PDA

View Full Version : Hoeveel staan er al op je negeerlijst ?


The Syndrome
21 augustus 2009, 17:06
De posts van sommigen zijn echt te gruwelijk voor woorden , negeerlijsten zijn een must.
Ik merk echter dat sommigen die op mijn NL staan nog steeds schijnen te reageren op mijn posts , zoiets van ik verstuur reactie , anderhalve minuut staat eronder " gebruiker x staat op je negeerlijst " , op een ander onderwerp t'zelfde maar dan met gebruiker y.
Om die personen te ontlasten van vruchteloze inspanningen hier mijn black list :abou anis, alice,andro,anotherjack,dejohan,filosoof,firestone ,flanelcondoom,ironchef,kallikles,koppijn,marker,p arcifal,pieke,pietje,raf,ribke,sdx,tavek,the dude.

Andro
21 augustus 2009, 17:10
Geen enkele!

Firestone
21 augustus 2009, 17:10
De posts van sommigen zijn echt te gruwelijk voor woorden , negeerlijsten zijn een must.
Ik merk echter dat sommigen die op mijn NL staan nog steeds schijnen te reageren op mijn posts , zoiets van ik verstuur reactie , anderhalve minuut staat eronder " gebruiker x staat op je negeerlijst " , op een ander onderwerp t'zelfde maar dan met gebruiker y.
Om die personen te ontlasten van vruchteloze inspanningen hier mijn black list :abou anis, alice,andro,anotherjack,dejohan,filosoof,firestone ,flanelcondoom,ironchef,kallikles,koppijn,marker,p arcifal,pieke,pietje,raf,ribke,sdx,tavek,the dude.:cheer:

Vraag me wel af waaraan ik deze grote eer verdiend heb, mijn lieve oude vriend!

Wil je overigens nog eens een blog in mijn naam opstarten? :-P

Johan Bollen
21 augustus 2009, 17:15
Hoeveel zouden er op Jezus negeerlijst staan, Syndroom? Ik vermoed evenveel als op de mijne of die van Andro.

filosoof
21 augustus 2009, 17:18
De posts van sommigen zijn echt te gruwelijk voor woorden , negeerlijsten zijn een must.
Ik merk echter dat sommigen die op mijn NL staan nog steeds schijnen te reageren op mijn posts , zoiets van ik verstuur reactie , anderhalve minuut staat eronder " gebruiker x staat op je negeerlijst " , op een ander onderwerp t'zelfde maar dan met gebruiker y.
Om die personen te ontlasten van vruchteloze inspanningen hier mijn black list :abou anis, alice,andro,anotherjack,dejohan,filosoof,firestone ,flanelcondoom,ironchef,kallikles,koppijn,marker,p arcifal,pieke,pietje,raf,ribke,sdx,tavek,the dude.

:cheer:

Vraag me wel af waaraan ik deze grote eer verdiend heb, mijn lieve oude vriend!

Wil je overigens nog eens een blog in mijn naam opstarten? :-P

:cheer: We kunnen een vzw oprichten :rofl:

filosoof
21 augustus 2009, 17:20
Geen enkele!idem

Daimanta
21 augustus 2009, 17:21
Ik sta op niemands negeerlijst :D

Johan Bollen
21 augustus 2009, 17:21
:cheer: We kunnen een vzw oprichten :rofl:Ik krijg zin om ook op die lijst te staan. :cry: Wat moet ik daarvoor doen?

Firestone
21 augustus 2009, 17:23
Ik sta op niemands negeerlijst :DDat kan je toch niet weten?

Firestone
21 augustus 2009, 17:23
Ik krijg zin om ook op die lijst te staan. :cry: Wat moet ik daarvoor doen?Tipje uit het verleden:

ga naar een thread over de evolutietheorie en bespreek de verschillende soorten katachtigen of de verschillende soorten hondachtigen!

The Syndrome
21 augustus 2009, 17:32
Ik krijg zin om ook op die lijst te staan. :cry: Wat moet ik daarvoor doen?
Ik negeer u al genoeg in morele zin ;-)

Johan Bollen
21 augustus 2009, 17:38
Ik negeer u al genoeg in morele zin ;-)Ik weet wel dat het geweten dat ik u poog te 'schoppen' doorheen een dikke laag hoogmoed en een afgestompte logica heen moet. Maar ik wil een verdwaalde mens niet negeren.

manta
21 augustus 2009, 17:43
Ik kan dit topic niet volgen want iedereen staat hier op m'ne negeerlijst ... ;-)

Derk de Tweede
21 augustus 2009, 17:47
http://www.rpasite.be/Max%20-%20niemand%20voorkant.jpg

Flanelcondoom
21 augustus 2009, 17:49
Porpo en Syndrome negeren mij.

SDX
21 augustus 2009, 17:57
Wat doet dat (forum) 'syndroom' eigenlijk op een forum? :mrgreen:

Tip; gooi iedereen derop, lekker rustig, kan je tegen jezelf lullen, heb je altijd gelijk - alhoewel. ;-)

The Syndrome
21 augustus 2009, 17:59
ik kan hier precies niet veel posts lezen , een mens doet zichzelf wat aan :-(

Pølle
21 augustus 2009, 18:00
Om die personen te ontlasten van vruchteloze inspanningen hier mijn black list :abou anis, alice,andro,anotherjack,dejohan,filosoof,firestone ,flanelcondoom,ironchef,kallikles,koppijn,marker,p arcifal,pieke,pietje,raf,ribke,sdx,tavek,the dude.

Waarom wil je zoveel personen negeren??

Ik negeer welgeteld 1 iemand. Sinds gisteren.

Firestone
21 augustus 2009, 18:02
Ik negeer voortaan iedereen die niet op de negeerlijst van The Syndrome staat.

Pølle
21 augustus 2009, 18:07
Om die personen te ontlasten van vruchteloze inspanningen hier mijn black list :abou anis, alice,andro,anotherjack,dejohan,filosoof,firestone ,flanelcondoom,ironchef,kallikles,koppijn,marker,p arcifal,pieke,pietje,raf,ribke,sdx,tavek,the dude.

Moet een machtig zicht geven om even door de forumthread te scrollen.

420yeahbaby
21 augustus 2009, 18:09
Ik sta er nog niet bij Syndrome? haha

Hier ook niemand op de negeerlijst.
...
Was voor veiligheid gaan kijken, en klopt... niemand!
Wel gelijk drie mensen aan mijn friendslist toegevoegd!

Twijfel nog of ik flanelencondoom eraan zou toevoegen (friendlist), zo'n slimme jongen he!
En dan soms... denk ik... "allez man, zo onmenselijk" :)

Pølle
21 augustus 2009, 18:09
ik kan hier precies niet veel posts lezen , een mens doet zichzelf wat aan :-(

Fixed:

Wat doet dat (forum) 'syndroom' eigenlijk op een forum? :mrgreen:

Tip; gooi iedereen derop, lekker rustig, kan je tegen jezelf lullen, heb je altijd gelijk - alhoewel. ;-)

Derk de Tweede
21 augustus 2009, 18:09
Ik negeer voortaan iedereen die niet op de negeerlijst van The Syndrome staat.

8O :-(

IronChef
21 augustus 2009, 18:29
ironchef

:mrgreen:

redwasp
21 augustus 2009, 18:42
vrede,

als je twee keer op een negeerlijst staat, is dat dan een dubbele negatie?

vrede,

redwasp

Maximus Aurelius
21 augustus 2009, 18:45
Ik sta op niemands negeerlijst :D



hoe kun jij dat nu weten? 8O

redwasp
21 augustus 2009, 18:46
vrede,

ik negeer vanaf nu iedereen die zichzelf niet negeert.

vrede,

redwasp

ps. zo kom ik als volbloedhomo toch nog in de buurt van het coiffeurschap

Maximus Aurelius
21 augustus 2009, 18:49
Waarom wil je zoveel personen negeren??

Ik negeer welgeteld 1 iemand. Sinds gisteren.



8-)

rikbe
21 augustus 2009, 19:17
ik kan hier precies niet veel posts lezen , een mens doet zichzelf wat aan :-(
8O8O8O
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
Lang geleden dat ik nog zo gelachen heb.
Is dat aangeboren of heeft hij ervoor gestudeerd?
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

van Maerlant
21 augustus 2009, 19:18
Eentje.

Starkad
21 augustus 2009, 19:23
0,0 .

Negeren, dat lijkt sterk op het woordje neger... De beide woordjes vind ik maar niks. Maar samen in een zin kloppen ze dan weer wel :-)

system
21 augustus 2009, 19:26
Geen enkele!

Proficiat.

Johan Bollen
21 augustus 2009, 19:34
Ik negeer voortaan iedereen die niet op de negeerlijst van The Syndrome staat.

:cry:

Johan Bollen
21 augustus 2009, 19:36
8O8O8O
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
Lang geleden dat ik nog zo gelachen heb.
Is dat aangeboren of heeft hij ervoor gestudeerd?
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:Ik zal u quoten, zodat hij uw vraag kan lezen.

rikbe
21 augustus 2009, 19:39
Om op zijn vraag te antwoorden (antwoord dat hij toch niet kan lezen :rofl:) niemand, om de volgende redenen:
-zelfs de grootste idioot kan mogelijk ooit iets interessant schrijven. Bijvoorbeeld deze draad. :lol:
-als iets me niet interesseert skip ik het, geen negeerlijst voor nodig

redwasp
21 augustus 2009, 20:09
vrede,

zo veel mensen negeren en daar op de koop toe een topic over starten. is het de bedoeling dat negeren opvalt? is dat dan nog negeren?

vrede,

redwasp

rikbe
21 augustus 2009, 20:17
vrede,

zo veel mensen negeren en daar op de koop toe een topic over starten. is het de bedoeling dat negeren opvalt? is dat dan nog negeren?

vrede,

redwasp

en dan klagen dat er bijna niemand antwoord... :rofl:

420yeahbaby
21 augustus 2009, 20:20
@Redwasp,

Mag ik u vragen waarom U altijd met "vrede" begint en met "vrede" afsluit? :D

The Syndrome
21 augustus 2009, 20:52
vrede,

zo veel mensen negeren en daar op de koop toe een topic over starten. is het de bedoeling dat negeren opvalt? is dat dan nog negeren?

vrede,

redwasp
Vrede ,

Kwestie dat ze niet meer moeten reageren op mijn posts .
Vrede,

The Syndrom

JuBiLaTe
21 augustus 2009, 21:02
@Redwasp,

Mag ik u vragen waarom U altijd met "vrede" begint en met "vrede" afsluit? :D

D�*t ...... heb ik me ook al afgevraagd, redwasp......?

Maximus Aurelius
21 augustus 2009, 21:05
Hij negeert jullie gewoon... :-)

manta
21 augustus 2009, 21:10
@Redwasp,

Mag ik u vragen waarom U altijd met "vrede" begint en met "vrede" afsluit? :D

Hoort bij de construct ...;-)

Dronkoers
21 augustus 2009, 23:07
De posts van sommigen zijn echt te gruwelijk voor woorden , negeerlijsten zijn een must.
Ik merk echter dat sommigen die op mijn NL staan nog steeds schijnen te reageren op mijn posts , zoiets van ik verstuur reactie , anderhalve minuut staat eronder " gebruiker x staat op je negeerlijst " , op een ander onderwerp t'zelfde maar dan met gebruiker y.
Om die personen te ontlasten van vruchteloze inspanningen hier mijn black list :abou anis, alice,andro,anotherjack,dejohan,filosoof,firestone ,flanelcondoom,ironchef,kallikles,koppijn,marker,p arcifal,pieke,pietje,raf,ribke,sdx,tavek,the dude.

op 1 maand en +150 posts heb jij al 20 personen op uw negeerlijst? 8O

Ik heb overlaatst iedereen van de negeerlijst gezwiert... uiteindelijk wou hun posts toch lezen ;-)

toccata
21 augustus 2009, 23:18
Er heeft er maar 1 ooit opgestaan end dat was magni met zijn gigantische onderschriften en dat was omdat mijn computer er raar van ging doen, nu niemand dus, ik hou immers van iedereen:-D

filosoof
21 augustus 2009, 23:22
Vrede ,

Kwestie dat ze niet meer moeten reageren op mijn posts .
Vrede,

The SyndromZodat je alles uit je botten kan slaan zonder tegenspraak ? :lol:Morgen scheren we gratis:rofl: Keep on dreaming.

Dronkoers
21 augustus 2009, 23:22
Er heeft er maar 1 ooit opgestaan end dat was magni met zijn gigantische onderschriften en dat was omdat mijn computer er raar van ging doen, nu niemand dus, ik hou immers van iedereen:-D

Bij mij eens de hele mod-kudde... en ook nog Raf, Jazeker, Vorenus...
De laatste drie waren puur voor de tenendraad, omdat afbeeldingen blokkeren teveel werd ;-)

Jedd
21 augustus 2009, 23:24
Wil je overigens nog eens een blog in mijn naam opstarten? :-P

is forummer van de week niet genoeg ? 8O

SDX
21 augustus 2009, 23:36
is forummer van de week niet genoeg ? 8O

Week? :lol:

buurman
21 augustus 2009, 23:40
Ik krijg zin om ook op die lijst te staan. :cry: Wat moet ik daarvoor doen?
Wees jezelf maar. Het zal er wel van komen.

buurman
21 augustus 2009, 23:41
De posts van sommigen zijn echt te gruwelijk voor woorden , negeerlijsten zijn een must.
Ik merk echter dat sommigen die op mijn NL staan nog steeds schijnen te reageren op mijn posts , zoiets van ik verstuur reactie , anderhalve minuut staat eronder " gebruiker x staat op je negeerlijst " , op een ander onderwerp t'zelfde maar dan met gebruiker y.
Om die personen te ontlasten van vruchteloze inspanningen hier mijn black list :abou anis, alice,andro,anotherjack,dejohan,filosoof,firestone ,flanelcondoom,ironchef,kallikles,koppijn,marker,p arcifal,pieke,pietje,raf,ribke,sdx,tavek,the dude.
Nu gaan ze in hun gat gebeten zijn, hoor:lol:

straddle
21 augustus 2009, 23:43
Nobody on my list.

En Willem zegt dat hij me op de negeer heeft gezet. :-)

.

buurman
21 augustus 2009, 23:45
Ik kan dit topic niet volgen want iedereen staat hier op m'ne negeerlijst ... ;-)

Voorlopig staan er nog maar 17 personen op mijn negeerlijst, maar ik denk die wel nog wat meer te vullen...Het loopt hier toch wel dikwijls de spuigaten uit, hé ! Zoveel slechte wil, en domme blindheid geconcentreerd op één forum ?! Hopelijk is dit geen representatief voorbeeld van de Vlaamse bevolking, want anders kan je er evengoed een atoombom op gooien !:lol:

Dronkoers
21 augustus 2009, 23:47
Voorlopig staan er nog maar 17 personen op mijn negeerlijst, maar ik denk die wel nog wat meer te vullen...Het loopt hier toch wel dikwijls de spuigaten uit, hé ! Zoveel slechte wil, en domme blindheid geconcentreerd op één forum ?! Hopelijk is dit geen representatief voorbeeld van de Vlaamse bevolking, want anders kan je er evengoed een atoombom op gooien !:lol:

Da is toch ambetant, zo konstant moeten lezen van "deze post is geblokkeerd omdat deze persoon op u negeelijst staat"?

SDX
21 augustus 2009, 23:48
Da is toch ambetant, zo konstant moeten lezen van "deze post is geblokkeerd omdat deze persoon op u negeelijst staat"?

Daar wordt een mens pas nieuwsgierig van, toch?;-)

lantjes
21 augustus 2009, 23:49
eentje, Arf, omdat die er een sport van maakt anderen te helpen bannen.

Kan je het ergens zien of je zelf op iemand zijn lijstje voorkomt?

Dronkoers
21 augustus 2009, 23:50
Daar wordt een mens pas nieuwsgierig van, toch?;-)

Als ik ooit zoveel mensen in m'n lijst heb, blijf ik liever weg van hier ze ;-)

buurman
21 augustus 2009, 23:51
Da is toch ambetant, zo konstant moeten lezen van "deze post is geblokkeerd omdat deze persoon op u negeelijst staat"?
Ik laat ze er niet lang opstaan. Het is zo van : " die klootzak heb ik vanavond geen zin om te lezen, dat zie ik binnen een dag of 2 wel eens - of nooit.

SDX
21 augustus 2009, 23:52
Als ik ooit zoveel mensen in m'n lijst heb, blijf ik liever weg van hier ze ;-)

Iets in die aard suggereerde ik ook al, maar anders geformuleerd. :lol:

buurman
21 augustus 2009, 23:52
eentje, Arf, omdat die er een sport van maakt anderen te helpen bannen.

Kan je het ergens zien of je zelf op iemand zijn lijstje voorkomt?
Dat zou ik ook wel willen weten ? En waar dienen vriendenlijsten voor eigenlijk ?

Dronkoers
21 augustus 2009, 23:53
Ik laat ze er niet lang opstaan. Het is zo van : " die klootzak heb ik vanavond geen zin om te lezen, dat zie ik binnen een dag of 2 wel eens - of nooit.

:-D

Da's gelijk ik dus :p

"nu is het genoeg geweest, maar als we een andere pagina beginnen, gaan ze er terug uit " ;-)

filosoof
21 augustus 2009, 23:54
Voorlopig staan er nog maar 17 personen op mijn negeerlijst, maar ik denk die wel nog wat meer te vullen...Het loopt hier toch wel dikwijls de spuigaten uit, hé ! Zoveel slechte wil, en domme blindheid geconcentreerd op één forum ?! Hopelijk is dit geen representatief voorbeeld van de Vlaamse bevolking, want anders kan je er evengoed een atoombom op gooien !:lol:
Voorlopig staan er nog maar 17 personen op mijn negeerlijst
Geregistreerd: 17 August 2009
17 personen op enkele dagen:roll:
Men zou gaan denken dat die hier minder nieuw is dan hij ons wil doen geloven.

Dronkoers
21 augustus 2009, 23:54
De allerlaatste die erop vliegt, is Firestone... omdat ze dat maar al te graag heeft dat ik haar negeer :-P

lantjes
21 augustus 2009, 23:55
Ik laat ze er niet lang opstaan. Het is zo van : " die klootzak heb ik vanavond geen zin om te lezen, dat zie ik binnen een dag of 2 wel eens - of nooit.

'k ben eerder van het type "eens in mijn rapen gescheten kan je voor de rest van uw dagen de pot op"....:oops:

born2bewild
22 augustus 2009, 00:00
Dat zou ik ook wel willen weten ? En waar dienen vriendenlijsten voor eigenlijk ?

om te laten zien dat je beschikbaar bent.
probeer eens.


Een alternatieve wijze is uw bloot gat aan het publiek laten zien

SDX
22 augustus 2009, 00:02
om te laten zien dat je beschikbaar bent.
probeer eens.


Een alternatieve wijze is uw bloot gat aan het publiek laten zien

Ik heb geen last meer van dat bloot gat, maar als ie nou es het lef zou hebben om zn eigen bloot gat derop te zetten...8-)

The Syndrome
22 augustus 2009, 10:37
Praha staat er ook al op .
Ge kunt hier zelfs bannelingen op je negeerlijst zetten :-D
De fruitvlieg staat op de mongolenlijst :lol:
i'snt this amazing 8-)

Maximus Aurelius
22 augustus 2009, 10:49
Syndroom, mag ik er niet bij, op uw negeerlijst?

Jantje
22 augustus 2009, 10:59
De posts van sommigen zijn echt te gruwelijk voor woorden , negeerlijsten zijn een must.
Ik merk echter dat sommigen die op mijn NL staan nog steeds schijnen te reageren op mijn posts , zoiets van ik verstuur reactie , anderhalve minuut staat eronder " gebruiker x staat op je negeerlijst " , op een ander onderwerp t'zelfde maar dan met gebruiker y.
Om die personen te ontlasten van vruchteloze inspanningen hier mijn black list :abou anis, alice,andro,anotherjack,dejohan,filosoof,firestone ,flanelcondoom,ironchef,kallikles,koppijn,marker,p arcifal,pieke,pietje,raf,ribke,sdx,tavek,the dude.

Ik negeer voortaan iedereen die niet op de negeerlijst van The Syndrome staat.

Syndrome wil je dus A.U.B Jantje op je negeerlijst zetten, want anders word ik genegeerd door de slimste persoon hier op het forum.


Ik heb trouwens zelf niemand op mijn negeerlijst staan, veel moeite om iemand te negeren als deze onzin begint te verkopen is het immers niet.
Lees gewoon zijn/haar postings niet en reageer er zeker niet op.

Wie een negeerlijst nodig heeft is gewoon een persoon zonder zelfdiscipline of karakter.

Enkel kleuters werken met het systeem van ik ben boos op jou en wil je dus niet meer kunnen zien of horen.
Volwassen mensen vermijden ruzies door zelf hun mond te houden als het nodig is.

Weezer
22 augustus 2009, 11:10
Ik heb overlaatst iedereen van de negeerlijst gezwiert... uiteindelijk wou hun posts toch lezen ;-)

²

Alhoewel het er maar ééntje was bij mij.

born2bewild
22 augustus 2009, 11:13
Ik heb geen last meer van dat bloot gat, maar als ie nou es het lef zou hebben om zn eigen bloot gat derop te zetten...8-)

zo een met veel haar op zeker

The Syndrome
22 augustus 2009, 12:47
Syndroom, mag ik er niet bij, op uw negeerlijst?
Ik heb er de caféfilosofen die beweren dat iets bewezen is zonder een bewijs te geven zoals message hoomer en arouet ook al bijgezet .
Ge zijt te laat , vol is vol.

Andro
22 augustus 2009, 12:49
Proficiat.

Vrij gemakkelijk hoor, gewoon je schouders ophalen.

Maximus Aurelius
22 augustus 2009, 12:49
Ik heb er de caféfilosofen die beweren dat iets bewezen is zonder een bewijs te geven zoals message hoomer en arouet ook al bijgezet .
Ge zijt te laat , vol is vol.



Kom nou. Ik ben zeker dat als je goed duwt, ik er ook nog bij kan! Show us how a big guy you are!

The Syndrome
22 augustus 2009, 12:52
Kom nou. Ik ben zeker dat als je goed duwt, ik er ook nog bij kan! Show us how a big guy you are!
Jamaar hela , ik kan hier nog maar 12 % van de posts lezen :-(

manta
22 augustus 2009, 13:27
²

Alhoewel het er maar ééntje was bij mij.

Ah , kunt ge m'n posts nu terug lezen ??? :mrgreen:

Weezer
22 augustus 2009, 15:22
Dit bericht is verborgen omdat die zeikerd opnieuw op je negeerlijst staat


:mrgreen:
(t'is maar om te lachen heh)

manta
22 augustus 2009, 15:24
:mrgreen:
(t'is maar om te lachen heh)

da weet ik , maar zelfs al zou iemand het menen zou'k er nog mee kunnen lachen ... ;-)

Sywen
22 augustus 2009, 15:38
De posts van sommigen zijn echt te gruwelijk voor woorden , negeerlijsten zijn een must.
Ik merk echter dat sommigen die op mijn NL staan nog steeds schijnen te reageren op mijn posts , zoiets van ik verstuur reactie , anderhalve minuut staat eronder " gebruiker x staat op je negeerlijst " , op een ander onderwerp t'zelfde maar dan met gebruiker y.
Om die personen te ontlasten van vruchteloze inspanningen hier mijn black list :abou anis, alice,andro,anotherjack,dejohan,filosoof,firestone ,flanelcondoom,ironchef,kallikles,koppijn,marker,p arcifal,pieke,pietje,raf,ribke,sdx,tavek,the dude.

de meeste die je daar vermeld hebben ook al een paar keer op mijn negeerlijst gestaan, nu staan er maar 2 op

Ambiorix
22 augustus 2009, 22:14
De posts van sommigen zijn echt te gruwelijk voor woorden , negeerlijsten zijn een must.
Ik merk echter dat sommigen die op mijn NL staan nog steeds schijnen te reageren op mijn posts , zoiets van ik verstuur reactie , anderhalve minuut staat eronder " gebruiker x staat op je negeerlijst " , op een ander onderwerp t'zelfde maar dan met gebruiker y.
Om die personen te ontlasten van vruchteloze inspanningen hier mijn black list :abou anis, alice,andro,anotherjack,dejohan,filosoof,firestone ,flanelcondoom,ironchef,kallikles,koppijn,marker,p arcifal,pieke,pietje,raf,ribke,sdx,tavek,the dude.

ik wil er ook wel op

Pieke
22 augustus 2009, 22:49
ik vraag me af waarom ik erop sta

volgens mij is dat iets dat nazindert uit zijn vorig leven, slechte reincarnatie of zo.

Kaffer, ik ben blij dat ge terug zijt. Eindelijk terug wat kleur op het forum

Jaani_Dushman
22 augustus 2009, 23:07
Er heeft er maar 1 ooit opgestaan end dat was magni met zijn gigantische onderschriften en dat was omdat mijn computer er raar van ging doen, nu niemand dus, ik hou immers van iedereen:-DHet zou zonde zijn de literaire pareltjes van ons aller MaGNi te moeten missen, nietwaar? :-D

Jaani_Dushman
22 augustus 2009, 23:08
Bij mij eens de hele mod-kudde... en ook nog Raf, Jazeker, Vorenus...
De laatste drie waren puur voor de tenendraad, omdat afbeeldingen blokkeren teveel werd ;-)Enkel Raf en Vorenus. Om dezelfde reden... :mrgreen:

From_Vlaanderen
22 augustus 2009, 23:11
Bij mij eens de hele mod-kudde... en ook nog Raf, Jazeker, Vorenus...
De laatste drie waren puur voor de tenendraad, omdat afbeeldingen blokkeren teveel werd ;-)

Ikke ni8-).

rikbe
22 augustus 2009, 23:12
De posts van sommigen zijn echt te gruwelijk voor woorden , negeerlijsten zijn een must.
Ik merk echter dat sommigen die op mijn NL staan nog steeds schijnen te reageren op mijn posts , zoiets van ik verstuur reactie , anderhalve minuut staat eronder " gebruiker x staat op je negeerlijst " , op een ander onderwerp t'zelfde maar dan met gebruiker y.
Om die personen te ontlasten van vruchteloze inspanningen hier mijn black list :abou anis, alice,andro,anotherjack,dejohan,filosoof,firestone ,flanelcondoom,ironchef,kallikles,koppijn,marker,p arcifal,pieke,pietje,raf,ribke,sdx,tavek,the dude.

Ik veronderstel dat je om iemand op een negeerlijst te zetten, je alleen maar hoeft te klikken. ALs je de naam volledig zou moeten intypen zou Syndrome er maar weinig op kunnen zetten.

rikbe
22 augustus 2009, 23:21
Zeg, eigenlijk is dit wel een toffe draad: alle genegeerden kunnen hier eens lekker roddelen over hem. :twisted:

buurman
23 augustus 2009, 00:04
om te laten zien dat je beschikbaar bent.
probeer eens.


Een alternatieve wijze is uw bloot gat aan het publiek laten zien
Ik zal dat laatste maar overlaten aan Raf en zijn vrienden, anders gaan ze brullen dat het oneerlijke concurrentie is ...

buurman
23 augustus 2009, 00:07
Geregistreerd: 17 August 2009
17 personen op enkele dagen:roll:
Men zou gaan denken dat die hier minder nieuw is dan hij ons wil doen geloven.
Hoeveel MINUTEN denk je dat ik nodig heb om een stuk of 20 personen op mijn negeerlijst te zetten ? En ze er terug af te halen ?:lol:
En hoeveel tijd denk je dat ik nodig heb om iemand zijn postings te lezen, te besluiten dat hij een stomme klootzak is, en hem op mijn negeerlijst te zwieren ?

buurman
23 augustus 2009, 00:11
Ik heb geen last meer van dat bloot gat, maar als ie nou es het lef zou hebben om zn eigen bloot gat derop te zetten...8-)

Of een foto van zijn Pietje ?:lol:

buurman
23 augustus 2009, 00:13
de meeste die je daar vermeld hebben ook al een paar keer op mijn negeerlijst gestaan, nu staan er maar 2 op
Wie ? En waarom ?

filosoof
23 augustus 2009, 00:29
Hoeveel MINUTEN denk je dat ik nodig heb om een stuk of 20 personen op mijn negeerlijst te zetten ? En ze er terug af te halen ?:lol:
En hoeveel tijd denk je dat ik nodig heb om iemand zijn postings te lezen, te besluiten dat hij een stomme klootzak is, en hem op mijn negeerlijst te zwieren ?Mja, carlgustaafbestevriendforumspooksfinx666piraatcann ibaalbarbaar
zondebokbuurman.

Adam Smith
23 augustus 2009, 01:25
Zoveel eer?:-P

rikbe
23 augustus 2009, 01:33
Hoeveel MINUTEN denk je dat ik nodig heb om een stuk of 20 personen op mijn negeerlijst te zetten ? En ze er terug af te halen ?:lol:
En hoeveel tijd denk je dat ik nodig heb om iemand zijn postings te lezen, te besluiten dat hij een stomme klootzak is, en hem op mijn negeerlijst te zwieren ?

Proficiat! Jij kan dus in enkele minuten doen wat ik in drie jaar niet heb kunnen doen. Chapeau.

Svennies
23 augustus 2009, 01:40
Proficiat! Jij kan dus in enkele minuten doen wat ik in drie jaar niet heb kunnen doen.

Hehe, maar wat als je er eentje hebt die op iedere post van je reageert,en je daarbij telkens wéér voor leugenaar uitmaakt zonder dat hij ook maar één keer effectief bewijst dat hij gelijk heeft...

Wat doe je dan lezen en negeren,of hem uiteindelijk op je negeerlijst zwieren zodat je zijn beschuldigingen niet meer hoeft te lezen...

Om die reden staat er ééntje in mijn negeerlijst, en dan nog ene die maar niet lijkt te begrijpen dat als anderen hem quoten ik dat ook nog te lezen krijg,én als ik daarop dan antwoordt hij het steevast over het banlijstje heeft....

Mag je tweemaal raden wie?????

rikbe
23 augustus 2009, 01:54
Hehe, maar wat als je er eentje hebt die op iedere post van je reageert,en je daarbij telkens wéér voor leugenaar uitmaakt zonder dat hij ook maar één keer effectief bewijst dat hij gelijk heeft...

Wat doe je dan lezen en negeren,of hem uiteindelijk op je geneerlijst zwieren zodat je zijn beschuldigingen niet meer hoeft te lezen...

Om die reden staat er ééntje in mijn negeerlijst, en dan nog ene die maar niet lijkt te begrijpen dat als anderen hem quoten ik dat ook nog te lezen krijg,én als ik daarop dan antwoordt hij het steevast over het banlijstje heeft....

Mag je tweemaal raden wie?????

Geen idee wie je bedoelt. Misschien iemand die een crush heeft op U?
Anyway, ik vind dat ik groot een oud genoeg ben om zo iemand's posten te negeren zonder hulp, of, om er op een andere manier mee te springen. Pesten kan van twee zijden komen.
Tenandere, door zo iemand op jouw lijst te zetten heeft alleen als effect dat JIJ ze niet meer kan lezen, iedereen anders nog wel...
Maar als jij je daar gelukkig mee voelt, ok.

Svennies
23 augustus 2009, 02:05
Geen idee wie je bedoelt. Misschien iemand die een crush heeft op U?
Anyway, ik vind dat ik groot een oud genoeg ben om zo iemand's posten te negeren zonder hulp, of, om er op een andere manier mee te springen. Pesten kan van twee zijden komen.
Tenandere, door zo iemand op jouw lijst te zetten heeft alleen als effect dat JIJ ze niet meer kan lezen, iedereen anders nog wel...
Maar als jij je daar gelukkig mee voelt, ok.

Hehe, het gaat er mij om, iederéén mag gerust lezen wat die gast schrijft....

Zolang ik het maar niet meer hoef te lezen is alles voor mij in orde...
Wat niet weet,niet deert,tenzij ze gaan quoten natuurlijk...

Ach ik heb hem na herhaalde aanvallen één keer gerapporteerd, en toen ging hij gelijk zielig doen,tja dan rest mij wat hem betreft maar één keuze meer...

Dus ,deze blijft mooi zitten waar hij momenteel zit...
Als hij nog een werkelijke bijdrage aan de discutie zou leveren zou het een héél ander gegeven zijn,maar dat is hier nu nét het geval niet...

The Syndrome
23 augustus 2009, 02:07
Vrede ,

Feiten namen data , iedereen blijkt er hier wel een paar op zijn/haar negeerlijst te hebben zonder verdere vermelding zodat desbetreffende mongool tegen zichzelf blijft klappen .

Namen daar draait het om .

Vrede .

rikbe
23 augustus 2009, 04:18
Hehe, het gaat er mij om, iederéén mag gerust lezen wat die gast schrijft....

Zolang ik het maar niet meer hoef te lezen is alles voor mij in orde...
Wat niet weet,niet deert,tenzij ze gaan quoten natuurlijk...Ach ik heb hem na herhaalde aanvallen één keer gerapporteerd, en toen ging hij gelijk zielig doen,tja dan rest mij wat hem betreft maar één keuze meer...

Dus ,deze blijft mooi zitten waar hij momenteel zit...
Als hij nog een werkelijke bijdrage aan de discutie zou leveren zou het een héél ander gegeven zijn,maar dat is hier nu nét het geval niet...

Ik weet nog altijd niet over wie je het hebt of waarom ...
"Wat niet weet, niet deert"? Wel, er is geen ergere censuur dan zelf-censuur.
Misschien heb jij een reden die mij ontsnapt maar ik kan het niet anders zien dan zielig.

filosoof
23 augustus 2009, 10:33
Of een foto van zijn Pietje ?:lol:
Keep on dreaming, carlgustaafbestevriendforumspooksfinx666piraatcann ibaalbarbaar
zondebokbuurman

Raf
23 augustus 2009, 10:50
De posts van sommigen zijn echt te gruwelijk voor woorden , negeerlijsten zijn een must.
Ik merk echter dat sommigen die op mijn NL staan nog steeds schijnen te reageren op mijn posts , zoiets van ik verstuur reactie , anderhalve minuut staat eronder " gebruiker x staat op je negeerlijst " , op een ander onderwerp t'zelfde maar dan met gebruiker y.
Om die personen te ontlasten van vruchteloze inspanningen hier mijn black list :abou anis, alice,andro,anotherjack,dejohan,filosoof,firestone ,flanelcondoom,ironchef,kallikles,koppijn,marker,p arcifal,pieke,pietje,raf,ribke,sdx,tavek,the dude.

:cheer: WOOHOO :cheer:

Raf
23 augustus 2009, 11:40
eentje, Arf, omdat die er een sport van maakt anderen te helpen bannen.

Kan je het ergens zien of je zelf op iemand zijn lijstje voorkomt?

Hahaha... Leugenaar. :-D

The Syndrome
24 augustus 2009, 15:59
ik wil er ook wel op
Communisten worden sowieso genegeert .

illwill
24 augustus 2009, 16:27
Hahaha... Leugenaar. :-D

Hey Rafke, had jij niet ooit gezegt dat je nooit meer op dit forum zou komen? :lol:

Raf
24 augustus 2009, 17:56
Hey Rafke, had jij niet ooit gezegt dat je nooit meer op dit forum zou komen? :lol:

Nee. Nog altijd geen Nederlands geleerd, zie ik...

toccata
24 augustus 2009, 19:31
Het zou zonde zijn de literaire pareltjes van ons aller MaGNi te moeten missen, nietwaar? :-D

Het is een van mijn favoriete forummers en dat meen ik
:-D

Txiki
24 augustus 2009, 19:35
Communisten worden sowieso genegeert .

Mensen die niet één zin zonder dt-fout kunnen schrijven in principe ook. Maar het is keer op keer te plezant zo'n nitwit op z'n mentale tekortkomingen te wijzen. En dan beginnen ze te zagen natuurlijk.

The Syndrome
24 augustus 2009, 19:37
Mensen die niet één zin zonder dt-fout kunnen schrijven in principe ook. Maar het is keer op keer te plezant zo'n nitwit op z'n mentale tekortkomingen te wijzen. En dan beginnen ze te zagen natuurlijk.
Gij vliegt .
Op de mongolenlijst .

rikbe
24 augustus 2009, 19:39
Mensen die niet één zin zonder dt-fout kunnen schrijven in principe ook. Maar het is keer op keer te plezant zo'n nitwit op z'n mentale tekortkomingen te wijzen. En dan beginnen ze te zagen natuurlijk.

Bewijst dat jouw mentale superioriteit?

Txiki
24 augustus 2009, 19:41
Bewijst dat jouw mentale superioriteit?

Nee, het bewijst enkel die sukkels hun onvermogen hun taal te beheersen.

Gij vliegt .
Op de mongolenlijst .

:cheer:

toccata
24 augustus 2009, 19:46
Gij vliegt .
Op de mongolenlijst .

:lol:

rikbe
24 augustus 2009, 19:51
Nee, het bewijst enkel die sukkels hun onvermogen hun taal te beheersen.



:cheer:

Sorry maar ik vind die dt regels idioot. Het maakt onze taal nog moeilijker om te leren voor buitenlanders. Een taal is eigenlijk niets meer dan een communicatiemiddel. Er een kunst van maken is ziekelijk.

Txiki
24 augustus 2009, 19:53
Sorry maar ik vind die dt regels idioot. Het maakt onze taal nog moeilijker om te leren voor buitenlanders. Een taal is eigenlijk niets meer dan een communicatiemiddel. Er een kunst van maken is ziekelijk.

ooit een buitelander geholpen bij het leren van Nederlands?

rikbe
24 augustus 2009, 19:59
ooit een buitelander geholpen bij het leren van Nederlands?

Ja. Mijn eerste ex, mijn kinderen, mijn tweede ex, mijn huidige vriendin... En het resultaat is dat ik 95% van de tijd Engels spreek en 4.5% Frans.

Txiki
24 augustus 2009, 20:03
Ja. Mijn eerste ex, mijn kinderen, mijn tweede ex, mijn huidige vriendin... En het resultaat is dat ik 95% van de tijd Engels spreek en 4.5% Frans.

Alé, ik heb mijn vriendin de dt-regel zonder probleem kunnen uitleggen. De dt-regel is het moeilijkste nog niet. Ik ga niet beweren dat Nederlands gemakkelijk zou zijn om te leren. Integendeel. Ik versta je wel: ik begon aanvankelijk ook eerst gemakshalve in haar taal te spreken. Maar zo leren ze het nooit.
Veel geduld en kleine stappen....

rikbe
24 augustus 2009, 20:08
Alé, ik heb mijn vriendin de dt-regel zonder probleem kunnen uitleggen. De dt-regel is het moeilijkste nog niet. Ik ga niet beweren dat Nederlands gemakkelijk zou zijn om te leren. Integendeel. Ik versta je wel: ik begon aanvankelijk ook eerst gemakshalve in haar taal te spreken. Maar zo leren ze het nooit.
Veel geduld en kleine stappen....

Tja, mijn vriendin klaagt daar ook over. ALs ze alleen boodschappen gaat doen in België en ze probeert Vlaams te spreken, antwoorden ze haar in 't Engels.

Flanelcondoom
24 augustus 2009, 20:14
Er een kunst van maken is ziekelijk.

Modern simplisme, dat is ziekelijk.

Flanelcondoom
24 augustus 2009, 20:15
Alé, ik heb mijn vriendin de dt-regel zonder probleem kunnen uitleggen. De dt-regel is het moeilijkste nog niet. Ik ga niet beweren dat Nederlands gemakkelijk zou zijn om te leren. Integendeel. Ik versta je wel: ik begon aanvankelijk ook eerst gemakshalve in haar taal te spreken. Maar zo leren ze het nooit.
Veel geduld en kleine stappen....

Ze sprak wellicht geen Germaanse talen?

Beheerst men een andere Germaanse taal is het Nederlands vlot toegankelijk.

rikbe
24 augustus 2009, 20:15
Modern simplisme, dat is ziekelijk.

Te moeilijk voor jou?

rikbe
24 augustus 2009, 20:17
Ze sprak wellicht geen Germaanse talen?

Beheerst men een andere Germaanse taal is het Nederlands vlot toegankelijk.

Vergeet dat maar, eerder moeilijker.

The Syndrome
24 augustus 2009, 20:50
Wees jezelf maar. Het zal er wel van komen.
En t'is gelukt :-D

Arouet
25 augustus 2009, 09:15
Ik zou langs deze weg een oproep willen lanceren. Om the syndrom te helpen zou het gemakkelijk zijn als iedereen die hem ooit heeft tegengesproken of van plan is dat te doen zich hier wil melden. (als ze nog niet op zijn "mongolen" lijst staan)

Ik denk trouwens dat als hij het over verschrikkelijke posts heeft hij vooral zijn eigen posts bedoeld waarin hij het blijkbaar grappig vind om met mentaal gehandicapten te lachen.

Arouet
25 augustus 2009, 09:16
Sinds dit onderwerp werd opgestart heeft hij weeral 4 mensen toegevoegd die man is echt ongeloofelijk.

driewerf
25 augustus 2009, 09:21
Ik denk trouwens dat als hij het over verschrikkelijke posts heeft hij vooral zijn eigen posts bedoeld waarin hij het blijkbaar grappig vind om met mentaal gehandicapten te lachen.

Twee halen één betalen?

http://nl.wikipedia.org/wiki/D/t-regels

driewerf
25 augustus 2009, 09:23
Sorry maar ik vind die dt regels idioot. Het maakt onze taal nog moeilijker om te leren voor buitenlanders. Een taal is eigenlijk niets meer dan een communicatiemiddel. Er een kunst van maken is ziekelijk.

Grammaticaregels, waaronder de d/t-regels, geven structuur aan een zin, duiden de functie aan van een woord. Ze helpen daarmee de boodschap duidelijker te maken. Ooit volgend voorbeeld gehad, de zin begon op de onderste lijn van een bladzijde:" Dit geld ook", we draaien de bladzijde om "voor de besparingen op de gezondheidszorg."

Zoek daarin de fout.

Arouet
25 augustus 2009, 09:26
Srry ik zal er proberen op te letten maar met mijn dyselxie is dat niet altijd even gemakkelijk.
Ik heb trouwens niemand op mijn negeer list staan, zelfs mensen die je constant beldigen kunnen soms iets interessant te vertellen hebben. En als ik een post van een persoon ongepast vindt dan zal ik hem wel zelf negeren.

Txiki
25 augustus 2009, 09:28
Ik heb trouwens niemand op mijn negeerlijst staan, zelfs mensen die je constant beledigen kunnen soms iets interessants te vertellen hebben. En als ik een post van een persoon ongepast vind dan zal ik hem wel zelf negeren.

Voila, kort en krachtig.

Arouet
25 augustus 2009, 09:28
Ik snap dat de door u aangehaalde zin aanvankelijk voor verwarring kan zorgen maar u moet er ook rekening mee houden dat sommigen hard hun best doen maar toch nog fouten maken. Sommigen hebben het hier echt moeilijk mee en u mag dat dan gerust melden zolang u maar niet neerbuigend gaat doen. Op mijn fouten mag je me altijd wijzen aangezien dat de enige manier is voor mezelf om te leren uit mijn fouten.

Txiki
25 augustus 2009, 09:38
Ik snap dat de door u aangehaalde zin aanvankelijk voor verwarring kan zorgen maar u moet er ook rekening mee houden dat sommigen hard hun best doen maar toch nog fouten maken. Sommigen hebben het hier echt moeilijk mee en u mag dat dan gerust melden zolang u maar niet neerbuigend gaat doen. Op mijn fouten mag je me altijd wijzen aangezien dat de enige manier is voor mezelf om te leren uit mijn fouten.

Ik heb nooit begrepen waar die taalfoutenvloed vandaan komt. Destijds in het secundair werd ik woedend op mijn leerkrachten wanneer die zeiden dat ze geen rekening zouden houden met taalfouten. Ik zie ondertussen meer en meer taalfouten opdoemen. Niet alleen dt-fouten, maar ook woordkeuze buiten de context. Als je dan vraagt wat dat woord daar staat te doen, is het antwoord vaak "oh, dat leek me goed klinken". Als je dan vraagt wat het woord in kwestie betekent, weten ze het dan doorgaans niet eens.
Dat kan gewoon niet. Ik wil verre van neerbuigend overkomen, maar de boodschap van zo iemand kan ik niet serieus nemen. Met een beetje meer aandacht zouden er zoveel fouten niet gemaakt worden. Zo moeilijk is dat allemaal immers niet.

Arouet
25 augustus 2009, 09:40
Ik probeer mijn taal zo goed mogelijk te verzorgen maar u opmerking dat het allemaal zeer gemakkelijk is gaat niet voor iedereen op.

Arouet
25 augustus 2009, 09:43
Ik ga vanaf nu wel mijn posts nalezen omdat ik vermoed dat die dubbele dt fout me anders wel was opgevallen.

Txiki
25 augustus 2009, 09:45
Ik probeer mijn taal zo goed mogelijk te verzorgen maar u opmerking dat het allemaal zeer gemakkelijk is gaat niet voor iedereen op.

Ik schrijf toch nergens dat het allemaal zeer gemakkelijk is? Misschien is het veeleer een kwestie van goede leerkrachten te hebben die zelf veel aandacht besteden aan correct taalgebruik. En niet enkel leerkrachten Nederlands uiteraard.
Het fenomeen van taalfouten is te wijdverbreid om de kern van het probleem telkens bij individuele mensen te gaan zoeken.
Misschien speelt zelfs aandacht voor taal binnen de huiskring een rol. Bij mij thuis waren en zijn taalspelletjes dagelijks brood.

mmm, misschien moet ik er maar eens over denken leraar Nederlands te worden. Dat zou ik nog tof vinden. Zeker met anderstaligen als leerlingen.

Txiki
25 augustus 2009, 09:47
Ik ga vanaf nu wel mijn posts nalezen omdat ik denk dat ik anders die dubbele dt fout wel opgemerkt.

Ik ben daar dus bijna zeker van, he. En als we kunnen helpen, graag!

:cheer: allemaal samen vooruit :cheer:

Djiezes
25 augustus 2009, 09:54
De posts van sommigen zijn echt te gruwelijk voor woorden , negeerlijsten zijn een must.
Ik merk echter dat sommigen die op mijn NL staan nog steeds schijnen te reageren op mijn posts , zoiets van ik verstuur reactie , anderhalve minuut staat eronder " gebruiker x staat op je negeerlijst " , op een ander onderwerp t'zelfde maar dan met gebruiker y.
Om die personen te ontlasten van vruchteloze inspanningen hier mijn black list :abou anis, alice,andro,anotherjack,dejohan,filosoof,firestone ,flanelcondoom,ironchef,kallikles,koppijn,marker,p arcifal,pieke,pietje,raf,ribke,sdx,tavek,the dude.

Mag ik ook op jouw negeerlijst?

Firestone
25 augustus 2009, 09:57
Mag ik ook op jouw negeerlijst?:roll:

Wij hebben hard gewerkt om op deze exclusieve lijst te mogen staan!

toccata
25 augustus 2009, 09:58
Sta ik er al op?

Txiki
25 augustus 2009, 10:04
Ha! Het is een spelletje. Dat ik nog niet door, zeg.

The Syndrome
25 augustus 2009, 10:53
Sta ik er al op?
Geen sprake van :twisted:

The Syndrome
25 augustus 2009, 10:54
Mag ik ook op jouw negeerlijst?
Wegens u permanent inhoudsloze opmerkingen 8-)
Gij wel .

Djiezes
25 augustus 2009, 10:56
Wegens u permanent inhoudsloze opmerkingen 8-)
Gij wel .


:cheer: fuck inhoud :cheer:

Dronkoers
25 augustus 2009, 10:58
:cheer: fuck inhoud :cheer:

Leve de KKK :cheer:




Koetjes & Kalfjes Klan ;-)

abou Anis
25 augustus 2009, 10:59
De posts van sommigen zijn echt te gruwelijk voor woorden , negeerlijsten zijn een must.
Ik merk echter dat sommigen die op mijn NL staan nog steeds schijnen te reageren op mijn posts , zoiets van ik verstuur reactie , anderhalve minuut staat eronder " gebruiker x staat op je negeerlijst " , op een ander onderwerp t'zelfde maar dan met gebruiker y.
Om die personen te ontlasten van vruchteloze inspanningen hier mijn black list :abou anis, alice,andro,anotherjack,dejohan,filosoof,firestone ,flanelcondoom,ironchef,kallikles,koppijn,marker,p arcifal,pieke,pietje,raf,ribke,sdx,tavek,the dude.

:cheer:

Had ik gemist. Alsnog bedankt :twisted:

vlijmscherp
25 augustus 2009, 11:02
De posts van sommigen zijn echt te gruwelijk voor woorden , negeerlijsten zijn een must.
Ik merk echter dat sommigen die op mijn NL staan nog steeds schijnen te reageren op mijn posts , zoiets van ik verstuur reactie , anderhalve minuut staat eronder " gebruiker x staat op je negeerlijst " , op een ander onderwerp t'zelfde maar dan met gebruiker y.
Om die personen te ontlasten van vruchteloze inspanningen hier mijn black list :abou anis, alice,andro,anotherjack,dejohan,filosoof,firestone ,flanelcondoom,ironchef,kallikles,koppijn,marker,p arcifal,pieke,pietje,raf,ribke,sdx,tavek,the dude.

wat heb ik jou misdaan dat ik er niet op mag? :-(

IronChef
25 augustus 2009, 11:02
Leve de KKK :cheer:

:cheer: De Kastelse Kayak Klub :cheer:

The Syndrome
25 augustus 2009, 11:10
wat heb ik jou misdaan dat ik er niet op mag? :-(
Ik ben u hier nog niet tegen gekomen :?

illwill
25 augustus 2009, 11:11
Nee. Nog altijd geen Nederlands geleerd, zie ik...

Spijtig dat ik niet ver kan terugzoeken, ben er namelijk zeker van. Nog altijd dezelfde leugenaar dus...geen haar veranderd.

Blijkbaar wel, je praat toch tegen mij...en Nederlands is niet mijn moedertaal. Racistisch geworden ondertussen?

rikbe
25 augustus 2009, 11:42
Grammaticaregels, waaronder de d/t-regels, geven structuur aan een zin, duiden de functie aan van een woord. Ze helpen daarmee de boodschap duidelijker te maken. Ooit volgend voorbeeld gehad, de zin begon op de onderste lijn van een bladzijde:" Dit geld ook", we draaien de bladzijde om "voor de besparingen op de gezondheidszorg."

Zoek daarin de fout.

Of het nu geld is of geldt, het is even verstaanbaar.

Burkide
25 augustus 2009, 12:35
Er zijn twee personen waarbij ik regelmatig de aandrang heb om hen erop te zwieren (terwijl ik met één ervan zelfs amper in discussie ben getreden), maar ik laat het toch maar. Ook al zijn ze onderhand voorspelbaarder dan het ritme van mijn horloge, toch kan ik me af en toe nog steeds heerlijk aan hen ergeren.

huismus
25 augustus 2009, 14:03
Negeren is niet tof. Ik hou niet zo van mensen die zich te goed voelen om te reageren.

bgf324
25 augustus 2009, 14:27
niemand :hug:

rikbe
25 augustus 2009, 14:56
Negeren is niet tof. Ik hou niet zo van mensen die zich te goed voelen om te reageren.

Meestal doen ze het omdat ze zicht te slecht voelen om te reageren. :-D

IronChef
25 augustus 2009, 15:03
Ik denk dat ik iedereen die zich laat vangen door het construct "verdraagzaamheid" op mijn negeerlijst ga zetten.

(tussenhaakjes)
25 augustus 2009, 15:04
Ik heb mezelf op mijn negeerlijst gezet. :-(

abou Anis
25 augustus 2009, 15:05
:-DIk denk dat ik iedereen die zich laat vangen door het construct "verdraagzaamheid" op mijn negeerlijst ga zetten.

The Syndrome
26 augustus 2009, 10:31
7 genegeerden zijn intussen gebannen.
Er is weer plaats liefste mensen :twisted:

Raf
29 augustus 2009, 13:17
Eéntje: Paulus

filosoof
29 augustus 2009, 13:20
Ik heb mezelf op mijn negeerlijst gezet. :-(
met succes!:twisted::
(tussenhaakjes)
Banneling

The Syndrome
29 augustus 2009, 14:03
15 minuten zitten surfen alhier , negeerlijst die uit morele overwegingen beperkt blijft tot 50 plaatsen is weer vol :twisted:

Dronkoers
29 augustus 2009, 14:13
15 minuten zitten surfen alhier , negeerlijst die uit morele overwegingen beperkt blijft tot 50 plaatsen is weer vol :twisted:

Iedereen dus? ;-)

Jazeker
29 augustus 2009, 14:17
Eéntje: Paulus

Is dat zo?

Jazeker

Dronkoers
29 augustus 2009, 14:34
Wie wil er op mijn negeerlijst staan?


Deze week gratis inschrijvingen :cheer:

Jazeker
29 augustus 2009, 14:36
Wie wil er op mijn negeerlijst staan?


Deze week gratis inschrijvingen :cheer:

Ikke! Ge zijt niet ros en geen vrouw en tenen zijn hooguit van die dingen die nodig zijn om recht te blijven en die stinken als je ze niet elke dag gaat wassen. Negeer me maar.

Dronkoers
29 augustus 2009, 14:37
Ikke! Ge zijt niet ros en geen vrouw en tenen zijn hooguit van die dingen die nodig zijn om recht te blijven en die stinken als je ze niet elke dag gaat wassen. Negeer me maar.

Gij weet nie wa goe is ;-)

rikbe
29 augustus 2009, 14:47
15 minuten zitten surfen alhier , negeerlijst die uit morele overwegingen beperkt blijft tot 50 plaatsen is weer vol :twisted:

Ik heb geprobeerrd The Syndrome 50 maal op mijn negeerlijst te zetten maar dat gaat niet. :(

hotschizodiscocop
29 augustus 2009, 14:57
Niet genoeg.

The Syndrome
4 september 2009, 15:04
Ik heb er backfire ook opgezet , begon ie me effie te stalken 8-)

rikbe
4 september 2009, 15:24
Ik heb er backfire ook opgezet , begon ie me effie te stalken 8-)

Waarom zou iemand zoiets doen met dat arme Oedippussyndrome. 8O

The Syndrome
10 september 2009, 19:07
Depth of field is nummer 58 .

Dronkoers
10 september 2009, 19:08
Depth of field is nummer 58 .

Is het op den duur dan nie saai hier?

Depth of Field
10 september 2009, 19:08
Depth of field is nummer 58 .

Heus?

The Syndrome
10 september 2009, 19:09
Is het op den duur dan nie saai hier?
Ik kan toch nog 7,8 % van de posts lezen :-D
Die van Dronkoers 8-)

Dronkoers
10 september 2009, 19:11
Ik kan toch nog 7,8 % van de posts lezen :-D
Die van Dronkoers 8-)

Dus om de 20 dagen zie je eens iets nieuws? :-P

Renesse
10 september 2009, 19:13
Geen enkele!

²

Renesse
10 september 2009, 19:14
Ik sta op niemands negeerlijst :D

Als je je buitengesloten voelt, wil ik je er wel opzetten hoor...

Dronkoers
10 september 2009, 19:15
Ik sta op niemands negeerlijst :D

Wie zijt gij soms? ;-)

Zwartengeel
10 september 2009, 19:21
Wie zijt gij soms? ;-)

Daimanta. ;-)

Dronkoers
10 september 2009, 19:23
Daimanta. ;-)

Gij? 8O

Zwartengeel
10 september 2009, 19:24
Gij? 8O

Jij vraagt aan Daimanta 'Wie zijt gij soms?'

Je kunt toch lezen? ;-)

Dronkoers
10 september 2009, 19:25
Jij vraagt aan Daimanta 'Wie zijt gij soms?'

Je kunt toch lezen? ;-)

Deze week nie ;-)

Zwartengeel
10 september 2009, 19:27
Deze week nie ;-)

Fijn!

'Dronkoers is een homofiel.'


:-D

Dronkoers
10 september 2009, 19:38
Fijn!

'Dronkoers is een homofiel.'


:-D

Alleen jaloerse mannen zeggen da :mrgreen:

Jazeker
10 september 2009, 20:47
Alleen jaloerse mannen zeggen da :mrgreen:

Enfin... die mannen die plots deze week WEL kunnen lezen :mrgreen:

The Syndrome
11 september 2009, 11:19
Gij? 8O
Is Zwartengeel Daimanta :?

The Syndrome
12 september 2009, 00:41
Gezond Vlaanderen .

Jazeker
12 september 2009, 08:41
Gezond Vlaanderen .

Jullie zijn elkaar nochtans waard.

Andro
12 september 2009, 08:43
Straks gaat hij zichzelf nog op zijn negeerlijst zetten.

Zwartengeel
12 september 2009, 08:47
Is Zwartengeel Daimanta :?

Sommige mensen hier zijn werkelijk traag van begrip... :?

Jazeker
12 september 2009, 08:48
Sommige mensen hier zijn werkelijk traag van begrip... :?

Echt?

Vorenus
12 september 2009, 08:59
Niemand, veel te lui daarvoor.

The Syndrome
12 september 2009, 12:35
Sommige mensen hier zijn werkelijk traag van begrip... :?
Begrijp je nu echt de ironie niet :?

Zwartengeel
12 september 2009, 12:39
Begrijp je nu echt de ironie niet :?

Nee. De intensiteit waarmee dit forum geteisterd wordt door dubbelnicks maakt het onmogelijk om de reacties van sommigen precies in te schatten.

Txiki
12 september 2009, 14:25
Sommige mensen hier zijn werkelijk traag van begrip... :?

wow eindelijk heb je het door 8-)

The Syndrome
16 december 2009, 13:29
Niemand kan tippen aan mijn negeerlijst , 70 stuks maar het wordt tijd om te kuisen , er zijn er al een pak van geband :-(

Txiki
16 december 2009, 13:51
Niemand kan tippen aan mijn negeerlijst , 70 stuks maar het wordt tijd om te kuisen , er zijn er al een pak van geband :-(

Amai, maakt gij zoveel ambras hier?

Tashunka
16 december 2009, 15:57
Niemand. je komt toch voor de discussie hé. Ik denk dat ik alleen op de negeerlijst sta van Egmondje, maar dat geldt denk ik voor de helft van de forummers hier...

Egmond Codfried
16 december 2009, 16:07
Er zijn twee personen waarbij ik regelmatig de aandrang heb om hen erop te zwieren (terwijl ik met één ervan zelfs amper in discussie ben getreden), maar ik laat het toch maar. Ook al zijn ze onderhand voorspelbaarder dan het ritme van mijn horloge, toch kan ik me af en toe nog steeds heerlijk aan hen ergeren.

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried over mij (zeg dus niet dat ik jullie niet gewaarschuwd heb!)
Dit heeft mij ervan overtuigd dat ik met de grootste idioot van dit forum te maken heb.

Waar ging dit weer over, lieverd?
Kwam ik te scherp uit de hoek?
Sorry?

Egmond Codfried
16 december 2009, 17:15
another jack, Deze staat ook op mijn lijst.

Ik weet niet hoe de rest op jouw lijst zich gedraagt in jouw topics, maar ik vond nog geen reden hen te negeren. Er is iets aan de hand met alice, maar ze is capabel zich tot het onderwerp te beperken. Koppijn is laag begaafd en reageert niet te vaak, waardoor het dragelijk is. Ironchef is een soort karikatuur met drie of vier stopwoorden.

The Syndrome
16 december 2009, 19:29
Amai, maakt gij zoveel ambras hier?
Anderen maken ambras tegen mij .
Denken ze 8-)
Reageren ze op mijn posts en staat daar te lezen gebruiker X staat op je negeerlijst .
Gezien ik niet reageer menen ze de discussie gewonnen te hebben .
Ze dwalen :lol:

Jazeker
16 december 2009, 21:48
Ik sta niet meer op z'n lijst negerlijst :(

cookie monster
16 december 2009, 22:00
Ik kan dit topic niet volgen want iedereen staat hier op m'ne negeerlijst ... ;-)Nethetzelfde :D



Straks gaat hij zichzelf nog op zijn negeerlijst zetten.:lol:

btw: Kandat ?? 8O

filosoof
16 december 2009, 22:18
Geen enkele!²

RodeLantaarn
17 december 2009, 01:45
Ik heb geprobeerrd The Syndrome 50 maal op mijn negeerlijst te zetten maar dat gaat niet. :(

Dat hij zoveel mensen moet negeren wil toch ook iets zeggen over hem, nietwaar?

Niemand op de negeerlijst. Ik trol liever;-)

Nr.10
17 december 2009, 01:49
Niemand op de negeerlijst.

Hertog van Gelre
17 december 2009, 01:59
Ik sta niet meer op z'n lijst negerlijst :( Dat was geen negeerlijst maar de zwarte lijst.

rikbe
17 december 2009, 02:38
Dat hij zoveel mensen moet negeren wil toch ook iets zeggen over hem, nietwaar?

Niemand op de negeerlijst. Ik trol liever;-)

Ik snap de bedoeling van een negeerlijst niet. ALs ik vind dat iemand zevert sla ik zijn posten gewoon over.

skaldis
17 december 2009, 07:40
Ene, niet omwille van zijn posts of persoon maar omwille van een vlag die voortdurend over het scherm zeilt. Mijn bewegingsstopper van Mozilla krijgt dat spel niet stil namelijk.

Xenophon
17 december 2009, 11:31
Ik heb al de forumleden op de negeerlijst staan, ik ben de enige die hier post.

Bovenbuur
17 december 2009, 11:36
Niemand kan tippen aan mijn negeerlijst , 70 stuks maar het wordt tijd om te kuisen , er zijn er al een pak van geband :-(

Wauw, zie je überhaubt nog wel iets hier?

Dronkoers
17 december 2009, 11:44
Ik heb al de forumleden op de negeerlijst staan, ik ben de enige die hier post.

en toch nog ambras hebben? :-P

Renesse
17 december 2009, 11:45
Ik heb na lang aarzelen toch 1 iemand op mijn negeerlijst gezet en inderdaad: goede keuze, ik mis NIETS mits de persoon in kwestie tot nu toe geen enkel zinnig ding heeft gezegd sinds hij geregistreerd is.

En nee, ik zeg niet wie het is, dat plezier wil ik hem niet gunnen.

Bovenbuur
17 december 2009, 11:49
Ik heb na lang aarzelen toch 1 iemand op mijn negeerlijst gezet en inderdaad: goede keuze, ik mis NIETS mits de persoon in kwestie tot nu toe geen enkel zinnig ding heeft gezegd sinds hij geregistreerd is.

En nee, ik zeg niet wie het is, dat plezier wil ik hem niet gunnen.

Dat weet jij helemaal niet, je bent iets terug toen je hem of haar op de negeerlijst zette gestopt met waarnemen.

(Ja, dit is stiekem gewoon een test, als Renesse reageert ben ik het niet.)

Renesse
17 december 2009, 11:59
Dat weet jij helemaal niet, je bent iets terug toen je hem of haar op de negeerlijst zette gestopt met waarnemen.

(Ja, dit is stiekem gewoon een test, als Renesse reageert ben ik het niet.)


Er was geen evolutie merkbaar, integendeel...

Xenophon
17 december 2009, 12:07
en toch nog ambras hebben? :-P

:rofl:

Weezer
17 december 2009, 14:45
Ik heb na lang aarzelen toch 1 iemand op mijn negeerlijst gezet en inderdaad: goede keuze, ik mis NIETS mits de persoon in kwestie tot nu toe geen enkel zinnig ding heeft gezegd sinds hij geregistreerd is.

En nee, ik zeg niet wie het is, dat plezier wil ik hem niet gunnen.

Henri 1 ja? ;)

The Syndrome
21 december 2010, 11:10
Over negeerlijsten geklapt , hier is de mijne , daar kan Circe niet aan tippen .

filosoof
21 december 2010, 11:18
Over negeerlijsten geklapt , hier is de mijne , daar kan Circe niet aan tippen .D�*n gooit ze er direct vier of vijf bij. :lol:

filosoof
21 december 2010, 11:19
Ik heb al de forumleden op de negeerlijst staan, ik ben de enige die hier post.Sta je nog niet op je eigen negeerlijst?