PDA

View Full Version : Vertel eens welke vreemde trekjes jij hebt


debbie
1 juli 2009, 16:22
Als ik een boek in mijn handen neem kan ik het vaak niet laten om dat boek open te slaan en mijn neus erin te steken om uitgebreid de geur van het boek op te snuiven. Meestal let ik er eerst op of niemand het ziet maar soms ben ik verstrooid en sta uitgebreid de geuren van het boek op te snuiven. Geen zicht natuurlijk en als ik dan betrapt word is dat wel even genant, krijg dan rare blikken of een vreemde reactie :oops::-P

Derk de Tweede
1 juli 2009, 16:28
Arnold Layne had a strange hobby
Collecting clothes
Moonshine washing line
They suit him fine

On the wall hung a tall mirror
Distorted view, see through baby blue
He dug it
Oh, Arnold Layne
It's not the same, takes two to know
Two to know, two to know, two to know
Why can't you see?

Arnold Layne, Arnold Layne, Arnold Layne, Arnold Layne

Now he's caught - a nasty sort of person.
They gave him time
Doors bang - chain gang - he hates it

Oh, Arnold Layne
It's not the same, takes two to know
two to know, two to know, two to know,
Why can't you see?

Arnold Layne, Arnold Layne, Arnold Layne, Arnold Layne
Don't do it again.

Flanelcondoom
1 juli 2009, 17:22
Ik heb er talloze. Ik heb er zoveel dat ik mijzelf goed in't oog moet houden in't openbaar.

MaGNiFiCaT
1 juli 2009, 17:24
Als ik een boek in mijn handen neem kan ik het vaak niet laten om dat boek open te slaan en mijn neus erin te steken om uitgebreid de geur van het boek op te snuiven. Meestal let ik er eerst op of niemand het ziet maar soms ben ik verstrooid en sta uitgebreid de geuren van het boek op te snuiven. Geen zicht natuurlijk en als ik dan betrapt word is dat wel even genant, krijg dan rare blikken of een vreemde reactie :oops::-P

Ik heb geen rare trekjes, ik ben helemaal normaal!

Nu, je neus in de boeken steken is toch niet zo raar? Ik doe dit ook soms, zonder schroom, en ik ben helemaal normaal!

Eén keer gebeurde het dat een passant nogal keek, en ik antwoordde: "ik zit letterlijk met mijn neus in de boeken..........":-D

Volgens mij had dat mens nog niet veel boeken gezien ofzo, ze zag er raar uit...............:|

Dajjal
1 juli 2009, 17:32
Ik heb geen rare trekjes, ik ben helemaal normaal!

Nu, je neus in de boeken steken is toch niet zo raar? Ik doe dit ook soms, zonder schroom, en ik ben helemaal normaal!

Eén keer gebeurde het dat een passant nogal keek, en ik antwoordde: "ik zit letterlijk met mijn neus in de boeken..........":-D

Volgens mij had dat mens nog niet veel boeken gezien ofzo, ze zag er raar uit...............:|

Jij houdt van Fabiola. Weirdness galore ! :rofl:

Dajjal
1 juli 2009, 17:32
Ik heb er te veel om op te sommen.

Conformity is overrated.

From_Vlaanderen
1 juli 2009, 17:33
Als ik aan het uitleggen ben heb ik nogal een vrij opzichtige lichaamstaal. Zowat F. Dewinter stijl.

MaGNiFiCaT
1 juli 2009, 17:36
Jij houdt van Fabiola. Weirdness galore ! :rofl:

Had ik jou wat gevraagd? Onbeleefderik!:x

Dajjal
1 juli 2009, 17:37
Onbeleefderik!:x

Jep da's een van mijn trekjes ;-)

MaGNiFiCaT
1 juli 2009, 17:39
Jep da's een van mijn trekjes ;-)

Nog een raar trekje dat jij hebt: jij drinkt graag duvel!8O Dat kan tellen!!!!!!!!:-o

From_Vlaanderen
1 juli 2009, 17:43
Nog een raar trekje dat jij hebt: jij drinkt graag duvel!8O Dat kan tellen!!!!!!!!:-o

Ik ook.

Brandaan
1 juli 2009, 17:51
Ik ben 100% normaal, het vreemde is echter dat de rest van de wereld vaak niet dezelfde normale trekjes heeft als ik.

Dajjal
1 juli 2009, 17:52
Ik ook.

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Nynorsk
1 juli 2009, 17:54
ik post op een forum.

debbie
1 juli 2009, 18:00
Ik heb geen rare trekjes, ik ben helemaal normaal!

Nu, je neus in de boeken steken is toch niet zo raar? Ik doe dit ook soms, zonder schroom, en ik ben helemaal normaal!

Eén keer gebeurde het dat een passant nogal keek, en ik antwoordde: "ik zit letterlijk met mijn neus in de boeken..........":-D

Volgens mij had dat mens nog niet veel boeken gezien ofzo, ze zag er raar uit...............:|
Hahaha, mss ben je wel veel vreemder dan je denkt ;)
Nu ja, ik had altijd al iets met geuren, zelfs als peuter. Bepaalde herinneringen heb ik dan ook dankzij geuren. Als kleuter had ik een boek van Winnie de pooh. Ik rook daar graag aan. Met het verhuizen is dat boek kwijt geraakt en sindsdien zoek ik eigenlijk die geur terug. En vreemd genoeg weet ik al die jaren later nog steeds precies hoe dat boek rook. Maar heb dezelfde geur nog niet gevonden. Soms wel bijna die geur maar helaas nooit precies hetzelfde. Maar ik blijf dus aan alle boeken ruiken :lol:
Mijn kinderen moeten er wel vaak mee lachen als ze me weer eens zien snuffelen aan een boek maar dat gaat soms gewoon vanzelf.

Als peuter, nog voor ik naar de kleuterschool ging gaf mijn moeder me regelmatig iets te eten wat heel zoet rook. Denk dat het een soort pap was. Ook die geur herinner ik me. Soms als ik in de winkel loop ruik ik ineens een geur die erop lijkt en dan pak ik alle pakjes enzo vast die daar staan om eraan te snuffelen. (Kijk wel altijd even om niemand me kan zien ;)) Zou toch zo graag weten wat het was en die geur nog eens opsnuiven. Zal een gat in de lucht springen als ik het ooit zou vinden. Hahahaha

From_Vlaanderen
1 juli 2009, 18:01
ik post op een forum.

8O

From_Vlaanderen
1 juli 2009, 18:01
Hahaha, mss ben je wel veel vreemder dan je denkt ;)
Nu ja, ik had altijd al iets met geuren, zelfs als peuter. Bepaalde herinneringen heb ik dan ook dankzij geuren. Als kleuter had ik een boek van Winnie de pooh. Ik rook daar graag aan. Met het verhuizen is dat boek kwijt geraakt en sindsdien zoek ik eigenlijk die geur terug. En vreemd genoeg weet ik al die jaren later nog steeds precies hoe dat boek rook. Maar heb dezelfde geur nog niet gevonden. Soms wel bijna die geur maar helaas nooit precies hetzelfde. Maar ik blijf dus aan alle boeken ruiken :lol:
Mijn kinderen moeten er wel vaak mee lachen als ze me weer eens zien snuffelen aan een boek maar dat gaat soms gewoon vanzelf.

Als peuter, nog voor ik naar de kleuterschool ging gaf mijn moeder me regelmatig iets te eten wat heel zoet rook. Denk dat het een soort pap was. Ook die geur herinner ik me. Soms als ik in de winkel loop ruik ik ineens een geur die erop lijkt en dan pak ik alle pakjes enzo vast die daar staan om eraan te snuffelen. (Kijk wel altijd even om niemand me kan zien ;)) Zou toch zo graag weten wat het was en die geur nog eens opsnuiven. Zal een gat in de lucht springen als ik het ooit zou vinden. Hahahaha

Perfume?
Zelf riek ik niet zo bijzonder goed.

Scherven A. Mok
1 juli 2009, 18:02
Ik laat scheten in boeken en heb daarvoor twee speciale broeken. Ben zo al eens de Fnac buitengesmeten. Ik werk bij voorkeur net na de openingstijd in de week. Ook in de bib leen ik steeds het maximum aantal boeken en lees ik er maar 1/100 van ofzo want ik ben lid van meerdere bibliotheken. De bib geeft wel zo'n kik niet want te gemakkelijk en je kan de resultaten niet zien. In een boekenwinkel zie je wel eens mensen een boek ter hand nemen waar je dan net je windje over uitgeperst hebt. En inderdaad, veel mensen ruiken vluchtig aan een boek. Zeker nieuwe boeken in een winkel.

debbie
1 juli 2009, 18:02
Ik heb er talloze. Ik heb er zoveel dat ik mijzelf goed in't oog moet houden in't openbaar.

Vertel, vertel :-D

From_Vlaanderen
1 juli 2009, 18:03
Vertel, vertel :-D

Flanelcondooms enzo.

debbie
1 juli 2009, 18:04
Jij houdt van Fabiola. Weirdness galore ! :rofl:

Hahahaha :lol:

debbie
1 juli 2009, 18:06
Ik ben 100% normaal, het vreemde is echter dat de rest van de wereld vaak niet dezelfde normale trekjes heeft als ik.

Tja, normaal komt van "norm" hé, je bent dus abnormaal ;)

circe
1 juli 2009, 18:07
Hahaha, mss ben je wel veel vreemder dan je denkt ;)
Nu ja, ik had altijd al iets met geuren, zelfs als peuter. Bepaalde herinneringen heb ik dan ook dankzij geuren. Als kleuter had ik een boek van Winnie de pooh. Ik rook daar graag aan. Met het verhuizen is dat boek kwijt geraakt en sindsdien zoek ik eigenlijk die geur terug. En vreemd genoeg weet ik al die jaren later nog steeds precies hoe dat boek rook. Maar heb dezelfde geur nog niet gevonden. Soms wel bijna die geur maar helaas nooit precies hetzelfde. Maar ik blijf dus aan alle boeken ruiken :lol:
Mijn kinderen moeten er wel vaak mee lachen als ze me weer eens zien snuffelen aan een boek maar dat gaat soms gewoon vanzelf.

Ik herken dat. Zelf heb ik iets met de geur van vakantiehotels.

Als peuter, nog voor ik naar de kleuterschool ging gaf mijn moeder me regelmatig iets te eten wat heel zoet rook. Denk dat het een soort pap was. Ook die geur herinner ik me. Soms als ik in de winkel loop ruik ik ineens een geur die erop lijkt en dan pak ik alle pakjes enzo vast die daar staan om eraan te snuffelen. (Kijk wel altijd even om niemand me kan zien ;)) Zou toch zo graag weten wat het was en die geur nog eens opsnuiven. Zal een gat in de lucht springen als ik het ooit zou vinden. Hahahaha
roze Saroma pudding?

debbie
1 juli 2009, 18:08
ik post op een forum.

Dat is echt wel heel vreemd, ik zou toch maar psychologische hulp inroepen ;)

Flanelcondoom
1 juli 2009, 18:09
Vertel, vertel :-D

Om te beginnen: ik draag altijd en overal een pet.

Dan heb ik altijd de neiging om achter mij te kijken als ik loop.

Brandaan
1 juli 2009, 18:11
Tja, normaal komt van "norm" hé, je bent dus abnormaal ;)

Neh, ik ben dé norm, dat de rest van de wereld zich maar niet conformeert aan die norm en dus abnormaal is, dat ligt aan hen.

debbie
1 juli 2009, 18:13
Perfume?
Zelf riek ik niet zo bijzonder goed.

Jaaaa, dat boek vind ik geweldig. Zoals Süskind geuren beschrijft, te gek gewoon. Niet te geloven dat iemand met woorden zo'n sfeer van geuren kan toveren.

debbie
1 juli 2009, 18:50
Ik laat scheten in boeken en heb daarvoor twee speciale broeken. Ben zo al eens de Fnac buitengesmeten. Ik werk bij voorkeur net na de openingstijd in de week. Ook in de bib leen ik steeds het maximum aantal boeken en lees ik er maar 1/100 van ofzo want ik ben lid van meerdere bibliotheken. De bib geeft wel zo'n kik niet want te gemakkelijk en je kan de resultaten niet zien. In een boekenwinkel zie je wel eens mensen een boek ter hand nemen waar je dan net je windje over uitgeperst hebt. En inderdaad, veel mensen ruiken vluchtig aan een boek. Zeker nieuwe boeken in een winkel.

Hahahaha, :lol: Je verpest het voor me

debbie
1 juli 2009, 18:53
Ik herken dat. Zelf heb ik iets met de geur van vakantiehotels.


roze Saroma pudding?
Heb het ook met de geur van hooi en de geur van vers gekapte bomen maar met boeken wel heel sterk :-D

En nee, het is helaas ook niet de geur van Saroma pudding :-(

debbie
1 juli 2009, 18:56
Om te beginnen: ik draag altijd en overal een pet.

Dan heb ik altijd de neiging om achter mij te kijken als ik loop.

Achtervolgingswaanzin? ;-)

bgf324
1 juli 2009, 20:51
'Vreemde trekjes' zoals in vreemd aftrekken of rare rituelen bij het aftrekken? :-P

From_Vlaanderen
1 juli 2009, 21:05
Dan heb ik altijd de neiging om achter mij te kijken als ik loop.

Ik had dat tot een paar jaar als ik in het stad liep een wist dat ik een Negroïde man/vrouw achter mij loop. Nu begin ik enkel wat meer te transpireren, dus we gaan al de goede weg op.

Jazeker
1 juli 2009, 21:14
Ik heb weinig rare trekjes. Ik ben wel lichtjes paranoïde maar dan niet zozeer op het vlak van mensen maar dan eerder over mijn eigen vergeetachtigheid.

* Ik kom uit mijn auto, doe hem op slot en loop weg... even later keer ik weer terug om met de afstandsbediening hem weer op slot te doen (ook al weet ik dat die wagen zich na 2 minuten afwezigheid automatisch op slot zet).
* Ik rook 's ochtends een sigaretje of twee. Ik ga met de asbak naar de pompbak en laat er wat water inlopen, vooral over de plaatsen waar er as ligt en waar de peuken liggen. Ik zet dat ding goed doorzopen in mijn pompbak en als ik een HALF UUR later terug kom van de badkamer en me heb gekleed, loop ik nog rond om te kijken of er niks ligt te smeulen. Op weg naar het werk hoop ik dan weer dat ik het goed heb gechecked. (ja... me is lunatic)
* 's avonds ga ik naar huis. Ik zet mijn ventilator af. Ik ben halverwege de gang en denk ineens... staat dat ding echt af? Diens motor rust tegen het gordijn dus ik kan maar beter eens checken. En ja hoor Jazeker... die stond af.

* ... beetje paranoide en angstig soms. verder heb ik geen rare trekjes.

Nog eentje:
* is het een raar trekje dat ik heel soms zo geïrriteerd wordt door personenwagens en zeker vrachtwagens die zo dicht tegen me komen aanrijden dat ik soms gewoon uit pure frustratie op mijn rem ga staan wetende dat degene de me aanrijdt de factuur zal betalen? Het is irrationeel, want evenzeer rijdt zo'n BMW zoveel series gewoon door mijn auto heen en ben ik dood. Tegenwoordig heeft het BIVV een campagne lopen over afstand houden maar ik wil verder gaan. 4000 watt aan spots of een flinke stroboscoop op mijn hoedenplank gemonteerd om ieder dom sujet dat in volle file liever een ritje naar het hospitaal maakt dan linea recta naar huis te rijden eventjes een voorproefje te geven over hoe je in een vangrail kan crashen. Ik ga een dezer dagen Maddox eens PB'en... dat is een doe-het-zelver met kennis... ik zal wel betalen :-D

From_Vlaanderen
1 juli 2009, 21:18
Ik heb weinig rare trekjes. Ik ben wel lichtjes paranoïde maar dan niet zozeer op het vlak van mensen maar dan eerder over mijn eigen vergeetachtigheid.

* Ik kom uit mijn auto, doe hem op slot en loop weg... even later keer ik weer terug om met de afstandsbediening hem weer op slot te doen (ook al weet ik dat die wagen zich na 2 minuten afwezigheid automatisch op slot zet).
* Ik rook 's ochtends een sigaretje of twee. Ik ga met de asbak naar de pompbak en laat er wat water inlopen, vooral over de plaatsen waar er as ligt en waar de peuken liggen. Ik zet dat ding goed doorzopen in mijn pompbak en als ik een HALF UUR later terug kom van de badkamer en me heb gekleed, loop ik nog rond om te kijken of er niks ligt te smeulen. Op weg naar het werk hoop ik dan weer dat ik het goed heb gechecked. (ja... me is lunatic)
* 's avonds ga ik naar huis. Ik zet mijn ventilator af. Ik ben halverwege de gang en denk ineens... staat dat ding echt af? Diens motor rust tegen het gordijn dus ik kan maar beter eens checken. En ja hoor Jazeker... die stond af.

* ... beetje paranoide en angstig soms. verder heb ik geen rare trekjes.

Nog eentje:
* is het een raar trekje dat ik heel soms zo geïrriteerd wordt door personenwagens en zeker vrachtwagens die zo dicht tegen me komen aanrijden dat ik soms gewoon uit pure frustratie op mijn rem ga staan wetende dat degene de me aanrijdt de factuur zal betalen? Het is irrationeel, want evenzeer rijdt zo'n BMW zoveel series gewoon door mijn auto heen en ben ik dood. Tegenwoordig heeft het BIVV een campagne lopen over afstand houden maar ik wil verder gaan. 4000 watt aan spots of een flinke stroboscoop op mijn hoedenplank gemonteerd om ieder dom sujet dat in volle file liever een ritje naar het hospitaal maakt dan linea recta naar huis te rijden eventjes een voorproefje te geven over hoe je in een vangrail kan crashen. Ik ga een dezer dagen Maddox eens PB'en... dat is een doe-het-zelver met kennis... ik zal wel betalen :-D

Jij houdt van controle dunkt me.

debbie
1 juli 2009, 21:18
'Vreemde trekjes' zoals in vreemd aftrekken of rare rituelen bij het aftrekken? :-P

Dat kan er ook bij horen ja. Vertel maar :-)

From_Vlaanderen
1 juli 2009, 21:20
Dat kan er ook bij horen ja. Vertel maar :-)

Dat noemen ze gewoon kinky.;-)

groene flamingant
1 juli 2009, 21:24
Ik heb geen rare trekjes, ik ben helemaal normaal!
Alvast het feit dat je lid bent van de Fabiolafanclub is voor sommigen hier toch reden om daaraan te twijfelen. ;-)

debbie
1 juli 2009, 21:31
Ik had dat tot een paar jaar als ik in het stad liep een wist dat ik een Negroïde man/vrouw achter mij loop. Nu begin ik enkel wat meer te transpireren, dus we gaan al de goede weg op.

Dat gaat dus goed vooruit zo te horen. ;-)
Nu ja, heb ook niet graag dat iemand vlak achter me wandelt. En als ik 's avonds alleen op weg naar huis ben en ergens zo'n hele groep buitenlanders op de stoep staat gaat mijn hartslag ook wel even iets vlugger. Schandalig van me hé. :-P Maar ja, ze pappen wel gemakklijker aan hé, spreken me aan op straat, op de trein, bij de winkel.... Nu ja, kan geen kwaad hé, doen ze ook geen vlieg kwaad mee. Ze blijven immers altijd vriendelijk. :-)

Jazeker
1 juli 2009, 21:31
Jij houdt van controle dunkt me.

Ik ken mensen die voor een verzekeringsfirma werkten (nu op pensioen) en die vertellen me dat ze vaak de situatie ter plaatse moesten gaan bekijken. Die bezweren je dat ze naar huis zijn gereden aan een derde van de snelheid waarmee ze erheen zijn gereden. En die zeggen allen: hou afstand. En als je ooit achter mij op de meest rechtse rijstrook (want zo ver is het gekomen) in mijn gat gaat kleven, dan ga ik eens mijn remmen dichtslaan. Ik zal wel niet in fout zijn gezien dat nooit zo is in zulke gevallen en jouw oude defender zal nog niet de technologie en design hebben die zorgt dat je benen niet worden afgesneden door je motorblok dat in je compartiment wordt geboord.

En jouw oude defender is waarschijnlijk bijna even zwaar als mijn recente ford Focus met versterkte deuren, kreukelzones e.d.

En ja.. in het verkeer hou ik van controle. Ik wil mijn leven niet slijten in een rolstoel, dank je.

debbie
1 juli 2009, 21:37
En ja.. in het verkeer hou ik van controle. Ik wil mijn leven niet slijten in een rolstoel, dank je.
Of morsdood zijn, elke dag vallen er doden. Vandaar dat ik het verkeer helemaal mijd als de pest. Ik rijd niet met de auto maar met de fiets en elke gevaarlijke plek doe ik dan nog te voet.

From_Vlaanderen
1 juli 2009, 21:38
Ik ken mensen die voor een verzekeringsfirma werkten (nu op pensioen) en die vertellen me dat ze vaak de situatie ter plaatse moesten gaan bekijken. Die bezweren je dat ze naar huis zijn gereden aan een derde van de snelheid waarmee ze erheen zijn gereden. En die zeggen allen: hou afstand. En als je ooit achter mij op de meest rechtse rijstrook (want zo ver is het gekomen) in mijn gat gaat kleven, dan ga ik eens mijn remmen dichtslaan. Ik zal wel niet in fout zijn gezien dat nooit zo is in zulke gevallen en jouw oude defender zal nog niet de technologie en design hebben die zorgt dat je benen niet worden afgesneden door je motorblok dat in je compartiment wordt geboord.

En jouw oude defender is waarschijnlijk bijna even zwaar als mijn recente ford Focus met versterkte deuren, kreukelzones e.d.

En ja.. in het verkeer hou ik van controle. Ik wil mijn leven niet slijten in een rolstoel, dank je.


Jounge, in't verkeer pff. Ik had het over u apperatuur en u centrale vergrendeling.
Hij gaat 135 of ietske rapper als ik wind mee heb, door de slechte isolatie maakt 'm dan te veel lawaai naar mijn goesting. Dus ik rij ook rechts op mijn gemakske. Het is ook zeer waarschijnlijk dat ik als ik dan een ongeval heb mijn benen in het beste geval gebroken zijn.
Ik ben een rustige mens.

Het enige wat ik doe is eens af en toe op de zandweggeskes in de kempen wat gas geven.

Ik heb zo eens een klein accedentje gehad tegen 40 frontaal in de zij. En tja 52 hechtingen een stuk van mijn knieschijf en het chassis geplooid. 4 dagen later doeg ik een gordel.

From_Vlaanderen
1 juli 2009, 21:40
Dat gaat dus goed vooruit zo te horen. ;-)
Nu ja, heb ook niet graag dat iemand vlak achter me wandelt. En als ik 's avonds alleen op weg naar huis ben en ergens zo'n hele groep buitenlanders op de stoep staat gaat mijn hartslag ook wel even iets vlugger. Schandalig van me hé. :-P Maar ja, ze pappen wel gemakklijker aan hé, spreken me aan op straat, op de trein, bij de winkel.... Nu ja, kan geen kwaad hé, doen ze ook geen vlieg kwaad mee. Ze blijven immers altijd vriendelijk. :-)

Zeer vriendelijk.
Ze vragen altijd of ik een probleem heb.

Jazeker
1 juli 2009, 21:42
Of morsdood zijn, elke dag vallen er doden. Vandaar dat ik het verkeer helemaal mijd als de pest. Ik rijd niet met de auto maar met de fiets en elke gevaarlijke plek doe ik dan nog te voet.

Ik ben je gevaar... Ik ben die zwarte auto die je soms kan zien. Maar ik haat het verkeer vandaag. 57 in een zone 50... boete! Dubbel parkeren omdat je een hoop erfenis van je grootvader moet uitladen... boete!... Tegen 140 op 20 cm van je achterbumper rijden... geen probleem.

En dan vragen sommige mensen zich af waarom ik grijs haar heb terwijl ik 32 ben...

From_Vlaanderen
1 juli 2009, 21:44
Ik ben je gevaar... Ik ben die zwarte auto die je soms kan zien. Maar ik haat het verkeer vandaag. 57 in een zone 50... boete! Dubbel parkeren omdat je een hoop erfenis van je grootvader moet uitladen... boete!... Tegen 140 op 20 cm van je achterbumper rijden... geen probleem.

En dan vragen sommige mensen zich af waarom ik grijs haar heb terwijl ik 32 ben...

Kalm bijven koop u een defender en ga rustig rechts rijden.
Vanwaar al die agressie?

Nu we toch over ergernissen bezig zijn. Ik erger mij aan die te kleine parkingen in het stad 8-), ik moet maar verdiepingen blijven wringen om een plaats te vinden .

Jazeker
1 juli 2009, 21:47
Kalm bijven koop u een defender en ga rustig rechts rijden.

Ik heb een wagen met veel pk en zeker veel nm.. en ik rij meestal op het rechtse baanvak. En daar komen psycho's in mijn gat rijden. De volgende keer ga ik volop in de rem. Haha... jouw fout.

debbie
1 juli 2009, 21:47
Zeer vriendelijk.
Ze vragen altijd of ik een probleem heb.
Ze vragen altijd of je een probleem hebt? Mss kijk je zo erg angstig dat ze denken dat je in de problemen zit. ;-)

From_Vlaanderen
1 juli 2009, 21:48
Ze vragen altijd of je een probleem hebt? Mss kijk je zo erg angstig dat ze denken dat je in de problemen zit. ;-)

Geen probleem meneer.

debbie
1 juli 2009, 21:50
Ik ben je gevaar... Ik ben die zwarte auto die je soms kan zien. Maar ik haat het verkeer vandaag. 57 in een zone 50... boete! Dubbel parkeren omdat je een hoop erfenis van je grootvader moet uitladen... boete!... Tegen 140 op 20 cm van je achterbumper rijden... geen probleem.

En dan vragen sommige mensen zich af waarom ik grijs haar heb terwijl ik 32 ben...Auto weg doen, hoewel... als fietser erger ik me ook elke dag. Ofwel word je bijna omver gereden door een auto of vrachtwagen en als je dan een rustige fietsroute vind word je omver gereden door wielrenners. :-(

debbie
1 juli 2009, 21:52
Geen probleem meneer.

Die bezorgdheid is toch wel lief hé ;)

Dronkoers
1 juli 2009, 21:56
Nog een raar trekje dat jij hebt: jij drinkt graag duvel!8O Dat kan tellen!!!!!!!!:-o

Kom. In de ring! ;-)

From_Vlaanderen
1 juli 2009, 22:11
Die bezorgdheid is toch wel lief hé ;)

Mij Noord-Afrikanen maakt mij dat niet uit. Bij zwarten krijg ik het wat lastiger.

zondebok
1 juli 2009, 22:31
Ik laat scheten in boeken en heb daarvoor twee speciale broeken. Ben zo al eens de Fnac buitengesmeten. Ik werk bij voorkeur net na de openingstijd in de week. Ook in de bib leen ik steeds het maximum aantal boeken en lees ik er maar 1/100 van ofzo want ik ben lid van meerdere bibliotheken. De bib geeft wel zo'n kik niet want te gemakkelijk en je kan de resultaten niet zien. In een boekenwinkel zie je wel eens mensen een boek ter hand nemen waar je dan net je windje over uitgeperst hebt. En inderdaad, veel mensen ruiken vluchtig aan een boek. Zeker nieuwe boeken in een winkel.
Ik geloof je niet.

debbie
1 juli 2009, 22:45
Mij Noord-Afrikanen maakt mij dat niet uit. Bij zwarten krijg ik het wat lastiger.

Het is dus een kleur-fobie?

Sus Iratus
1 juli 2009, 23:59
Nog eentje:
* is het een raar trekje dat ik heel soms zo geïrriteerd wordt door personenwagens en zeker vrachtwagens die zo dicht tegen me komen aanrijden dat ik soms gewoon uit pure frustratie op mijn rem ga staan wetende dat degene de me aanrijdt de factuur zal betalen? Het is irrationeel, want evenzeer rijdt zo'n BMW zoveel series gewoon door mijn auto heen en ben ik dood. Tegenwoordig heeft het BIVV een campagne lopen over afstand houden maar ik wil verder gaan. 4000 watt aan spots of een flinke stroboscoop op mijn hoedenplank gemonteerd om ieder dom sujet dat in volle file liever een ritje naar het hospitaal maakt dan linea recta naar huis te rijden eventjes een voorproefje te geven over hoe je in een vangrail kan crashen. Ik ga een dezer dagen Maddox eens PB'en... dat is een doe-het-zelver met kennis... ik zal wel betalen :-DU heeft dus last van zogenaamde bumperklevers. Dat heb ik ook wel. Vooral aan mijn voorbumper is het soms echt heel erg.

Omar Torrijos
2 juli 2009, 00:30
Ik heb een wagen met veel pk en zeker veel nm.. en ik rij meestal op het rechtse baanvak. En daar komen psycho's in mijn gat rijden. De volgende keer ga ik volop in de rem. Haha... jouw fout.

Ga gewoon opzij als je een ziet aan komen fluiten, what the fuck man/vrouw... Is je ego zo groot dat je perse op dat baanvak moet blijven kuthola'en? Er zijn mensen met drukke banen weet je.. Die hebben ook meestal nen dikker bak dan uw miserabel verlengstukske van iets anders...8-);-)

Jedd
2 juli 2009, 00:55
Ik heb een wagen met veel pk en zeker veel nm.. en ik rij meestal op het rechtse baanvak. En daar komen psycho's in mijn gat rijden. De volgende keer ga ik volop in de rem. Haha... jouw fout.

je kan ook gewoon gas blijven geven en onderwijl even heel lichtjes de rem aanraken zodat je niet vertraagt maar het remlicht wel even aangaat en je bumperklever in de remmen moet terwijl jij lekker blijft verdersnorren tegen je oorspronkelijke snelheid en alzo het gat vergroot ;-)

Nelle
2 juli 2009, 08:00
Ik heb weinig rare trekjes. Ik ben wel lichtjes paranoïde maar dan niet zozeer op het vlak van mensen maar dan eerder over mijn eigen vergeetachtigheid.

* Ik kom uit mijn auto, doe hem op slot en loop weg... even later keer ik weer terug om met de afstandsbediening hem weer op slot te doen (ook al weet ik dat die wagen zich na 2 minuten afwezigheid automatisch op slot zet).
* Ik rook 's ochtends een sigaretje of twee. Ik ga met de asbak naar de pompbak en laat er wat water inlopen, vooral over de plaatsen waar er as ligt en waar de peuken liggen. Ik zet dat ding goed doorzopen in mijn pompbak en als ik een HALF UUR later terug kom van de badkamer en me heb gekleed, loop ik nog rond om te kijken of er niks ligt te smeulen. Op weg naar het werk hoop ik dan weer dat ik het goed heb gechecked. (ja... me is lunatic)
* 's avonds ga ik naar huis. Ik zet mijn ventilator af. Ik ben halverwege de gang en denk ineens... staat dat ding echt af? Diens motor rust tegen het gordijn dus ik kan maar beter eens checken. En ja hoor Jazeker... die stond af.

* ... beetje paranoide en angstig soms. verder heb ik geen rare trekjes.

Nog eentje:
* is het een raar trekje dat ik heel soms zo geïrriteerd wordt door personenwagens en zeker vrachtwagens die zo dicht tegen me komen aanrijden dat ik soms gewoon uit pure frustratie op mijn rem ga staan wetende dat degene de me aanrijdt de factuur zal betalen? Het is irrationeel, want evenzeer rijdt zo'n BMW zoveel series gewoon door mijn auto heen en ben ik dood. Tegenwoordig heeft het BIVV een campagne lopen over afstand houden maar ik wil verder gaan. 4000 watt aan spots of een flinke stroboscoop op mijn hoedenplank gemonteerd om ieder dom sujet dat in volle file liever een ritje naar het hospitaal maakt dan linea recta naar huis te rijden eventjes een voorproefje te geven over hoe je in een vangrail kan crashen. Ik ga een dezer dagen Maddox eens PB'en... dat is een doe-het-zelver met kennis... ik zal wel betalen :-D


Oei, is dat zo vreemd?

ik vertrouw mezelf ook niet altijd, vooral mijn vergeetachtigheid. Ik kan ook 's nachts uit mijn bed komen om te checken of ik zeker wel de auto gesloten heb. Voor ik vertrek heb ik de gewoonte om mijn handtas te checken of ik wel alles mee heb en zelfs dat lukt niet altijd...Maar het is wel niet zo extreem als jij :-D

Wat afstand houden betreft, ik ben daar erg in. Ik heb een hekel aan auto's die te dicht bij rijden en ik hou zelf altijd veel afstand. Maar ik ben een braaf meisje want in het verkeer ben ik altijd vriendelijk naar buiten toe, ik zeg alleen "Pipo".

Ik kan mij vreselijk opwinden (niet seksueel, met al die perverse mensen hier) in een discussie die mij echt interesseert of iets dat gebeurt dat mij echt kwaad maakt. Nu, ik vind dat meestal ook fijn, maar andere mensen vinden dat niet zo fijn :?

En ik dans graag overal :-P

vlijmscherp
2 juli 2009, 08:01
Ik ben 100% normaal, het vreemde is echter dat de rest van de wereld vaak niet dezelfde normale trekjes heeft als ik.

2

Txiki
2 juli 2009, 08:15
Teveel geduld met mensen is de enige vreemde trek die ik heb.

Mitgard
2 juli 2009, 08:17
ik heb geen vreemde trekjes. :-(

Mitgard
2 juli 2009, 08:17
of toch, ik vind bier niet lekker. :-)

Nelle
2 juli 2009, 08:24
Teveel geduld met mensen is de enige vreemde trek die ik heb.

vreemd...dat had ik nu niet aan jou toegeschreven, maar je zal jezelf het beste kennen ;-) (is niet slecht bedoeld)

Andro
2 juli 2009, 09:05
Geen idee.

backfire
2 juli 2009, 10:39
Als ik een boek in mijn handen neem kan ik het vaak niet laten om dat boek open te slaan en mijn neus erin te steken om uitgebreid de geur van het boek op te snuiven. Meestal let ik er eerst op of niemand het ziet maar soms ben ik verstrooid en sta uitgebreid de geuren van het boek op te snuiven. Geen zicht natuurlijk en als ik dan betrapt word is dat wel even genant, krijg dan rare blikken of een vreemde reactie :oops::-P

Idem hier, hoor. Niets zaliger dan de geur van een oud boek.
Het is ook een professionele afwijking. Ik ruik aan brochures etc om de kwaliteit ervan te gissen. Je ruikt gewoon als er een budget tegenaan gesmeten is.

backfire
2 juli 2009, 10:39
Arnold Layne had a strange hobby
Collecting clothes
Moonshine washing line
They suit him fine

On the wall hung a tall mirror
Distorted view, see through baby blue
He dug it
Oh, Arnold Layne
It's not the same, takes two to know
Two to know, two to know, two to know
Why can't you see?

Arnold Layne, Arnold Layne, Arnold Layne, Arnold Layne

Now he's caught - a nasty sort of person.
They gave him time
Doors bang - chain gang - he hates it

Oh, Arnold Layne
It's not the same, takes two to know
two to know, two to know, two to know,
Why can't you see?

Arnold Layne, Arnold Layne, Arnold Layne, Arnold Layne
Don't do it again.


Aaah, de goeie ouwe Pink Floyd toen gekke Syd er nog de plak zwaaide.

backfire
2 juli 2009, 10:41
Ik laat scheten in boeken en heb daarvoor twee speciale broeken. Ben zo al eens de Fnac buitengesmeten. Ik werk bij voorkeur net na de openingstijd in de week. Ook in de bib leen ik steeds het maximum aantal boeken en lees ik er maar 1/100 van ofzo want ik ben lid van meerdere bibliotheken. De bib geeft wel zo'n kik niet want te gemakkelijk en je kan de resultaten niet zien. In een boekenwinkel zie je wel eens mensen een boek ter hand nemen waar je dan net je windje over uitgeperst hebt. En inderdaad, veel mensen ruiken vluchtig aan een boek. Zeker nieuwe boeken in een winkel.

huh. dat is ziek, jongen. Respect!

backfire
2 juli 2009, 10:49
Allé vooruit dan maar:

Ik ben nooit uit mijn anale fase geraakt en dat uit zich in tal van handelingen.

Zwartengeel
2 juli 2009, 12:02
Vreemde trekjes? Mijn slecht karakter, uiteraard.

From_Vlaanderen
2 juli 2009, 12:07
Het is dus een kleur-fobie?

Nee, 2 jaar slapeloze nachten;-).

From_Vlaanderen
2 juli 2009, 12:07
Teveel geduld met mensen is de enige vreemde trek die ik heb.

Ook met van die enorm domme wijven?

Dronkoers
2 juli 2009, 15:45
Ik ben zo normaal dat het eigenlijk saai is ;-)

Txiki
2 juli 2009, 15:50
vreemd...dat had ik nu niet aan jou toegeschreven, maar je zal jezelf het beste kennen ;-) (is niet slecht bedoeld)

Echt, ik meen het. Hoe vaak ik mensen een klap voor hun kop zou willen geven... Veel te veel geduld ermee.

Txiki
2 juli 2009, 15:51
Ook met van die enorm domme wijven?

Eigenlijk wel. In plaats van hun in hun blootje te zetten, mijd ik ze...

From_Vlaanderen
2 juli 2009, 15:53
Eigenlijk wel. In plaats van hun in hun blootje te zetten, mijd ik ze...

²

Lof der Zotheid
2 juli 2009, 20:26
8-)Ik heb geen rare trekjes, ik ben helemaal normaal!

Nu, je neus in de boeken steken is toch niet zo raar? Ik doe dit ook soms, zonder schroom, en ik ben helemaal normaal!

Eén keer gebeurde het dat een passant nogal keek, en ik antwoordde: "ik zit letterlijk met mijn neus in de boeken..........":-D

Volgens mij had dat mens nog niet veel boeken gezien ofzo, ze zag er raar uit...............:|

Die manier van spreken op zich is al de raarheid zelve...8-)

Lof der Zotheid
2 juli 2009, 20:27
Vreemde trekjes? Mijn slecht karakter, uiteraard.

Dat is niet vreemd, da's nuttig:twisted:

Dronkoers
2 juli 2009, 20:29
Ik fantaseer over dood, lijken en ingewanden ;-)


Maar da is normaal zeker :-P

Lof der Zotheid
2 juli 2009, 20:31
of toch, ik vind bier niet lekker. :-)

En ge hebt iets tegen verzuurde Vlaams-Nationalisten. Da's pas vreemd.

From_Vlaanderen
2 juli 2009, 20:39
Ik fantaseer over dood, lijken en ingewanden ;-)
Maar da is normaal zeker :-P

Ik droom daar zelfs over.

Mitgard
2 juli 2009, 20:48
luister naar michael jackson en extreme metal.

ik maak graag belachelijk wat anderen hip of stoer vinden, vooral wanneer ze dat gedoe nogal ernstig nemen.

ik haal graag populaire mensen onderuit, en breek een lans voor de underdog.

ik heb ne kameraad van 50+

Mitgard
2 juli 2009, 20:50
Ik fantaseer over dood, lijken en ingewanden ;-)



boooring...

Dronkoers
2 juli 2009, 20:53
boooring...

...

ik maak graag belachelijk wat anderen hip of stoer vinden, vooral wanneer ze dat gedoe nogal ernstig nemen.
...


Met het verschil dat ik niks ernstig neem ;-)

debbie
2 juli 2009, 21:01
Met het verschil dat ik niks ernstig neem ;-)

:lol:

Mitgard
2 juli 2009, 21:01
Met het verschil dat ik niks ernstig neem ;-)

helemaal niks?
soms is dat misschien toch eens nodig hé. ;-)

Dronkoers
2 juli 2009, 21:03
helemaal niks?
soms is dat misschien toch eens nodig hé. ;-)

Hier toch nie ;-)

Spliff
3 juli 2009, 21:02
Weet niet of het een vreemd trekje is, maar ik ben nogal verlegen als er vrouwelijk gezelschap in me buurt is.Oke ik ben een liefhebber van het genre, en als er eentje passeert roep ik meestal heel enthousiast iets in de stijl van hoi of lekker ding of moppie, maar als ik dan een reactie krijg is het meestal bek vol tanden.

Mitgard
3 juli 2009, 21:07
ik noem mooie vrouwen altijd 'berta' wanneer ik met ze praat.

ik weet ook niet waarom.

From_Vlaanderen
3 juli 2009, 21:14
Ik vermaak mij met gaten in een kaartje te schieten op 10,25,50,100,300 meter.

Mitgard
3 juli 2009, 21:25
Ik vermaak mij met gaten in een kaartje te schieten op 10,25,50,100,300 meter.

woooooow from_vlaanderen!
schiet jij zo helemaal door die kaartjes heen met je schietgeweer zo?
en gaat dat dan zo van 'pang, daar HEB ik je, kaartje!'
en ga je dan kijken naar het gaatje, from_vlaanderen?
ga je dan kijken hoe je 't gaatje in het kaartje hebt geschoten?
en welk gevoel geeft jou dat, from_vlaanderen?
vertel!

Derk de Tweede
3 juli 2009, 21:26
Weet niet of het een vreemd trekje is, maar ik ben nogal verlegen als er vrouwelijk gezelschap in me buurt is.Oke ik ben een liefhebber van het genre, en als er eentje passeert roep ik meestal heel enthousiast iets in de stijl van hoi of lekker ding of moppie, maar als ik dan een reactie krijg is het meestal bek vol tanden.
Slaan die Amersfoorste vrouwen er dan meteen op los ?

Svennies
3 juli 2009, 21:32
Ik vermaak mij met gaten in een kaartje te schieten op 10,25,50,100,300 meter.

En klavertjes vier geschoten voor de fun,of altijd maar voor die 10 gaan....

From_Vlaanderen
3 juli 2009, 21:36
woooooow from_vlaanderen!
schiet jij zo helemaal door die kaartjes heen met je schietgeweer zo?
en gaat dat dan zo van 'pang, daar HEB ik je, kaartje!'
en ga je dan kijken naar het gaatje, from_vlaanderen?
ga je dan kijken hoe je 't gaatje in het kaartje hebt geschoten?
en welk gevoel geeft jou dat, from_vlaanderen?
vertel!

Dat hangt er van af hé.
Als het een automatische baan is moet ik niet gaan zien, dan komt het kaartje van zelf8O.

Van vorm van gaatje, dat hangt ervan af wat voor kogel ik gebruik, die met een platte kop die maken rondere gaatjes dan die met een spitse kop.

De temperatuur speel ook een rol, bij schieten met luchtwapens nog het meest, dan scheuren mijn kaartjes aan de achterkant en dan kan je zeggen: Ha! het is koud op de schietstand, of in de zomer: Verdomme! Mijn dichting moet vervangen worden.

Als ik een geweer in mijn handen heb dan gaan we uiteraard voor 1 gerafeld groot gat, vaak lukt dit maar niet altijd. Als dit niet lukt ben is tamelijk pissig. Zoals sommige mensen pissig worden als ze vakantie hebben. Ik heb ook vakantie, maar ik amuseer mij kostelijk met gaten in kaartjes schieten.

From_Vlaanderen
3 juli 2009, 21:36
En klavertjes vier geschoten voor de fun,of altijd maar voor die 10 gaan....

10 hé, ik ben nog jong.

Svennies
3 juli 2009, 21:39
woooooow from_vlaanderen!
schiet jij zo helemaal door die kaartjes heen met je schietgeweer zo?
en gaat dat dan zo van 'pang, daar HEB ik je, kaartje!'
en ga je dan kijken naar het gaatje, from_vlaanderen?
ga je dan kijken hoe je 't gaatje in het kaartje hebt geschoten?
en welk gevoel geeft jou dat, from_vlaanderen?
vertel!

djeezes Mitgard is precies een beetje jaloers....

Op schijven schieten heeft zijn charmes,destijds toch bij het leger....

Maar als die schijven terugschieten is het natuurlijk al wat minder....

Die hadden destijds twee benen ,een mauser,en een amulet van hun tovenaar dat hun immuun maakte voor vijandelijke kogels....

From_Vlaanderen
3 juli 2009, 21:44
djeezes Mitgard is precies een beetje jaloers....

Op schijven schieten heeft zijn charmes,destijds toch bij het leger....

Maar als die schijven terugschieten is het natuurlijk al wat minder....

Die hadden destijds twee benen ,een mauser,en een amulet van hun tovenaar dat hun immuun maakte voor vijandelijke kogels....

Die Hutu's noemden ze die. Voor de kogels van een FAL waren ze niet immuun zulle.

Spliff
3 juli 2009, 21:52
Slaan die Amersfoorste vrouwen er dan meteen op los ?

Geen genot zonder pijn.

Dronkoers
3 juli 2009, 23:40
ik zaag als ik gezopen heb

Dope
3 juli 2009, 23:42
ik zaag als ik gezopen heb

ik zaag altijd

Dronkoers
3 juli 2009, 23:44
ik zaag altijd

Dan zijt gij actiever dan ik ;-)

Dope
3 juli 2009, 23:45
Dan zijt gij actiever dan ik ;-)

't is een hobby

Svennies
4 juli 2009, 01:10
Die Hutu's noemden ze die. Voor de kogels van een FAL waren ze niet immuun zulle.

Inderdaad, en dat heb ik hoogst persoonlijk zélf gecheckt...

Diegene die het nog nét voor het zeggen kregen alvorens de pijp uit de draaien waren net zo stomverbaasd en dachten dat wij een betere medicijnman ter onzer beschikking hadden om de toverij van hun medicijnman ongedaan temaken ....:-D

Dronkoers
4 juli 2009, 09:54
Ik ben een ongelooflijke zagevent als het warm is

Jazeker
4 juli 2009, 09:55
en als er eentje passeert roep ik meestal heel enthousiast iets in de stijl van hoi of lekker ding of moppie, maar als ik dan een reactie krijg is het meestal bek vol tanden.

#!/usr/bin/perl
use strict;

my $woman_passing_by = $ARGV[0];
my $woman_leaving = $ARGV[1];
my $default_behaviour = "Lekker effe de vlotte tong van een hollander";


while (1) {
if ($woman_passing_by == 1) {
`behave.pl $default_behaviour -timing 20s`;
while(!$woman_leaving) {
sleep(200);
{
{
{




Verder heb ik geen vreemde trekjes hoor.

Mitgard
4 juli 2009, 10:07
#!/usr/bin/perl
use strict;

my $woman_passing_by = $ARGV[0];
my $woman_leaving = $ARGV[1];
my $default_behaviour = "Lekker effe de vlotte tong van een hollander";


while (1) {
if ($woman_passing_by == 1) {
`behave.pl $default_behaviour -timing 20s`;
while(!$woman_leaving) {
sleep(200);
{
{
{




:-)

Jazeker
4 juli 2009, 10:15
:-)

Deze is makkelijker...

#!/usr/bin/perl
use strict;

my $lachen_met_den_ollander = $ARGV[0];

if ($lachen_met_den_ollander == 1)
{
print ":-)";
}

die "Thou shall not laugh at Dutchmen";

Dronkoers
4 juli 2009, 10:27
Deze is makkelijker...

#!/usr/bin/perl
use strict;

my $lachen_met_den_ollander = $ARGV[0];

if ($lachen_met_den_ollander == 1)
{
print ":-)";
}

die "Thou shall not laugh at Dutchmen";

Is da van de warmte, of versta ik er simpelweg niks van? ;-)

Jazeker
4 juli 2009, 10:32
Is da van de warmte, of versta ik er simpelweg niks van? ;-)

http://script.wareseeker.com/download/perl-for-dummies.rar/4769

Dronkoers
4 juli 2009, 10:39
http://script.wareseeker.com/download/perl-for-dummies.rar/4769

Het tweede dus :-)

Jazeker
4 juli 2009, 11:06
Het tweede dus :-)

Nochtans iets plezant om zaken gedaan te krijgen op de pc. Ik had er een goed cursuske van maar enkel in paper copy.

Ow... onze nieuwe copiers op het werk kunnen scannen ook. Ga ik eens proberen! Ik moet dat ding eens in elo versie krijgen.

Dronkoers
4 juli 2009, 11:07
Nochtans iets plezant om zaken gedaan te krijgen op de pc. Ik had er een goed cursuske van maar enkel in paper copy.

Ow... onze nieuwe copiers op het werk kunnen scannen ook. Ga ik eens proberen! Ik moet dat ding eens in elo versie krijgen.

:|

Enkel de eerst zin versta ik :-P

Jaani_Dushman
4 juli 2009, 12:04
Deze is makkelijker...

#!/usr/bin/perlTot hier begrijp ik het. :-D

(ik voel mij nu slim)

Jazeker
4 juli 2009, 12:07
Mitgard begreep het nochtans allemaal :(

Distel
4 juli 2009, 12:13
Ik word soms 's nachts wakker en denk dat het tijd is om naar het werk te vertrekken. Zo heb ik ooit om 2 uur 's nachts in de keuken gestaan, klaar om aan het ontbijt te beginnen, tot ik mij plots realiseerde dat er iets niet klopte. Gelukkig gebeurt dat maar af en toe :)

From_Vlaanderen
4 juli 2009, 12:19
Inderdaad, en dat heb ik hoogst persoonlijk zélf gecheckt...

Diegene die het nog nét voor het zeggen kregen alvorens de pijp uit de draaien waren net zo stomverbaasd en dachten dat wij een betere medicijnman ter onzer beschikking hadden om de toverij van hun medicijnman ongedaan temaken ....:-D

Dan had ge ook nog zo'n Tutsi's bij u, en op een of andere miraculeuze manier kon een Tutsi het verschil zien tussen een zwarte Hutu en een zwarte Tutsi. Zelf begon ge dan te denken, misschien moet ik ook eens wat van die bladeren schieken:lol:.

Jazeker
4 juli 2009, 13:41
Ik word soms 's nachts wakker en denk dat het tijd is om naar het werk te vertrekken. Zo heb ik ooit om 2 uur 's nachts in de keuken gestaan, klaar om aan het ontbijt te beginnen, tot ik mij plots realiseerde dat er iets niet klopte. Gelukkig gebeurt dat maar af en toe :)

DAT herken ik wel. Of op een zaterdag of zondag ochtend gepakt en gezakt klaar staan om te vertrekken en dan beseffen dat het weekend is. Niet echt gezond zo, die werkweken.

Nelle
4 juli 2009, 13:46
luister naar michael jackson en extreme metal.

ik maak graag belachelijk wat anderen hip of stoer vinden, vooral wanneer ze dat gedoe nogal ernstig nemen.

ik haal graag populaire mensen onderuit, en breek een lans voor de underdog.

ik heb ne kameraad van 50+

euhm...da's herkenbaar

debbie
4 juli 2009, 14:15
DAT herken ik wel. Of op een zaterdag of zondag ochtend gepakt en gezakt klaar staan om te vertrekken en dan beseffen dat het weekend is. Niet echt gezond zo, die werkweken.

Maar de vreugde als je door hebt dat het weekend is, is dan vast wel dubbel zo groot :-)