PDA

View Full Version : FC De Kampioenen moet blijven!


Patriot!
18 juni 2009, 16:46
http://www.facebook.com/group.php?gid=111316641097&ref=mf

Allemaal lid worden ! De Kampioenen moeten blijven ! ;)

manta
18 juni 2009, 16:47
Waarom ???
'k Heb de herhalingen nog maar 27 keer gezien .. Tegen dat ze weer aan de laatste afleveringen zijn beginnen ze toch terug met de eersten ...

Die acteurs zullen blij zijn als ze eens iets anders kunnen spelen ... Mijn gedacht ... :-D

circe
18 juni 2009, 16:51
Waarom ???
'k Heb de herhalingen nog maar 27 keer gezien .. Tegen dat ze weer aan de laatste afleveringen zijn beginnen ze toch terug met de eersten ...

Die acteurs zullen blij zijn als ze eens iets anders kunnen spelen ... Mijn gedacht ... :-D


natuurlijk moeten die blijven. Dat maakt toch al jaren deel uit van het culturele erfgoed van de vrt?

Patriot!
18 juni 2009, 16:52
Waarom ???
'k Heb de herhalingen nog maar 27 keer gezien ..

Als ze er nieuwe blijven maken hoeven ze de oude niet zoveel meer te herhalen hé. ;)

manta
18 juni 2009, 16:55
Als ze er nieuwe blijven maken hoeven ze de oude niet zoveel meer te herhalen hé. ;)

:-( 'k Zou toch liever hebben dat ze Dallas is ne keer herhalen ... :-(
'k Ben zo curieus ... Wie zou djie-aar na neergeschoten hebben ... Hoe is't met Pamela (waw , stond in den tijd in de playboy:-D) , hoe is't met Sue-Ellen , zuipt ze nog als een tempelier of een Dronkoers ???

Ars_Nova
18 juni 2009, 16:56
Hell, no.
De eerste seizoenen waren nog te pruimen, daarna was het gewoon uitmelken van populaire, maar verschrikkelijk slechte TV.

Zwartengeel
18 juni 2009, 16:57
http://www.facebook.com/group.php?gid=111316641097&ref=mf

Allemaal lid worden ! De Kampioenen moeten blijven ! ;)

Wil jij binnenkort een ploeg bejaarden op dat voetbalveld zien staan? Het wordt stilaan tijd om die serie los te laten, want straks is de geloofwaardigheid (voor zover je dat met een serie als FC De Kampioenen kunt associëren) helemaal weg. Hoe ouder de acteurs worden, hoe meer de serie een parodie op zichzelf gaat worden en daarom is het de enige juiste beslissing van de makers om er eindelijk mee te stoppen, vind ik.

Kazan
18 juni 2009, 17:03
Waarom ???
'k Heb de herhalingen nog maar 27 keer gezien .. Tegen dat ze weer aan de laatste afleveringen zijn beginnen ze toch terug met de eersten ...

Die acteurs zullen blij zijn als ze eens iets anders kunnen spelen ... Mijn gedacht ... :-D

Dat gaat bijna niet meer. Die acteurs staan voor eeuwig en altijd bekend als hun personage in de Kampioenen. Zie jij 'Markske' al een serieuze rol spelen? Ik denk niet dat dat nog zal lukken.

Derk de Tweede
18 juni 2009, 17:06
Dat gaat bijna niet meer. Die acteurs staan voor eeuwig en altijd bekend als hun personage in de Kampioenen. Zie jij 'Markske' al een serieuze rol spelen? Ik denk niet dat dat nog zal lukken.

Het Swiebertjes-syndroom.
Joop Doderer is na zijn rol als Swiebertje nooit meer aan de bak gekomen.

job
18 juni 2009, 17:07
http://www.facebook.com/group.php?gid=111316641097&ref=mf

Allemaal lid worden ! De Kampioenen moeten blijven ! ;)


Ik ben waarschijnlijk één van de weinige mensen die nog NOOIT naar FC de Kampioenen gekeken heeft.

Van mij mag je blijven herhalen tot in den treure.
Ik maal er niet om.

Ik voel niet de minste interesse of andere beweegreden om naar FC de Kampioenen te kijken.

Maar na zoveel jaren vraag ik me af is het niet FC de Veteranen ipv FC de Kampioenen ??

Kazan
18 juni 2009, 17:07
Het Swiebertjes-syndroom.
Joop Doderer is na zijn rol als Swiebertje nooit meer aan de bak gekomen.

Nog nooit van gehoord. Maar t zal wel kloppen zeker :-P

manta
18 juni 2009, 17:07
Dat gaat bijna niet meer. Die acteurs staan voor eeuwig en altijd bekend als hun personage in de Kampioenen. Zie jij 'Markske' al een serieuze rol spelen? Ik denk niet dat dat nog zal lukken.

Pas op , "Markske" zonder brilletje op en die kuren er bij herkennen de meesten niet eens ... Ook Carmen loop je los voorbij als je ze in haar gewone doen ziet hoor ...

manta
18 juni 2009, 17:09
Wil jij binnenkort een ploeg bejaarden op dat voetbalveld zien staan? Het wordt stilaan tijd om die serie los te laten, want straks is de geloofwaardigheid (voor zover je dat met een serie als FC De Kampioenen kunt associëren) helemaal weg. Hoe ouder de acteurs worden, hoe meer de serie een parodie op zichzelf gaat worden en daarom is het de enige juiste beslissing van de makers om er eindelijk mee te stoppen, vind ik.

Of ...
Ze veranderen alles naar een andere omgeving . Met "Are you beiing served" hebben ze dat gedaan , ik dacht dat ze het hele gegeven naar een hotel hadden verhuist ...

Kazan
18 juni 2009, 17:09
Pas op , "Markske" zonder brilletje op en die kuren er bij herkennen de meesten niet eens ... Ook Carmen loop je los voorbij als je ze in haar gewone doen ziet hoor ...

Hmmm, ik ben benieuwd. :-D

Zwartengeel
18 juni 2009, 17:15
Of ...
Ze veranderen alles naar een andere omgeving . Met "Are you beiing served" hebben ze dat gedaan , ik dacht dat ze het hele gegeven naar een hotel hadden verhuist ...

Het probleem bij FC De Kampioenen is dat de serie teveel vasthangt aan een vaste kern van acteurs, die moeilijk te vervangen is. Een serie als 'Flikken' bijvoorbeeld, waar een regelmatig verloop was bij de hoofdrolspelers, had daar veel minder last van. Maar bij De Kampioenen werkt men nu al bijna twintig jaar lang met dezelfde cast, waardoor de charme, het gezicht en de geloofwaardigheid helemaal zouden verdwijnen met andere acteurs. Zeg nu zelf, of je het nu goed vindt of niet, De Kampioenen zonder Marijn Devalck, Danni Heylen of Johnny Voners, het zou helemaal niet meer hetzelfde zijn en vrij moeilijk om je er nog langer mee te identificeren, toch?

bgf324
18 juni 2009, 17:17
Het probleem bij FC De Kampioenen is dat de serie teveel vasthangt aan een vaste kern van acteurs, die moeilijk te vervangen is. Een serie als 'Flikken' bijvoorbeeld, waar een regelmatig verloop was bij de hoofdrolspelers, had daar veel minder last van. Maar bij De Kampioenen werkt men nu al bijna twintig jaar lang met dezelfde cast, waardoor de charme, het gezicht en de geloofwaardigheid helemaal zouden verdwijnen met andere acteurs. Zeg nu zelf, of je het nu goed vindt of niet, De Kampioenen zonder Marijn Devalck, Danni Heylen of Johnny Voners, het zou helemaal niet meer hetzelfde zijn en vrij moeilijk om je er nog langer mee te identificeren, toch?

De serie is dan ook al een beetje gestorven toen Oscar en DDT de weg gingen.

moser
18 juni 2009, 17:20
De serie is dan ook al een beetje gestorven toen Oscar en DDT de weg gingen. En dieje gast die Pico Coppens speelde. Kerel heeft later zwarte sneeuw gezien.

Scarabaeida
18 juni 2009, 17:25
http://www.youtube.com/watch?v=qui7R3JqfFs

Pas maar op dat ze niet gaan verhollandsen. :D

kiko
18 juni 2009, 17:37
Met elk nieuw seizoen van FC De Kampioenen werd de doelgroep een jaar jonger.

Nu ja, ze willen "in schoonheid eindigen..." Daar is het een beetje laat voor, vrees ik. Op zijn minst tien jaar of zo.

manta
18 juni 2009, 17:39
Het probleem bij FC De Kampioenen is dat de serie teveel vasthangt aan een vaste kern van acteurs, die moeilijk te vervangen is. Een serie als 'Flikken' bijvoorbeeld, waar een regelmatig verloop was bij de hoofdrolspelers, had daar veel minder last van. Maar bij De Kampioenen werkt men nu al bijna twintig jaar lang met dezelfde cast, waardoor de charme, het gezicht en de geloofwaardigheid helemaal zouden verdwijnen met andere acteurs. Zeg nu zelf, of je het nu goed vindt of niet, De Kampioenen zonder Marijn Devalck, Danni Heylen of Johnny Voners, het zou helemaal niet meer hetzelfde zijn en vrij moeilijk om je er nog langer mee te identificeren, toch?

O maar net als "are you beiing served" zou heel de cast mee verhuizen en nog steeds de hoofdrol blijven behouden hoor ...
Mss zelfs een verhuis naar studio 100 , ze kunnen een veld krijgen in het dorp van samson en de damesploeg er gaan trainen ... Het zou wel leuk zijn om pascalleke de dames van K2 in de douche te zien duwen met kabouter kwebbel er achter en zo ... :lol:

Zeno!
18 juni 2009, 17:41
http://www.facebook.com/group.php?gid=111316641097&ref=mf

Allemaal lid worden ! De Kampioenen moeten blijven ! ;)


Hey Patje, da's lang geleden :cheer:

circe
18 juni 2009, 19:16
Is dat nu alle dagen op één of zo?

E. Gidius
18 juni 2009, 19:26
Ik zou graag de eerste reeks nog eens zien, die met Oscar en Pico.

Raf
18 juni 2009, 19:30
http://www.facebook.com/group.php?gid=111316641097&ref=mf

Allemaal lid worden ! De Kampioenen moeten blijven ! ;)

Patriot, jongen, je bent een toffe knul, maar hier ga ik toch niet in mee. Hoe sneller die platte, humorloze en slecht geacteerde pulp van het scherm verdwijnt, hoe liever ik het heb.

De rechtvaardige rechter
18 juni 2009, 19:53
mss binnenkort op tv FC de verliezers.

From_Vlaanderen
18 juni 2009, 20:34
Gaston en Leo dat was nog is humor se.

Flanelcondoom
18 juni 2009, 20:41
De strijd om de laatste overblijfselen van de hoogstaande Vlaamse cultuur is begonnen.

From_Vlaanderen
18 juni 2009, 20:43
De strijd om de laatste overblijfselen van de hoogstaande Vlaamse cultuur is begonnen.

Dat is dan ook een van de verklaringen waarom dat OVLD zoveel stemmen heeft verloren. Als je een Vlaamse Kotencultuurtocht organiseerd:roll:.
Toch dat is een Vlaming. Een huis en voor de rest koterij.

Bij ons thuis hebben we: 2 tuinhuizen, een container en een houtkot.
Nu gaan ze vanachter ook nog een groter houtkot optrekken.:lol:

Raf
18 juni 2009, 20:48
Gaston en Leo dat was nog is humor se.

Ik vind niet zo meteen een kots-smiley...

globalmedia
18 juni 2009, 20:56
ik wil de familie knots terug...http://www.youtube.com/watch?v=SJEBB7YsYM0

Burkide
18 juni 2009, 20:57
Maar maar... met welk populair-cultureel fenomeen moet ik dan na 2011 lachen om me te distantiëren van het gepeupel? :cry:;-)

Dronkoers
18 juni 2009, 21:03
Ik vind niet zo meteen een kots-smiley...

:belgievl:

Zoiets? ;-)

bgf324
18 juni 2009, 21:05
Ik zou graag de eerste reeks nog eens zien, die met Oscar en Pico.

Eerste reeks is nie tof.
2de, 3de, 4de en 5de zijn buitengewoon zalig :-P

Everytime
18 juni 2009, 23:49
Zolang ze niet met dit terugkomen, is Vlaanderen gered!;-)
http://www.youtube.com/watch?v=Bv-KJKqLCbg

Everytime
18 juni 2009, 23:54
mss binnenkort op tv FC de verliezers.

Of FC De Clowns maar dat bestaat al onder een andere naam : De Zevende Dag.8-)

Paracelsus
19 juni 2009, 05:40
Jamais!

John Cleese & co. hadden dat goed door met "Fawtly Towers", en (iets minder gekend) Rik Mayall met "Believe Nothing". Uitmelken haalt alles naar beneden.

F.C. De Kampioenen is daar een schoolvoorbeeld van: uitmelken, of beter, leegmelken.
Laat het gewoon sterven. 't Is genoeg geweest.

Paracelsus
19 juni 2009, 05:43
Gaston en Leo dat was nog is humor se.

"De kolderbrigade" vind ik nog altijd grandioos. Trouwens in het dialect (Gents, Antwerps en in de eerste aflevering een Westvlaamse boer Van der Sarren).

Hoe mooi het ook was (G&L op hun best ooit imo) ook zij wisten dat 6 �* 7 afleveringen voldoende waren.

Jazeker
19 juni 2009, 07:52
:belgievl:

Zoiets? ;-)

:-D

Svennies
19 juni 2009, 09:32
De strijd om de laatste overblijfselen van de hoogstaande Vlaamse cultuur is begonnen.

Tijd om de witte vlag te hijsen ,en die brol direkt af te voeren naar de plaats waar het hoort,de vuilbak....

En dat wie de herhalingen wil zien dan maar de DVD's koopt.....

vlijmscherp
19 juni 2009, 09:33
tuurlijk moet FC De Kampioenen niet blijven. het mag, maar moeten???

manta
19 juni 2009, 09:44
De collega's ... Het pleintje ...