PDA

View Full Version : Ben al weer weg!


yppolf-
23 september 2009, 19:21
De groetjes aan Rafke!
Dooooei! :cheer:

nihao
23 september 2009, 19:44
Ja, doei !!!

Bovenbuur
23 september 2009, 20:07
Oké, nu is een topic aanmaken om afscheid te nemen officieel niet cool meer, zelfs de nieuwelingen doen het al.

Paracelsus
23 september 2009, 20:11
Jammer, maar 't ging anders toch niet lang duren.

De wind van achter!

bgf324
23 september 2009, 20:35
:cheer:

Tgaat je goed en tot morgen ofzo hé! :-P

JuBiLaTe
23 september 2009, 21:18
@yppolf-, ooit was je er, nu ben je er geweest.

Vliegenmepper
23 september 2009, 21:56
Tot de volgende nickname!! :cheer: :cheer::cheer::cheer::cheer: :cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer: :cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer: :cheer::cheer::cheer::cheer: :cheer::cheer::cheer::cheer: :cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer: :cheer::cheer::cheer: :cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:

JuBiLaTe
23 september 2009, 22:05
Persoonlijk vraagje: wordt je dat niet beu telkens een nieuwe e-mailadres en account aan te maken? Jij bent wel een heel erge doorbijter.:-)

Vliegenmepper
23 september 2009, 22:07
Persoonlijk vraagje: wordt je dat niet beu telkens een nieuwe e-mailadres en account aan te maken? Jij bent wel een heel erge doorbijter.:-)

Dit is een vraag die alleen door floppy kan beantwoord worden

JuBiLaTe
23 september 2009, 22:14
Dit is een vraag die alleen door floppy kan beantwoord worden

Allé, dat hem het dan maar zegt eh.

bgf324
23 september 2009, 22:38
Waarom is die eigenlijk de eerste keer geband?
Wanneer was dat?
Wat was zijn oorspronkelijke nickname?


Wat doe je in het echte leven?
Heb je geen leven?

Tavek
23 september 2009, 22:58
Floppy, beroepstrol. Hobby: Fabiola trashen.

Jazeker
24 september 2009, 01:34
Vliegenmepper :rofl:

illwill
24 september 2009, 09:24
De groetjes aan Rafke!
Dooooei! :cheer:

Go fuck'em

Duvelke
24 september 2009, 10:21
Persoonlijk vraagje: wordt je dat niet beu telkens een nieuwe e-mailadres en account aan te maken? Jij bent wel een heel erge doorbijter.:-)

sjah, als je geen leven hebt, is dat wel een van de dinge die je kan doen e..

Paracelsus
24 september 2009, 10:40
sjah, als je geen leven hebt, is dat wel een van de dinge die je kan doen e..

Bwa wie zegt dat? Als je op dit forum zit heb je sowieso al tijd te over. En als je een job hebt waar je soms met de vingers zit te draaien dan moet je je wel wat gaan bezighouden.

Of als je rentenier bent, of je geld online verdient... mogelijkheden genoeg.

Paracelsus
24 september 2009, 10:42
Niemand houd je tegen om erna eens goed de bloemetjes buiten te zetten :)

Duvelke
24 september 2009, 10:51
Bwa wie zegt dat? Als je op dit forum zit heb je sowieso al tijd te over. En als je een job hebt waar je soms met de vingers zit te draaien dan moet je je wel wat gaan bezighouden.

Of als je rentenier bent, of je geld online verdient... mogelijkheden genoeg.

True, maar waarom zou je op een forum gaan waar je niet welkom bent?
waar je telkens weer geband wordt?
Er zijn miljoenen fora op het internet. 't is gewoon marginaal om ergens naar toe te blijven komen waar je toch niet meer binnen mag, en maar wat staat te wenen aan de inkomdeur van: geef me nog een kans :cry::cry:

lantjes
24 september 2009, 10:52
'k weet het, 't is puur persoonlijk maar 'k vind de Floppy aka Yppolf aka whatever toch een best te pruimen ferme grapjas. Wie ik hier niet moet hebben lees ik niet of reageer ik niet op of zwier ik desnoods als laatste middel op de negeerlijst (ledenaantal op dit ogenblik:1 (Arf)), simpel toch?

Is het niet stukken zieliger en kleingeestig om er de moderatie telkens weer op te wijzen dat er wel eens een gebande terug zou kunnen zijn? :roll:

Paracelsus
24 september 2009, 10:57
Ik ga akkoord met wat lantjes hier stelt, en ik denk niet dat floppy hier staat "te wenen aan de inkomdeur" zoals jij dat zegt.

Ten andere, het is absoluut zijn vrijheid om iedere dag weer nieuwe accounts aan te maken en terug te komen voor beperkte duur. Daar staat geen enkele wet tegenover.

Jij kan dat zielig en marginaal vinden, maar je mag er niet van uit gaan dat iedereen het daar mee eens is.