PDA

View Full Version : 16 februari 1998


Duvelke
10 september 2009, 14:28
Wie weet nog wat men gedaan heeft deze dag?

Ikzelf zat toen in het 2e middelbaar. Eerste twee uur waren Wiskunde, en vond dat verschrikkelijk.
de volgende twee uren waren LO. Dat vond ik veel leuker. Het was toen die periode volleybal. Ale, meer netbal, want 'volleyballen' was nog te moeilijk voor sommige, en daarom moesten we de bal smijten, en mochten we dan pas toetsen.
smiddags heb ik toen drie bokes met kaas gegeten, en eentje met konfituur. Ik dronk er ne fanta bij die toen nog 20 BEF kostte en at een speculaasje als dessert.
Het regende toen nogal hard, en twas vrij koud. Dus op de speelplaats konden we niet voetballen. Stom kutweer!
om 15u30 wast school dan gedaan, en mocht ik naar huis. Eerst nog een half uurke tetteren met Celine aan de bushalte. Ze had twee toetsen teruggekregen, twee keer was ze gebuisd....Dom kind !
om 16u30 kwam ik thuis.
Ons moeder was aant kuisen. Beetje tv kijken dan maar. 17u30 gingen we eten: Rode kool met worst. Best wel lekker. Na het eten snel die test van Frans voorbereiden.
Om 18u30 vertrok ik naar de voetbal voor de training. Aangezien het zo'n strontweer was, moest ik me goe aankleden van ons moeder.
Onze pa zei da ze ni moest overdrijven: 'van e beke reigen, gatem ni dooewed zenne'.
21u is de training gedaan. Dood wask niet nee, maar khad wel een snotvalling. gvd. Kdenk dak morge gaan thuisblijven zei ik nog.
Toch niet zei ons moeder, die me de volgende dag wakker maakte om 7u en me richting bushalte stampte.

Zo, hoe was jullie dag toen? :)

bgf324
10 september 2009, 14:50
Ik zat toen in het 2de lagere bij juffrouw Christine :|
Dat was pas eens een vieze zeg. :?

SDX
10 september 2009, 14:57
Waarom precies 1998?

cookie monster
10 september 2009, 15:00
Die 16de , riendeknots da'k'r nog vanweet :oops:
De 17de:
's Morgens opgestaan , boke choco gevreten ,
recupererenvan ongeval , 's middags gegeten ,
proberenafwas doen , winkelen 's avondseten ,
internet (telefoon , 30 minuten) TV kijken & slapen :oops:

Duvelke
10 september 2009, 15:24
Waarom precies 1998?

Waarom niet?
ik kon evengoed ook 4 augustus 2001 nemen, maar daar zal ik mss later nog is een topic over starten :)

Duvelke
10 september 2009, 15:24
Ik zat toen in het 2de lagere bij juffrouw Christine :|
Dat was pas eens een vieze zeg. :?

Gij zijt 19 jaar ?

Herr Flick
10 september 2009, 15:31
Ik was aan het werken, vermoedelijk, maar weet ik eigenlijk niet meer. wat dag was het toen, ? Kan zijn dak in Gent zat ook toen, maar kan ook van niet, en eigenlijk is het ook totaal niet belangrijk.

Duvelke
10 september 2009, 15:33
Ik was aan het werken, vermoedelijk, maar weet ik eigenlijk niet meer. wat dag was het toen, ? Kan zijn dak in Gent zat ook toen, maar kan ook van niet, en eigenlijk is het ook totaal niet belangrijk.
Welke dag was wel belangrijk de voorbije 13 jaar?

bgf324
10 september 2009, 15:34
Gij zijt 19 jaar ?

Ja, hoe weet ge da? :oops:

Duvelke
10 september 2009, 15:36
ff geteld


en derna ook gecheckt op uw profiel :lol:

bgf324
10 september 2009, 15:36
11 september 2001 was frappanter voor mij.
Die dag vergeet ik nooit meer. (zelf zonder het WTC gedoe was die al memorabel)

Derk de Tweede
10 september 2009, 15:38
Ik voerde toen de eendjes met mijn dochtertje aan de hand.
Nu is is ze Goth geworden. :-(
Verschrikkelijke muziek beukt uit haar kamer.

Duvelke
10 september 2009, 15:55
Ik voerde toen de eendjes met mijn dochtertje aan de hand.
Nu is is ze Goth geworden. :-(
Verschrikkelijke muziek beukt uit haar kamer.

Waarom is dat zo verschrikkelijk?
Kerft ze al in haar armen? :)

bgf324
10 september 2009, 16:23
Waarom is dat zo verschrikkelijk?
Kerft ze al in haar armen? :)

En zelfmoordneigingen?

bgf324
10 september 2009, 16:44
ff geteld


en derna ook gecheckt op uw profiel :lol:

2de middelbaar, dan waart ge 14 jaar :-o
En dan moet ge van 1984 zijn, maar uw profiel zegt 1985. :?

Dus wss zat ge in het 1ste middelbaar. Ge waart toen net 13: Uw verjaardag is in de maand januari.

Raf
10 september 2009, 16:45
Ik voerde toen de eendjes met mijn dochtertje aan de hand.
Nu is is ze Goth geworden. :-(
Verschrikkelijke muziek beukt uit haar kamer.

Zie je nu wat er van komt van zomaar in het wilde weg eendjes te voeren?

Nick_
10 september 2009, 16:58
Ik zat toen in het 2de lagere bij juffrouw Christine :|
Dat was pas eens een vieze zeg. :?

Ik zat ook bij juffrouw Christine in het tweede lagere. :?
Op 16 februari 1991 dan wel.

From_Vlaanderen
10 september 2009, 17:00
11 september 2001 was frappanter voor mij.
Die dag vergeet ik nooit meer. (zelf zonder het WTC gedoe was die al memorabel)

Verhoogde waakzaamheid alom. Dat weet ik ook nog.

lomeanor
10 september 2009, 17:08
Wie weet nog wat men gedaan heeft deze dag?

Ikzelf zat toen in het 2e middelbaar. Eerste twee uur waren Wiskunde, en vond dat verschrikkelijk.
de volgende twee uren waren LO. Dat vond ik veel leuker. Het was toen die periode volleybal. Ale, meer netbal, want 'volleyballen' was nog te moeilijk voor sommige, en daarom moesten we de bal smijten, en mochten we dan pas toetsen.
smiddags heb ik toen drie bokes met kaas gegeten, en eentje met konfituur. Ik dronk er ne fanta bij die toen nog 20 BEF kostte en at een speculaasje als dessert.
Het regende toen nogal hard, en twas vrij koud. Dus op de speelplaats konden we niet voetballen. Stom kutweer!
om 15u30 wast school dan gedaan, en mocht ik naar huis. Eerst nog een half uurke tetteren met Celine aan de bushalte. Ze had twee toetsen teruggekregen, twee keer was ze gebuisd....Dom kind !
om 16u30 kwam ik thuis.
Ons moeder was aant kuisen. Beetje tv kijken dan maar. 17u30 gingen we eten: Rode kool met worst. Best wel lekker. Na het eten snel die test van Frans voorbereiden.
Om 18u30 vertrok ik naar de voetbal voor de training. Aangezien het zo'n strontweer was, moest ik me goe aankleden van ons moeder.
Onze pa zei da ze ni moest overdrijven: 'van e beke reigen, gatem ni dooewed zenne'.
21u is de training gedaan. Dood wask niet nee, maar khad wel een snotvalling. gvd. Kdenk dak morge gaan thuisblijven zei ik nog.
Toch niet zei ons moeder, die me de volgende dag wakker maakte om 7u en me richting bushalte stampte.

Zo, hoe was jullie dag toen? :)

oud dagboek gevonden?

Mitgard
10 september 2009, 17:33
chrysostomos :cheer:

allez daarrond ergens.

Zwartengeel
10 september 2009, 17:34
Ik zat die dag in Amsterdam, als ik het goed heb. Persdag naar aanleiding van de debuut-cd van Soulfly.

55087

Mitgard
10 september 2009, 17:35
mijn eerste lief :oops:

Mitgard
10 september 2009, 17:42
http://www.youtube.com/watch?v=lvs1Vbgc6pI

http://www.youtube.com/watch?v=QTtee6c7-gw&feature=fvste2

http://www.youtube.com/watch?v=kdQd8VYKcCk

http://www.youtube.com/watch?v=_j0unD5kOIc :-P

From_Vlaanderen
10 september 2009, 17:49
Ik was toen aan het klagen dat het te koud was.

Dronkoers
10 september 2009, 18:29
11 september 2001 was frappanter voor mij.
Die dag vergeet ik nooit meer. (zelf zonder het WTC gedoe was die al memorabel)

ik was toen -suprise suprise- zat op het werk

bgf324
10 september 2009, 18:32
Verhoogde waakzaamheid alom. Dat weet ik ook nog.

Neeneen, die dag deden we met de 3de graad een schooluitstap: afvaart van de schelde. Van Oudenaarde tot Zwijnaarde.

Maar ik en iemand anders mochten niet mee wegens dings uitsteken 2 dagen ervoor (wat weet ik niet meer). Maar kwas geen brave jongen int lager :twisted:

En normaal gingen we pas om 18u thuis zijn, maar doordat we de hele dag als extra vernedering bij juf Monique in de 1ste kleuterklas moesten helpen bij de kleutertjes konden we om 15u45 nr huis. En ik woon vlakbij het dorpsschooltje, dus om 15u50 was ik al getuige van het journaal extra 8O

Tavek
10 september 2009, 18:37
Dat was een maandag. Hoogst waarschijnlijk kwart voor 8 opgestaan, aangekleed, glas melk, fruitsap en dan naar school met de fiets. Om 5 voor half 9 ging de eerste bel en dan werden de lokale gestapos actief om ons allemaal in de rijen per jaar en klas te dwingen. Bij de tweede bel (8u30) gingen we naar binnen naar onze respectievelijke klas. Dat was op het tweede verdiep. Ik zat op de laatste rij, kon ik lekker tegen de muur schommelen met de stoel. Waarschijnlijk met Delta 4 of het Breviarium voor mijn neus. Rond 5 na 12 ging de bel en toen was ik weer naar huis voor warm eten. Of naar de bomma als mamma moest werken. Op school eten deed ik niet. Nog steeds niet. Dan waarschijnlijk LO. Turnen ! Bij schoon weer buiten coopertesten of voetballen. Tegen half 4 was het school gedaan en dan was het wat op de speelplaats blijven rondhangen met de vrienden. Tegen 5 uur thuis, en dan TV/computer/eten/studeren tot slapengaan.

Exacte details zijn onmogelijk te achterhalen, of ik moet mijn schoolagenda van die dag terugvinden, maar mijn kleine teen vertelt mij dat ze die confisqueren aan het einde vant schooljaar.

Zwartengeel
10 september 2009, 18:51
ik was toen -suprise suprise- zat op het werk

Ik was op dat moment met een auto van de firma naar de schouwing. Ik hoorde voor het eerst van de aanslagen toen ik op mijn bureau terugkeerde.

Dronkoers
10 september 2009, 18:54
Ik was op dat moment met een auto van de firma naar de schouwing. Ik hoorde voor het eerst van de aanslagen toen ik op mijn bureau terugkeerde.

Vind ik wel een leuke kwisvraag: op welke dag viel 11 september 2001?
Maandag, dinsdag, woe, do, vr zat of zo? ;-)

Zwartengeel
10 september 2009, 19:08
Vind ik wel een leuke kwisvraag: op welke dag viel 11 september 2001?
Maandag, dinsdag, woe, do, vr zat of zo? ;-)

kiko
10 september 2009, 19:09
Wie weet nog wat men gedaan heeft deze dag?

Ik was toen één met de kosmos.

Dronkoers
10 september 2009, 19:13
http://forum.politics.be/showpost.php?p=4327448&postcount=30

Amai, zonder op te zoeken? 8O

Zwartengeel
10 september 2009, 19:15
http://forum.politics.be/showpost.php?p=4327448&postcount=30

Amai, zonder op te zoeken? 8O

Ik wist het nog. ;-)

Zwartengeel
10 september 2009, 19:16
Er zijn nog zo van die dagen die ik me nog helemaal voor de geest kan halen. 1 mei 1994 bijvoorbeeld... :|

Dronkoers
10 september 2009, 19:17
Er zijn nog zo van die dagen die ik me nog helemaal voor de geest kan halen. 1 mei 1994 bijvoorbeeld... :|

Senna? ;-)

Zwartengeel
10 september 2009, 19:19
Senna? ;-)

Ja. :|

Ik kan me die dag nog helemaal voor de geest halen. Mijn kater van de vorige avond, wat ik die middag gegeten heb, naar welke cd ik zat te luisteren vlak voor de race, welk weer het buiten was...

Dronkoers
10 september 2009, 19:21
Ja. :|


nog 5 dagen se

..en 't is weeral 2 jaar geleden :-(

Dronkoers
10 september 2009, 19:22
Ik kan me die dag nog helemaal voor de geest halen. Mijn kater van de vorige avond, wat ik die middag gegeten heb, naar welke cd ik zat te luisteren vlak voor de race, welk weer het buiten was...

Zo helder van geest ben ik ook weer nie ;-)

Zwartengeel
10 september 2009, 19:22
nog 5 dagen se

..en 't is weeral 2 jaar geleden :-(

Colin McRae?

Dronkoers
10 september 2009, 19:23
Colin McRae?

Yup :-(

bgf324
10 september 2009, 19:52
Vind ik wel een leuke kwisvraag: op welke dag viel 11 september 2001?
Maandag, dinsdag, woe, do, vr zat of zo? ;-)

Dinsdag, want de maandag kreeg ik uitsluitsel dat ik niet mee mocht op excursie :-(

Tavek
10 september 2009, 21:41
http://www.youtube.com/watch?v=_j0unD5kOIc :-P

af !

:lol:

wat een tijd ;)

Jaani_Dushman
10 september 2009, 21:52
Colin McRae?Wiesdadde? :?

Paracelsus
11 september 2009, 01:14
Wiet roken want alcohol dronk ik toen nie (nu is het net omgekeerd)

Al een half jaartje weg van huis, wonende in een godshuisje met een vrij dove buurvrouw van -toen- 82, en in dat huisje geboren, die 's zondags de mis op TV zo luid zette dat ik aanvankelijk dacht dat dat van de nabij gelegen kerk kwam. Maar desalniettemin kwamen we goed overeen, vooral nadat ik haar in vijf jaar niet verpotte geraniums terug in bloei kreeg, en spectaculairder dan ooit tevoren (wat extra fosfor in de meststof toegediend).

Het tweede jaar van een zesjarig durende relatie met een meisje wie ik nu nog innig in mijn hart draag.

De late jaren negentig waren goeie tijden voor mij.

Zwartengeel
11 september 2009, 05:24
Wiesdadde? :?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Colin_McRae

Ke Nan
11 september 2009, 11:24
Dat was een maandag. Hoogst waarschijnlijk kwart voor 8 opgestaan, aangekleed, glas melk, fruitsap en dan naar school met de fiets. Om 5 voor half 9 ging de eerste bel en dan werden de lokale gestapos actief om ons allemaal in de rijen per jaar en klas te dwingen. Bij de tweede bel (8u30) gingen we naar binnen naar onze respectievelijke klas. Dat was op het tweede verdiep. Ik zat op de laatste rij, kon ik lekker tegen de muur schommelen met de stoel. Waarschijnlijk met Delta 4 of het Breviarium voor mijn neus. Rond 5 na 12 ging de bel en toen was ik weer naar huis voor warm eten. Of naar de bomma als mamma moest werken. Op school eten deed ik niet. Nog steeds niet. Dan waarschijnlijk LO. Turnen ! Bij schoon weer buiten coopertesten of voetballen. Tegen half 4 was het school gedaan en dan was het wat op de speelplaats blijven rondhangen met de vrienden. Tegen 5 uur thuis, en dan TV/computer/eten/studeren tot slapengaan.

Exacte details zijn onmogelijk te achterhalen, of ik moet mijn schoolagenda van die dag terugvinden, maar mijn kleine teen vertelt mij dat ze die confisqueren aan het einde vant schooljaar.

Hmm, dat klinkt als het college.

abou Anis
11 september 2009, 12:24
Wie weet nog wat men gedaan heeft deze dag?

Zo, hoe was jullie dag toen? :)

Rotte kaas aan't uitpakken.

Tavek
11 september 2009, 12:24
Hmm, dat klinkt als het college.

Ssst :P

Mitgard
11 september 2009, 15:35
Hmm, dat klinkt als het college.

dit college?

http://lh4.ggpht.com/_9dbjWZxW1Wo/SQReLAormII/AAAAAAAAJMs/Nv_06x9zWas/100_2729.JPG

From_Vlaanderen
11 september 2009, 17:39
Maar ik en iemand anders mochten niet mee wegens dings uitsteken 2 dagen ervoor (wat weet ik niet meer). Maar kwas geen brave jongen int lager :twisted:


Nu hebben ze voor afwijkend gedrag een overkoepelende term: Holebi.




















Mijn dag is weer goed se:lol:.

bgf324
11 september 2009, 18:28
Nu hebben ze voor afwijkend gedrag een overkoepelende term: Holebi.



















Mijn dag is weer goed se:lol:.


Jamaja, toen was echt nog klein. 11 jaar :? Nog klein en haarloos en aseksueel.

Ke Nan
11 september 2009, 19:13
Ssst :P

;)

Ke Nan
11 september 2009, 19:14
dit college?

http://lh4.ggpht.com/_9dbjWZxW1Wo/SQReLAormII/AAAAAAAAJMs/Nv_06x9zWas/100_2729.JPG

Den deze

http://www.hhc-maasmechelen.be/Start_files/index.php.jpg

Zwartengeel
11 september 2009, 19:31
Jamaja, toen was echt nog klein. 11 jaar :? Nog klein en haarloos en aseksueel.

Haarloos? Dat ben je nu toch nog altijd? :-)

Zwartengeel
11 september 2009, 19:32
Ik zat toen in het 2de lagere bij juffrouw Christine :|
Dat was pas eens een vieze zeg. :?

Is het uit afkeer voor haar dat jouw geaardheid zich geopenbaard heeft misschien? ;-)

bgf324
11 september 2009, 20:09
Haarloos? Dat ben je nu toch nog altijd? :-)

:oops:

bgf324
11 september 2009, 20:10
Is het uit afkeer voor haar dat jouw geaardheid zich geopenbaard heeft misschien? ;-)

Die teef die in het 3de les gaf was nog erger :x
Gemiddeld vloog ik alle 2 dagen buiten, waarbij ik een klasmonopolie van 75% had. :-P


Die in het 2de kon enkel zagen en streng zijn en roepen.

From_Vlaanderen
11 september 2009, 20:44
Aah de lagere school, waar was den tijd.
Nog een echte jongensschool. Fantastische tijd gehad.

JuBiLaTe
11 september 2009, 22:13
Wie weet nog wat men gedaan heeft deze dag?

Ikzelf zat toen in het 2e middelbaar. Eerste twee uur waren Wiskunde, en vond dat verschrikkelijk.
de volgende twee uren waren LO. Dat vond ik veel leuker. Het was toen die periode volleybal. Ale, meer netbal, want 'volleyballen' was nog te moeilijk voor sommige, en daarom moesten we de bal smijten, en mochten we dan pas toetsen.
smiddags heb ik toen drie bokes met kaas gegeten, en eentje met konfituur. Ik dronk er ne fanta bij die toen nog 20 BEF kostte en at een speculaasje als dessert.
Het regende toen nogal hard, en twas vrij koud. Dus op de speelplaats konden we niet voetballen. Stom kutweer!
om 15u30 wast school dan gedaan, en mocht ik naar huis. Eerst nog een half uurke tetteren met Celine aan de bushalte. Ze had twee toetsen teruggekregen, twee keer was ze gebuisd....Dom kind !
om 16u30 kwam ik thuis.
Ons moeder was aant kuisen. Beetje tv kijken dan maar. 17u30 gingen we eten: Rode kool met worst. Best wel lekker. Na het eten snel die test van Frans voorbereiden.
Om 18u30 vertrok ik naar de voetbal voor de training. Aangezien het zo'n strontweer was, moest ik me goe aankleden van ons moeder.
Onze pa zei da ze ni moest overdrijven: 'van e beke reigen, gatem ni dooewed zenne'.
21u is de training gedaan. Dood wask niet nee, maar khad wel een snotvalling. gvd. Kdenk dak morge gaan thuisblijven zei ik nog.
Toch niet zei ons moeder, die me de volgende dag wakker maakte om 7u en me richting bushalte stampte.

Zo, hoe was jullie dag toen? :)



Eigenlijk ben je soms wel eens echt grappig duvelke.:-D

Wat ik toen deed? Weet ik niet (meer).

Duvelke
21 september 2009, 15:36
Eigenlijk ben je soms wel eens echt grappig duvelke.:-D

Wat ik toen deed? Weet ik niet (meer).

Niet overdrijven e.
Ik ben nogal tijd een zure regelnicht.
vraag maar aan flannelleke

Johan217
21 september 2009, 15:40
Dat moet mijn 2e licentiejaar geweest zijn. Tussen 9:00 en 17:00 zat ik dus waarschijnlijk pinten te hijsen - met mate, weliswaar ;)

EDIT: neen, 't was mijn aanvullend jaar. maak daar dus maar tussen 12:00 en 7:00 van. De rest van de tijd maffen.

Dronkoers
21 september 2009, 15:43
Niet overdrijven e.
Ik ben nogal tijd een zure regelnicht.
vraag maar aan flannelleke

Wa voor een zure regelnicht zijt gij jong?



:-P

Jazeker
21 september 2009, 15:46
Wie weet nog wat men gedaan heeft deze dag?

Ikzelf zat toen in het 2e middelbaar. Eerste twee uur waren Wiskunde, en vond dat verschrikkelijk.
de volgende twee uren waren LO. Dat vond ik veel leuker. Het was toen die periode volleybal. Ale, meer netbal, want 'volleyballen' was nog te moeilijk voor sommige, en daarom moesten we de bal smijten, en mochten we dan pas toetsen.
smiddags heb ik toen drie bokes met kaas gegeten, en eentje met konfituur. Ik dronk er ne fanta bij die toen nog 20 BEF kostte en at een speculaasje als dessert.
Het regende toen nogal hard, en twas vrij koud. Dus op de speelplaats konden we niet voetballen. Stom kutweer!
om 15u30 wast school dan gedaan, en mocht ik naar huis. Eerst nog een half uurke tetteren met Celine aan de bushalte. Ze had twee toetsen teruggekregen, twee keer was ze gebuisd....Dom kind !

18 Juli 1999 ... Ik had toen een beschuitje met kaas gegeten. Het was zonnig die dag en voor de rest kon me die dag geen kloten schelen.
om 16u30 kwam ik thuis.
Ons moeder was aant kuisen. Beetje tv kijken dan maar. 17u30 gingen we eten: Rode kool met worst. Best wel lekker. Na het eten snel die test van Frans voorbereiden.
Om 18u30 vertrok ik naar de voetbal voor de training. Aangezien het zo'n strontweer was, moest ik me goe aankleden van ons moeder.
Onze pa zei da ze ni moest overdrijven: 'van e beke reigen, gatem ni dooewed zenne'.
21u is de training gedaan. Dood wask niet nee, maar khad wel een snotvalling. gvd. Kdenk dak morge gaan thuisblijven zei ik nog.
Toch niet zei ons moeder, die me de volgende dag wakker maakte om 7u en me richting bushalte stampte.

Zo, hoe was jullie dag toen? :)

19 Julie 1999 en ik had die dag net een beschuitje met kaas binnen. Voor de rest kan die dag me geen kloten schelen.

Duvelke
21 september 2009, 15:56
Wa voor een zure regelnicht zijt gij jong?



:-P

zei ma zeker
Wacht maar, ik zal men kuren nog wel krijgen ;)
Maar nu geen tijd, tis 17u, ik mag naar huis ;-)

Duvelke
21 september 2009, 15:57
19 Julie 1999 en ik had die dag net een beschuitje met kaas binnen. Voor de rest kan die dag me geen kloten schelen.

zucht, know the feeling
en dan met dat botermes in uw armen proberen kerven e?
bloeden moet het! BLOEIEN !!!:twisted:

Dronkoers
21 september 2009, 16:15
zei ma zeker
Wacht maar, ik zal men kuren nog wel krijgen ;)
Maar nu geen tijd, tis 17u, ik mag naar huis ;-)

Moet gij uw verloren uren die je op p.be slijt niet inhalen? ;-)

JuBiLaTe
21 september 2009, 17:13
Niet overdrijven e.
Ik ben nogal tijd een zure regelnicht.
vraag maar aan flannelleke


Tuttut, gij zijt grappig!!!:evil: Wie eet nu in Godsnaam broodjes choco met groentjes?:-o

Dronkoers
21 september 2009, 17:27
Tuttut, gij zijt grappig!!!:evil: Wie eet nu in Godsnaam broodjes choco met groentjes?:-o

zonder mosterd? 8O

Duvelke
22 september 2009, 09:50
Moet gij uw verloren uren die je op p.be slijt niet inhalen? ;-)

P.be is onderdeel van mijn werk.

ik werk namelijk voor ... *scary sound*


MOEHAHAHAHHA

Jazeker
22 september 2009, 11:11
zucht, know the feeling
en dan met dat botermes in uw armen proberen kerven e?
bloeden moet het! BLOEIEN !!!:twisted:

Neen. Ik ben er door hypnose achter gekomen dat ik na dat beschuitje een glas water heb gedronken.

Always living on the edge...

Duvelke
22 september 2009, 12:41
Neen. Ik ben er door hypnose achter gekomen dat ik na dat beschuitje een glas water heb gedronken.

Always living on the edge...

8O T..To..tocch geen brrruissswater eh?!? 8O