PDA

View Full Version : hoogst irritante plaag op youtube


Mitgard
26 juni 2009, 09:05
mensen die ervan overtuigd zijn dat de wereld zit te wachten op hun commentaar op de actualiteit, en dus aan de lopende band commentaarfilmpjes produceren op het nieuws van de dag.
deze mensen vinden zichzelf doorgaans bijzonder interessant en scherpzinnig, ofschoon men ze inzake muziek, beeld, woord, kunst of wat dan ook op geen enkel talent kan betrappen.
meestal hebben die filmpjes ook misleidende titels en plaatjes (want dat geeft veel hits) zodat je verwacht effectief beelden over het onderwerp te zien, maar in plaats daarvan zie je een of andere onnozelaar even zijn persoonlijke mening geven.
aandachtshoeren zonder talent.
de nieuwste youtube-ziekte.

The Paulus Experience
26 juni 2009, 10:26
allé, zoals deze thread eigenlijk.
nog enen die mij bedriegt se ;-)

Scherven A. Mok
26 juni 2009, 10:55
Mitgard krijgt de filmkes niet meer die hij wil bij Two girls kissing :roll:

Mitgard
26 juni 2009, 11:00
Mitgard krijgt de filmkes niet meer die hij wil bij Two girls kissing :roll:

'wiens dood raakt je het meest?'

kijk, dan is :roll: gepast.

Scherven A. Mok
26 juni 2009, 11:04
ik voel me er niet naar :-) te gebruiken vandaag

manta
26 juni 2009, 11:15
Ook heel irritant , idioten die een liedje uit een film neerzetten en er net voor het gedaan is zo'n harde schreeuw bijzetten waardoor heel de buurt een afgrijselijke gil hoort ...:-(

filosoof
26 juni 2009, 11:16
mensen die ervan overtuigd zijn dat de wereld zit te wachten op hun commentaar op de actualiteit, en dus aan de lopende band commentaarfilmpjes produceren op het nieuws van de dag.
deze mensen vinden zichzelf doorgaans bijzonder interessant en scherpzinnig, ofschoon men ze inzake muziek, beeld, woord, kunst of wat dan ook op geen enkel talent kan betrappen.
meestal hebben die filmpjes ook misleidende titels en plaatjes (want dat geeft veel hits) zodat je verwacht effectief beelden over het onderwerp te zien, maar in plaats daarvan zie je een of andere onnozelaar even zijn persoonlijke mening geven.
aandachtshoeren zonder talent.
de nieuwste youtube-ziekte.Over de islam en zijn "perversiteiten" zijn er zo honderden.

Bovenbuur
26 juni 2009, 11:24
mensen die ervan overtuigd zijn dat de wereld zit te wachten op hun commentaar op de actualiteit, en dus aan de lopende band commentaarfilmpjes produceren op het nieuws van de dag.
deze mensen vinden zichzelf doorgaans bijzonder interessant en scherpzinnig, ofschoon men ze inzake muziek, beeld, woord, kunst of wat dan ook op geen enkel talent kan betrappen.
meestal hebben die filmpjes ook misleidende titels en plaatjes (want dat geeft veel hits) zodat je verwacht effectief beelden over het onderwerp te zien, maar in plaats daarvan zie je een of andere onnozelaar even zijn persoonlijke mening geven.
aandachtshoeren zonder talent.
de nieuwste youtube-ziekte.

Hoezo nieuw? Dat is youtube, mensen die bestaande muziek achter bestaande filmbeelden plakken en er trots op zijn en mensen die via een liveupload overal commentaar op geven. O, en mensen die liedjes nazingen natuurlijk. Bovendien, op fora lees je al langer dit soort interessante meningen.

Mitgard
26 juni 2009, 11:30
Hoezo nieuw? Dat is youtube, mensen die bestaande muziek achter bestaande filmbeelden plakken en er trots op zijn en mensen die via een liveupload overal commentaar op geven. O, en mensen die liedjes nazingen natuurlijk. Bovendien, op fora lees je al langer dit soort interessante meningen.

de laatste tijd lijkt het precies erger.
je kunt geen onderwerp meer aanklikken of je heb er zo eentje.

Scherven A. Mok
26 juni 2009, 15:11
de laatste tijd lijkt het precies erger.
je kunt geen onderwerp meer aanklikken of je heb er zo eentje.

bvb two girls kissing :-)

doubled
26 juni 2009, 15:15
wel ik moet zeggen dat je daar gelijk in hebt maar niet iedereen is zo,
aanschouw mijn overigens zelfgemaakte creaties is 8-).

http://www.youtube.com/user/dOUBLEDDOULBE#play/user/86697C2EBCE094D7/3/fGiboK_2bVw

Mitgard
26 juni 2009, 15:25
wel ik moet zeggen dat je daar gelijk in hebt maar niet iedereen is zo,
aanschouw mijn overigens zelfgemaakte creaties is 8-).

http://www.youtube.com/user/dOUBLEDDOULBE#play/user/86697C2EBCE094D7/3/fGiboK_2bVw

cool.
de Enterprise die de planeet zw0rk nadert, niet?.

Mitgard
26 juni 2009, 15:28
bvb two girls kissing :-)


beetje flauwe poging om uw fantasietjes ter sprake te brengen vind ik.

doubled
26 juni 2009, 15:31
cool.
de Enterprise die de planeet zw0rk nadert, niet?.

wel zo iets maar zelf gemaakt... zelf gemaakt :thumbsup:
daarom ook dat niemand er comentaar wil op geven :-P

Scherven A. Mok
26 juni 2009, 16:56
beetje flauwe poging om uw fantasietjes ter sprake te brengen vind ik.

mijn excuses Mitgard ik zal in het vervolg mijn projecties op anderen richten