PDA

View Full Version : Nieuwe twijfels over dood Hitler


Zeikstraal
28 september 2009, 17:26
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/09/27/article-0-00288EAE00000258-934_468x388.jpg

Adolf Hitler may not have shot himself dead and perhaps did not even die in his bunker, it emerged yesterday.

A skull fragment believed for decades to be the Nazi leader’s has turned out to be that of a woman under 40 after DNA analysis.

But DNA analysis has now been performed on the bone by American researchers.

We know the skull corresponds to a woman between the ages of 20 and 40,' said University of Connecticut archeologist Nick Bellantoni.

http://www.dailymail.co.uk/news/worldnews/article-1216455/Hitlers-skull-really-womans-Fresh-doubts-death-tests-bullet-hole.html

Johan Bollen
28 september 2009, 18:31
Hij zal een andere schedel gehad hebben.

globalmedia
28 september 2009, 19:54
http://www.youtube.com/watch?v=rflqWQLPqZs

ERLICH
28 september 2009, 20:08
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/09/27/article-0-00288EAE00000258-934_468x388.jpg

Adolf Hitler may not have shot himself dead and perhaps did not even die in his bunker, it emerged yesterday.

A skull fragment believed for decades to be the Nazi leader’s has turned out to be that of a woman under 40 after DNA analysis.

But DNA analysis has now been performed on the bone by American researchers.

We know the skull corresponds to a woman between the ages of 20 and 40,' said University of Connecticut archeologist Nick Bellantoni.

http://www.dailymail.co.uk/news/worldnews/article-1216455/Hitlers-skull-really-womans-Fresh-doubts-death-tests-bullet-hole.html Tussen de 20 en 40 jaar, 8O dan is het de schedel van Eva Braun :-(. Hopelijk kom dit nieuws niet in Rusland terecht die zouden al het rivier water in Duitsland gaan filteren om toch nog maar enig spoor te kunnen vinden van de persoon waarvan ze in de jaren zeventig de overblijfselen in het riool hebben gekiepert. Stel u voor dat het Hitler niet was!8O

Johan Bollen
28 september 2009, 20:48
Ik vind het vrij irrelevant. Ik vraag me af waarom het in 'internationaal' staat en niet in 'geschiedenis'.

Burkide
29 september 2009, 13:46
En toch blijf ik ervan overtuigd dat hij dood is!

Zeikstraal
29 september 2009, 13:51
Het is internationale geschiedenis, met een hedendaagse twist

filosoof
29 september 2009, 13:59
En toch blijf ik ervan overtuigd dat hij dood is!:hitler:Geboren 1889: zeer veel kans dat je gelijk hebt. Zoveel mensen worden geen 120 jaar oud.
Laat'em dus maar verder rotten (als hij nog geen stof is geworden)

Andro
29 september 2009, 14:06
En toch blijf ik ervan overtuigd dat hij dood is!

Vreemd, ik heb hem gisteren nog in de LIDL nog gezien.

Burkide
29 september 2009, 14:12
Vreemd, ik heb hem gisteren nog in de LIDL nog gezien.

Zeker dat hij geen Gelders accent (http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=if19hiou) had?

Andro
29 september 2009, 14:20
Zeker dat hij geen Gelders accent (http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=if19hiou) had?

Dat is hem... hij ziet er nog goed uit voor zijn leeftijd, enkel financieël gaat het hem niet al te best, het OCMW is nog steeds de gasrekeningen aan het afbetalen van die sukkel ocharme.

Sjaax
29 september 2009, 14:22
Ik vind het vrij irrelevant. Ik vraag me af waarom het in 'internationaal' staat en niet in 'geschiedenis'.Het werd dan ook gepost door zeikstraal.

Jarno
29 september 2009, 14:46
Tussen de 20 en 40 jaar, 8O dan is het de schedel van Eva Braun :-(. Hopelijk kom dit nieuws niet in Rusland terecht die zouden al het rivier water in Duitsland gaan filteren om toch nog maar enig spoor te kunnen vinden van de persoon waarvan ze in de jaren zeventig de overblijfselen in het riool hebben gekiepert. Stel u voor dat het Hitler niet was!8O

Want Rusland nu is hetzelfde als Rusland toen? :roll:

Pietje
29 september 2009, 14:51
Dit is Dolf zijne schedel 8-)

http://www.anatomix.nl/shop/images/uploads/3B-chimp-VP760-1.jpg

Jarno
29 september 2009, 15:44
Dit is Dolf zijne schedel 8-)

http://www.anatomix.nl/shop/images/uploads/3B-chimp-VP760-1.jpg

http://nl.altermedia.info/images/adolf-hitler_neutrale-foto.jpg

Onmogelijk.

Jarno
29 september 2009, 15:46
Best een interessant artikeltje: http://marksweblogsite.blogspot.com/2009/05/bevrijdingsdag-5-mei-2009-woii-en.html

Micele
29 september 2009, 16:03
Best een interessant artikeltje: http://marksweblogsite.blogspot.com/2009/05/bevrijdingsdag-5-mei-2009-woii-en.html
Idd

Johan Bollen
29 september 2009, 17:33
Best een interessant artikeltje: http://marksweblogsite.blogspot.com/2009/05/bevrijdingsdag-5-mei-2009-woii-en.htmlUit dat Artikel
Documentaire "Hitler in de Andes"
Dat is bizar. Ik heb toen ik pas in Bolivia aankwam (rond 2001) een schilderij gemaakt dat ik betitelde 'A fragment of history', maar vanaf dat ik het gemaakt heb verwees ik ernaar onder de titel 'Hitler in de Andes' (Of 'Hitler en los Andes'). Ik weet niet waarom ik het werk maakte (Ik heb geen afiniteit met Hitler, noch heb ik ooit het thema bestudeerd, of van de documentaire gehoord). Zoals steeds is het pure 'improvisatie', improvisatie met een 'betekenis' welliswaar. Er is een figuur te zien met een hitlersnorretje en een bolhoed. Het is het enigste werk op doek dat ik maakte in heel die tijd sinds ik hier aankwam.

Een maand voor de orkaan Mitch beëindigde ik een schilderij dat naderhand op een tentoonstelling gehangen heeft in Tegucigalpa, en door iedereen Mitch genoemd werd. Ik woonde in Tegucigalpa indertijd.

Toeval is een raar iets.

ERLICH
29 september 2009, 18:38
:hitler:Geboren 1889: zeer veel kans dat je gelijk hebt. Zoveel mensen worden geen 120 jaar oud.
Laat'em dus maar verder rotten (als hij nog geen stof is geworden) Filo, ga eens kijken bij 'wiki' hij kan niet meer rotten. Waarom, omdat men hem in '45 gedeeltelijk had gecremeerd. Nadien door de russen is meegenomen en onderzocht of het wel daadwerkelijk AH was en toen ze waren overtuigd dat het werkelijk AH was en stalin terug rustig kon slapen, hebben ze hem weggestopt tot begin jaren '70. Toen hebben ze de overblijfselen nogmaals gecremeerd en deze laten verdwijnen in Duitsland in het riool. Waarschijnlijk is dit laatste deel voor u geweldig is het niet filo?

Dit is het verhaal vertelt door één van de russen die er was bij betrokken. Laat ons stellen dat hij en z'n medewerkers ook ooit door het riool mogen verdwijnen samen met hun leider stalin en lenin.

Dus verhalen van fantasten en lullen die maar al te graag deze persoon terug in de kijker willen zetten om de simpele in de samenleving verhaaljes te kunnen vertellen om zo de aandacht van hun doen en laten in het HEDEN af te wenden zijn eraan voor de moeite. :-D

ERLICH
29 september 2009, 18:42
Dit is Dolf zijne schedel 8-)

http://www.anatomix.nl/shop/images/uploads/3B-chimp-VP760-1.jpg Of dit nu waar of niet waar zou zijn moet men u niet vragen hé piet u blijft het antwoord toch schuldig is het niet.

ERLICH
29 september 2009, 18:45
Want Rusland nu is hetzelfde als Rusland toen? :roll: Nee zeer zeker niet, eerst wilde het de wereld besmetten met de rode pest. Nu met import van hoeren, criminelen en zuipers. Niet akkoord sorry dan hé.

Micele
29 september 2009, 19:08
http://de.wikipedia.org/wiki/Hitler#Hitlers_Ende_im_Bunker

Die Überreste Hitlers und seiner Frau wurden in den ersten Maitagen von sowjetischen Beauftragten ausgegraben und anhand von Röntgenbildern und Zahnschemata identifiziert. [75] Die UdSSR hielt die Leichenfunde aus politischen Gründen jahrzehntelang geheim, so dass die frei verfügbaren Informationen lange Zeit nicht über das hinaus gingen, was der britische Historiker Hugh Trevor-Roper 1945 als Nachrichtenoffizier herausgefunden und 1947 unter dem Titel Hitlers letzte Tage (The Last Days of Hitler) veröffentlicht hatte.[76] Nach Ende des Kalten Krieges wurde bekannt, dass die Überreste Hitlers und Eva Brauns auf dem Gelände einer sowjetischen Kaserne bei Magdeburg vergraben waren und erst 1970 auf Anweisung von KGB-Chef Juri Wladimirowitsch Andropow vollständig verbrannt und die Asche in einen Fluss verstreut worden waren. [75] Bevor dies bekannt wurde, hatte es immer wieder Verschwörungstheorien über den Verbleib Hitlers gegeben. Trotz dieser Tatsache werden auch heute noch Verschwörungstheorien aufgestellt und verbreitet.
Bron "vernietiging" (uit het Russisch vertaald):
[75] http://www.schoah.de/drittes-reich/adolf-hitler/419.html

Andropov vernichtete Hitler

Das Ende kam am 13. März 1970, als der damalige KGB-Chef Jurij Andropov an den Generalsekretär des ZK der KPdSU Leonid Brežnev einen Brief mit dem Zusatz „Besonders wichtig“ richtete. Die Vertraulichkeit des Briefes wurde noch durch eine spezielle Formalität unterstrichen: Die wichtigsten Sätze waren nicht maschinell getippt, sonder per Hand in den Text hineingeschrieben, damit nicht einmal die zur Geheimhaltung verpflichteten Sekretärinnen ahnten, worum es ging.

Andropov berichtete: „Im Februar 1946 wurden in der Stadt Magdeburg auf dem Territorium des (sowjetischen) Kasernengeländes unter Aufsicht einer Sonderabteilung des KGB bei der 3. Stoßarmee der Gruppe Sowjetischer Streitkräfte in Deutschland (GSOVG) die Leichen von Hitler, Eva Braun, Goebbels, seiner Frau und der Kinder begraben, insgesamt zehn Leichen. Gegenwärtig wird das genannte Gelände aus dem Kommando der Armee an deutsche Behörden übergeben, was dienstlich zweckmäßig ist und den Interessen unserer Armee entspricht. Da man mit der Möglichkeit von Bau- oder anderen Arbeiten auf diesem Territorium rechnen muß, die zur Entdeckung der Beerdigten führen könnten, würde ich es für zweckmäßig ansehen, die sterblichen Überreste auszugraben und per Verbrennung zu vernichten. Die vorgesehene Maßnahme wird unter strikter Geheimhaltung von Sonderabteilungen des KGB durchgeführt und in allen Einzelheiten dokumentiert werden“.

Am 16. März bekam der Brief die Zustimmung von Brežnev, Kosygin und Podgornyj, als von der Führungs-Trojka: Generalsekretär des ZK, Chef des Ministerrats, Präsident des Obersten Sowjets der UdSSR.

Das Unternehmen zur Beseitigung der Überreste bekam den Tarnnamen „Archiv“. Eine speziell geschaffene Operativgruppe, in der es bestimmt keine Archivbeamte gab, erfüllte penibel alle Weisungen: In der Nach vom 4. zum 5. April wurden die Bestatteten ausgegraben, ihre Knochen in einem Behälter gesammelt und am Morgen des 5. April erfolgte „die physische Vernichtung der Überreste“.

Autorin: Alisa Argunova (Moskau). Übersetzung aus dem Russischen und Kommentare: Wolf Oschlies

liberalist_NL
29 september 2009, 20:51
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/09/27/article-0-00288EAE00000258-934_468x388.jpg

Adolf Hitler may not have shot himself dead and perhaps did not even die in his bunker, it emerged yesterday.

A skull fragment believed for decades to be the Nazi leader’s has turned out to be that of a woman under 40 after DNA analysis.

But DNA analysis has now been performed on the bone by American researchers.

We know the skull corresponds to a woman between the ages of 20 and 40,' said University of Connecticut archeologist Nick Bellantoni.

http://www.dailymail.co.uk/news/worldnews/article-1216455/Hitlers-skull-really-womans-Fresh-doubts-death-tests-bullet-hole.html
Waarom komen dit soort berichten altijd uit voordat er gedegen onderzoek is gedaan?

Jarno
29 september 2009, 21:06
Nee zeer zeker niet, eerst wilde het de wereld besmetten met de rode pest. Nu met import van hoeren, criminelen en zuipers. Niet akkoord sorry dan hé.

Rusland importeert hoeren, criminelen en zuipers?

Asshen Sukar
29 september 2009, 22:01
Rusland importeert hoeren, criminelen en zuipers?

Hij zal exporteren bedoelen.

ERLICH
30 september 2009, 07:29
Rusland importeert hoeren, criminelen en zuipers?Vervang het woord 'importeert' door 'exporteert'. Werk en forum samen is moeilijk.

webzwerver
30 september 2009, 08:04
En toch blijf ik ervan overtuigd dat hij dood is!
Vandaag wel waarschijnlijk. Maar in 1945 heeft hij de plaat gepoetst denk ik. Die man heeft daarna nog ettelijke gelukkige jaren gesleten, in één of ander arabisch of zuid Amerikaans land, of gelijk waar, na een chirurgische ingreep, en een ander coiffure & snorretje. Als schatrijke potentaat.

webzwerver
30 september 2009, 08:25
Rusland importeert hoeren, criminelen en zuipers?
Exporteert...Naar het Westen.

patrickve
30 september 2009, 08:27
Of dit nu waar of niet waar zou zijn moet men u niet vragen hé piet u blijft het antwoord toch schuldig is het niet.

Want je denkt dat dat werkelijk zijn schedel zou kunnen zijn ? Weet je dan niet wat voor schedel dat het is :lol: ?

Jarno
30 september 2009, 09:51
Vervang het woord 'importeert' door 'exporteert'. Werk en forum samen is moeilijk.

Ah, zoals wij pedofielen en zuipende ministers exporteren.

Clichébeelden zijn geen argument.

ERLICH
30 september 2009, 14:36
Ah, zoals wij pedofielen en zuipende ministers exporteren.

Clichébeelden zijn geen argument.Juist!

Wat betreft clichébeelden, hebt u weet van iets anders dat rusland exporteert? Och ja, wodka want waarschijnlijk kunnen deze hoeren en criminelen niet zonder.

Heb het altijd zonde gevonden dat men de stenen van de Berlijnse muur niet heeft gebruikt om een nieuwe grotere muur te bouwen rond de ex- sovjet unie. Met een grote tekst, 'Verboden de dieren te voederen'.

ERLICH
30 september 2009, 14:43
Want je denkt dat dat werkelijk zijn schedel zou kunnen zijn ? Weet je dan niet wat voor schedel dat het is :lol: ? U gaat toch niet zeggen dat de piet onwaarheden zou durven neerzetten hé.8O

Anderzijds had ik wel een klein vermoeden dat hij het zou durven om het forum kennis te laten maken met z'n familie. Prachtige familie piet!:-D

Jarno
30 september 2009, 19:13
Juist!

Wat betreft clichébeelden, hebt u weet van iets anders dat rusland exporteert? Och ja, wodka want waarschijnlijk kunnen deze hoeren en criminelen niet zonder.

Heb het altijd zonde gevonden dat men de stenen van de Berlijnse muur niet heeft gebruikt om een nieuwe grotere muur te bouwen rond de ex- sovjet unie. Met een grote tekst, 'Verboden de dieren te voederen'.

Rusland exporteert vooral elektriciteit, aardolie, aardgas, steenkool, ertsen, hout en houtproducten. Wat mij betreft mag jij volledig afhankelijk blijven voor je olie van de Arabische wereld, mijn voorkeur gaat dan toch naar een Europees-Russische samenwerking.

Flanelcondoom
30 september 2009, 20:04
Juist!

Wat betreft clichébeelden, hebt u weet van iets anders dat rusland exporteert? Och ja, wodka want waarschijnlijk kunnen deze hoeren en criminelen niet zonder.

Heb het altijd zonde gevonden dat men de stenen van de Berlijnse muur niet heeft gebruikt om een nieuwe grotere muur te bouwen rond de ex- sovjet unie. Met een grote tekst, 'Verboden de dieren te voederen'.

...zei een onbenullig man uit een onbenullig land.

Flanelcondoom
30 september 2009, 20:06
...mijn voorkeur gaat dan toch naar een Europees-Russische samenwerking.

Eerst wachten op een goede regering. Die idioten nu moeten weg. Terug naar de tijd van Yekaterina II zou goed zijn. Toen was er een samenwerking tussen Europese en Russische intellectuele, politieke en maatschappelijke elites.

Uiteraard kwamen de Angelsaksen alles verpesten door Rusland in een oorlog tegen Napoleon te lokken.

Jarno
30 september 2009, 20:54
Eerst wachten op een goede regering. Die idioten nu moeten weg. Terug naar de tijd van Yekaterina II zou goed zijn. Toen was er een samenwerking tussen Europese en Russische intellectuele, politieke en maatschappelijke elites.

Uiteraard kwamen de Angelsaksen alles verpesten door Rusland in een oorlog tegen Napoleon te lokken.

Moei u niet, Slavische untermensch!

Flanelcondoom
30 september 2009, 20:57
Moei u niet, Slavische untermensch!

Patattentrekker.

Johan Bollen
30 september 2009, 21:05
Patattentrekker.De echte patattentrekkers die zitten hier bij mij.

Ik zie niet veel voordeel voor Europa noch voor Rusland om een nieuw ijzeren gordijn in Europa te pogen hangen. De koude oorlog is gedaan Erlich.

Wie denk je zou zo'n verdeel en heerspolitiek kunnen overwegen?

Jarno
30 september 2009, 21:11
Patattentrekker.

Fruitplukker.

grievous
1 oktober 2009, 10:54
Irrelevant nieuwsitem.

Jarno
1 oktober 2009, 11:19
Irrelevant nieuwsitem.

Aanhoor alhier de alwetende ende allesbepalende nieuwsanalist!

Hoe kan wetenschappelijk onderzoek naar de dood van de historisch meest belangrijke man uit de twintigste eeuw slechts een "irrelevant nieuwsitem" zijn?

ERLICH
1 oktober 2009, 16:29
...zei een onbenullig man uit een onbenullig land. Zei een arrogante dikke nek.

Hebt u nergens vertelt buitenlands student te zijn? U weet wel van die soort die in dit onbenullig land bij de burgers aan de deur gaan bellen en smeken om een centje, om hun studie te betalen.

Of is dat buitenlands student zijn meer bedoelt als graptje, dus om de idioot wat uit te hangen.

Verder indien u een probleem met iemand hebt, gelieve u dan niet weg te stoppen achter uw pseudo intelligent gedoe en gewoon recht op de man af te zeggen waar het schoentje wringt inplaats van dit nichterig gezeik oké.

Scherven A. Mok
1 oktober 2009, 16:53
Volgens mij veroorzaakt die schedel geen twijfel over de dood maar over het werkelijke geslacht van Adolphe Hitler. Gelijk die met zijn handje zwaaide ...

Flanelcondoom
1 oktober 2009, 22:43
Zei een arrogante dikke nek.

Hebt u nergens vertelt buitenlands student te zijn? U weet wel van die soort die in dit onbenullig land bij de burgers aan de deur gaan bellen en smeken om een centje, om hun studie te betalen.

Of is dat buitenlands student zijn meer bedoelt als graptje, dus om de idioot wat uit te hangen.

Verder indien u een probleem met iemand hebt, gelieve u dan niet weg te stoppen achter uw pseudo intelligent gedoe en gewoon recht op de man af te zeggen waar het schoentje wringt inplaats van dit nichterig gezeik oké.

Ach, stop toch met klagen. Je volk is dood, je land is in stukken, je zal heus geen verschil uitmaken. Leef rustig je oude dag uit en maak plaats.

filosoof
1 oktober 2009, 23:09
Volgens mij veroorzaakt die schedel geen twijfel over de dood maar over het werkelijke geslacht van Adolphe Hitler. Gelijk die met zijn handje zwaaide ...Misschien is d�*t de reden waarom hij 't zo goed kon vinden met Rohm, tot zijn partijgenossen Rohm kwijt wilden?
Daar is nogal wat over gesproken destijds.

filosoof
1 oktober 2009, 23:15
Ach, stop toch met klagen. Je volk is dood, je land is in stukken, je zal heus geen verschil uitmaken. Leef rustig je oude dag uit en maak plaats.zijn Fuhrer is weg...

ERLICH
2 oktober 2009, 09:32
Ach, stop toch met klagen. Je volk is dood, je land is in stukken, je zal heus geen verschil uitmaken. Leef rustig je oude dag uit en maak plaats. Mjn land dood? Mijn land "was in stukken" u als pseudo intellectueel zou toch op z'n minst het verschil moeten kennen tussen "is" en "was" nietwaar.

En als laatste, voor wie zouden we plaats moeten maken? Voor iets arrogant met een dikke nek die zich wil verkopen als buitenlands student?:roll:

Misschien voor hetgeen zich politici noemt, u weet wel degene die zich opwerpen als spreekbuis voor het volk, die zogezegd de belangen van het volk willen verdedigen. Maar die inplaats van deze belofte tegenover het volk na te komen, het volk beliegen, bedriegen en bestelen met één doel, zelf verrijking. :roll:

Of misschien voor allochtonen die traag maar zeker de belzieke straten, wijken en steden aan het overnemen zijn. :roll:

Zou zeggen droom zacht, vroeg af laat betaalt iemand de rekening.:-D

ERLICH
2 oktober 2009, 09:39
zijn Fuhrer is weg... Denkt u? Hij verschijnt anders bijna nog dagelijks op TV, in tijdschriften en in de praat van slinkse linkse debielen. Dus zou zeggen, weg is hij zeker niet?

Hij is meer terug dan dat hij ooit is weggeweest!:clapping::cheer:

filosoof
2 oktober 2009, 09:50
Denkt u? Hij verschijnt anders bijna nog dagelijks op TV, in tijdschriften en in de praat van slinkse linkse debielen. Dus zou zeggen, weg is hij zeker niet?

Hij is meer terug dan dat hij ooit is weggeweest!:clapping::cheer:Géén valse hoop!:roll:
Zeg 't eens hardop: "Dolf is dood"

abou Anis
2 oktober 2009, 10:50
Zei een arrogante dikke nek.

Hebt u nergens vertelt buitenlands student te zijn? U weet wel van die soort die in dit onbenullig land bij de burgers aan de deur gaan bellen en smeken om een centje, om hun studie te betalen.

Of is dat buitenlands student zijn meer bedoelt als graptje, dus om de idioot wat uit te hangen.

Verder indien u een probleem met iemand hebt, gelieve u dan niet weg te stoppen achter uw pseudo intelligent gedoe en gewoon recht op de man af te zeggen waar het schoentje wringt inplaats van dit nichterig gezeik oké.

Me dunkt dat een van de problemen is dat u een nogal arrogante nazi-aanhanger bent die niet doorheeft wie 65 jaar geleden op z'n kloten heeft gekregen van wie.

Herr Flick
2 oktober 2009, 12:08
Misschien is d�*t de reden waarom hij 't zo goed kon vinden met Rohm, tot zijn partijgenossen Rohm kwijt wilden?
Daar is nogal wat over gesproken destijds.

Mein kampf, oder dein kampf ;-)

ERLICH
2 oktober 2009, 15:32
Géén valse hoop!:roll:
Zeg 't eens hardop: "Dolf is dood" Waarom doet u en vrienden dan al het mogelijke om hem levend te houden? Misschien om een bepaald volkske een plezier te doen en verder om de rode vetzakkerij uit het daglicht te houden, wat denkt u filo?:-D

ERLICH
2 oktober 2009, 15:49
Me dunkt dat een van de problemen is dat u een nogal arrogante nazi-aanhanger bent die niet doorheeft wie 65 jaar geleden op z'n kloten heeft gekregen van wie. Op z'n kloten heeft gekregen ga ik nu niet betwisten, maar daar waren er veel zéér veel voor nodig nietwaar.:-D

Maar dat men in het heden angst heeft van iets waarvan men weet dat deze in het verleden het volk iets te bieden hadden is iets anders nietwaar. Dit in tegenstelling tot het parasieten gedoe dat zich schuil houd onder benamingen als, socialisten, communisten en noem maar op. Waarschijnlijk zit daar de oorzaak dat men met regelmaat de bevolking overspoelt met verhaaltjes nietwaar. Denkt u dat dit gaat blijven duren? Bent u zo naiëf om te denken dat vroeg of laat aan deze zaken geen einde zal komen?

farak
2 oktober 2009, 16:04
Met alle respect voor iedereen. Hitler was een Joodse Homo vol zelfhaat en zelfliefde.

ERLICH
2 oktober 2009, 16:45
Met alle respect voor iedereen. Hitler was een Joodse Homo vol zelfhaat en zelfliefde. Met alle respect. Zo heb ik ooit door personen horen ik zeg wel horen vertellen dat naar het schijnt het grote deel van het mannelijk woestijnvolkske bestaat uit homo's u weet wel jeanetten. De reden hiervan zou erin liggen dat ze wijven u weet wel vrouwvolk (iets wat voor het mannelijk woestijnvolkske 'minderwaardig' is en beschouwd wordt als product om te verhandelen) moeten kopen met bv. geiten, schapen enz. Dus degene die niet voldoende geiten of schapen bezit is genoodzaakt om te pakken en zich te laten pakken door hetgeen zich voordoet. In hun geval venten.

Zeg nogmaals heb ik horen zeggen en zoals men weet wat is waar van het horen zeggen hé.

Jarno
2 oktober 2009, 21:13
Met alle respect voor iedereen. Hitler was een Joodse Homo vol zelfhaat en zelfliefde.

Bron?

Xenophon
2 oktober 2009, 21:32
Met alle respect voor iedereen. Hitler was een Joodse Homo vol zelfhaat en zelfliefde.

Het is èèn van de mogelijkheden. Maar wel onwaarschijnlijk.

Zeikstraal
2 oktober 2009, 21:56
Laten we niet vergeten dat wat Hitler in Duistland deed volkomen legaal was.

filosoof
2 oktober 2009, 22:00
Laten we niet vergeten dat wat Hitler in Duistland deed volkomen legaal was.Uiteraard: een dictator maakt zélf zijn wetten en dus...

Zeikstraal
2 oktober 2009, 22:01
Uiteraard: een dictator maakt zélf zijn wetten en dus...

Moh

IronChef
2 oktober 2009, 22:04
Met alle respect voor iedereen. Hitler was een Joodse Homo vol zelfhaat en zelfliefde.

Klein beetje contradictorisch, niet?

Zeikstraal
2 oktober 2009, 22:10
Klein beetje contradictorisch, niet?

Niet bij gespleten persoonlijkheden

IronChef
2 oktober 2009, 22:20
Niet bij gespleten persoonlijkheden

Was ome Dolf dan schizofreen?

Zeikstraal
2 oktober 2009, 22:24
Was ome Dolf dan schizofreen?

Hij werd van zoveel verweten, ik wees enkel op de mogelijkheid aangaande de aantijging.

farak
2 oktober 2009, 22:27
Wie denkt dat hij een geniale strateeg was zoals Napoleon of Machiavelli zit er nog verder naast. :-)

edit: iedereen gokt hier wat, ik waag gewoon mijn gokje. Ik vermoed ook wel dat hij een schizofreen was. Hij was een wandelend cliché.

IronChef
2 oktober 2009, 22:27
Hij werd van zoveel verweten, ik wees enkel op de mogelijkheid aangaande de aantijging.

Zolang niet bewezen wordt dat ome Dolf schizofreen was, blijf ik de opmerking van farak contradictorisch vinden.

IronChef
2 oktober 2009, 22:29
Wie denkt dat hij een geniale strateeg was zoals Napoleon of Machiavelli zit er nog verder naast. :-)

Op strategisch gebied heeft hij inderdaad een aantal zware steken laten vallen.

farak
2 oktober 2009, 22:48
Uit "The Mind of Adolf Hitler, subtitled The Secret Wartime Report"

In addition to predicting that if defeat for Germany was near, Hitler would most likely choose suicide, Langer's Wartime Report stated that Hitler was "probably impotent" as far as heterosexual relations were concerned and that there was a possibility that Hitler had participated in a homosexual relationship. The Wartime Report stated that

The belief that Hitler is homosexual has probably developed (a) from the fact that he does show so many feminine characteristics, and (b) from the fact that there were so many homosexuals in the Party during the early days and many continue to occupy important positions. It is probably true that Hitler calls Foerster "Bubi", which is a common nickname employed by homosexuals in addressing their partners.

Langer's Wartime Report also concluded that Hitler loved pornography and masochistic sex, and in particular that he had "coprophagic tendencies or their milder manifestations" in his heterosexual relationships, and masochistically derived "sexual gratification from the act of having a woman urinate or defecate on him." Langer concluded that Hitler was "probably a neurotic psychopath bordering on schizophrenia."

Even wat bewijs bij mijn stelling. Er zal toch meer waarheid in schuilen dan je vermoedt.

patrickve
3 oktober 2009, 04:55
Op strategisch gebied heeft hij inderdaad een aantal zware steken laten vallen.

Hij had heel goede generaals, maar op 't einde luisterde hij daar niet meer naar, of beter, vertrouwde hij ze niet meer.

Jarno
3 oktober 2009, 09:43
Hij werd van zoveel verweten, ik wees enkel op de mogelijkheid aangaande de aantijging.

Dolf was joods, homoseksueel, pedofiel, drugsverslaafd, schizofreen, psychopaat, hij had maar één teelbal, masochist, impotent en urofiel.

Van demonisering is hier helemaal geen sprake, dit is de absolute waarheid!

hotschizodiscocop
3 oktober 2009, 09:48
Allé de neonazikes hier kunnen weer met de handjes onder de lakens slapen.

IronChef
3 oktober 2009, 09:51
Uit "The Mind of Adolf Hitler, subtitled The Secret Wartime Report"



Even wat bewijs bij mijn stelling. Er zal toch meer waarheid in schuilen dan je vermoedt.

Ik vind het toch maar wat magertjes hoor, qua bewijsvoering.
Een psychologisch profiel dat werd opgesteld door iemand die de patiënt nooit persoonlijk heeft kunnen onderzoeken, lijkt mij niet erg accuraat. Laat staan geloofwaardig.

hotschizodiscocop
3 oktober 2009, 09:53
Die mensen met hun hitlerfetisj zijn echt superachterlijk. Zien ze niet dat Dolfie gewoon een getraumatiseerde loser was die de Illuminati noch gekker gemaakt hebben met testosteron, cocaine, speed en morfine om in naam van het "nazisme" wat mensjes uit te roeien.

IronChef
3 oktober 2009, 10:03
Die mensen met hun hitlerfetisj zijn echt superachterlijk. Zien ze niet dat Dolfie gewoon een getraumatiseerde loser was die de Illuminati noch gekker gemaakt hebben met testosteron, cocaine, speed en morfine om in naam van het "nazisme" wat mensjes uit te roeien.

Oh, jij bent er zo eentje.

hotschizodiscocop
3 oktober 2009, 10:07
Oh, jij bent er zo eentje.

Pardonnez-moi? :roll:

IronChef
3 oktober 2009, 10:20
Pardonnez-moi? :roll:

Zo eentje die hoedjes van aluminiumfolie draagt.

hotschizodiscocop
3 oktober 2009, 10:21
Zo eentje die hoedjes van aluminiumfolie draagt.

:-)

farak
3 oktober 2009, 13:49
Ik vind het toch maar wat magertjes hoor, qua bewijsvoering.
Een psychologisch profiel dat werd opgesteld door iemand die de patiënt nooit persoonlijk heeft kunnen onderzoeken, lijkt mij niet erg accuraat. Laat staan geloofwaardig.

Ik geloof dat alvast meer dan een aantal zelfverklaarde psychologen op dit forum! :-) Profilers maken een correct beeld van de misdadiger zonder deze te moeten ontmoeten. Soms zelf zonder alle feiten te kennen. Ziektebeelden zijn ziektebeelden.

Flanelcondoom
3 oktober 2009, 14:16
Er bestaan in't Westen cursussen waarbij men mensen leert omgaan met trauma's door ze te leren hoe de gebeurtenissen te verwerken en te accepteren.

Medunkt heeft heel het Westen een nood aan een cursus "Leren omgaan met Hitler", waarna men van staat is om te denken en praten over de Führer zonder onbewuste opwinding, stress en nerveuze tics.

Flanelcondoom
3 oktober 2009, 14:18
Geef toe, telkens wanneer jullie het woord "Hitler" lezen voelen jullie een subtiele prikkel van onbepaalde aard in jullie lichaam.

farak
3 oktober 2009, 14:24
Hitler, Hitler, Hitler. Neen, ik voel de prikkel niet. Heel zijn persoontje wordt teveel opgeblazen.

ERLICH
3 oktober 2009, 15:39
Uit "The Mind of Adolf Hitler, subtitled The Secret Wartime Report"



Even wat bewijs bij mijn stelling. Er zal toch meer waarheid in schuilen dan je vermoedt. Kunt msschien even vermelden uit welke bron u dit hebt gevist.

ERLICH
3 oktober 2009, 15:57
Er bestaan in't Westen cursussen waarbij men mensen leert omgaan met trauma's door ze te leren hoe de gebeurtenissen te verwerken en te accepteren.

Medunkt heeft heel het Westen een nood aan een cursus "Leren omgaan met Hitler", waarna men van staat is om te denken en praten over de Führer zonder onbewuste opwinding, stress en nerveuze tics. Wat verstaat u onder leren omgaan met Hitler?

Indien er over Hitler wordt gesproken of geschreven kan, moet en mag dit alleen volgens bepaalde normen zijn. Wat deze normen zijn hoef ik u waarschijnlijk niet te uit te leggen aangezien er zich in die trendt ook hier weer zijn geplaatst. Wijkt men af van de normen is men revisionist en/of negationist.

Flanelcondoom
3 oktober 2009, 16:02
Wat verstaat u onder leren omgaan met Hitler?

Indien er over Hitler wordt gesproken of geschreven kan, moet en mag dit alleen volgens bepaalde normen zijn. Wat deze normen zijn hoef ik u waarschijnlijk niet te uit te leggen aangezien er zich in die trendt ook hier weer zijn geplaatst. Wijkt men af van de normen is men revisionist en/of negationist.

Trend is met d. Trant is met t.

farak
3 oktober 2009, 17:38
Kunt msschien even vermelden uit welke bron u dit hebt gevist.

boek (http://g-ecx.images-amazon.com/images/G/01/ciu/1d/a1/cd2a124128a06df8eb807010.L._SL500_AA240_.jpg)

bron (http://en.wikipedia.org/wiki/The_Mind_of_Adolf_Hitler)

hotschizodiscocop
3 oktober 2009, 19:45
Geef toe, telkens wanneer jullie het woord "Hitler" lezen voelen jullie een subtiele prikkel van onbepaalde aard in jullie lichaam.

Somebody's been takin her smartpills ;-)

globalmedia
3 oktober 2009, 19:46
Somebody's been takin her smartpills ;-)

hitler,een zielig sexueel gefrusteerd ventje, is blijkbaar cool en stoer voor sommige rebellerende pubers hier:-D

ERLICH
3 oktober 2009, 21:02
Trend is met d. Trant is met t. Allé zeg heb het opgezocht en u hebt toch wel gelijk zeker.:-(

Op het forum komt men met regelmaat schrijffouten tegen, heb u er nog nergens zien op reageren. Zou het kunnen dat dit uw manier is om iemand duidelijk te maken dat u er een probleem mee hebt?:-D

Misschien dat u eens van dat laf nichterig gedoe kunt afstappen en voor één keer, luid en duidelijk uw probleem kenbaar maken. Hopelijk is dit duidelijk met of zonder schrijffoutjes. :-)

ERLICH
3 oktober 2009, 21:17
boek (http://g-ecx.images-amazon.com/images/G/01/ciu/1d/a1/cd2a124128a06df8eb807010.L._SL500_AA240_.jpg)

bron (http://en.wikipedia.org/wiki/The_Mind_of_Adolf_Hitler) U weet toch hopelijk wat 'wiki' is en hoe geloofwaardig de geplaatste verhaaltjes op die site zijn. Wat betreft het boek, zou het kunnen dat dit sluikreklame is voor engelstalige "bullshit"? Zoiets in de trend (flanelecondoom kijk trend met een 'd') van hetgeen men al een '64 jaar de mensen wil verkopen als geschiedkundig correct.

liberalist_NL
3 oktober 2009, 23:48
Hitler, Hitler, Hitler. Neen, ik voel de prikkel niet. Heel zijn persoontje wordt teveel opgeblazen.

Dat klopt. Als hij al diegenen die hij liet vermoorden zelf in de ogen moest kijken zouden er ongetwijfeld nauwelijks doden zijn gevallen. Helaas denken nazi's en solidaristen enkel in -ismen en teloi. De marginalisering van het individu is de afgrond richting de ondergang der mensheid.

Flanelcondoom
3 oktober 2009, 23:52
Dat klopt. Als hij al diegenen die hij liet vermoorden zelf in de ogen moest kijken zouden er ongetwijfeld nauwelijks doden zijn gevallen. Helaas denken nazi's en solidaristen enkel in -ismen en teloi. De marginalisering van het individu is de afgrond richting de ondergang der mensheid.

Het individu bestaat maar een goeie 50 jaar. Daarvoor bestond de mensheid duizenden jaren.

Dus?

liberalist_NL
3 oktober 2009, 23:53
Het individu bestaat maar een goeie 50 jaar. Daarvoor bestond de mensheid duizenden jaren.

Dus?

Het individu bestond altijd al, maar speelt nu een grotere rol. Vandaar het ''gat'' dat sommigen voelen, en willen opvullen met religie, nationalisme, of iets anders kunstmatigs.

Flanelcondoom
3 oktober 2009, 23:55
Het individu bestond altijd al, maar speelt nu een grotere rol. Vandaar het ''gat'' dat sommigen voelen, en willen opvullen met religie, nationalisme, of iets anders kunstmatigs.

Good lookin' at them coming through them.

farak
4 oktober 2009, 00:54
U weet toch hopelijk wat 'wiki' is en hoe geloofwaardig de geplaatste verhaaltjes op die site zijn. Wat betreft het boek, zou het kunnen dat dit sluikreklame is voor engelstalige "bullshit"? Zoiets in de trend (flanelecondoom kijk trend met een 'd') van hetgeen men al een '64 jaar de mensen wil verkopen als geschiedkundig correct.

Wiki is een open encyclopedie die door vele mensen wordt ingevuld. Als er iets onjuist op staat, wordt dit aangepast. Als er iets fout instaat, kan je een wijziging indienen. Waarom heeft niemand dat dat nog niet gedaan...

IronChef
4 oktober 2009, 13:24
Het individu bestond altijd al, maar speelt nu een grotere rol. Vandaar het ''gat'' dat sommigen voelen, en willen opvullen met religie, nationalisme, of iets anders kunstmatigs.

Een mens is enkel een individu als hij op zijn eentje is.

Van zodra hij in contact komt met een ander individu zet hij hij één van zijn maskers op.
Bevindt hij zich in een grotere groep mensen, dan wordt hij zelfs een bloeddorstig beest zonder enige rationaliteit.

IronChef
4 oktober 2009, 13:26
Het individu bestond altijd al, maar speelt nu een grotere rol. Vandaar het ''gat'' dat sommigen voelen, en willen opvullen met religie, nationalisme, of iets anders kunstmatigs.

Vraag aan een individu wat hij is en hij zal je antwoorden met christen, nationalist, liberaal,...

IronChef
4 oktober 2009, 14:45
Ik geloof dat alvast meer dan een aantal zelfverklaarde psychologen op dit forum! :-) Profilers maken een correct beeld van de misdadiger zonder deze te moeten ontmoeten. Soms zelf zonder alle feiten te kennen. Ziektebeelden zijn ziektebeelden.

Zou jij graag gediagnosticeerd worden als schizofreen door een psychiater die jou nooit persoonlijk ontmoet of geobserveerd heeft?

liberalist_NL
4 oktober 2009, 14:50
Vraag aan een individu wat hij is en hij zal je antwoorden met christen, nationalist, liberaal,...

Dat is een suggestieve vraagstelling.

IronChef
4 oktober 2009, 14:52
Dat is een suggestieve vraagstelling.

Nietes.

Jarno
4 oktober 2009, 15:55
Trend is met d. Trant is met t.

En in de verleden tijd?

Jarno
4 oktober 2009, 15:59
Het individu bestond altijd al, maar speelt nu een grotere rol. Vandaar het ''gat'' dat sommigen voelen, en willen opvullen met religie, nationalisme, of iets anders kunstmatigs.

Of met liberalisme, socialisme of andere overtuiging. Elke mening, stellingname of zelfs kennis kan je zo bestempelen als het opvullen van een leegte.

Jarno
4 oktober 2009, 16:00
Zou jij graag gediagnosticeerd worden als schizofreen door een psychiater die jou nooit persoonlijk ontmoet of geobserveerd heeft?

Juridisch geldt dat niet, in de volksmennerij wel.

Flanelcondoom
4 oktober 2009, 16:02
En in de verleden tijd?

Getrinden.

farak
4 oktober 2009, 16:11
Zou jij graag gediagnosticeerd worden als schizofreen door een psychiater die jou nooit persoonlijk ontmoet of geobserveerd heeft?

Nee, ik zou het niet graag hebben. Maar ja, ik zou er wel geloof aan hechten moest ik wereldwijd een van de meeste gekende figuren zijn, van wie het leven goed gekend is. Er zal toch een waarheid in schuilen. Of het 100% klopt met de realiteit? Waarschijnlijk niet. Maar het zal toch de goeie richting aanwijzen.

ERLICH
4 oktober 2009, 16:24
Wiki is een open encyclopedie die door vele mensen wordt ingevuld. Als er iets onjuist op staat, wordt dit aangepast. Als er iets fout instaat, kan je een wijziging indienen. Waarom heeft niemand dat dat nog niet gedaan... Waarschijnlijk omdat de "bullshit" die er over de persoon Hitler wordt neergezet lezers van "wiki" niet interesseert.

Wat betreft wijziging, heb er anders hier op het forum en elders al horen vertellen dat dit niets uithaalt. Een paar dagen later staat de bullshit er terug.

IronChef
4 oktober 2009, 16:27
Nee, ik zou het niet graag hebben. Maar ja, ik zou er wel geloof aan hechten moest ik wereldwijd een van de meeste gekende figuren zijn, van wie het leven goed gekend is. Er zal toch een waarheid in schuilen. Of het 100% klopt met de realiteit? Waarschijnlijk niet. Maar het zal toch de goeie richting aanwijzen.

Dan moet je ook je taalgebruik aanpassen.
Dan zeg je: er zijn tekenen die mogelijk kunnen wijzen op schizofrenie maar zeker zijn we niet.

En die waar rook is is vuur redenering vind ik maar niks. Misschien was je nog niet goed wakker of had je je bril niet op en was het gewoon een wolk.

farak
4 oktober 2009, 16:35
Ik weet het niet, maar het lijkt me logisch dat hij, zoals ik eerder zei, vol zelfliefde en zelfhaat stak, wat voor mij een bewijs is. Voor jou misschien niet. Daarmee is het ook mijn bericht en niet het jouwe. ;-)

filosoof
4 oktober 2009, 16:44
Eén ding kunnen we alvast uitluiten: dat :hitler: een normaal mens was.
Buiten oratorisch talent kunnen enkel nazi-nostalgiekers hem kwaliteiten vinden.

Xenophon
4 oktober 2009, 16:55
Eén ding kunnen we alvast uitluiten: dat :hitler: een normaal mens was.
Buiten oratorisch talent kunnen enkel nazi-nostalgiekers hem kwaliteiten vinden.

Hij reageerde toch als een normale mens die absolute macht verkrijgt?

kiko
4 oktober 2009, 17:08
Hij reageerde toch als een normale mens die absolute macht verkrijgt?
Hoe reageren normale mensen die absolute macht verkrijgen ? Wat is trouwens een normale mens ?

N-SA
4 oktober 2009, 17:26
http://imgload.info/files/jdv1254513888a.gif

Spectaculair nieuws! 8-)

Syndikat Z (http://syndikat-z.org/willkommen-zu-hause)

ERLICH
5 oktober 2009, 07:43
http://imgload.info/files/jdv1254513888a.gif

Spectaculair nieuws! 8-)

Syndikat Z (http://syndikat-z.org/willkommen-zu-hause) Kijk nu, eindelijk een lichtpunt aan de horizon.:clapping::clapping:

ERLICH
5 oktober 2009, 07:55
Eén ding kunnen we alvast uitluiten: dat :hitler: een normaal mens was.
Buiten oratorisch talent kunnen enkel nazi-nostalgiekers hem kwaliteiten vinden. Straf, dit forum is niet alleen vergeven van de pseudo intellectuelen maar ook nog eens van amateur psychologen.

De één trekt hier rond met een rood potlood, de andere met een sofa onder z'n arm.

ERLICH
5 oktober 2009, 08:03
Hoe reageren normale mensen die absolute macht verkrijgen ? Wat is trouwens een normale mens ? Goede vraag, voor het antwoord moet u bij filo zijn die is thuis in psychologie.

webzwerver
5 oktober 2009, 08:24
Goede vraag, voor het antwoord moet u bij filo zijn die is thuis in psychologie.
Huis en tuin psychologie .

Jarno
5 oktober 2009, 09:34
Getrinden.

Is dat geen voltooid deelwoord?

eno2
5 oktober 2009, 10:27
Twijfels over dood HITLER

Ssssssssssssssssssssttttttttttttttttttttttttt.


Hitler is mijn echte vader. Hij leeft bij mij op zolder.