PDA

View Full Version : Flink mis


driewerf
9 oktober 2009, 15:04
Een verborgen camera-grap loopt slecht af in Charleroi.
http://www.youtube.com/watch?v=Y5ySRV_a4jQ

Flanelcondoom
9 oktober 2009, 15:19
Nu dat is een mooie stamp. Let ook op zijn houding. Liet niet merken dat hij ging reageren totdat de persoon in kwestie exact binnen gevechtsafstand kwam.

Txiki
9 oktober 2009, 15:25
't Is ook een onnozele flauwe "grap"...

bgf324
9 oktober 2009, 15:25
Salle Wallon :-o

Txiki
9 oktober 2009, 15:26
Salle Wallon :-o

Weet je wat je zelf schrijft? :lol:

Flanelcondoom
9 oktober 2009, 15:30
Interessant ook om te zien hoe de persoon met zijn streepjestruitje in beide gevallen zijn verantwoordelijkheid opneemt: de eerste keer stopt hij de wat hij dacht een petjesdief was, de tweede keer blijft hij bij de gewonde en vliegt hij zelfs uit tegen de ledergejasde "c'est tv, huh!".

Wel een zeer slecht doordachte grap. Ik kan mij inbeelden dat ik gelijkaardig zou reageren als de streepjesgetruide (ik kan wel niet zo'n prachtige techniek uitoefenen). Een dief neerhalen lijkt mij een plicht.

Flanelcondoom
9 oktober 2009, 15:38
Weet je wat je zelf schrijft? :lol:

Hij heeft nochtans volledig gelijk.

Txiki
9 oktober 2009, 15:42
Hij heeft nochtans volledig gelijk.

Had er gestaan "sale wallon" ok, met één l.... "salle wallon" lijkt me iets anders te zijn... tenzij het voorval zich afgespeeld heeft in la salle appelée "Wallon"...

Flanelcondoom
9 oktober 2009, 15:45
Had er gestaan "sale wallon" ok, met één l.... "salle wallon" lijkt me iets anders te zijn... tenzij het voorval zich afgespeeld heeft in la salle appelée "Wallon"...

Het is toch een Waalse zaal van een winkelcentrum? Of zie ik niet goed en is dat een rue?

Firestone
9 oktober 2009, 15:46
salle wallonne dan ...

Txiki
9 oktober 2009, 15:52
Het is toch een Waalse zaal van een winkelcentrum? Of zie ik niet goed en is dat een rue?

Dan had er nog moeten staan "salle wallonne" ;-)

Xenophon
9 oktober 2009, 16:29
Maar waarom zit de gestreepte niet in de gevangenis? Geweld is toch voorbehouden aan de staat?

Dat moest een vreemdeling - of erger nog, een VB'er eens proberen...

JuBiLaTe
9 oktober 2009, 17:21
Een verborgen camera-grap loopt slecht af in Charleroi.
http://www.youtube.com/watch?v=Y5ySRV_a4jQ

Geen medelijden mee, men moet maar niet met de mensen sollen. Al is zo'n zware trap natuurlijk ook wel fel overdreven.

manta
9 oktober 2009, 18:29
salle wallonne dan ...

Gezouten waal ??? 8O

Johan Bollen
9 oktober 2009, 18:30
Dat burgers hun verantwoordelijkheid zelf opnemen is toe te juichen. Een samenleving, zoals de Belgische, heeft burgers die zich niet als schapen gedragen nodig.

Hoe noemt die schop trouwens? Mom dolio chagui of Tui chagui?

moser
9 oktober 2009, 18:33
Gezouten waal ??? 8O Dat zou "Wallon salé" zijn.

Zwartengeel
9 oktober 2009, 18:34
Gezouten waal ??? 8O

Wallon salé?

Mitgard
9 oktober 2009, 18:35
ze hebben die sukkel toch onmiddellijk ontslagen mag ik hopen.

JuBiLaTe
9 oktober 2009, 18:36
Een verborgen camera-grap loopt slecht af in Charleroi.
http://www.youtube.com/watch?v=Y5ySRV_a4jQ

Trouwens, waar wil je naartoe? Wat is de meerwaarde van dit topic?:?

Zwartengeel
9 oktober 2009, 18:37
Trouwens, waar wil je naartoe? Wat is de meerwaarde van dit topic?:?

Sinds wanneer moeten topics in K & K een meerwaarde hebben?

driewerf
9 oktober 2009, 22:21
Sinds wanneer moeten topics in K & K een meerwaarde hebben?
Die vent is gewoon een persoonlijke kruistocht begonnen tegen mij.
Och redwasp, die mens is zo vooringenomen, bevooroordeelt dat het niet schoon meer is. Hij is bijzonder subjectief. Hij is niet in staat kritisch te zijn. En hij denkt vooral dat hij de wijsheid in pacht heeft.... Ik heb echt geen hoop meer voor hem.:-(
http://nl.wikipedia.org/wiki/D/t-regels

From_Vlaanderen
9 oktober 2009, 22:39
Interessant ook om te zien hoe de persoon met zijn streepjestruitje in beide gevallen zijn verantwoordelijkheid opneemt: de eerste keer stopt hij de wat hij dacht een petjesdief was, de tweede keer blijft hij bij de gewonde en vliegt hij zelfs uit tegen de ledergejasde "c'est tv, huh!".

Wel een zeer slecht doordachte grap. Ik kan mij inbeelden dat ik gelijkaardig zou reageren als de streepjesgetruide (ik kan wel niet zo'n prachtige techniek uitoefenen). Een dief neerhalen lijkt mij een plicht.

In Amerika was er een dode gevallen.
Misschien.