PDA

View Full Version : Michael Jackson kritiek na hartstilstand


BlueThunder
25 juni 2009, 22:58
Michael Jackson kritiek na hartstilstand

http://blog.keukentafel.be/wp-content/uploads/2009/03/thriller-michael-jackson.jpg

reuters

Michael Jackson is donderdag in allerijl overgebracht zijn naar een ziekenhuis in Los Angeles. De King of Pop had een hartstilstand en werd gereanimeerd.

source : cnn

amai, wat is dat allemaal deze week :|

globalmedia
25 juni 2009, 23:00
een nieuw begin...

BlueThunder
25 juni 2009, 23:03
Joe Jackson, bevestigde aan tmz.com dat 'het er niet goed uitziet' voor zijn zoon.

manta
25 juni 2009, 23:04
Michael Jackson kritiek na hartstilstand

http://blog.keukentafel.be/wp-content/uploads/2009/03/thriller-michael-jackson.jpg


Net op nieuws wa beelden gezien van hoe hij der nu uitziet ...
Dien herkende ni meer ...

Had die dan geen eigen hospitaal op z'n domein eigenlijk ??? Een pretpark en zo toch wel .

kameleon
25 juni 2009, 23:07
Er was toch een persoonlijke biograaf (of wie was dat) die schreef over een ademhalingsziekte die Jackson fataal kon worden ? Maar Jackson deed alles af als fabeltjes. Er waren wel een paar familieleden die het bevestigden. Achteraf niets meer van gehoord en toen kwamen de verhalen over huidkanker.

Raf
25 juni 2009, 23:15
Hij zou ondertussen overleden zijn volgens TMZ...

manta
25 juni 2009, 23:22
Hij zou ondertussen overleden zijn volgens TMZ...

Hij zou in een coma liggen volgens CNN en z'n famillie is opgetrommelt ...
's toch een teken dat het ni zo goe is ...

Raf
25 juni 2009, 23:24
Een slechte dag voor de showbusiness...

roodhaar
25 juni 2009, 23:26
Twee nieuwsbronnen rapporteren dat hij overleden is. 8O

roodhaar
25 juni 2009, 23:27
dat van die twee nieuwsbronnen was net op CNN...

roodhaar
25 juni 2009, 23:28
Los angeles news en CBS news .

manta
25 juni 2009, 23:29
dat van die twee kranten was net op CNN...

Idd , 'k heb da ook opstaan op den achtergrond ...
'Raf z'n TMZ was dus eerst :-(

Dan kan nu de echte show beginnen , de fake-emoties , de verdeling van wat er nog overschoot , de rechten van de liedjes en zo ...

BlueThunder
25 juni 2009, 23:29
verdomme toch...

http://www.tmz.com/

BlueThunder
25 juni 2009, 23:35
http://www.hln.be/hln/nl/1311/Michael-Jackson/article/detail/905344/2009/06/25/Michael-Jackson-overleden-aan-hartstilstand.dhtml

karel 20
25 juni 2009, 23:36
NU ook op deredactie.be http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/cultuur%2Ben%2Bmedia/muziek/090625_Jackson .

Kay_
25 juni 2009, 23:48
Dit kan niet, dit mag niet, dit is onmogelijk!!!!!!!

bgf324
25 juni 2009, 23:48
Dit kan niet, dit mag niet, dit is onmogelijk!!!!!!!

Maar het gebeurd wel :roll:

manta
25 juni 2009, 23:49
Dit kan niet, dit mag niet, dit is onmogelijk!!!!!!!

Mja , gij als grote fan zult het er wel moeilijk mee hebben ... :-(

Maar hij sukkelde al wel langer met z'n gezondheid en ondertussen was hij ook al een jaartje ouder aan't worden hé ...

Kay_
25 juni 2009, 23:49
Maar het gebeurd wel :roll:

Kerel, als ge met mij of Michael wilt lachen start ge uw eigen draad maar op!

Kay_
25 juni 2009, 23:50
Mja , gij als grote fan zult het er wel moeilijk mee hebben ... :-(


Ik zit hier letterlijk te janken


Maar hij sukkelde al wel langer met z'n gezondheid en ondertussen was hij ook al een jaartje ouder aan't worden hé ...

Hij was nog maar 50 :|

bgf324
25 juni 2009, 23:51
Kerel, als ge met mij of Michael wilt lachen start ge uw eigen draad maar op!

Laatste jaren was ie meer en meer een parodie op zichzelf geworden.

Kay_
25 juni 2009, 23:51
Ik geraak niet meer eens op mij mj forum www.mjj2005.com

Kan iemand anders hier wel op???

manta
25 juni 2009, 23:52
Ik zit hier letterlijk te janken



Hij was nog maar 50 :|

Mja , ze bevestigen het nu toch zenne ...:?

Lot oe mor is gaan , 'k had da gevoel toen Hazes stierf ook ... :-(

Kay_
25 juni 2009, 23:52
Laatste jaren was ie meer en meer een parodie op zichzelf geworden.

FUCK OFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SDX
25 juni 2009, 23:52
Kerel, als ge met mij of Michael wilt lachen start ge uw eigen draad maar op!

Kerel, gij hebt waarschijnlijk nog niet veel meegemaakt in uw leven, anders zou ge het overlijden van een wildvreemde die je van haar noch pluim kent niet zo dramatisch opnemen - ik kan je verzekeren dat er ergere dingen in het leven zijn ...
De wereld gaat de hysterische toer op nu!

Enfin, mijn medeleven voor de nabestaanden en zijn kindjes...

Kay_
25 juni 2009, 23:53
Mja , ze bevestigen het nu toch zenne ...:?

Lot oe mor is gaan , 'k had da gevoel toen Hazes stierf ook ... :-(

Ik kan het niet geloven, dit gevoel is gewoon irreeel.

manta
25 juni 2009, 23:55
Ik geraak niet meer eens op mij mj forum www.mjj2005.com

Kan iemand anders hier wel op???

En neen , da masjeert ni ...

bgf324
25 juni 2009, 23:57
FUCK OFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Face it!

Ik zie ook je naam staan bij de HLN-reacties; Kay uit St-Truiden :-o

FDM
26 juni 2009, 00:00
I'l be damned , well , he is

Kay_
26 juni 2009, 00:00
En neen , da masjeert ni ...

Thanks voor te checken dat het niet alleen aan mij ligt.

Mitgard
26 juni 2009, 00:07
een monument uit de muziekgeschiedenis is heengegaan...
MJ was een jeugdidool van mij.

triestige dag.

debbie
26 juni 2009, 00:11
Ik zit hier letterlijk te janken



Hij was nog maar 50 :|
Ik vind het ook vreselijk, kan het gewoon niet vatten. :sad::sad::sad:
Voel me heel verdrietig nu. Net zoals bij het overlijden van freddy mercury.
Triest, triest, triest. Was echt weg van Michael Jackson, zo'n talent. :-(

Kay_
26 juni 2009, 00:13
Ik vind het ook vreselijk, kan het gewoon niet vatten. :sad::sad::sad:
Voel me heel verdrietig nu. Net zoals bij het overlijden van freddy mercury.
Triest, triest, triest. Was echt weg van Michael Jackson, zo'n talent. :-(

Ik heb er geen woorden meer voor, echt niet. :-(:-(:-(:-(

doubled
26 juni 2009, 00:15
laat de jong ruste nu.
Hij zal die 50 optredens in de hemel doen.

manta
26 juni 2009, 00:17
Hij was dan volop aan't trainen om in vorm te zijn voor z'n tournéés ... Mss wa te veel hooi op de vork genomen ?
Ik neem aan dat hij ook een soort "Memphis Maffia" rond hem had die hem 24 uur per dag bijstonden ... Der zullen wel weer een heleboel speculaties en vreemde verhalen de kop opsteken ook ... :?

Kay_
26 juni 2009, 00:32
Hij was dan volop aan't trainen om in vorm te zijn voor z'n tournéés ... Mss wa te veel hooi op de vork genomen ?
Ik neem aan dat hij ook een soort "Memphis Maffia" rond hem had die hem 24 uur per dag bijstonden ... Der zullen wel weer een heleboel speculaties en vreemde verhalen de kop opsteken ook ... :?



Who knows, het resultaat is deze trieste dag. :|

nickb
26 juni 2009, 01:11
Na Karel Van Miert, Yasmine, krijgen we weer een nieuwe schok te verwerken. :|

Zijn familie zal het nu wel veel moeilijker hebben dan eender welke fan. En Michael Jackson is voor mij nog steeds de allergrootste artiest aller tijden.

Je vraagt je dan wel af waarom we eigenlijk zo veel moeite doen tijdens ons leven, als we toch zo snel weer verdwijnen?

Kay_
26 juni 2009, 01:18
Na Karel Van Miert, Yasmine, krijgen we weer een nieuwe schok te verwerken. :|

Zijn familie zal het nu wel veel moeilijker hebben dan eender welke fan. En Michael Jackson is voor mij nog steeds de allergrootste artiest aller tijden.

Je vraagt je dan wel af waarom we eigenlijk zo veel moeite doen tijdens ons leven, als we toch zo snel weer verdwijnen?


Hetgeen Michael gedaan heeft voor de muziekwereld en met zijn goede doelen zal voor atlijd verder blijven herinnerd worden.

liberalist_NL
26 juni 2009, 01:46
De man had gewoon zwart moeten blijven. Zo zag hij er knap uit.

Kay_
26 juni 2009, 02:10
De man had gewoon zwart moeten blijven. Zo zag hij er knap uit.

Vitiligo is geen keuze.

Derk de Tweede
26 juni 2009, 05:18
26 Juni 2009

Yasmine, Farrah Fawcett en Michael Jacksom
R.I.P

Raf
26 juni 2009, 06:41
Pff.. Ik heb er geen woorden voor en dat is iets wat me niet gauw overkomt... :-(

Duupje
26 juni 2009, 06:45
Pff.. Ik heb er geen woorden voor en dat is iets wat me niet gauw overkomt... :-(

Dito.

Kay_
26 juni 2009, 06:56
Michael I Love You You Will Stay In Our Hearts Forever.

Andro
26 juni 2009, 07:03
Er zijn geruchten dat het om zelfmoord zou gaan.

debbie
26 juni 2009, 07:11
http://www.metacafe.com/watch/yt-4iTcKR4_dTg/will_you_be_there_free_willy_soundtrack_michael_ja ckson/

:-(:-(:-(:-(:-(
Niet goed geslapen :-(:-(:-(

lombas
26 juni 2009, 07:23
Wat een schok bij het wakker worden... voor hoevelen geldt dit niet?

Mijn medeleven aan zijn familie, al zijn vrienden en alle andere fans.

Dit is een zwarte dag voor de geschiedenis van de muziek...

Derk de Tweede
26 juni 2009, 07:38
De dood van Jackson zou te maken hebben met een overmaat van medicijngebruik.
Net als de echte 'king of pop'.

Mitgard
26 juni 2009, 07:42
De dood van Jackson zou te maken hebben met een overmaat van medicijngebruik.
Net als de echte 'king of pop'.

je hebt hier nooit anders gedaan dan zitten kakken op MJ, dus blijf jij maar mooi weg uit deze draad.

Jazeker
26 juni 2009, 07:52
Als kind was ik een fan. Ik had net als de halve wereld de Thriller LP en Bad was mijn allereerste CD. Voor het latere werk had ik geen interesse meer, maar ik sluit me graag aan bij de woorden van Mitgard: een monument in de muziekgeschiedenis.

Mijn gedachten zijn bij de nabestaanden en de fans van het eerste en laatste uur.

Djiezes
26 juni 2009, 07:57
Als kind was ik een fan. .....

²

Eerste LP die ik ooit kocht was "Thriller". Daarna werd hij stilaan een schim van zichzelf.

Derk de Tweede
26 juni 2009, 08:20
http://img35.imageshack.us/img35/7586/400mjacksonambulancenewt.jpg

kameleon
26 juni 2009, 08:31
Heath Ledger ook dood na medicatie. Maar het publiek slaapte verder...

Laya
26 juni 2009, 10:30
Ik zit hier letterlijk te janken



Hij was nog maar 50 :|

Ik hoorde het pas deze ochtend, moest even later aan jou denken, herinnerde me dat jij ook een hevig fan bent.
Moeilijk te vatten. Heb er geen woorden voor.

Conscience
26 juni 2009, 10:42
Ik heb er geen woorden meer voor, echt niet. :-(:-(:-(:-(


Ik ken het gevoel, de dag dat Lennon, mijn held, werd doodgeschoten.

debbie
26 juni 2009, 11:59
En al die mensen die Michael Jackson bespot, uitgelachen, beschuldigd.... hebben gaan voor mij niet helemaal vrijuit. Zoiets vreet aan een mens en heb me er altijd aan gestoord dat mensen zo gemakkelijk mee gaan in roddels en vooroordelen.

1207
26 juni 2009, 12:37
En al die mensen die Michael Jackson bespot, uitgelachen, beschuldigd.... hebben gaan voor mij niet helemaal vrijuit. Zoiets vreet aan een mens en heb me er altijd aan gestoord dat mensen zo gemakkelijk mee gaan in roddels en vooroordelen.

Mj was een muzikaal genie maar als mens 1 hoopje ellende.
Thuis nooit het warme nest gekend dat elke mens nodig heeft om evenwichtig in het leven te kunnen stappen.

bijzonder jammer en een groot verlies

Dronkoers
26 juni 2009, 18:34
En al die mensen die Michael Jackson bespot, uitgelachen, beschuldigd.... hebben gaan voor mij niet helemaal vrijuit. Zoiets vreet aan een mens en heb me er altijd aan gestoord dat mensen zo gemakkelijk mee gaan in roddels en vooroordelen.

Ik ben daar één van.

elke bekende moet dat ondervinden.

Maar iemand dood wensen is een van de laatste dingen die ik doe.


(buiten het prinselijk hof)

debbie
26 juni 2009, 18:39
Ik ben daar één van.

elke bekende moet dat ondervinden.

Maar iemand dood wensen is een van de laatste dingen die ik doe.


(buiten het prinselijk hof)
Wat een zever zeg? Als je iemand bespot, beschimpt, uitlacht, beschuldigd, mee doet aan de roddel dan werk je mee aan iemands dood. Stel je je dan nooit in de plaats van een ander? kan je je niet inleven in de impact die al die zever op iemand heeft?

Dronkoers
26 juni 2009, 18:45
Wat een zever zeg? Als je iemand bespot, beschimpt, uitlacht, beschuldigd, mee doet aan de roddel dan werk je mee aan iemands dood. Stel je je dan nooit in de plaats van een ander? kan je je niet inleven in de impact die al die zever op iemand heeft?

Nee.

Langs de andere kant wens ik ook niemand dood ondanks mijn beschimpingen, beschuldigingen enz.

debbie
26 juni 2009, 18:48
Nee.

Langs de andere kant wens ik ook niemand dood ondanks mijn beschimpingen, beschuldigingen enz.

Wel ja, dan heb je een gemakkelijk leven. Hoe minder schuldgevoelens, hoe gelukkiger de mens. Zie dat elke dag rondom me.

Dronkoers
26 juni 2009, 18:49
Wel ja, dan heb je een gemakkelijk leven. Hoe minder schuldgevoelens, hoe gelukkiger de mens. Zie dat elke dag rondom me.

Nu zitten we op dezelfde golflengte ;-)

Uh-Huh
26 juni 2009, 20:06
Madonna kon niet meer stoppen met huilen.

Arme queen of pop, ze beseft waarschijnlijk dat zij het volgende "icoon" is dat weldra zal sneuvelen. :-(

Kay_
26 juni 2009, 20:23
http://www.youtube.com/watch?v=AC_gOqVAJLQ

1207
26 juni 2009, 20:24
Madonna kon niet meer stoppen met huilen.
Arme queen of pop, ze beseft waarschijnlijk dat zij het volgende "icoon" is dat weldra zal sneuvelen. :-(

sneuvelen doe je in de oorlog. zegt veel over jouw ingesteldheid
even wereldvreemd als die antwerpse Imam

Jazeker
26 juni 2009, 20:26
Madonna kon niet meer stoppen met huilen.

Arme queen of pop, ze beseft waarschijnlijk dat zij het volgende "icoon" is dat weldra zal sneuvelen. :-(

Voor zover ik weet (en ik weet natuurlijk niet alles), heeft die vrouw er altijd alles aan gedaan om gezond te zijn en blijven. Veel fitness, joggen en op gezonde manier spieren kweken. Ze is bovendien een succesverhaal gebleven terwijl MJ al jaaaaaren duidelijk psychisch aan het afglijden was omwille van zijn jeugd en ja hoor... zijn naïef karakter.

Ik durf ergens wel denken dat het zelfmoord was. Na bijna 20 jaar van fysiek, psychisch en financieel verval zou het best wel kunnen dat de voorbereidingen op zijn - financieel noodzakelijke - comeback duidelijk maakten dat het te zwaar was voor hem.

Kay_
26 juni 2009, 20:34
Voor zover ik weet (en ik weet natuurlijk niet alles), heeft die vrouw er altijd alles aan gedaan om gezond te zijn en blijven. Veel fitness, joggen en op gezonde manier spieren kweken. Ze is bovendien een succesverhaal gebleven. terwijl MJ al jaaaaaren duidelijk psychisch aan het afglijden was omwille van zijn jeugd en ja hoor... zijn naïef karakter

Tja, zij heeft wel geen 1 miljoen tickets in een recordtijd verkocht en 50 keer de 02 arena uitverkocht.

MJ's laatste album verkocht + 2,000,000 keer in de US, terwijl Hard Candy van Madonna niet eens aan 800,000 komt.
Maar ja, de pers maakt ervan wat ze willen he.

Ik durf ergens wel denken dat het zelfmoord was. Na bijna 20 jaar van fysiek, psychisch en financieel verval zou het best wel kunnen dat de voorbereidingen op zijn - financieel noodzakelijke - comeback duidelijk maakten dat het te zwaar was voor hem.

We zullen de lijkschouwing moeten afwachten.

Derk de Tweede
26 juni 2009, 20:38
Voor de liefhebbers, hier het 911 telefoongesprek vanuit huize Jackson.
http://www.aolcdn.com/tmz_audio/062609_michael_2.mp3

1207
26 juni 2009, 20:41
Ik durf ergens wel denken dat het zelfmoord was.

dan plan je geen comeback
ik vrees dat zijn lichaam na al die operaties gewoon op was. hij heeft zich verminkt, kreeg allerhande kwalen en kwaaltjes en moest teveel slikken.
koppel daaraan de stress als gevolg vd onvolwassenheid en de enorme druk waaronder hij stond wat ook een impact heeft op je fysieke gesteldheid.

al is het logisch dat men nu gaat gissen, gokken en fantaseren. wrss zijn de eerste complotsites al online en werd MJ ondertussen al op de halve wereldbol gespot.

doubled
26 juni 2009, 21:11
Er komt nu redelijk veel naar buiten.
En als ik dat zo allemaal lees was die man redelijk manisch depressief.

Kay_
26 juni 2009, 21:18
Er komt nu redelijk veel naar buiten.
En als ik dat zo allemaal lees was die man redelijk manisch depressief.

Tjah, als je zo opgejaagd wordt door de pers...

manta
26 juni 2009, 21:26
Er komt nu redelijk veel naar buiten.
En als ik dat zo allemaal lees was die man redelijk manisch depressief.

'k Ben eens benieuwd wie den eerste gaat zijn om te verkondigen dat het in scene is gezet en dat hij ver weg van de maatschappij ergens op een eiland woont ... :?

SDX
26 juni 2009, 21:28
'k Ben eens benieuwd wie den eerste gaat zijn om te verkondigen dat het in scene is gezet en dat hij ver weg van de maatschappij ergens op een eiland woont ... :?

Samen met Elvis en prinses Diana? :-D

Txiki
26 juni 2009, 21:41
'k Ben eens benieuwd wie den eerste gaat zijn om te verkondigen dat het in scene is gezet en dat hij ver weg van de maatschappij ergens op een eiland woont ... :?

't Is in scene gezet. Hij woont ver weg van de maatschappij ergens op een eiland. En gelijk heeft hij. 8-)

debbie
26 juni 2009, 21:42
Tjah, als je zo opgejaagd wordt door de pers...

Ik denk ook dat dat er veel toe doet. Ze hebben hem gewoon helemaal zot gemaakt de laatste jaren :-(

Jazeker
26 juni 2009, 21:42
Tja, zij heeft wel geen 1 miljoen tickets in een recordtijd verkocht en 50 keer de 02 arena uitverkocht.

MJ's laatste album verkocht + 2,000,000 keer in de US, terwijl Hard Candy van Madonna niet eens aan 800,000 komt.
Maar ja, de pers maakt ervan wat ze willen he.



We zullen de lijkschouwing moeten afwachten.

Ow... Maar ik wil niet zeggen dat MJ geen succes was. Ik had al eerder gezegd dat ik net als de halve wereld de Thriller LP had en dat Bad mijn eerste CD ooit was. Madonna heeft ook gigantisch veel albums verkocht maar het is niet mijn doel om te gaan vergelijken wat dat betreft. Mijn vaststelling was dat in tegenstelling tot Madonna, MJ er geestelijk, financieel en fysiek flink op achteruit ging na zijn hoogtepunten. Ik wil je als fan niet schofferen, maar je kan moeilijk ontkennen dat het met die mens niet goed ging na de jaren tachtig met hier en daar nog een hitje en veel gedoe rond baby's uit het raam laten bengelen of zijn pretparkje dat niet goed draaide of zijn negentigste gezichtsoperatie die niet goed uitdraaide.

Madonna heeft dat soort problemen nooit gehad. Nu ja... Ik maak er geen popularity contest van en ik begrijp je verdriet als fan. Maar ik stel hier gewoonweg vast dat MJ afgleed naar het domein van de naarlingen terwijl Madonna - relatief gezien als je haar sterrenstatus bekijkt - redelijk gezond is gebleven.

dan plan je geen comeback
ik vrees dat zijn lichaam na al die operaties gewoon op was. hij heeft zich verminkt, kreeg allerhande kwalen en kwaaltjes en moest teveel slikken.
koppel daaraan de stress als gevolg vd onvolwassenheid en de enorme druk waaronder hij stond wat ook een impact heeft op je fysieke gesteldheid.

al is het logisch dat men nu gaat gissen, gokken en fantaseren. wrss zijn de eerste complotsites al online en werd MJ ondertussen al op de halve wereldbol gespot.

Mja... ik denk ook wel dat er een hoop mensen MJ gaan spotten nu. :-) Ik heb enkel zo ergens het ideetje dat MJ gewoon zo afgetakeld was dat hij die comeback niet meer aan kon. Gewild of ongewild heeft hij teveel pillen genomen om als prille vijftiger nog te leren dansen als in de jaren 80. En dat alles omdat hij blut was (en dat was de reden van zijn geplande comeback). Maar mijn idee is maar een idee. Ik claim het niet als de waarheid.

Jazeker
26 juni 2009, 21:45
't Is in scene gezet. Hij woont ver weg van de maatschappij ergens op een eiland. En gelijk heeft hij. 8-)

Wow... we hebben iemand die weet waar Elvis woont.

manta
26 juni 2009, 21:46
Samen met Elvis en prinses Diana? :-D
Neenee , Elvis heeft die frituur al lang overgegeven , der kwam toch bekan geen kat meer sinds der 5 pitabarrekes in de buurt waren ...

't Is in scene gezet. Hij woont ver weg van de maatschappij ergens op een eiland. En gelijk heeft hij. 8-)

8O

OMG ... 't zou wel eens kunnen , er gebeuren wel meer rare dingen ...
Goed gezien van Txiki ... 8-)

Mitgard
26 juni 2009, 21:46
thriller was nu eenmaal niet meer te evenaren. misschien had ie het gevoel dat hij daarna telkens faalde om nog beter te doen dan thriller.

en jazeker heeft ook gelijk van dat fysiek en mentaal aftakelen.
de energieke, succesvolle, onkreukbare michael jackson van de jaren tachtig was al een tijdje dood.
maar zo zal ik hem toch blijven herinneren.

manta
26 juni 2009, 21:47
Wow... we hebben iemand die weet waar Elvis woont.

Maar allee , MJ heeft nog getrouwd geweest met de dochter van Elvis hé ...

Txiki
26 juni 2009, 21:48
Wow... we hebben iemand die weet waar Elvis woont.

Wie heeft het nu over Elvis?

Mitgard
26 juni 2009, 21:50
Mja... ik denk ook wel dat er een hoop mensen MJ gaan spotten nu. :-) Ik heb enkel zo ergens het ideetje dat MJ gewoon zo afgetakeld was dat hij die comeback niet meer aan kon. Gewild of ongewild heeft hij teveel pillen genomen om als prille vijftiger nog te leren dansen als in de jaren 80. En dat alles omdat hij blut was (en dat was de reden van zijn geplande comeback). Maar mijn idee is maar een idee. Ik claim het niet als de waarheid.

zou kunnen.
op je vijftigste moet je ook niet meer willen kunnen wat je op je 25ste kon.
dat gaat niet hé, toch niet wat MJ deed op z'n 25ste.

hij had zich m.i. de laatste jaren in z'n optredens beter meer toegelegd op de zang en wat minder op de dans en het showelement.
ik had liever een rustig swingende micheal gezien die wel nog live zong, ipv een playbackende dansmachine.

Esperanza
26 juni 2009, 21:54
Kerel, gij hebt waarschijnlijk nog niet veel meegemaakt in uw leven, anders zou ge het overlijden van een wildvreemde die je van haar noch pluim kent niet zo dramatisch opnemen - ik kan je verzekeren dat er ergere dingen in het leven zijn ...
De wereld gaat de hysterische toer op nu!

Enfin, mijn medeleven voor de nabestaanden en zijn kindjes...Tja, wat een dr�*ma, hé.

40.000 anonieme kinderen overlijden per dag aan honger, ziektes en armoede. Geen kat die er van wakker ligt.

Eén popzanger overlijdt en de wereld staat stil. :roll:

manta
26 juni 2009, 21:55
zou kunnen.
op je vijftigste moet je ook niet meer willen kunnen wat je op je 25ste kon.
dat gaat niet hé, toch niet wat MJ deed op z'n 25ste.

hij had zich m.i. de laatste jaren in z'n optredens beter meer toegelegd op de zang en wat minder op de dans en het showelement.
ik had liever een rustig swingende micheal gezien die wel nog live zong, ipv een playbackende dansmachine.

Mss was het dan ook eerder de industrie die erachter zat die zo aandrong op een nieuwe concertentoer en zo .
Ik denk dat MJ liever niet meer ging optreden en zo maar liever rustig in z'n eigen privéwereldje zat ...

debbie
26 juni 2009, 21:57
Tja, wat een dr�*ma, hé.

40.000 anonieme kinderen overlijden per dag aan honger, ziektes en armoede. Geen kat die er van wakker ligt.

Eén popzanger overlijdt en de wereld staat stil. :roll:

Gelukkig lig jij er wel van wakker hé. Je doet vast wel wat je kan om die kinderen te helpen. Je steunt unicef of hebt een foster parents kind.... Ben blij te horen dat er nog goede mensen zijn dus.

Jazeker
26 juni 2009, 22:00
zou kunnen.
op je vijftigste moet je ook niet meer willen kunnen wat je op je 25ste kon.
dat gaat niet hé, toch niet wat MJ deed op z'n 25ste.

hij had zich m.i. de laatste jaren in z'n optredens beter meer toegelegd op de zang en wat minder op de dans en het showelement.
ik had liever een rustig swingende micheal gezien die wel nog live zong, ipv een playbackende dansmachine.

Hij had met wat geselecteerde nummers van Thriller en Bad tezamen een goed gevuld concertje 50 keer kunnen herhalen voor steeds nieuwe fans. En idd... die moonwalk en al dat gedans met zo'n honderd dansers achter je die elke beweging van je proberen na te doen zoals tegenwoordig mode is. Ik zou niet afgehaakt zijn als hij niet gewoon eens "Beat It" al zingende en stilstaande van achter zijn microotje bracht.

Soit. Dit is hopelijk mijn laatste post over zijn overlijden. RIP en herdenk de momenten die je zelf wil koesteren. Ik ga voort.

Jazeker
26 juni 2009, 22:03
Mss was het dan ook eerder de industrie die erachter zat die zo aandrong op een nieuwe concertentoer en zo .
Ik denk dat MJ liever niet meer ging optreden en zo maar liever rustig in z'n eigen privéwereldje zat ...

Ok... toch nog een postje...

MJ was compleet blut. Geen cent meer, diep in de schulden. Wat kan je dan doen? Een comeback. Als je er aan overlijdt is het geld voor de platenfirma en jij bent dood. Sorry.

Txiki
26 juni 2009, 22:12
Hopelijk was het geen zelfmoord...

doubled
26 juni 2009, 22:14
vermoedelijk wel zelfmoord lees dit.
http://www.nme.com/news/michael-jackson/45644

bgf324
26 juni 2009, 22:16
de topictitel klopt wel niemer

FDM
27 juni 2009, 13:38
zn lichaam ligt nu bij dr Knife voor onderzoek

kameleon
27 juni 2009, 15:51
8 medicijnen per dag, waaronder 4 tegen angsten, depressie.
De psychiatrie heeft weer iemand vermoord. En de mensen.....die slapen gewoon verder.

Kay_
27 juni 2009, 16:08
8 medicijnen per dag, waaronder 4 tegen angsten, depressie.
De psychiatrie heeft weer iemand vermoord. En de mensen.....die slapen gewoon verder.


En de pers, die zijn minstens even schuldig.

hotschizodiscocop
27 juni 2009, 16:30
Hopelijk was het geen zelfmoord...

Eigenlijk was het wel een zelfmoord.

hotschizodiscocop
27 juni 2009, 16:31
8 medicijnen per dag, waaronder 4 tegen angsten, depressie.
De psychiatrie heeft weer iemand vermoord. En de mensen.....die slapen gewoon verder.

Pijnstillers behoren anders niet tot de farmacopee van psychiatrie en niemand heeft hem verplicht iets te slikken.

1207
27 juni 2009, 16:45
En de pers, die zijn minstens even schuldig.

en als we dan toch bezig zijn:
de ouders van wacko jacko dragen eveneens een verpletterende verantwoordelijk.

manta
27 juni 2009, 16:46
Hij was niet van plan om te gaan als Elvis , maar hij deed het dus wel ...
Pharma is wel gezond hé ... :?

hotschizodiscocop
27 juni 2009, 16:54
Hij was niet van plan om te gaan als Elvis , maar hij deed het dus wel ...
Pharma is wel gezond hé ... :?

Weer die goedkope aanvallen op de farmaceutische industrie. Niemand zal u verplichten om geneesmiddelen te gebruiken. Ooit al van persoonlijke verantwoordelijkheid gehoord?

kameleon
27 juni 2009, 17:57
Goedkope beschuldigingen op de psychiatrie ? Kijk op hln.be
Zoloft, Xanax, Paxil en Vistaril. 3 pijnstillers. 1 tegen de reflux en 1 spierverslapper. 9 medicamenten dus.

Elvis is ook gestorven aan anti-depressiva en pep-, slaappillen. Heath Ledger ook. De patiënt krijgt altijd de schuld.

manta
27 juni 2009, 18:09
Weer die goedkope aanvallen op de farmaceutische industrie. Niemand zal u verplichten om geneesmiddelen te gebruiken. Ooit al van persoonlijke verantwoordelijkheid gehoord?

Ah ja , we zullen dan maar stellen dat MJ blaakt van gezondheid hé ... :roll:

karel 20
27 juni 2009, 21:05
Voor wie graag een concert van MJ wil zien http://stagevu.com/video/jsfviqxtnqdk (duurt lang om te laden).

Rapture
27 juni 2009, 21:13
Ik haat dansen maar er is maar 1 dans die ik ooit zou willen leren en dat is die moonwalk, wie gaat het mij nu leren :cry:

manta
27 juni 2009, 22:43
Ik haat dansen maar er is maar 1 dans die ik ooit zou willen leren en dat is die moonwalk, wie gaat het mij nu leren :cry:

http://www.youtube.com/watch?v=dk4WRhPQuyo ;-)

Paracelsus
4 juli 2009, 17:55
In honor of the passing of Micheal Jackson. McDonalds is offering a new hamburger:

"The MJ Special"

50 years old meat in between 10 years old buns.

Derk de Tweede
4 juli 2009, 19:05
Maandagavond een ingelast compleet concert van MJ op de Nederlandse teevee.

Jazeker
4 juli 2009, 20:00
In honor of the passing of Micheal Jackson. McDonalds is offering a new hamburger:

"The MJ Special"

50 years old meat in between 10 years old buns.

Beart included.

Txiki
4 juli 2009, 20:52
Is dat gezever rond die clown nu nog niet gedaan?

debbie
4 juli 2009, 20:58
Is dat gezever rond die clown nu nog niet gedaan?

Een clown vind ik dat zeker niet. Hij is trouwens nog niet eens begraven, is amper 9 dagen dood. Volstrekt normaal dus dat men er nog over bezig is.

Paracelsus
4 juli 2009, 21:05
Een clown vind ik dat zeker niet.


Ik zou er mijn kinderen ook niet aan toevertrouwen.
(mocht ik er hebben)

doubled
4 juli 2009, 21:34
hoe is Michael Jackson dood???!!!

Derk de Tweede
4 juli 2009, 21:50
hoe is Michael Jackson dood???!!!

Er gaan geruchten dat hij.......8-)

Paracelsus
4 juli 2009, 22:05
Dat is het ergste niet, het ergste is dat als hij uit het graf zou opstaan en de aarde afschuimen als een naar kindervlees en hersenen hongerige zombie, op fysiek vlak niemand het verschil zou opmerken...

doubled
5 juli 2009, 02:48
Dat is het ergste niet, het ergste is dat als hij uit het graf zou opstaan en de aarde afschuimen als een naar kindervlees en hersenen hongerige zombie, op fysiek vlak niemand het verschil zou opmerken...

Weer een geweldig idee voor een horror film, ik zou zeggen noteer het.
graven,kindervlees,hongerige zombies die lijken op michael jackson.
Daar heb je al een schript.;-)

Jazeker
5 juli 2009, 02:58
Is dat gezever rond die clown nu nog niet gedaan?

http://img16.imageshack.us/img16/5664/075zagen.jpg (http://img16.imageshack.us/i/075zagen.jpg/)

Txiki
5 juli 2009, 07:14
Goed dat je me een zagevent vindt, Jazeker. Zo heb ik het graag, zeker als iemand dat stelt naar aanleiding van iets dat zogezegd heel de goegemeente moet meebeleven, terwijl het de moeite niet waard is. Niet meer dan wat iemand anders overkomt. Jaja.

Paracelsus
5 juli 2009, 18:51
http://img2.pict.com/23/08/4f/972447/0/mjd.gif

BlueThunder
6 augustus 2009, 11:15
In de kleerkast van Michael Jackson is een t-shirt aangetroffen dat met bloedvlekken besmeurd lijkt. Dat meldt The Sun. Aan het t-shirt hangt het prijskaartje nog.


http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=DMF06082009_023 8O