PDA

View Full Version : Mishandeling ter verdediging democratie & mensenrechten


Guderian
29 april 2004, 20:39
Het yankeeleger is in opspraak gekomen wegens mishandeling en foltering van Iraakse gevangenen. Een yankee-TVzender heeft beelden getoond waarop te zien is hoe de GI's Iraki's mishandelen en lachend hun sadistische praktijken laten fotograferen. De zaak zorgt voor ernstige beroering in yankeeland, een aantal legerofficieren zijn ondertussen al geschorst en men onderzoekt de zaak verder. De brengers van de "Blijde Boodschap" dat Irak democratisch zou worden met respect voor de mensenrechten, blijken zich nu zelf over te geven aan beestachtige praktijken. :lol: :roll: :lol:
Eerder was ook al het zionistisch bezettingsleger van de piratenstaat Israël voor de zoveelste keer in opspraak gekomen wegens het gebruiken van Palestijnse kinderen als gijzelaars op hun voertuigen zodat de Palestijnen hun niet zouden aanvallen.

dagallemaal
29 april 2004, 20:48
Palestijnse kinderen. Aangezien je blijkbaar niet goed op de hoogte bent wat daar gebeurt en zo maar weer eens antisemitsiche leugens uitgalmt moety ik je echt bedanken dat ik dit als antwoord kan plaatsen.
Ik wou het juist doen en nu geef je mij ook de plaats. Bedankt hoor.

http://www.pmw.org.il/new/ASK%20FOR%20DEATH.htm

echt een aanrader om te begrijpen wat daar gebeurd en op die site staat er nog meer van wat ze daar uitsteken. Zo zijn wij voorbereid voor het hier ook begint.

Guderian
29 april 2004, 22:31
Palestijnse kinderen. Aangezien je blijkbaar niet goed op de hoogte bent wat daar gebeurt en zo maar weer eens antisemitsiche leugens uitgalmt moety ik je echt bedanken dat ik dit als antwoord kan plaatsen.


:lol: :lol: :lol: De beelden van een Palestijnskind die door Israëlische soldaten voor de voorruit van een legerjeep geplaatst werd zijn enkele dagen geleden de wereld rond gegaan en werden ook in ons land uitgezonden. :wink: Maar u weet het uiteraard véél beter. :roll:

Mitgard
29 april 2004, 22:37
De zaak zorgt voor ernstige beroering in yankeeland
in yankeeland zorgt dat tenminste nog voor beroering.

Seba
29 april 2004, 22:42
De zaak zorgt voor ernstige beroering in yankeeland
in yankeeland zorgt dat tenminste nog voor beroering.

nagel op de kop... Guderian beschikt blijkbaar niet over de intellectuele capaciteit om individuele daden te onderscheiden van een algemeen beleid...

dagallemaal
29 april 2004, 23:36
Palestijnse kinderen. Aangezien je blijkbaar niet goed op de hoogte bent wat daar gebeurt en zo maar weer eens antisemitisiche leugens uitgalmt moet ik je echt bedanken dat ik dit als antwoord kan plaatsen.


:lol: :lol: :lol: De beelden van een Palestijnskind die door Israëlische soldaten voor de voorruit van een legerjeep geplaatst werd zijn enkele dagen geleden de wereld rond gegaan en werden ook in ons land uitgezonden. :wink: Maar u weet het uiteraard véél beter. :roll:
Neen, jij bent de wijsheid in persona, misschein zelfs de wijskan :roll:

vooral dat van Apr 29, 2004 21:39:
zoveelste keer in opspraak gekomen wegens het gebruiken van Palestijnse kinderen als gijzelaars op hun voertuigen zodat de Palestijnen hun niet zouden aanvallen.
naar Apr 29, 2004 23:31 (dus minder dan twee uur later)
De beelden van één Palestijnskind die door Israëlische soldaten voor de voorruit van één legerjeep geplaatst werd

Werk jij soms voor de VRT teletekst :roll: :roll: :roll:
Je komt in ieder geval even geloofwaardig over :lol: :twisted:

en ga nu eens naar die site kijken en shut op you BS!

dagallemaal
29 april 2004, 23:39
in yankeeland zorgt dat tenminste nog voor beroering.

nagel op de kop... Guderian beschikt blijkbaar niet over de intellectuele capaciteit om individuele daden te onderscheiden van een algemeen beleid...
lees dan eens wat ik als antwoord geschreven heb. In minder dan 2 uur het bewijs dat zolang ontbrak op deze site over de intellectuele capaciteit van Guderian. en niet meer uit het ongerijmde :lol:

Artesia
30 april 2004, 06:08
Gelukkig zijn gevangenissen in Islamitische landen paradijzen voor eigen volk en buitenlanders :roll:
wanneer krijgen we daar foto's van te zien?
of is dat ongewenst op de rode zender?

parcifal
30 april 2004, 08:58
Stick to the point!

Een van de "argumenten" van de us voor de oorlog en bezetting van
Irak was het "bevrijden" van de arme irakezen van Saddam,
een gruwelijke dictator die zijn tegenstanders folterde en en masse
ombrengt.

Wat zien we nu?
De amerikaanse bezetters brengen en masse hun tegenstanders
om en folteren diegenen die ze verdenken.
(vooral de glimlach op de gezichten van die GI's is afschuwelijk).

Remember 'animal farm' van George Orwell?


"Twelve voices were shouting in anger, and they were all alike. No question, now, what had happened to the faces of the pigs. The creatures outside looked from pig to man, and from man to pig, and from pig to man again; but it was already impossible to say which was which.
:cry: :cry: :cry:

illwill
30 april 2004, 09:04
Zijn de beelden van de 3 japanners die met het mes op de keel bedreigd worden door de meesten hier al vergeten? Of de executie die gefilmd is geworden waarbij de italiaan door de nek word geschoten.

Geef mij maar naakt poseren bij enkele lachende amerikanen. Niet dat ik het goedkeur maar men zwijgt bij de ene misdaad en keurt de andere af omdat het amerikanen zijn.

straddle
30 april 2004, 09:42
Het yankeeleger is in opspraak gekomen wegens mishandeling en foltering van Iraakse gevangenen. Een yankee-TVzender heeft beelden getoond waarop te zien is hoe de GI's Iraki's mishandelen en lachend hun sadistische praktijken laten fotograferen. De zaak zorgt voor ernstige beroering in yankeeland, een aantal legerofficieren zijn ondertussen al geschorst en men onderzoekt de zaak verder. De brengers van de "Blijde Boodschap" dat Irak democratisch zou worden met respect voor de mensenrechten, blijken zich nu zelf over te geven aan beestachtige praktijken. :lol: :roll: :lol:
Eerder was ook al het zionistisch bezettingsleger van de piratenstaat Israël voor de zoveelste keer in opspraak gekomen wegens het gebruiken van Palestijnse kinderen als gijzelaars op hun voertuigen zodat de Palestijnen hun niet zouden aanvallen.

Guderian, ik heb van jou al heel intelligente zaken gelezen. Maar hier merk ik toch een gebrek aan genuanceerd inzicht.

Ben jij het gedrag van onze eigen Para's in Somalië vergeten? Hoe ze een paar zwartjes boven een vuur hielden en hoe ze over een paar dode lichamen waterden??? Dus in jou logica zou dat alle belgische en zelfs VN militairen schurken maken die met beestachtige praktijken werken.

Als er een paar corrupte militairen rondlopen in ons belgisch leger, ga je dan het hele BL afdoen als corrupt?????

Bovendien worden die barbaarse zaken door de amerikanen onmiddellijk zelf aangekaart, door hun eigen pers en tuchtcommissie. Ik zie dit niet zo snel gebeuren in de cultuur van de tegenstander aldaar...............of wel soms?????

straddle
30 april 2004, 09:58
(vooral de glimlach op de gezichten van die GI's is afschuwelijk).



Ook dit moet genuanceerd worden, sorry parcifal... Heb jij ook gezegd dat het afschuwelijk is wanneer er door sommige bevolkingsgroepen feest gevierd en op de straten gedanst werd wanneer de twin towers in mekaar totterden met 5000 burgers in???

Moeten die GI's wenen misschien? Die hebben hun methodiek om te overleven in zulke stress. Een paar misbruiken van die GI's maakt niet het hele leger corrupt. Ik verwijs nogmaals naar wat onze belgische para's een paar jaar geleden in Somalië deden met de lokale bevolking.... In combat en met dagelijkse dreiging opgeblazen of opgehangen te worden reageert geen mens nog normaal.... daar heeft hij mentale verdedigingsmiddelen voor....

dronyon
30 april 2004, 10:13
Ik vind dit toch maar een bizarre discussie. Sommigen geven mij de indruk folteringen of misdaden van één groep goed te praten of op zijn minst onder de mat te schuiven door te verwijzen naar folteringen en misdaden van tegenstanders van die groep.
Maakt een eventuele indoctrinatie van Palestijnse kinderen (een heel genuanceerde site trouwens, dagallemaal :? ) het als levend schuld gebruiken van zelfs maar één kind door dfe Israëli's dan minder erg?
Wat 'onze' para's in Somalië betreft, die beelden kan volgens mij niemand vergeten. Als zo'n brutaliteit inderdaad te wijten is aan stress door combat situations waartegen sommigen onvoldoende mentaal verweer hebben - had het in Somalië trouwens ook niet veel met verveling te maken? - dan zijn dat mensen die niet in het leger thuishoren. Gelukkig is dat een minderheid (alleen extremisten zullen dit wellicht veralgemenen), maar wel een minderheid die nooit een uniform had mogen aantrekken.

straddle
30 april 2004, 10:30
Wat 'onze' para's in Somalië betreft, die beelden kan volgens mij niemand vergeten. Als zo'n brutaliteit inderdaad te wijten is aan stress door combat situations waartegen sommigen onvoldoende mentaal verweer hebben - had het in Somalië trouwens ook niet veel met verveling te maken? - dan zijn dat mensen die niet in het leger thuishoren. Gelukkig is dat een minderheid (alleen extremisten zullen dit wellicht veralgemenen), maar wel een minderheid die nooit een uniform had mogen aantrekken.

Al wat ik wilde zeggen is dat zulke wantoestanden zich altijd zullen voordoen (dus ook door en bij ons, beschaafde Belgen, bv Somalië). Wat "wij" echter wel doen, is het aanklagen en bestraffen ipv het aan te moedigen.

dagallemaal
30 april 2004, 10:51
Maakt een eventuele indoctrinatie van Palestijnse kinderen (een heel genuanceerde site trouwens, dagallemaal :? ) het als levend schuld gebruiken van zelfs maar één kind door dfe Israëli's dan minder erg?
Ik heb persoonlijk en uitvoerig met Itamar Marcus gesproken en getracht te doordringen of hij wat aan het verzinnen was. Wat sommige "believers" ook mogen denken neem ik alles eerst zeer kritisch onder de loepe en ik was reeds zeer sceptish over zijn site. Ik kan zeggen dat hij in geen enkele van mijn vallen, en ik weet hoe ze te plaatsen, getrapt is en in trek nu zijn geloofwaardigheid niet meer in twijfel. Zijn informatie en zijn methoden zijn onaanvechtbaar, dus daarom is zijn site het ook wel.

Nog even een opmerking over dat vermeende "schild" gebruikt door Israelische soldaten: wie heeft bewezen dat het kind echt als schild gebruikt werd? Het zou mij alleszins niet verwonderen dat ze die kleine een autostop gegeven hebben om hem terug te voeren dichter naar huis; moesten zij dan aangevallen worden door een paar sluipschutters en de kleine werd doodgeschoten... zie je al wat de internationale pers en de propalestijnse propagandisten zouden geschreewd hebben. De wereld was weer te klein geweest, Guderian op kop :roll: :roll:

dronyon, vergeet ook niet andere persbeelden die na onderzoek volledig fout bleken te zijn:
- die gewonde student tussen israëlische soldaten waarbij men de indruk wou geven dat hij door hen gewond as. Uiteindelijk kwam uit dat het een amerikaanse student was door oproermakers gewond en beschermd door die soldaat.

- die kleine palestijn tussen drie soldaten die hem een pak slaag gegeven hadden. De vorige foto's waar hij stenen aan het werpen was werd niet getoond maar die zijn er ook;

- het gerucht dat een vrouwelijke soldaat striptease deed op haar tank om de Arabieren dichterbij te hebben en ze dan doodschoot :lol: :lol:

- het moedwillig neerschieten van Mohammed Al Dura in Gaza, waarbij later bewezen werd dat het onmogelijk door Israelische soldaten kon zijn, en ik zelf nu de beelden heb gezien dat het "staged" was (de kleine was tussen de opnamen aan het spelen!!! en zoiets kun je niet vervalsen)

Dit betekent niet dat sommige Israëlische soldaten de perken te buiten gegaan zijn. Maar zoals de "antizionisten" willen laten doorschemeren dat alle Israëliers zo zijn is racisme!

Omgekeerd is er wel bij de palestijnen een gestructureerd plan om buiten de perken te gaan. Dat geeft die site aan:
http://www.pmw.org.il/new/
Zelfs het lynchen van de twee Israelische soldaten in ? Ramallah (ben niet zeker van de plaats) was niet het feit van een paar enkelingen maar van een ganse menigte die het politielokaal bestormde.

Dus ik ben akkoord met de opmerkingen hier van de meerderheid dat men noch het ganse amerikaanse leger, het belgische leger, enz mag beschuldigen van de wandaden van enkelen en onze democratische systemen veroordelen dit met acties, zo ook in Israël. De lynchers in de palestijnse gebieden liepen vrij rond... totdat ze hetzelfde lot ondervonden hebben van Yassin en Rantissi en de maagden daar weer tot overuren verplicht hebben.

dagallemaal
30 april 2004, 10:54
Al wat ik wilde zeggen is dat zulke wantoestanden zich altijd zullen voordoen (dus ook door en bij ons, beschaafde Belgen, bv Somalië). Wat "wij" echter wel doen, is het aanklagen en bestraffen ipv het aan te moedigen.
Txs straddle,
Was mijn reactie nog aan het intijpen met een paar telefonische onderbrekingen, zodat ik dat niet gezien had :lol: :lol: en zeg dus juist hetzelfde met wat voorbeelden erbij.
Men zegt in het frans "les grands esprits se rencontrent" :wink:

dronyon
30 april 2004, 11:02
Mijn punt betrof niet zozeer het waarheidsgehalte van de verschillende geruchten en/of beelden, dan wel de manier van argumenteren van sommigen. Overal (de enige uitzondering zou wel eens de strijd van het ANC tegen het Apartheidsregime kunnen zijn) komen helaas misbruiken voor, en die zijn nergens goed te praten.

Een antizionist ben ik trouwens zeker niet, maar ik geloof ook niet in het demoniseren van de tegenstanders van de staat Israël. Voor hun strijd om een eigen staat heb ik verregaande sympathie, voor (zelfmoord)aanslagen niet - al probeer ik wel te begrijpen waar die vandaan komen zonder het meteen op 'de islam' te schuiven.
Maar ik dwaal af; de rest spaar ik (als groentje op dit forum) op voor een eventueel ander topic.

dronyon
30 april 2004, 11:24
Wat "wij" echter wel doen, is het aanklagen en bestraffen ipv het aan te moedigen.
Ik meen mij toch te herinneren dat bij verschillende uitbarstingen van moslimgeweld niet enkele aanmoedigingen bij sommigen maar ook protest te horen waren uit de moslimgemeenschap. Trouwens, omdat je er in de media niets over hoort, wil niet zeggen dat er niets �*s.
Met die "wij" veronderstel ik dat je het Westen bedoelt. Mag ik je herinneren aan de jarenlange steun van de VS aan Zuid-Amerikaanse dictators, of ook nu nog aan bijvoorbeeld de geschifte dictator in Turkmenistan? (dit natuurlijk niet om één fout met een andere goed te praten, wel om aan te geven dat je bewering van aanklagen en bestraffen toch iets te weinig genuanceerd is)

straddle
30 april 2004, 11:24
Al wat ik wilde zeggen is dat zulke wantoestanden zich altijd zullen voordoen (dus ook door en bij ons, beschaafde Belgen, bv Somalië). Wat "wij" echter wel doen, is het aanklagen en bestraffen ipv het aan te moedigen.
Txs straddle,
Was mijn reactie nog aan het intijpen met een paar telefonische onderbrekingen, zodat ik dat niet gezien had :lol: :lol: en zeg dus juist hetzelfde met wat voorbeelden erbij.
Men zegt in het frans "les grands esprits se rencontrent" :wink:

Pleasure dagallemaal! 't komt er in feite op neer dat we ten allen tijde alle info goed moeten analyseren en bestuderen en vanuit zoveel mogelijk gezichtsvelden benaderen om een weloverwogen oordeel te vormen. Ben ook eens gaan kijken naar de PMW site die je aangeeft.... graaf...maar... hoe "objectief" is dat allemaal?

dagallemaal
30 april 2004, 11:33
Pleasure dagallemaal! 't komt er in feite op neer dat we ten allen tijde alle info goed moeten analyseren en bestuderen en vanuit zoveel mogelijk gezichtsvelden benaderen om een weloverwogen oordeel te vormen. Ben ook eens gaan kijken naar de PMW site die je aangeeft.... graaf...maar... hoe "objectief" is dat allemaal?
Wat is definitie van objectief? Ik kan alleen maar bevestigen dat het factueel is, na een diepgaand gesprek met de man. Als objectief betekent dat hij ook de andere kant moet bekijken, dan niet. Maar dat is ook zijn doel niet. Hij kaart aan wat er niet gezegd of getoond wordt in de media om die objectiever te maken.
Ik beschrijf ook maar alleen de feiten zonder iets te verdraaien! Objectiviteit betekent alle feiten te bekijken, analyzeren en dan je eigen "subjectieve" objectiveiteit opstellen. Zelfs ons gerecht slaagt er niet in :lol: laat staan jan of fonske met de pet :lol:

straddle
30 april 2004, 11:35
Wat "wij" echter wel doen, is het aanklagen en bestraffen ipv het aan te moedigen.
Ik meen mij toch te herinneren dat bij verschillende uitbarstingen van moslimgeweld niet enkele aanmoedigingen bij sommigen maar ook protest te horen waren uit de moslimgemeenschap. Trouwens, omdat je er in de media niets over hoort, wil niet zeggen dat er niets �*s.

Ik ben akkoord, en ik juich de opkomende "zelfkritiek" van binnen de moslimgemeenschap toe. Maar het heeft héél lang geduurd voor er openlijke veroordelingen van het moslimterrorisme kwamen, vanuit de moslimgemeenschap zelf, vanuit invoedrijke geestelijke leiders.... De vraag is of het gemeend is, of die trend kan doorgezet worden. Afwachten hier...

Met die "wij" veronderstel ik dat je het Westen bedoelt. Mag ik je herinneren aan de jarenlange steun van de VS aan Zuid-Amerikaanse dictators, of ook nu nog aan bijvoorbeeld de geschifte dictator in Turkmenistan? (dit natuurlijk niet om één fout met een andere goed te praten, wel om aan te geven dat je bewering van aanklagen en bestraffen toch iets te weinig genuanceerd is)

In deze zin bedoelde ik inderdaad het "Westen". Ik pleit veel van de amerikaanse daden in internationale politiek zeker niet goed. Maar dan begeven we ons op een breder terrein dan een bespreking van het incident waarover het hier oorspronkelijk ging. Mijn commentaar betrof in eerste instantie dit incident.

Guderian
30 april 2004, 12:33
in yankeeland zorgt dat tenminste nog voor beroering.

nagel op de kop... Guderian beschikt blijkbaar niet over de intellectuele capaciteit om individuele daden te onderscheiden van een algemeen beleid...


:lol: :lol: :lol: Sukkeltje toch, het is nogal lachwekkend als je predikt de verdediger van mensenrechten en democratie te zijn, dat je soldaten (jaja, een minderheid...) zich dan overgeven aan folteringen, baldadigheden,...

Toen de Duitse soldaten ons in 1940 kwamen bevrijden, was hen uitdrukkelijk ingeprent zich vriendelijk en voorbeeldig te gedragen tav de bevolking (in tegenstelling tot WO I) wat ze dan ook deden. Nu ja, van yankee-varkens kan men moeilijk iets deftigs verwachten.

Guderian
30 april 2004, 12:37
:lol: :lol: :lol: De beelden van een Palestijnskind die door Israëlische soldaten voor de voorruit van een legerjeep geplaatst werd zijn enkele dagen geleden de wereld rond gegaan en werden ook in ons land uitgezonden. :wink: Maar u weet het uiteraard véél beter. :roll:
Neen, jij bent de wijsheid in persona, misschein zelfs de wijskan :roll:

vooral dat van Apr 29, 2004 21:39:
zoveelste keer in opspraak gekomen wegens het gebruiken van Palestijnse kinderen als gijzelaars op hun voertuigen zodat de Palestijnen hun niet zouden aanvallen.
naar Apr 29, 2004 23:31 (dus minder dan twee uur later)
De beelden van één Palestijnskind die door Israëlische soldaten voor de voorruit van één legerjeep geplaatst werd

Werk jij soms voor de VRT teletekst :roll: :roll: :roll:
Je komt in ieder geval even geloofwaardig over :lol: :twisted:

en ga nu eens naar die site kijken en shut op you BS!

:lol: :lol: Pummel! In de reportage werd uitdrukkelijk vermeld dat dergelijke praktijken al meermaals gebeurd waren. Totnogtoe was men er evenwel nog nooit ingeslaagd het ook te filmen. En een getuigenis van een jood is nu eenmaal meer waard dan dat van tientallen Palestijnen zeker... :roll: Kijk eerst naar een reportage en de gegevens alvorens uw bekje te willen over opendoen. :wink:

Guderian
30 april 2004, 12:39
Gelukkig zijn gevangenissen in Islamitische landen paradijzen voor eigen volk en buitenlanders :roll:
wanneer krijgen we daar foto's van te zien?
of is dat ongewenst op de rode zender?


Het is niet omdat de VRT inderdaad een rode staatszender is, dat men de criminele daden van de zionisten niet mag/moet vermelden. :wink:

Guderian
30 april 2004, 12:46
Ben jij het gedrag van onze eigen Para's in Somalië vergeten? Hoe ze een paar zwartjes boven een vuur hielden en hoe ze over een paar dode lichamen waterden??? Dus in jou logica zou dat alle belgische en zelfs VN militairen schurken maken die met beestachtige praktijken werken.
Neen. Right or wrong, my people! :wink:


Als er een paar corrupte militairen rondlopen in ons belgisch leger, ga je dan het hele BL afdoen als corrupt?????
Als dat de belgische staat verder kan ondermijnen, ja.

Kotsmos
30 april 2004, 12:49
Als er een paar corrupte militairen rondlopen in ons belgisch leger, ga je dan het hele BL afdoen als corrupt?????
Als dat de belgische staat verder kan ondermijnen, ja.

Fantastisch, hoe je doodleuk toegeeft dat inhoudelijke correctheid ondergeschikt is aan het doel. Kunnen we het hele topic meteen opdoeken.

dagallemaal
30 april 2004, 14:10
Neen, jij bent de wijsheid in persona, misschein zelfs de wijskan :roll:

vooral dat van Apr 29, 2004 21:39:

naar Apr 29, 2004 23:31 (dus minder dan twee uur later)


Werk jij soms voor de VRT teletekst :roll: :roll: :roll:
Je komt in ieder geval even geloofwaardig over :lol: :twisted:

en ga nu eens naar die site kijken en shut op you BS!

:lol: :lol: Pummel! In de reportage werd uitdrukkelijk vermeld dat dergelijke praktijken al meermaals gebeurd waren. Totnogtoe was men er evenwel nog nooit ingeslaagd het ook te filmen. En een getuigenis van een jood is nu eenmaal meer waard dan dat van tientallen Palestijnen zeker... :roll: Kijk eerst naar een reportage en de gegevens alvorens uw bekje te willen over opendoen. :wink:

Laat al zien hoe je te werkt gaat:

Nooit in geslaagd te filmen, maar daarom is het wel waar dat het meermalen gebeurd is. VRT-praat zeker zoals al de rest en jij valt daar weeral stomweg in omdat het in je kraam past :roll:

Ik moet niet naar de reportage kijken: jouw twee verslagen en je comment hier spreken al boekdelen over je geloofwaardigheid en die van de reportage.

Zeg me eens waar hier de getuigenis van een Jood (met hoofdletter denk ik toch, en daar wijk je af van je voorgangers en geloofsgenoten die WEL nog een hoofdletter gebruikten in de protocollen van de wijzen van Sion en de Nazi's in hun literatuur, tenminste tot in 1939!) is?

En waar zijn die tientallen Palestijnen (waar je wel een hoofdletter gebruikt) ?

En waarom vindt jij dat de getuigenis van een Jood minder moet waard zijn van de nog te vinden Palestijnen die misschien allen gebrainwashed zijn?

In ieder geval, dat eenmalig feit is dan nog misschien een jongetje dat per stop terugbrachten enz. Zolang ik daar geen twee geloofwaardige en desnoods tegenstrijdige berichten heb over gehoord denk ik dat je niet alleen over een non-event schrijft, maar dat de vervalsing van de informatie echt een Goebbels waardig is. Spijtig is hij er niet meer om je daarvoor de medaille te geven.

Voor de rest onderschrijf ik alle andere kritiek die hier op jou wordt uitgebracht en gelukkig voor dit forum is de meerderheid daarover iet stilwijgend :lol: :lol: :lol:

dagallemaal
30 april 2004, 14:13
Gelukkig zijn gevangenissen in Islamitische landen paradijzen voor eigen volk en buitenlanders :roll:
wanneer krijgen we daar foto's van te zien?
of is dat ongewenst op de rode zender?


Het is niet omdat de VRT inderdaad een rode staatszender is, dat men de criminele daden van de zionisten niet mag/moet vermelden. :wink:

heb nog altijd geen bewijs dat dit een zogenaamde "criminele daad was van de zionisten"?
Dus hoepel en poepel maar op met je "bewijzen" :roll:

Seba
30 april 2004, 14:15
nagel op de kop... Guderian beschikt blijkbaar niet over de intellectuele capaciteit om individuele daden te onderscheiden van een algemeen beleid...


:lol: :lol: :lol: Sukkeltje toch, het is nogal lachwekkend als je predikt de verdediger van mensenrechten en democratie te zijn, dat je soldaten (jaja, een minderheid...) zich dan overgeven aan folteringen, baldadigheden,...

Toen de Duitse soldaten ons in 1940 kwamen bevrijden, was hen uitdrukkelijk ingeprent zich vriendelijk en voorbeeldig te gedragen tav de bevolking (in tegenstelling tot WO I) wat ze dan ook deden. Nu ja, van yankee-varkens kan men moeilijk iets deftigs verwachten.

en nog snapt hij het niet....
allé Guderian, doe nu eens uw best en probeer eens dategene dat ik schreef begrijpend te lezen. Lees nu nog eens uw reply. Als je dan nog niet doorhebt dat er iets met je schort zou ik mij laten opnemen....

dagallemaal
30 april 2004, 14:41
Sukkeltje toch, het is nogal lachwekkend als je predikt de verdediger van mensenrechten en democratie te zijn, dat je soldaten (jaja, een minderheid...) zich dan overgeven aan folteringen, baldadigheden,...

Toen de Duitse soldaten ons in 1940 kwamen bevrijden, was hen uitdrukkelijk ingeprent zich vriendelijk en voorbeeldig te gedragen tav de bevolking (in tegenstelling tot WO I) wat ze dan ook deden. Nu ja, van yankee-varkens kan men moeilijk iets deftigs verwachten.

Kun je even uitleggen welke minderheid zich in WOII betrokken was bij de grootste massammoord uit de geschiedenis? had dat graag even schriftelijk gelezen 8)

Kun je ook even uitleggen van wie de Duitse soldaten ons in 1940 moesten bevrijden en hun ze dat dan in de praktijk omgezet hebben?

Misschien een kleine hint om je te helpen
http://www.cicb.be/eng/images/2picts.gif

Guderian
1 mei 2004, 15:27
heb nog altijd geen bewijs dat dit een zogenaamde "criminele daad was van de zionisten"?
Dus hoepel en poepel maar op met je "bewijzen" :roll:


:lol: Tja, als jij ten allen prijze het bestaan van filmbeelden waarop Israëlische soldaten een Palestijns kind op hun jeep voor de voorruit plaatsen als schild te zien is, wil ontkennen; dan stopt de "discussie" hier zeker?!? Ik weet het, de waarheid is moeilijk te aanvaarden voor jodenvriendjes, die Holle Kous vertroebelt het waarnemings- en beoordelingsvermogen... :wink: :lol:

Guderian
1 mei 2004, 15:31
Kun je even uitleggen welke minderheid zich in WOII betrokken was bij de grootste massammoord uit de geschiedenis? had dat graag even schriftelijk gelezen 8)

De grootste massamoord uit de geschiedenis vond plaats in de USSR in de jaren '30, dus niet in WO2.


Kun je ook even uitleggen van wie de Duitse soldaten ons in 1940 moesten bevrijden
Alle volkeren die tot het groot-Germaanse gebied behoorden en behoren.
en hun ze dat dan in de praktijk omgezet hebben?
Door de prutslegertjes van de bezettingslanden te verpletteren in nauwelijks een paar weken tijd.

Misschien een kleine hint om je te helpen
http://www.cicb.be/eng/images/2picts.gif
Kan ik niemand van herkennen. Familie van U?

Sinistra
1 mei 2004, 15:37
Zijn de beelden van de 3 japanners die met het mes op de keel bedreigd worden door de meesten hier al vergeten? Of de executie die gefilmd is geworden waarbij de italiaan door de nek word geschoten.

Geef mij maar naakt poseren bij enkele lachende amerikanen. Niet dat ik het goedkeur maar men zwijgt bij de ene misdaad en keurt de andere af omdat het amerikanen zijn.

Inderdaad typisch de linkse hypocrisie. Langs de ene kant hysterisch beginnen schuimbekken als een minderheid van krapuul onder de coalitiemacht een aantal gevangenen mishandelt maar langs de andere kant goedkeurend of de andere richting uitkijkend als een Italiaan wordt afgemaakt of een Japanner het mes op de keel wordt gezet. Het wordt alsmaar duidelijker waar de zogenaamde progressieven voor staan: "Weg met ons". Langs de andere kant vind ik het wel grappig hoe een neonazi als Guderian hier blijkbaar ligt te krijsen dat de "Z.O.G" waar hij zo graag over spreekt de mensenrechten niet respecteert maar langs de andere kant wel dweept met het regime van Adolf Hitler. Ga spelen extremisten en maak liefst elkaar af. De wereld zal er beter af van zijn.

dagallemaal
1 mei 2004, 16:04
Kun je even uitleggen welke minderheid zich in WOII betrokken was bij de grootste massammoord uit de geschiedenis? had dat graag even schriftelijk gelezen 8)
De grootste massamoord uit de geschiedenis vond plaats in de USSR in de jaren '30, dus niet in WO2.

Kun je ook even uitleggen van wie de Duitse soldaten ons in 1940 moesten bevrijden
Alle volkeren die tot het groot-Germaanse gebied behoorden en behoren.
en hun ze dat dan in de praktijk omgezet hebben?
Door de prutslegertjes van de bezettingslanden te verpletteren in nauwelijks een paar weken tijd.

Misschien een kleine hint om je te helpen
http://www.cicb.be/eng/images/2picts.gif
Kan ik niemand van herkennen. Familie van U?
Dus je negeert de Shoah! Interessant om de weten.
Wat is groot-germaans? walen, fransen, polen, tjechen enz?
Wie heeft wie bezet. In 1944 was de overgrote meerderheid van de bevolking bevrijd :roll:

Kan ik niemand van herkennen. Familie van U?
Misschien is de SS-er wel van uw familie?
Door je niet antwoorden moet ik dan denken dat deze mensen die op de trein "moesten wachten" ook door je idee genoten bevrijd werden?

dagallemaal
1 mei 2004, 16:15
heb nog altijd geen bewijs dat dit een zogenaamde "criminele daad was van de zionisten"?
Dus hoepel en poepel maar op met je "bewijzen" :roll:

Buiten echte Nazi's en extreem-linkse gekken heb ik nog nooit met zo iemand dom in het publiek gecommuniseerd. Als enige uitleg kan ik alleen maar denken dat er geen boswachters in de buurt van Geel waren toen jij daar even een deur uitliep :roll:

Ook kun je niet eens lezen wat je zelf of anderen schrijven. Dringend nood aan een heropleiding. Je goort-germaanse vrienden hadden daar "goeie" methoden voor.

Tja, als jij ten allen prijze het bestaan van filmbeelden waarop Israëlische soldaten een Palestijns kind op hun jeep voor de voorruit plaatsen als schild te zien is, wil ontkennen; dan stopt de "discussie" hier zeker?!? Ik weet het, de waarheid is moeilijk te aanvaarden voor jodenvriendjes, die Holle Kous vertroebelt het waarnemings- en beoordelingsvermogen...

Ik ontken de beelden niet, wel de interpretatie die jij er absoluut wil aan geven! Je hebt jezelf in minder dan twee uur hier in het publiek tegengesproken (een kleur die je graag hebt)

Wat betreft de "Holle Kous" daar reageer ik niet hier. Maar wel waar het moet. Sorry for you, but this was your choice of your own "end-lösung".
We zullen je dan met zijn allen oranjeappeltjes van Jaffa gaan brengen :lol:

Guderian
3 mei 2004, 01:48
Langs de andere kant vind ik het wel grappig hoe een neonazi als Guderian hier blijkbaar ligt te krijsen dat de "Z.O.G" waar hij zo graag over spreekt de mensenrechten niet respecteert maar langs de andere kant wel dweept met het regime van Adolf Hitler.

1. Ik ben geen neonazi. Bewijs gerust het tegendeel.
2. Ik dweep helemaal niet met het regime van A.H.

Guderian
3 mei 2004, 01:52
Dus je negeert de Shoah! Interessant om de weten.

Vanwaar haalt u dat? Ik zeg gewoon dat de grootste massamoord allertijden gebeurde in de USSR onder Stalin.

Wat is groot-germaans?
Alle Germaanse stamvolkeren.

Wie heeft wie bezet. In 1944 was de overgrote meerderheid van de bevolking bevrijd :roll:
1944 was er opnieuw bezetting, door de geallieerde oorlogsmisdadigers die opnieuw de belgische staat installeerden.

Kan ik niemand van herkennen. Familie van U?
Misschien is de SS-er wel van uw familie?
Kan niet.

Door je niet antwoorden moet ik dan denken dat deze mensen die op de trein "moesten wachten" ook door je idee genoten bevrijd werden?
Heel wat volkeren van Europa, die hier thuishoren, werden inderdaad door de Duitsers bevrijd. De joden als volk horen naar mijn mening niet thuis in Europa maar in de VSA.

Guderian
3 mei 2004, 02:00
Buiten echte Nazi's en extreem-linkse gekken heb ik nog nooit met zo iemand dom in het publiek gecommuniseerd.
U bent dan ook een hoogbegaafd superbrein die mij het Licht in de duisternis komt brengen... :lol:

Als enige uitleg kan ik alleen maar denken dat er geen boswachters in de buurt van Geel waren toen jij daar even een deur uitliep :roll:

Ik ben daar de boswachter! 8)

Ook kun je niet eens lezen wat je zelf of anderen schrijven. Dringend nood aan een heropleiding. Je goort-germaanse vrienden hadden daar "goeie" methoden voor.

Mijn "goort-germaanse vrienden"???? Is er een vertaler op het forum? Welke vrienden bedoelt u overigens?



Ik ontken de beelden niet, wel de interpretatie die jij er absoluut wil aan geven! Je hebt jezelf in minder dan twee uur hier in het publiek tegengesproken.

Ik heb me zelf nergens tegengesproken, jij leest zaken die je WIL lezen maar niet wat er staat.
(En die gele kleur vind ik niet zo speciaal hoor, zwart daarentegen... :lol: )

Wat betreft de "Holle Kous" daar reageer ik niet hier. Maar wel waar het moet. Sorry for you, but this was your choice of your own "end-lösung".
We zullen je dan met zijn allen oranjeappeltjes van Jaffa gaan brengen :lol:

Oja, Wee diegene die aan de Heilige shoah raakt! Op de brandstapel er mee! (Nog geen familiale schadevergoeding van de belze staat kunnen afdwingen misschien? :twisted: )

dagallemaal
3 mei 2004, 09:56
Buiten echte Nazi's en extreem-linkse gekken heb ik nog nooit met zo iemand dom in het publiek gecommuniseerd.
U bent dan ook een hoogbegaafd superbrein die mij het Licht in de duisternis komt brengen... :lol: Kan dat niet! Is een taak voor opvolgers van Freud. Kan wel adressen opzoeken die ik al aan je "groot-germaanse" vrienden heb moeten bezorgen.
Als enige uitleg kan ik alleen maar denken dat er geen boswachters in de buurt van Geel waren toen jij daar even een deur uitliep :roll: Ik ben daar de boswachter! 8)
'k wist het wel. Dat zeggen ze daar nu allemaal sinds den Dutroux ontsnapt is

Ook kun je niet eens lezen wat je zelf of anderen schrijven. Dringend nood aan een heropleiding. Je goort-germaanse vrienden hadden daar "goeie" methoden voor. Mijn "goort-germaanse vrienden"???? Is er een vertaler op het forum? Welke vrienden bedoelt u overigens?
je hebt gelijk mij op die tijpfout te wijzen. Denk dat het dan wel "gort" moest zijn, maar iedereen zal dat ondertussen wel door hebben

Ik ontken de beelden niet, wel de interpretatie die jij er absoluut wil aan geven! Je hebt jezelf in minder dan twee uur hier in het publiek tegengesproken.

Ik heb me zelf nergens tegengesproken, jij leest zaken die je WIL lezen maar niet wat er staat. (En die gele kleur vind ik niet zo speciaal hoor, zwart daarentegen... :lol: )
Van de vermeende boswachter:
zoveelste keer in opspraak gekomen wegens het gebruiken van Palestijnse kinderen als gijzelaars op hun voertuigen zodat de Palestijnen hun niet zouden aanvallen.
en minder dan twee uur later van dezelfde vermeende boswachter:
De beelden van één Palestijnskind die door Israëlische soldaten voor de voorruit van één legerjeep geplaatst werd
Men hoeft maar te lezen

Wee diegene die aan de Heilige shoah raakt! Op de brandstapel er mee! (Nog geen familiale schadevergoeding van de belze staat kunnen afdwingen misschien? )
Dacht dat brandstapels een gort-germaanse specialiteit was?
Ha ja, bijna vergeten, bedankt voor de schadevergoeding. Studeer maar goed dat je het vervolg kunt meebetalen :lol: :roll:

Guderian
4 mei 2004, 13:21
:roll: Ontkent u dat er:
1) Beelden bestaan waarop te zien is dat Israëlische soldaten een Palestijns kind als menselijk schild voor de ruit van hun jeep plaatsen?
2) Dat de Pisraël-soldaten dit al meermaals deden?

dagallemaal
4 mei 2004, 13:59
:roll: Ontkent u dat er:
1) Beelden bestaan waarop te zien is dat Israëlische soldaten een Palestijns kind als menselijk schild voor de ruit van hun jeep plaatsen?
2) Dat de Pisraël-soldaten dit al meermaals deden?
omdat je niet kunt/wil lezen:
1. één beeld bestaat waar een palestijns kind op een jeep zit. Full stop
2. als je nog bedproblemen hebt ga dan terug luiers gebruiken

zij had geen palestijns kind in haar jeep:
http://www.guysen.com/photos/i169_famillehatouel.jpg
maar dat zul jij vast zeer leuk vinden, of niet?

Guderian
4 mei 2004, 14:07
:roll: Ontkent u dat er:
1) Beelden bestaan waarop te zien is dat Israëlische soldaten een Palestijns kind als menselijk schild voor de ruit van hun jeep plaatsen?
2) Dat de Pisraël-soldaten dit al meermaals deden?
omdat je niet kunt/wil lezen:
1. één beeld bestaat waar een palestijns kind op een jeep zit. Full stop
2. als je nog bedproblemen hebt ga dan terug luiers gebruiken

zij had geen palestijns kind in haar jeep:
http://www.guysen.com/photos/i169_famillehatouel.jpg
maar dat zul jij vast zeer leuk vinden, of niet?

Alweer geen antwoorden op de vragen... enkel maar schelden zoals de eerste de beste marginaal :roll:
Bang van de waarheid jodenvriendje? :twisted:

dagallemaal
4 mei 2004, 14:13
omdat je niet kunt/wil lezen:
1. één beeld bestaat waar een palestijns kind op een jeep zit. Full stop
2. als je nog bedproblemen hebt ga dan terug luiers gebruiken

zij had geen palestijns kind in haar jeep:
http://www.guysen.com/photos/i169_famillehatouel.jpg
maar dat zul jij vast zeer leuk vinden, of niet?

Alweer geen antwoorden op de vragen... enkel maar schelden zoals de eerste de beste marginaal :roll:
Bang van de waarheid jodenvriendje? :twisted:wie scheldt er hier? Als je een beleefd zoudt kunnen worden dan zal beleefd beantwoord worden; maar in ieder geval is het antwoord al een paar keer gegeven en zoals ik schreef:
"wat baten kaars en bril als het nazi-vriendje niet zien wil"

Kitten
4 mei 2004, 21:15
- het moedwillig neerschieten van Mohammed Al Dura in Gaza, waarbij later bewezen werd dat het onmogelijk door Israelische soldaten kon zijn, en ik zelf nu de beelden heb gezien dat het "staged" was (de kleine was tussen de opnamen aan het spelen!!! en zoiets kun je niet vervalsen)

Mogen wij dan ook eens die "staged" beelden zien? Oprecht curieus hier. En zolang ik niets te zien krijg en geen enkel echte weerlegging van die argumenten zie is dat kind tot nader order door Israelische kogels gedood.

Sinistra
5 mei 2004, 13:42
omdat je niet kunt/wil lezen:
1. één beeld bestaat waar een palestijns kind op een jeep zit. Full stop
2. als je nog bedproblemen hebt ga dan terug luiers gebruiken

zij had geen palestijns kind in haar jeep:
http://www.guysen.com/photos/i169_famillehatouel.jpg
maar dat zul jij vast zeer leuk vinden, of niet?

Alweer geen antwoorden op de vragen... enkel maar schelden zoals de eerste de beste marginaal :roll:
Bang van de waarheid jodenvriendje? :twisted:

Welke waarheid Moslimvriend?? Ik denk soms toch echt dat jij buiten wat extreem-rechtse propaganda en Mein Kampf tot een grote lezer bent van de Koran of draagt u vriendin ook soms zo'n vod op hare kop???? :roll:

dagallemaal
5 mei 2004, 17:07
- het moedwillig neerschieten van Mohammed Al Dura in Gaza, waarbij later bewezen werd dat het onmogelijk door Israelische soldaten kon zijn, en ik zelf nu de beelden heb gezien dat het "staged" was (de kleine was tussen de opnamen aan het spelen!!! en zoiets kun je niet vervalsen)

Mogen wij dan ook eens die "staged" beelden zien? Oprecht curieus hier. En zolang ik niets te zien krijg en geen enkel echte weerlegging van die argumenten zie is dat kind tot nader order door Israelische kogels gedood.
Die beelden komen er nog wel eens aan. En het feit dat het geen Israelische kogels konden zijn is al lang geleden aangetoond. Zelfs de VRT heeft die uitzending al laten passeren in panorama (de censuur was toevallig op verlof die week).
Begin misschien dit al eerst te lezen:
http://www.theatlantic.com/issues/2003/06/fallows.htm
http://www.laveritemaintenant.org/
http://www.upjf.org/documents/forumdisplay.php?s=&forumid=78
http://www.upjf.org/documents/showthread.php?s=2a2b38bb4e25b147477d657784671686& threadid=5745

Guderian
5 mei 2004, 17:20
Zelfs de VRT heeft die uitzending al laten passeren in panorama (de censuur was toevallig op verlof die week).


:roll:

Doe ze de groeten daar op uw planeet...

dagallemaal
5 mei 2004, 17:32
Zelfs de VRT heeft die uitzending al laten passeren in panorama (de censuur was toevallig op verlof die week).


:roll:

Doe ze de groeten daar op uw planeet...Ha heg gij daar ook al Internet op die nieuwe planeet? Argentinië niet meer veilig of zo?

Guderian
5 mei 2004, 17:37
:roll:

Doe ze de groeten daar op uw planeet...Ha heg gij daar ook al Internet op die nieuwe planeet?
Van de alcohol afblijven als je er niet tegen kan aub. Je kan blijkbaar al geen fatsoenlijke Nederlandse zin meer schrijven...

Argentinië niet meer veilig of zo?
:?: 8O :?: :roll:

dagallemaal
5 mei 2004, 17:43
Van de alcohol afblijven als je er niet tegen kan aub. Je kan blijkbaar al geen fatsoenlijke Nederlandse zin meer schrijven...
Fatsoen? Wist niet dat je dat woord al gehoord had? 'k zou nog meer zeggen:
get fat soon and explode!

Guderian
5 mei 2004, 17:50
Van de alcohol afblijven als je er niet tegen kan aub. Je kan blijkbaar al geen fatsoenlijke Nederlandse zin meer schrijven...
Fatsoen? Wist niet dat je dat woord al gehoord had? 'k zou nog meer zeggen:
get fat soon and explode!

Uw niveau "stijgt" met het uur... :roll:

dagallemaal
5 mei 2004, 19:17
Fatsoen? Wist niet dat je dat woord al gehoord had? 'k zou nog meer zeggen:
get fat soon and explode!

Uw niveau "stijgt" met het uur... :roll:ga maar terug wat "blokken", jong! dat ge misschien ooit eens een leert wat een niveau is :roll:

Hexa
5 mei 2004, 19:23
Uw niveau "stijgt" met het uur... :roll:ga maar terug wat "blokken", jong! dat ge misschien ooit eens een leert wat een niveau is :roll:

Dan moet je wel het Het Vlaams blok vermijden :wink:

dagallemaal
5 mei 2004, 19:25
ga maar terug wat "blokken", jong! dat ge misschien ooit eens een leert wat een niveau is :roll:

Dan moet je wel het Het Vlaams blok vermijden :wink:Juist, maar dan heeft hij wel een probleem :wink:

Guderian
5 mei 2004, 21:23
Uw niveau "stijgt" met het uur... :roll:ga maar terug wat "blokken", jong! dat ge misschien ooit eens een leert wat een niveau is :roll:

'k Heb al een licentiaatsdiploma broekventje, en wellicht komt er binnenkort nog eentje bij. :wink: :twisted:

dagallemaal
5 mei 2004, 21:42
ga maar terug wat "blokken", jong! dat ge misschien ooit eens een leert wat een niveau is :roll:

'k Heb al een licentiaatsdiploma broekventje, en wellicht komt er binnenkort nog eentje bij. :wink: :twisted:'k wist niet dat het vlaams onderwijs zo op achteruitgegaan was de laatste 20 jaar als ze zo iets kunnen bewerkstelligen. Gelukkig heb ik daar niet aan meegewerkt en alleen maar in internationale universiteiten les gegeven, schachtje!

dronyon
5 mei 2004, 22:12
Zelfs de VRT heeft die uitzending al laten passeren in panorama (de censuur was toevallig op verlof die week).
Los van de scheldpartij die hier is ontstaan: dankjewel voor een argument dat je eigen complottheorie ontkracht.

dagallemaal
5 mei 2004, 22:42
Zelfs de VRT heeft die uitzending al laten passeren in panorama (de censuur was toevallig op verlof die week).
Los van de scheldpartij die hier is ontstaan: dankjewel voor een argument dat je eigen complottheorie ontkracht.Hier werd niets ontkracht! Toon dat eens eerlijk aan, want ik zeg duidelijk dat de censuur die week afwezig was: verlof van een bepaald aantal specifieke personen :lol:

Guderian
6 mei 2004, 10:25
Zelfs de VRT heeft die uitzending al laten passeren in panorama (de censuur was toevallig op verlof die week).
Los van de scheldpartij die hier is ontstaan: dankjewel voor een argument dat je eigen complottheorie ontkracht.

Oei... Daar kan onze lesgever-aan-internationale-universiteiten niet mee lachen!

Guderian
6 mei 2004, 10:27
'k wist niet dat het vlaams onderwijs zo op achteruitgegaan was de laatste 20 jaar als ze zo iets kunnen bewerkstelligen. Gelukkig heb ik daar niet aan meegewerkt en alleen maar in internationale universiteiten les gegeven, schachtje!

Ah ja, van die universiteiten waar de fils-�*-papas hun diploma kunnen kopen?!? :lol:

PollyCorrect
6 mei 2004, 10:53
ga maar terug wat "blokken", jong! dat ge misschien ooit eens een leert wat een niveau is :roll:

'k Heb al een licentiaatsdiploma broekventje, en wellicht komt er binnenkort nog eentje bij. :wink: :twisted:

zo zie je maar dat een diploma een garantie van NIKS is... :?

dagallemaal
6 mei 2004, 11:24
'k wist niet dat het vlaams onderwijs zo op achteruitgegaan was de laatste 20 jaar als ze zo iets kunnen bewerkstelligen. Gelukkig heb ik daar niet aan meegewerkt en alleen maar in internationale universiteiten les gegeven, schachtje!

Ah ja, van die universiteiten waar de fils-�*-papas hun diploma kunnen kopen?!? :lol:Ha zo heb je je vermeende licentiaatsdiploma behaald. In wat: licentiaat in nazipropaganda met een ss-aggregaat erbij zeker?

PollyCorrect
6 mei 2004, 12:07
ga maar terug wat "blokken", jong! dat ge misschien ooit eens een leert wat een niveau is :roll:

'k Heb al een licentiaatsdiploma broekventje

dat is wel duidelijk, Guderian 8)

parcifal
6 mei 2004, 12:18
Even terug naar de originele topic :

Volgende foto's verschenen vandaag in de Washington Post :?
Dit zou wel eens het einde kunnen inluiden van mr. Rumsfeld.

http://allserv.rug.ac.be/~pvdamme/temp/irak1.JPG
http://allserv.rug.ac.be/~pvdamme/temp/irak2.JPG
http://allserv.rug.ac.be/~pvdamme/temp/irak3.JPg

Mitgard
6 mei 2004, 19:32
voor échte mishandelingen kijk hier:

horror in fallujah (http://editorial.gettyimages.com/source/CFW/imageResults.aspx?s=EventImagesSearchState%7C1%7C1 5%7C1%7C3158991%7C0%7C0%7C0%7C0%7C&p=7)

Pascal L.
6 mei 2004, 20:09
Alweer geen antwoorden op de vragen... enkel maar schelden zoals de eerste de beste marginaal :roll:
Bang van de waarheid jodenvriendje? :twisted:

Welke waarheid Moslimvriend?? Ik denk soms toch echt dat jij buiten wat extreem-rechtse propaganda en Mein Kampf tot een grote lezer bent van de Koran of draagt u vriendin ook soms zo'n vod op hare kop???? :roll:

vodden of geen vodden, 't is in elk geval wel zeker dat als ze met Guderian (a/k/a de End Loser) vrijt, dat ze zware mentale problemen heeft...'t zal wel een debiel crack-hoertje zijn die ge in't cafe bij de unief hebt ontmoet eh, stukske stront :lol:

Guderian
6 mei 2004, 20:32
Welke waarheid Moslimvriend?? Ik denk soms toch echt dat jij buiten wat extreem-rechtse propaganda en Mein Kampf tot een grote lezer bent van de Koran of draagt u vriendin ook soms zo'n vod op hare kop???? :roll:

vodden of geen vodden, 't is in elk geval wel zeker dat als ze met Guderian (a/k/a de End Loser) vrijt, dat ze zware mentale problemen heeft...'t zal wel een debiel crack-hoertje zijn die ge in't cafe bij de unief hebt ontmoet eh, stukske stront :lol:

Het niveau gaat er weer met rasse schreden op vooruit... :roll:
Proficiat... 8)

Guderian
6 mei 2004, 20:34
Ah ja, van die universiteiten waar de fils-�*-papas hun diploma kunnen kopen?!? :lol:Ha zo heb je je vermeende licentiaatsdiploma behaald. In wat: licentiaat in nazipropaganda met een ss-aggregaat erbij zeker?


U weet niet eens wat het nationaal-socialisme inhoudt sukkelaar. Schelden en zeveren daarentegen. Zelfs de gemiddeld ontwikkelde lezer weet dat hetgeen ik schrijf op vele vlakken niet overeen komt met wat NS inhoudt.

Pascal L.
6 mei 2004, 20:34
vodden of geen vodden, 't is in elk geval wel zeker dat als ze met Guderian (a/k/a de End Loser) vrijt, dat ze zware mentale problemen heeft...'t zal wel een debiel crack-hoertje zijn die ge in't cafe bij de unief hebt ontmoet eh, stukske stront :lol:

Het niveau gaat er weer met rasse schreden op vooruit... :roll:
Proficiat... 8)

tja, wie wind zaait ...

Guderian
6 mei 2004, 20:36
zo zie je maar dat een diploma een garantie van NIKS is... :?

Het is juist dat een diploma inderdaad niet veel zegt over een persoon, maar merk toch op dat uw "argument" meestal gebruikt wordt door diplomaloze dommekloten om hun jaloezie te verbergen. :wink:

Guderian
6 mei 2004, 20:37
Het niveau gaat er weer met rasse schreden op vooruit... :roll:
Proficiat... 8)

tja, wie wind zaait ...

U geeft dus toe dat uw niveau beschamend laag is? :lol:
(Ik wil dat gerust toegeven dat dit van mij regelmatig het geval is, gewoon omdat "guderian" dient om linksen te pesten, en het lukt nog aardig ook.) :lol: :lol: :lol:

Pascal L.
6 mei 2004, 20:45
tja, wie wind zaait ...

U geeft dus toe dat uw niveau beschamend laag is? :lol:
(Ik wil dat gerust toegeven dat dit van mij regelmatig het geval is, gewoon omdat "guderian" dient om linksen te pesten, en het lukt nog aardig ook.) :lol: :lol: :lol:

Mijn postings die aan u gericht zijn zijn uiteraard van een 'laag niveau', ze gaan meestal ook niet echt over politiek omdat ik niet geloof dat ge met aanhangers van de haat, zowel Al Qaeda-martelaars als nationaal-socialisten op een hoger niveau kunt discussieren ... aanhangers van de haat zijn verloren zielen, om het op een beetje een quasi-spirituele manier te zeggen, een verloren zaak, alleen de temperende invloed van het passeren van de tijd kan u redden, zou Conscience zeggen ...

Guderian
6 mei 2004, 21:02
Mijn postings die aan u gericht zijn zijn uiteraard van een 'laag niveau', ze gaan meestal ook niet echt over politiek omdat ik niet geloof dat ge met aanhangers van de haat, zowel Al Qaeda-martelaars als nationaal-socialisten op een hoger niveau kunt discussieren ... aanhangers van de haat zijn verloren zielen, om het op een beetje een quasi-spirituele manier te zeggen, een verloren zaak, alleen de temperende invloed van het passeren van de tijd kan u redden, zou Conscience zeggen ...

Oh, u slaagt er wel in te discussiëren als ik als "aanhanger van de haat" m'n andere nick gebruik... De vraag is dus: wie speelt wat met wie en hoe... :wink: :lol: Maskers zijn ook buiten de carnavalsperiode zeer handig. :D

Pascal L.
6 mei 2004, 21:05
Mijn postings die aan u gericht zijn zijn uiteraard van een 'laag niveau', ze gaan meestal ook niet echt over politiek omdat ik niet geloof dat ge met aanhangers van de haat, zowel Al Qaeda-martelaars als nationaal-socialisten op een hoger niveau kunt discussieren ... aanhangers van de haat zijn verloren zielen, om het op een beetje een quasi-spirituele manier te zeggen, een verloren zaak, alleen de temperende invloed van het passeren van de tijd kan u redden, zou Conscience zeggen ...

Oh, u slaagt er wel in te discussiëren als ik als "aanhanger van de haat" m'n andere nick gebruik... De vraag is dus: wie speelt wat met wie en hoe... :wink: :lol: Maskers zijn ook buiten de carnavalsperiode zeer handig. :D

tja, het enige dat ik van u zie is het masker dat u aantrekt ... als u een minder radikaal masker aantrekt onder een andere nick dan zal ik u waarschijnlijk een mindere (of geen) aanhanger van de haat vinden ...