PDA

View Full Version : verbod op 'vrije meningsuiting -topics"


The Paulus Experience
24 april 2004, 12:44
wordt wat veel hé :roll:

ombudsman, kan je er iets aan doen?

Groot Bakkes
24 april 2004, 12:48
Ook ik vind dat het wat te veel wordt, maar ik kan daar niet aan doen, (voorlopig) ben ik niet gemachtigd om topics te verwijderen/verplaatsen.

The Paulus Experience
24 april 2004, 12:51
maar de ombudsdienst is er toch om dit soort zaken uit te werken met de mods?

1handclapping
24 april 2004, 15:43
Hoop dat we geen behoefte hebben de "vrije meningsuiting" aan banden te leggen - maar het zou misschien wel een idee zijn om die topics een beetje samen te vatten tot de essentie van de zaak ie. het is niet nodig
het ganse forum in te smeren met uitsluitend topics over dit onderwerp.

circe
24 april 2004, 16:05
Misschien een sub-topic aanmaken met als titel "vlaams blok proces", waar alle betreffende topics in kunnen worden ondergebracht.

Groot Bakkes
24 april 2004, 19:41
Misschien een sub-topic aanmaken met als titel "vlaams blok proces", waar alle betreffende topics in kunnen worden ondergebracht.

Dat vind ik een zeer goed idee, ik zal het aan FMisplon melden, waarschijnlijk zal dit subforum wel maar tijdelijk zijn (twee maanden ofzo) tot de forumburgers zich met andere dingen gaan bezighouden.

Vriendelijke groeten

De forumombudsman

Thomas Hx
24 april 2004, 19:57
Ik heb een beter idee ( denk ik toch 8) ) Ik zou een subforum oprichten: Actualiteit. Telkens als de moderatie ( en forumombudsdienst? ) merkt dat er 1 thema biza zeer sterk domineert. ( zoals nu het geval is ) kan men dat subforum openen en in dit geval: Proces Vlaams Blok noemen. En dat als het niet meer actueel is terug sluiten...

Zo kan er rustig worden gepraat in biza over andere zaken en krijgen nieuwe bezoekers geen bepaalde indruk van onze site.

Vriendelijke groeten

Thomas

Fribre
24 april 2004, 20:20
Ik heb een beter idee ( denk ik toch 8) ) Ik zou een subforum oprichten: Actualiteit. Telkens als de moderatie ( en forumombudsdienst? ) merkt dat er 1 thema biza zeer sterk domineert. ( zoals nu het geval is ) kan men dat subforum openen en in dit geval: Proces Vlaams Blok noemen. En dat als het niet meer actueel is terug sluiten...

Zo kan er rustig worden gepraat in biza over andere zaken en krijgen nieuwe bezoekers geen bepaalde indruk van onze site.

Vriendelijke groeten

Thomas

Helemaal mee akkoord!

Herman Desmedt ©HD
25 april 2004, 02:18
Ik heb een beter idee ( denk ik toch 8) ) Ik zou een subforum oprichten: Actualiteit. Telkens als de moderatie ( en forumombudsdienst? ) merkt dat er 1 thema biza zeer sterk domineert. ( zoals nu het geval is ) kan men dat subforum openen en in dit geval: Proces Vlaams Blok noemen. En dat als het niet meer actueel is terug sluiten...

Zo kan er rustig worden gepraat in biza over andere zaken en krijgen nieuwe bezoekers geen bepaalde indruk van onze site.

Vriendelijke groeten

Thomas

Helemaal mee akkoord!

Sluit me hierbij aan. Dat maakt de boel ook overzichtelijker.

FMisplon
25 april 2004, 12:44
Speciaal thema-forum aangemaakt

Groot Bakkes
25 april 2004, 12:44
Het is geregeld.

Erwin, forumombudsman

Vlaams Blok-proces subforum (http://forum.politics.be/viewforum.php?f=75)