PDA

View Full Version : vlaams blok doet niks


pielewuiter
25 april 2004, 10:39
waarom heeft het vlaams blok in al die jaren nog niets gedaan voor de kleine man ?

.................................................. .............................................

Hans Verreyt
27 april 2004, 00:19
Ik ben ervan overtuigd dat het Vlaams Blok ondanks zijn positie als oppositiepartij, ondanks zijn rol achter het cordon sanitaire reeds zeer veel heeft kunnen doen voor de kleinde man. Soms door de voorstellen die ondanks cordon toch aanvaard werden, vaak als klokkenluider van de vele problemen die zich stellen in onze maatschappij.

Jean Suys
27 april 2004, 09:59
het kan misschien klein klinken

maar enkele maanden geleden werden er in onze gemeente 7 extra bushokjes en fietsenstallingen geplaats

op voorstel van het vlaams blok

wordt door de bevolking als zeer positief beschouwd

waaronder de kleine man

Marijke Dillen
28 april 2004, 19:39
Beste,

Het Vlaams Blok is de enige partij die zich konsekwent en doorgezet inzet voor de kleine man.

Ik kan U tal van dossiers geven waarin ikzelf en talrijke van mijn collega's zowel in het Vlaams als in het Vlaams Parlement de belangen van de gewone Vlaming doorgezet verdedigen.
Op alle gebieden.

Ik zeg U ondubbelzinnig : iedere Vlaming ligt het Vlaams Blok nauw aan het hart.

Voor ons volledig programma terzake kan u dit steeds opvragen op het nationaal secretariaat : Vlaams Blok, Madouplein, Brussel

Met vriendelijke groeten,

Marijke Dillen

Patriot!
28 april 2004, 20:11
Vrienden,

Eens te meer verraadt het Blok ons land. Hun doel is België te vernietigen, dit weze duidelijk. En ondertussen de Belgen nog eens op te zadelen met 60 overbodige ministers.
Hebben ze ooit UW mening hierover gevraagd? Neen.
Dit is een regelrechte schande!

B.U.B. pleit voor een doorzichtiger staatsstructuur. Eén verenigd België, waarin alle Belgen samen hun problemen oplossen. Want dat verdienen wij. Wij verdienen een verenigd België. Wij verdienen ook respect, en de politiekers, die slimme mannen in Brussel, geven ons dat niet. Zij breken ons land af zonder ooit onze mening te vragen.

Met de B.U.B. zou het niet waar geweest zijn. Stem daarom B.U.B, want de anderen hebben al bewezen dat ze het niet kunnen.

www.belgischeunie.be

Guderian
28 april 2004, 21:35
Vrienden,

Eens te meer verraadt het Blok ons land.

Als een welbepaald land uw eigen land niet is, kan je het ook niet verraden. Het belgikske is voor elke zelfbewuste Vlaming zijn land niet, dus kan hij het ook niet verraden.

Hun doel is België te vernietigen, dit weze duidelijk.

Inderdaad, een nobel doel. En dit is dan ook de ware reden waarom het regime het Vlaams Blok wil uitschakelen, desnoods via rechtbanken en andere antidemocratische middelen.

The Paulus Experience
28 april 2004, 22:05
Vrienden,

Eens te meer verraadt het Blok ons land.

Als een welbepaald land uw eigen land niet is, kan je het ook niet verraden. Het belgikske is voor elke zelfbewuste Vlaming zijn land niet, dus kan hij het ook niet verraden.


op die manier bestaat zo zogenaamde landverraad niet he vriendje.
Je bent Belg, er bestaat geen land dat Vlaanderen heet.
Dus : aanpassen of opkrassen.

abramis brama
28 april 2004, 22:19
Als een welbepaald land uw eigen land niet is, kan je het ook niet verraden. Het belgikske is voor elke zelfbewuste Vlaming zijn land niet, dus kan hij het ook niet verraden.


op die manier bestaat zo zogenaamde landverraad niet he vriendje.
Je bent Belg, er bestaat geen land dat Vlaanderen heet.
Dus : aanpassen of opkrassen.

Ik kies voor opkrassen. Stuur ons dus maar naar terug naar ons land van herkomst (TIP : het ligt ten noordwesten van Wallonië, zo ergens tussen Nederland en Frankrijk ;) ) :mrgreen:

Groetjes,

Vreemdeling in eigen land.

The Paulus Experience
28 april 2004, 22:24
op die manier bestaat zo zogenaamde landverraad niet he vriendje.
Je bent Belg, er bestaat geen land dat Vlaanderen heet.
Dus : aanpassen of opkrassen.

Ik kies voor opkrassen. Stuur ons dus maar naar terug naar ons land van herkomst (TIP : het ligt ten noordwesten van Wallonië, zo ergens tussen Nederland en Frankrijk ;) ) :mrgreen:

Groetjes,

Vreemdeling in eigen land.

melodramatisch gewoonweg :mrgreen:

Peace
28 april 2004, 22:25
Vrienden,

Eens te meer verraadt het Blok ons land. Hun doel is België te vernietigen, dit weze duidelijk. En ondertussen de Belgen nog eens op te zadelen met 60 overbodige ministers.
Hebben ze ooit UW mening hierover gevraagd? Neen.
Dit is een regelrechte schande!

B.U.B. pleit voor een doorzichtiger staatsstructuur. Eén verenigd België, waarin alle Belgen samen hun problemen oplossen. Want dat verdienen wij. Wij verdienen een verenigd België. Wij verdienen ook respect, en de politiekers, die slimme mannen in Brussel, geven ons dat niet. Zij breken ons land af zonder ooit onze mening te vragen.

Met de B.U.B. zou het niet waar geweest zijn. Stem daarom B.U.B, want de anderen hebben al bewezen dat ze het niet kunnen.

www.belgischeunie.be

Jij slaagt er weer steeds in om mij aan het lachen te krijgen. :lol: :lol: :lol: :lol:

Metropolis
28 april 2004, 22:38
Inderdaad, een nobel doel. En dit is dan ook de ware reden waarom het regime het Vlaams Blok wil uitschakelen, desnoods via rechtbanken en andere antidemocratische middelen.

Ik vind het wel sterk dat jij (en samen met jou het hele Vlaams Blok) durft twijfelen aan het al dan niet democratisch zijn van de rechterlijke macht in ons land. Wat mij opvalt is dat het Blok het gerecht toejuicht als het arresten uitspreekt in hun voordeel, maar dat het als er een (overigens gegrond en gebaseerd op een duidelijke wet) vonnis wordt geveld dat hen in hun hemd zet, opeens twijfelt aan de onafhankelijkheid van het hele rechssysteem.
Een rechtbank = antidemocratisch: waar haal je het

abramis brama
28 april 2004, 22:43
melodramatisch gewoonweg :mrgreen:

Ja, he ? Ik heb er óók van genoten om het neer te typen. 8)

pielewuiter
28 april 2004, 22:44
Ik zeg U ondubbelzinnig : iedere Vlaming ligt het Vlaams Blok nauw aan het hart.


Marijke Dillen

waarom doet u dan niks aan de discriminatie van de gelegenheidsarbeiders ?

waarom doet u dan niks aan massale overtredingen op de sociale wetgeving ten nadele van de interim-arbeiders ?

u moet dringend een onderscheid gaan maken tussen zeggen dat ge iets gaat doen , en daadwerkelijk iets doen
aangezien jullie spreekwoord is ;
veel beloven en weinig geven doet de zotten in vreugde leven .........

lees het nog eens
niks hede gij al voor de kleine man gedaan ,
niks - nul - zero

abramis brama
28 april 2004, 22:48
Gefrustreerde pipo... :roll:

Vanuit de oppositie kan een partij hooguit suggesties doen, die dan nog bij de gratie van de meerderheid al dan niet aanvaard en besproken kunnen worden.

Ook in het parlement beperkt de rol van een oppositiepartij zich tot "voorstellen", "in vraag stellen" en "op het knopke duwen".

Al de zaken die u opsomt, zijn stuk voor stuk zaken waarvoor u niet moet gaan zagen bij een oppositiepartij, maar bij een meerderheidspartij. Als u waarlijk zo bekommerd bent om de zaken die u opsomt, zou U beter uw pijlen richten op diegenen die véél meer mogelijkheden tot hun beschikking hebben om er iets aan te doen, en dat tot nog toe NIET deden.

En stop nu met huilen. We hebben allemaal al goed genoeg gezien hoe zielig en selectief blind je bent... :P

luqje
29 april 2004, 13:49
Perceptie is toch iets raar hé. Staat die Robert Stevaert daar een beetje te kraaien, af en toe hoor je het woordje "gratis", regelmatig heeft hij het over "mensen" en meteen zijn er een hoop kiekens die vergeten dat de rode haan eigenlijk niks heeft om weg te geven. Hij pikt eerst ongezien een paar graantjes weg om er dan ééntje terug te leggen... en de kiekens... die zijn blij!

Weet je wat het VB ons kan bieden? Een realistische kijk op de zaken. Pas op, ik ben het niet zomaar met alles eens hoor, integendeel. Mvr. Coolen zou ik maar al te graag eens aan de oren trekken, figuurlijk dan, want ik hou nogal van praten. Trekken kan ook leuk zijn, maar als ik dan kan kiezen zou het niet aan haar oren zijn :)

Wat zegt het VB eigenlijk? Dat we last hebben met vreemdelingen die zich niet aanpassen aan onze levenswijze. Dat klopt toch! Dat we teveel vreemdelingen laten profiteren van onze sociale voorzieningen? Dat klopt toch ook! Wel, al dat geld dat ten onrechte naar mensen gaat die daar eigenlijk geen recht op hebben, al die extra kosten die voortvloeien uit het beperken van die overlast zou kunnen gebruikt worden om mensen van bij ons mee te helpen. De huidige machthebbers hebben daar anders overbeslist: zij varen een koers waarbij onze mensen moeten toezien hoe "vreemden" profiteren en de boel op stelten zetten. Het Vlaams Blok kan daar niks aan doen, want als ze teveel cijfers bovenhalen zijn het een bende racisten en worden ze veroordeeld!

Pielewuiter toch, denk er eventjes over na en vertel me wat er mis is met m'n stelling. Ik zou me kunnen vergissen hé. Ik ben per slot van rekening ook maar een simpele duif!

republikein
29 april 2004, 14:46
Je bent Belg, er bestaat geen land dat Vlaanderen heet.
Dus : aanpassen of opkrassen.Dus wij Vlamingen moeten ons aanpassen maar wanneer wij vragen aan de vreemdelingen om zich aan te passen dan zijn we rascistisch. Toch weer typisch dat zo een uitspraak van een belgiscist komt

Hans Verreyt
11 mei 2004, 17:56
u moet dringend een onderscheid gaan maken tussen zeggen dat ge iets gaat doen , en daadwerkelijk iets doen
aangezien jullie spreekwoord is ;
veel beloven en weinig geven doet de zotten in vreugde leven .........


Ik dnek dat er hier één partij heer en meester in is. Iedere dag een stortvloed van beloften die meestal eindigen in een sloganeske zin met op zijn minst het woord "gratise er in.

Zie ook naar de topics "waarom doet het vlaams blok nikske?"...

In het algemeen kan het Vlaams Blok enkel voorstellen, suggesties en opmerkingen geven. Wetgevend werk is er spijtig genoeg voor een oppositiepartij niet bij. En zolang het Vlaams Blok in de oppositie zit zal het oppositie moeten voeren en liefst zo goed mogelijk.

Seba
11 mei 2004, 17:58
u moet dringend een onderscheid gaan maken tussen zeggen dat ge iets gaat doen , en daadwerkelijk iets doen
aangezien jullie spreekwoord is ;
veel beloven en weinig geven doet de zotten in vreugde leven .........


Ik dnek dat er hier één partij heer en meester in is. Iedere dag een stortvloed van beloften die meestal eindigen in een sloganeske zin met op zijn minst het woord "gratise er in.

Zie ook naar de topics "waarom doet het vlaams blok nikske?"...

In het algemeen kan het Vlaams Blok enkel voorstellen, suggesties en opmerkingen geven. Wetgevend werk is er spijtig genoeg voor een oppositiepartij niet bij. En zolang het Vlaams Blok in de oppositie zit zal het oppositie moeten voeren en liefst zo goed mogelijk.

is dit een grap?

Herman Desmedt ©HD
12 mei 2004, 05:58
Ik dnek dat er hier één partij heer en meester in is. Iedere dag een stortvloed van beloften die meestal eindigen in een sloganeske zin met op zijn minst het woord "gratise er in.

Zie ook naar de topics "waarom doet het vlaams blok nikske?"...

In het algemeen kan het Vlaams Blok enkel voorstellen, suggesties en opmerkingen geven. Wetgevend werk is er spijtig genoeg voor een oppositiepartij niet bij. En zolang het Vlaams Blok in de oppositie zit zal het oppositie moeten voeren en liefst zo goed mogelijk.

is dit een grap?

Wil ik ook eens weten. Wordt het cordon zo strikt toegepast dat een wet van het VB geen kans maakt ?