PDA

View Full Version : Turkije verslaat Belgie met 3-2


Turkse Nederlander
29 april 2004, 13:33
Turkije heeft gisteren in een zinderende wedstrijd Belgie met 3-2 verslagen. Wat vonden jullie van de wedstrijd? De Turken domineerden het grootste deel van de wedstrijd en waren technisch superieur. De Belgen ware zeer goed in de counter. De wedstrijd golfde voortdurend op en neer.

Het Skill Effect
29 april 2004, 14:11
Beiden waren aan elkaar gewaagd, vond ik.

Spijtig dat België niet won, want ik moet eerlijk toegeven dat ik weinig afferniteit met Turkye heb.

Toch verdient gewonnen! :wink:

Turkse Nederlander
29 april 2004, 16:01
Beiden waren aan elkaar gewaagd, vond ik.

Spijtig dat België niet won, want ik moet eerlijk toegeven dat ik weinig afferniteit met Turkye heb.

Toch verdient gewonnen! :wink:
:lol: Je bent in ieder geval eerlijk. Helaas was er op de tribune een gevecht uitgebroken. Een Turkse man wilde over het hek klimmen en het veld betreden. Een aantal andere Turken wilden dit voorkomen. Daarop begon de man die het hek beklom te meppen.

Philips Inc.
29 april 2004, 16:16
De Belgen zijn pottestampers.

Griffin
29 april 2004, 16:45
De Belgen zijn pottestampers.

Ik dacht dat ze op de bal moesten stampen, of op de man, maar ik heb ze nog nooit op de pot zien stampen ;)

Spelev
29 april 2004, 17:13
Turkije heeft gisteren in een zinderende wedstrijd Belgie met 3-2 verslagen. Wat vonden jullie van de wedstrijd? De Turken domineerden het grootste deel van de wedstrijd en waren technisch superieur. De Belgen ware zeer goed in de counter. De wedstrijd golfde voortdurend op en neer.

Ik vond het een geweldige wedstrijd, maar de turken hadden de winst verdiend.

straddle
29 april 2004, 17:16
En hierbij mijn felicitaties voor Turk4ever!

De turken hebben verdiend gewonnen!

Man Utd
29 april 2004, 17:35
Een verdiende overwinning voor turkije volgens mij

je kan je mening hier ook over kwijt op www.voetbalforum.be

Guderian
29 april 2004, 17:40
Het kan mij eerlijk gezegd niet veel schelen wat die pottenstampers van "Rode duivels" doen. Nederland-Griekenland: 4-0, da's veel interessanter!
Het was overigens zo dat in de beloftenwedstrijd tussen het belgikske en Turkije, er meer Turkse supporters waren dan aanhangers van het belgikske. :lol: :lol: :lol:

Griffin
29 april 2004, 17:55
Het kan mij eerlijk gezegd niet veel schelen wat die pottenstampers van "Rode duivels" doen. Nederland-Griekenland: 4-0, da's veel interessanter!
Het was overigens zo dat in de beloftenwedstrijd tussen het belgikske en Turkije, er meer Turkse supporters waren dan aanhangers van het belgikske. :lol: :lol: :lol:

Nou, vraag dan asiel aan in NL :P

Quicky
29 april 2004, 17:56
Het kan mij eerlijk gezegd niet veel schelen wat die pottenstampers van "Rode duivels" doen. Nederland-Griekenland: 4-0, da's veel interessanter!
Het was overigens zo dat in de beloftenwedstrijd tussen het belgikske en Turkije, er meer Turkse supporters waren dan aanhangers van het belgikske. :lol: :lol: :lol:

Was dit eigenlijk wel een interland, eigenlijk is het toch Groot België vs Klein België...

Turkse Nederlander
29 april 2004, 19:42
En hierbij mijn felicitaties voor Turk4ever!

De turken hebben verdiend gewonnen!
Dank U wel :bday:

Turkse Nederlander
29 april 2004, 19:44
Turkije heeft gisteren in een zinderende wedstrijd Belgie met 3-2 verslagen. Wat vonden jullie van de wedstrijd? De Turken domineerden het grootste deel van de wedstrijd en waren technisch superieur. De Belgen ware zeer goed in de counter. De wedstrijd golfde voortdurend op en neer.

Ik vond het een geweldige wedstrijd, maar de turken hadden de winst verdiend.
Het was inderdaad een geweldige wedstrijd. Zowel de Turken als de Belgen waren bereid aan te vallen. Ik heb lang niet zo een goede wedstrijd gezien.

Herman Desmedt ©HD
29 april 2004, 19:56
Ik heb enkel de samenvatting gezien. Dat zegt natuurlijk niet veel, want het laat overduidelijk een paar steken zien in de Belgische verdediging.

Guderian
29 april 2004, 20:22
Het kan mij eerlijk gezegd niet veel schelen wat die pottenstampers van "Rode duivels" doen. Nederland-Griekenland: 4-0, da's veel interessanter!
Het was overigens zo dat in de beloftenwedstrijd tussen het belgikske en Turkije, er meer Turkse supporters waren dan aanhangers van het belgikske. :lol: :lol: :lol:

Nou, vraag dan asiel aan in NL :P


Waarom? Vlamingen zijn Nederlanders m'n beste! :wink:

Griffin
30 april 2004, 09:15
Nou, vraag dan asiel aan in NL :P


Waarom? Vlamingen zijn Nederlanders m'n beste! :wink:

Het kan mij eerlijk gezegd niet veel schelen wat die pottenstampers van "Rode duivels" doen. Nederland-Griekenland: 4-0, da's veel interessanter!


Dan spelen er bij die "pottenstampers" ook Nederlanders! Maar die interesseren u dus niet? Terwijl ge wel geinteresseerd zijt in die Surinamers van het Nederlands elftal? 't Lijkt mij da ge gewoon een beetje geil wordt van overwinningen en daarom maar voor Nederland supportert.

Tantist
30 april 2004, 10:27
Turkije heeft gisteren in een zinderende wedstrijd Belgie met 3-2 verslagen. Wat vonden jullie van de wedstrijd? De Turken domineerden het grootste deel van de wedstrijd en waren technisch superieur. De Belgen ware zeer goed in de counter. De wedstrijd golfde voortdurend op en neer.

Ah? Proficiat! Ik was echter aan het blokken op dat moment, wist niet eens dat er een derby was op TV. Dat verklaart het getoeter buiten.

Alst verdiend was, wast verdiend he...