PDA

View Full Version : Hoe is het weer ginder ?


Dajjal
19 juni 2009, 22:52
Zit hier op terras... 38 Graden in de schaduw...

Iedere dag hetzelfde...en dan 's avonds een goed onweer, dat verfrist.

Florida rules.

manta
19 juni 2009, 22:56
Zit hier op terras... 38 Graden in de schaduw...

Iedere dag hetzelfde...en dan 's avonds een goed onweer, dat verfrist.

Florida rules.

Bron ... Bewijs ... 8-)

Wie zegt er da ge niet gewoon thuis achter de pc de website van een Amerikaanse gazet aan't lezen zijt ... ;-)

Dajjal
19 juni 2009, 22:57
En nu even in de Jacuzzi gaan zitten. MET bier. Obviously. :D

Andro
19 juni 2009, 22:57
Hier is het op het ogenblik 30 graden....

Dajjal
19 juni 2009, 22:57
Het bier niet IN de jacuzzi natuurlijk voor iemand een helder idee krijgt. :rofl:

manta
19 juni 2009, 22:57
En nu even in de Jacuzzi gaan zitten. MET bier. Obviously. :D

Pffffft , Budweiser ... :roll:

Dajjal
19 juni 2009, 22:58
Hier is het op het ogenblik 30 graden....

Ahhh... La bella Espana... Ook vreselijk leuk ! Geniet er van !

From_Vlaanderen
19 juni 2009, 22:58
En nu even in de Jacuzzi gaan zitten. MET bier. Obviously. :D

Ik zit hier een graad of 20 in de stille kempen met iets wat gij niet hebt:lol:.
Duvel 3 zelfs.

Dajjal
19 juni 2009, 22:59
Bron ... Bewijs ... 8-)

Wie zegt er da ge niet gewoon thuis achter de pc de website van een Amerikaanse gazet aan't lezen zijt ... ;-)

Okeeeee...foto komt er aan !

Andro
19 juni 2009, 22:59
Ahhh... La bella Espana... Ook vreselijk leuk ! Geniet er van !
Insgelijks!

Bobke
19 juni 2009, 23:00
http://www.weeronline.nl/Europa.htm

Bobke
19 juni 2009, 23:02
Hier ook.
14 ‘s morgens en 16 ‘s namiddags.

longhorn
19 juni 2009, 23:04
Frisser vandaag. 95 F zijnde 35 graden C.

Dajjal
19 juni 2009, 23:04
Voila.... Da's hier vlakbij.http://i470.photobucket.com/albums/rr63/dajjalBE/1.jpg

Dajjal
19 juni 2009, 23:06
Ik zit hier een graad of 20 in de stille kempen met iets wat gij niet hebt:lol:.
Duvel 3 zelfs.

AAARGGGHHHH !!! IK MIS DUVEL !!!!

Het goeie aan Amerikaans bier is dat ge het ne gansen dag lang kunt zuipen.... Zat wordt ge er niet van, maar pissen als een racepaard... :rofl:

manta
19 juni 2009, 23:06
Geen bejaarden bij de vleet ??? Geen colombiaanse "gangs" die een oorlogje uitvechten ??? Genen Don Johnson ??? zijde zeker da ge just zit ??? :-D

Dajjal
19 juni 2009, 23:07
Frisser vandaag. 95 F zijnde 35 graden C.

Hihi...ben een paar dagen geleden een goeie steak&lobster gaan eten in een LONGHORN hier...

Yummie.

Zit gij ergens in TX ? Kanten van Austin ?

From_Vlaanderen
19 juni 2009, 23:08
AAARGGGHHHH !!! IK MIS DUVEL !!!!
Het goeie aan Amerikaans bier is dat ge het ne gansen dag lang kunt zuipen.... Zat wordt ge er niet van, maar pissen als een racepaard... :rofl:

Ik heb er drie op en dat is sjust van sloek;-).

Die Amerikanen kunnen ook nergens tegen ze, gaat daar eens een Duveltje mee drinken:lol:.

Dajjal
19 juni 2009, 23:08
Geen bejaarden bij de vleet ??? Geen colombiaanse "gangs" die een oorlogje uitvechten ??? Genen Don Johnson ??? zijde zeker da ge just zit ??? :-D

Man man man...bejaarden bij troskes... Dat wel... Colombianen hier niet. Die zitten meer de kanten van Miami, ik zit meer centraal in Florida, een 50 mijl van Orlando.

manta
19 juni 2009, 23:11
AAARGGGHHHH !!! IK MIS DUVEL !!!!

Het goeie aan Amerikaans bier is dat ge het ne gansen dag lang kunt zuipen.... Zat wordt ge er niet van, maar pissen als een racepaard... :rofl:

Doe daar dan een deftige brouwerij open ???
Dan moeten ze ons bier al ni meer importeren (hebben wij meer) ... Der zal wel een markt zijn voor goede bieren ...

longhorn
19 juni 2009, 23:11
Hihi...ben een paar dagen geleden een goeie steak&lobster gaan eten in een LONGHORN hier...

Yummie.

Zit gij ergens in TX ? Kanten van Austin ?

In Austin, the live music capital of the world.:-P

Pietje
19 juni 2009, 23:13
In Austin, the live music capital of the world.:-P

Doe Stevie Ray Vaughan "de groeten" als je zijn stanbeeld passeert. 8-)

Dajjal
19 juni 2009, 23:14
In Austin, the live music capital of the world.:-P

Cool...ben daar een paar jaar geleden nog geweest. Was nog warmer dan hier, maar dan zonder de vochtigheid...

Goed vlees daar... Meat eater's paradise :D

From_Vlaanderen
19 juni 2009, 23:16
Doe daar dan een deftige brouwerij open ???
Dan moeten ze ons bier al ni meer importeren (hebben wij meer) ... Der zal wel een markt zijn voor goede bieren ...

En chocolate, mayonaise, frieten, ....

Dajjal
19 juni 2009, 23:20
Het shoppen hier is wel fantastisch... Als ik hier zeg dat wij 21% BTW betalen valt iedereen op zijn gat... Vooral als ik dan zeg dat we nog 50% income tax in Belgie hebben ook...

Mijn ouders hebben groot gelijk dat ze hier zijn komen wonen voor hun retirement !

From_Vlaanderen
19 juni 2009, 23:22
Het shoppen hier is wel fantastisch... Als ik hier zeg dat wij 21% BTW betalen valt iedereen op zijn gat... Vooral als ik dan zeg dat we nog 50% income tax in Belgie hebben ook...

Mijn ouders hebben groot gelijk dat ze hier zijn komen wonen voor hun retirement !

Zijn dat communisten vragen ze dan.

manta
19 juni 2009, 23:22
En chocolate, mayonaise, frieten, ....

Sjoekelat moeten die ni hebben , ze moeten maar tuttefrut kauwen ... ;-)

Frieten hebben ze , ze moeten alleen eens dringend leren dat het geen "French fries" zijn ... En ze moeten ook eens leren om ze te maken , trekt er op nix ...
Voor mayonaise heb ik in NY eens een restaurant op stelten gezet , 'k kreeg der ketchup en 'k moet da ni hebben ... :-D
(en ze kennen dat daar ni (of ze deden alsof ze het niet kenden...:evil:)

Jazeker
19 juni 2009, 23:24
Hier is het op het ogenblik 30 graden....

Oh noes... jij bent een construct. Je bent in het echt een hetero man die gelukkig getrouwd is met een vrouw en een kantoorjob hebt in regenachtig belgique waarvoor je elke dag 2 uur in de file staat in de druiligerige regen.

Nem!


;-)

From_Vlaanderen
19 juni 2009, 23:26
Sjoekelat moeten die ni hebben , ze moeten maar tuttefrut kauwen ... ;-)

Frieten hebben ze , ze moeten alleen eens dringend leren dat het geen "French fries" zijn ... En ze moeten ook eens leren om ze te maken , trekt er op nix ...
Voor mayonaise heb ik in NY eens een restaurant op stelten gezet , 'k kreeg der ketchup en 'k moet da ni hebben ... :-D
(en ze kennen dat daar ni (of ze deden alsof ze het niet kenden...:evil:)

Chocolat niet hebben? Als gij zegt dat ge 3kg leonidas mee op den boot heb dan zult ge nogal eens zien gaan.
Frieten zijn boecht ginder vandaar we starten dat.

Bij mij trokken ze een kop van "gijze vetzak" toen ik naar mayonaise vroeg, maar ze zegden dat ze wel strawberrysauce hebben.
Dit laatste wel in Londen, maar dat zijn dezelfde wacko's.

manta
19 juni 2009, 23:37
strawberrysauce .

8O

Ge hebt da toch niet opgegeten ??? 8O

Dien azijn op m'n frieten was er indertijd teveel aan , als ik daar kom eet ik wel een broodje ... ;-)

From_Vlaanderen
20 juni 2009, 00:11
8O

Ge hebt da toch niet opgegeten ??? 8O

Dien azijn op m'n frieten was er indertijd teveel aan , als ik daar kom eet ik wel een broodje ... ;-)

Tuurlijk niet. Ik ben terug gaan zitten.

Dronkoers
20 juni 2009, 02:38
Deze avond - nacht op een Vlaams terras gezetn, was ook nie slecht, en het bier zal wel beter geweest zijn ;-)