PDA

View Full Version : gta VI


Jazeker
2 augustus 2009, 19:55
Net gespeeld op mijn pc... dat ding staat erger te blazen dan een stofzuiger. Maar het was wel op max resolutie.... heel mooi.

Metternich
2 augustus 2009, 19:59
Net gespeeld op mijn pc... dat ding staat erger te blazen dan een stofzuiger. Maar het was wel op max resolutie.... heel mooi.GTA 6? 8O

Omar Torrijos
2 augustus 2009, 20:25
puree, heb da ook gekocht..voor ne keer da ik een spelleke koop.. Fuck die online registratie, fuck de graphics...

Heb net een nieuwe laptop met de beste kaart in gekocht, en 't schokt als een tekenfilm uit de jaren "80. Heb het weggesmeten (online registratie: 1 keer, dan daarna nooit meer! oppassen dus!)

kiko
2 augustus 2009, 20:36
Denk dat je GTA IV bedoeld.

Leuk spel, goed gemaakt, ietwat overschat echter.

Mitgard
2 augustus 2009, 20:51
met mijn 256 mb grafische kaart kan ik geen nieuwe spellekes meer kopen. :-(

Svennies
2 augustus 2009, 20:53
Nen xbox kopen mijn beste, wij hebben hier twee 360'ers draaien....:lol::lol:

kiko
2 augustus 2009, 21:02
Wie speelt nu nog op een PC. Da's goed voor Pacman en World of Warcraft...

Consoles hebben de toekomst. Een miljard keer gemakkelijker en minder frustrerend dan een PC.

IronChef
2 augustus 2009, 21:13
Wie speelt nu nog op een PC. Da's goed voor Pacman en World of Warcraft...

Consoles hebben de toekomst. Een miljard keer gemakkelijker en minder frustrerend dan een PC.

Consoles zijn inderdaad gemakkelijker en minder frustrerend.

Soms zelfs te gemakkelijk. Veel spelletjes die het niveau van een arcadehal overstijgen heb ik nog niet gezien.
De fans van strategische spelletjes of rollenspellen blijven op hun honger zitten.

Consoles zijn ook minder flexibel. Tegenwoordig is dat al wat minder maar patches, updates en uitbreidingen zijn voor consoles moeilijker te verkrijgen of zelfs gewoonweg niet beschikbaar.

Omar Torrijos
2 augustus 2009, 21:14
Consoles zijn inderdaad gemakkelijker en minder frustrerend.

Soms zelfs te gemakkelijk. Veel spelletjes die het niveau van een arcadehal overstijgen heb ik nog niet gezien.
De fans van strategische spelletjes of rollenspellen blijven op hun honger zitten.

Consoles zijn ook minder flexibel. Tegenwoordig is dat al wat minder maar patches, updates en uitbreidingen zijn voor consoles moeilijker te verkrijgen of zelfs gewoonweg niet beschikbaar.

Da's waar.. Ik speel al jaren 1 spel af en toe en da's Medieval Total War.. vrij oud, maar die nieuwe spelen, daarvoor moet ge begot ne pc van 5000 euro kopen..

Svennies
2 augustus 2009, 21:29
Consoles zijn inderdaad gemakkelijker en minder frustrerend.

Soms zelfs te gemakkelijk. Veel spelletjes die het niveau van een arcadehal overstijgen heb ik nog niet gezien.
De fans van strategische spelletjes of rollenspellen blijven op hun honger zitten.

Zozo, nochtans zijn consoles wat betreft first person shooters moeilijker om te spelen dan bij een PC het geval is....

Nog nooit halo online gespeeld zeker.....

kiko
2 augustus 2009, 21:29
Soms zelfs te gemakkelijk. Veel spelletjes die het niveau van een arcadehal overstijgen heb ik nog niet gezien.
Ik ga er echt vanuit dat dit schertsend bedoeld is. Tenzij dat ze in jouw plaatselijke arcadehal Fall Out III hebben, of Bioshock, of Metal Gear Solid, of Ico.

De fans van strategische spelletjes of rollenspellen blijven op hun honger zitten.
Strategische spellen zijn er voldoende op console, maar toegegeven, dat is wel waar de PC in uitblinkt. Ik neem aan dat je met rollenspelen RPG's bedoelt, zo ja, er is een ruime keuze van RPG's op consoles.

IronChef
2 augustus 2009, 21:38
Zozo, nochtans zijn consoles wat betreft first person shooters moeilijker om te spelen dan bij een PC het geval is....

Dat hangt af van persoon tot persoon. Sommigen kunnen beter overweg met een gamepad dan met muis en toetsenbord. Anderen vinden het laatste dan weer veel gemakkelijker.
Er zijn zelfs mensen die met beide overweg kunnen...

Nog nooit halo online gespeeld zeker.....

Neen, dat heb ik nog niet gespeeld.

Svennies
2 augustus 2009, 21:50
Dat hangt af van persoon tot persoon. Sommigen kunnen beter overweg met een gamepad dan met muis en toetsenbord. Anderen vinden het laatste dan weer veel gemakkelijker.
Er zijn zelfs mensen die met beide overweg kunnen....

Met een muis én toestenbord is het makkelijker om te spelen....

Halo bestaat ook in PC vorm en is eveneens online te spelen op PC ...doch wordt dit spel niet gelinkt met de consoleversie op het online gebeuren omdat de PC speler bevoordeeld is wat het richten én raken betreft....

http://www.microsoft.com/games/halo/



Neen, dat heb ik nog niet gespeeld.

Dan mist U wat mijn beste,Halo 3 en cod4 ,fun verzekerd online....

IronChef
2 augustus 2009, 21:52
Ik ga er echt vanuit dat dit schertsend bedoeld is. Tenzij dat ze in jouw plaatselijke arcadehal Fall Out III hebben, of Bioshock, of Metal Gear Solid, of Ico.

Dat was inderdaad redelijk schertsend bedoeld, ja.

Strategische spellen zijn er voldoende op console, maar toegegeven, dat is wel waar de PC in uitblinkt. Ik neem aan dat je met rollenspelen RPG's bedoelt, zo ja, er is een ruime keuze van RPG's op consoles.

Ze hebben zelfs een aparte categorie: console RPG's. Wat neerkomt op RPG's voor kleine kindjes. Zoals het immens populaire pokémon.

Een titel met de klasse, kwaliteit en diepgang zoals bijvoorbeeld de Baldur's Gate reeks zul je op een console niet vinden.

From_Vlaanderen
2 augustus 2009, 21:54
Op mijn 1g ram schokte het ook muug.
Hier met 4gig heb ik het nog niet kunnen testen :-(

Dronkoers
2 augustus 2009, 21:56
Op mijn 1g ram schokte het ook muug.
Hier met 4gig heb ik het nog niet kunnen testen :-(

Ben je nu over luchtpistolen bezig?

From_Vlaanderen
2 augustus 2009, 22:00
Ben je nu over luchtpistolen bezig?

Neje, over PC's. Voor de verandering é.
Maar als het u niet stoort ik heb wel weer het een en het ander gedaan op luchtgebied hoor.

Mitgard
2 augustus 2009, 22:00
Neje, over PC's. Voor de verandering é.

ook interessant, hoor.

Svennies
2 augustus 2009, 22:00
Ze hebben zelfs een aparte categorie: console RPG's. Wat neerkomt op RPG's voor kleine kindjes. Zoals het immens populaire pokémon.

Een titel met de klasse, kwaliteit en diepgang zoals bijvoorbeeld de Baldur's Gate reeks zul je op een console niet vinden.

Ach zo morrowind,en Fable I en II zullen we dan maar gelijk vergeten zeker....

Om van kotor nog maar te zwijgen....

Of dit hier dat op komst is....
http://www.xboxworld.nl/media_file/3128?displaymode=popup

Of dit hier....

http://www.xboxworld.nl/media_file/2990?displaymode=popup

kiko
2 augustus 2009, 22:01
Ze hebben zelfs een aparte categorie: console RPG's. Wat neerkomt op RPG's voor kleine kindjes. Zoals het immens populaire pokémon.

Een titel met de klasse, kwaliteit en diepgang zoals bijvoorbeeld de Baldur's Gate reeks zul je op een console niet vinden.
He he he... grapjas... je bent me toch een sloeber he.

Fall Out 3, Mass Effect, Final Fantasy, Elder Scrolls, KOTOR... inderdaad, allemaal RPG's voor de kleine kindjes he :lol:

Dronkoers
2 augustus 2009, 22:01
Neje, over PC's. Voor de verandering é.
Maar als het u niet stoort ik heb wel weer het een en het ander gedaan op luchtgebied hoor.

Kermispistolen lijken me dan nog het interresantst ;-)

From_Vlaanderen
2 augustus 2009, 22:02
ook interessant, hoor.

Schieten is natuurlijk toffer, maar ge moet zo ook eens iets anders om handen hebben. Anders zou ik heel mijn pree erdoor schieten.

From_Vlaanderen
2 augustus 2009, 22:02
Kermispistolen lijken me dan nog het interresantst ;-)

Geweren, karabijnen als het maar lang is en in mijn schouder past.
Ik heb er dan nog eens een van mezelf, dus misschien daarom.

Jazeker
2 augustus 2009, 22:15
GTA 6? 8O

mijn excuses... moet uiteraard IV zijn.

Dronkoers
2 augustus 2009, 22:23
mijn excuses... moet uiteraard IV zijn.

Is die nu "erger" dan de euh...
vice city?

From_Vlaanderen
2 augustus 2009, 22:24
Is die nu "erger" dan de euh...
vice city?

In VC kon je tenminste nog armen en benen afschieten, dat gaan in San Andreas niet meer:-(.

Dronkoers
2 augustus 2009, 22:26
In VC kon je tenminste nog armen en benen afschieten, dat gaan in San Andreas niet meer:-(.

San Andreas :-D

Die bedoelde ik eigenlijk.

Ik vind die minder als hun voorgangers.

Ge moet op den duur echt teveel doen

From_Vlaanderen
2 augustus 2009, 22:27
San Andreas :-D

Die bedoelde ik eigenlijk.

Ik vind die minder als hun voorgangers.

Ge moet op den duur echt teveel doen

En al die negers.

Jazeker
2 augustus 2009, 22:31
Is die nu "erger" dan de euh...
vice city?

Op maximale resolutie op een 22 inch scherm... bangelijk gewoon. Ik ben nu nog maar gewoon wat aan het rondrijden om die verdomde nieuwe toetsaanslagen te leren... maar het is bangelijk mooi op 1680 bij 1050.

Dronkoers
2 augustus 2009, 22:32
En al die negers.

Schiet gij daar nie graag op? ;-)

From_Vlaanderen
2 augustus 2009, 22:33
Schiet gij daar nie graag op? ;-)

Ge zijt er zelf ene, al een geluk bestaan er mods om CJ wit te maken.

Verder maakt het mij niet veel uit. Ge hebt goeie en ge hebt slechte. Ik ben de goeie.

From_Vlaanderen
2 augustus 2009, 22:33
Op maximale resolutie op een 22 inch scherm... bangelijk gewoon. Ik ben nu nog maar gewoon wat aan het rondrijden om die verdomde nieuwe toetsaanslagen te leren... maar het is bangelijk mooi op 1680 bij 1050.

En wat steekt er in de case?:twisted:

Jazeker
2 augustus 2009, 22:34
In VC kon je tenminste nog armen en benen afschieten, dat gaan in San Andreas niet meer:-(.

Vice City had dan wel dat sfeertje he. Maar echt... qua looks kan SA niet toppen aan GTA 4 op de pc. 8O Het maakt er het boeltje natuurlijk wel moeilijker op. Als je moet sturen via het toetsenbord en de muis moet gebruiken om constant je invalshoek te bepalen... niet echt relaxed.

Svennies
2 augustus 2009, 22:34
Op maximale resolutie op een 22 inch scherm... bangelijk gewoon. Ik ben nu nog maar gewoon wat aan het rondrijden om die verdomde nieuwe toetsaanslagen te leren... maar het is bangelijk mooi op 1680 bij 1050.

Tja, moet je dat eens zien op een teeveke van een klein metertje wat scherm betreft....8O;-)

From_Vlaanderen
2 augustus 2009, 22:36
Vice City had dan wel dat sfeertje he. Maar echt... qua looks kan SA niet toppen aan GTA 4 op de pc. 8O Het maakt er het boeltje natuurlijk wel moeilijker op. Als je moet sturen via het toetsenbord en de muis moet gebruiken om constant je invalshoek te bepalen... niet echt relaxed.

Ik deed dat bij SA ook al. (bij het rijden dan)

Jazeker
2 augustus 2009, 22:38
En wat steekt er in de case?:twisted:

Nvidia 8800 GT ultra met 512 DDR3 MB.

Verder een AMD 64 bitter, 6400+, 4 gig geheugen.

Al veel miserie mee gehad maar als hij werkt dan werkt hij goed.

From_Vlaanderen
2 augustus 2009, 22:41
Nvidia 8800 GT ultra met 512 DDR3 MB.

Verder een AMD 64 bitter, 6400+, 4 gig geheugen.

Al veel miserie mee gehad maar als hij werkt dan werkt hij goed.

Hmn, ik peis dat mijn video kaart iets minder is. Weliswaar 512, maar van ATI.
Verder, zit er nog is vista op ook.:-(

Jazeker
2 augustus 2009, 22:54
Hmn, ik peis dat mijn video kaart iets minder is. Weliswaar 512, maar van ATI.
Verder, zit er nog is vista op ook.:-(

Desktop of laptop? En mja... Vista... dan vraagt ge derom he.

From_Vlaanderen
2 augustus 2009, 22:55
Desktop of laptop? En mja... Vista... dan vraagt ge derom he.

Desktop. Ook met een 22" wide.
Ik krijg een error als ik er XP op wil zetten.:?
(Enkel in mijn hobbykamer hangen schietschijven tegen de deur, dan beschadig ik de verf van mijn deur niet, als ik daar iets op tape).
Verkeerde upgeload.:-D.

Jazeker
2 augustus 2009, 22:58
Desktop. Ook met een 22" wide.
Ik krijg een error als ik er XP op wil zetten.:?

8O Heb je een originele cd?

From_Vlaanderen
2 augustus 2009, 22:59
8O Heb je een originele cd?

Van Vista wel.
Nog in het 'Ollandss oook..

Jazeker
2 augustus 2009, 23:02
Van Vista wel.
Nog in het 'Ollandss oook..

Ik heb geluk gehad... ik kreeg te horen dat mijn windows XP illegaal was. Heb dus net voor het uitkomen van Vista nog een Windows XP cd kunnen kopen. Al goed ook :?

From_Vlaanderen
2 augustus 2009, 23:05
Ik heb geluk gehad... ik kreeg te horen dat mijn windows XP illegaal was. Heb dus net voor het uitkomen van Vista nog een Windows XP cd kunnen kopen. Al goed ook :?

Chancaar, vind daar maar eens een degelijke van.

Jazeker
2 augustus 2009, 23:07
Chancaar, vind daar maar eens een degelijke van.

't was 144 euro... wil je hem kopen? (was wel win XP Pro)

From_Vlaanderen
2 augustus 2009, 23:15
't was 144 euro... wil je hem kopen? (was wel win XP Pro)

Watte 144 euro voor 700 mb, (daar koop ik over de 500 koppen voor mijn 30-30 voor :lol:.)

Jazeker
2 augustus 2009, 23:18
Watte 144 euro voor 700 mb, (daar koop ik over de 500 koppen voor mijn 30-30 voor :lol:.)

Het ging over XP Pro... kan je nu niet meer krijgen... je mag wel 500 euro betalen voor de ultima versie van Vista.

From_Vlaanderen
2 augustus 2009, 23:24
Het ging over XP Pro... kan je nu niet meer krijgen... je mag wel 500 euro betalen voor de ultima versie van Vista.

Voor dat geld ga ik ze zelf niet trekken, want dan heb ik een stijve arm.
280 .308 win match kogels (alsof ik die ooit ga kopen:lol: :rofl:)
Er is een grens.

Zwartengeel
3 augustus 2009, 05:19
puree, heb da ook gekocht..voor ne keer da ik een spelleke koop.. Fuck die online registratie, fuck de graphics...

Heb net een nieuwe laptop met de beste kaart in gekocht, en 't schokt als een tekenfilm uit de jaren "80. Heb het weggesmeten (online registratie: 1 keer, dan daarna nooit meer! oppassen dus!)

Moet je mij niet vertellen. Ik heb hier thuis enkele andere spellen die rond dezelfde tijd of zelfs nog iets later dan GTA IV uitgekomen zijn (Sacred 2, Fallout 3, Empire Total War) en die kan ik met mijn nieuwe systeem (Core2 E8500, nVidia GTX 275 (896 MB) en 4 GB RAM - XP spreekt slechts 3.25 GB aan) allemaal met alle schermopties op maximum spelen in 1280*1024. Bij GTA IV daarentegen moet ik met dat systeem dus nu nog altijd de grafische instellingen een stuk naar beneden schroeven, stel je voor zeg... :?