PDA

View Full Version : wordt brazilie de volgende boeman


smokey
16 september 2009, 13:15
Brazilie weigert de "free Trade Agreement" met israel te tekenen tot er een palestijnse staat komt met de 67 grenzen

wat we nu mogen verwachten van de internationale (in joodse handen) pers is een regen van zwartmakerij tov brazilie

ik zie de head lines al

"Brazil : an anti-semite breading ground"
"Brazil wants the destruction of israel"
"Brazil is supporting Al-Qaeda"
"Is Brazil hiding Usama?"

http://english.pnn.ps/index.php?option=com_content&task=view&id=6930

webzwerver
16 september 2009, 13:23
Brazilie weigert de "free Trade Agreement" met israel te tekenen tot er een palestijnse staat komt met de 67 grenzen

wat we nu mogen verwachten van de internationale (in joodse handen) pers is een regen van zwartmakerij tov brazilie

ik zie de head lines al

"Brazil : an anti-semite breading ground"
"Brazil wants the destruction of israel"
"Brazil is supporting Al-Qaeda"
"Is Brazil hiding Usama?"

http://english.pnn.ps/index.php?option=com_content&task=view&id=6930
Zeg eens, Brazilië zou inderdaad een geschikt land zijn om Oussama te verbergen, nee ?
Het is eveneens rijk aan grondstoffen allerhande, en aan landbouwgrond, en er is veel goedkoop menselijk arbeiders-materiaal voorhanden.
Mischien een goed idee voor de States om daar binnen te vallen, zogezegd om terroristen te bestrijden ?

Johan Bollen
16 september 2009, 13:32
De pers zal zich voorlopig onthouden van anti-Brazilië of anti-Mercosur campagnes tot duidelijk is wat er zal gebeuren met dit handelsakkoord.

Bertie
16 september 2009, 14:29
ik zie de head lines al

"Brazil : an anti-semite breading ground"
"Brazil wants the destruction of israel"
"Brazil is supporting Al-Qaeda"
"Is Brazil hiding Usama?"Binnenkort op Canvas: een docu over een van de vele Nazi's die na WO2 naar Zuid-Amerika hebben gevlucht (Mengele, Eichmann... enz).

Jantje
16 september 2009, 14:55
Brazilie weigert de "free Trade Agreement" met israel te tekenen tot er een palestijnse staat komt met de 67 grenzen

wat we nu mogen verwachten van de internationale (in joodse handen) pers is een regen van zwartmakerij tov brazilie

ik zie de head lines al

"Brazil : an anti-semite breading ground"
"Brazil wants the destruction of israel"
"Brazil is supporting Al-Qaeda"
"Is Brazil hiding Usama?"

http://english.pnn.ps/index.php?option=com_content&task=view&id=6930

Ik verwacht dat ze dit zeer Katholieke land wel rustig zullen laten doen.
Zeker nu ook de USA niet meer in handen van een Jood is en de Joden daar hun invloed hebben verloren door de zware economische crisis in dit land.
Daarbij is de USA verbonden aan het inter-Amerikaanse verdedigingscontract.

smokey
16 september 2009, 15:43
Ik verwacht dat ze dit zeer Katholieke land wel rustig zullen laten doen.
Zeker nu ook de USA niet meer in handen van een Jood is en de Joden daar hun invloed hebben verloren door de zware economische crisis in dit land.
Daarbij is de USA verbonden aan het inter-Amerikaanse verdedigingscontract.

als je denkt dat de jewish occupation van de usa voorbij is, heb je het volgens mij verkeerd, maar we kunnen hopen

smokey
16 september 2009, 15:44
Binnenkort op Canvas: een docu over een van de vele Nazi's die na WO2 naar Zuid-Amerika hebben gevlucht (Mengele, Eichmann... enz).

....met hulp van cia en andere duistere diensten

Mountain Dew
16 september 2009, 15:52
Brazilie weigert de "free Trade Agreement" met israel te tekenen tot er een palestijnse staat komt met de 67 grenzen

wat we nu mogen verwachten van de internationale (in joodse handen) pers is een regen van zwartmakerij tov brazilie

ik zie de head lines al

"Brazil : an anti-semite breading ground"
"Brazil wants the destruction of israel"
"Brazil is supporting Al-Qaeda"
"Is Brazil hiding Usama?"

http://english.pnn.ps/index.php?option=com_content&task=view&id=6930

Het is toch wel weer vreemd dat steeds Rooms-Katholieke landen zich haasten om te sympathiseren met de kotslims en hun Pallywood-friends. Maar met de linkse populist Lula da Silva die het ook al opnam voor de duistere Hondurese machtswellusteling Mel Zelaya had ik verwacht dat ook de contacten met de Joodse staat eraan moesten geloven. Ze doen maar, Israel zal geen traan laten om de afgesloten vriendschap van Brazilie.

straddle
16 september 2009, 16:07
....met hulp van cia en andere duistere diensten

Operation 'paperclip', vele van die slechte nazi's werden naar de jewSA gehaald om verder te werken aan hun projecten.

Mountain Dew
16 september 2009, 16:15
.... jewSA .....

Mag jij computer gebruiken in die zwaarbewaakte inrichting???? 8O

Jantje
16 september 2009, 16:33
als je denkt dat de jewish occupation van de usa voorbij is, heb je het volgens mij verkeerd, maar we kunnen hopen

Het huidige bewind heeft een vergiftigde erfenis gekregen van zijn voorgangers.
En juist daarom kunnen de Joodse rijken in de USA zich nu niet roeren en geen acties tegen Brazilië verlangen.

Door de huidige oorlogen en de crisis veroorzaakt door een Joodse bank, zit Amerika in grote problemen. Er heerst daar nu immers een andere onderhuidse oorlog op eigen terrein.

De Joodse macht is er op dit ogenblik dus gebroken, of dit zo blijft is een andere vraag.

Het huidige USA bewind stemde trouwens in met een VN-resolutie die verklaart dat Israël oorlogsmisdaden en zelfs misdaden tegen de menselijkheid heeft begaan tijdens haar laatste inval in Palestina.

Het tij is duidelijk aan het keren tegen het agressieve Israël.

Bertie
16 september 2009, 18:27
Operation 'paperclip'...De vluchten werden met onze eigen KLM uitgevoerd! (met dank aan prins "mein frau de koningin ist ein Stalinist/helderziende/staatsgevaarlijk" Bernhard)

jevaly
16 september 2009, 19:16
Ik verwacht dat ze dit zeer Katholieke land wel rustig zullen laten doen.
Zeker nu ook de USA niet meer in handen van een Jood is en de Joden daar hun invloed hebben verloren door de zware economische crisis in dit land.
Daarbij is de USA verbonden aan het inter-Amerikaanse verdedigingscontract.

+ de banden van Brazilië met Europa en dus de NAVO zijn veel te groot.

Nu ja, als de Amerikanen helemaal geen partners meer willen hebben op het eigen continent moeten ze vooral doen...

Zeikstraal
16 september 2009, 23:28
Kweet ni, Zijn er veel Brazilianen die moslims zijn? Er is een oorlog gaande tegen de Islam immers.

illwill
16 september 2009, 23:41
Brazilie weigert de "free Trade Agreement" met israel te tekenen tot er een palestijnse staat komt met de 67 grenzen

wat we nu mogen verwachten van de internationale (in joodse handen) pers is een regen van zwartmakerij tov brazilie

ik zie de head lines al

"Brazil : an anti-semite breading ground"
"Brazil wants the destruction of israel"
"Brazil is supporting Al-Qaeda"
"Is Brazil hiding Usama?"

http://english.pnn.ps/index.php?option=com_content&task=view&id=6930

Wedden van niet?
Kom je hier dan ook toegeven dat het gewoon wat propaganda spuien was indien het niet gebeurt?
Binnen welke termijn gaat dit gebeuren volgens jou?

illwill
16 september 2009, 23:43
Ik verwacht dat ze dit zeer Katholieke land wel rustig zullen laten doen.
Zeker nu ook de USA niet meer in handen van een Jood is en de Joden daar hun invloed hebben verloren door de zware economische crisis in dit land.
Daarbij is de USA verbonden aan het inter-Amerikaanse verdedigingscontract.

NU men weet hoe je gemakelijk met ballonnetjes gevechtshelikopters kan neerhalen en met roeibootjes vliegdekschepen kan laten zinken zullen ze wel 2x nadenken é. :lol::lol::lol:

Andro
17 september 2009, 05:59
Binnenkort op Canvas: een docu over een van de vele Nazi's die na WO2 naar Zuid-Amerika hebben gevlucht (Mengele, Eichmann... enz).

Waar het wereld omspannende katholieke netwerk werd ingezet om allerlei top nazi's te helpen vluchten...

willem1940NLD
18 september 2009, 17:43
Kweet ni, Zijn er veel Brazilianen die moslims zijn? Er is een oorlog gaande tegen de Islam immers.Geen echt duidelijke gegevens maar ze zijn er wel en al zeer lang.

http://en.wikipedia.org/wiki/Islam_in_Brazil

Zeikstraal
18 september 2009, 17:50
Ik zou eerder venezuela gokken, daar ze zich bewapenen, niet onterecht overigens.