PDA

View Full Version : Wat is het nut van al dat geverschijn?


BigF
9 juli 2009, 08:34
Elke dag is't wel van da.
Ofwel verschijnt hij in Neverland, hij verschijnt op bomen, op achtergronden van foto's of video's of eender waar maar 1 ding is duidelijk; verschijnen is zijn nieuwe specialiteit.

Hier in BigF-Towers dacht ik hem vanmorgen in de wc-pot te spotten maar hij was te bruin. Eerder verscheen hij hier al tussen de aardappelschillen, in de pels van mijn hond, op een oude voetbal en op tv!

Verschijnt hij bij jullie ook om de haverklap?
En wat doen jullie daartegen?

Ik begin dat geverschijn wel een beetje beu te worden.

Txiki
9 juli 2009, 08:35
Wie of wat eigenlijk?

Djiezes
9 juli 2009, 09:13
Wat is een geverschijn? ;-)

Zwartengeel
9 juli 2009, 09:15
Vanmorgen op de trein zat ik tegenover een hele dikke neger die naar zijn Discman aan het luisteren was, met op het tafeltje een heel stapeltje cd's uitsluitend van MJ. Die hoopte precies ook op een verschijning... ;-)

Txiki
9 juli 2009, 09:18
Dan was 't sterrenmeisje nog plezant...

Jazeker
9 juli 2009, 09:58
Elke dag is't wel van da.
Ofwel verschijnt hij in Neverland, hij verschijnt op bomen, op achtergronden van foto's of video's of eender waar maar 1 ding is duidelijk; verschijnen is zijn nieuwe specialiteit.

Hier in BigF-Towers dacht ik hem vanmorgen in de wc-pot te spotten maar hij was te bruin. Eerder verscheen hij hier al tussen de aardappelschillen, in de pels van mijn hond, op een oude voetbal en op tv!

Verschijnt hij bij jullie ook om de haverklap?
En wat doen jullie daartegen?

Ik begin dat geverschijn wel een beetje beu te worden.

Je hebt daar van die apparaatjes met een vloeistofvulling voor die je in het stopcontact kan steken. Je hebt er ook versies van die op de sigarettenaansteker in de auto kunnen werken, want zo'n verschijning is knap vervelend tijdens een inhaalmanoeuvre.

Geert C
9 juli 2009, 12:40
Wie of wat eigenlijk?
Onze-Lieve-Vrouw natuurlijk, wie anders! :roll:

Dronkoers
9 juli 2009, 13:22
Elke dag is't wel van da.
Ofwel verschijnt hij in Neverland, hij verschijnt op bomen, op achtergronden van foto's of video's of eender waar maar 1 ding is duidelijk; verschijnen is zijn nieuwe specialiteit.

Hier in BigF-Towers dacht ik hem vanmorgen in de wc-pot te spotten maar hij was te bruin. Eerder verscheen hij hier al tussen de aardappelschillen, in de pels van mijn hond, op een oude voetbal en op tv!

Verschijnt hij bij jullie ook om de haverklap?
En wat doen jullie daartegen?

Ik begin dat geverschijn wel een beetje beu te worden.

Soms zie ik roze olifanten met een rare kop ja

BigF
9 juli 2009, 13:27
Soms zie ik roze olifanten met een rare kop ja

Dat zou dus betekenen dat er onlangs een roze olifant met een rare kop overleden is. Om zo in't wilde weg een beetje te gaan verschijnen moet ge minstens dood zijn eh? Kijk maar naar de Michel. Dood en lap, daar is-ie al weer.
Ma soit, de dood van die roze olifant met die rare kop interesseert mij wel.
Heeft daar iets van in de gazet gestaan?
En hoe is-ie doodgegaan?

Dronkoers
9 juli 2009, 13:28
Dat zou dus betekenen dat er onlangs een roze olifant met een rare kop overleden is. Om zo in't wilde weg een beetje te gaan verschijnen moet ge minstens dood zijn eh? Kijk maar naar de Michel. Dood en lap, daar is-ie al weer.
Ma soit, de dood van die roze olifant met die rare kop interesseert mij wel.
Heeft daar iets van in de gazet gestaan?
En hoe is-ie doodgegaan?

:-D

Op het moment dat ik dat zag, kon ik om een of andere reden niet meer lezen en was alles wazig. Volgens mij schuilen er kwade krachten achter zulke geesten

BigF
9 juli 2009, 13:31
Je hebt daar van die apparaatjes met een vloeistofvulling voor die je in het stopcontact kan steken. Je hebt er ook versies van die op de sigarettenaansteker in de auto kunnen werken, want zo'n verschijning is knap vervelend tijdens een inhaalmanoeuvre.

Ik heb daarstraks nog met mijn verzekeringsagent gebeld en guess wat? Verschijningsschade valt niet onder mijn omnium!
Krijg nu wat seg.
:-(

BigF
9 juli 2009, 13:37
:-D

Op het moment dat ik dat zag, kon ik om een of andere reden niet meer lezen en was alles wazig. Volgens mij schuilen er kwade krachten achter zulke geesten
Ja maar bent ge dan wel zeker dat het ne roze olifant met ne rare kop was?
Misschien was het een roos nijlpaard met ne gewone kop.
Het verschil tussen ne normale nijlpaardenkop en ne rare olifantenkop is niet zo gemakkelijk te onderscheiden hoor.
Het was misschien wel gewoon ne flamingo.

BigF
9 juli 2009, 13:41
Ja maar bent ge dan wel zeker dat het ne roze olifant met ne rare kop was?
Misschien was het een roos nijlpaard met ne gewone kop.
Het verschil tussen ne normale nijlpaardenkop en ne rare olifantenkop is niet zo gemakkelijk te onderscheiden hoor.
Het was misschien wel gewoon ne flamingo.

Alhoewel...
Flamingo's staan er nu niet om bekend om hun verschijningsdrang. Ik heb er in ieder geval nog nooit ene zien verschijnen.
Rest ons een roos nijlpaard of toch die roze olifant met die rare kop.
Tough choice.


Daar ga ik nu, op mijn terras, onder het genot van een kop 1/2koffie-1/2amaretto en een lekker sigaretje eens diep over nadenken zie.

Doe-hoeg!!

Txiki
9 juli 2009, 13:53
Onze-Lieve-Vrouw natuurlijk, wie anders! :roll:

'k zou't niet weten...

Dronkoers
9 juli 2009, 14:13
Alhoewel...
Flamingo's staan er nu niet om bekend om hun verschijningsdrang. Ik heb er in ieder geval nog nooit ene zien verschijnen.
Rest ons een roos nijlpaard of toch die roze olifant met die rare kop.
Tough choice.


Daar ga ik nu, op mijn terras, onder het genot van een kop 1/2koffie-1/2amaretto en een lekker sigaretje eens diep over nadenken zie.

Doe-hoeg!!

Neem misschien ineens een paar tientallen van die koffie, dan zul je het ook zien ;-)

Jazeker
9 juli 2009, 14:14
Ik heb daarstraks nog met mijn verzekeringsagent gebeld en guess wat? Verschijningsschade valt niet onder mijn omnium!
Krijg nu wat seg.
:-(

:-D

Txiki
9 juli 2009, 14:18
:-D

2

roger verhiest
9 juli 2009, 14:26
Gisteren verscheen Kai-Mook plots tussen de wolken !

Pieke
9 juli 2009, 15:49
nut? nut?? het heeft dus wel een draad opgeleverd! Op zich bewijst dat al zijn nut