PDA

View Full Version : Schotse kilt


bloedluiskieken
30 augustus 2009, 08:46
Dit mooie kledingsstuk dat een rijke traditie kent, blijkt nu immens populair te zijn onder de homo's.
Eerst dacht ik dat het was om vrouwelijker over te komen maar een insider gaf me een andere verklaring.
Het zou namelijk makkelijker zijn om gatgarnalen te zoeken bij elkaar... Het zou niet alleen makkelijker gaan maar ook vlugger.
Nu vroeg ik me af wat een gatgarnaal was en ben ik beginnen "googlen"... Ik kwam toch wel op dit forum terecht zeker! Een zekere floppy heeft er een foto van gepost. Jammer genoeg is floppy verbannen en kan ik hem niet meer vragen waar hij die gatgarnaal gespot heeft.
Het zou er ongeveer zo uitzien:
54481
Lijkt me een pijnlijke zaak als je daar drager van bent

globalmedia
30 augustus 2009, 08:52
Dit mooie kledingsstuk dat een rijke traditie kent, blijkt nu immens populair te zijn onder de homo's.
Eerst dacht ik dat het was om vrouwelijker over te komen maar een insider gaf me een andere verklaring.
Het zou namelijk makkelijker zijn om gatgarnalen te zoeken bij elkaar... Het zou niet alleen makkelijker gaan maar ook vlugger.
Nu vroeg ik me af wat een gatgarnaal was en ben ik beginnen "googlen"... Ik kwam toch wel op dit forum terecht zeker! Een zekere floppy heeft er een foto van gepost. Jammer genoeg is floppy verbannen en kan ik hem niet meer vragen waar hij die gatgarnaal gespot heeft.
Het zou er ongeveer zo uitzien:
54481
Lijkt me een pijnlijke zaak als je daar drager van bent

:rofl::rofl::rofl:

Mitgard
30 augustus 2009, 09:01
dubbelnick gemeld, dag floppy.
tijd voor de grote kuis want het krioelt hier van het ongedierte.

edit: de moderatie was me voor. puik werk.

Vyvyan
30 augustus 2009, 09:05
Gatgarnalen zijn toch gewoon uit de kluiten gewassen aarsmaden?

http://www.nozzman.nl/wp/wp-content/uploads/2009/06/482-aarsmaden.gif

toccata
30 augustus 2009, 09:06
ik had foto's van sexy jongens in kilts verwacht :-(

Jazeker
30 augustus 2009, 09:07
Ik neem aan dat de dubbelnicks wel zullen minderen eens het "groot verlof" is afgelopen.

Jazeker
30 augustus 2009, 09:09
ik had foto's van sexy jongens in kilts verwacht :-(

Troost je, ik had roodharige Schotse (vrouwelijke) schoonheden verwacht. :hug:

toccata
30 augustus 2009, 09:09
Ik neem aan dat de dubbelnicks wel zullen minderen eens het "groot verlof" is afgelopen.

Tis te hopen, want ik vind het echt niet leuk meer

Jazeker
30 augustus 2009, 09:11
Tis te hopen, want ik vind het echt niet leuk meer

mwah... met deze openingspost heb ik anders wel goed kunnen lachen hoor. Jammer van die steek naar homo's. Maar de Gatgarnaal is een klassieker.

globalmedia
30 augustus 2009, 09:31
dubbelnick gemeld, dag floppy.
tijd voor de grote kuis want het krioelt hier van het ongedierte.

edit: de moderatie was me voor. puik werk.

JuBiLaTe
31 augustus 2009, 23:02
Dit mooie kledingsstuk dat een rijke traditie kent, blijkt nu immens populair te zijn onder de homo's.
Eerst dacht ik dat het was om vrouwelijker over te komen maar een insider gaf me een andere verklaring.
Het zou namelijk makkelijker zijn om gatgarnalen te zoeken bij elkaar... Het zou niet alleen makkelijker gaan maar ook vlugger.
Nu vroeg ik me af wat een gatgarnaal was en ben ik beginnen "googlen"... Ik kwam toch wel op dit forum terecht zeker! Een zekere floppy heeft er een foto van gepost. Jammer genoeg is floppy verbannen en kan ik hem niet meer vragen waar hij die gatgarnaal gespot heeft.
Het zou er ongeveer zo uitzien:

Lijkt me een pijnlijke zaak als je daar drager van bent


8OOMG8O
Ik dacht: 'Wat mag ik mij hier nu weer verwachten?' en ik werd bij het openen perplex geslagen.

Gortig. De enige emotie die ik hier wil plaatsen is deze: ':roll:' Of hoe kleine jongens toch nooit groot zullen worden.......:roll:

JuBiLaTe
31 augustus 2009, 23:04
Ik neem aan dat de dubbelnicks wel zullen minderen eens het "groot verlof" is afgelopen.


Ik vraag me eigenlijk af waar hij het geduld vandaan haalt om telkens nieuwe e-mailadressen en nicks aan te maken? Hij heeft overduidelijk zeker geen last van drukte op het werk.:|

Indien ik wist wie zijn baas was zou ik hem zeggen dat hij de werkdruk bij floppy gerust wat mag opdrijven.:roll:

Burkide
31 augustus 2009, 23:06
Vreemde titel. Bestaat er dan een kiltsoort die niet Schots is?

globalmedia
31 augustus 2009, 23:10
8OOMG8O
Ik dacht: 'Wat mag ik mij hier nu weer verwachten?' en ik werd bij het openen perplex geslagen.

Gortig. De enige emotie die ik hier wil plaatsen is deze: ':roll:' Of hoe kleine jongens toch nooit groot zullen worden.......:roll:

nochtans zijn er succesvolle cabaretiers omdat mensen bereid zijn ervoor te betalen8O:lol:

globalmedia
31 augustus 2009, 23:11
...