PDA

View Full Version : Wie gaat er naar Magritte?


circe
20 juni 2009, 13:26
Zijn er nog mensen die verleden weekend De Standaard kochten (2.20 euro) waarin die bon zat om gratis binnen te mogen in het www.musee-magritte-museum.be - normale inkom: 8 euro? en waar je dan ook een poster kan krijgen?

Ik lekker wèl nèm!

manta
20 juni 2009, 13:50
:-(
Ik heb pertang de website van De Standaard dagelijks bezocht en heb genen bon ... En dat terwijl ik dan toch papierverspilling tegen ga door geen gazet te kopen ... ;-)

Geert C
20 juni 2009, 14:44
:-(
Ik heb pertang de website van De Standaard dagelijks bezocht en heb genen bon ... En dat terwijl ik dan toch papierverspilling tegen ga door geen gazet te kopen ... ;-)
Elektronisch abonnement nemen. ;-)

Zucht
20 juni 2009, 21:01
Goede raad voor wie wil gaan kijken : koop uw inkomaarten op voorhand (via internet bijv.)
Wij zijn er vorige zaterdag naartoe gegaan. Om 2 uur. Met inkomticket mocht je zo binnen, wie nog ter plaatse een ticket moest kopen mocht pas binnen na 4 uur. Het spel sluit om 5 uur.
We zijn dan maar iets anders gaan doen.

lombas
21 juni 2009, 01:27
Wij hebben onzen bon, weten nog niet goed wanneer we gaan - maar na ons examen van donderdag zijn we al wel binnengesprongen voor de posters - die hebben we nog...

;)

We dachten namelijk dat die van de fee en dat huis snel zouden weg zijn!

Jazeker
21 juni 2009, 01:58
Zijn er nog mensen die verleden weekend De Standaard kochten (2.20 euro) waarin die bon zat om gratis binnen te mogen in het www.musee-magritte-museum.be - normale inkom: 8 euro? en waar je dan ook een poster kan krijgen?

Ik lekker wèl nèm!

Alsof ik zou willen.

circe
21 juni 2009, 08:47
Goede raad voor wie wil gaan kijken : koop uw inkomaarten op voorhand (via internet bijv.)
Wij zijn er vorige zaterdag naartoe gegaan. Om 2 uur. Met inkomticket mocht je zo binnen, wie nog ter plaatse een ticket moest kopen mocht pas binnen na 4 uur. Het spel sluit om 5 uur.
We zijn dan maar iets anders gaan doen.


we gaan in de voormiddag de bons inwisselen en tickets reserveren. Dat zou moeten lukken op een deftig uur naar schijnt.

Txiki
21 juni 2009, 09:14
Wij hebben onzen bon, weten nog niet goed wanneer we gaan - maar na ons examen van donderdag zijn we al wel binnengesprongen voor de posters - die hebben we nog...

;)

We dachten namelijk dat die van de fee en dat huis snel zouden weg zijn!

We?

lombas
21 juni 2009, 09:51
We?

La copine et moi. Idem als bij circe, veronderstel ik.

;-)