheid heb om jou te straffen is het onmogelijk dat ik jou iets verbied.

Ik niet, nee. Maar jij blijkbaar ook niet en jij noemt jezelf een voorstander van het recht op vrije meningsuiting.


Heb ik jou ergens gecensureerd? Heb ik gezegd dat je bepaalde dingen niet mocht zeggen?
Sinds wanneer is een verzoek tot waarachtigheid hetzelfde als een spreekverbod?

Raf
16 juni 2009, 21:02
Heb ik jou ergens gecensureerd? Heb ik gezegd dat je bepaalde dingen niet mocht zeggen?

Ja. In bericht 74 dus.

moser
16 juni 2009, 21:02
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=365374
http://www.museumofhoaxes.com/hoax/forums/viewthread/9814

Ge moet niet veel doen om internationaal over de tongen te rollen.

stropke
16 juni 2009, 21:02
Ik vind dat helemaal niet om mee te lachen. dit is verschrikkelijk voor dat meisje! Wat heeft die man bezield om haar zo te verminken?


Verder vraag ik me ook af wat hij als Parijzenaar naar hier komt doen? Allé, Parijs.....Kortrijk, het is een hemelsbreed verschil eh.


Misschien kwam hij wraak nemen op de klop die de Fransen in 1302 kregen in Kortrijk. Ze heet toch de Vlaeminck..:roll:

Raf
16 juni 2009, 21:02
De Vlaamse zelfhaat komt weer naar boven... :lol:

Waar heb je het over, mens? Welke zelfhaat?

IronChef
16 juni 2009, 21:10
Ja. In bericht 74 dus.

Sinds wanneer is een verzoek tot waarachtigheid hetzelfde als een spreekverbod?

Jedd
16 juni 2009, 21:10
Misschien kwam hij wraak nemen op de klop die de Fransen in 1302 kregen in Kortrijk. Ze heet toch de Vlaeminck..:roll:

hij heeft er alvast de kop voor

http://www.nieuwsblad.be/Assets/Images_Upload/2009/06/16/nb1606kimberly2.jpg.250.jpg

Raf
16 juni 2009, 21:15
Sinds wanneer is een verzoek tot waarachtigheid hetzelfde als een spreekverbod?

Je "verzoek" was geen verzoek, maar een gebod. Dat blijkt duidelijk uit het gebruik van de gebiedende wijs.

Jennes
16 juni 2009, 21:23
Ik heb haar op het nieuws gezien. Ze komt daar niet over als iemand die eventjes iets verzint voor heel Vlaanderen, hoewel je zoiets nooit zeker weet natuurlijk.
Ik hoop toch voor haar dat het verzonnen is, en dat die sterren er volledig kunnen worden afgehaald want je zou zo maar iets voorhebben.

doubled
16 juni 2009, 21:31
ik vind het toch erg erg paradoxaal dat iemand die geen aandacht wil, juist aandacht zoekt.

globalmedia
16 juni 2009, 21:34
Ik heb haar op het nieuws gezien. Ze komt daar niet over als iemand die eventjes iets verzint voor heel Vlaanderen, hoewel je zoiets nooit zeker weet natuurlijk.
Ik hoop toch voor haar dat het verzonnen is, en dat die sterren er volledig kunnen worden afgehaald want je zou zo maar iets voorhebben.

ja ja,in de gloria!

IronChef
16 juni 2009, 21:39
Je "verzoek" was geen verzoek, maar een gebod. Dat blijkt duidelijk uit het gebruik van de gebiedende wijs.

Natuurlijk wel. In bericht 74 zeg je me dat ik moet "stoppen met doen alsof". Wie ben jij om mij te verbieden om te doen alsof?

Verbieden impliceert repercussies voor als het verbod niet wordt opgevolgd. Aangezien ik noch de wil, noch de mogelijkheid heb om jou te straffen is het onmogelijk dat ik jou iets verbied.

Savatage
16 juni 2009, 21:57
Toch maar een gek verhaal.

manta
16 juni 2009, 22:05
Of ze was beschonken op dat moment.

Een goede vakman zal nooit een dronken persoon een tattoo zetten ...;-)
En moest ze bezopen zijn geweest zal er van de week wel een geweldige hoop reclame voor de Vlaamse Flodders in de krant staan , een vader die z'n bezopen dochter dumpt in een tattooshop zie je niet veel ... :-D
(Of is het zowieso reclame voor een nieuw VTMfeuilletonnetje ? )

De prijs van drie sterretjes of een halve sterrenhemel is ook nog een puntje om de hele zaak te wantrouwen ... :-D
De vader heeft ook tattoos en was er eerst bij toen dochterlief de tattoo goedkeurde , daarna is die vader met z'ne zoon gaan winkelen , (als als je dochter een eerste tattoo laat zetten blijf je er toch wel bij zeker 8O )Volgens mij heeft dochtertje na het vertrek het idee gekregen dat het wel cool zou zijn om wat meer sterren te hebben en heeft ze het gevraagd nadat vader weg was ...

Raf
16 juni 2009, 22:19
Verbieden impliceert repercussies voor als het verbod niet wordt opgevolgd. Aangezien ik noch de wil, noch de mogelijkheid heb om jou te straffen is het onmogelijk dat ik jou iets verbied.

Ik sprak niet van een "verbod", maar van een "gebod". Straf en repercussie zijn relatieve begrippen. Je kan me niet fysiek straffen, maar je onophoudelijke gezanik is natuurlijk óók een straf. En dan nog eentje die ook onschuldige meelezers treft...

IronChef
16 juni 2009, 22:28
Ik sprak niet van een "verbod", maar van een "gebod". Straf en repercussie zijn relatieve begrippen. Je kan me niet fysiek straffen, maar je onophoudelijke gezanik is natuurlijk óók een straf. En dan nog eentje die ook onschuldige meelezers treft...

Je hebt een interessante manier van discussiëren.

In plaats van te praten over het onderwerp waarover we van mening verschillen plaats je een slappe ad hominem. Wanneer ik de bal terugkaats verlies je jezelf in muggenzifterij en semantische spelletjes.

Raf
16 juni 2009, 22:31
Je hebt een interessante manier van discussiëren.

In plaats van te praten over het onderwerp waarover we van mening verschillen plaats je een slappe ad hominem. Wanneer ik de bal terugkaats verlies je jezelf in muggenzifterij en semantische spelletjes.

"Hallo ketel? Pot hier. Jij bent zwart!"

:lol:

IronChef
16 juni 2009, 22:34
"Hallo ketel? Pot hier. Jij bent zwart!"

:lol:

:roll: Ben jij ook zo'n vrijheidsfetisjist?

U zei?

Burkide
16 juni 2009, 22:35
"Hallo ketel? Pot hier. Jij bent zwart!"

:lol:

Dat betekent nog niet dat de ketel niet zwart is ;-) De waarheid kan ook door een hypocriet gezegd worden.

(En daarover spreek ik me nu niet uit over de vraag of de ketel in dit geval zwart is of niet. Daarvoor ga ik die hele discussie niet nalezen.)

giserke
16 juni 2009, 22:37
hij heeft er alvast de kop voor

http://www.nieuwsblad.be/Assets/Images_Upload/2009/06/16/nb1606kimberly2.jpg.250.jpg

Je kunt toch niet ontkennen dat hij reclame maakt voor zijn commerce hé. :-)

Raf
16 juni 2009, 22:41
U zei?

Ik zei: "Hallo ketel? Pot hier. Jij bent zwart!"

Of ben je dit al vergeten?

Ben jij ook zo'n dictatoriale kleinburger die denkt dat hij een democraat is?

IronChef
16 juni 2009, 22:45
Ik zei: "Hallo ketel? Pot hier. Jij bent zwart!"

Of ben je dit al vergeten?

Dat was de bal die werd teruggekaatst.

Raf
16 juni 2009, 22:46
Dat was de bal die werd teruggekaatst.

Ah, dat ontbrak nog in je collectie... "Hij is begonnen, meester!"

Nu nog "alwagezegtzijdezelf" en we zijn rond.

:lol:

giserke
16 juni 2009, 22:47
Ik zei: "Hallo ketel? Pot hier. Jij bent zwart!"

Of ben je dit al vergeten?

Ik ben er zeker van dat diee mens daar voor kan zorgen dat je zwart bent. Gewoon een afspraak maken zou ik zeggen.

E. Gidius
16 juni 2009, 22:49
Hier past het woord van Uh-Huh:

De Vlaamse zelfhaat komt weer naar boven... :lol:

IronChef
16 juni 2009, 22:49
Ah, dat ontbrak nog in je collectie... "Hij is begonnen, meester!"

:lol:

Jij bent echt hardleers.

In plaats van te praten over de opmerking waar ik het niet mee eens ben, begin je wat met je ogen te rollen en mij een fetisjist te noemen.
Noem jij dat discussiëren?

Raf
16 juni 2009, 22:52
Jij bent echt hardleers.

Verkies jij zelf zacht leer?

http://www.jaminleather.net/images/whip2.jpg

IronChef
16 juni 2009, 22:54
Ah, ik zie dat je met je rug tegen de muur staat.

Raf
16 juni 2009, 22:56
Ah, ik zie dat je met je rug tegen de muur staat.

Mja... Je ziet wel meer dingen die er niet zijn. Dat is duidelijk gebleken in de loop van dit topic.

globalmedia
16 juni 2009, 22:56
Ah, ik zie dat je met je rug tegen de muur staat.

Je kunt toch niet ontkennen dat hij reclame maakt voor zijn commerce hé. :-)

IronChef
16 juni 2009, 22:59
Mja... Je ziet wel meer dingen die er niet zijn. Dat is duidelijk gebleken in de loop van dit topic.

Je weet echt van geen hout meer pijlen te maken hé.

Raf
16 juni 2009, 23:02
Je weet echt van geen hout meer pijlen te maken hé.

Man man, gij kunt nogal ne keer een stukske doordrammen zeg. :lol:

Precies of hier is stof voor een discussie...

IronChef
16 juni 2009, 23:06
Man man, gij kunt nogal ne keer een stukske doordrammen zeg. :lol:

Precies of hier is stof voor een discussie...

Jij bent nochtans ook een koppig type.

Je beseft goed genoeg dat ik je in je hemd heb gezet, anders was je nog steeds druk bezig met te discussiëren.

Je moet eens wat minder met domme blokkertjes spelen, het stompt je intellect af.

Visjnu
16 juni 2009, 23:06
Ik tel er maar 54.

moser
16 juni 2009, 23:08
Ik tel er maar 54. :lol:

Ik heb ook stiekem zitten tellen. Waarschijnlijk staan ze aan de onderkant van haar kaakbeen.

TEN OORLOG!
16 juni 2009, 23:12
Je moet eens wat minder met domme blokkertjes spelen, het stompt je intellect af.


Je kan beter je onderschrift veranderen in:dankzij mij staat er pas onzin.

IronChef
16 juni 2009, 23:13
Je kan beter je onderschrift veranderen in:dankzij mij staat er pas onzin.

Oei, een dom blokkertje.

manta
16 juni 2009, 23:14
Lap , nu hebben ze eens een draadje over tattoos en dan beginnen ze over potten en ketels ...:roll:


:cheer: eigen ketels eerst ... :cheer:

manta
16 juni 2009, 23:15
Ik ben er zeker van dat diee mens daar voor kan zorgen dat je zwart bent. Gewoon een afspraak maken zou ik zeggen.

Mss een paar huidkleurige sterretjes vragen dan ... :-D

manta
16 juni 2009, 23:21
Precies! Een beetje zichzelf respecterend tatoeëerder zal zo'n opdracht dan ook niet aanvaarden en het kind wandelen sturen.

Daar zit ook wel iet in ... En voor een opdracht als een tattoo in het gezicht zal een vakman op z'n minst een soort afkoelingsperiode inlassen zodat men zich eventueel nog kan bedenken ...
Waar ik vroeger ging deed men het zelfs niet op de handen of zo .

manta
16 juni 2009, 23:24
Er zijn nog goede Christenen :cheer:

Een bende huichelaars ja , verhaaltjes vertellen over het veranderen van water in wijn zodat iedereen zich daar zat kon zuipen , maar vraag eens aan de pastoor om uwe legen bak bier terug te vullen ... :roll:

Jazeker
17 juni 2009, 00:57
http://photos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs099.snc1/4989_91267318677_774763677_1868541_8328740_n.jpg

:rofl:

Jazeker
17 juni 2009, 01:08
Maar serieus... het zou zielig zijn mocht het echt zijn, maar:

1. Papa betaalt voor een tattoo in het gezicht van zijn dochter die nog maar amper uit de puber-stage is?
2. In slaap vallen terwijl je halve gezicht getatoeëerd wordt? Dat is een leugen ofwel was ze zo dronken of stoned dat ze het niet voelde. Maar in slaap vallen terwijl zelfs je neus met naalden wordt bewerkt? Yeah right.
3. Papa betaalde voor drie bolletjes naast haar oog en ging toen een ijsje eten. Dat ijsje was blijkbaar een 9-gangen menu want hij is uuuuuuren weggeweest. Anders kon die kerel dat hele schilderij niet op haar gezicht zetten.
4. Een vader die betaalt opdat zijn 18-jarig kind een tattoo op het gezicht krijgt moet uit zijn ouderschapsrechten worden gezet.
5. Iemand die je huid gaat volspuiten vertrouwen als je er niet eens mee kan praten wegens een taalverschil?


Dit verhaal stinkt.

Jennes
17 juni 2009, 01:18
Ik krijg er ook kop noch staart aan:

"ik deed mijn ogen dicht, en moet in slaap gevallen zijn"
"papa stelde voor om die shop binnen te gaan en vroeg of ik een tattoo wilde" (ik kan wel niet goed West-Vlaams dus mogelijk zegt ze iets anders?? ik zei "ja joat, da kan geen kwaad"

Ook wel raar dat de man toch Engels blijkt te praten (in het journaal), beweert dat zij van alles op de hoogte was en er een getuige van heeft maar dan toch met geld over de brug komt?

Hoe dan ook: arm meisje. :(

Jazeker
17 juni 2009, 01:20
Ik krijg er ook kop noch staart aan:

"ik deed mijn ogen dicht, en moet in slaap gevallen zijn"
"papa stelde voor om die shop binnen te gaan en vroeg of ik een tattoo wilde" (ik kan wel niet goed West-Vlaams dus mogelijk zegt ze iets anders?? ik zei "ja joat, da kan geen kwaad"

Ook wel raar dat de man toch Engels blijkt te praten (in het journaal), beweert dat zij van alles op de hoogte was en er een getuige van heeft maar dan toch met geld over de brug komt?

Hoe dan ook: arm meisje. :(

Ik weet niet of het een arm meisje is. Er klopt niks aan het hele verhaal.

Niet dat ik een tattoo gastje ga verdedigen, maar zou jij in slaap vallen als ze je gezicht met naalden bewerken? Ik denk van niet. Zou je vader een ijsje gaan eten van 5-6 uur (want vertel me niet dat ie die sterren op een uurtje kon plaatsen) vooraleer je je dochter gaat ophalen? En gezien hij zelf vol tatoeages staat moest hij al weten dat je best meteen naar huis kan na een tatoeage om die te verzorgen. Maar dat was blijkbaar niet nodig op zijn armen en dus ook niet in het gezicht van zijn dochter.

Het verhaal stinkt. En het blijft stinken.

Jarno
17 juni 2009, 02:14
http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs116.snc1/5163_106983851962_607826962_2749102_4212135_n.jpg

Dronkoers
17 juni 2009, 05:28
Wat ik ook grappig vind is dat ze zegt dat ze niet buiten durft komen omdat ze lelijk is :-D

...Gelukkig kijkt er niemand tv eh ;-)

Raf
17 juni 2009, 07:22
Jij bent nochtans ook een koppig type.
Daar zou een grond van waarheid kunnen inzitten...

Je beseft goed genoeg dat ik je in je hemd heb gezet, anders was je nog steeds druk bezig met te discussiëren.
Je hebt wel een èrg hoge dunk van jezelf... Je mag me eens laten zien hoe en waar jij mij in m'n hemd zou hebben gezet.

Je moet eens wat minder met domme blokkertjes spelen, het stompt je intellect af.
"Moeten"? Als in "gebod"?

:lol:

manta
17 juni 2009, 07:25
Ik weet niet of het een arm meisje is. Er klopt niks aan het hele verhaal.

Niet dat ik een tattoo gastje ga verdedigen, maar zou jij in slaap vallen als ze je gezicht met naalden bewerken? Ik denk van niet. Zou je vader een ijsje gaan eten van 5-6 uur (want vertel me niet dat ie die sterren op een uurtje kon plaatsen) vooraleer je je dochter gaat ophalen? En gezien hij zelf vol tatoeages staat moest hij al weten dat je best meteen naar huis kan na een tatoeage om die te verzorgen. Maar dat was blijkbaar niet nodig op zijn armen en dus ook niet in het gezicht van zijn dochter.

Het verhaal stinkt. En het blijft stinken.

5 - 6 uur gaat dat niet duren voor zo'n paar sterretjes hoor ... ;-)

Moest één van m'n kinderen 18 zijn en een tattoo willen zou ik ze der wel effe over laten nadenken . Spontaan een tekening op hun lijf zetten is iets waar ze toch spijt van krijgen ...
(En zeker niet op hun gezicht of zo , der zijn plaatsen genoeg ) .
In dit geval zou het de vader zijn geweest die tegen z'n dochter spontaan voorstelde "wil je even een tattoo laten zetten ? " . Dan vraag ik me wel af waarom hij het toelaat op haar gezicht , waarom hij meer betaald heeft dan de prijs van drie sterretjes (die tattoeerder werkt ook voor z'nen boterham) , en vooral , waarom hij ze er alleen liet ...:?

manta
17 juni 2009, 07:26
Wat ik ook grappig vind is dat ze zegt dat ze niet buiten durft komen omdat ze lelijk is :-D

...Gelukkig kijkt er niemand tv eh ;-)

Ware schoonheid zit vanbinnen zeggen ze ... 8-)
(Maar als je dan gaat kijken hoe ingewanden er uitzien is dat toch ook maar een verzinseltje volgens mij ...)

Dronkoers
17 juni 2009, 07:28
Ware schoonheid zit vanbinnen zeggen ze ... 8-)
(Maar als je dan gaat kijken hoe ingewanden er uitzien is dat toch ook maar een verzinseltje volgens mij ...)

Ik vind een lever wel mooi ;-)

manta
17 juni 2009, 07:30
Ik vind een lever wel mooi ;-)

Hmmmm , met een gebakken ajuintje ... :-D

Dronkoers
17 juni 2009, 07:34
Hmmmm , met een gebakken ajuintje ... :-D

*kwijl* :-P

manta
17 juni 2009, 07:35
*kwijl* :-P

Dringend Kimberley uitnodigen voor een hapje en een drankje , wij brengen het dranje mee , zij de lever ... ;-)

Dronkoers
17 juni 2009, 07:38
Dringend Kimberley uitnodigen voor een hapje en een drankje , wij brengen het dranje mee , zij de lever ... ;-)

een 56-sterren-diner :-P

Zwartengeel
17 juni 2009, 07:45
[NWO-modus=]Volgens mij zijn het gewoon hennatatoeages en is het een complot tussen de familie en de tatoeëerder om de laatste publiciteit voor zijn winkel te bezorgen.[/NWO-modus]

Dronkoers
17 juni 2009, 07:47
http://www.facebook.com/group.php?gid=92339175980

:lol:

Ze heeft al een fansite :-D

manta
17 juni 2009, 07:52
[NWO-modus=]Volgens mij zijn het gewoon hennatatoeages en is het een complot tussen de familie en de tatoeëerder om de laatste publiciteit voor zijn winkel te bezorgen.[/NWO-modus]

8O
Mss vormen die sterren wel een kaart van het heelal waardoor we achter de planeet van de grote NWO-leiders kunnen komen ....
:lol:

giserke
17 juni 2009, 07:59
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/06/16/article-1193384-055D93D8000005DC-693_306x543.jpg

IronChef
17 juni 2009, 09:56
Daar zou een grond van waarheid kunnen inzitten...

;-)

Je hebt wel een èrg hoge dunk van jezelf... Je mag me eens laten zien hoe en waar jij mij in m'n hemd zou hebben gezet.

Sterker nog, aan je avatar te zien heb ik je compleet in je blootje gezet.

En naar boven scrollen kan je zelf ook, je moet alleen grootmoedig genoeg zijn om toe te geven dat i.p.v. een serieus gesprek te beginnen, je mij probeerde te beledigen.

"Moeten"? Als in "gebod"?

:lol:

Zwijg!

En durf niet van nog eens iets te zeggen hier, want ik heb het je verboden!

Vanaf nu is het voor Raf illegaal om te posten op Politics.be op straffe van gekieteld te worden met een ganzenveer.

manta
17 juni 2009, 10:04
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/06/16/article-1193384-055D93D8000005DC-693_306x543.jpg

Pfffft , ge ziet het bijna niet ... Als ze er niets over zegt valt het zelfs ni op ...:-D

manta
17 juni 2009, 10:11
En derbij ... :
Omdat het meisje niet tevreden was met het resultaat kreeg ze uiteindelijk korting en moest ze slechts 50 euro betalen, zo'n 90 eurocent per ster.
Aan die prijs kan ze na een beetje sparen binnen een maand de rest van hare snoet laten voltekenen ... 8-)

illwill
17 juni 2009, 10:43
Och kom, precies of er is op geen andere manier geld te verzamelen.:roll: :roll: Domme domme opmerking!

Voorwat dan? Wat kan het anders zijn?

Dat er geld op andere manieren te verdienen zijn moet je mij niet vertellen, maar dat wil niet zeggen dat iedereen zo creatief en snugger genoeg is é...

illwill
17 juni 2009, 10:44
Ik vind het eerlijk gezegd ook quatch ze.


Als je 3 sterren wilt, heb je op den duur wel door dat er iets scheelt als ze een half gezicht aan het tatoeëren zijn eh

Trouwens: wordt er niet eerst een tekening op papier gezet voor goedkeuring?

Awel idd, dus wat kan het dan zijn?

illwill
17 juni 2009, 10:46
Idd. of je moet een ongelooflijke hoge pijngrens hebben ....
Maar om je zo te laten "verminken" voor het geld vind ik toch een beetje bij het haar gegrepen. Alhoewel ... wanneer ik haar deze avond op het nieuws haar verhaal hoorde doen kwam ze mij nu toch niet snugger over ... dus alles is mogelijk ...

Idd, maar omdat ze misschien niet van de slimste zijn...wie weet hebben ze niet het verstand gehad om te weten dat tatoeages niet perfect weg te werken zijn met lazers...

Los daarvan, niet alle ouders geven evenveel voor hun kinderen als dat normaal is ...

illwill
17 juni 2009, 10:48
Of ze was beschonken op dat moment.

Dat kan, maar het is dan nog steeds het meisje welke liegt.

illwill
17 juni 2009, 10:57
Ik weet niet of het een arm meisje is. Er klopt niks aan het hele verhaal.

Niet dat ik een tattoo gastje ga verdedigen, maar zou jij in slaap vallen als ze je gezicht met naalden bewerken? Ik denk van niet. Zou je vader een ijsje gaan eten van 5-6 uur (want vertel me niet dat ie die sterren op een uurtje kon plaatsen) vooraleer je je dochter gaat ophalen? En gezien hij zelf vol tatoeages staat moest hij al weten dat je best meteen naar huis kan na een tatoeage om die te verzorgen. Maar dat was blijkbaar niet nodig op zijn armen en dus ook niet in het gezicht van zijn dochter.

Het verhaal stinkt. En het blijft stinken.

Idd, en ligt het aan mij of heb ik het verhaal van de tatoeerder nog nergens gehoord?
Dat hij enkel frans kan tot daar toe, maar Walen zien we toch ook op het journaal...

Raf
17 juni 2009, 10:57
En naar boven scrollen kan je zelf ook, je moet alleen grootmoedig genoeg zijn om toe te geven dat i.p.v. een serieus gesprek te beginnen, je mij probeerde te beledigen.
Weet je dan niet dat serieuze gesprekken ten strengste verboden zijn in Koetjes & Kalfjes?

illwill
17 juni 2009, 10:59
[NWO-modus=]Volgens mij zijn het gewoon hennatatoeages en is het een complot tussen de familie en de tatoeëerder om de laatste publiciteit voor zijn winkel te bezorgen.[/NWO-modus]

Dat zou ook wel eens kunnen ja, nu je het zegt...het waren dikke tatoes...

manta
17 juni 2009, 11:06
Dat zou ook wel eens kunnen ja, nu je het zegt...het waren dikke tatoes...

Da's wel normaal hoor ... ;-)
Die moeten even genezen hé , het zijn nog altijd wondjes ...

globalmedia
17 juni 2009, 11:06
viral marketing...

IronChef
17 juni 2009, 11:07
Weet je dan niet dat serieuze gesprekken ten strengste verboden zijn in Koetjes & Kalfjes?

Ach zo, in dat geval: zand erover.

Txiki
17 juni 2009, 11:22
http://farm4.static.flickr.com/3634/3631370573_50ac720dbd.jpg

Zijn dat geen acteurs?

Pelgrim
17 juni 2009, 11:35
Zeg verdient dat nu zoveel bladzijden aandacht?

Txiki
17 juni 2009, 11:38
Zeg verdient dat nu zoveel bladzijden aandacht?

Jaloers? :rofl:

bgf324
17 juni 2009, 11:40
Zeg verdient dat nu zoveel bladzijden aandacht?

Zoals het alle grote sterren toebehoord wel ja :lol:

toccata
17 juni 2009, 11:44
Zoals het alle grote sterren toebehoord wel ja :lol:

:rofl:

giserke
17 juni 2009, 11:48
Wanneer start ze haar zangcarriere?
Ze zoeken een vervanger voor Biba Binoche :-)

circe
17 juni 2009, 11:57
Naar het schijnt was de tatoeëerder een Franstalige immigrant die het Nederlands niet machtig is.

Dat verklaart misschien het één en het ander.

allez!

De 18-jarige Kimberley Vlaeminck, dochter van Diego Vlaeminck heeft hier in Vlaanderen naar school geweest. Ze hoeft zelfs amper iets te hebben opgestoken in de (verplichte) franse les, maar ze kon dan blijkbaar wel duidelijk maken dat het "etoiles" moesten zijn. Dat ze "trois" daarbij niet in het frans kon vertalen lijkt me weinig waarschijnlijk. Blijkbaar kon ze evenmin drie vingertjes opsteken om het aantal aan te duiden in universele lichaamstaal?


En bovendien: wie voelt er nu niet dat ze heel je gezicht voltatoeren?

bgf324
17 juni 2009, 11:58
Wanneer start ze haar zangcarriere?
Ze zoeken een vervanger voor Biba Binoche :-)

Bij K3.
naam: Kimberly, en ze heeft een 3 op haar gezicht :lol:

Raf
17 juni 2009, 12:02
allez!

De 18-jarige Kimberley Vlaeminck, dochter van Diego Vlaeminck heeft hier in Vlaanderen naar school geweest. Ze hoeft zelfs amper iets te hebben opgestoken in de (verplichte) franse les, maar ze kon dan blijkbaar wel duidelijk maken dat het "etoiles" moesten zijn. Dat ze "trois" daarbij niet in het frans kon vertalen lijkt me weinig waarschijnlijk. Blijkbaar kon ze evenmin drie vingertjes opsteken om het aantal aan te duiden in universele lichaamstaal?


En bovendien: wie voelt er nu niet dat ze heel je gezicht voltatoeren?

Tja, circe... Tien tegen één zitten de moslims er voor iets tussen. Is er geen koranvers die zegt "gij zult uwe vijanden in het gelaat verminken met behulp van een hete naald en inkt"?

Txiki
17 juni 2009, 12:02
Bij K3.
naam: Kimberly, en ze heeft een 3 op haar gezicht :lol:

wel wel, we posten hetzelfde

Txiki
17 juni 2009, 12:05
In dit filmpje gaat het over "nen engelsman"

http://www.youtube.com/watch?v=TXd7SxSB5Jw

circe
17 juni 2009, 12:07
Tja, circe... Tien tegen één zitten de moslims er voor iets tussen. Is er geen koranvers die zegt "gij zult uwe vijanden in het gelaat verminken met behulp van een hete naald en inkt"?

nope! Mohammed verbood zelfs tatouages. straf hé.

manta
17 juni 2009, 12:10
nope! Mohammed verbood zelfs tatouages. straf hé.

Amai , en Mike Tyson was toch moslim ??? 8O

Pelgrim
17 juni 2009, 12:12
Jaloers? :rofl:

Ja :(

Raf
17 juni 2009, 12:12
nope! Mohammed verbood zelfs tatouages. straf hé.

Ja, bij moslims zèlf misschien... Maar vebood hij ook het tatoeëren van dhimmies en kafirs?

Ars_Nova
17 juni 2009, 12:15
't Is nogal moeilijk... Van het ogenblik dat hij een sterretje teveel wil plaatsen gilt ge "NON!" :p
Volgens mij heeft ze gewoon mama & papa geshoqueerd met haar sterrekes en probeert ze nu terug te krabbelen.
Enfin, als ik het zo zie zou ik het gewoon laten staan eigenlijk, als ze het gaat weghalen riskeert ze serieuze littekens... En na een jaar of 10 gaat het toch al vanzelf serieus vervaagd zijn (ni?)

Txiki
17 juni 2009, 12:29
http://www.saynotocrack.com/wp-content/uploads/2007/08/elephant-breath.jpg

parcifal
17 juni 2009, 13:00
Lol!

Mitgard
17 juni 2009, 13:17
wat een lompe breezerslet.

en wat klinkt dat west-vlaams marginaal. 8O


http://www.youtube.com/watch?v=OH6NdRNMIOc

Txiki
17 juni 2009, 14:18
De trend is gezet

Zwartengeel
17 juni 2009, 14:23
De trend is gezet

Grapjes over het puistengezicht van Lemmy zijn iets te zeer voor de hand liggend, zeker?

toccata
17 juni 2009, 14:38
wat een lompe breezerslet.

en wat klinkt dat west-vlaams marginaal. 8O


http://www.youtube.com/watch?v=OH6NdRNMIOc

Dat filmke is echt MARGINAAL

illwill
17 juni 2009, 14:53
Da's wel normaal hoor ... ;-)
Die moeten even genezen hé , het zijn nog altijd wondjes ...

Ja ok, maar het leek op tv alsof het er heel dik oplag...dat heb ik nog nooit gezien bij een tatoeage.
Och, we horen het wel binnen een paar dagen zekers...

illwill
17 juni 2009, 14:54
Amai , en Mike Tyson was toch moslim ??? 8O

Tja, en wie gaat Mike tegenspreken en iets verbieden? Een moslim met zijn gat naar het zuiden?

Jennes
17 juni 2009, 15:23
Ik weet niet of het een arm meisje is. Er klopt niks aan het hele verhaal.

Niet dat ik een tattoo gastje ga verdedigen, maar zou jij in slaap vallen als ze je gezicht met naalden bewerken? Ik denk van niet. Zou je vader een ijsje gaan eten van 5-6 uur (want vertel me niet dat ie die sterren op een uurtje kon plaatsen) vooraleer je je dochter gaat ophalen? En gezien hij zelf vol tatoeages staat moest hij al weten dat je best meteen naar huis kan na een tatoeage om die te verzorgen. Maar dat was blijkbaar niet nodig op zijn armen en dus ook niet in het gezicht van zijn dochter.

Het verhaal stinkt. En het blijft stinken.

In alle geval vind ik het een 'arm meisje'. Zelfs als ze het aanvankelijk gevraagd had en zich dan bedacht bv... Hoewel misschien geldt dat tegenwoordig niet meer in de letterlijke betekenis want met al die media-aandacht die ze wereldwijd krijgt...

Wat ik ook niet begrijp is dat je zogenaamd voor drie puntjes naar een tatoeëerder gaat, binnengesleurd door de vader hoe zij het uitlegt. Als ze echt zoiets levenslang zou willen, was dit meer een taak voor een schoonheidsspecialist dan voor een tatoeëerder.
Doet me een beetje denken aan de 'johny-vaders' die een oorbel in hun oor hebben en dan vinden dat hun 7-jarige zoon dat ook moet, voor zijn communie. :|

Jennes
17 juni 2009, 15:28
Idd, en ligt het aan mij of heb ik het verhaal van de tatoeerder nog nergens gehoord?
Dat hij enkel frans kan tot daar toe, maar Walen zien we toch ook op het journaal...

Hij kwam op verschillende videootjes en sprak er ... Engels. :|

Toen Kimberly liet zien hoe ze aan de man had uitgelegd hoe ze de tattoo wou, hield ze haar hand voor de onderkant met haar gezicht zeggend "iere, nie iere" Ik kan me wel voorstellen dat die man zoiets misbegrijpt.

Maar het ik-had-het-niet-gemerkt-gedeelte is nog steeds wankel.

Hoe dan ook heb ik alle begrip voor een tiener (ze komt echt niet over als een 18-jarige) die zich plots laat ompraten en dan spijt krijgt... Dat gebeurt. Alleen is het in dit geval zeer pijnlijk.

We mogen er niet aan denken dat het niet volledig weglaserbaar is ...
Laten we hopen dat ze er toch nog aan kan wennen en mits wat make-up gebruik ze misschien deels kan bedekken. Voor het werk dat zij zoekt (kapster dacht ik?) zal ze er denk ik niet zo veel last van hebben. Zeker niet met die bekendheid nu. ;) Per chance is het ook niet echt "lelijk", het zal eerder (bij mensen die het verhaal niet kennen) "wat ben je dom/impulsief" reacties oproepen.

moser
17 juni 2009, 17:40
wat een lompe breezerslet.

en wat klinkt dat west-vlaams marginaal. 8O


http://www.youtube.com/watch?v=OH6NdRNMIOc Da's pure poëzie, jong!

doubled
17 juni 2009, 18:11
Wat ik toch nogal tijd het felste vind zijn die mensen die opgenomen worden in het ziekehuis, met vb. een gebroken been en de volgende dag is dat been geamputeerd ofzo.
Zelfstandigen of mensen met een risicovol beroep, zouden ze moeten verplichten elk jaar naar de otoloog te gaan.

manta
17 juni 2009, 22:27
Voor de liefhebbers en/of fans ...
Er is nu ook de : Kimberlizer.
(http://www.toputourworkon.com/kimberlizer/) :cheer:

Webcam op , kiezen hoeveel sterretjes je wil en zien dat je niet in slaap valt ... :lol:

MaGNiFiCaT
17 juni 2009, 23:01
Het is toch duidelijk? Dat meisje wou 3 sterretjes op haar gezicht.

Zij vroeg dit zo aan de tattoueur, doch beiden konden elkaar amper verstaan daar zij het Frans niet verstond.:?

Nu, die tattoueur zal waarschijnlijk begrepen hebben dat zij een 3 wilde in sterretjes. Want inderdaad, let er eens op: de massa sterretjes hebben de vorm van 3.

Dus..........gaat het hier om een misverstandje?



Of............misschien hebben beiden dit zo opgesteld om via youtube ed wat centjes binnen te rijven?

Dronkoers
17 juni 2009, 23:02
Het is toch duidelijk? Dat meisje wou 3 sterretjes op haar gezicht.

Zij vroeg dit zo aan de tattoueur, doch beiden konden elkaar amper verstaan daar zij het Frans niet verstond.:?

Nu, die tattoueur zal waarschijnlijk begrepen hebben dat zij een 3 wilde in sterretjes. Want inderdaad, let er eens op: de massa sterretjes hebben de vorm van 3.

Dus..........gaat het hier om een misverstandje?



Of............misschien hebben beiden dit zo opgesteld om via youtube ed wat centjes binnen te rijven?

Pure afzetterij van de marginale familie [/magnificat-mode]

;-)

manta
17 juni 2009, 23:04
Het is toch duidelijk? Dat meisje wou 3 sterretjes op haar gezicht.

Zij vroeg dit zo aan de tattoueur, doch beiden konden elkaar amper verstaan daar zij het Frans niet verstond.:?

Nu, die tattoueur zal waarschijnlijk begrepen hebben dat zij een 3 wilde in sterretjes. Want inderdaad, let er eens op: de massa sterretjes hebben de vorm van 3.

Dus..........gaat het hier om een misverstandje?



Of............misschien hebben beiden dit zo opgesteld om via youtube ed wat centjes binnen te rijven?


Heb jij hem al ergens in't Frans horen praten ??? Die spreekt gewoon Engels ...
En zelfs zo'n fake-barbie zal wel genoeg engels kunnen om iet uit te leggen ... :?

Hebde al gaan kijken op die kimernator sites ??? Ge kunt er foto's (gelijk Fabiola) met sterretjes laten tattooeren ... :-D

Jennes
17 juni 2009, 23:07
In Kortrijk woonachtig zijn en geen woord Frans kunnen, of in België wonen en geen Engels kunnen?

Ik hoop dat ze om kan met al die media-aandacht...

MaGNiFiCaT
17 juni 2009, 23:07
Heb jij hem al ergens in't Frans horen praten ??? Die spreekt gewoon Engels ...
En zelfs zo'n fake-barbie zal wel genoeg engels kunnen om iet uit te leggen ... :?

Hebde al gaan kijken op die kimernator sites ??? Ge kunt er foto's (gelijk Fabiola) met sterretjes laten tattooeren ... :-D

Kheb die mensen nog niet horen praten, neen.

En in de openingspost hier las ik dat die tatoueur uit Parijs kwam, dus ja.......

MaGNiFiCaT
17 juni 2009, 23:08
In Kortrijk woonachtig zijn en geen woord Frans kunnen, of in België wonen en geen Engels kunnen?

Ik hoop dat ze om kan met al die media-aandacht...



Dat is inderdaad ongelofelijk absurd!:?

Dronkoers
17 juni 2009, 23:09
In Kortrijk woonachtig zijn en geen woord Frans kunnen, of in België wonen en geen Engels kunnen?

Ik hoop dat ze om kan met al die media-aandacht...

Gewoon een marginaal geval da poen wil verdienen op de makkelijke wijze.

Die tatoeëerder heeft mijn steun

Txiki
17 juni 2009, 23:23
Gewoon een marginaal geval da poen wil verdienen op de makkelijke wijze.

Die tatoeëerder heeft mijn steun

zou die niet bij PBL-RKT willen komen?

Dronkoers
17 juni 2009, 23:27
zou die niet bij PBL-RKT willen komen?

Aan zijn lip te zien zal em nie veel bier kunnen drinken zonder te morsen ;-)

manta
17 juni 2009, 23:27
Gewoon een marginaal geval da poen wil verdienen op de makkelijke wijze.

Die tatoeëerder heeft mijn steun

8O
O neen ze ... Ene die op een deftige manier met z'n vak bezig is gaat geen snotneus voltekenen omdat die in een spontane bui een ster op hare snuit wil ...
Zelfs al is die haar vader er bij , een tattoo in een gezicht zetten is iets dat zeker niet spontaan kan gedaan worden . Er zijn er zoveel die spijt krijgen van een gewone tatto (tegenwoordig willen ze allemaal zo'n triballeke op hunnen onderrug , maar ze vergeten dat die mode ook voorbijgaat...).

Ze had beter bij haar drie puntjes-met-oogpotlood gebleven , of zo'n flesje henna gaan halen , da blijft er maar een paar dagen op ...

Dronkoers
17 juni 2009, 23:28
8O
O neen ze ... Ene die op een deftige manier met z'n vak bezig is gaat geen snotneus voltekenen omdat die in een spontane bui een ster op hare snuit wil ...
Zelfs al is die haar vader er bij , een tattoo in een gezicht zetten is iets dat zeker niet spontaan kan gedaan worden . Er zijn er zoveel die spijt krijgen van een gewone tatto (tegenwoordig willen ze allemaal zo'n triballeke op hunnen onderrug , maar ze vergeten dat die mode ook voorbijgaat...).

Ze had beter bij haar drie puntjes-met-oogpotlood gebleven , of zo'n flesje henna gaan halen , da blijft er maar een paar dagen op ...

Akkoord, maar ze verdient niet beter.

Een goeie levensles

Txiki
17 juni 2009, 23:29
Aan zijn lip te zien zal em nie veel bier kunnen drinken zonder te morsen ;-)

Die moet geen bier kunnen drinken, hij moet enkel tekeningskes maken.

Dronkoers
17 juni 2009, 23:30
Die moet geen bier kunnen drinken, hij moet enkel tekeningskes maken.

en bier drinken ;-)

Txiki
17 juni 2009, 23:30
en bier drinken ;-)

Ok. Morgen ne keer bellen.

manta
17 juni 2009, 23:30
Akkoord, maar ze verdient niet beter.

Een goeie levensles

Levensles ??? 8O

Hebt ge al eens goe gezien wat voor een hype dat het is op het internet ???
Da meisje is een megaster ... :-D
Ge hoort nix meer over Paris ( :cheer: Paris for president :cheer: ) of over Brittney , 't is al Kimberley wat de klok slaat ... :-D

Txiki
17 juni 2009, 23:31
Levensles ??? 8O

Hebt ge al eens goe gezien wat voor een hype dat het is op het internet ???
Da meisje is een megaster ... :-D
Ge hoort nix meer over Paris ( :cheer: Paris for president :cheer: ) of over Brittney , 't is al Kimberley wat de klok slaat ... :-D

oow jee, Vlaanderen's mascotte.... nu nog de Vlaamse Leeuw versieren met sterrekes en ge gaat wat zien gebeuren dan

Dronkoers
17 juni 2009, 23:32
Levensles ??? 8O

Hebt ge al eens goe gezien wat voor een hype dat het is op het internet ???
Da meisje is een megaster ... :-D
Ge hoort nix meer over Paris ( :cheer: Paris for president :cheer: ) of over Brittney , 't is al Kimberley wat de klok slaat ... :-D

MegaSTER :rofl:

Txiki
17 juni 2009, 23:33
Gelle hebt gewoon ni door dat het een stunt is: verwelkoming van oosterse symbolen ja

longhorn
17 juni 2009, 23:33
Ons Kimberley heeft ondertussen ook het nieuws gehaald in de VS.:cheer:

manta
17 juni 2009, 23:34
En 'k krijg geen fotooke van Fabi vol sterretjes geplakt ... :-(

manta
17 juni 2009, 23:35
Ons Kimberley heeft ondertussen ook het nieuws gehaald in de VS.:cheer:

Ah ja , in 't land van den star spangled banner ... :-D

Dronkoers
17 juni 2009, 23:35
Ons Kimberley heeft ondertussen ook het nieuws gehaald in de VS.:cheer:

en dan te denken dat ze niet buiten durft komen omdat ze beschaamd is voor haar uiterlijk nu :-D

MaGNiFiCaT
17 juni 2009, 23:36
En 'k krijg geen fotooke van Fabi vol sterretjes geplakt ... :-(

Betrek als het U belieft niet de Koningin-weduwe tot dit bijzonder archimarginaal onderwerp!!

Dronkoers
17 juni 2009, 23:37
Betrek als het U belieft niet de Koningin-weduwe tot dit bijzonder archimarginaal onderwerp!!

Weet die trouwens wel al dat er tattoo shops bestaan in den belziek? ;-)

manta
17 juni 2009, 23:41
:-d

Jennes
17 juni 2009, 23:43
Dat is echt niet om te lachen. Zo'n laserbehandeling kan inderdaad wel eens verkeerd aflopen en haar werkelijk verminken. :?

MaGNiFiCaT
17 juni 2009, 23:43
Weet die trouwens wel al dat er tattoo shops bestaan in den belziek? ;-)

Waarom zou Zij nu moeten afweten over het bestaan van dergelijk marginaal allooi?

manta
17 juni 2009, 23:45
:cheer:

karel 20
18 juni 2009, 00:07
Stars in her eyes http://www.youtube.com/watch?v=eEO0zIzwkWQ .

Jennes
18 juni 2009, 00:59
Het blijkt een ware trend geworden te zijn, om zich in het aangezicht te laten tatoëeren. Enkele bekende Vlaamse politici beseften dat ze niet konden achterblijven, wilde men nog over de tongen gaan tegen de volgende verkiezingen.


http://s1.hbvl.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/06/17/478571/bekijk-hier-de-ludiekste-bewerkte-beelden-van-sterretjes-kimberley_1_515x0.jpg

forzaflandria
18 juni 2009, 01:32
Ook in Azie op TV gisteren, Kimberley in het Nederlands met Chinese onderschriften.
Alleen die tatoeeerder met zijn gezicht vol oud ijzer sprak Engels.


Enfin, ondertussen hebben we er weer een wereldbekende landgeno(o)t(e) bij en is iedereen weer onze ambassadeur in Rusland met zijn karakterdanseressen vergeten.

Johnny Blaze
18 juni 2009, 02:08
:cheer:

:rofl:

Johnny Blaze
18 juni 2009, 02:09
Iemand de Kimberlizer (http://www.toputourworkon.com/kimberlizer/) al gechecked?

manta
18 juni 2009, 07:27
Ook in Azie op TV gisteren, Kimberley in het Nederlands met Chinese onderschriften.
Alleen die tatoeeerder met zijn gezicht vol oud ijzer sprak Engels.

Enfin, ondertussen hebben we er weer een wereldbekende landgeno(o)t(e) bij en is iedereen weer onze ambassadeur in Rusland met zijn karakterdanseressen vergeten.

Maar allee , is Kimberley dan de enige die in 't Frans tegen hem praat ??? :-D

Nelle
18 juni 2009, 08:58
zoveel grapjes dat er al over gemaakt zijn, ik heb al goed zitten lachen :lol:

Dronkoers
18 juni 2009, 09:00
Waarom zou Zij nu moeten afweten over het bestaan van dergelijk marginaal allooi?

Omdat zij van het land en al haar inwoners houdt? ;-)

Jennes
18 juni 2009, 09:13
Maar allee , is Kimberley dan de enige die in 't Frans tegen hem praat ??? :-D

Frans, Engels, ... het is allemaal één pot nat voor deze meid.

circe
18 juni 2009, 09:33
Zou ze misschien "touttout" gezegd hebben op z'n westvlaams?

Dat diene gast zei: "trois?" en zij: "touttout"

zoiets?

Txiki
18 juni 2009, 10:15
Ge zult zien... ze wil een advocaat om er zeker van te zijn dat die tatoeëerder betaalt voor de laser... en NIET omdat die een fout zou begaan hebben. Ge zult zien... dat kind heeft gewoon naar haar voeten gekregen thuis van mamma en nu moet dat weg....

Ambiorix
18 juni 2009, 10:22
loemp kalf!!

Duvelke
18 juni 2009, 10:31
Nomen omen est! De Romeinen wisten het al. Welke Vlaming heeft zijn dochter nu de marginale, lelijke naam van "Kimberly"? Helaas zijn het er velen. Daarvoor moet men al tot de ontkerkelijkte, veramerikaniseerde onderbuik van de samenleving behoren. Dat kalf heeft zelfs een marginale blik in haar doffe, levensloze ogen. Allez, nu komen ze toch nog eens "in de boekskes", het overtreft hun stoutste dromen allicht. Hoe men zichzelf als mens zo kan laten gaan, ik zal het wel nooit verstaan. Wat is de secularisering toch plezant! Die mensen maken van zichzelf een commercieel product. En dat ventje achter "Kimberly" heeft duidelijk ook een identiteitscrisis: het denkt dat het een neger is, blijkbaar, en dan nog een van op MTV. Hoe zou zijn naam luiden? Kevin? Benny?

Wtf is uw probleem kerel?
Ieder mens noemt zijn kind toch gelijk hij wil?
Kimberley is een vaak voorkomende naam
Hoe is uwe voornaam misschien? zullen we daar is mee lachen?

De Waal
18 juni 2009, 10:31
Het blijkt een ware trend geworden te zijn, om zich in het aangezicht te laten tatoëeren. Enkele bekende Vlaamse politici beseften dat ze niet konden achterblijven, wilde men nog over de tongen gaan tegen de volgende verkiezingen.


http://s1.hbvl.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/06/17/478571/bekijk-hier-de-ludiekste-bewerkte-beelden-van-sterretjes-kimberley_1_515x0.jpg

:lolabove:

al de blokkertjes zouden zo moeten rondlopen

IronChef
18 juni 2009, 10:54
Wtf is uw probleem kerel?
Ieder mens noemt zijn kind toch gelijk hij wil?
Kimberley is een vaak voorkomende naam
Hoe is uwe voornaam misschien? zullen we daar is mee lachen?

Namen die eindigen op een "Y" zouden verboden moeten worden.

manta
18 juni 2009, 11:36
Gewoon iedereen een nummerke geven , veel gemakkelijker dan al die namen ... Nummer 56 hebben we nu al gevonden :-D

Txiki
18 juni 2009, 11:37
Gewoon iedereen een nummerke geven , veel gemakkelijker dan al die namen ... Nummer 56 hebben we nu al gevonden :-D

Wat doe je dan met nummer 1.564.285?

netslet
18 juni 2009, 11:39
Namen die eindigen op een "Y" zouden verboden moeten worden.

Verzin dan eens een nieuwe naam voor mij.

Zal die naamswijziging gratis zijn of zal er een boete moeten betaald worden? En 't is dan te hopen dat ik die boete niet zelf moet betalen, ik heb immers niet zelf m'n naam gekozen.

manta
18 juni 2009, 11:40
Wat doe je dan met nummer 1.564.285?

Nen hoop puntjes zetten met oogpotlood ipv. te tattoueren ... ;-)

IronChef
18 juni 2009, 12:53
Verzin dan eens een nieuwe naam voor mij.

Ik zal eerst je geslacht moeten weten, kwestie van het niet erger te maken dan het al is. ;-)

Zal die naamswijziging gratis zijn of zal er een boete moeten betaald worden? En 't is dan te hopen dat ik die boete niet zelf moet betalen, ik heb immers niet zelf m'n naam gekozen.


Dit zal uiteraard volledig gratis zijn.

filosoof
18 juni 2009, 12:59
woehahaha

Een stomme koe kan maar 1 ding: gras kauwen.Welk gras? Dit?:
http://www.abc.net.au/health/library/img/cannabis_leaf.gif

Andy
18 juni 2009, 13:02
Namen die eindigen op een "Y" zouden verboden moeten worden.
Dank u ;-)

illwill
18 juni 2009, 13:03
Hij kwam op verschillende videootjes en sprak er ... Engels. :|

Toen Kimberly liet zien hoe ze aan de man had uitgelegd hoe ze de tattoo wou, hield ze haar hand voor de onderkant met haar gezicht zeggend "iere, nie iere" Ik kan me wel voorstellen dat die man zoiets misbegrijpt.

Maar het ik-had-het-niet-gemerkt-gedeelte is nog steeds wankel.

Hoe dan ook heb ik alle begrip voor een tiener (ze komt echt niet over als een 18-jarige) die zich plots laat ompraten en dan spijt krijgt... Dat gebeurt. Alleen is het in dit geval zeer pijnlijk.

We mogen er niet aan denken dat het niet volledig weglaserbaar is ...
Laten we hopen dat ze er toch nog aan kan wennen en mits wat make-up gebruik ze misschien deels kan bedekken. Voor het werk dat zij zoekt (kapster dacht ik?) zal ze er denk ik niet zo veel last van hebben. Zeker niet met die bekendheid nu. ;) Per chance is het ook niet echt "lelijk", het zal eerder (bij mensen die het verhaal niet kennen) "wat ben je dom/impulsief" reacties oproepen.

Maar wat gaan we dan vanaf nu doen? Kinderen die niet echt 18 overkomen hun stemrecht ontzeggen? Gaan we studiekeuzes van 16 jarigen of jonger dan ook maar beter afschaffen?
Ik weet niet waar plots zoveel mensen vanaf komen die blijkbaar vinden dat deze 18-jarige niet zelf kan kiezen en dat daardoor de tatoe-eerder de schuld heeft. (niet dat jij dat perce bedoeld é)

filosoof
18 juni 2009, 13:04
Nomen omen est! De Romeinen wisten het al. Inderdaad: je ouders hadden jou nooit Preuße mogen noemen:twisted:

filosoof
18 juni 2009, 13:05
2x

illwill
18 juni 2009, 13:05
:-d

Is het niet wat vroeg om meteen al te laten laseren?
Laat dat gezichtje dan ook eerste genezen.
Nu kan ze de arts ook nog eens aanklagen?

IronChef
18 juni 2009, 13:05
Dank u ;-)

Volksverheffing heeft zijn prijs. ;-)

Geert C
18 juni 2009, 13:13
Elke keer als ik de uitdrukking 'sterretjes zien' hoor zal ik aan dat mens moeten denken. Merci. :|

Dronkoers
18 juni 2009, 13:15
Elke keer als ik de uitdrukking 'sterretjes zien' hoor zal ik aan dat mens moeten denken. Merci. :|

allez Geert, een 18-jarig poepke ;-)

Geert C
18 juni 2009, 13:16
allez Geert, een 18-jarig poepke ;-)
Ze interesseert mij niet. ;-)

Ars_Nova
18 juni 2009, 13:17
Welk gras? Dit?:
http://www.abc.net.au/health/library/img/cannabis_leaf.gif

"From Arabic: حشيش ḥashīsh, lit. "grass", from hashsha "to become dry"; also hash"

Cool...

Dronkoers
18 juni 2009, 13:18
Ze interesseert mij niet. ;-)

Hou je dan niet van een sterrenhemel? ;-)

Ars_Nova
18 juni 2009, 13:18
Namen die eindigen op een "Y" zouden verboden moeten worden.

Ik pleit voor een legalisatiebeleid ;-)


(j/k: verbieden die handel)

Dronkoers
18 juni 2009, 13:20
Namen die eindigen op een "Y" zouden verboden moeten worden.

Maak er dan "ie" van ;-)

Geert C
18 juni 2009, 13:20
Hou je dan niet van een sterrenhemel? ;-)
Niet van die sterrenhemel. ;-) Daarbij, er loopt schoner volk rond! :-D

Dronkoers
18 juni 2009, 13:22
Niet van die sterrenhemel. ;-) Daarbij, er loopt schoner volk rond! :-D

Dank u :mrgreen:

Geert C
18 juni 2009, 13:23
Dank u :mrgreen:
't is niks. :>

Dronkoers
18 juni 2009, 13:24
't is niks. :>

:-D

MonaLisaOverDrive
18 juni 2009, 13:41
Ik heb ooit een laserbehandeling ondergaan, niet om een tatoeage te verwijderen maar om enkele gesprongen bloedvaatjes dicht te lassen.

Dat meiske gaat nog heel wat pijn moeten doorstaan, want dat is geen lachertje, zeker niet aan je neus of in het aangezicht.

Bovendien is het een heel traag proces, die sterren zijn niet in één keer weg, maar vervagen steeds meer na elke behandeling. Dus ze zal ook een tijd met grijze vlekken moeten rondlopen. En er bestaat een reeële kans dat ze donkere of lichtere vlekken of littekens er aan overhoudt.

Enfin, eigen schuld dikke bult, en nu kan Kimberly dienen als voorbeeld voor al die ouders, die zoals ik, hun kinderen altijd streng hebben verboden of afgeraden een tattoo te nemen.

Johnny Blaze
18 juni 2009, 15:13
http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs087.snc1/4909_117008884277_824779277_2906514_3603280_n.jpg