PDA

View Full Version : Oude bomma's met een alcoholprobleem


manta
12 juli 2009, 22:39
Naar aanleiding van enkele posts in de draad : http://forum.politics.be/showthread.php?t=93520 vraag ik me af wat dat nu allemaal is met die oude muffige en versleten alkoolzuipende dames wiens enige verzetje is om op een forum wat te typen tussen de slokken wijn (aan de teut van de fles) door ...

Ze bestaan , maar kent u ze ook ??? 8O

En vooral ... Kan dat wel in deze tijd ??? ;-)

MaGNiFiCaT
12 juli 2009, 22:43
Naar aanleiding van enkele posts in de draad : http://forum.politics.be/showthread.php?t=93520 vraag ik me af wat dat nu allemaal is met die oude muffige en versleten alkoolzuipende dames wiens enige verzetje is om op een forum wat te typen tussen de slokken wijn (aan de teut van de fles) door ...

Ze bestaan , maar kent u ze ook ??? 8O

En vooral ... Kan dat wel in deze tijd ??? ;-)

:lol: Ik denk bijv aan Graziëlla.;-) (Hoewel, zou die alcohol zuipen?:-o Mij lijkt ze eerder een gierige dorpstrien.:?)

From_Vlaanderen
12 juli 2009, 22:45
Goverdome datadis ne publeike enqeite fawa?
Anywya chere ver datte
:cheer;

manta
12 juli 2009, 22:46
Da's idd nog zo'n typetje ... :-D
Maar volgens mij eerder iemand die zelf stookt in de garage zodat de rest van 't dorp het niet weet ...;-)

MaGNiFiCaT
12 juli 2009, 22:47
Goverdome datadis ne publeike enqeite fawa?
Anywya chere ver datte
:cheer;

Nog ene die gezopen heeft!:-o

From_Vlaanderen
12 juli 2009, 22:48
Nog ene die gezopen heeft!:-o

Dat was maar voor te lachen. Een insider mopke zeg maar. Ik ben nog perfect in staat om te autrijden, schieten, vissen, seks, alles kan ik nog.
Ik ben niet zat, ik ben vrolijk.

manta
12 juli 2009, 22:48
Nog ene die gezopen heeft!:-o

Ziede wel se ... :lol:
Gij dus ook weeral ... 8-)

Vorenus
12 juli 2009, 22:51
Naar aanleiding van enkele posts in de draad : http://forum.politics.be/showthread.php?t=93520 vraag ik me af wat dat nu allemaal is met die oude muffige en versleten alkoolzuipende dames wiens enige verzetje is om op een forum wat te typen tussen de slokken wijn (aan de teut van de fles) door ...

Ze bestaan , maar kent u ze ook ??? 8O

En vooral ... Kan dat wel in deze tijd ??? ;-)

Laat me raden?

Uw type van vrouw?

Bobke
12 juli 2009, 22:52
Waarom niet.
Zolang ze niet met de auto rijden.

Vorenus
12 juli 2009, 22:52
Waarom niet.
Zolang ze niet met de auto rijden.

tenzij het met Manta is.

Jedd
12 juli 2009, 22:55
Moet kunnen

zolang ze mijn glas niet leegdrinken tenminste

IronChef
12 juli 2009, 23:03
Die oudjes kunnen nog heel wat meer als alleen maar zuipen.

Ik heb al dikwijls in de coffeeshop gezien hoe oude dametjes gigantische jointen zaten te rollen.

MaGNiFiCaT
12 juli 2009, 23:25
Die oudjes kunnen nog heel wat meer als alleen maar zuipen.

Ik heb al dikwijls in de coffeeshop gezien hoe oude dametjes gigantische jointen zaten te rollen.

En zij kunnen het zich permitteren eh, want zij hebben statistisch gezien niet zo veel jaren meer voor de boeg, terwijl wij nog een héél leven verder moeten, en dus zorgzaam met ons lichaam moeten omspringen.

From_Vlaanderen
12 juli 2009, 23:30
En zij kunnen het zich permitteren eh, want zij hebben statistisch gezien niet zo veel jaren meer voor de boeg, terwijl wij nog een héél leven verder moeten, en dus zorgzaam met ons lichaam moeten omspringen.

Ja.

Paracelsus
12 juli 2009, 23:35
Zolang ze maar niet aan de ether zitten. Er zijn er meer van dat kaliber te vinden dan dat je op het eerste gedacht zou denken in onze contreien.

Blijkbaar word je er erg zat van maar het is van kortere duur, zodat je je 3 �* 4 maal per dag dronken kan maken i.p.v. 1 �* 2.

bgf324
13 juli 2009, 01:18
Jong geleerd is oud gedaan!

Dronkoers
13 juli 2009, 05:17
Ik ga vanavond stemmen, want nu ben ik nuchter :-(

Bovenbuur
13 juli 2009, 16:44
Alcoholist tot in de kist, en mocht er daarna nog iets zijn dan gaan we gewoon door, dan gaan we er toch niet eer dood van.

Graziëlla
13 juli 2009, 16:49
Naar aanleiding van enkele posts in de draad : http://forum.politics.be/showthread.php?t=93520 vraag ik me af wat dat nu allemaal is met die oude muffige en versleten alkoolzuipende dames wiens enige verzetje is om op een forum wat te typen tussen de slokken wijn (aan de teut van de fles) door ...

Ze bestaan , maar kent u ze ook ??? 8O

En vooral ... Kan dat wel in deze tijd ??? ;-)

De echt oude Vlaamse vrouw drinkt niet!! Die mensen hebben goede manieren gekregen thuis, en hebben altijd veel gewerkt. Als er dan toch een drinkt, is dit onder slechte invloed van haar man!!!

Maar ik zie dat veranderen: de vrouwen uit de periode van de tweede beeldenstorm, mei 68 dus, worden ook oud. Dat zijn de eerste zuipende vrouwen. Sinds de tweede beeldenstorm is alle fatsoen langzaam maar zeker aan het verschralen!!!!!

Dronkoers
13 juli 2009, 16:56
De echt oude Vlaamse vrouw drinkt niet!! Die mensen hebben goede manieren gekregen thuis, en hebben altijd veel gewerkt. Als er dan toch een drinkt, is dit onder slechte invloed van haar man!!!

Maar ik zie dat veranderen: de vrouwen uit de periode van de tweede beeldenstorm, mei 68 dus, worden ook oud. Dat zijn de eerste zuipende vrouwen. Sinds de tweede beeldenstorm is alle fatsoen langzaam maar zeker aan het verschralen!!!!!

Bier is nochtans Vlaemsch erfgoed ;-)

bgf324
13 juli 2009, 17:00
De echt oude Vlaamse vrouw drinkt niet!! Die mensen hebben goede manieren gekregen thuis, en hebben altijd veel gewerkt. Als er dan toch een drinkt, is dit onder slechte invloed van haar man!!!

Maar ik zie dat veranderen: de vrouwen uit de periode van de tweede beeldenstorm, mei 68 dus, worden ook oud. Dat zijn de eerste zuipende vrouwen. Sinds de tweede beeldenstorm is alle fatsoen langzaam maar zeker aan het verschralen!!!!!


Nogthans wordt er gezegd dat een druppelke graanjenever per dag goed is voor de gezondheid.
Een waarheid die bekrachtigd is door dames die meer dan 100 worden.

From_Vlaanderen
13 juli 2009, 20:41
Nogthans wordt er gezegd dat een druppelke graanjenever per dag goed is voor de gezondheid.
Een waarheid die bekrachtigd is door dames die meer dan 100 worden.

5 Duvels per dag is niet gezond voor de lever. Een waarheid die bekrachtig wordt...

Dronkoers
13 juli 2009, 20:43
5 Duvels per dag is niet gezond voor de lever. Een waarheid die bekrachtig wordt...

Zeveraar :-P

From_Vlaanderen
13 juli 2009, 20:49
Zeveraar :-P

Och, ge weet zelf goed genoeg, dat 'm na een week zuipen opgezwollen is.

giserke
13 juli 2009, 21:00
:lol: Ik denk bijv aan Graziëlla.;-) (Hoewel, zou die alcohol zuipen?:-o Mij lijkt ze eerder een gierige dorpstrien.:?)

Ik zou nekeer gaan vragen aan tante Paola en die andere oude taart, hoeveel cognacskes ze zo per dag achterover kappen.

From_Vlaanderen
13 juli 2009, 21:00
Ik zou nekeer gaan vragen aan tante Paola en die andere oude taart, hoeveel cognacskes ze zo per dag achterover kappen.

Porto hé.

giserke
13 juli 2009, 21:03
Porto hé.

Dat is slecht jong Porto. Groot vergif!
Ze moeten dat verzekers aflengen met formol.

From_Vlaanderen
13 juli 2009, 21:05
Dat is slecht jong Porto. Groot vergif!
Ze moeten dat verzekers aflengen met formol.

Als paola dat drink is er geen probleem.

Dronkoers
13 juli 2009, 22:51
Och, ge weet zelf goed genoeg, dat 'm na een week zuipen opgezwollen is.

Arme man, zo een zwakke lever? :-(

Jedd
13 juli 2009, 22:56
nu is 'em al tegen porto ook

hij begint ongemakkelijk dicht in de buurt van Madeira te komen

:-'(

zondebok
13 juli 2009, 23:46
Die oudjes kunnen nog heel wat meer als alleen maar zuipen.

Ik heb al dikwijls in de coffeeshop gezien hoe oude dametjes gigantische jointen zaten te rollen.
Jij dénkt dat dat oude vrouwen waren, maar in werkelijkheid zijn het jonge vrouwen, die reeds versleten zijn van de uitspattingen tijdens hun korte, maar uiterst decadente leven.:-)
Bekijk maar eens een wijf dat 10 jaar lang bijna alle dagen speed en/of hero gepakt heeft. Met flink nog wat alcohol eroverheen ook nog. En cannabis, en tabak, en pillen enz enz. Plus kilometers en kilometers penis afgewerkt heeft.

Vorenus
13 juli 2009, 23:47
Jij dénkt dat dat oude vrouwen waren, maar in werkelijkheid zijn het jonge vrouwen, die reeds versleten zijn van de uitspattingen tijdens hun korte, maar uiterst decadente leven.:-)
Bekijk maar eens een wijf dat 10 jaar lang bijna alle dagen speed en/of hero gepakt heeft. Met flink nog wat alcohol eroverheen ook nog. En cannabis, en tabak, en pillen enz enz. Plus kilometers en kilometers penis afgewerkt heeft.

Café aalst?

IronChef
13 juli 2009, 23:48
Jij dénkt dat dat oude vrouwen waren, maar in werkelijkheid zijn het jonge vrouwen, die reeds versleten zijn van de uitspattingen tijdens hun korte, maar uiterst decadente leven.:-)
Bekijk maar eens een wijf dat 10 jaar lang bijna alle dagen speed en/of hero gepakt heeft. Met flink nog wat alcohol eroverheen ook nog. En cannabis, en tabak, en pillen enz enz. Plus kilometers en kilometers penis afgewerkt heeft.

:-)

Dag beste vriend.

Dronkoers
13 juli 2009, 23:50
Jij dénkt dat dat oude vrouwen waren, maar in werkelijkheid zijn het jonge vrouwen, die reeds versleten zijn van de uitspattingen tijdens hun korte, maar uiterst decadente leven.:-)
Bekijk maar eens een wijf dat 10 jaar lang bijna alle dagen speed en/of hero gepakt heeft. Met flink nog wat alcohol eroverheen ook nog. En cannabis, en tabak, en pillen enz enz. Plus kilometers en kilometers penis afgewerkt heeft.

Klinkt als een mooi leven ;-)

zondebok
13 juli 2009, 23:51
Ik zou nekeer gaan vragen aan tante Paola en die andere oude taart, hoeveel cognacskes ze zo per dag achterover kappen.
Die hebben s'nachts zo een fles alcool naast hun bed hangen, zoals in het ziekenhuis, met een perfusie recht in hun aders.

Vorenus
13 juli 2009, 23:51
Klinkt als een mooi leven ;-)

En hoe zijn ze in bed?

zondebok
13 juli 2009, 23:53
Klinkt als een mooi leven ;-)
Trouw dan met zo een trees, hé .:-) kunnen jullie samen drinken tot als jullie zinken.

zondebok
13 juli 2009, 23:55
En hoe zijn ze in bed?
Hangt van de graad van aftakeling af. Als ze al een poot in de kist hebben, zo tegen het einde , tippelen die toch voor goedkoop hoor.

Vorenus
13 juli 2009, 23:56
Hangt van de graad van aftakeling af. Als ze al een poot in de kist hebben, zo tegen het einde , tippelen die toch voor goedkoop hoor.

Dan is dronkoers er toch goedkoop mee.

Dronkoers
14 juli 2009, 00:00
Trouw dan met zo een trees, hé .:-) kunnen jullie samen drinken tot als jullie zinken.

Nie beginnen vloeken eh ;-)

zondebok
14 juli 2009, 10:52
Nie beginnen vloeken eh ;-) Aha, je hebt iets tegen het huwelijk ? Mischien reeds getrouwd met de alcool ?

Dronkoers
14 juli 2009, 10:56
Aha, je hebt iets tegen het huwelijk ? Mischien reeds getrouwd met de alcool ?

Ik heb niks tegen het huwelijk, ik doe daar gewoon nie aan mee ;-)

manta
17 juli 2009, 15:35
tenzij het met Manta is.

Met ne Manta moet ge dan ook nog KUNNEN rijden ... ;-)
Geen modernen brol , rijden zoals rijden bedoeld was ... 8-)

manta
17 juli 2009, 15:39
De echt oude Vlaamse vrouw drinkt niet!! Die mensen hebben goede manieren gekregen thuis, en hebben altijd veel gewerkt. Als er dan toch een drinkt, is dit onder slechte invloed van haar man!!!

Maar ik zie dat veranderen: de vrouwen uit de periode van de tweede beeldenstorm, mei 68 dus, worden ook oud. Dat zijn de eerste zuipende vrouwen. Sinds de tweede beeldenstorm is alle fatsoen langzaam maar zeker aan het verschralen!!!!!

Zijn dat dan die oude vrouwkes die nen helen dag puur medicinaal hun "elixirreke" drinken om gezond te blijven ??? :-D
Zo zijn der nog veel huis- tuin- en keukenmiddeltjes hé , een halve fles jajem om de rimpeltjes tegen te gaan , wa porto om beter te kunnen koken en zo ... ;-)

Paracelsus
17 juli 2009, 23:49
Zolang ze maar niet aan de ether zitten. Er zijn er meer van dat kaliber te vinden dan dat je op het eerste gedacht zou denken in onze contreien.

Blijkbaar word je er erg zat van maar het is van kortere duur, zodat je je 3 �* 4 maal per dag dronken kan maken i.p.v. 1 �* 2.

Jullie vragen jullie misschien af, wat kraamt die zot hier allemaal uit? Nu ja, jullie vragen jullie dat waarschijnlijk wel meer af, maar ik zweer je het is de absolute waarheid!

Mijn marraine heeft me dat nog verteld, ze woonde nochtans in een goeie buurt, ooit stonden we eens wat uit de raam te kijken toen ik een oud madametje zag vooruit strompelen en zich af en toe aan een haag vastklampen, waarop ik zei: "Och here da madametje, ze lijkt me ook zwaar op de sukkel met haar algemene gezondheid" waarop mijn marraine de wenkbrauwen fronstte en me dat verhaaltje over de ether uitlegde.

Nu, onrealistisch lijkt me dat zeker niet als je weet dat ether op een suikerklontje zowat de eerste doping was die hier in de wielersport gebruikt is.