PDA

View Full Version : Waarheden over de vrouw en het huwelijk


Vorenus
12 juli 2009, 00:47
Een weduwe heeft het voordeel dat ze weet w�*�*r haar man is.

H.Olaerts


Er bestaan geen lelijke vrouwen. Er is alleen te weinig alcohol.

W.C.Fields


De emancipatie van de vrouw zal pas werkelijkheid zijn als een vrouw met een buikje en een kale kop in haar eigen ogen aantrekkelijk blijft voor het andere geslacht.

Earl Wilson


Zij was zo geëmancipeerd, dat ik mij welhaast een homofiel ging voelen

Schouwenaars


Mijn vrouw is op dieet: kokosnoten en bananen. Ze is niet afgevallen, maar ze kan wel in een boom klimmen

H.Youngman

------------

Het geeft te denken dat huwelijk alleen rijmt op "gruwelijk" en "afschuwelijk

In de grond is elke vrouw onderdanig, zwijgzaam en trouw.

Kniel nooit voor een vrouw, tenzij ze reeds ligt.

Loop nooit een tram of een vrouw achterna: over vijf minuten komt er een andere

Mijn vrouw is als geld. Soms zou ik ze door deuren en vensters kunnen gooien

Natuurlijk is de vrouw niet inferieur. Het is de man die superieur is

Als de vrouwen echt goed waren zou God er een hebben

Voor iedere man is er een gepaste vrouw. Tot het moment dat zijn vrouw er achter komt.

En van de grootste vergissingen die men kan doen: zijn vrouw onderbreken als zij volop aan het zwijgen is.

Wie neen zegt tegen een vrouw, heeft de vraag niet goed begrepen

Vorenus
12 juli 2009, 15:52
Brusselmans quotes:

Vrouwen hebben niet genoeg verstand om optimaal te profiteren van het feminisme.

Ik ben Herman Brusselmans. Twee keer man in m’n naam en toch nog veel last met de vrouwen.

Relaties zijn als stenen die je met de blote hand tot klei wil kneden. Van lieverlede gebruik je nu en dan een voorhamer.

Een vrouw laten masturberen terwijl je seks met haar hebt, ik denk dat je haar als man geen grotere dienst kan bewijzen.

Al had je de laatste kut op aarde, dan nog zou ik mijn toeter liever in een Moulinex Allessnijder steken.

stropke
12 juli 2009, 16:06
In de islam heeft de vrouw maar één recht: het aanrecht.
De man die zijn keuken wil uitbreiden kiest voor meer vrouwen.

debbie
12 juli 2009, 19:00
Vrouwen bewonderen een man omdat hij sterk is, maar hebben hem lief omwille van zijn zwakheden
B.Braun

Vrouwen kunnen orgasmen faken, mannen een hele relatie.

Dronkoers
12 juli 2009, 19:04
Vrouwen bewonderen een man omdat hij sterk is, maar hebben hem lief omwille van zijn zwakheden
B.Braun

Vrouwen kunnen orgasmen faken, mannen een hele relatie.

:-D

Misschien ken jij dan het antwoord op deze vraag (http://forum.politics.be/showthread.php?p=3691707#post3691707) ;-)

MaGNiFiCaT
12 juli 2009, 19:23
Seg Vorenus, wat is dat met je?? al die topics dat gij opstart?:-o Wilt gij missch Derk de tweede overtrefgfen in het aantal opgestarte topics?:-o

debbie
12 juli 2009, 20:52
:-D

Misschien ken jij dan het antwoord op deze vraag (http://forum.politics.be/showthread.php?p=3691707#post3691707) ;-)

Geen idee, maar mss komt die uitspraak wel van God persoonlijk :-)

Dronkoers
13 juli 2009, 05:33
Geen idee, maar mss komt die uitspraak wel van God persoonlijk :-)

God is dan ook een feministe ;-)

Firestone
13 juli 2009, 07:15
God is dan ook een feministe ;-)Ongetwijfeld.

De uitspraak is echter niet van God haarzelf, maar van één van haar priesteressen: Sharon Stone.

Dronkoers
13 juli 2009, 16:22
Ongetwijfeld.

De uitspraak is echter niet van God haarzelf, maar van één van haar priesteressen: Sharon Stone.

Zie eens aan :cheer:

Graziëlla
13 juli 2009, 16:33
Een weduwe heeft het voordeel dat ze weet w�*�*r haar man is.

H.Olaerts


Er bestaan geen lelijke vrouwen. Er is alleen te weinig alcohol.

W.C.Fields


De emancipatie van de vrouw zal pas werkelijkheid zijn als een vrouw met een buikje en een kale kop in haar eigen ogen aantrekkelijk blijft voor het andere geslacht.

Earl Wilson


Zij was zo geëmancipeerd, dat ik mij welhaast een homofiel ging voelen

Schouwenaars


Mijn vrouw is op dieet: kokosnoten en bananen. Ze is niet afgevallen, maar ze kan wel in een boom klimmen

H.Youngman

------------

Het geeft te denken dat huwelijk alleen rijmt op "gruwelijk" en "afschuwelijk

In de grond is elke vrouw onderdanig, zwijgzaam en trouw.

Kniel nooit voor een vrouw, tenzij ze reeds ligt.

Loop nooit een tram of een vrouw achterna: over vijf minuten komt er een andere

Mijn vrouw is als geld. Soms zou ik ze door deuren en vensters kunnen gooien

Natuurlijk is de vrouw niet inferieur. Het is de man die superieur is

Als de vrouwen echt goed waren zou God er een hebben

Voor iedere man is er een gepaste vrouw. Tot het moment dat zijn vrouw er achter komt.

En van de grootste vergissingen die men kan doen: zijn vrouw onderbreken als zij volop aan het zwijgen is.

Wie neen zegt tegen een vrouw, heeft de vraag niet goed begrepen

Gij zijt rot, jij hebt eren bazige vrouw nodig, die je onder de pantoeffel houdt!!!

Mijn moto: ELKE VROUW KENT HAAR EIGEN ZOT!!!!!!!!!!!!!!!!!

En elke vrouw die dat beseft, kan de miserie in haar huwelijk plaatsen en verdragen. Want het is niet de vrouw die verantwoordelijk is voor de miserie, het zijn de mannen!!!

globalmedia
13 juli 2009, 16:35
Gij zijt rot, jij hebt eren bazige vrouw nodig, die je onder de pantoeffel houdt!!!

Mijn moto: ELKE VROUW KENT HAAR EIGEN ZOT!!!!!!!!!!!!!!!!!

En elke vrouw die dat beseft, kan de miserie in haar huwelijk plaatsen en verdragen. Want het is niet de vrouw die verantwoordelijk is voor de miserie, het zijn de mannen!!!

gij wilt er wel altijd goedkoop vanaf komen he

bgf324
13 juli 2009, 17:04
Gij zijt rot, jij hebt eren bazige vrouw nodig, die je onder de pantoeffel houdt!!!

Mijn moto: ELKE VROUW KENT HAAR EIGEN ZOT!!!!!!!!!!!!!!!!!

En elke vrouw die dat beseft, kan de miserie in haar huwelijk plaatsen en verdragen. Want het is niet de vrouw die verantwoordelijk is voor de miserie, het zijn de mannen!!!

Waart ge dan niet beter met een vrouw getrouwd? :twisted:

filosoof
13 juli 2009, 17:07
Een weduwe heeft het voordeel dat ze weet w�*�*r haar man is.

H.Olaerts


Er bestaan geen lelijke vrouwen. Er is alleen te weinig alcohol.

W.C.Fields


De emancipatie van de vrouw zal pas werkelijkheid zijn als een vrouw met een buikje en een kale kop in haar eigen ogen aantrekkelijk blijft voor het andere geslacht.

Earl Wilson


Zij was zo geëmancipeerd, dat ik mij welhaast een homofiel ging voelen

Schouwenaars


Mijn vrouw is op dieet: kokosnoten en bananen. Ze is niet afgevallen, maar ze kan wel in een boom klimmen

H.Youngman

------------

Het geeft te denken dat huwelijk alleen rijmt op "gruwelijk" en "afschuwelijk

In de grond is elke vrouw onderdanig, zwijgzaam en trouw.

Kniel nooit voor een vrouw, tenzij ze reeds ligt.

Loop nooit een tram of een vrouw achterna: over vijf minuten komt er een andere

Mijn vrouw is als geld. Soms zou ik ze door deuren en vensters kunnen gooien

Natuurlijk is de vrouw niet inferieur. Het is de man die superieur is

Als de vrouwen echt goed waren zou God er een hebben

Voor iedere man is er een gepaste vrouw. Tot het moment dat zijn vrouw er achter komt.

En van de grootste vergissingen die men kan doen: zijn vrouw onderbreken als zij volop aan het zwijgen is.

Wie neen zegt tegen een vrouw, heeft de vraag niet goed begrepen

Brusselmans quotes:

Vrouwen hebben niet genoeg verstand om optimaal te profiteren van het feminisme.

Ik ben Herman Brusselmans. Twee keer man in m’n naam en toch nog veel last met de vrouwen.

Relaties zijn als stenen die je met de blote hand tot klei wil kneden. Van lieverlede gebruik je nu en dan een voorhamer.

Een vrouw laten masturberen terwijl je seks met haar hebt, ik denk dat je haar als man geen grotere dienst kan bewijzen.

Al had je de laatste kut op aarde, dan nog zou ik mijn toeter liever in een Moulinex Allessnijder steken.
:|:?
Dat klinkt alsof er een vechtscheiding aan de gang (of op til) is.

Vorenus
13 juli 2009, 18:27
Gij zijt rot, jij hebt eren bazige vrouw nodig, die je onder de pantoeffel houdt!!!

Mijn moto: ELKE VROUW KENT HAAR EIGEN ZOT!!!!!!!!!!!!!!!!!

En elke vrouw die dat beseft, kan de miserie in haar huwelijk plaatsen en verdragen. Want het is niet de vrouw die verantwoordelijk is voor de miserie, het zijn de mannen!!!

Neemt gij alles serieus op?

Vorenus
13 juli 2009, 18:27
:|:?
Dat klinkt alsof er een vechtscheiding aan de gang (of op til) is.

Maar nee, af en toe moet ge is kunnen zeveren.

FDM
14 juli 2009, 10:56
na mijn scheiding ben ik maar 1 zottin meer tegengekomen die net als mn ex een ongelukkige jeugd had gehad,
later heb ik dus enkel toffe vrouwen ontmoet

Sywen
14 juli 2009, 11:02
mannen zijn als laxeermiddelen. ze irriteren je dat je er de schijt van krijgt

Dronkoers
14 juli 2009, 11:03
na mijn scheiding ben ik maar 1 zottin meer tegengekomen die net als mn ex een ongelukkige jeugd had gehad,
later heb ik dus enkel toffe vrouwen ontmoet

Was je dan zo jong getrouwd? :mrgreen:

FDM
14 juli 2009, 11:05
21 jr en 3 dagen jong

Dronkoers
14 juli 2009, 11:06
21 jr en 3 dagen jong

8O

In de fleur van uw leven trouwen...

Hopelijk heb je die tijd ingehaald ;-)

Pelgrim
14 juli 2009, 11:47
een leuke van mijn broer gehoord kort geleden:

- er bestaan geen frigide vrouwen, alleen incompetente mannen.

:)

Dronkoers
14 juli 2009, 12:15
Een ex-collega van me zei ooit:
Er bestaan 2 soorten vrouwen:
De slechte, en de héle slechte

FDM
14 juli 2009, 12:18
niet waar , er zijn alleen slechte schoonmoeders

From_Vlaanderen
14 juli 2009, 12:23
Wanneer heeft een man een gemengd gevoel?

Als zijn schoonmoeder van de ravijn rijdt met zijn nieuwe R8.

Txiki
14 juli 2009, 12:32
Wanneer heeft een man een gemengd gevoel?

Als zijn schoonmoeder van de ravijn rijdt met zijn nieuwe R8.

Wat een uil moet je zijn om je schoonmoeder met je nieuwe auto te laten rijden... :roll:

From_Vlaanderen
14 juli 2009, 12:34
Wat een uil moet je zijn om je schoonmoeder met je nieuwe auto te laten rijden... :roll:

Dat hang ervan af hoe je woont hé.
Ik wil die ook wel eens vervoeren over de paardenroute:twisted:.

Txiki
14 juli 2009, 12:35
Dat hang ervan af hoe je woont hé.

Dat heeft er niks mee te maken. Je moet een dikke uil zijn daarvoor. Of je nu in de bergen woont of onder de zee in Atlantis.

From_Vlaanderen
14 juli 2009, 12:36
Dat heeft er niks mee te maken. Je moet een dikke uil zijn daarvoor. Of je nu in de bergen woont of onder de zee in Atlantis.

Geen schoonmoeders transporteren dus. Maar toch, vanachter op dat metalen bankske:twisted:.

Paracelsus
15 juli 2009, 23:17
Mijn moto: ELKE VROUW KENT HAAR EIGEN ZOT!!!!!!!!!!!!!!!!!


1200cc, veronderstel ik?

Nelle
16 juli 2009, 07:58
Geen schoonmoeders transporteren dus. Maar toch, vanachter op dat metalen bankske:twisted:.

schoonmoeders :|

Pelgrim
16 juli 2009, 08:22
Allee, niet veralgemenen eh.

Nelle
16 juli 2009, 08:30
enkele raadgevingen aan de man:


Maak dat het eten klaar is
Niks is meer sexy dan een man die goed kan koken. Je vrouw zal zich verwend voelen als ze thuiskomt en het eten staat klaar (in tegenstelling tot de man die het maar normaal vindt dat zijn vrouw gekookt heeft). Je zal zeker veel complimentjes krijgen en bedankt worden voor de moeite die je gedaan hebt. Let er bij het koken op dat de maaltijd die je maakt aangepast is aan de persoonlijke goesting van je vrouw. Kook in de eerste plaats voor haar en niet voor jezelf.

Wees op tijd klaar
Probeer thuis te zijn vooraleer je vrouw thuis komt. Een vrouw vindt het leuker om persoonlijk ontvangen te worden in een warm huis als ze van haar werk komt. Zorg er alleszins voor dat je er goed uitziet, zo kan je haar liefde en verliefdheid doen opflakkeren. Vet haar is uit den boze. Vraag haar hoe het met haar is en hoe het geweest is op t werk. Toon oprecht interesse, een vrouw heeft het door als je niet echt aan het luisteren bent.

Breng orde op zaken

Maak nog een laatste ronde door de voornaamste kamers van het huis juist voor je vrouw thuis komt. Een vrouw doet sowieso al vier keer meer in het huishouden, ook al werkt ze net als jij fulltime. Vlug even stofzuigen of opruimen is dus zeker geen overdreven moeite. Je vrouw zal onmiddellijk veel meer ontspannen zijn als ze thuiskomt in een proper huis.

Gedurende de koudste maanden van het jaar

Je moet een gezellig vuurtje aanmaken waarnaast zij zich kan koesteren en ontspannen. Je vrouw zal het gevoel krijgen van in een ordelijke en rustige haven te zijn aangekomen en dat maakt haar zeker een stuk gewilliger... Daar kan jij dan ook de vruchten van plukken

Breng het geluid op een minimaal niveau
Voor sommige vrouwen kan dit nodig zijn, maar over het algemeen kan een vrouw veel meer geluid verdragen dan een man.

Probeer je bezig te houden met de kinderen, sta ook recht als er een kind gevallen is of aandacht vraagt.

Maak nooit je beklag als zij laat thuis komt

Klaag nooit als ze laat thuis komt voor de maaltijd. Als ze de hele nacht wegblijft zonder dit op voorhand te zeggen is er zeker iets aan de hand. Dan moet je zeker nagaan of er niks gebeurd is. Het zou ook kunnen dat je ruzie gemaakt hebt en je vrouw zo kwaad is dat ze zich niet meer laat horen. In dat geval moet je haar zo snel mogelijk proberen te spreken en te kalmeren. Neem gerust de schuld op jou, ze zal dat niet erg vinden. Ook al is het overduidelijk haar schuld, toon toch begrip en probeer zo snel mogelijk de plooien glad te strijken. Bij een ruzie mag je nooit oude koeien uit de gracht halen. Spreek haar aan met een zachte, vredelievende en plezante stem.

Uiteindelijk de avond

Breng het huis in orde zodat het klaar is voor de volgende morgen. Denk er aan eventueel een ontbijt op voorhand klaar te maken. Het ontbijt van je vrouw is uiterst belangrijk als ze op een positieve manier de zware dagtaak moet aanvatten.

Eenmaal dat jullie in de slaapkamer zijn aangekomen maak je je klaar om zo vlug en zo sexy mogelijk in bed te komen.

de mannelijke hygiëne
Zorg er echter wel voor dat je het beste voorkomen hebt als je gaat slapen. Tracht een voorkomen te hebben dat innemend is en zeker uitdagend. Poets je tanden, want er is geen grotere afknapper dan een stinkadem.

Wat de intieme relaties betreft met je man

Het is heel belangrijk je te herinneren wat jullie elkaar beloofden bij het huwelijk en voornamelijk de belofte van wederzijds respect. Als ze van oordeel is onmiddellijk te willen slapen dan kan je nog even proberen of ze echt geen goesting heeft. Indien dit niet het geval is, laat haar dan slapen. Als je het op een goeie manier aanpakt kan je hoogstwaarschijnlijk toch je vrouw bekoren. Hierbij is het belangrijk dat je veel aandacht hebt voor de persoonlijke noden en gevoelens van je vrouw.

Als je vrouw voorstelt te paren

Ga hier dan zeker op in, en besef jij je vrouw veel plezier en genot kan geven. Je vrouw heeft ook graag een orgasme, besteedt daar voldoende aandacht aan.

Andro
16 juli 2009, 08:50
Geen idee, maar mss komt die uitspraak wel van God persoonlijk :-)

Deze post vraagt voor een George Carlin quote...

Something is wrong here. War, disease, death, destruction, hunger, filth, poverty, torture, crime, corruption, and the Ice Capades. Something is definitely wrong. This is not good work. If this is the best God can do, I am not impressed. Results like these do not belong on the résumé of a Supreme Being. This is the kind of shit you'd expect from an office temp with a bad attitude. And just between you and me, in any decently-run universe, this guy would've been out on his all-powerful ass a long time ago. And by the way, I say "this guy", because I firmly believe, looking at these results, that if there is a God, it has to be a man.

No woman could or would ever fuck things up like this.

Dronkoers
16 juli 2009, 09:07
enkele raadgevingen aan de man:


Maak dat het eten klaar is
Niks is meer sexy dan een man die goed kan koken. Je vrouw zal zich verwend voelen als ze thuiskomt en het eten staat klaar (in tegenstelling tot de man die het maar normaal vindt dat zijn vrouw gekookt heeft). Je zal zeker veel complimentjes krijgen en bedankt worden voor de moeite die je gedaan hebt. Let er bij het koken op dat de maaltijd die je maakt aangepast is aan de persoonlijke goesting van je vrouw. Kook in de eerste plaats voor haar en niet voor jezelf.

Wees op tijd klaar
Probeer thuis te zijn vooraleer je vrouw thuis komt. Een vrouw vindt het leuker om persoonlijk ontvangen te worden in een warm huis als ze van haar werk komt. Zorg er alleszins voor dat je er goed uitziet, zo kan je haar liefde en verliefdheid doen opflakkeren. Vet haar is uit den boze. Vraag haar hoe het met haar is en hoe het geweest is op t werk. Toon oprecht interesse, een vrouw heeft het door als je niet echt aan het luisteren bent.

Breng orde op zaken

Maak nog een laatste ronde door de voornaamste kamers van het huis juist voor je vrouw thuis komt. Een vrouw doet sowieso al vier keer meer in het huishouden, ook al werkt ze net als jij fulltime. Vlug even stofzuigen of opruimen is dus zeker geen overdreven moeite. Je vrouw zal onmiddellijk veel meer ontspannen zijn als ze thuiskomt in een proper huis.

Gedurende de koudste maanden van het jaar

Je moet een gezellig vuurtje aanmaken waarnaast zij zich kan koesteren en ontspannen. Je vrouw zal het gevoel krijgen van in een ordelijke en rustige haven te zijn aangekomen en dat maakt haar zeker een stuk gewilliger... Daar kan jij dan ook de vruchten van plukken

Breng het geluid op een minimaal niveau
Voor sommige vrouwen kan dit nodig zijn, maar over het algemeen kan een vrouw veel meer geluid verdragen dan een man.

Probeer je bezig te houden met de kinderen, sta ook recht als er een kind gevallen is of aandacht vraagt.

Maak nooit je beklag als zij laat thuis komt

Klaag nooit als ze laat thuis komt voor de maaltijd. Als ze de hele nacht wegblijft zonder dit op voorhand te zeggen is er zeker iets aan de hand. Dan moet je zeker nagaan of er niks gebeurd is. Het zou ook kunnen dat je ruzie gemaakt hebt en je vrouw zo kwaad is dat ze zich niet meer laat horen. In dat geval moet je haar zo snel mogelijk proberen te spreken en te kalmeren. Neem gerust de schuld op jou, ze zal dat niet erg vinden. Ook al is het overduidelijk haar schuld, toon toch begrip en probeer zo snel mogelijk de plooien glad te strijken. Bij een ruzie mag je nooit oude koeien uit de gracht halen. Spreek haar aan met een zachte, vredelievende en plezante stem.

Uiteindelijk de avond

Breng het huis in orde zodat het klaar is voor de volgende morgen. Denk er aan eventueel een ontbijt op voorhand klaar te maken. Het ontbijt van je vrouw is uiterst belangrijk als ze op een positieve manier de zware dagtaak moet aanvatten.

Eenmaal dat jullie in de slaapkamer zijn aangekomen maak je je klaar om zo vlug en zo sexy mogelijk in bed te komen.

de mannelijke hygiëne
Zorg er echter wel voor dat je het beste voorkomen hebt als je gaat slapen. Tracht een voorkomen te hebben dat innemend is en zeker uitdagend. Poets je tanden, want er is geen grotere afknapper dan een stinkadem.

Wat de intieme relaties betreft met je man

Het is heel belangrijk je te herinneren wat jullie elkaar beloofden bij het huwelijk en voornamelijk de belofte van wederzijds respect. Als ze van oordeel is onmiddellijk te willen slapen dan kan je nog even proberen of ze echt geen goesting heeft. Indien dit niet het geval is, laat haar dan slapen. Als je het op een goeie manier aanpakt kan je hoogstwaarschijnlijk toch je vrouw bekoren. Hierbij is het belangrijk dat je veel aandacht hebt voor de persoonlijke noden en gevoelens van je vrouw.

Als je vrouw voorstelt te paren

Ga hier dan zeker op in, en besef jij je vrouw veel plezier en genot kan geven. Je vrouw heeft ook graag een orgasme, besteedt daar voldoende aandacht aan.

Uit welk feministisch blad komt da? :-D

Nelle
16 juli 2009, 09:11
Uit welk feministisch blad komt da? :-D

Ooit eens doorgekregen via mail :-D

Firestone
16 juli 2009, 09:12
Uit welk feministisch blad komt da? :-DKlik (http://www.nathalielubbebakker.com/?p=388) ;-)

Dronkoers
16 juli 2009, 09:45
Klik (http://www.nathalielubbebakker.com/?p=388) ;-)

Zoiets weet ge wel rap eh ;-)

Pieke
16 juli 2009, 11:06
Als je vrouw voorstelt te paren

precies national geographic. Ik hoor daar onmiddellijk de stem van richard attenborough bij

Djiezes
16 juli 2009, 11:48
Gij zijt rot, jij hebt eren bazige vrouw nodig, die je onder de pantoeffel houdt!!!

Mijn moto: ELKE VROUW KENT HAAR EIGEN ZOT!!!!!!!!!!!!!!!!!

En elke vrouw die dat beseft, kan de miserie in haar huwelijk plaatsen en verdragen. Want het is niet de vrouw die verantwoordelijk is voor de miserie, het zijn de mannen!!!


Gij staat precies al efkes droog eh Grazi?

Jazeker
16 juli 2009, 12:05
precies national geographic. Ik hoor daar onmiddellijk de stem van richard attenborough bij

"...a quite remarkable species..."

From_Vlaanderen
16 juli 2009, 13:33
enkele raadgevingen aan de man:


Maak dat het eten klaar is
Niks is meer sexy dan een man die goed kan koken. Je vrouw zal zich verwend voelen als ze thuiskomt en het eten staat klaar (in tegenstelling tot de man die het maar normaal vindt dat zijn vrouw gekookt heeft). Je zal zeker veel complimentjes krijgen en bedankt worden voor de moeite die je gedaan hebt. Let er bij het koken op dat de maaltijd die je maakt aangepast is aan de persoonlijke goesting van je vrouw. Kook in de eerste plaats voor haar en niet voor jezelf.
Check, maar van samenstellingen van gerechten heb ik nog nooit gehoord.

Wees op tijd klaar
Probeer thuis te zijn vooraleer je vrouw thuis komt. Een vrouw vindt het leuker om persoonlijk ontvangen te worden in een warm huis als ze van haar werk komt. Zorg er alleszins voor dat je er goed uitziet, zo kan je haar liefde en verliefdheid doen opflakkeren. Vet haar is uit den boze. Vraag haar hoe het met haar is en hoe het geweest is op t werk. Toon oprecht interesse, een vrouw heeft het door als je niet echt aan het luisteren bent.
Dan moet zij ook maar langer werken.

Breng orde op zaken

Maak nog een laatste ronde door de voornaamste kamers van het huis juist voor je vrouw thuis komt. Een vrouw doet sowieso al vier keer meer in het huishouden, ook al werkt ze net als jij fulltime. Vlug even stofzuigen of opruimen is dus zeker geen overdreven moeite. Je vrouw zal onmiddellijk veel meer ontspannen zijn als ze thuiskomt in een proper huis.
Check, kuisen moeten we ook doen.

Gedurende de koudste maanden van het jaar

Je moet een gezellig vuurtje aanmaken waarnaast zij zich kan koesteren en ontspannen. Je vrouw zal het gevoel krijgen van in een ordelijke en rustige haven te zijn aangekomen en dat maakt haar zeker een stuk gewilliger... Daar kan jij dan ook de vruchten van plukken
Een houtstoof :cheer:, tegen 22h gooi ik er nog een treinbils in en een hele nacht warmte

Breng het geluid op een minimaal niveau
Voor sommige vrouwen kan dit nodig zijn, maar over het algemeen kan een vrouw veel meer geluid verdragen dan een man.
Ik moet mijn geluid reeds iets harder zetten om iets te horen. :-(

Probeer je bezig te houden met de kinderen, sta ook recht als er een kind gevallen is of aandacht vraagt.

Klein mannen 8O

Maak nooit je beklag als zij laat thuis komt

Klaag nooit als ze laat thuis komt voor de maaltijd. Als ze de hele nacht wegblijft zonder dit op voorhand te zeggen is er zeker iets aan de hand. Dan moet je zeker nagaan of er niks gebeurd is. Het zou ook kunnen dat je ruzie gemaakt hebt en je vrouw zo kwaad is dat ze zich niet meer laat horen. In dat geval moet je haar zo snel mogelijk proberen te spreken en te kalmeren. Neem gerust de schuld op jou, ze zal dat niet erg vinden. Ook al is het overduidelijk haar schuld, toon toch begrip en probeer zo snel mogelijk de plooien glad te strijken. Bij een ruzie mag je nooit oude koeien uit de gracht halen. Spreek haar aan met een zachte, vredelievende en plezante stem.

Warmt het eten maar op in de microgolf, of als ze langs de frituur passeert: Gewoon, 2x curryworst curryketshup en stoofvleessaus.

Uiteindelijk de avond

Breng het huis in orde zodat het klaar is voor de volgende morgen. Denk er aan eventueel een ontbijt op voorhand klaar te maken. Het ontbijt van je vrouw is uiterst belangrijk als ze op een positieve manier de zware dagtaak moet aanvatten.

Eenmaal dat jullie in de slaapkamer zijn aangekomen maak je je klaar om zo vlug en zo sexy mogelijk in bed te komen.

Een ombijt op het voorhand? Dan is dat toch niet meer lekker?
Met een aanloopje JUMP de nest in :cheer:.

de mannelijke hygiëne
Zorg er echter wel voor dat je het beste voorkomen hebt als je gaat slapen. Tracht een voorkomen te hebben dat innemend is en zeker uitdagend. Poets je tanden, want er is geen grotere afknapper dan een stinkadem.
Paradontax 's Avonds.

Wat de intieme relaties betreft met je man

Het is heel belangrijk je te herinneren wat jullie elkaar beloofden bij het huwelijk en voornamelijk de belofte van wederzijds respect. Als ze van oordeel is onmiddellijk te willen slapen dan kan je nog even proberen of ze echt geen goesting heeft. Indien dit niet het geval is, laat haar dan slapen. Als je het op een goeie manier aanpakt kan je hoogstwaarschijnlijk toch je vrouw bekoren. Hierbij is het belangrijk dat je veel aandacht hebt voor de persoonlijke noden en gevoelens van je vrouw.
Als ge nog eerst een half uur moet zagen, dan staat 'm ook niet meer zo hoog ze.

Als je vrouw voorstelt te paren

Ga hier dan zeker op in, en besef jij je vrouw veel plezier en genot kan geven. Je vrouw heeft ook graag een orgasme, besteedt daar voldoende aandacht aan.
Natuurlijk.


6/11, niet slecht.

From_Vlaanderen
16 juli 2009, 20:05
precies national geographic. Ik hoor daar onmiddellijk de stem van richard attenborough bij

;-)? We liggen hier goed verscholen, en zoals u kunt zien begint het paringsritueel met een blowjob, dit is een...

zondebok
16 juli 2009, 22:28
mannen zijn als laxeermiddelen. ze irriteren je dat je er de schijt van krijgt
Onbewuste lesbische neigingen ? Mannenhaat ? Te lelijk om een vent te vinden ? Bedrogen , verlaten, of beide ?