PDA

View Full Version : Baskenland

Natxo
14 september 2009, 20:41
Vanaf 1 oktober 2009 verzorg ik een wekelijkse nieuwsbrief met als onderwerp "de politieke geschiedenis van het Baskische volk".
Wie interesse heeft, kan zich inschrijven via http://users.skynet.be/tillets/nieuwsbrief.htm

Jaani_Dushman
15 september 2009, 00:06
Leuk initiatief! :thumbsup:

Txiki
15 september 2009, 09:25
:clapping:

Heel-Nederlander
15 september 2009, 19:22
Baskenland is een heet topic in Europa. Verdeeld onder Spanje en Frankrijk met een radicale partij die streeft naar onafhankelijkheid, en een meer gematigde fractie die slechts vergaande autonomie wil. Dat eerste verfoei ik - dat tweede juich ik toe

Txiki
15 september 2009, 20:02
Baskenland is een heet topic in Europa. Verdeeld onder Spanje en Frankrijk met een radicale partij die streeft naar onafhankelijkheid, en een meer gematigde fractie die slechts vergaande autonomie wil. Dat eerste verfoei ik - dat tweede juich ik toe

Wat een steriele visie. Zo puur theoretisch.

Frans Oghtendlicht
15 september 2009, 20:20
Ik kan me best voorstellen dat iemand die met de vlag van deze Europese Unie loopt te pronken huivert bij de idee dat een volk of een gemeenschap zichzelf bestuurt in plaats van bestuurd wordt door anderen. Zulke vorm van democratie past niet in de Europese Unie die door "onze" beleidsmakers wordt gebouwd.