PDA

View Full Version : snel getrouwd is rap uiteen


Spliff
1 juli 2009, 20:23
In Duitsland is een koppel getrouwd, om vervolgens meteen weer te scheiden.

De huwelijksdag begon zo mooi, maar eindigde rampzalig toen het koppel - na enkele glazen gedronken te hebben - ruzie kreeg. Daarbij noemde de bruidegom zijn vrouw een hoer en probeerde hij de haren van zijn vrouw met een keukenmes af te snijden.

Uiteindelijk kwam het zover dat de politie moest tussenkomen. Het huwelijk van het paar is voorbij.

Jazeker
1 juli 2009, 20:31
Linkje naar het artikel?

Nu ja... dit soort nieuws is nog klein bier bij de artikels waarin een man of vrouw tijdens de huwelijksnacht merkt dat de partner van dezelfde sexe blijkt te zijn. Try before you buy :?

debbie
1 juli 2009, 20:47
In Duitsland is een koppel getrouwd, om vervolgens meteen weer te scheiden.

De huwelijksdag begon zo mooi, maar eindigde rampzalig toen het koppel - na enkele glazen gedronken te hebben - ruzie kreeg. Daarbij noemde de bruidegom zijn vrouw een hoer en probeerde hij de haren van zijn vrouw met een keukenmes af te snijden.

Uiteindelijk kwam het zover dat de politie moest tussenkomen. Het huwelijk van het paar is voorbij.

Hoe kan zoiets nu? Hahahaha. Die zijn ook niet erg slim zeg. Als je elkaar echt graag ziet en voor elkaar kiest dan ga je toch niet meteen uit elkaar vanwege wat zever in een dronken bui. Een heel impulsief koppel dus, meteen trouwen, meteen uit elkaar :-P

debbie
1 juli 2009, 20:49
Linkje naar het artikel?

Nu ja... dit soort nieuws is nog klein bier bij de artikels waarin een man of vrouw tijdens de huwelijksnacht merkt dat de partner van dezelfde sexe blijkt te zijn. Try before you buy :?

Amai, kom dat tegen zeg :lol: Moeilijk te begrijpen zoiets.

Jazeker
1 juli 2009, 20:55
Amai, kom dat tegen zeg :lol: Moeilijk te begrijpen zoiets.

Hum... tenzij de media het verzinnen, is het reeds gebeurd ook. Meermaals zelfs. En eenieder die ooit wat foto's kreeg toegezonden van een soort Miss Thailand waarbij alle deelnemers mannen zijn, wil nooit naar Bangkok (nu ja... als je hetero bent). Die jongens kan je soms totaal niet onderscheiden van een vrouw. Tot puntje bij paaltje komt... eh... vooral dat paaltje.

Nu ja. Ze doen maar en ik heb er geen oordeel over, maar het is soms verbazend hoe in sommige Aziatische landen er dat soort van fenomenen voorkomen.

debbie
1 juli 2009, 21:42
Hum... tenzij de media het verzinnen, is het reeds gebeurd ook. Meermaals zelfs. En eenieder die ooit wat foto's kreeg toegezonden van een soort Miss Thailand waarbij alle deelnemers mannen zijn, wil nooit naar Bangkok (nu ja... als je hetero bent). Die jongens kan je soms totaal niet onderscheiden van een vrouw. Tot puntje bij paaltje komt... eh... vooral dat paaltje.

Nu ja. Ze doen maar en ik heb er geen oordeel over, maar het is soms verbazend hoe in sommige Aziatische landen er dat soort van fenomenen voorkomen.

Vraag me dan af:

1. gaan die niet vooraf eens met elkaar naar bed?
2. wie is er nu zot om te trouwen met zo'n leugen wetende dat het toch uitkomt?

Spliff
2 juli 2009, 06:42
Link GvA Randnieuws

Nelle
2 juli 2009, 07:45
Vraag me dan af:

1. gaan die niet vooraf eens met elkaar naar bed?
2. wie is er nu zot om te trouwen met zo'n leugen wetende dat het toch uitkomt?

ik dacht dat dat een reden is om het huwelijk nietig te verklaren...