PDA

View Full Version : Waaraan zullen jullie sterven?


Pagina's : [1] 2

Den Duisteren Duikboot
9 oktober 2009, 23:23
Felice sterft aan een hartaanval. Anderen vallen van een balkon, kweken akelige kankers, plegen euthanasie, worden vermoord of komen om in een brand. En wat wordt het voor jullie, afgaande op jullie levensstijl, gemoedsstemming, aantal vijanden, gevaarlijke beroepen of hobby's, brandbaarheid, gemoed, etc.? Vertel het ons.

P.S. We horen achteraf ook graag of je eigen verwachtingen zijn uitgekomen.

Dronkoers
9 oktober 2009, 23:24
Als ik mezelf niet te pletter rij, waarschijnlijk longkanker of leverscirrose ;-)

Heftruck
9 oktober 2009, 23:25
We may never know. I intend to live forever.

From_Vlaanderen
9 oktober 2009, 23:25
Euthanasie.

Flanelcondoom
9 oktober 2009, 23:25
Flanelcondoom.

Dronkoers
9 oktober 2009, 23:27
Misschien sterf ik wel als martelaar in Laeken :mrgreen:

bgf324
9 oktober 2009, 23:37
Misschien sterf ik wel als martelaar in Laeken :mrgreen:

Zelfmoordaanslag :cheer:

Er wachten u in de hemel 74 maagdelijke... vatjes Duvel :cheer:

From_Vlaanderen
9 oktober 2009, 23:37
Zelfmoordaanslag :cheer:

Er wachten u in de hemel 74 maagdelijke... vatjes Duvel :cheer:

Op 11 mei :cheer:

bgf324
9 oktober 2009, 23:39
Op 11 mei :cheer:

21 Juli :cheer:

Dronkoers
9 oktober 2009, 23:40
Zelfmoordaanslag :cheer:

Er wachten u in de hemel 74 maagdelijke... vatjes Duvel :cheer:

Ferm in't zak gezet dan :-(

From_Vlaanderen
9 oktober 2009, 23:42
Ferm in't zak gezet dan :-(

Koperen bouw vaten hé.

Dronkoers
9 oktober 2009, 23:44
Koperen bouw vaten hé.

Dan nog ben ik in't zak gezet :-(

From_Vlaanderen
9 oktober 2009, 23:44
Dan nog ben ik in't zak gezet :-(

koperen brouw vaten é

lombas
9 oktober 2009, 23:46
Mijn andere helft plant slechts 50 jaar te worden. Mocht ik dan nog samen zijn met haar: ongeveer een jaartje nadien. Eerst nog even de wereld zien en snuiven dan.

Door eigen hand dus, hopelijk.

bgf324
9 oktober 2009, 23:48
Dan nog ben ik in't zak gezet :-(

Houten vaten van 300liter :-o

Dronkoers
9 oktober 2009, 23:51
Houten vaten van 300liter :-o

:-D


Volgens mij bestaat er geen duvel van't vat ;-)

From_Vlaanderen
9 oktober 2009, 23:51
:-D


Volgens mij bestaat er geen duvel van't vat ;-)

http://www.duvel.be/duveldistilled/

Jazeker
9 oktober 2009, 23:53
Mijn andere helft plant slechts 50 jaar te worden. Mocht ik dan nog samen zijn met haar: ongeveer een jaartje nadien. Eerst nog even de wereld zien en snuiven dan.

Door eigen hand dus, hopelijk.

En de andere helft van je plant?

Dronkoers
9 oktober 2009, 23:53
http://www.duvel.be/duveldistilled/

Dat is de whisky-versie, da's nog iet anders :-D

JuBiLaTe
9 oktober 2009, 23:54
verkeersongeval, ik rij te haastig, altijd, en neen, jullie zullen het nooit te weten komen.

indien ik toch niet sterf aan verkeersongeval, dan waarschijnlijk van ouderdom, maar dat kan dan nog erg lang duren.

lombas
9 oktober 2009, 23:56
En de andere helft van je plant?

Daar slaap ik meestal niet bij.

From_Vlaanderen
9 oktober 2009, 23:57
verkeersongeval, ik rij te haastig, altijd, en neen, jullie zullen het nooit te weten komen.

indien ik toch niet sterf aan verkeersongeval, dan waarschijnlijk van ouderdom, maar dat kan dan nog erg lang duren.

Euthanasie, dat hebt ge in de hand.

JuBiLaTe
10 oktober 2009, 00:03
Mijn andere helft plant slechts 50 jaar te worden. Mocht ik dan nog samen zijn met haar: ongeveer een jaartje nadien. Eerst nog even de wereld zien en snuiven dan.

Door eigen hand dus, hopelijk.

waarom toch zo jong? 50 jaar is toch geen leeftijd om zomaar plots te komen te sterven? voor sommigen begint het leven as aan 50 jaar.

lombas
10 oktober 2009, 00:04
waarom toch zo jong? 50 jaar is toch geen leeftijd om zomaar plots te komen te sterven? voor sommigen begint het leven as aan 50 jaar.

Dat is een lang, (van haar kant) persoonlijk verhaal.

Dronkoers
10 oktober 2009, 00:04
waarom toch zo jong? 50 jaar is toch geen leeftijd om zomaar plots te komen te sterven? voor sommigen begint het leven as aan 50 jaar.

Dan hebben die minstens 35 jaar weggezwierd ;-)

Jazeker
10 oktober 2009, 00:04
Voorkeur: euthanasie. ik zal het wel vroeg genoeg aanvragen voordat een priester of ander religieus ding het wil verhinderen zodat ik nog genoeg krachten heb om onvrijwillige euthanasie te plegen op die persoon. Voorkeur (voor mezelf dan, niet voor de opposant) gaat naar morfine, de zachte dood.

Verwachting: kanker, hartaandoening.

JuBiLaTe
10 oktober 2009, 00:09
Dat is een lang, (van haar kant) persoonlijk verhaal.

Ik zou er wel heel goed kunnen inkomen indien het in de familie vaak voorkomt dat familieleden rond hun 50 een erfelijke ziekte beginnen te ontwikkelen die beperkingen met zich meebrengt en zwaar om dragen zijn. In dit geval zou ik ook zo redeneren.Maar anderzijds, we moeten ook hoop hebben in de geneeskunde en in de toekomst.;-)

lombas
10 oktober 2009, 00:16
Ik zou er wel heel goed kunnen inkomen indien het in de familie vaak voorkomt dat familieleden rond hun 50 een erfelijke ziekte beginnen te ontwikkelen die beperkingen met zich meebrengt en zwaar om dragen zijn. In dit geval zou ik ook zo redeneren.Maar anderzijds, we moeten ook hoop hebben in de geneeskunde en in de toekomst.;-)

Dat is niet het geval. Soit.

Scherven A. Mok
10 oktober 2009, 06:57
zoals in mijn avatar maar dan met mijn armen in het warme water

Nynorsk
10 oktober 2009, 07:57
Voorkeur: euthanasie. lijkt me het makkelijkst voor de achterblijvers.
Verwachting: (auto)ongeval of uitgezaaide darmkanker

Nynorsk
10 oktober 2009, 07:58
zoals in mijn avatar maar dan met mijn armen in het warme water

maar jij bent te leuk om dat te doen :-(

kiko
10 oktober 2009, 08:09
Felice sterft aan een hartaanval. Anderen vallen van een balkon, kweken akelige kankers, plegen euthanasie, worden vermoord of komen om in een brand. En wat wordt het voor jullie, afgaande op jullie levensstijl, gemoedsstemming, aantal vijanden, gevaarlijke beroepen of hobby's, brandbaarheid, gemoed, etc.? Vertel het ons.

Verpletterd door een horde losgeslagen fans. Heb nooit een kans gehad...

parcifal
10 oktober 2009, 08:16
Een fles goede maltwhiskey, de zee en een heel diepe duik.

420yeahbaby
10 oktober 2009, 09:10
Als ik niet snel minder met koffie zal ik toch ook iets aan mijn hart krijgen.

Ik word wakker, zet de senseo op, drink mij een senseoke terwijl ik een thermos koffie maak. Douwe Egberts Black.
Op het werk is de koffie gratis.
Ook sop ik mijn boterhammen meestal in koffie.

Kortom, Ik denk dat de caffeïne mijn leven aanzienlijk zal inkorten.

Dronkoers
10 oktober 2009, 09:31
Als ik mezelf niet te pletter rij, waarschijnlijk longkanker of leverscirrose ;-)

en zo te voelen zal dat op een ochtend zijn :?

van Maerlant
10 oktober 2009, 10:17
Het hart, waarschijnlijk. Zit in de familie.

Geen kanker in de familie :cheer:

Jedd
10 oktober 2009, 10:25
Aanval door een dronken eland

The Syndrome
10 oktober 2009, 10:29
Doodgereden door een mongool .

Jedd
10 oktober 2009, 10:30
Doodgereden door een mongool .

wel een prestatie, want de gemiddelde snelheid in mongolië is 20 km/h. Misschien 25, op de stukken waar de weg goed ligt.

Bovenbuur
10 oktober 2009, 11:05
Ik sterf op 239 jarige leeftijd als ik net voor de veertiende keer in een nacht een van mijn minnaressen bevredig (die anderen hebben ook allemaal al zat gehad). Het enige minpuntje is dat er niet zoveel erfenis oveblijft, als ik dat had gewild had ik die duizend euro die de waarzegster wilde hebben verstandig moeten beleggen.

Heftruck
10 oktober 2009, 11:44
Aanval door een dronken eland

:-D

Dronkoers
10 oktober 2009, 11:46
Gesneuveld in de rellen tijdens onze optocht tegen de biercrisis

TomB
10 oktober 2009, 12:33
Ik word ooit wel eens vermoord omdat ik een te groot bakkes heb.

Jazeker
10 oktober 2009, 12:35
Gesneuveld in de rellen tijdens onze optocht tegen de biercrisis

Ah! Nu weet ik waar al die conspiracy toestanden over gaan. De Grote Drooglegging van 2012!

Firestone
10 oktober 2009, 13:45
Gesneuveld in de rellen tijdens onze optocht tegen de biercrisisD�*t wil ik persoonlijk meemaken!
Ik vraag meteen mijn overplaatsing naar de dienst 'Rellen Bloedig Neerslaan'.

hotschizodiscocop
10 oktober 2009, 14:06
Boredom

Dronkoers
10 oktober 2009, 14:27
D�*t wil ik persoonlijk meemaken!
Ik vraag meteen mijn overplaatsing naar de dienst 'Rellen Bloedig Neerslaan'.

Ik slaag terug eh :-D

liberalist_NL
10 oktober 2009, 14:28
Felice sterft aan een hartaanval. Anderen vallen van een balkon, kweken akelige kankers, plegen euthanasie, worden vermoord of komen om in een brand. En wat wordt het voor jullie, afgaande op jullie levensstijl, gemoedsstemming, aantal vijanden, gevaarlijke beroepen of hobby's, brandbaarheid, gemoed, etc.? Vertel het ons.

P.S. We horen achteraf ook graag of je eigen verwachtingen zijn uitgekomen.

Ik verwacht een ouderdomsziekte als Alzheimer (zit ook aardig in de familie).

hotschizodiscocop
10 oktober 2009, 14:29
Ik verwacht een ouderdomsziekte als Alzheimer (zit ook aardig in de familie).

t' Is precies al begonnen :lol:

liberalist_NL
10 oktober 2009, 14:30
t' Is precies al begonnen :lol:

Ah neen, nog lang niet. Ik zit nog in het informatievergaringsproces. En ik herinner alles nog quite vividly. :-)

hotschizodiscocop
10 oktober 2009, 14:31
Ah neen, nog lang niet. Ik zit nog in het informatievergaringsproces. En ik herinner alles nog quite vividly. :-)

Sjans anders moest ge bij Lomeanor achter pillekes gaan. :lol:

The Syndrome
10 oktober 2009, 14:39
Het enige minpuntje is dat er niet zoveel erfenis oveblijft, als ik dat had gewild had ik die duizend euro die de waarzegster wilde hebben verstandig moeten beleggen.
Waarzegster heeft me ooit voorspeld dat ik 117 jaar ga worden , ik ga dus zo seniel worden dat ik euthanasie ga weigeren .
Mijn erfenis gaat ook al op zijn , maar ach wat , tientallen jaren profiteren van de sociale zekerheid en je laten wassen door verpleegsters is ook mooi .

TomB
10 oktober 2009, 16:22
tientallen jaren profiteren van de sociale zekerheid en je laten wassen door verpleegsters is ook mooi .

Of een verpleger :)

Txiki
10 oktober 2009, 16:53
ik verwacht aan de gevolgen van een stom voorval

filosoof
10 oktober 2009, 17:06
wel een prestatie, want de gemiddelde snelheid in mongolië is 20 km/h. Misschien 25, op de stukken waar de weg goed ligt.In Brussel is 't minder, heb ik de indruk.

van Maerlant
10 oktober 2009, 17:07
Sjans anders moest ge bij Lomeanor achter pillekes gaan. :lol:

Of zijn aura laten zuiveren bij Madame Soleil op de foor.

filosoof
10 oktober 2009, 17:08
D�*t wil ik persoonlijk meemaken!
Ik vraag meteen mijn overplaatsing naar de dienst 'Rellen Bloedig Neerslaan'.Nog steeds bij de Veilighed van de Staat, Fire?

filosoof
10 oktober 2009, 17:13
Het hart, waarschijnlijk. Zit in de familie.

Geen kanker in de familie :cheer:Teken ik direct voor (in bed met een vrouw liefst), maar 't zal wel darmkanker of zo worden en dan doe 'k 't wel zelf.
wat je zelf doet doe je beter.

doubled
10 oktober 2009, 17:13
ik wil sterven als Tiny tim, terwijl ik aan het doen ben wat ik graag doe.

kiko
10 oktober 2009, 17:33
ik wil sterven als Tiny tim, terwijl ik aan het doen ben wat ik graag doe.
Is het niet beter om te sterven tijdens iets wat je niet graag doet ?

Xenophon
10 oktober 2009, 17:35
Als ik dan toch moet sterven, dan liefst met een begrafenis in technicolor.

Firestone
10 oktober 2009, 17:37
Nog steeds bij de Veilighed van de Staat, Fire?Komaan, "staat" is zo 19de-eeuws. :?

Jazeker
10 oktober 2009, 17:55
In Brussel is 't minder, heb ik de indruk.

Niet mijn indruk. De chauffeurs daar zijn gek.

Jaani_Dushman
10 oktober 2009, 20:23
Waaraan zullen jullie sterven?Als ik mag kiezen, graag een onzachte aanraking met deze brok.

filosoof
10 oktober 2009, 20:29
Als ik dan toch moet sterven, dan liefst met een begrafenis in technicolor.Begrafenis? Voor mij niet nodig: lijk verkopen aan de meest biedende.
Deze bvb: http://www.royalcanin.fr

filosoof
10 oktober 2009, 20:30
Niet mijn indruk. De chauffeurs daar zijn gek.Vooral de niet-Brusselaars die hun weg niet kennen en wéér eens te laat zijn: die vlammen erdoor.

filosoof
10 oktober 2009, 20:32
Komaan, "staat" is zo 19de-eeuws. :?Big Brother dan of de NWO?;-)

filosoof
10 oktober 2009, 20:33
Een fles goede maltwhiskey, de zee en een heel diepe duik.In januari? Pijnloos en snel.

Zwartengeel
10 oktober 2009, 20:34
In Brussel is 't minder, heb ik de indruk.

Behalve op sommige momenten in de Leopold II-tunnel, naar het schijnt.

manta
10 oktober 2009, 20:41
Begrafenis? Voor mij niet nodig: lijk verkopen aan de meest biedende.
Deze bvb: http://www.royalcanin.fr

Xal hier op't forum is rondgaan met m'n klak , der zal wel wa geld voor gegeven worden ... Waneer kunt ge leveren ... :-D

filosoof
10 oktober 2009, 20:52
Xal hier op't forum is rondgaan met m'n klak , der zal wel wa geld voor gegeven worden ... Waneer kunt ge leveren ... :-DZo ongedurig? Niet zo haastig, manneke, éérst die kanker krijgen, dan post ik het wel.:twisted:

Bobke
10 oktober 2009, 22:06
Omdat het God’s wil is.

Jazeker
11 oktober 2009, 05:50
Vooral de niet-Brusselaars die hun weg niet kennen en wéér eens te laat zijn: die vlammen erdoor.

Weerom... niet mijn indruk. Trouwens, je vlamt niet door als je de weg niet kent. Paar keer doorheen brussel gereden en het leken me vooral de mensen die alles wel kenden die je de pas afsneden of in bochtjes gingen voorbij steken.

Nu ja. Ik heb sinds reeds lang gezworen om nooit meer in brussel te rijden. Ze zijn er gek.

Andro
11 oktober 2009, 06:36
Als ik naar vaders kant ga, dan wordt het kanker (mijn hele vaders kant is overleden aan kanker).

bgf324
11 oktober 2009, 10:15
Hier aan mijn vaders kant zijn het allemaal taaie mensen.
- Mijn opa is er 91 (1918 - ), rijd nog met de auto enzo. Heeft altijd fel voorvechter in de Vlaamse Beweging geweest. En tijdens de oorlog int verzet, om de Vlaamse bevolking te beschermen tegen den vuile mof :x Zeer kranig en oud dus :cheer:
- Zijn vader stierf echter al in 1924 na een ongeval (1888 - 1924)
- Maar als we meer in de tijd terugkeren zien we dingen als (1860-1949, 1839-1922, 1817-1905): voor die tijd zeer hoge leeftijden!
En aangezien ze zeggen dak 'nen echten Hofman' ben, staat mij dees ook te wachten :cheer:

Hopen echter dak niets langs mijn moeder haar kant heb :? Want mijn opa aan die kant stierf al op 69 jarige leeftijd aan hartaderbreuk (en was toen al dement). En toevallig stierven de meeste mannen aan die kant aan hartaderbreuk :?
We zien wel: alsk een jaar of 50-60 ben en ik voel een pijnscheut in mijn borstkas en val op de grond, dan weet ik dat het gedaan is :?


Maar waarschijnlijk overleef ik jullie allen :cheer:

Dronkoers
11 oktober 2009, 10:16
Maar waarschijnlijk overleef ik jullie allen :cheer:

Behalve JuBiLaTe, die ging 120 worden ;-)

Xenophon
11 oktober 2009, 10:17
Hier aan mijn vaders kant zijn het allemaal taaie mensen.
- Mijn opa is er 91 (1918 - ), rijd nog met de auto enzo. Heeft altijd fel voorvechter in de Vlaamse Beweging geweest. En tijdens de oorlog int verzet, om de Vlaamse bevolking te beschermen tegen den vuile mof :x Zeer kranig en oud dus :cheer:
- Zijn vader stierf echter al in 1924 na een ongeval (1888 - 1924)
- Maar als we meer in de tijd terugkeren zien we dingen als (1860-1949, 1839-1922, 1817-1905): voor die tijd zeer hoge leeftijden!
En aangezien ze zeggen dak 'nen echten Hofman' ben, staat mij dees ook te wachten :cheer:

Hopen echter dak niets langs mijn moeder haar kant heb :? Want mijn opa aan die kant stierf al op 69 jarige leeftijd aan hartaderbreuk (en was toen al dement). En toevallig stierven de meeste mannen aan die kant aan hartaderbreuk :?
We zien wel: alsk een jaar of 50-60 ben en ik voel een pijnscheut in mijn borstkas en val op de grond, dan weet ik dat het gedaan is :?


Maar waarschijnlijk overleef ik jullie allen :cheer:

:cheer: Jij wordt zeker de oudste!* :cheer:

*: Het is niet waar maar ik merk dat u heel onzeker bent daarom stel ik u gerust.

Zwartengeel
11 oktober 2009, 10:20
Henri1, system en shadowke zullen sterven van zich op te winden in hun eindeloze welles-nietes spelletje over de vergelijking tussen Nederland en België.

Dronkoers
11 oktober 2009, 10:26
Ik zal al blij zijn dat ik maandag ga halen :-D

IronChef
11 oktober 2009, 10:48
In principe had ik zelfs mijn geboorte niet mogen overleven.
Daarnaast ben ik al zo vaak op het nippertje ontsnapt aan de dood, dat elke dag die ik overleef mooi meegenomen is.

Wanneer er aan mijn leven een einde komt, zal dit ofwel door een zeer spectaculair ongeluk komen of door een banale maar fatale vergissing.

liberalist_NL
11 oktober 2009, 11:08
In principe had ik zelfs mijn geboorte niet mogen overleven.
Daarnaast ben ik al zo vaak op het nippertje ontsnapt aan de dood, dat elke dag die ik overleef mooi meegenomen is.

Wanneer er aan mijn leven een einde komt, zal dit ofwel door een zeer spectaculair ongeluk komen of door een banale maar fatale vergissing.

Stikken in een broodje kebab, zeker.

Dronkoers
11 oktober 2009, 11:10
Stikken in een broodje kebab, zeker.

:lol:

En dat zal de spectaculaire dan zijn eh :-P

IronChef
11 oktober 2009, 11:16
Stikken in een broodje kebab, zeker.

Zoiets, ja.

's Nachts in mijn bed sterven aan een hartaanval wanneer ik een oude zak ben zal er niet inzitten.

liberalist_NL
11 oktober 2009, 11:20
Zoiets, ja.

's Nachts in mijn bed sterven aan een hartaanval wanneer ik een oude zak ben zal er niet inzitten.

Ben je zo onhandig dan? 8O

Goed blijven kauwen is dan het devies. 8-)

Jazeker
11 oktober 2009, 11:30
Wanneer er aan mijn leven een einde komt, zal dit ofwel door een zeer spectaculair ongeluk komen of door een banale maar fatale vergissing.

Vind ik een grappige denkpiste... Ik hoop dat hier wel wat reacties op komen :)

Ik dacht al aan iets als stoppen met drinken en sterven aan een allergische reactie van de wesp die uit de glascontainer kwam toen je er je laatste fles in dropte.

Zwartengeel
11 oktober 2009, 11:35
Vind ik een grappige denkpiste... Ik hoop dat hier wel wat reacties op komen :)

Ik dacht al aan iets als stoppen met drinken en sterven aan een allergische reactie van de wesp die uit de glascontainer kwam toen je er je laatste fles in dropte.

Ik heb ooit nog een kerel gekend die drugsverslaafde was en uiteindelijk gestorven is aan een hartaanval doordat hij van de ene dag op de andere ermee kapte en zonder begeleiding probeerde af te kicken. :|

Jazeker
11 oktober 2009, 11:41
Ik heb ooit nog een kerel gekend die drugsverslaafde was en uiteindelijk gestorven is aan een hartaanval doordat hij van de ene dag op de andere ermee kapte en zonder begeleiding probeerde af te kicken. :|

Mja... dat is inderdaad serieus erg en ook wel onverstandig natuurlijk.

Dronkoers
11 oktober 2009, 11:43
Vind ik een grappige denkpiste... Ik hoop dat hier wel wat reacties op komen :)

Ik dacht al aan iets als stoppen met drinken en sterven aan een allergische reactie van de wesp die uit de glascontainer kwam toen je er je laatste fles in dropte.

:lol:

Mja, het zal u dan wel lukken :-D

JuBiLaTe
11 oktober 2009, 11:44
Zeg DDD, je laat ons allemaal antwoorden op je vraag, maar mogen wij vragen aan wat jij denkt te gaan sterven?

doubled
11 oktober 2009, 11:46
Is het niet beter om te sterven tijdens iets wat je niet graag doet ?

Ja ik hoop niet dat ik mij ga vervelen vlak voor mijne laaste adem, lijkt me nogal sullig.
Ook iets wat ik nogal onozel vind is van uw dak vallen of van uwe fiets vallen.

liberalist_NL
11 oktober 2009, 11:48
Sterven tijdens een orgasme, ook grappig. :lol:

Dronkoers
11 oktober 2009, 11:49
Sterven tijdens een orgasme, ook grappig. :lol:

't Schijnt dat da onmogelijk is :-D
Net erna is dan weer wel een mogelijkheid ;-)

JuBiLaTe
11 oktober 2009, 11:49
Als ik mag kiezen, graag een onzachte aanraking met deze brok.

Weer een antwoord op zn jaanigewijs.:-D

Dronkoers
11 oktober 2009, 11:54
Weer een antwoord op zn jaanigewijs.:-D

Volgens mij gaat gij verzuipen in een beerput, JuBi ;-)

JuBiLaTe
11 oktober 2009, 11:56
Hier aan mijn vaders kant zijn het allemaal taaie mensen.
- Mijn opa is er 91 (1918 - ), rijd nog met de auto enzo. Heeft altijd fel voorvechter in de Vlaamse Beweging geweest. En tijdens de oorlog int verzet, om de Vlaamse bevolking te beschermen tegen den vuile mof :x Zeer kranig en oud dus :cheer:
- Zijn vader stierf echter al in 1924 na een ongeval (1888 - 1924)
- Maar als we meer in de tijd terugkeren zien we dingen als (1860-1949, 1839-1922, 1817-1905): voor die tijd zeer hoge leeftijden!
En aangezien ze zeggen dak 'nen echten Hofman' ben, staat mij dees ook te wachten :cheer:

Hopen echter dak niets langs mijn moeder haar kant heb :? Want mijn opa aan die kant stierf al op 69 jarige leeftijd aan hartaderbreuk (en was toen al dement). En toevallig stierven de meeste mannen aan die kant aan hartaderbreuk :?
We zien wel: alsk een jaar of 50-60 ben en ik voel een pijnscheut in mijn borstkas en val op de grond, dan weet ik dat het gedaan is :?


Maar waarschijnlijk overleef ik jullie allen :cheer:


Is normaal aangezien je de Benjamin op het forum bent.;-)

Ik moet wel zeggen dat het belangrijker is oudere vrouwen te hebben in de familie dan oudere mannen.
Omdat mensen meer genen van de moeder overerven.
Dus is het beter wanneer je kan zeggen dat je 2 grootmoeders in de 90 of 100 werden dan de grootvaders.

JuBiLaTe
11 oktober 2009, 11:56
Volgens mij gaat gij verzuipen in een beerput, JuBi ;-)

Maar nééé gij!! Ik zoek nooit een beerput op! Iieuww!! Waarom zou ik d�*t doen?8O :?

Dronkoers
11 oktober 2009, 11:57
Maar nééé gij!! Ik zoek nooit een beerput op! Iieuww!! Waarom zou ik d�*t doen?8O :?

Omdat sommigen nu eenmaal lullig sterven :-)

JuBiLaTe
11 oktober 2009, 12:02
Omdat sommigen nu eenmaal lullig sterven :-)

Ik wil niet lullig sterven.;-)
Ook niet tragisch, maar ingetogen. Ik wil bewust sterven, voorberied.
Ik wil kunnen zeggen: "Onze Lieve Heer roept mij, ik ben bereid."
"Vaartwel, mijn dierbare verwanten, ik ga nu."
En dan rochel ik mijn laatste zucht uit, op mijn sterfbed, omringd door allen familieleden.

JuBiLaTe
11 oktober 2009, 12:04
Volgens mij gaat gij verzuipen in een beerput, JuBi ;-)

Maar ik heb wel al van die verhalen gehoord van personen die verzuipen in een beerput. Dat moet echt verschrikkelijk zijn.:-( Ik heb zelfs al gehoord van iemand die werd overreden terwijl ze thuis op het toilette zat.:?

Dronkoers
11 oktober 2009, 12:06
Maar ik heb wel al van die verhalen gehoord van personen die verzuipen in een beerput. Dat moet echt verschrikkelijk zijn.:-( Ik heb zelfs al gehoord van iemand die werd overreden terwijl ze thuis op het toilette zat.:?

Yup, en ook die wouden niet lullig sterven :-P

JuBiLaTe
11 oktober 2009, 12:09
Yup, en ook die wouden niet lullig sterven :-P

Niemand wilt lullig sterven.;-)

Dronkoers
11 oktober 2009, 12:13
Niemand wilt lullig sterven.;-)

Ach, 'k weet niet, 'k zou het misschien zelf grappig vinden :-D

Gestikt tijdens het kotsen terwijl ik moest blazen van de flikken ofzo :-D

IronChef
11 oktober 2009, 12:13
Maar ik heb wel al van die verhalen gehoord van personen die verzuipen in een beerput. Dat moet echt verschrikkelijk zijn.:-(

Eigenlijk is dat gewoon verschrikkelijk stom.

Mensen die een met gevaarlijk gas gevulde besloten ruimte betreden, zonder beschermingsmiddelen en zonder een wachtpost aan te stellen, verdienen niet beter dan verwijderd te worden uit de genenpoel.

Jazeker
11 oktober 2009, 12:16
Ach, 'k weet niet, 'k zou het misschien zelf grappig vinden :-D

Overreden worden door een politiewagen? ;-)

Dronkoers
11 oktober 2009, 12:18
Overreden worden door een politiewagen? ;-)

Als dat gaat resulteren in een burgeroorlog tegen de politie: graag! ;-)

JuBiLaTe
11 oktober 2009, 12:22
Maar aan een verkeersongeluk sterven terwijl je thuis op je eigen toilette zit, dit slaat toch alles!8O8O8O8O

liberalist_NL
11 oktober 2009, 12:24
Linksen die doodgetimmerd worden door Marokkanen, een ironisch gezicht.

Dronkoers
11 oktober 2009, 12:25
Maar aan een verkeersongeluk sterven terwijl je thuis op je eigen toilette zit, dit slaat toch alles!8O8O8O8O

Ach, door uw wc zakken en een scherpe scherf van de wc-bril door uw strottehoofd zal ook nie leuk zijn eh ;-)

Jazeker
11 oktober 2009, 12:25
Maar aan een verkeersongeluk sterven terwijl je thuis op je eigen toilette zit, dit slaat toch alles!8O8O8O8O

Tja... dat heet dan "te snelle stoelgang"

Dronkoers
11 oktober 2009, 12:26
Tja... dat heet dan "te snelle stoelgang"

:lol:

IronChef
11 oktober 2009, 12:27
Linksen die doodgetimmerd worden door Marokkanen, een ironisch gezicht.

Liberalen die gevierendeeld worden door een woedende menigte werklozen, een ironisch zicht.

Jazeker
11 oktober 2009, 12:29
:lol:

Jamaar... het schijnt dat de flikken al flitsers hebben in sommige toiletten.

liberalist_NL
11 oktober 2009, 12:29
Liberalen die gevierendeeld worden door een woedende menigte werklozen, een ironisch zicht.

'k Zie de ironie niet echt in. Geloof niet dat liberalen werklozen iets aandeden. Aan werk helpen, veellicht?

Dronkoers
11 oktober 2009, 12:31
Jamaar... het schijnt dat de flikken al flitsers hebben in sommige toiletten.

Het zou me niks verwonderen :-P

JuBiLaTe
11 oktober 2009, 12:34
Maar aan een verkeersongeluk sterven terwijl je thuis op je eigen toilette zit, dit slaat toch alles!8O8O8O8O

Ik zal me verduidelijken: ik heb ooit een artikel gelezen, in Frankrijk in de jaren '90, hoe een vrachtwagen een bocht mistte en rechtdoor inreed op een huis. Juist waar het toilette was. En madame zat op dat moment net op het toilette, met alle gevolgen vandien. Ze was op slag dood, besmeurd door haar eigen drek.8O :? Dat moet toch verschrikkelijk zijn?

Zelfs op het eigen toilette thuis zit een mens niet veilig.:?

Jazeker
11 oktober 2009, 12:34
Het zou me niks verwonderen :-P

Je zal het maar voorhebben. "verdorie ik moet dringend dringend dringend... ah eindelijk aan de wc... verdomde broeksriem ga toch los" Eindelijk los. broek laten zakken voor het te laat is en op de pot en laat maar *FLASH*

Minnelijke schikking volgt wel...

JuBiLaTe
11 oktober 2009, 12:35
Dat is een archi-lullige dood!

IronChef
11 oktober 2009, 12:35
'k Zie de ironie niet echt in. Geloof niet dat liberalen werklozen iets aandeden. Aan werk helpen, veellicht?

"Laat dat bedrijf maar failliet gaan, de markt moet kunnen spelen." -> werklozen.

"De overheid moet zo klein mogelijk zijn," en nog wat obligatoir gezeur over geweldsmonopolies. -> geen mannen met knuppels meer om je te beschermen.

Dronkoers
11 oktober 2009, 12:35
Je zal het maar voorhebben. "verdorie ik moet dringend dringend dringend... ah eindelijk aan de wc... verdomde broeksriem ga toch los" Eindelijk los. broek laten zakken voor het te laat is en op de pot en laat maar *FLASH*

Minnelijke schikking volgt wel...

Ik wacht dan wel de exploot af ;-)

JuBiLaTe
11 oktober 2009, 12:36
Ach, door uw wc zakken en een scherpe scherf van de wc-bril door uw strottehoofd zal ook nie leuk zijn eh ;-)

Waarom maken jullie het altijd zo moeilijk?:-)

liberalist_NL
11 oktober 2009, 12:37
"Laat dat bedrijf maar failliet gaan, de markt moet kunnen spelen." -> werklozen.

"De overheid moet zo klein mogelijk zijn," en nog wat obligatoir gezeur over geweldsmonopolies. -> geen mannen met knuppels meer om je te beschermen.

Ik ga daar in K&K niet met jou over discussiëren.

Jazeker
11 oktober 2009, 12:40
Ik ga daar in K&K niet met jou over discussiëren.

Mag ik jullie inderdaad vriendelijk vragen om dat soort discussies in M&S of zo te voeren.

Dronkoers
11 oktober 2009, 12:45
Waarom maken jullie het altijd zo moeilijk?:-)

Maar het is mogelijk eh :-)

bgf324
11 oktober 2009, 12:46
Ik heb een verkoudheid nu :-(
Is dat dodelijk?

IronChef
11 oktober 2009, 12:47
Ik heb een verkoudheid nu :-(
Is dat dodelijk?

Ja.

Jazeker
11 oktober 2009, 12:50
Ik heb een verkoudheid nu :-(
Is dat dodelijk?

Dat is een van de meest erg mogelijke doodsoorzaken. Je tenen beginnen spontaan te ontvlammen en er is geen blussen aan, het vuur gaat verder en verder tot je hoofd terwijl je bewust in leven blijft tot je hersenen verkoold zijn.

Nu ja... misschien moet je ook gewoon zorgen dat je genoeg zakdoeken op zak hebt.

Txiki
11 oktober 2009, 14:15
Ik heb een verkoudheid nu :-(
Is dat dodelijk?

sterf, konijn!

Bovenbuur
11 oktober 2009, 14:19
sterf, konijn!

Hé, sterf lekker zelf! (http://en.wikipedia.org/wiki/Chinese_astrology)

Maximus Aurelius
11 oktober 2009, 14:52
P.S. We horen achteraf ook graag of je eigen verwachtingen zijn uitgekomen.



:-)




Liefst zou ik op mijn 45ste met mijn range rover tegen de St Gotthard tunnen knallen.

Jaani_Dushman
11 oktober 2009, 16:09
- Mijn opa is er 91 (1918 - ), rijd nog met de auto enzo. Heeft altijd fel voorvechter in de Vlaamse Beweging geweest. En tijdens de oorlog int verzet, om de Vlaamse bevolking te beschermen tegen den vuile mof :x Zeer kranig en oud dus :cheer:Coole opa. :-D

Jaani_Dushman
11 oktober 2009, 16:14
Als ik mezelf niet te pletter rij, waarschijnlijk longkanker of leverscirrose ;-)Of vertrappeld worden door een horde barrevoetse fräuleins? ;-)

Bovenbuur
11 oktober 2009, 16:37
Of vertrappeld worden door een horde barrevoetse fräuleins? ;-)

Meer barre dan alleen voets hoor. *Rent met fotocamera vrouwenkleedkamer in.*

Jazeker
11 oktober 2009, 16:43
Meer barre dan alleen voets hoor. *Rent met fotocamera vrouwenkleedkamer in.*

:lol:

Dronkoers
11 oktober 2009, 17:43
Of vertrappeld worden door een horde barrevoetse fräuleins? ;-)

De ultieme droom :hondogen:

lomeanor
11 oktober 2009, 18:33
De meest waarschijnlijke doodsoorzaak voor mijn leeftijdsgroep is nog altijd suicide of verkeersongeval.
En als ik daar door heen geraak zal het wel iets cardiaal worden.

lomeanor
11 oktober 2009, 18:34
Hier aan mijn vaders kant zijn het allemaal taaie mensen.
- Mijn opa is er 91 (1918 - ), rijd nog met de auto enzo. Heeft altijd fel voorvechter in de Vlaamse Beweging geweest. En tijdens de oorlog int verzet, om de Vlaamse bevolking te beschermen tegen den vuile mof :x Zeer kranig en oud dus :cheer:
-
Idd een coole opa.
En is zijn kleinzoon ook geïnteresseerd in de Vlaamse zaak?

Burkide
11 oktober 2009, 21:09
Hier aan mijn vaders kant zijn het allemaal taaie mensen.
- Mijn opa is er 91 (1918 - ), rijd nog met de auto enzo. Heeft altijd fel voorvechter in de Vlaamse Beweging geweest. En tijdens de oorlog int verzet, om de Vlaamse bevolking te beschermen tegen den vuile mof :x Zeer kranig en oud dus :cheer:


Welke verzetsbeweging? Via de kommunisten? ;)

Persoonlijk heb ik alle hoop gesteld op de genen van m'n grootmoeder langs vaderszijde, want als ik de rest van die kant bekijk ziet het ernaar uit dat ik niet al te lang deze wereld zal verblijden. (De moederszijde van de familie is in de recente generaties te beperkt om dezelfde conclusies te trekken, maar ook daar voorspelt het weinig goeds, al heeft dit ook wel te maken met de levensstijl van velen aan die tak.)

Maximus Aurelius
11 oktober 2009, 21:23
De meest waarschijnlijke doodsoorzaak voor mijn leeftijdsgroep is nog altijd suicide of verkeersongeval.
En als ik daar door heen geraak zal het wel iets cardiaal worden.



bij mij is dat een hartaanval op 35jarige leeftijd, als ik het juist heb.8-)

jogo
11 oktober 2009, 21:32
Als ik mag kiezen, graag een onzachte aanraking met deze brok.
aha , op de dag dat België barst

JuBiLaTe
11 oktober 2009, 21:32
:-)




Liefst zou ik op mijn 45ste met mijn range rover tegen de St Gotthard tunnen knallen.

Maar waarom zo jong? Waarom niet het dubbele?

Heftruck
11 oktober 2009, 21:34
Nu, in de onwaarschijnlijkheid dat ik toch ooit zou sterven, alhoewel ik dat helemaal niet van plan ben, zal ik mij waarschijnlijk doodlachen.

JuBiLaTe
11 oktober 2009, 21:42
Nu, in de onwaarschijnlijkheid dat ik toch ooit zou sterven, alhoewel ik dat helemaal niet van plan ben, zal ik mij waarschijnlijk doodlachen.

Waarom verzet jij je zo angstvallend, bijna op het irrationele toe, tegen de dood? We moeten allemaal sterven. Hopelijk duurt het lang, maar gaan gaan we.

Burkide
11 oktober 2009, 21:46
We moeten allemaal sterven. Hopelijk duurt het lang,

Ik wil eerlijk gezegd niet lang sterven :?

Heftruck
11 oktober 2009, 21:48
Waarom verzet jij je zo angstvallend, bijna op het irrationele toe, tegen de dood?

Het zal in de genen zitten. 8-)

We moeten allemaal sterven. Hopelijk duurt het lang, maar gaan gaan we.

Kom kom, een negatief valt niet te bewijzen. 8-)

Heftruck
11 oktober 2009, 21:48
Ik wil eerlijk gezegd niet lang sterven :?

:-D

webzwerver
12 oktober 2009, 00:14
Mijn andere helft plant slechts 50 jaar te worden. Mocht ik dan nog samen zijn met haar: ongeveer een jaartje nadien. Eerst nog even de wereld zien en snuiven dan.

Door eigen hand dus, hopelijk.

Mischien is jouw andere helft wel een andere mening toegedaan eens ze 50 geworden is. Ik neem aan dat het nog een jong ding is ?

webzwerver
12 oktober 2009, 00:20
Komaan, "staat" is zo 19de-eeuws. :? Zijde gij bij de flikke ?

webzwerver
12 oktober 2009, 00:22
Ik heb ooit nog een kerel gekend die drugsverslaafde was en uiteindelijk gestorven is aan een hartaanval doordat hij van de ene dag op de andere ermee kapte en zonder begeleiding probeerde af te kicken. :|
:lol:

webzwerver
12 oktober 2009, 00:24
Ja ik hoop niet dat ik mij ga vervelen vlak voor mijne laaste adem, lijkt me nogal sullig.
Ook iets wat ik nogal onozel vind is van uw dak vallen of van uwe fiets vallen.
Of stikken in je kots na een nacht zwaar uitgaan. Verzuipen in een plas water in de goot is ook redelijk belachelijk.

SDX
12 oktober 2009, 00:50
Of stikken in je kots na een nacht zwaar uitgaan. Verzuipen in een plas water in de goot is ook redelijk belachelijk.

Achteraf bekeken maakt het helemaal niks uit, want je weet er toch niks meer van.:)

Niemand weet toch hoe je zal sterven, tenzij je nu al een terminale ziekte hebt waaraan je 'waarschijnlijk' sterft, voor de rest is het enkel gissen of 'hopen' dat het zus of zo zal zijn...
Uiteindelijk sterven de meesten aan een overdosis ... 'leven'!

Ik ben eigenlijk meer geïnteresseerd in wat de meesten 'verwachten' van een zogezegd 'hiernamaals', of er 1 is, of ze er graag 1 willen en hoe dat zou moeten zijn. Open daar eens een draadje over DDD!
Ook ben ik eigenlijk geïnteresseerd waar die morbide interesse voor de dood bij diene duisteren duikboot vandaan komt!

lantjes
12 oktober 2009, 06:59
"k Hoop dood te vallen tijdens een wedstrijdje volley op vrijdagavond, om, na nog enkele keren te zijn bijgekomen na een reanimatiepoging van enkele van mijn medespeelsters, uiteindelijk met de glimlach de geest te geven. :onfire:



:-P

maddox
12 oktober 2009, 07:21
99 jarige multimiljardair sterft tijdens huwelijksnacht. Net 18 jaar geworden bruid overlijdt aan uitputting.

jogo
12 oktober 2009, 08:20
Ik wil eerlijk gezegd niet lang sterven :?

daar moet ge u geen zorgen over maken er bestaan ook lange doodskisten hoor.

jogo
12 oktober 2009, 08:28
Nu, in de onwaarschijnlijkheid dat ik toch ooit zou sterven, alhoewel ik dat helemaal niet van plan ben, zal ik mij waarschijnlijk doodlachen.
blijf dan maar ernstig wie weet kan het uw laatste lach zijn...

Dronkoers
12 oktober 2009, 08:30
"k Hoop dood te vallen tijdens een wedstrijdje volley op vrijdagavond, om, na nog enkele keren te zijn bijgekomen na een reanimatiepoging van enkele van mijn medespeelsters, uiteindelijk met de glimlach de geest te geven. :onfire:



:-P

daar moet ge u geen zorgen over maken er bestaan ook lange doodskisten hoor.

:-D

Renesse
12 oktober 2009, 08:49
Geen idee en ik wil het niet weten ook.

Djiezes
12 oktober 2009, 09:40
Ik word na mijn allerlaatste werkdag voor mijn deur overhoop gereden door een of andere achterlijke johnny met een getjoende Ibiza...

lantjes
12 oktober 2009, 09:50
Ik word na mijn allerlaatste werkdag voor mijn deur overhoop gereden door een of andere achterlijke johnny met een getjoende Ibiza...

je zou voor minder....:-(

57283

Dronkoers
12 oktober 2009, 10:18
Achteraf bekeken maakt het helemaal niks uit, want je weet er toch niks meer van.:)

Niemand weet toch hoe je zal sterven, tenzij je nu al een terminale ziekte hebt waaraan je 'waarschijnlijk' sterft, voor de rest is het enkel gissen of 'hopen' dat het zus of zo zal zijn...
Uiteindelijk sterven de meesten aan een overdosis ... 'leven'!

Ik ben eigenlijk meer geïnteresseerd in wat de meesten 'verwachten' van een zogezegd 'hiernamaals', of er 1 is, of ze er graag 1 willen en hoe dat zou moeten zijn. Open daar eens een draadje over DDD!
Ook ben ik eigenlijk geïnteresseerd waar die morbide interesse voor de dood bij diene duisteren duikboot vandaan komt!

Hiernamaals?
Da's voor de nabestaanden ;-)

Duvelke
12 oktober 2009, 10:24
ik denk aan een hartaanval op 16 mei 2068.
Indien ik die dag nog leef, en dus nog post op het forum, geef ik een vat.
Dronkoers, gij noteert dat?

Dronkoers
12 oktober 2009, 10:26
ik denk aan een hartaanval op 16 mei 2068.
Indien ik die dag nog leef, en dus nog post op het forum, geef ik een vat.
Dronkoers, gij noteert dat?

Gij denkt toch niet dat ik 2068 ga halen? :-D

Weet je wat? Geef dat vat nu aan mij, en ik zorg ervoor dat da de 17de mei 2068 eerlijk verdeeld wordt :mrgreen:

Duvelke
12 oktober 2009, 10:29
Gij denkt toch niet dat ik 2068 ga halen? :-D

Weet je wat? Geef dat vat nu aan mij, en ik zorg ervoor dat da de 17de mei 2068 eerlijk verdeeld wordt :mrgreen:

Gij zijt nu toch nog maar 29?
dan zijt ge er 88 ofzo?

Dronkoers wordt er 92 staat in mijnen dag allemaal.
Hopelijk hebt ge dan niet te veel last van uwe stoma, dat ge der wat van kunt genieten e ;-)

Dronkoers
12 oktober 2009, 10:32
Gij zijt nu toch nog maar 29?
dan zijt ge er 88 ofzo?

Dronkoers wordt er 92 staat in mijnen dag allemaal.
Hopelijk hebt ge dan niet te veel last van uwe stoma, dat ge der wat van kunt genieten e ;-)

Volgens mij staat er "Dronkoers sterft aan 92 verschillende kankers" ;-)

lantjes
12 oktober 2009, 11:00
Gij zijt nu toch nog maar 29?
dan zijt ge er 88 ofzo?

Dronkoers wordt er 92 staat in mijnen dag allemaal.
Hopelijk hebt ge dan niet te veel last van uwe stoma, dat ge der wat van kunt genieten e ;-)

als het in zijn keel is...:-P

57288

bgf324
12 oktober 2009, 13:53
als het in zijn keel is...:-P

57288

Frituurvet? 8O

Derk de Tweede
12 oktober 2009, 14:03
Op 3 februari 2016 komt de Aarde in botsing met een stuk rotsblok van 30 km doorsnede.
Daaraan zullen wij allen vrijwel tegelijk sterven.
2 Februari 2016 geef ik een groot feest, met drank, drugs en lekkere wijven...
Komen jullie ook ?

http://mediatheek.thinkquest.nl/~llc128/Dinosauriers/Tijdperken/inslag.bmp

webzwerver
12 oktober 2009, 14:22
Achteraf bekeken maakt het helemaal niks uit, want je weet er toch niks meer van.:)

Niemand weet toch hoe je zal sterven, tenzij je nu al een terminale ziekte hebt waaraan je 'waarschijnlijk' sterft, voor de rest is het enkel gissen of 'hopen' dat het zus of zo zal zijn...
Uiteindelijk sterven de meesten aan een overdosis ... 'leven'!

Ik ben eigenlijk meer geïnteresseerd in wat de meesten 'verwachten' van een zogezegd 'hiernamaals', of er 1 is, of ze er graag 1 willen en hoe dat zou moeten zijn. Open daar eens een draadje over DDD!
Ook ben ik eigenlijk geïnteresseerd waar die morbide interesse voor de dood bij diene duisteren duikboot vandaan komt!

Hiernamaals-en zijn er velen. Bij de Oude Scandinaven & Germanen gingen de op het slagveld gestorven krijgers naar het Walhalla, waar alle dagen tot de dood gevochten werd, maar s'avonds stond iedereen ongeschonden terug recht, en dan gingen ze heel de nacht feest vieren. OFWEL werden de op het slagveld gevallen strijders opgemerkt door de Godin der Liefde , de wondermooie Freya , en naar haar paleis vervoerd, om daar tot in eeuwigheid alle dagen te genieten van ongehoorde sexuele uitspattingen.
Niet slecht, zowel het éne, als dat andere hiernamaals...:-D Het ideaal was geweest, afwisselen, een week van elk.

webzwerver
12 oktober 2009, 14:28
Ik zal me verduidelijken: ik heb ooit een artikel gelezen, in Frankrijk in de jaren '90, hoe een vrachtwagen een bocht mistte en rechtdoor inreed op een huis. Juist waar het toilette was. En madame zat op dat moment net op het toilette, met alle gevolgen vandien. Ze was op slag dood, besmeurd door haar eigen drek.8O :? Dat moet toch verschrikkelijk zijn?

Zelfs op het eigen toilette thuis zit een mens niet veilig.:?
Of op uw wc zitten thuis, rustig, en dan komt er een enorme uitgehongerde rioolrat naar boven gezommen, die je kloten afbijt, en dan sterf je van bloedverlies !:twisted:

webzwerver
12 oktober 2009, 14:31
Stikken in een broodje kebab, zeker. Of van een broodje kebab zo een erge diarhee krijgen dat je je darmen mee uitschijt, en dan ben je natuurlijk dood.

webzwerver
12 oktober 2009, 14:34
Begrafenis? Voor mij niet nodig: lijk verkopen aan de meest biedende.
Deze bvb: http://www.royalcanin.fr

JOUW lijk aan de honden voederen ?!!! Dierenbeul !:evil:

webzwerver
12 oktober 2009, 14:37
Zo ongedurig? Niet zo haastig, manneke, éérst die kanker krijgen, dan post ik het wel.:twisted:

Waarom zo lang wachten ? Laat de ziekte je niet te pakken krijgen. Doe de grote stap vandaag !:-D

lantjes
12 oktober 2009, 14:38
Frituurvet? 8O

ma nee gij, 't bier met nen trechter binnengieten....:-P

bgf324
12 oktober 2009, 14:38
ma nee gij, 't bier met nen trechter binnengieten....:-P

Ma tis nen frituurvet-trechter :-o

lantjes
12 oktober 2009, 14:42
Ma tis nen frituurvet-trechter :-o

Nen trechter is nen trechter hé. Of je er dan frituurvet, olie, benzine of bier door giet, het doet hetzelfde voor elke vloeistof. ;-)

Dronkoers
12 oktober 2009, 16:01
Nen trechter is nen trechter hé. Of je er dan frituurvet, olie, benzine of bier door giet, het doet hetzelfde voor elke vloeistof. ;-)

Zolang ge die 4 dingen nie tegelijk inpropt... :?

jogo
12 oktober 2009, 16:11
Op 3 februari 2016 komt de Aarde in botsing met een stuk rotsblok van 30 km doorsnede.
Daaraan zullen wij allen vrijwel tegelijk sterven.
2 Februari 2016 geef ik een groot feest, met drank, drugs en lekkere wijven...
Komen jullie ook ?

http://mediatheek.thinkquest.nl/~llc128/Dinosauriers/Tijdperken/inslag.bmp
namens allen wil ik allen verontschuldigen voor uw feestje wegens eerdere gebeurtenis

bgf324
12 oktober 2009, 16:37
Op 3 februari 2016 komt de Aarde in botsing met een stuk rotsblok van 30 km doorsnede.
Daaraan zullen wij allen vrijwel tegelijk sterven.
2 Februari 2016 geef ik een groot feest, met drank, drugs en lekkere wijven...
Komen jullie ook ?

http://mediatheek.thinkquest.nl/~llc128/Dinosauriers/Tijdperken/inslag.bmp


Ik zit dan zelf met een feestje voor mijn 26ste verjaardag :cheer:

Nelle
12 oktober 2009, 18:31
Wel heel simpel...

Ik ga zo'n oud vrouwtje zijn in een rusthuis. Die verzorgers gaan heel de tijd zo betuttelend doen, waarop ik hen ga uitschelden dat ik geen klein kind ben, waardoor ze mij gaan zien als een lastig oud vrouwtje, waarop ik hen zeg dat ze hun bakkes moeten houden (ik ben nl. van de generatie die mondiger is). Waardoor ze alles in het werk gaan stellen om mij te doden, euthanasie aanvraag indienen, waarop ik zeg dat ik niet wil sterven, mij proberen te vergiftigen, pillen proberen binnendraaien, een duw van de trap,...maar ik ga blijven leven! Tot ik de straat oversteek en ik omver gereden word door een vliegende auto (ah ja, want tegen dan bestaat dat).

Heel simpel dus...

Mitgard
12 oktober 2009, 18:45
Wel heel simpel...

Ik ga zo'n oud vrouwtje zijn in een rusthuis. Die verzorgers gaan heel de tijd zo betuttelend doen, waarop ik hen ga uitschelden dat ik geen klein kind ben, waardoor ze mij gaan zien als een lastig oud vrouwtje, waarop ik hen zeg dat ze hun bakkes moeten houden (ik ben nl. van de generatie die mondiger is). Waardoor ze alles in het werk gaan stellen om mij te doden, euthanasie aanvraag indienen, waarop ik zeg dat ik niet wil sterven, mij proberen te vergiftigen, pillen proberen binnendraaien, een duw van de trap,...maar ik ga blijven leven! Tot ik de straat oversteek en ik omver gereden word door een vliegende auto (ah ja, want tegen dan bestaat dat).

Heel simpel dus...

:lol:

Heftruck
12 oktober 2009, 21:47
Flanelcondoom.

jogo
12 oktober 2009, 22:34
Ik word na mijn allerlaatste werkdag voor mijn deur overhoop gereden door een of andere achterlijke johnny met een getjoende Ibiza...

weinig kans dat dat gebeurt, want die johnny's rijden niet snel ,iedereen moet immers de kans krijgen om hun getjoende Ibiza's te kunnen bewonderen ,laat staan jou overhoop rijden dat maakt van die lelijke krassen in het koetswerk...

Dronkoers
12 oktober 2009, 22:37
weinig kans dat dat gebeurt, want die johnny's rijden niet snel ,iedereen moet immers de kans krijgen om hun getjoende Ibiza's te kunnen bewonderen ,laat staan jou overhoop rijden dat maakt van die lelijke krassen in het koetswerk...

...en 2 baanvakken gebruiken om tegen 1.5 km/h over een verkeersremmer te kruipen. (ookal ligt em op 11 cm van de grond, maar dat is gewoon stoer ;-))

De Prodigy
12 oktober 2009, 22:40
Ik denk dat de jongeren en mss wel de minder jongeren onder ons blij zullen zijn als ze op sterven staan. We gaan nog rare dinges meemaken in de toekomst. Ben niet optimistisch.

Heftruck
12 oktober 2009, 22:42
Euh, ook hallo.

Heftruck
12 oktober 2009, 22:43
't Is hier K&K. 't Is maar daddet weet he. ;-)

JuBiLaTe
12 oktober 2009, 22:45
Ik denk dat de jongeren en mss wel de minder jongeren onder ons blij zullen zijn als ze op sterven staan. We gaan nog rare dinges meemaken in de toekomst. Ben niet optimistisch.

Wat is uw probleem? Ziet u een meteoor afkomen ofzo?:-o

Dronkoers
12 oktober 2009, 22:51
Volgens deze site (http://www.findyourfate.com/deathmeter/deathmtr.html) heb ik nog

Time remaining: 14962 days, 12 hours, 9 minutes, 12 seconds.

Te leven

Jaani_Dushman
12 oktober 2009, 22:51
Wat is uw probleem? Ziet u een meteoor afkomen ofzo?:-oMijn droom-dood! :cheer:

De Prodigy
12 oktober 2009, 22:53
Wat is uw probleem? Ziet u een meteoor afkomen ofzo?:-o
Heb de film (Le syndrome du titanic) van Nicolas Hulot gezien vorige week. Het zal daardoor mss zijn :-)

jogo
12 oktober 2009, 22:54
ik wil sterven als Tiny tim, terwijl ik aan het doen ben wat ik graag doe.

dan wilt gij uiteindelijk graag sterven...
(sterven is ook een werkwoord)

doubled
12 oktober 2009, 23:16
dan wilt gij uiteindelijk graag sterven...
(sterven is ook een werkwoord)

Ja als "Tiny Tim"... ik denk dat je de context niet begrijpt.
Heeft niets te maken met als ik nu graag leef of niet, als dat je aanname is.

Heftruck
12 oktober 2009, 23:17
Longembolie. :?

bgf324
12 oktober 2009, 23:19
Longembolie. :?

Ge moet er niet met lachen :cry:
Het is een drama voor de Belgische sportwereld (http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/article/detail/1013969/2009/10/11/Vijftienjarige-voetballer-overleden-op-veld-in-Lessen.dhtml) :cry:

Heftruck
12 oktober 2009, 23:20
Ge moet er niet met lachen :cry:
Het is een drama voor de Belgische sportwereld (http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/article/detail/1013969/2009/10/11/Vijftienjarige-voetballer-overleden-op-veld-in-Lessen.dhtml) :cry:

't Is voor Jazeker.

jogo
12 oktober 2009, 23:22
Ja als "Tiny Tim"... ik denk dat je de context niet begrijpt.
Heeft niets te maken met als ik nu graag leef of niet, als dat je aanname is.
kwas maar aant zwanzen

lantjes
13 oktober 2009, 08:00
Los van de vraag "hoe" kan je er natuurlijk ook de vraag "zal u er klaar voor zijn, of bent u dat nu al?" aan toevoegen.

Ik ben er alvast klaar voor.....;-) als ze maar wachten tot na het volgende weekend.

Duvelke
13 oktober 2009, 09:06
als een leeuw in een kooi

Erwinvds
13 oktober 2009, 10:37
Volgens deze site (http://www.findyourfate.com/deathmeter/deathmtr.html) heb ik nog



Te leven

Dat moest ik ook proberen


Time remaining: 9528 days, 1 hour25 minutes, 56 seconds.

Dus zo'n 26 en nog wat jaartjes.

Hmm, kan ik met leven denk ik.

lantjes
13 oktober 2009, 11:51
Time remaining: 11780 days, 0 hours, 11 minutes, 31 seconds.

nog 32 jaar .....8O pffffff

Dronkoers
13 oktober 2009, 12:08
Time remaining: 11780 days, 0 hours, 11 minutes, 31 seconds.

nog 32 jaar .....8O pffffff

Amai, wa gaat ge dan nog allemaal doen :-P

bgf324
13 oktober 2009, 12:12
Amai, wa gaat ge dan nog allemaal doen :-P

Neuken als de beesten :cheer:

Dronkoers
13 oktober 2009, 12:14
Neuken als de beesten :cheer:

't gaat nu al moeilijk, en ik ben nog maar 30 :-P

lantjes
13 oktober 2009, 12:19
Amai, wa gaat ge dan nog allemaal doen :-P

Mijn madam zal wel vanalles uitvinden om me tot dan uit mijn zetel te houden....ze heeft al plannen met de zolder.....:cry:

Sammael
13 oktober 2009, 12:25
Och, ik heb nog tot 19 juni 2061.

vlijmscherp
13 oktober 2009, 12:33
Volgens deze site (http://www.findyourfate.com/deathmeter/deathmtr.html) heb ik nog



Te leven

ik nog:

Time remaining: 16579 days, 23 hours, 26 minutes, 53 seconds.

ik word toch een 80 jaar. daar wil ik voor tekenen....

lantjes
13 oktober 2009, 12:43
Neuken als de beesten :cheer:

Op uw 20 ja....maar als je uw vriendin/vriend al 20 jaar kent is dat al voor 't grootste deel als naast uw moeder/vader slapen zelle....




:-P

bgf324
13 oktober 2009, 12:46
Aug 11 2081

:cheer:

Derk de Tweede
13 oktober 2009, 12:46
Ja als "Tiny Tim"... ik denk dat je de context niet begrijpt.
Heeft niets te maken met als ik nu graag leef of niet, als dat je aanname is.


Tiny Tim 8O

http://www.youtube.com/watch?v=YUD_aeVi_bY&feature=related

bgf324
13 oktober 2009, 12:46
Op uw 20 ja....maar als je uw vriendin/vriend al 20 jaar kent is dat al voor 't grootste deel als naast uw moeder/vader slapen zelle....




:-P


Regelmatig afwisselen hé :cheer:

En partnerwissels en triotjes houden :cheer:

lantjes
13 oktober 2009, 12:49
Regelmatig afwisselen hé :cheer:

En partnerwissels en triotjes houden :cheer:

Ze zal het graag horen......8O

:-P

Dronkoers
13 oktober 2009, 12:50
Aug 11 2081

:cheer:

Tegen dan is uw mel 1 gerimpelde oncontroleerbaar zeikinstrument waar ge nog op gaat vloeken :-P

manta
13 oktober 2009, 13:28
Regelmatig afwisselen hé :cheer:

En partnerwissels en triotjes houden :cheer:

:cheer: en maar geslachtsziekten doorgeven :cheer:

manta
13 oktober 2009, 13:33
Volgens deze site (http://www.findyourfate.com/deathmeter/deathmtr.html) heb ik nog



Te leven

Your Armageddon's day is Nov 6 2026
Time remaining: 6232 days, 22 hours, 27 minutes, 33 seconds. :-(

En 2012 dan ??? Overleef ik dat dan ??? 8O

Dronkoers
13 oktober 2009, 14:02
Your Armageddon's day is Nov 6 2026
Time remaining: 6232 days, 22 hours, 27 minutes, 33 seconds. :-(

En 2012 dan ??? Overleef ik dat dan ??? 8O

Toch nie bang van een steentje eh? ;-)

manta
13 oktober 2009, 14:25
Toch nie bang van een steentje eh? ;-)

Wa steentje ???
Ge moet goe volgen , in 2012 gaan ze den tax op alle bieren verdriedubbelen ... Die maya's wisten da al , maar nadat hun brouwerijen waren overgenomen door INBEV hadden ze nix meer te zeggen ...:-(

Pieke
13 oktober 2009, 14:27
Your Armageddon's day is Oct 14 2009

Spannnnnnneeennnnndddd

Jedd
13 oktober 2009, 14:33
ik ga 77 worden 8O

dringend terug beginnen roken

Dronkoers
13 oktober 2009, 14:44
Wa steentje ???
Ge moet goe volgen , in 2012 gaan ze den tax op alle bieren verdriedubbelen ... Die maya's wisten da al , maar nadat hun brouwerijen waren overgenomen door INBEV hadden ze nix meer te zeggen ...:-(

Dan moet InBev zo snel mogelijk gebombardeert worden eh ;-)

Dronkoers
13 oktober 2009, 14:45
ik ga 77 worden 8O

dringend terug beginnen roken

ikke 66... ondanks alles 8O

Weezer
13 oktober 2009, 14:51
Ik word 80 en ga dood op de verjaardag van m'n zus :?

bgf324
13 oktober 2009, 18:42
Hij zal het graag horen......8O

:-P

Mijne Jeroen moet nu idd nie weten van trio'tjes enzo :|
Maar ik breng daar wel verandering in :cheer:

Eenmaal dat ge met meer dan 1 jongen in bed gelegen hebt wilt ge nog meer :cheer:

bgf324
13 oktober 2009, 18:43
Ik word 80 en ga dood op de verjaardag van m'n zus :?

Happy birthday :cheer:

Jaani_Dushman
13 oktober 2009, 19:08
ik nog:



ik word toch een 80 jaar. daar wil ik voor tekenen....Time remaining:
18491 dagen,...

Pff... zoveel nog. :?

Xenophon
13 oktober 2009, 19:09
Een tsunami!

Dronkoers
13 oktober 2009, 20:26
Time remaining:
18491 dagen,...

Pff... zoveel nog. :?

Dan zal ik nooit aan de biertafel zitten van uw begrafenis :-(

Andro
13 oktober 2009, 20:52
Volgens deze site (http://www.findyourfate.com/deathmeter/deathmtr.html)

Alé, nog 39 jaar te doen...

Dronkoers
13 oktober 2009, 20:54
Alé, nog 39 jaar te doen...

Kun je dan beter nu nie op pensioen gaan? ;-)


of met pensioen, whatever ;-)

Andro
13 oktober 2009, 20:58
Kun je dan beter nu nie op pensioen gaan? ;-)


of met pensioen, whatever ;-)

Nog 5 max 10 jaar, dan stoppen we met werken en gaan we eens flink genieten van het leven die er ons nog rest.;-)

Mitgard
13 oktober 2009, 21:02
wij hebben een begrafenisondernemer in de familie.
de taart die overbleef van de koffietafels nam die vroeger altijd mee naar m'n oma.
zodoende was het op zondag nogal vaak begrafenistaart bij m'n oma.
ma die was even lekker ze.

Dronkoers
13 oktober 2009, 21:02
Nog 5 max 10 jaar, dan stoppen we met werken en gaan we eens flink genieten van het leven die er ons nog rest.;-)

maw, de restanten van de bar leegzuipen? :cheer:

Jazeker
13 oktober 2009, 21:07
Your Armageddon's day is Nov 20 2056

Daar geloof ik geen kneit van. :?

Andro
13 oktober 2009, 21:09
maw, de restanten van de bar leegzuipen? :cheer:
Dat mogen de klanten doen.;-)

Karma
13 oktober 2009, 21:11
Felice sterft aan een hartaanval. Anderen vallen van een balkon, kweken akelige kankers, plegen euthanasie, worden vermoord of komen om in een brand. En wat wordt het voor jullie, afgaande op jullie levensstijl, gemoedsstemming, aantal vijanden, gevaarlijke beroepen of hobby's, brandbaarheid, gemoed, etc.? Vertel het ons.

P.S. We horen achteraf ook graag of je eigen verwachtingen zijn uitgekomen.

Binnen drie jaar, twee maand, twee weken, zes dagen, vijf uur, 33 minuten kom ik in aanvaring met een duikboot die plots midden in de nacht wegens acuut luchtgebrek naar de oppervlakte schiet. Vermits de verkoper van mijn roeispanen van mijne reservekano me er heeft opgelegd en die na twaalf uren en zes minuten doormidden breken zal ik nog zes dagen, vier uur en acht minuten na de aanvaring ronddobberen vooraleer ik de pijp uitga.

Dronkoers
13 oktober 2009, 21:13
Dat mogen de klanten doen.;-)

Een horen bij de vliegmaatschappij of er dan nog een plaatsje vrij is ;-)

Andro
13 oktober 2009, 21:20
Een horen bij de vliegmaatschappij of er dan nog een plaatsje vrij is ;-)
Je bent van harte welkom, wat zeg ik, iedereen is op onze laatste openingsdag welkom, om gratis alles op te drinken wat er in onze zaak nog bevind .;-)

Jazeker
13 oktober 2009, 21:22
Je bent van harte welkom, wat zeg ik, iedereen is op onze laatste openingsdag welkom, om gratis alles op te drinken wat er in onze zaak nog bevind .;-)

Ik zie nu al een gillende Dronkoers die de zaak uit rent en roept: "Everybody get down... only Gaspacho!!!!". Nu ja... als hij gelijk heeft gooi ik me ook op de vloer met mijn handen over mijn hoofd.

Dronkoers
13 oktober 2009, 21:25
Je bent van harte welkom, wat zeg ik, iedereen is op onze laatste openingsdag welkom, om gratis alles op te drinken wat er in onze zaak nog bevind .;-)

5 jaar eh...

Koop dan nu een magnumfles of 10 van Rochefort 8, en leg ze ergens "waar ge ze nooit zult vergeten" :mrgreen:

Dronkoers
13 oktober 2009, 21:25
Ik zie nu al een gillende Dronkoers die de zaak uit rent en roept: "Everybody get down... only Gaspacho!!!!". Nu ja... als hij gelijk heeft gooi ik me ook op de vloer met mijn handen over mijn hoofd.

:-D

en terecht ;-)

Andro
13 oktober 2009, 21:26
Ik zie nu al een gillende Dronkoers die de zaak uit rent en roept: "Everybody get down... only Gaspacho!!!!". Nu ja... als hij gelijk heeft gooi ik me ook op de vloer met mijn handen over mijn hoofd.

Wij verkopen geen gazpacho. :-P

Zwartengeel
13 oktober 2009, 21:27
Ik zie nu al een gillende Dronkoers die de zaak uit rent en roept: "Everybody get down... only Gaspacho!!!!". Nu ja... als hij gelijk heeft gooi ik me ook op de vloer met mijn handen over mijn hoofd.

Op mijn werk hebben ze dat één keer op het menu gezet als soep van de dag. Gelukkig op een elfde juli, wanneer ik er sowieso niet ben. ;-)

Dronkoers
13 oktober 2009, 21:27
Wij verkopen geen gazpacho. :-P

Ge gaat toch sluiten op de warmste dag eh, zodat velen water en cola moeten hebben ;-)

Andro
13 oktober 2009, 21:30
Ge gaat toch sluiten op de warmste dag eh, zodat velen water en cola moeten hebben ;-)
Je hebt keuze tussen frisdranken, bieren van de tap of op fles, sterke dranken en warme dranken.;-)

Dronkoers
13 oktober 2009, 21:34
Je hebt keuze tussen frisdranken, bieren van de tap of op fles, sterke dranken en warme dranken.;-)

La Nucia heeft geen vlieghaven :-(

Ligt La Roda de Andalucia ver van u? ;-)

Jazeker
13 oktober 2009, 21:34
Wij verkopen geen gazpacho. :-P

Ik mag het hopen! Ooit 1 keertje geprobeerd omdat ik als jongeling op excursie in Spanje zin had naar nog eens een lekker tomatensoepje (noem het gastronomische heimwee)... en dat was ook wat de vertaling zei. Ik kreeg een soort koud tomatensap met wat peper erin voor mijn neus. Jakkes... dat spul is zo vies dat ik hoop dat ze motoren ontwikkelen die erop kunnen rijden. Dan heeft het tenminste een nut.

Op mijn werk hebben ze dat één keer op het menu gezet als soep van de dag. Gelukkig op een elfde juli, wanneer ik er sowieso niet ben. ;-)

Er bestaat een god en hij heeft het blijkbaar voor de Vlaamse feestdag! 8O

Jazeker
13 oktober 2009, 21:37
La Nucia heeft geen vlieghaven :-(

Ligt La Roda de Andalucia ver van u? ;-)

Ga naar A Coruna. De beste stad in heel Spanje. ;-)

Dronkoers
13 oktober 2009, 21:37
Ik mag het hopen! Ooit 1 keertje geprobeerd omdat ik als jongeling op excursie in Spanje zin had naar nog eens een lekker tomatensoepje (noem het gastronomische heimwee)... en dat was ook wat de vertaling zei. Ik kreeg een soort koud tomatensap met wat peper erin voor mijn neus. Jakkes... dat spul is zo vies dat ik hoop dat ze motoren ontwikkelen die erop kunnen rijden. Dan heeft het tenminste een nut.

Bwoh, op zich vind ik da nie slecht, maar om da te bestellen op café... ;-)

Jazeker
13 oktober 2009, 21:38
Bwoh, op zich vind ik da nie slecht, maar om da te bestellen op café... ;-)

Het was op café, in Spanje dan wel.

Maar ik heb je nu wel ontmaskerd als liefhebber van tomatensap.

Jaani_Dushman
13 oktober 2009, 21:39
Ga naar A Coruna. De beste stad in heel Spanje. ;-)[Jaani-modus]A Coruna ligt niet in Spanje! :evil: [/Jaani-modus]

Jazeker
13 oktober 2009, 21:41
[Jaani-modus]A Coruna ligt niet in Spanje! :evil: [/Jaani-modus]

Mijn excuses... Het ligt in Galicia maar ik noem het maar liever de beste stad van heel Spanje, ook al aanvaard ik Spanje niet als staat.

Net zoals je kan zeggen dat ik Nederland het beste land van de Benelux vind, terwijl ik de benelux ook niet aanvaard.

Dronkoers
13 oktober 2009, 21:42
Het was op café, in Spanje dan wel.

Maar ik heb je nu wel ontmaskerd als liefhebber van tomatensap.
Liefhebber... :?
Ne mens moet iets eten eh, en aangezien ik niet culinair aangelegd ben... ;-)
[Jaani-modus]A Coruna ligt niet in Spanje! :evil: [/Jaani-modus]

Maakt nie uit eh, 'k vraag gewoon af dat da ver van La Nucia ligt :-P