PDA

View Full Version : Hulp voor een veteraan meelezer


Stoen
25 juni 2009, 10:33
Beste Politics.be'ers,

Na maanden mee te lezen ziehier mijn eerste post. En meteen kom ik al om jullie hulp vragen. Neen, niet voor mij persoonlijk, maar voor de wetenschap!

Wie wil er nu niet meewerken aan de vooruitgang van onze kennis!

Dus ga jullie gang! Dit is een unieke kans om ook jouw steentje bij te dragen aan de wereld van de wetenschap!

En dat binnen de 4 minuten!
Jullie mogen me dankbaar zijn ;-)

http://ghentmarketing.qualtrics.com/SE?SID=SV_8ubDMeB4hF8LGV6&SVID=Prod


De wetenschap (maar vooral ik) dankt jullie!

bentje
25 juni 2009, 10:34
vooraleer te klikken op uw link zou ik graag weten over wat dit gaat....

Zwartengeel
25 juni 2009, 10:35
Is dat nu een moment om nog aan je thesis te moeten beginnen, verdomme? :x:-)

Stoen
25 juni 2009, 10:41
Eeuwige uitsteller, ik weet het... :-)

Het is een klein onderzoek naar consumentengedrag.

Dronkoers
25 juni 2009, 10:44
O, dat hebben we nog nie gehad :-D

manta
25 juni 2009, 10:48
Eeuwige uitsteller, ik weet het... :-)

Het is een klein onderzoek naar consumentengedrag.

3-4 bakken per week ...
Een pakje per dag ...

Voila , als da kan helpen ... ;-)

Dronkoers
25 juni 2009, 10:53
3-4 bakken per week ...
Een pakje per dag ...

Voila , als da kan helpen ... ;-)

:lol:

From_Vlaanderen
25 juni 2009, 17:18
3-4 bakken per week ...
Een pakje per dag ...

Voila , als da kan helpen ... ;-)

Ook nog wat kruid, primers en koppen.

FDM
25 juni 2009, 17:51
done

liberalist_NL
25 juni 2009, 19:13
Heb het ingevuld.

Crypticus
25 juni 2009, 19:22
Het is een klein onderzoek naar consumentengedrag.

Hoeveel thesissen zijn daar al niet over geschreven? :roll:

Derk de Tweede
25 juni 2009, 19:39
4 min 30'.

Txiki
25 juni 2009, 19:50
Ik vraag me af of de vele pogingen om via politics respondenten te krijgen, ondertussen ook geen vorm van consumentengedrag is...

Stoen
4 augustus 2009, 10:03
Heerlijk!

Jullie zijn een super grote hulp geweest.
De resultaten zijn op zijn minst opmerkelijk te noemen. En daarom hebben we besloten een vervolgonderzoek op te zetten.

Nu weet ik dat ik veeleisend bent, en daarom hebben we besloten er een beloning aan vast te hangen. Met jullie deelname kunnen jullie een diner op restaurant winnen of een CD of Boekenbon.

Dus indien jullie nog eens 5 minuutjes tijd hebben, en kans willen maken op een van de prijzen! Hier is het te doen:

http://ghentmarketing.qualtrics.com/SE?SID=SV_6osP6RmsZbT7Iws&SVID=Prod

Alvast bedankt en veel succes!

Dronkoers
4 augustus 2009, 10:18
Heerlijk!

Jullie zijn een super grote hulp geweest.
De resultaten zijn op zijn minst opmerkelijk te noemen. En daarom hebben we besloten een vervolgonderzoek op te zetten.

Nu weet ik dat ik veeleisend bent, en daarom hebben we besloten er een beloning aan vast te hangen. Met jullie deelname kunnen jullie een diner op restaurant winnen of een CD of Boekenbon.

Dus indien jullie nog eens 5 minuutjes tijd hebben, en kans willen maken op een van de prijzen! Hier is het te doen:

http://ghentmarketing.qualtrics.com/SE?SID=SV_6osP6RmsZbT7Iws&SVID=Prod

Alvast bedankt en veel succes!
Die enquete was nie voor mij blijkbaar ;-)
Ik ga nooit op restaurant, spreek nie tegen groepen mensen en interesseert het mij nie wa anderen doen ;-)

Zwartengeel
4 augustus 2009, 10:25
Die enquete was nie voor mij blijkbaar ;-)
Ik ga nooit op restaurant, spreek nie tegen groepen mensen en interesseert het mij nie wa anderen doen ;-)

En je luistert ook nooit naar cd's, zeker? ;-)

From_Vlaanderen
4 augustus 2009, 10:26
Die enquete was nie voor mij blijkbaar ;-)
Ik ga nooit op restaurant, spreek nie tegen groepen mensen en interesseert het mij nie wa anderen doen ;-)

Toen ze begonnen over die producten heb 'k 't gesloten. De goesting was over:-(.

Zwartengeel
4 augustus 2009, 10:35
Toen ze begonnen over die producten heb 'k 't gesloten. De goesting was over:-(.

Vorige week ben ik in de Veldstraat in Gent aangesproken door zo'n neger die mij een boekje wilde aansmeren (je kent ze wel). Ik heb hem gezegd dat mijn moeder me altijd op het hart gedrukt heeft dat ik niets mocht aannemen van vreemde mensen. Hij droop onmiddellijk af... :lol:

Dronkoers
4 augustus 2009, 10:37
En je luistert ook nooit naar cd's, zeker? ;-)

Nee, ik speel die af ;-)

Dronkoers
4 augustus 2009, 10:38
Vorige week ben ik in de Veldstraat in Gent aangesproken door zo'n neger die mij een boekje wilde aansmeren (je kent ze wel). Ik heb hem gezegd dat mijn moeder me altijd op het hart gedrukt heeft dat ik niets mocht aannemen van vreemde mensen. Hij droop onmiddellijk af... :lol:

:-D

Wees blij, of ze drongen nog aan ;-)

From_Vlaanderen
4 augustus 2009, 22:42
Vorige week ben ik in de Veldstraat in Gent aangesproken door zo'n neger die mij een boekje wilde aansmeren (je kent ze wel). Ik heb hem gezegd dat mijn moeder me altijd op het hart gedrukt heeft dat ik niets mocht aannemen van vreemde mensen. Hij droop onmiddellijk af... :lol:

Ik probeer deze mensen te ontwijken, dus mij bieden ze niet zo vaak een boekske aan.