PDA

View Full Version : gefeliciteerd


Rr00ttt
24 april 2004, 01:33
u bent voor zover ik weet de allereerste van de politici die geen enkele post beantwoord.

En u verwacht/hoopt dat wij op u gaan stemmen?

Peace
24 april 2004, 07:17
u bent voor zover ik weet de allereerste van de politici die geen enkele post beantwoord.

En u verwacht/hoopt dat wij op u gaan stemmen?

Ondanks dat veel van de onderwerpen louter provocatief zijn, heeft marijke Dillen de echte vragen degelijk beantwoord. Haar tot op heden 23 postings, getuigen van een een zeer genuanceerde en intelligente zienswijze van de problemen.

Marco
24 april 2004, 07:27
Ondanks dat veel van de onderwerpen louter provocatief zijn, heeft marijke Dillen de echte vragen degelijk beantwoord. Haar tot op heden 23 postings, getuigen van een een zeer genuanceerde en intelligente zienswijze van de problemen.

Inderdaad, Marijke Dillen verwoord haar partijstandpunt op een degelijke en frequente manier. Ik zou het wel niet genuanceerde willen noemen. Die intelligente zienswijze komt mij toch wat inhoudsloos over.

Maar smaken zullen verschillen zeker?

neruda
24 april 2004, 07:52
u bent voor zover ik weet de allereerste van de politici die geen enkele post beantwoord.

En u verwacht/hoopt dat wij op u gaan stemmen?

Ondanks dat veel van de onderwerpen louter provocatief zijn, heeft marijke Dillen de echte vragen degelijk beantwoord. Haar tot op heden 23 postings, getuigen van een een zeer genuanceerde en intelligente zienswijze van de problemen.

Bullshit...antwoorden wel maar wat voor antwoorden...ontwijken...ontwijken.... :? ..typisch VB fenomeen...
Ziehier een voorbeeld : http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=13615

Distel
24 april 2004, 08:15
Ondanks dat veel van de onderwerpen louter provocatief zijn, heeft marijke Dillen de echte vragen degelijk beantwoord. Haar tot op heden 23 postings, getuigen van een een zeer genuanceerde en intelligente zienswijze van de problemen.

Bullshit...antwoorden wel maar wat voor antwoorden...ontwijken...ontwijken.... :? ..typisch VB fenomeen...


Niks typisch VB aan. Het ontwijken van de vraag is een vaardigheid die politici in alle partijen machtig zijn.

Marco
24 april 2004, 08:19
Niks typisch VB aan. Het ontwijken van de vraag is een vaardigheid die politici in alle partijen machtig zijn.
Maar met het VB daar nu net de beste in zijn?
...........................................50

Distel
24 april 2004, 08:25
Niks typisch VB aan. Het ontwijken van de vraag is een vaardigheid die politici in alle partijen machtig zijn.
Maar met het VB daar nu net de beste in zijn?
...........................................50

En volgens welke criteria dan wel? Is er geteld hoe vaak elke politicus vragen ontwijkt? Bestaat er een mate waarin men een vraag kan ontwijken?

"typisch VB" komt meestal neer op "wij doen het ook, maar het is lekker politiek correct om enkel op het Blok te kakken."

Sorry, niks persoonlijks trouwens. Ik ben gewoon die hypocrisie meer dan zat.

zorroaster
24 april 2004, 17:49
u bent voor zover ik weet de allereerste van de politici die geen enkele post beantwoord.

En u verwacht/hoopt dat wij op u gaan stemmen?

Ondanks dat veel van de onderwerpen louter provocatief zijn, heeft marijke Dillen de echte vragen degelijk beantwoord. Haar tot op heden 23 postings, getuigen van een een zeer genuanceerde en intelligente zienswijze van de problemen.

Bart de Wever had er 189. Nu gij...

abramis brama
24 april 2004, 18:11
Ik wil er graag eens op wijzen dat Marijke Dillen hier deze week véél meer gepost heeft dan enig redelijk mens van haar zou kunnen eisen. De situatie die het Vlaams Blok deze week onderging (vanaf woensdag, wel te verstaan) zou een afwezigheid m.i. rechtvaardigen. Er valt ongetwijfeld heel wat te vergaderen en bespreken voor die mensen in de huidige omstandigheden. Desalwelteplus stel ik vast dat zij - ondanks de schandalige omstandigheden van deze week - tóch nog tijd vrijmaakt om het plebs alhier te woord te staan. En d�*t verdient een pluim.

P.S. : en laat ons ophouden met elkaar mietje te noemen. Hoewel ik het inhoudelijk niet op alle punten eens ben met Bart De Wever, vind ik het maar normaal ruiterlijk toe te geven dat hij een sterke forumsessie heeft neergepoot, zeker wat het aantal reacties betreft. Ook dat verdient een pluim ! (Hou er - terzijde - ook wel even rekening mee dat hij de eerste gast was, en dus ook de meeste tijd heeft gekregen om zijn aantal reacties te behalen. Wat niet wegneemt dat het - dan nog - een zeer hoog aantal is.)

M.i. zijn er maar twee echt grote blamen uit te delen, en die komen op het palmares van de heer Robert en de heer Karel, die beiden een schandalig lage reacties/vragen-ratio scoorden. Een van de twee haalde zelfs het absolute minimum.

Alle overigen hebben m.i. in voldoende mate hun best gedaan om hier geen negatieve commentaren over te moeten ontvangen. Een aantal mensen uit het "andere politieke kamp" hebben me zelfs uiterst aangenaam verrast.

Blackend
24 april 2004, 18:57
Ondanks dat veel van de onderwerpen louter provocatief zijn, heeft marijke Dillen de echte vragen degelijk beantwoord. Haar tot op heden 23 postings, getuigen van een een zeer genuanceerde en intelligente zienswijze van de problemen.

Bart de Wever had er 189. Nu gij...

Mrv. Dillen moest dan ook antwoorden net tijdens de heise rond het Vl Blok (proces) en in het midden van de verkiezingscampagne... :ironic:

Kwaliteit gaat boven kwantiteit btw...

Nice one!

Rr00ttt
24 april 2004, 20:57
Bart de Wever had er 189. Nu gij...

BdW deed het idd goed, Annemans vond ik qua inhoud op zijn minst zéér sterk en Vandenbrouke stak er bij mij ook bovenuit.

Anderen waren minder sterk, zowel mensen van het VB als niet-VB ers. Maar NIEMAND had het ego om zelfs niet de moeite te doen om een 'ontwijkend' antwoord te geven.

Dat KDG een drukbezet man is kan best zijn, maar tussen al die andere politici die wél antwoorden, zaten er volgens mij tussen die het nog héél wat drukker hadden.

En dat voor iemand wiens forumsessie al eens een week is uitgesteld waarbij de mods dan waarschijnlijk nog zo vriendelijk waren om het te doen lijken op 'een misverstand'.

De 'grote democraat KDG' heeft het te druk om op de VRT te mogen preken over ZIJN ideeën, maar zich ertoe verlagen om eens te komen luisteren naar wat DE KIEZER denkt is waarschijnlijk té risicovol, hier zijn de mensen namelijk KRITISCH.

Herman Desmedt ©HD
25 april 2004, 00:37
Ik heb vandaag vanuit onverwachte hoek commentaar gehoord op mijn posts hier.
Dat sterkt mijn vermoeden dat dit forum véél meer gelezen wordt dan beschreven.
Hoeveel lezers er zijn, daar hebben de forummanagers waarschijnlijik een beter zicht op, maar ik denk dat voor elke actieve poster er minstens een paar vaste lezers zijn en een 5-tal occasionele.
Een aantal van die min of meer vaste lezers amuseert zich blijkbaar ook met tekstjes door te mailen naar derden en blijkbaar gaat dat ver !
Als ik een schatting mag maken dan zijn vele duizenden mensen getuigen geweest van het wegblijven van K. De Gucht en van de sleche prestatie van S.Stevaert. Maar vele tienduizenden zijn er ook van op de hoogte ! Een aantal forumbezoekers hier zitten ook op andere fora dus gaat die informatiestroom ook in die richting. Politiekers houden daar best rekening mee !

zorroaster
25 april 2004, 00:44
Minister Frank Vandenbroucke is volgens mij een véél drukbezetter man dan De Gucht, die momenteel geen enkele professionele functie meer bekleedt...
Toch wist Vandenbroucke op een groot aantal posts zinnige en vaak uitgewerkte antwoorden te geven. Het is, om maar een slogan van onze kartelpartners te gebruiken, een kwestie van respect.

FMisplon
25 april 2004, 01:28
Ik heb vandaag vanuit onverwachte hoek commentaar gehoord op mijn posts hier.
Dat sterkt mijn vermoeden dat dit forum véél meer gelezen wordt dan beschreven.
Hoeveel lezers er zijn, daar hebben de forummanagers waarschijnlijik een beter zicht op, maar ik denk dat voor elke actieve poster er minstens een paar vaste lezers zijn en een 5-tal occasionele.
Een aantal van die min of meer vaste lezers amuseert zich blijkbaar ook met tekstjes door te mailen naar derden en blijkbaar gaat dat ver !
Als ik een schatting mag maken dan zijn vele duizenden mensen getuigen geweest van het wegblijven van K. De Gucht en van de sleche prestatie van S.Stevaert. Maar vele tienduizenden zijn er ook van op de hoogte ! Een aantal forumbezoekers hier zitten ook op andere fora dus gaat die informatiestroom ook in die richting. Politiekers houden daar best rekening mee !

Hier wil ik even op inpikken.
Dit forum is - in tegenstelling tot anderen die de naam claimen - de afgelopen maanden uitgegroeid tot het grootste discussieplatform van Vlaanderen. En onze populariteit groeit nog. Deze week hebben we opnieuw records verbroken.
Hieronder vind je een overzicht van het aantal geplaatste berichten per dag in april:

01 04 2004 1352
02 04 2004 1195
03 04 2004 1053
04 04 2004 917
05 04 2004 1608
06 04 2004 1391
07 04 2004 1424
08 04 2004 1750
09 04 2004 1776
10 04 2004 1338
11 04 2004 1552
12 04 2004 1273
13 04 2004 1642
14 04 2004 1269
15 04 2004 1475
16 04 2004 1868
17 04 2004 1322
18 04 2004 1709
19 04 2004 1702
20 04 2004 1732
21 04 2004 2152
22 04 2004 2442
23 04 2004 2375
24 04 2004 1878

En het is idd zo dat er voor elke actieve poster ook vele lezers zijn. Zo wordt de forumsite (forum.politics.be & fora.be) dagelijks door zo'n 2000 mensen bezocht en worden er dagelijks meer dan 50 000 pagina's geraadpleegd.

Wanneer we politics.be als geheel zien (de projecten: politics.be, fora.be, forum.politics.be, politics.be voor imode, politics.be voor pda, verkiezingssite.be) dan bereiken wij dagelijks meer dan 10000 unieke bezoekers.

Maarten Malaise
25 april 2004, 07:58
Ondertussen is het zeker: deze forumsessie gaat dicht:
http://www.fora.be/viewtopic.php?t=13944