PDA

View Full Version : Poll: Moet Floppy zijn forumrechten terugkrijgen?


Paracelsus
24 september 2009, 12:31
Algemene amnestie voor Floppy, wat is uw mening?

vlijmscherp
24 september 2009, 12:32
waarom???

Paracelsus
24 september 2009, 12:34
daarom

lantjes
24 september 2009, 12:36
waarom???

Waarom niet?

Duvelke
24 september 2009, 13:00
nee.

Jazeker
24 september 2009, 13:02
nee.

Waarom niet?

regimehoer.

Paracelsus
24 september 2009, 13:04
humorloos op de koop toe

Djiezes
24 september 2009, 13:58
Ik vind 'm nogal flauw, maar ik zie niet in waarom hij geband moet blijven...

Txiki
24 september 2009, 14:06
:cheer: Algemene Amnestie :cheer:

lantjes
24 september 2009, 14:13
En voor Anna en Circe en al die andere die ik nu even vergeet.....

Jazeker
24 september 2009, 14:15
Anna en Circe :cheer:

Verder moet er een gerechtelijk bevel worden uitgevaardigd dat Knuppel gebiedt om minstens 1 uur per dag op dit forum actief aanwezig te zijn.

anna conda
24 september 2009, 14:18
:cheer: Vlaamse homo dichters :cheer:

De Sint
24 september 2009, 14:20
Zolang hij mijn landgenote niet verder beledigt, mag hij van de goedheiligman terugkomen!

IronChef
24 september 2009, 14:21
Als we nu gewoon eens af en toe ons inbeelden dat er iets achterlijk staat geschreven over homo's of moslims?

Cisalpina
24 september 2009, 14:21
Algemene amnestie voor Floppy, wat is uw mening?

we kunnen een schrijf-ze-vrij-dag houden.

lantjes
24 september 2009, 14:24
:cheer: Amnestie Interpolitics :cheer: oprichten...

Paracelsus
24 september 2009, 14:32
we kunnen een schrijf-ze-vrij-dag houden.

:lol: top!

Tavek
24 september 2009, 14:34
neen. twas nen irritante ubertrol.

Pietje
24 september 2009, 14:37
neen. twas nen irritante übertrol.

²

Weezer
24 september 2009, 14:43
neen. twas nen irritante ubertrol.

Misschien, maar het blijft 2 maten 2 gewichten. Bruno is intussen ook alweer geruime tijd actief op het forum bijvoorbeeld.

Duvelke
24 september 2009, 15:05
alsof ne poll ook maar een verschil zou maken of ze mogen terugkomen of niet :lol:

Flanelcondoom
24 september 2009, 15:11
Als we nu gewoon eens af en toe ons inbeelden dat er iets achterlijk staat geschreven over homo's of moslims?

Dat staat er sowieso al.

Ik ben een voorstander van vrijheid van mening, maar niet van vrijheid van meningsuiting. Waarom 100 idioten met dezelfde mening behouden? Laat er eentje over en je kunt die mening steeds horen.
De mening verdient een vrijheid, maar niet de drager ervan.

Duvelke
24 september 2009, 15:47
Dat staat er sowieso al.

Ik ben een voorstander van vrijheid van mening, maar niet van vrijheid van meningsuiting. Waarom 100 idioten met dezelfde mening behouden? Laat er eentje over en je kunt die mening steeds horen.
De mening verdient een vrijheid, maar niet de drager ervan.

amai, dat is weer een opmerking van formaat :roll:

- wie bepaalt wat een idiote mening is?
- Wat doe je dan met verkiezingen, waar het aantal meningen/stemmen geteld wordt?
- Wie gaat die mening vertegenwoordigen?
- ...

Flanelcondoom
24 september 2009, 15:48
amai, dat is weer een opmerking van formaat :roll:

- wie bepaalt wat een idiote mening is?
- Wat doe je dan met verkiezingen, waar het aantal meningen/stemmen geteld wordt?
- Wie gaat die mening vertegenwoordigen?
- ...

Crazy shit maat.

IronChef
24 september 2009, 15:59
Dat staat er sowieso al.

Ik ben een voorstander van vrijheid van mening, maar niet van vrijheid van meningsuiting. Waarom 100 idioten met dezelfde mening behouden? Laat er eentje over en je kunt die mening steeds horen.
De mening verdient een vrijheid, maar niet de drager ervan.

We hebben toch kanonnenvlees en werkmieren nodig?

Flanelcondoom
24 september 2009, 16:00
We hebben toch kanonnenvlees en werkmieren nodig?

Voorlopig wel. Maar iemand kwam op het briljante idee om die mensen allemaal tegelijk te laten spreken.

Jazeker
24 september 2009, 16:25
Dat staat er sowieso al.

Ik ben een voorstander van vrijheid van mening, maar niet van vrijheid van meningsuiting. Waarom 100 idioten met dezelfde mening behouden? Laat er eentje over en je kunt die mening steeds horen.

Wie bepaalt of de ene mening genoeg lijkt op een andere om 1 van beiden niet meer te laten vertolken?

Flanelcondoom
24 september 2009, 16:27
Wie bepaalt of de ene mening genoeg lijkt op een andere om 1 van beiden niet meer te laten vertolken?

Kleinste kwadraten.

Jazeker
24 september 2009, 16:31
Kleinste kwadraten.

Nuances los je niet op met wiskunde.

JuBiLaTe
24 september 2009, 16:52
Algemene amnestie voor Floppy, wat is uw mening?

Paracelcus, eerst een belangrijke rechtzetting:
in uw poll sprrekt U Hare Majesteit Koningin Fabiola aan als Hare Koninklijke Hoogheid Koningin fabiola. Dit is fout! Het moet zijn: Hare Majesteit Koningin Fabiola.


Om op uw vraag te antwoorden: waarom zou floppy amnestie moeten krijgen en gelijk welke andere gepermbande niet?
Ik ben sowieso tegen permbans, maar of phloppy nu amnestei zou mogen krijgen of niet: voor mij mag hij amnestie krijgen ONDER STRIKTE VOORWAARDEN!!!!!!!!!

Zo mag hij nooit, maar dan ooik nooit meer over H.M.K.Fabiola schrijven, en al helemaal geen topic over haar openen.
Vanaf hij die voorwaarde negeert wordt hij terug gepermband zonder ooit nog de kans te krijgen op amnestie!:x

Geert C
24 september 2009, 17:00
Ik stel voor dat we hem verbannen naar Sint-Helena. :mrgreen:

Zwartengeel
24 september 2009, 17:31
:cheer: Vlaamse homo dichters :cheer:

:cheer: slangenmensen :cheer:

behalve die van de VLD

Uh-Huh
24 september 2009, 18:25
Misschien, maar het blijft 2 maten 2 gewichten. Bruno is intussen ook alweer geruime tijd actief op het forum bijvoorbeeld.
Het is niet eerlijk! :cry:

IronChef
24 september 2009, 19:14
Wie is Bruno?

Jazeker
24 september 2009, 19:15
Wie is Bruno?

** ***

IronChef
24 september 2009, 19:23
** ***

Que?

Tavek
24 september 2009, 19:39
Een forummythe ondertusse....as it goes with all facts, which transform in tales, legends and then myths....

toccata
24 september 2009, 19:45
ik snap niet wat er leuk is aan floppy

bgf324
24 september 2009, 20:39
Wat deed die verkeerd?

kiko
24 september 2009, 20:45
ik snap niet wat er leuk is aan floppy
Er zijn zo van die forumleden waar de meesten zich aan ergeren, maar één keer een dergelijk iemand geband wordt, al dan niet terecht, krijgt deze niet zelden het statuut van "Legendarische Forum Persoonlijkheid".

(Denkt na: misschien word ik beter ook eens geband, goed voor mijn reputatie. Hoewel, verbannen worden als je het ene briljante bericht na het andere schrijft, is ook niet simpel. Wordt in elk geval vervolgd).

Raf
24 september 2009, 21:19
Algemene amnestie voor Floppy, wat is uw mening?

Absoluut niet.

Ik zou zelfs nog een stap verder gaan en zijn ISP op de hoogte brengen van de misbruiken die hij maakt van zijn internetverbinding.

Paracelsus
25 september 2009, 01:03
alsof ne poll ook maar een verschil zou maken of ze mogen terugkomen of niet :lol:

Desalniettemin is 't een interessante peiling.

Met een interessant tussenresultaat: 50% voor ; 50% tegen en 1 onthouding op 27 stemmen.

Ik zou zeggen geef hem 't voordeel van de twijfel maar ik heb nu eenmaal niets te zeggen. ;-)

Paracelsus
25 september 2009, 01:15
Paracelcus, eerst een belangrijke rechtzetting:
in uw poll sprrekt U Hare Majesteit Koningin Fabiola aan als Hare Koninklijke Hoogheid Koningin fabiola. Dit is fout! Het moet zijn: Hare Majesteit Koningin Fabiola.


Mijn excuses, ik ben niet helemaal op de hoogte van het protocol. Ik geloof dat iemand van rond het hof daar onlangs een boekje heeft over uitgebracht, alhoewel ik zijn aangehaalde voorbeelden van etiquette nogal elementair vond (vb een vrouw links voorbijlopen op het plankier zodat die niet langs de kant van de baan moeten). Maar dit terzijde.


Om op uw vraag te antwoorden: waarom zou floppy amnestie moeten krijgen en gelijk welke andere gepermbande niet?
Ik ben sowieso tegen permbans, maar of phloppy nu amnestei zou mogen krijgen of niet: voor mij mag hij amnestie krijgen ONDER STRIKTE VOORWAARDEN!!!!!!!!!


Ik moet toegeven dat de redenen persoonlijk zijn, nl. dat le Phloppe een gevoel voor humor heeft die me wel ligt. Maar ik ga akkoord met uw stelling tegen permbans.


Zo mag hij nooit, maar dan ooik nooit meer over H.M.K.Fabiola schrijven, en al helemaal geen topic over haar openen.
Vanaf hij die voorwaarde negeert wordt hij terug gepermband zonder ooit nog de kans te krijgen op amnestie!:x

hehe U weet zelf wel dat de kans daartoe vrij klein is; niettemin blijft het naar mijn mening een goedhartige grapjas. Zijn aanvaringen met H.M.K. Fabiola kan ik dan wel met de mantel der liefde bedekken.

Raf
25 september 2009, 05:01
Ik moet toegeven dat de redenen persoonlijk zijn, nl. dat le Phloppe een gevoel voor humor heeft die me wel ligt.
Dat is imho op zich al voldoende reden om ook permanent geband te worden... :twisted:

mdf
25 september 2009, 13:36
Er zijn in dit land wel zwaarder gevallen die een 2e kans krijgen ..

Duvelke
25 september 2009, 13:41
Ik zou zeggen geef hem 't voordeel van de twijfel maar ik heb nu eenmaal niets te zeggen. ;-)

Wat zei ik net?
Het resultaat maakt niet uit.
Dat is hier geen democratie e :)

Paracelsus
25 september 2009, 14:27
Dat is imho op zich al voldoende reden om ook permanent geband te worden... :twisted:

wegens verkeerd gevoel voor humor?

Paracelsus
25 september 2009, 14:30
Wat zei ik net?
Het resultaat maakt niet uit.
Dat is hier geen democratie e :)

Niet dat ik zoiets had verwacht ofzo.

En niet dat het zo werkt in wat men vandaag een democratie noemt ook, trouwens :-P

Echter het resultaat vind ik vrij interessant.

bgf324
25 september 2009, 16:20
Fuck no...

Eerst neuten in bepaalde topics over criminaliteit bij allochtonen dat ze ze harder en strenger moeten aanpakken, en dan hier komen neuten om Floppy terug te laten keren.
En vrijkomen wegens goed gedrag? Welk goed gedrag? Elke dag een ander acount aan maken?

Raf
25 september 2009, 17:06
wegens verkeerd gevoel voor humor?
Ja.

Pietje
25 september 2009, 17:42
wegens verkeerd gevoel voor humor?

wegens totaal gebrek aan humor. Zo een paar Fabiola-topics kan er nog mee door voor een tijdje. Nadien krijgt het een baard van hier tot Rome. Hij wist van geen stoppen, en herhaalde constant zichzelf in zijn steeds weerkerende "grappen" (nu ja, grappen).
"Teveel is trop, en trop is teveel", zei ooit een gekende Brusselse beenhouwer.

Paracelsus
25 september 2009, 17:47
Dat is uw persoonlijke mening gedeeld met slechts 50% van de stemmers hier.

De gustibus non est disputandum.

Mitgard
25 september 2009, 17:55
het forum heeft beslist: NEEN

case closed.

Paracelsus
25 september 2009, 18:50
eh, de NEEN-groep is (momenteel) in de minderheid?

+ het forum heeft niet de ballen te zeggen :)

Mitgard
25 september 2009, 19:05
eh, de NEEN-groep is (momenteel) in de minderheid?

het huidige resultaat is ongeldig. de stemming werd afgesloten toen 'nee' in de meerderheid was.



+ het forum heeft niet de ballen te zeggen :)

dat is zo.
toch pijnlijk om zoveel tegenstemmen te krijgen.
misschien is dat omdat hij eigenlijk niet veel meer kon dan foto's van fabiola bewerken aangevuld met wat humor, niveau 2de graad TSO.
maarja, er is daar blijkbaar een 'publiek' voor.

Mitgard
25 september 2009, 19:08
hij heeft hier trouwens nog wanhopig voor zichzelf gestemd (als 'vliegenmepper').
zie-lig. :roll:

floppieke
25 september 2009, 19:30
hij heeft hier trouwens nog wanhopig voor zichzelf gestemd (als 'vliegenmepper').
zie-lig. :roll:

Zucht. Vliegenmepper was Skoebidoe en dat was ik niet. Dat was mijn broer, net zoals lantaarnpaal, anal intruder, fopspeenverkoper.

Als ge speurwerk wilt doen, doe het dan goed, sukkel.

Zwartengeel
25 september 2009, 19:31
hij heeft hier trouwens nog wanhopig voor zichzelf gestemd (als 'vliegenmepper').
zie-lig. :roll:

Sedert wanneer kan iemand die minder dan 100 berichten heeft en nog geen maand geregistreerd is overigens meestemmen in polls?

Pietje
25 september 2009, 19:38
Sedert wanneer kan iemand die minder dan 100 berichten heeft en nog geen maand geregistreerd is overigens meestemmen in polls?

een raadsel, is hem nochtans gelukt met 17 posts :? :-o

Mitgard
25 september 2009, 19:47
neigt een beetje naar ziekelijk obsessief gedrag hoe hij dit forum stalkt.
moet wel het enige zijn dat zin gaf aan zijn leven.

hoe kan een banneling trouwens 'online' zijn?

yuk.
get rid of him.

Paracelsus
25 september 2009, 19:50
toch pijnlijk om zoveel tegenstemmen te krijgen..

Pijnlijk? In uw belevingswereld misschien wel...

carla
25 september 2009, 19:51
Sedert wanneer kan iemand die minder dan 100 berichten heeft en nog geen maand geregistreerd is overigens meestemmen in polls?onmogelijk

lol

Mitgard
25 september 2009, 19:52
Pijnlijk? In uw belevingswereld misschien wel...

in de uwe niet?

Paracelsus
25 september 2009, 19:53
het huidige resultaat is ongeldig. de stemming werd afgesloten toen 'nee' in de meerderheid was.


Nee is nooit in de meerderheid geweest. 't Was of gelijkstand, of "ja" aan de winnende kant, zoals momenteel.

Paracelsus
25 september 2009, 19:54
in de uwe niet?

eh, neen. Pijnlijk daar is toch iets meer voor nodig dan hetgeen zich kan voordoen anoniem op een internetforum.

toccata
25 september 2009, 19:55
carla lijkt me cool

Raf
25 september 2009, 20:24
Sedert wanneer kan iemand die minder dan 100 berichten heeft en nog geen maand geregistreerd is overigens meestemmen in polls?

Dat kan alleen in Koetjes & Kalfjes.

Raf
25 september 2009, 20:26
een raadsel, is hem nochtans gelukt met 17 posts :? :-o

Coole avatar, Piet... Je beste tot nu toe, vind ik. Die man had toch wel een ongelofelijk sex appeal hé...

Pietje
25 september 2009, 20:34
Coole avatar, Piet... Je beste tot nu toe, vind ik. Die man had toch wel een ongelofelijk sex appeal hé...

Jij kan het weten, hé Raf. Maar ik herinner mij alleszins dat hij ook op vrouwen een grote aantrekkingskracht uitoefende. Wat mij betreft, hij was een op het geniale af grandiose muzikant. Vooral bij improvisaties, was hij ijzersterk. 8-)

Paracelsus
26 september 2009, 11:49
kuch

http://www.youtube.com/watch?v=sFXei1OFiyE&feature=related

eye
26 september 2009, 13:06
Er zijn tal van bannelingen die amnestie verdienen, omdat ze inhoudelijk zeer sterke bijdragen posten.

Als ik moderator zou zijn, zou ik net degenen die dit niet doen, mijden. Floppy was zo iemand als ik me niet vergis. Maar voor mijn part krijgt iedereen een tweede kans. Voorwaarde is wel dat je dezelfde fout niet meer herhaalt, of je wordt opnieuw geband.
Ik weet zelf hoe het voelt om geband te worden, en dat is niet prettig. Vooral omdat levenslang wel heel erg lang is en je dwingt om dubbelnicks te creëren indien je je mening nog wil uiten of nog contact wil hebben met mensen die na jaren forumaanwezigheid veelal 'kennissen' geworden zijn.

Dronkoers
26 september 2009, 13:12
Er zijn tal van bannelingen die amnestie verdienen, omdat ze inhoudelijk zeer sterke bijdragen posten.

Als ik moderator zou zijn, zou ik net degenen die dit niet doen, mijden. Floppy was zo iemand als ik me niet vergis. Maar voor mijn part krijgt iedereen een tweede kans. Voorwaarde is wel dat je dezelfde fout niet meer herhaalt, of je wordt opnieuw geband.
Ik weet zelf hoe het voelt om geband te worden, en dat is niet prettig. Vooral omdat levenslang wel heel erg lang is en je dwingt om dubbelnicks te creëren indien je je mening nog wil uiten of nog contact wil hebben met mensen die na jaren forumaanwezigheid veelal 'kennissen' geworden zijn.

Sommigen zouden net blij zijn dat ze een dag zonder p.be hebben overleefd :-D

Paracelsus
26 september 2009, 13:21
Wat is het nut van permbans als je toch tot in het oneindige terug kan komen onder andere nicks?

Geen enkele wet die dat verbiedt, geen enkele ISP provider die daar een "flying fuck" om zal geven.

Jazeker
26 september 2009, 13:27
Wat is het nut van permbans als je toch tot in het oneindige terug kan komen onder andere nicks?

Geen enkele wet die dat verbiedt, geen enkele ISP provider die daar een "flying fuck" om zal geven.

Dus je had ook al door dat geen enkele ISP zich een zak zal aantrekken van wat scheefgetrokken fabiola-portretjes. Gek dat sommige mensen dat wel denken.

Paracelsus
26 september 2009, 13:32
Als je bedenkt dat in Vlaanderen alleen duizenden mensen per maand tientallen gigabytes illegaal downloaden en dat daar geen gevolg aan gegeven wordt.

Ik denk dat die mannen eens ferm zullen lachen. "Kom eens wat meer buiten, meneer." :)

Jazeker
26 september 2009, 13:37
Als je bedenkt dat in Vlaanderen alleen duizenden mensen per maand tientallen gigabytes illegaal downloaden en dat daar geen gevolg aan gegeven wordt.

Ik denk dat die mannen eens ferm zullen lachen. "Kom eens wat meer buiten, meneer." :)

Meer in de zin van: Dat internet is overroepen maar kunnen we u een voordelige formule voor digitale televisie aansmeren?

Paracelsus
26 september 2009, 13:51
Gezien een dynamisch IP-adres de meest courante service van de gemiddelde ISP is, zal het bannen van een IP-adres ook wel weinig uitmaken?

Of je moet een heel bereik gaan bannen, maar dat is m.i. uit den boze omdat je daar ook onschuldigen zal treffen.

Jazeker
26 september 2009, 13:53
Gezien een dynamisch IP-adres de meest courante service van de gemiddelde ISP is, zal het bannen van een IP-adres ook wel weinig uitmaken?

Of je moet een heel bereik gaan bannen, maar dat is m.i. uit den boze omdat je daar ook onschuldigen zal treffen.

floppy keert ontevreden terug uit Noord-Korea.

Paracelsus
26 september 2009, 14:24
floppy keert ontevreden terug uit Noord-Korea.

:rofl:

LiberaalNL
26 september 2009, 16:20
Misschien, maar het blijft 2 maten 2 gewichten. Bruno is intussen ook alweer geruime tijd actief op het forum bijvoorbeeld.
Precies en Guardian was paar maanden geleden ook opeens weer actief onder de naam Felicien.

eye
26 september 2009, 16:36
Gezien een dynamisch IP-adres de meest courante service van de gemiddelde ISP is, zal het bannen van een IP-adres ook wel weinig uitmaken?

Of je moet een heel bereik gaan bannen, maar dat is m.i. uit den boze omdat je daar ook onschuldigen zal treffen.

Klopt, maar een echte permban verdien je mijn inziens enkel en alleen als het duidelijk is dat je enkel op het forum komt om te provoceren/je frustraties te uiten/andere forumgebruikers of groepen te beledigen/...

Floppy's humor begon te vervelen. Maar ik weet niet waarom hij geband is. Ik denk niet wegens wansmaak? ;)
Er zijn hier echter andere posters die iedere thread vervuilen en naar zich toetrekken of die zelfs tijdenlang andere posters steevast op de hielen zitten en overal achtervolgen, zodanig dat je van cyberstalking kan spreken. Daar wordt niets aan gedaan. Deze mensen hebben veelal niet eens één enkele waarschuwing gekregen.
En dan zijn er nog mensen die, onafhankelijk van hoe vaak ze hun haat tegenover een bepaalde groep uiten en herhalen, ook al heeft dat totaal geen relevantie in een bepaald topic.
Dan hebben we het nog niet over mensen die niet in staat lijken te zijn om in topics de niet-persoonlijke toer op te gaan.
Deze verdienen als je het mij vraagt veel eerder een berisping en een ban met een terugkomst onder voorwaarden (nl stoppen van het ongewenste gedrag), dan een Floppy die de meer ernstige delen van het forum volgens mij weinig schade berokkende, itt sommige posters bedoeld in bovenstaande?

Flanelcondoom
26 september 2009, 16:38
Er zijn hier echter andere posters die iedere thread vervuilen en naar zich toetrekken of die zelfs tijdenlang andere posters steevast op de hielen zitten en overal achtervolgen, zodanig dat je van cyberstalking kan spreken. Daar wordt niets aan gedaan.


Ik voel mij aangesproken.

Dronkoers
26 september 2009, 16:39
Ik voel mij aangesproken.

Gij hebt dan ook al 15 banpunten

Flanelcondoom
26 september 2009, 16:42
Gij hebt dan ook al 15 banpunten

19 ondertussen.

Paracelsus
26 september 2009, 16:55
Klopt, maar een echte permban verdien je mijn inziens enkel en alleen als het duidelijk is dat je enkel op het forum komt om te provoceren/je frustraties te uiten/andere forumgebruikers of groepen te beledigen/...

Hmmm... I beg to differ. De helft van de hele foruminhoud hier is trouwens provocerend en bevolkt met mensen die hun frustraties willen uiten. Op zich is daar niets slechts mee.

Floppy's humor begon te vervelen. Maar ik weet niet waarom hij geband is. Ik denk niet wegens wansmaak? ;)

Dat is natuurlijk uw eigen smaak, en uw volste recht. Er is niemand die bij iedereen in de smaak valt, hier niet, irl niet. Doch nog even er fijntjes op wijzen dat de "ja" groep nog altijd op kop loopt. ;-)



Deze verdienen als je het mij vraagt veel eerder een berisping en een ban met een terugkomst onder voorwaarden (nl stoppen van het ongewenste gedrag), dan een Floppy die de meer ernstige delen van het forum volgens mij weinig schade berokkende, itt sommige posters bedoeld in bovenstaande?

Zijn permbans, of zelfs berispingen in sé eigenlijk wel haalbaar op een internetforum, dat is natuurlijk de essentiële vraag.

IronChef
26 september 2009, 16:57
19 ondertussen.

Oei, dat wordt oppassen als je niet gepermband wil worden.

Dronkoers
26 september 2009, 17:01
19 ondertussen.
Hmmm, dan wordt het tijd om een dubbelnick te gaan zoeken ;-)

Paracelsus
26 september 2009, 17:02
Hmmm, dan wordt het tijd om een dubbelnick te gaan zoeken ;-)

of een stuk of tien :lol:

Dronkoers
26 september 2009, 17:07
of een stuk of tien :lol:

Tincondoom
kopercondoom
textielcondoom
PVCcondoom
paardehaarcondoom

Flanelpreservatief
Flanelrubbertje
Flanelkapoot
Flanelzakske
Flanelvrouwencondoom

Dajjal
26 september 2009, 17:09
Ik snap dat hele ban-gedoe niet echt. We leven in een land met vrijheid van meningsuiting. Alles zou bespreekbaar moeten zijn en bijdragen aan de debatcultuur. Hoe kan je nu strafbaar zijn voor een mening ? Mijn vreemdelingenstandpunt is bijvoorbeeld welbekend... Zoals ook mijn persoonlijke mening over Israel. Andere mensen zijn het over beide topics oneens met mij, maar dat opent net de deuren tot gesprek.

Ik zie hier op dit forum mensen ook lelijk tekeer gaan tegen bepaalde onderwerpen, en zij worden ongemoeid gelaten omdat hun mening toevallig overeenkomt met Zij Die Het Voor Het Zeggen Hebben.

De vrijheid van meningsuiting is essentieel voor onze vorm van samenleving, en het beknotten van die vrijheid is een pad dat ons leidt naar een grauwe dictatuur van de thought police waar Orwell ons al voor waarschuwde in zijn meesterstuk 1984.

Je mag alles zeggen, zolang het maar strookt met de ideologie van zij die de macht hebben.

Arm Belgie.

flopflopflopflop
27 september 2009, 18:43
floppy wil hier niet meer komen. Floppy heeft een betere thuis (http://www.politicsinfo.net/) gevonden. Als alleen Herr Kontritter mij daar met rust wil laten, is alles OK

bgf324
27 september 2009, 19:23
floppy wil hier niet meer komen. Floppy heeft een betere thuis (http://www.politicsinfo.net/) gevonden. Als alleen Herr Kontritter mij daar met rust wil laten, is alles OK

Kontritter is met DD

Raf
27 september 2009, 19:26
Kontritter is met DD

Vind je nog steeds dat hij zijn forumrechten moet terugkrijgen?

Paracelsus
27 september 2009, 20:09
In principe, ja.

Maar de situatie is ondertussen te ver geëscaleerd, en dus onherroepelijk.

.

bgf324
27 september 2009, 20:21
Vind je nog steeds dat hij zijn forumrechten moet terugkrijgen?

Zie mijn post van gisteren of eergisteren.
In de fout is in de fout, een ban is een ban. Waarom voor bepaalde personen een uitzondering maken?

JuBiLaTe
27 september 2009, 20:36
Zie mijn post van gisteren of eergisteren.
In de fout is in de fout, een ban is een ban. Waarom voor bepaalde personen een uitzondering maken?

Maar je hebt wel in de poll gestemd om hem onder HMK Fabiola te laten terugkeren?!:evil: Leer je eerst informeren voor je iets zegt!!!:x:twisted:

bgf324
27 september 2009, 20:40
Maar je hebt wel in de poll gestemd om hem onder HMK Fabiola te laten terugkeren?!:evil: Leer je eerst informeren voor je iets zegt!!!:x:twisted:

Op onzinnige topics reageer ik ook niet zinnig en zal ik het zeker niet laten voor de meest onzinnige optie te kiezen.

SDX
27 september 2009, 22:22
Het minste wat je van hem kan zeggen is dat hij wél leven in de brouwerij brengt (hij houdt het forum in zijn 'ban' :-P) - een verfrissing eigenlijk vergeleken met de meeste nooit-eindigende-draadjes waar alles steeds opnieuw herkauwd wordt, telkens weer en weer en weer dezelfde 'argumenten' die al honderdduust X gezegd en geschreven zijn - een mens wordt voor minder onnozel. :-P

Hij is zo 'flauw', zo 'kinderachtig', zo 'zielig' - en telkens weer reageert 'men' in zijn draadjes..raar, toch?

manta
27 september 2009, 22:33
In principe, ja.

Maar de situatie is ondertussen te ver geëscaleerd, en dus onherroepelijk.

.

Daarom zou de moderatie mss nog meer moeten gebruik maken van cool-down periodes .
Ipv af en toe ineens een ban van een week of een permban gewoon de toegang tot bepaalde subfora een tijdje ontzeggen of zo . Zo kan een forummer/ster wel laten zien dat "normaal" posten wel degelijk gaat .
De hot topics kunnen dan rustig afkoelen en ondertussen kan het forum verderdraaien zonder al dat gedoe en dubbelnickgedoe .
't Zal toch maar een simpel scriptje of programmetje zijn dat er voor nodig is dus dat flansen de mods wel effe op één twee drie in één ... ;-)

Jedd
27 september 2009, 22:39
19 ondertussen.

wat had ik je gezegd ?

luisteren naar ome Jedd jij :evil:

SDX
27 september 2009, 22:44
19 ondertussen.

Wat deed je gedaan dan?:-o