PDA

View Full Version : anderlecht zag het zitten


born2bewild
19 augustus 2009, 22:44
"We willen Europa doen schrikken"
mwhoeha

belofte nagekomen

zo'n pak rammel maakt van een ordinaire dag een superdag
Elke Vlaamse voetballiefhebber bij zijn volle zinnen geniet hier dubbel van, als Vlaming en als liefhebber van goed voetbal



daar staan ze nu, francofone dikke nekken met louis vitton sjakoske

hopelijk geraken die bourgeois potstampers nooit uit de put

Txiki
20 augustus 2009, 10:36
wat valt er eigenlijk te lachen? In de Belgische competitie staan ze eerste met 9 op 9. Op Europees niveau stellen ze niks voor. Hoe slecht is de rest dan?

Zwartengeel
20 augustus 2009, 18:09
Was er gisteren voetbal misschien? ;-)

born2bewild
20 augustus 2009, 20:25
wat valt er eigenlijk te lachen? In de Belgische competitie staan ze eerste met 9 op 9. Op Europees niveau stellen ze niks voor. Hoe slecht is de rest dan?

en Txiki ziet daar de humor niet van in? 8O

born2bewild
21 augustus 2009, 12:10
L'Equipe: " In alle geval wordt het moeilijk om dinsdag niet te scoren in het Constant Vanden Stockstadion.'
:lol::lol:

vlijmscherp
21 augustus 2009, 12:12
Belgische voetbal zit op z'n gat, resultaat: veel media-aandacht.

Belgische basketbal doet het uitstekend (-16 jarige meisjes zilver op EK en Nationale Heren spelen volgende week kwalitificatiematchen voor het EK tegen Frankrijk), resultaat: media negeren compleet.

Txiki
21 augustus 2009, 12:15
en Txiki ziet daar de humor niet van in? 8O

Vroeger nog wel, nu niet meer. Omdat het in feite altijd hetzelfde liedje is. In de sport, in politiek, economie, berichtgeving: altijd nep, show, leugens, kerstverpakking... en dat blijft maar duren. Hoog tijd dat voor de val van Rome.

Knipp
21 augustus 2009, 12:25
Lyon rocks ! Meer is het niet ...

born2bewild
21 augustus 2009, 23:28
Lyon rocks ! Meer is het niet ...

och, lyon is amper uit verlof terug. Anderlecht had al momentum te pakken.
Enfin, dat dachten ze.
mwhoeha

Cisalpina
22 augustus 2009, 06:39
Onlangs Stijn Stijnen nog horen zeggen: "er bestaat geen klein grut meer in Europa", niet beseffende dat dezer dagen de Belgische voetbalclubs zelf tot het klein grut behoren.:roll:

Volgens mij bekijken mannen als Stijnen en Vanden Stock nooit eens een wedstrijd uit de Spaanse of Engelse competitie, anders zouden hun uitspraakjes wel wat bescheidener zijn.

BigF
22 augustus 2009, 09:14
Was er nu echt iemand te vinden die geloofde dat Anderlecht iets kon gaan doen op Lyon?
Verliezen op Lyon is geen schande.
Het met 5-1 doen eigenlijk wel maar het grote punt is; hoe grappig ik als Standard-suppo die uitslag ook vind, ik had Anderlecht toch liever door zien gaan.
Beetje belachelijk ook hoor, al dat commentaar nu. En dan vooral dat eeuwige gezeik dat het Belgisch voetbal niks voorstelt.
Als Anderlecht tegen een haalbare tegenstrever was uitgekomen hadden ze misschien in de CL wel iets kunnen forceren (een nipte tweede ronde bv) en dan had niemand meer staan roepen dat ons voetbal niks voorstelt.

Ma soit, dit is eigenlijk al veel te veel getyp in een Anderlecht-draad.
Standard zal het in Belgische eentje moeten doen.

Cisalpina
22 augustus 2009, 11:31
Beetje belachelijk ook hoor, al dat commentaar nu.

Belachelijker lijken me die opgeblazen uitspraken zoals die van Vanden Stock die we elk jaar bij het begin van de Europese toernooien weer te horen krijgen. Hoe zwak moet een tegenstander trouwens zijn om haalbaar te worden voor Anderlecht, Brugge of Genk?

Zelf ben ik supporter van Barcelona. Je bent zeker bekend met hun manier van voetballen en met het feit dat ze vorig seizoen alles gewonnen hebben wat er te winnen viel. Zondag komt daar normaal gezien nog de Spaanse supercup bij. Financieel is Barcelona andere koek dan Anderlecht of Standard, maar ik wil er toch op wijzen dat het vorig jaar de CL-finale won met 7 spelers van eigen kweek. Deze week nog kreeg een jeugdspeler een profcontract (afkoopsom 75 miljoen euro). Dát is iets waarvoor onze Belgische clubs ook kunnen kiezen als ze zouden willen.

born2bewild
25 augustus 2009, 20:20
't wordt weer een mooie avond :-)

Txiki
25 augustus 2009, 20:36
Het eeuwige gezeik dat het Belgisch voetbal niks voorstelt :lol:

born2bewild
25 augustus 2009, 20:42
de scheidsrechters verdienen te veel tegenwoordig.
Die mannen hebben geen leningen meer nodig

Monocle
27 augustus 2009, 17:26
Was er nu echt iemand te vinden die geloofde dat Anderlecht iets kon gaan doen op Lyon?
Verliezen op Lyon is geen schande.
Het met 5-1 doen eigenlijk wel maar het grote punt is; hoe grappig ik als Standard-suppo die uitslag ook vind, ik had Anderlecht toch liever door zien gaan.
Beetje belachelijk ook hoor, al dat commentaar nu. En dan vooral dat eeuwige gezeik dat het Belgisch voetbal niks voorstelt.
Als Anderlecht tegen een haalbare tegenstrever was uitgekomen hadden ze misschien in de CL wel iets kunnen forceren (een nipte tweede ronde bv) en dan had niemand meer staan roepen dat ons voetbal niks voorstelt.

Ma soit, dit is eigenlijk al veel te veel getyp in een Anderlecht-draad.
Standard zal het in Belgische eentje moeten doen.


Bwa ... op 22 november 2001 versloeg club brugge Lyon met 4-1 thuis... om dan op hun beurt daar te gaan verliezen met 3-0.
Wat ik eigelijk wil zeggen is dat in voetbal alles mogelijk is ... een wedstrijd moet nog altijd gespeeld worden.

Jedd
30 augustus 2009, 15:34
Bwa ... op 22 november 2001 versloeg club brugge Lyon met 4-1 thuis... om dan op hun beurt daar te gaan verliezen met 3-0.
Wat ik eigelijk wil zeggen is dat in voetbal alles mogelijk is ... een wedstrijd moet nog altijd gespeeld worden.

het Lyon van toen was niet de 11-de rijkste club van Europa.

het verhaal van Lyon is het verhaal van de champions league : de ploegen die erin raken worden steeds rijker en vergroten de kloof steeds verder.


En een Standard dat van geen kanten draait gaat zich ook serieus blameren. Jammer genoeg. Standard zit momenteel met het probleem dat andere Belgische toppers ook hebben : onze competitie staat zo laag aangeschreven dat goede spelers gewoon niet eens willen afkomen : ze spelen nog liever voor een lager loon in een andere competitie, omdat ze weten dat ze zich hier "begraven". Op die manier kan Standard zich niet eens versterken om gewapend te zijn voor de champions league, en dat terwijl ze na de verkoop van Fellaini echt wel een beetje overschot aan financiële middelen hebben. Geld is geen issue, 't is de competitie waarin ze spelen die hen nekt

Vorenus
30 augustus 2009, 15:36
Het Bosman-arrest was het einde voor het Belgische voetbal.

Havana
31 augustus 2009, 09:31
Het Bosman-arrest was het einde voor het Belgische voetbal.

²