PDA

View Full Version : Blank paar krijgt donkere baby


Turkse Nederlander
1 juli 2009, 00:13
http://www.telegraaf.nl/binnenland/4284069/__Vreemdgaan_aan__t_licht_bij_bevalling__.html?p=4 0,2

Heel zielig voor de man, de vrouw en het kind.

liberalist_NL
1 juli 2009, 00:54
:lol:

Kan niet anders dan erom lachen. Overspel is een teken van zwakte.

Turkse Nederlander
1 juli 2009, 01:00
:lol:

Kan niet anders dan erom lachen. Overspel is een teken van zwakte.
Het is net een scene uit een komedie. Toch kan ik er niet om lachen. Het leven van die man is mogelijk geruineerd.

liberalist_NL
1 juli 2009, 01:01
Het is net een scene uit een komedie. Toch kan ik er niet om lachen. Het leven van die man is mogelijk geruineerd.

De man komt uit Wassenaar, die krijgt zo een andere vrouw. ;-)

filosoof
1 juli 2009, 01:01
http://www.telegraaf.nl/binnenland/4284069/__Vreemdgaan_aan__t_licht_bij_bevalling__.html?p=4 0,2

Heel zielig voor de man, de vrouw en het kind.Het is net een scene uit een komedie. Toch kan ik er niet om lachen. Het leven van die man is mogelijk geruineerd.
Dat wordt enkel een drama indien de betrokkenen er een drama van maken.

Vette Pois(s)on
1 juli 2009, 01:07
Dat wordt enkel een drama indien de betrokkenen er een drama van maken.

Ja, we doen toch gewoon verder alsof er niets gebeurd is....

Tjongejongejonge

Turkse Nederlander
1 juli 2009, 01:08
De man komt uit Wassenaar, die krijgt zo een andere vrouw. ;-)
Dat klopt .;-)

liberalist_NL
1 juli 2009, 01:09
Wat raar... ik heb net dit gepost, maar nu blijkt die post niet gepost.

Nogmaals dan, hier de Nederlandse reclame (http://www.youtube.com/watch?v=ckisviEMD0o)over dit. :-)

Turkse Nederlander
1 juli 2009, 01:16
Wat raar... ik heb net dit gepost, maar nu blijkt die post niet gepost.

Nogmaals dan, hier de Nederlandse reclame (http://www.youtube.com/watch?v=ckisviEMD0o)over dit. :-)

Ja die is wel goed ja. Bassie is stout geweest:lol:

Voordat de reclame uitkwam waren er geruchten de wereld in geholpen dat Bassie vader zou zijn geworden.

Scarabaeida
1 juli 2009, 02:12
http://www.youtube.com/watch?v=otLq52hhKfg

WA? 8O Niet mijn kind?! Hij lijkt zo op mij! :lol:

Andro
1 juli 2009, 06:00
Een scheve schaats rijden en dat nog zonder voorbehoedsmiddelen, hoe dom kan je zijn? Dat is om misserie en soa's vragen!

Dronkoers
1 juli 2009, 06:36
http://www.youtube.com/watch?v=otLq52hhKfg

WA? 8O Niet mijn kind?! Hij lijkt zo op mij! :lol:

Da

Dronkoers
1 juli 2009, 06:36
http://www.youtube.com/watch?v=otLq52hhKfg

WA? 8O Niet mijn kind?! Hij lijkt zo op mij! :lol:

Da ziet er mij ook weer de slimsten uit eh :?

Nynorsk
1 juli 2009, 06:47
als je het met iemand anders doet en merkt dat je er wel eens zwanger van kan zijn zeg je dat volgens mij toch een tijdje voor de geboorte :?

Dronkoers
1 juli 2009, 06:49
als je het met iemand anders doet en merkt dat je er wel eens zwanger van kan zijn zeg je dat volgens mij toch een tijdje voor de geboorte :?

Misschien was ze met beide op dezelfde dag naar bed geweest ;-)

Nynorsk
1 juli 2009, 06:50
Misschien was ze met beide op dezelfde dag naar bed geweest ;-)

awel ja, dat lijkt me gespreksstof om het even over te hebben voor ge bevalt... :|

Dronkoers
1 juli 2009, 06:52
awel ja, dat lijkt me gespreksstof om het even over te hebben voor ge bevalt... :|

Ach, zolang het bij een ander gebeurd, zal ik er mij steeds kostelijk mee amuseren ;-)

bentje
1 juli 2009, 06:52
Een scheve schaats rijden en dat nog zonder voorbehoedsmiddelen, hoe dom kan je zijn? Dat is om misserie en soa's vragen!

Persoonlijk vind ik dat "een scheve schaats rijden" alleen al om miserie vragen is.

Dronkoers
1 juli 2009, 06:57
Persoonlijk vind ik dat "een scheve schaats rijden" alleen al om miserie vragen is.

Samenwonen of trouwen ook ;-)

bentje
1 juli 2009, 06:59
Samenwonen of trouwen ook ;-)

Da's dan weer elk z'n goesting, maar als je 't dan toch beslist om samen te wonen of te trouwen is die scheve schaats toch het begin van alle ellende

Andro
1 juli 2009, 06:59
Samenwonen of trouwen ook ;-)
Niet voor iedereen.;-)

Dronkoers
1 juli 2009, 07:02
Da's dan weer elk z'n goesting, maar als je 't dan toch beslist om samen te wonen of te trouwen is die scheve schaats toch het begin van alle ellende

Waarom ga je dan samenwonen vraag ik me dan af ;-)

Dronkoers
1 juli 2009, 07:02
Niet voor iedereen.;-)

Blijkbaar nie eh ;-)

bentje
1 juli 2009, 07:09
Waarom ga je dan samenwonen vraag ik me dan af ;-)

om geen scheve schaats te rijden en meer van elkaars liefde te kunnen genieten, verliefd worden of aangetrokken worden door iemand anders dan je partner zal je altijd tegenkomen, het is enkel wat je er dan mee doet die telt.
Maar iets vertelt me dat het niet echt je bedoeling is een serieus gesprek te voeren :-D

Dronkoers
1 juli 2009, 07:13
om geen scheve schaats te rijden en meer van elkaars liefde te kunnen genieten, verliefd worden of aangetrokken worden door iemand zal je altijd tegenkomen, het is enkel wat je er dan mee doet die telt.
Maar iets vertelt me dat het niet echt je bedoeling is een serieus gesprek te voeren :-D

Hoe kom je er op? :mrgreen:

bentje
1 juli 2009, 07:15
Hoe kom je er op? :mrgreen:

'k ken je al 'n beetje zeker? ;-)
Allez, maar nu ga'k slapen hoor

Dronkoers
1 juli 2009, 07:18
'k ken je al 'n beetje zeker? ;-)
Allez, maar nu ga'k slapen hoor

Ikke sebiet naar den apotheek, en dan terug mijne nest in.

Mijn longen gorgelen weer gelijk een overhitte frietpot :?

Jazeker
1 juli 2009, 07:20
Mijn longen gorgelen weer gelijk een overhitte frietpot :?

*denkt er serieus over om dit toch in het quote-archief te gooien*

Dronkoers
1 juli 2009, 07:21
*denkt er serieus over om dit toch in het quote-archief te gooien*

Ik denk dan eerder aan minderen met roken :-D

Jazeker
1 juli 2009, 07:32
Ik denk dan eerder aan minderen met roken :-D

kzougentookmoetendoen :|

Jazeker
1 juli 2009, 07:34
Fuck man... 8:30 en een paar minuten en het is hier al 26 graden in huis. Geen wonder dat ik uit mijn bed ben gevallen (dat is een verdieping hoger en onder het dak dus nog een pak warmer).

Jazeker
1 juli 2009, 07:36
En zeggen dat een collega van me voor 170 euro in een Brico die stock kwijt moest de zwaarste mobiele airco kon kopen :( en ik ben vergeten vragen in welke Brico :(

Dronkoers
1 juli 2009, 07:44
Fuck man... 8:30 en een paar minuten en het is hier al 26 graden in huis. Geen wonder dat ik uit mijn bed ben gevallen (dat is een verdieping hoger en onder het dak dus nog een pak warmer).

Hier is het net geen 22 graden ;-)

En nu ik terug een longinhoud heb van 6 liter, kan ik straks terug mijn nest in ;-)

Dronkoers
1 juli 2009, 07:44
En zeggen dat een collega van me voor 170 euro in een Brico die stock kwijt moest de zwaarste mobiele airco kon kopen :( en ik ben vergeten vragen in welke Brico :(

Maakt da geen lawaai die dingen?

Dronkoers
1 juli 2009, 07:45
kzougentookmoetendoen :|

Jij bent ook nog niet verder geraakt dan dat denken zeker :?

Jazeker
1 juli 2009, 07:47
Maakt da geen lawaai die dingen?

mwah... overdag wil ik wel wat lawaai verdragen om eventjes twee uurtjes niet de broek van mijn gat te zweten. De airco + ventilatie in de auto maken ook lawaai, maar in een zwarte auto ben ik blij dat ik ze heb met dit weer.

EDIT: de enige plaats waar ik me überhaupt nog wat goed voel met dit weer...

Jazeker
1 juli 2009, 07:48
Jij bent ook nog niet verder geraakt dan dat denken zeker :?

oekundetraden... :|

Dronkoers
1 juli 2009, 07:50
mwah... overdag wil ik wel wat lawaai verdragen om eventjes twee uurtjes niet de broek van mijn gat te zweten. De airco + ventilatie in de auto maken ook lawaai, maar in een zwarte auto ben ik blij dat ik ze heb met dit weer.

Mja, ookal is de mijne lichtgrijs (dan ziet ge't vuil nie zo goed :mrgreen: ), ook ik ben blij met den airco :-D
Enkel, 1 ding snap ik niet bij opel: bij mijn airco kreeg ik er een hittewerende voorruit bij (allez ja, krijgen, ge kent da wel eh), maar wat ben je er mee als de rest gewone ruiten zijn? :?

Het enige dat ik aan die voorruit heb, is dat em duurder is als ik die moet vervangen, en dat er geen gps-ontvangst doorkomt, leuk ze ;-)

Dronkoers
1 juli 2009, 07:52
oekundetraden... :|

Aan uzelf herken je een ander? ;-)

Jazeker
1 juli 2009, 07:59
Mja, ookal is de mijne lichtgrijs (dan ziet ge't vuil nie zo goed :mrgreen: ), ook ik ben blij met den airco :-D
Enkel, 1 ding snap ik niet bij opel: bij mijn airco kreeg ik er een hittewerende voorruit bij (allez ja, krijgen, ge kent da wel eh), maar wat ben je er mee als de rest gewone ruiten zijn? :?

Het enige dat ik aan die voorruit heb, is dat em duurder is als ik die moet vervangen, en dat er geen gps-ontvangst doorkomt, leuk ze ;-)

Vreemd. Ik had dat ook bij mijn Opel Astra (mijn vorige voituur) maar daar was GPS ontvangst geen probleem. Verder vermoed ik dat die hittewering voor de voorruit vooral bedoeld is om te zorgen dat je niet zit te zweten a volonte als de zon in je gezicht zit. En uiteraard ook... bij laagstaande zon helpt je zonnewerende klep niet of je moet die al tot op het dashboard kunnen trekken. Dus dan helpt zo'n voorruit (toch ergens de meest zon opvangende ruit) wel om te zorgen dat je niet gebraden wordt ook al staat je airco aan.

Jazeker
1 juli 2009, 08:01
Mja, ookal is de mijne lichtgrijs (dan ziet ge't vuil nie zo goed :mrgreen: )

De mijne is ook lichtgrijs. Maar als het nog eens deftig weer is en ik 'm kan laten wassen is ie weer zwart hoor ;-)

Dronkoers
1 juli 2009, 08:01
Vreemd. Ik had dat ook bij mijn Opel Astra (mijn vorige voituur) maar daar was GPS ontvangst geen probleem. Verder vermoed ik dat die hittewering voor de voorruit vooral bedoeld is om te zorgen dat je niet zit te zweten a volonte als de zon in je gezicht zit. En uiteraard ook... bij laagstaande zon helpt je zonnewerende klep niet of je moet die al tot op het dashboard kunnen trekken. Dus dan helpt zo'n voorruit (toch ergens de meest zon opvangende ruit) wel om te zorgen dat je niet gebraden wordt ook al staat je airco aan.

Kan zijn, ik voel in ieder geval geen verschil, want braden doe ik sowiezo in dit weer ;-)

Dronkoers
1 juli 2009, 08:03
De mijne is ook lichtgrijs. Maar als het nog eens deftig weer is en ik 'm kan laten wassen is ie weer zwart hoor ;-)

:lol:

circe
1 juli 2009, 09:56
Hoe slagen jullie erin om van een negroide baby bij een blank koppel naar de hittewerende voorruit van een Opel Astra over te schakelen????

----------------

Enfin: alle baby's worden volgens mij weldegelijk gewoon blank geboren en de verkleuring begint pas na een paar dagen.Maar natuurlijk kan men de negroide trekken van bij het begin wel herkennen.

Esperanza
1 juli 2009, 09:57
Ik vind het uiterst vermakelijk te zien hoe een draad over de gevolgen van vreemdgaan in amper een paar posts afglijdt naar een draad over airconditioning in een auto... :lol:

Edit. ik zie dat Circe een fractie van een seconde vlugger was...

Derk de Tweede
1 juli 2009, 10:02
http://www.youtube.com/watch?v=2tA9kLL8u1A

Felix (be)
1 juli 2009, 10:04
Het is een wonder van de natuur.
:cheer::cheer::cheer:

From_Vlaanderen
1 juli 2009, 10:52
Ik zou scheiden.

From_Vlaanderen
1 juli 2009, 10:53
Ik vind het uiterst vermakelijk te zien hoe een draad over de gevolgen van vreemdgaan in amper een paar posts afglijdt naar een draad over airconditioning in een auto... :lol:

Edit. ik zie dat Circe een fractie van een seconde vlugger was...

't Is dan ook zeer warm. Mijn auto heeft geen airco, heeft veel metaal, veel ramen en is hoog. Dus precies een sauna.

From_Vlaanderen
1 juli 2009, 10:54
Hoe slagen jullie erin om van een negroide baby bij een blank koppel naar de hittewerende voorruit van een Opel Astra over te schakelen????
----------------
Enfin: alle baby's worden volgens mij weldegelijk gewoon blank geboren en de verkleuring begint pas na een paar dagen.Maar natuurlijk kan men de negroide trekken van bij het begin wel herkennen.

Dat is volgens mij duurder om te laten herstellen bij carclass.

Mitgard
1 juli 2009, 11:03
Ik zou scheiden.

wijf en bastaard doden en in moeras gooien :cheer:

Nelle
1 juli 2009, 11:13
als je vreemd gaat, kun je dat dus beter doen met een man die op je eigen "man" gelijkt :-P

-=EXCALIBUR=-
1 juli 2009, 11:44
foert

From_Vlaanderen
1 juli 2009, 13:05
als je vreemd gaat, kun je dat dus beter doen met een man die op je eigen "man" gelijkt :-P

Ge kunt ook de pil pakken hé.

From_Vlaanderen
1 juli 2009, 13:05
wijf en bastaard doden en in moeras gooien :cheer:

Ergens in de ardennen.

Nelle
1 juli 2009, 13:24
Ge kunt ook de pil pakken hé.

:evil: de pil = vergif. Er is geen enkel voorbehoedsmiddel zo ongezond als de pil :evil:

Dronkoers
1 juli 2009, 13:25
:evil: de pil = vergif. Er is geen enkel voorbehoedsmiddel zo ongezond als de pil :evil:

Nog steeds beter dan er kokend lood in te gieten ;-)

Nelle
1 juli 2009, 13:26
Nog steeds beter dan er kokend lood in te gieten ;-)

't is vergelijkbaar ;-)

Txiki
1 juli 2009, 13:26
:evil: de pil = vergif. Er is geen enkel voorbehoedsmiddel zo ongezond als de pil :evil:

Hoezo? Vertel eens meer...

Dronkoers
1 juli 2009, 13:28
't is vergelijkbaar ;-)

Ik denk dat kokend lood meer effect heeft ;-)

giserke
1 juli 2009, 13:42
:evil: de pil = vergif. Er is geen enkel voorbehoedsmiddel zo ongezond als de pil :evil:

Ik heb nog nooit problemen ondervonden met de pil :-)

From_Vlaanderen
1 juli 2009, 13:44
Nog steeds beter dan er kokend lood in te gieten ;-)

Das maar een fabel!

Txiki
1 juli 2009, 13:44
Ik heb nog nooit problemen ondervonden met de pil :-)

Daarmee dat ik haar vraag meer te vertellen he, ik heb nog nooit iemand geweten die beweert wat zij beweert.

Dronkoers
1 juli 2009, 13:46
Ik vind dat de pil minder rommel is dan een baby ;-)

From_Vlaanderen
1 juli 2009, 13:46
Ik vind dat de pil minder rommel is dan een baby ;-)

Wat die in zijn leven zal vervuilen.

Dronkoers
1 juli 2009, 13:47
Wat die in zijn leven zal vervuilen.

Vooral m'n leven ;-)

Nelle
1 juli 2009, 13:56
Hoezo? Vertel eens meer...


de pil slik je en komt terecht in het bloed en wordt zo door heel je lichaam vervoert en komt dus vanalles tegen. Andere voorbehoedsmiddelen zoals een spiraaltje of zo'n ring gaan niet door het hele lichaam en zijn dus gezonder.
voorbehoedsmiddelen die het hele systeem stil leggen, dat lijkt mij niet gezond. Het bewijs ligt bij het feit dat er toch redelijk wat vrouwen zijn die na het gebruik van de pil ineens opmerken dat hun cyclus niet meer is zoals voorheen of zelfs enkel met bijkomende medicatie kan opgewekt worden. Volgens alle gyneacologen zou dit niet liggen aan de pil, maar het vreemde is wel dat er zoveel vrouwen last van hebben
De pil is ook absoluut niet milieuvriendelijk. De meeste hormonen worden uitgeplast door de vrouw, dit komt in het water terecht en uiteindelijk in vanalles en nog wat. De toenemende onvruchtbaarheid bij mannen zou deels hier aan liggen, want het zijn vrouwelijke hormonen en mannen hebben die niet nodig. Ook bij de dieren worden problemen opgemerkt. Ze hebben bijna allemaal te veel vrouwelijke hormonen
De pil zou de kans op een trombose vergroten
en of de pil nu wel of niet voor kanker zorgt is nog steeds niet duidelijk (hoe lang bestaat de pil al?). Andere voorbehoedsmiddelen blijven duur, terwijl de pil gratis is, de macht van de pillenindustrie?

Txiki
1 juli 2009, 13:58
de pil slik je en komt terecht in het bloed en wordt zo door heel je lichaam vervoert en komt dus vanalles tegen. Andere voorbehoedsmiddelen zoals een spiraaltje of zo'n ring gaan niet door het hele lichaam en zijn dus gezonder.
voorbehoedsmiddelen die het hele systeem stil leggen, dat lijkt mij niet gezond. Het bewijs ligt bij het feit dat er toch redelijk wat vrouwen zijn die na het gebruik van de pil ineens opmerken dat hun cyclus niet meer is zoals voorheen of zelfs enkel met bijkomende medicatie kan opgewekt worden. Volgens alle gyneacologen zou dit niet liggen aan de pil, maar het vreemde is wel dat er zoveel vrouwen last van hebben
De pil is ook absoluut niet milieuvriendelijk. De meeste hormonen worden uitgeplast door de vrouw, dit komt in het water terecht en uiteindelijk in vanalles en nog wat. De toenemende onvruchtbaarheid bij mannen zou deels hier aan liggen, want het zijn vrouwelijke hormonen en mannen hebben die niet nodig. Ook bij de dieren worden problemen opgemerkt. Ze hebben bijna allemaal te veel vrouwelijke hormonen
De pil zou de kans op een trombose vergroten
en of de pil nu wel of niet voor kanker zorgt is nog steeds niet duidelijk (hoe lang bestaat de pil al?). Andere voorbehoedsmiddelen blijven duur, terwijl de pil gratis is, de macht van de pillenindustrie?


Ah zo.... weer wat bijgeleerd se!

Nelle
1 juli 2009, 14:02
Ah zo.... weer wat bijgeleerd se!

waarmee ik niet wil ontkennen dat de pil een heel belangrijke rol gespeeld heeft in de strijd naar baas over eigen lijf ;-)

Flanelcondoom
1 juli 2009, 14:04
waarmee ik niet wil ontkennen dat de pil een heel belangrijke rol gespeeld heeft in de strijd naar baas over eigen lijf ;-)

Vrouwen zijn niet baas over eigen lijf. De talloze vrouwen die elke dag aan niks anders denken dan hun gewicht en hun lijn is daar het voorbeeld van.

Dronkoers
1 juli 2009, 14:06
Vrouwen zijn niet baas over eigen lijf. De talloze vrouwen die elke dag aan niks anders denken dan hun gewicht en hun lijn is daar het voorbeeld van.

Wordt hen dan ook opgelegd door mensen die vinden dat uiterlijk belangrijk is.

Nelle
1 juli 2009, 14:06
Vrouwen zijn niet baas over eigen lijf. De talloze vrouwen die elke dag aan niks anders denken dan hun gewicht en hun lijn is daar het voorbeeld van.

ik had het meer over zwangerschappen en dergelijke, maar je hebt gelijk ik had het zo niet moeten verwoorden ;-)

debbie
1 juli 2009, 14:08
de pil slik je en komt terecht in het bloed en wordt zo door heel je lichaam vervoert en komt dus vanalles tegen. Andere voorbehoedsmiddelen zoals een spiraaltje of zo'n ring gaan niet door het hele lichaam en zijn dus gezonder.
voorbehoedsmiddelen die het hele systeem stil leggen, dat lijkt mij niet gezond. Het bewijs ligt bij het feit dat er toch redelijk wat vrouwen zijn die na het gebruik van de pil ineens opmerken dat hun cyclus niet meer is zoals voorheen of zelfs enkel met bijkomende medicatie kan opgewekt worden. Volgens alle gyneacologen zou dit niet liggen aan de pil, maar het vreemde is wel dat er zoveel vrouwen last van hebben
De pil is ook absoluut niet milieuvriendelijk. De meeste hormonen worden uitgeplast door de vrouw, dit komt in het water terecht en uiteindelijk in vanalles en nog wat. De toenemende onvruchtbaarheid bij mannen zou deels hier aan liggen, want het zijn vrouwelijke hormonen en mannen hebben die niet nodig. Ook bij de dieren worden problemen opgemerkt. Ze hebben bijna allemaal te veel vrouwelijke hormonen
De pil zou de kans op een trombose vergroten
en of de pil nu wel of niet voor kanker zorgt is nog steeds niet duidelijk (hoe lang bestaat de pil al?). Andere voorbehoedsmiddelen blijven duur, terwijl de pil gratis is, de macht van de pillenindustrie?


Klopt wel. Vrouwen vanaf 30 die roken mogen zelfs de pil absoluut niet nemen omdat het risico op een trombose dan sterk toeneemt. Bovendien krijg ik enorme migraine als ik de pil neem. Niets voor mij dus. Maar de pil gratis? Enkel tot aan je 18 jaar hoor en dan ook enkel bij bepaalde merken.

debbie
1 juli 2009, 14:08
waarmee ik niet wil ontkennen dat de pil een heel belangrijke rol gespeeld heeft in de strijd naar baas over eigen lijf ;-)

Met een spiraaltje ben je ook baas in eigen lijf ;)

Txiki
1 juli 2009, 14:09
De pil is niet meer of niet minder dan nog een ander paternalistisch controlemiddel. Niks baas over eigen lijf. Vrouwen hun kinderwensen in functie van economisch rendement, ja. Nu kunnen ze "plannen"...

Nelle
1 juli 2009, 14:09
Klopt wel. Vrouwen vanaf 30 die roken mogen zelfs de pil absoluut niet nemen omdat het risico op een trombose dan sterk toeneemt. Bovendien krijg ik enorme migraine als ik de pil neem. Niets voor mij dus. Maar de pil gratis? Enkel tot aan je 18 jaar hoor en dan ook enkel bij bepaalde merken.

Ik dacht tot 21 jaar, nu ja doet er niet toe, ik vind het nog steeds fout dat ze het ongezondste voorbehoedsmiddel gratis geven aan jonge meisjes, terwijl er alternatieven zijn die dikwijls duur zijn.

Dronkoers
1 juli 2009, 14:10
Ik dacht tot 21 jaar, nu ja doet er niet toe, ik vind het nog steeds fout dat ze het ongezondste voorbehoedsmiddel gratis geven aan jonge meisjes, terwijl er alternatieven zijn die dikwijls duur zijn.

Anaal? ;-)

Flanelcondoom
1 juli 2009, 14:10
Wordt hen dan ook opgelegd door mensen die vinden dat uiterlijk belangrijk is.

Uiterlijk is belangrijk.

Het wordt niet opgelegd door mensen die vinden dat uiterlijk belangrijk is. Het wordt opgelegd door mensen die een monopolie menen te hebben op goede smaak.

Nelle
1 juli 2009, 14:10
Met een spiraaltje ben je ook baas in eigen lijf ;)

De dag van vandaag wel ja, maar het spiraaltje bestaat dacht ik minder lang dan de pil?

Nelle
1 juli 2009, 14:11
Anaal? ;-)

:lol:

Dronkoers
1 juli 2009, 14:11
Uiterlijk is belangrijk.

Het wordt niet opgelegd door mensen die vinden dat uiterlijk belangrijk is. Het wordt opgelegd door mensen die een monopolie menen te hebben op goede smaak.

Dus vrouwen die wat molliger zijn en 70 kilo wegen hebben geen schijn van kans bij u?

debbie
1 juli 2009, 14:11
Ik dacht tot 21 jaar, nu ja doet er niet toe, ik vind het nog steeds fout dat ze het ongezondste voorbehoedsmiddel gratis geven aan jonge meisjes, terwijl er alternatieven zijn die dikwijls duur zijn.

Klopt, de andere voorbehoedsmiddelen zijn vaak zelfs héél duur.

Txiki
1 juli 2009, 14:12
Het beste voorbehoedsmiddel is nog altijd onthouding.

Flanelcondoom
1 juli 2009, 14:12
De pil is niet meer of niet minder dan nog een ander paternalistisch controlemiddel. Niks baas over eigen lijf. Vrouwen hun kinderwensen in functie van economisch rendement, ja. Nu kunnen ze "plannen"...

Ik heb het niet zo voor de kinderwens. Ik zal pas rekening houden met de kinderwens wanneer men rekening houdt met mijn wens om 10 kasteloze plebejers te hebben die mij dragen en druiven in mijn mond te leggen.

Er valt niks te wensen wanneer het de facto eigendom over een ander mens betreft. Kinderwens is masturbatie.

Dronkoers
1 juli 2009, 14:12
Het beste voorbehoedsmiddel is nog altijd onthouding.

Een valse naam opgeven is ook vrij goed ze ;-)

Txiki
1 juli 2009, 14:13
Ik heb het niet zo voor de kinderwens. Ik zal pas rekening houden met de kinderwens wanneer men rekening houdt met mijn wens om 10 kasteloze plebejers te hebben die mij dragen en druiven in mijn mond te leggen.

Er valt niks te wensen wanneer het de facto eigendom over een ander mens betreft. Kinderwens is masturbatie.

Eigendom over een ander mens?

Flanelcondoom
1 juli 2009, 14:13
Dus vrouwen die wat molliger zijn en 70 kilo wegen hebben geen schijn van kans bij u?

Ofwel is het warm, ofwel is jouw niveau van begrijpend lezen beperkt tot het lezen van teksten op bierviltjes.

Txiki
1 juli 2009, 14:13
Een valse naam opgeven is ook vrij goed ze ;-)

:rofl: beter!

Flanelcondoom
1 juli 2009, 14:13
Het beste voorbehoedsmiddel is nog altijd onthouding.

Dat impliceert dat men geen seks kan hebben.

debbie
1 juli 2009, 14:14
De dag van vandaag wel ja, maar het spiraaltje bestaat dacht ik minder lang dan de pil?

Ja, dat is zo. Het spiraaltje is bovendien erg duur. Meer dan 100 euro plus de dokterskosten en nadien om de zoveel tijd een echo om te zien of het spiraaltje nog op zijn plaats zit elke keer 70 euro waarvan je maar 30 terug krijgt. Niet goedkoop dus.

Dronkoers
1 juli 2009, 14:14
Ofwel is het warm, ofwel is jouw niveau van begrijpend lezen beperkt tot het lezen van teksten op bierviltjes.

Dit noemt logisch redeneren ze

Txiki
1 juli 2009, 14:15
Dat impliceert dat men geen seks kan hebben.

Gij zijt ne slimme! Slimmerd, slim slimmer slimst 8-)

Flanelcondoom
1 juli 2009, 14:15
Eigendom over een ander mens?

Correct.

Stel jezelf eens de vraag: waarom willen mensen een kind?

En stel jezelf een paar andere vragen. Hoe voeden mensen kinderen op?

Het is eigendom. Men voedt een kind op zoals men wil, men laat het dingen doen die men wil, men wil dat het kind wordt wat men wil.

Nelle
1 juli 2009, 14:16
Ik heb het niet zo voor de kinderwens. Ik zal pas rekening houden met de kinderwens wanneer men rekening houdt met mijn wens om 10 kasteloze plebejers te hebben die mij dragen en druiven in mijn mond te leggen.

Er valt niks te wensen wanneer het de facto eigendom over een ander mens betreft. Kinderwens is masturbatie.

kun je dat eens simpel uitleggen?

Flanelcondoom
1 juli 2009, 14:16
Dit noemt logisch redeneren ze

Herlees mijn tekstje, denk er 5 minuten over na, drink een glas water en kom dan nog eens mij vertellen wat ik vind over wijven van 70 kg.

Txiki
1 juli 2009, 14:16
Correct.

Stel jezelf eens de vraag: waarom willen mensen een kind?

En stel jezelf een paar andere vragen. Hoe voeden mensen kinderen op?

Het is eigendom. Men voedt een kind op zoals men wil, men laat het dingen doen die men wil, men wil dat het kind wordt wat men wil.

Dat is een koude visie op kinderen hebben, jongske. Wat gaat ge er anders mee doen? Hun plan laten trekken? Of Brave New World realiseren?

roger verhiest
1 juli 2009, 14:17
Dat impliceert dat men geen seks kan hebben.


De jongere lmeisjes van tegenwoordig weten doorgaans zelfs hoe ze sex moeten hebben zonder hun maagdelijkheid te verliezen...

debbie
1 juli 2009, 14:18
Correct.

Stel jezelf eens de vraag: waarom willen mensen een kind?

En stel jezelf een paar andere vragen. Hoe voeden mensen kinderen op?

Het is eigendom. Men voedt een kind op zoals men wil, men laat het dingen doen die men wil, men wil dat het kind wordt wat men wil.

Aja? Normaal ga je uit van het kind, van wat het kind wil, wat zijn sterke en minder sterke kanten zijn, wat zijn karakter is,..... Mensen die een kind krijgen om het te kneden naar hun eigen wensen zijn niet waard om kinderen te hebben. Kinderen opvoeden is je kind in zijn eigenheid laten en het begeleiden naar zelfstandigheid.

Dronkoers
1 juli 2009, 14:18
Herlees mijn tekstje, denk er 5 minuten over na, drink een glas water en kom dan nog eens mij vertellen wat ik vind over wijven van 70 kg.

Uiterlijk is belangrijk.

Het wordt niet opgelegd door mensen die vinden dat uiterlijk belangrijk is. Het wordt opgelegd door mensen die een monopolie menen te hebben op goede smaak.

Voila, dat zinnetje deed me dat denken.
Zonder 5 minuten en water

Txiki
1 juli 2009, 14:18
Aja? Normaal ga je uit van het kind, van wat het kind wil, wat zijn sterke en minder sterke kanten zijn, wat zijn karakter is,..... Mensen die een kind krijgen om het te kneden naar hun eigen wensen zijn niet waard om kinderen te hebben. Kinderen opvoeden is je kind in zijn eigenheid laten en het begeleiden naar zelfstandigheid.

Maar die eigenheid, van waar komt die?

Flanelcondoom
1 juli 2009, 14:19
kun je dat eens simpel uitleggen?

Denk eerst aan de redenen waarom je een kind zou willen.

roger verhiest
1 juli 2009, 14:19
Correct.

Stel jezelf eens de vraag: waarom willen mensen een kind?

En stel jezelf een paar andere vragen. Hoe voeden mensen kinderen op?

Het is eigendom. Men voedt een kind op zoals men wil, men laat het dingen doen die men wil, men wil dat het kind wordt wat men wil.

Bovendien zijn er kinderen die hun ouders opvoeden, je neemt een enorm risico
door kinderen te verwekken en mee "in te staan" voor hun opvoeding. Maar ja wat is leven zonder risico ?

debbie
1 juli 2009, 14:20
Maar die eigenheid, van waar komt die?

Van het kind zelf

Txiki
1 juli 2009, 14:20
Denk eerst aan de redenen waarom je een kind zou willen.

Eigenlijk om een heel eenvoudige reden: kinderen zijn tof!

Flanelcondoom
1 juli 2009, 14:20
Dat is een koude visie op kinderen hebben, jongske. Wat gaat ge er anders mee doen? Hun plan laten trekken? Of Brave New World realiseren?

Ik vind beide opties niet zo heel slecht.

Beter dan masturbatie. Hoo, een schattig kindje. Het wordt later piloot, of dokter, of iets anders met veel geld. En het zal voetballessen volgen! Voetbal, zeg ik je!

Flanelcondoom
1 juli 2009, 14:21
Eigenlijk om een heel eenvoudige reden: kinderen zijn tof!

Slaven ook.

Txiki
1 juli 2009, 14:21
Van het kind zelf

Van de ouders dus.

Jazeker
1 juli 2009, 14:21
Dat impliceert dat men geen seks kan hebben.

No shit, Einstein...

Flanelcondoom
1 juli 2009, 14:21
Aja? Normaal ga je uit van het kind, van wat het kind wil, wat zijn sterke en minder sterke kanten zijn, wat zijn karakter is,..... Mensen die een kind krijgen om het te kneden naar hun eigen wensen zijn niet waard om kinderen te hebben. Kinderen opvoeden is je kind in zijn eigenheid laten en het begeleiden naar zelfstandigheid.

:thumbsup:

Txiki
1 juli 2009, 14:22
Slaven ook.

Ik vind beide opties niet zo heel slecht.

Beter dan masturbatie. Hoo, een schattig kindje. Het wordt later piloot, of dokter, of iets anders met veel geld. En het zal voetballessen volgen! Voetbal, zeg ik je!

Ben je nu over je eigen kindertijd bezig?

Flanelcondoom
1 juli 2009, 14:22
No shit, Einstein...

Je hebt het WEERAL fout.

Het is oftewel:

Thank you, captain Obvious!

oftewel:

No shit, Sherlock!

Flanelcondoom
1 juli 2009, 14:22
Ben je nu over je eigen kindertijd bezig?

Ben je zo kortzichtig?

Nelle
1 juli 2009, 14:23
Denk eerst aan de redenen waarom je een kind zou willen.

"De reden" om een kind te hebben bestaat niet. Ik denk dat de meeste mensen gewoon aanvoelen dat ze klaar zijn voor een kind. En elke ouder heeft het beste voor met zijn kind (ook al wordt het kind verwaarloosd) ook al lijkt dit voor anderen niet zo te zijn. Er zijn slechts uitzonderingen die een kind op de wereld zetten en die niet graag zien en niet hun best doen (dat zijn dan meestal ook psychiatrische gevallen). Voortplanting is inherent aan de mens. Maar de dag van vandaag kan je een keuze maken over wanneer en hoe je een kind wil...

En elke ouder probeert een kind op te voeden met zichzelf in het achterhoofd. "Jezelf" is hetgeen je kent en waarschijnlijk goed of slecht vindt. Ofwel reageer je tegen wat je zelf meegemaakt hebt ofwel doe je wat je zelf meegemaakt hebt...dat is logisch en daar is niets fout mee. Het is alleen fout om te denken dat je kind een evenbeeld wordt van jezelf, want dat zal zo niet zijn.

Flanelcondoom
1 juli 2009, 14:23
Voila, dat zinnetje deed me dat denken.
Zonder 5 minuten en water

Je snapt er nog steeds niet veel van he?

Ik zei iets over monopolie op goede smaak. Is het weer te moeilijk?

Flanelcondoom
1 juli 2009, 14:24
"De reden" om een kind te hebben bestaat niet. Ik denk dat de meeste mensen gewoon aanvoelen dat ze klaar zijn voor een kind. En elke ouder heeft het beste voor met zijn kind (ook al wordt het kind verwaarloosd) ook al lijkt dit voor anderen niet zo te zijn. Er zijn slechts uitzonderingen die een kind op de wereld zetten en die niet graag zien en niet hun best doen (dat zijn dan meestal ook psychiatrische gevallen). Voortplanting is inherent aan de mens. Maar de dag van vandaag kan je een keuze maken over wanneer en hoe je een kind wil...

En elke ouder probeert een kind op te voeden met zichzelf in het achterhoofd. "Jezelf" is hetgeen je kent en waarschijnlijk goed of slecht vindt. Ofwel reageer je tegen wat je zelf meegemaakt hebt ofwel doe je wat je zelf meegemaakt hebt...dat is logisch en daar is niets fout mee. Het is alleen fout om te denken dat je kind een evenbeeld wordt van jezelf, want dat zal zo niet zijn.

Dus er zijn geen redenen behalve een drang om een kindje te hebben.
Men doet het in feite voor zichzelf. Het bevredigen van een begeerte ten koste van het kind.

Jazeker
1 juli 2009, 14:25
Je hebt het WEERAL fout.

Het is oftewel:

Thank you, captain Obvious!

oftewel:

No shit, Sherlock!

Dat is papegaaienwerk.

debbie
1 juli 2009, 14:25
Van de ouders dus.

Helemaal niet. Ik heb drie kinderen en alledrie zijn heel anders. Het is verschil is heel groot. Ik heb elk van hen dan ook anders moeten opvoeden want kinderen vormen in feite ook hun ouders. En elk kind heeft andere noden. No way dat je als ouder even kan zeggen: "voila, daar ga ik nu een kind van maken die zus of zo is." Ooh ja, er zijn wel ouders die dat proberen hoor. Die hun kind in een bepaalde richting pushen, zelfs willen bepalen wat hun kind denkt of voelt, met wie die omgaat, wat zijn mening is, wat zijn hobby is of welke studierichting hij kiest... Vreselijk gewoon zoiets.

Flanelcondoom
1 juli 2009, 14:26
Dat is papegaaienwerk.

Jij toch ook? Recycleren van bekrompen denkpatronen is jouw hobby en jouw beroep. Het is zelfs niet dat je er zelf wat eigen sap bij doet.

Dronkoers
1 juli 2009, 14:26
Je snapt er nog steeds niet veel van he?

Ik zei iets over monopolie op goede smaak. Is het weer te moeilijk?

Over smaken kun je niet discussiëren.

Laat staan een monopolie hebben op goede (?) smaak.

Nelle
1 juli 2009, 14:26
:thumbsup:

een mens bestaat uit 2 dingen: biologische dingen en aangeleerde dingen. Het meeste van het karakter van een kind is volgens mij aangeleerd, ik ben nogal een aanhanger van de systeemtheorie op dat vlak. De omgeving van een kind heeft een grote invloed op het karakter van een kind. Ik geloof dus niet dat de eigenheid van een kind uit het kind zelf komt, maar dat dat een opeenstapeling is van zaken die hij in reactie op andere personen maakt.

roger verhiest
1 juli 2009, 14:26
Maar die eigenheid, van waar komt die?

Gemakkelijk antwoord : van god.
Moeilijk antwoord : van het genetisch materiaal en de "feedback" van de omgeving.

Mijn oudste kleindochter beëindigde haar lagere school en had gisteren ca; 16
klasgenootjes uitgenodigd voor een afscheidsfeest ; ik was als grootvadr van dienst o.a. aanwezig om broodjes te smeren (en overigens ook haar genetisch verwante en haar genetisch niet verwante jongere zusjes..)

Zoals dat het geval wil in Centrum-Antwerpen waren het zeer genetisch diverse kinderen, wat voornamelijk bleek uit de ouders die hen kwamen ophalen ; waaruit nog maar eens kan blijken dat ondanks vele verschillen er toch nog zoiets bestaat als een groepsgeest binnen een klas en er ondanks verschillen er nog altijd veel gemeenschappelijks is.

Heerlijke leeftijd 12...

Txiki
1 juli 2009, 14:27
Ben je zo kortzichtig?

Nee, maar je veralgemeent zo sterk.

Nelle
1 juli 2009, 14:27
Dus er zijn geen redenen behalve een drang om een kindje te hebben.
Men doet het in feite voor zichzelf. Het bevredigen van een begeerte ten koste van het kind.

nee, het bevredigen van een natuurlijk instinct ;-)

Txiki
1 juli 2009, 14:28
Helemaal niet. Ik heb drie kinderen en alledrie zijn heel anders. Het is verschil is heel groot. Ik heb elk van hen dan ook anders moeten opvoeden want kinderen vormen in feite ook hun ouders. En elk kind heeft andere noden. No way dat je als ouder even kan zeggen: "voila, daar ga ik nu een kind van maken die zus of zo is." Ooh ja, er zijn wel ouders die dat proberen hoor. Die hun kind in een bepaalde richting pushen, zelfs willen bepalen wat hun kind denkt of voelt, met wie die omgaat, wat zijn mening is, wat zijn hobby is of welke studierichting hij kiest... Vreselijk gewoon zoiets.

Het gaat erom dat het karakter van een mens gevormd wordt door interactie met zijn omgeving. Laat jouw drie kinderen in een andere setting geboren worden, en ze zullen een ander karakter hebben.

Txiki
1 juli 2009, 14:29
Dus er zijn geen redenen behalve een drang om een kindje te hebben.
Men doet het in feite voor zichzelf. Het bevredigen van een begeerte ten koste van het kind.

Waarom zou dat ten koste van het kind moeten zijn?

Nelle
1 juli 2009, 14:30
Het gaat erom dat het karakter van een mens gevormd wordt door interactie met zijn omgeving. Laat jouw drie kinderen in een andere setting geboren worden, en ze zullen een ander karakter hebben.

2

het feit dat je kinderen ook andere mensen tegenkomen, in andere situaties terecht komen, andere dingen meemaken zorgt er voor dat ze verschillen van elkaar. Er is een biologisch aspect ook natuurlijk, maar toch ik geloof in "de maakbaarheid" van de mens

globalmedia
1 juli 2009, 14:30
Het gaat erom dat het karakter van een mens gevormd wordt door interactie met zijn omgeving. Laat jouw drie kinderen in een andere setting geboren worden, en ze zullen een ander karakter hebben.

ja,maar karakter is ergens ook genetisch bepaald

Txiki
1 juli 2009, 14:30
Gemakkelijk antwoord : van god.
Moeilijk antwoord : van het genetisch materiaal en de "feedback" van de omgeving.

Mijn oudste kleindochter beëindigde haar lagere school en had gisteren ca; 16
klasgenootjes uitgenodigd voor een afscheidsfeest ; ik was als grootvadr van dienst o.a. aanwezig om broodjes te smeren (en overigens ook haar genetisch verwante en haar genetisch niet verwante jongere zusjes..)

Zoals dat het geval wil in Centrum-Antwerpen waren het zeer genetisch diverse kinderen, wat voornamelijk bleek uit de ouders die hen kwamen ophalen ; waaruit nog maar eens kan blijken dat ondanks vele verschillen er toch nog zoiets bestaat als een groepsgeest binnen een klas en er ondanks verschillen er nog altijd veel gemeenschappelijks is.

Heerlijke leeftijd 12...

Ik ga toch eerder voor het "moeilijke" antwoord.

Flanelcondoom
1 juli 2009, 14:31
Over smaken kun je niet discussiëren.

Laat staan een monopolie hebben op goede (?) smaak.

Mooi zo. Je bent in de buurt aan't komen.

Ok, omdat het zo warm is:

Uiterlijk speelt zeker een rol. Uiterlijk zegt veel over mensen. Als uiterlijk geen rol zou spelen, zou jij geen schermafbeelding hebben op dit forum. Zelfs je nonchalant uiterlijk is een uiterlijk, is wat onbewust een statement is, en iets waardoor andere mensen veel kunnen aflezen over je karakter.

Mensen zoeken steeds een manier om zichzelf te uiten via hun uiterlijk. Iedereen doet dit.

Maar bepaalde mensen of belangengroepen menen een monopolie te hebben op goede smaak, en dus bepalen zij ook hoe mager een vrouw hoort te zijn om mooi te zijn. Hoe belachelijk dit ook moge klinken, houdt zo'n 90% van de jonge meisjes daar rekening mee.

Txiki
1 juli 2009, 14:31
ja,maar karakter is ergens ook genetisch bepaald

Genetica speelt zeker een rol. Maar wat een kind ontwikkelt, doet die niet uit zichzelf.

Flanelcondoom
1 juli 2009, 14:32
Bovendien zijn er kinderen die hun ouders opvoeden, je neemt een enorm risico
door kinderen te verwekken en mee "in te staan" voor hun opvoeding. Maar ja wat is leven zonder risico ?

Kinderen voeden meestal hun ouders wel op, denk ik. Het is een storm aan nieuwe ervaringen.

Flanelcondoom
1 juli 2009, 14:36
Nee, maar je veralgemeent zo sterk.

Mijn ouders hadden een zeer sterke fay ce que vouldras-opvoeding gehanteerd. Ik mocht zo goed als alles, behalve wanneer mijn gezondheid te bedreigd werd.

Dat kan misschien een verklaring bieden. Ik zie een despoot, een totalitaire dictator en een normopdwingende burgerkut in de meeste ouders die ik tegenkom.

Verder acht ik een heleboel mensen simpelweg ombekwaam om een kind op te voeden. Ik zeg maar iets: om mensen te helpen met hun psychische problemen moet men jaren opvoeding hebben gehad. Maar elke carapilsmarginaal mag een kind hebben.

Flanelcondoom
1 juli 2009, 14:36
Waarom zou dat ten koste van het kind moeten zijn?

Zie andere post.

debbie
1 juli 2009, 14:38
Het gaat erom dat het karakter van een mens gevormd wordt door interactie met zijn omgeving. Laat jouw drie kinderen in een andere setting geboren worden, en ze zullen een ander karakter hebben.

Er zal wel een verschil zijn, dat neem ik aan. Maar ik heb bij mijn kinderen ondervonden dat een groot deel van hun karakter er al in zat toen ze peuter of zelfs baby waren. Neem nu mijn jongste van 7 jaar. Haantje de voorste, zou liefst op het podium staan, spreekt iedereen aan, enorm veel zelfvertrouwen, huppelt vrolijk door het leven alsof het één groot feest is, doet niet liever dan tussen de mensen vertoeven om met iedereen een gesprek aan te gaan, spreekt zijn directeur aan alsof het zijn beste maatje is en voelt zich 100 % zorgeloos.... Toen hij twee was pakte hij op een feest de micro om luidkeels te zingen, show te geven en in de belangstelling te staan.... :lol: Hij is nog steeds zo en daarmee draait hij iedereen om zijn vingertje. Vanwaar heeft hij dat? Ik ben heel verlegen, voel me erg onzeker en wil nooit opvallen,.... Maar met mijn zoon val ik natuurlijk overal op hahaha, hij trekt immers altijd en overal de aandacht :oops::lol:

Flanelcondoom
1 juli 2009, 14:38
nee, het bevredigen van een natuurlijk instinct ;-)

Pedofilie is ook een natuurlijk instinct. En het is geen afwijking, daar het vaker voorkomt dan rood haar.

globalmedia
1 juli 2009, 14:38
Genetica speelt zeker een rol. Maar wat een kind ontwikkelt, doet die niet uit zichzelf.

Er is ooit eens een experiment geweest van twee broers die in verschillende omgevingen waren opgegroeid.
Toen deze broers op latere leeftijd elkaar voor het eerst zagen bleek dat ze qua karakter enorm veel op elkaar leken.

Nelle
1 juli 2009, 14:40
Er is ooit eens een experiment geweest van twee broers die in verschillende omgevingen waren opgegroeid.
Toen deze broers op latere leeftijd elkaar voor het eerst zagen bleek dat ze qua karakter enorm veel op elkaar leken.

er zijn veel onderzoeken die dat tegenspreken ook. Besluit: we weten niet hoeveel procent van een mens genetisch is en hoeveel aangeleerd...

Txiki
1 juli 2009, 14:41
Mijn ouders hadden een zeer sterke fay ce que vouldras-opvoeding gehanteerd. Ik mocht zo goed als alles, behalve wanneer mijn gezondheid te bedreigd werd.

Dat kan misschien een verklaring bieden. Ik zie een despoot, een totalitaire dictator en een normopdwingende burgerkut in de meeste ouders die ik tegenkom.

Verder acht ik een heleboel mensen simpelweg ombekwaam om een kind op te voeden. Ik zeg maar iets: om mensen te helpen met hun psychische problemen moet men jaren opvoeding hebben gehad. Maar elke carapilsmarginaal mag een kind hebben.

Nu versta ik het al beter wat je wil zeggen. En je hebt uiteraard wel een punt. Maar het zal nooit een absoluut punt zijn, wel een groot.

Nelle
1 juli 2009, 14:42
Pedofilie is ook een natuurlijk instinct. En het is geen afwijking, daar het vaker voorkomt dan rood haar.

Voortplanting is niet zomaar een natuurlijk instinct. Het is nodig om je soort te laten voortbestaan om het nu dierlijk te noemen. Pedofilie is dit niet, en op zich valt altijd te discussieren of iets een afwijking is natuurlijk gezien of niet. Maar regels in de maatschappij zijn er nu eenmaal.

Nelle
1 juli 2009, 14:43
Mijn ouders hadden een zeer sterke fay ce que vouldras-opvoeding gehanteerd. Ik mocht zo goed als alles, behalve wanneer mijn gezondheid te bedreigd werd.

Dat kan misschien een verklaring bieden. Ik zie een despoot, een totalitaire dictator en een normopdwingende burgerkut in de meeste ouders die ik tegenkom.

Verder acht ik een heleboel mensen simpelweg ombekwaam om een kind op te voeden. Ik zeg maar iets: om mensen te helpen met hun psychische problemen moet men jaren opvoeding hebben gehad. Maar elke carapilsmarginaal mag een kind hebben.

Mag ik eventjes vragen hoe oud jij bent?
Heb je zelf kinderen?

Flanelcondoom
1 juli 2009, 14:44
Voortplanting is niet zomaar een natuurlijk instinct. Het is nodig om je soort te laten voortbestaan om het nu dierlijk te noemen. Pedofilie is dit niet, en op zich valt altijd te discussieren of iets een afwijking is natuurlijk gezien of niet.

Niets is nodig.


Maar regels in de maatschappij zijn er nu eenmaal.

Relevantie 0.

globalmedia
1 juli 2009, 14:44
er zijn veel onderzoeken die dat tegenspreken ook. Besluit: we weten niet hoeveel procent van een mens genetisch is en hoeveel aangeleerd...

ik ben van mening dat je je eigen genetica kunt overbruggen :-)

Flanelcondoom
1 juli 2009, 14:45
Mag ik eventjes vragen hoe oud jij bent?
Heb je zelf kinderen?

21.

En neen, ik heb geen kinderen, wat mij meer bevoegd maakt om hierover uitspraken te maken dan mensen met kinderen. Dit om de eenvoudige reden dat mensen die kinderen hebben vervallen in een staat van emotionele dronkenschap en geen weldoordachte uitspraken kunnen maken over kinderen en kinderwens. Zij worden nog erger dan een heroinejunkie wiens spuit men probeert af te pakken.

Txiki
1 juli 2009, 14:45
Er zal wel een verschil zijn, dat neem ik aan. Maar ik heb bij mijn kinderen ondervonden dat een groot deel van hun karakter er al in zat toen ze peuter of zelfs baby waren. Neem nu mijn jongste van 7 jaar. Haantje de voorste, zou liefst op het podium staan, spreekt iedereen aan, enorm veel zelfvertrouwen, huppelt vrolijk door het leven alsof het één groot feest is, doet niet liever dan tussen de mensen vertoeven om met iedereen een gesprek aan te gaan, spreekt zijn directeur aan alsof het zijn beste maatje is en voelt zich 100 % zorgeloos.... Toen hij twee was pakte hij op een feest de micro om luidkeels te zingen, show te geven en in de belangstelling te staan.... :lol: Hij is nog steeds zo en daarmee draait hij iedereen om zijn vingertje. Vanwaar heeft hij dat? Ik ben heel verlegen, voel me erg onzeker en wil nooit opvallen,.... Maar met mijn zoon val ik natuurlijk overal op hahaha, hij trekt immers altijd en overal de aandacht :oops::lol:

Tof :-D

Het doet me eraan denken dat ik hier nog een onderzoek in verband met heel dit thema heb liggen van een Duitse dame die momenteel bij het Nidi werkt in Nederland. 'k Zou het eigenlijk eens moeten lezen.

Nelle
1 juli 2009, 14:46
Niets is nodig.

Als we stoppen met ons voort te planten dan verdwijnt onze soort. En elke soort heeft de drang om te blijven bestaan, daarin zijn wij niet anders dan dieren. Dus voortplanting is in die zin nodig.



Relevantie 0.


Ge hebt geluk dat ik niet rap op mijn tenen getrapt ben ;-)

Jazeker
1 juli 2009, 14:47
Jij toch ook? Recycleren van bekrompen denkpatronen is jouw hobby en jouw beroep. Het is zelfs niet dat je er zelf wat eigen sap bij doet.

Zaagt zo eens niet.

Flanelcondoom
1 juli 2009, 14:48
Nu versta ik het al beter wat je wil zeggen. En je hebt uiteraard wel een punt. Maar het zal nooit een absoluut punt zijn, wel een groot.

Absolute punten bestaan zelden ;-)

Zeker over zulke complexe onderwerpen als opvoeding. En ik weet best dat er goed onderbouwde kritiek kan worden gemaakt op mijn standpunten hierover.

Nelle
1 juli 2009, 14:49
21.

En neen, ik heb geen kinderen, wat mij meer bevoegd maakt om hierover uitspraken te maken dan mensen met kinderen. Dit om de eenvoudige reden dat mensen die kinderen hebben vervallen in een staat van emotionele dronkenschap en geen weldoordachte uitspraken kunnen maken over kinderen en kinderwens. Zij worden nog erger dan een heroinejunkie wiens spuit men probeert af te pakken.

Ik heb zelf ook geen kinderen.

Ik wil je gewoon maar waarschuwen: wacht maar tot je eigen vriendin/vrouw een kinderwens krijgt of als je zelf daar ineens mee geconfronteerd wordt, je zal verschieten van jezelf of van je partner ;-)

Wat je opmerking betreft over mensen met kinderen. Ik denk dat die juist meer het recht van spreken hebben, want zij weten normaal gezien waarom ze kinderen hebben en wat dat met zich meebrengt. Iemand zonder kinderen kan niet weten wat het ouderschap betekent, de emoties, de reacties, ...

globalmedia
1 juli 2009, 14:49
even terug on topic,
het is toch een feit dat vrouwen op zoek gaan naar de sterkste genen,
en hiervoor het een en het ander moet testen:-)

Flanelcondoom
1 juli 2009, 14:49
Zaagt zo eens niet.

Neem een glas water. Ik weet niet of het helpt tegen chronische bekrompenheid, maar jij zal je beter voelen met dit weer.

filosoof
1 juli 2009, 14:49
Ja, we doen toch gewoon verder alsof er niets gebeurd is....

TjongejongejongeWaarom niet?

Dronkoers
1 juli 2009, 14:51
Mooi zo. Je bent in de buurt aan't komen.

Ok, omdat het zo warm is:

Uiterlijk speelt zeker een rol. Uiterlijk zegt veel over mensen. Als uiterlijk geen rol zou spelen, zou jij geen schermafbeelding hebben op dit forum. Zelfs je nonchalant uiterlijk is een uiterlijk, is wat onbewust een statement is, en iets waardoor andere mensen veel kunnen aflezen over je karakter.

Mensen zoeken steeds een manier om zichzelf te uiten via hun uiterlijk. Iedereen doet dit.

Maar bepaalde mensen of belangengroepen menen een monopolie te hebben op goede smaak, en dus bepalen zij ook hoe mager een vrouw hoort te zijn om mooi te zijn. Hoe belachelijk dit ook moge klinken, houdt zo'n 90% van de jonge meisjes daar rekening mee.

Een rol spelen is iets anders dan belangrijk eh. Voor de rest ben ik het er mee eens

Flanelcondoom
1 juli 2009, 14:52
Ik heb zelf ook geen kinderen.

Ik wil je gewoon maar waarschuwen: wacht maar tot je eigen vriendin/vrouw een kinderwens krijgt of als je zelf daar ineens mee geconfronteerd wordt, je zal verschieten van jezelf of van je partner ;-)

Wat je opmerking betreft over mensen met kinderen. Ik denk dat die juist meer het recht van spreken hebben, want zij weten normaal gezien waarom ze kinderen hebben en wat dat met zich meebrengt. Iemand zonder kinderen kan niet weten wat het ouderschap betekent, de emoties, de reacties, ...

Emoties, ja. Wij laten dronkenlappen ineens uitspraken doen over bestuur van dit land.

Hoewel, dat zou zeker geen slecht idee zijn. Ik denk dat goedgetrainde apen de economische crisis in enkele uren kunnen oplossen.


En wat kinderwens betreft: ik acht mijzelf niet bekwaam als ouder en daarom zal ik nooit ingaan op de mijne, moest die ooit komen. Moest ik geen meisje vinden die daarmee kan leven, sterf ik gerust eenzaam.

Flanelcondoom
1 juli 2009, 14:53
Een rol spelen is iets anders dan belangrijk eh. Voor de rest ben ik het er mee eens

Ik vind uiterlijk belangrijk. Sommige mensen iets minder. Maar het speelt voor iedereen een rol.

Nelle
1 juli 2009, 14:53
Emoties, ja. Wij laten dronkenlappen ineens uitspraken doen over bestuur van dit land.

Hoewel, dat zou zeker geen slecht idee zijn. Ik denk dat goedgetrainde apen de economische crisis in enkele uren kunnen oplossen.


En wat kinderwens betreft: ik acht mijzelf niet bekwaam als ouder en daarom zal ik nooit ingaan op de mijne, moest die ooit komen. Moest ik geen meisje vinden die daarmee kan leven, sterf ik gerust eenzaam.

dan heb je meer met je kasteloze vriend gemeen dan je zelf denkt.

Ik hoop dat je het volhoudt en nooit een vrouw die je heel graag ziet tegenkomt die je moet laten gaan omdat zij kinderen wil...

Flanelcondoom
1 juli 2009, 14:55
dan heb je meer met je kasteloze vriend gemeen dan je zelf denkt

Ik heb zeker niks tegen Dronkoers, hoor. Het was gewoon leuk om erop in te spelen omdat onze levensvisies zo goed als tegengesteld zijn.

Ik kijk neer op sommige andere forummers, maar niet op Dronkoers.

Ik hoop dat je het volhoudt en nooit een vrouw die je heel graag ziet tegenkomt die je moet laten gaan omdat zij kinderen wil...

Ik mijd vrouwen als ik kan. Van alle emoties is verliefdheid de enige die niet afbouwbaar is. Zelfs honger kan men negeren.

globalmedia
1 juli 2009, 14:58
Ik heb zeker niks tegen Dronkoers, hoor. Het was gewoon leuk om erop in te spelen omdat onze levensvisies zo goed als tegengesteld zijn.

Ik kijk neer op sommige andere forummers, maar niet op Dronkoers.



Ik mijd vrouwen als ik kan. Van alle emoties is verliefdheid de enige die niet afbouwbaar is. Zelfs honger kan men negeren.

is dit het cliche van een extreme reactie op de angst om controle te verliezen?

Dronkoers
1 juli 2009, 14:59
dan heb je meer met je kasteloze vriend gemeen dan je zelf denkt.

Ik hoop dat je het volhoudt en nooit een vrouw die je heel graag ziet tegenkomt die je moet laten gaan omdat zij kinderen wil...

:lol:

En ik maar zwijgen, omdat ge mijn mening al 100 keer gehoord hebt :-D

Flanelcondoom
1 juli 2009, 15:00
is dit het cliche van een extreme reactie op de angst om controle te verliezen?

Men zou het zo kunnen zien, ja. Het is inderdaad zo dat je geluk afhankelijk wordt van iets waarover men geen controle heeft.

Nelle
1 juli 2009, 15:00
:lol:

En ik maar zwijgen, omdat ge mijn mening al 100 keer gehoord hebt :-D

:lol:

Jazeker
1 juli 2009, 15:00
Neem een glas water. Ik weet niet of het helpt tegen chronische bekrompenheid, maar jij zal je beter voelen met dit weer.

Ge zijt weer aan 't zagen.

Flanelcondoom
1 juli 2009, 15:01
Ge zijt weer aan 't zagen.

Vlaanderen wordt nooit onafhankelijk.

Jazeker
1 juli 2009, 15:03
Vlaanderen wordt nooit onafhankelijk.

Omdat twee blanke ouders een zwart kind kregen?

Flanelcondoom
1 juli 2009, 15:04
Omdat twee blanke ouders een zwart kind kregen?

Ja!

Jazeker
1 juli 2009, 15:05
Dat weten we dan ook weer.

Nelle
1 juli 2009, 15:06
Dat weten we dan ook weer.

lap...en nu? Alles is voor niets geweest? :-(

Dronkoers
1 juli 2009, 15:08
lap...en nu? Alles is voor niets geweest? :-(

Gezin uitmoorden en doen alsof er niks gebeurd is ;-)

Nelle
1 juli 2009, 15:09
Gezin uitmoorden en doen alsof er niks gebeurd is ;-)

welk gezin? en hoe?

Dronkoers
1 juli 2009, 15:10
welk gezin? en hoe?

Die twee blanken daar met hun donker kind.

en hoe? zonder bewijzen uiteraard ;-)

Nelle
1 juli 2009, 15:11
Die twee blanken daar met hun donker kind.

en hoe? zonder bewijzen uiteraard ;-)

:twisted: hihi plannetjes smeden

From_Vlaanderen
1 juli 2009, 15:11
Een kleine van MJ!

From_Vlaanderen
1 juli 2009, 15:12
Vlaanderen wordt nooit onafhankelijk.

²

Dronkoers
1 juli 2009, 15:55
:twisted: hihi plannetjes smeden

'k Heb er al een paar liggen ze :mrgreen:

debbie
1 juli 2009, 16:07
Tof :-D

Het doet me eraan denken dat ik hier nog een onderzoek in verband met heel dit thema heb liggen van een Duitse dame die momenteel bij het Nidi werkt in Nederland. 'k Zou het eigenlijk eens moeten lezen.

Zeker interessant om eens te lezen. Er valt ook wel heel wat over te zeggen. Met name in de vakken sociologie en systeemdenken heb ik deze materie ook uitvoerig gezien, zeer boeiend :)

MaGNiFiCaT
1 juli 2009, 17:34
In dit geval heeft de vrouw haar echtgenoot bedrogen, ze heeft het zelf toegegeven. Maar dit hoeft niet altijd zo te zijn. Het volstaat wanneer één der blanke echtelieden een negroïde grootouder had, om zelf dan ook nog een donker kind te krijgen. Vaak kan dit 2-3 generatie's over slaan.

Ik heb dergelijk verhaal al eens gehoord, blijkt nogal wel eens voor te komen.