PDA

View Full Version : Komen eten


Sheriproct
24 oktober 2009, 20:39
Afgelopen week heb ik het programma 'Komen eten' gevolgd... In dit programma worden 4 mensen gevolgd die bij elkaar gaan eten en daarna een score geven aan het eten dat ze gekregen hebben...
Deze week was het wel een beetje speciaal want er deed een strandjanet mee... Ja, het was letterlijk een strandjanet want hij was van de kust en hij werd geïnterviewd op de dijk :-D

Ik zat me toen af te vragen hoe het komt dat veel homo's van zichzelf verraden dat ze homo zijn... je weet wel, het slappe handje, fijne lachje, kledingsstijl

Is dit iets dat genetisch bepaald is? Dat zit blijkbaar bij hen ingebakken. Ik ben overtuigd dat er hier onder de forummers ook wel homo's zullen zijn. Misschien kunnen zij een antwoord geven. Andere mensen mogen natuurlijk ook antwoorden

netslet
24 oktober 2009, 20:42
Die gastvrouw in de eerste aflevering (enige die ik toevalligerwijs bekeken heb) had nochtans niks door. Die beschreef hem zelfs als een macho.

Txiki
24 oktober 2009, 20:45
losers

Sheriproct
24 oktober 2009, 20:45
Ikzelf had het wel onmiddellijk door... Heb ik dan een 6e zintuig voor homo's?

netslet
24 oktober 2009, 20:49
losers

Vanwege het tv-kijken of vanwege de n-de onnozele homo-draad hier op dit forum?

Txiki
24 oktober 2009, 20:50
Vanwege het tv-kijken of vanwege de n-de onnozele homo-draad hier op dit forum?

vanwege het bekijken van dat soort programma's... dus niet vanwege het tv-kijken op zich, noch van de n-de onnozele homo-draad....

netslet
24 oktober 2009, 20:52
vanwege het bekijken van dat soort programma's... dus niet vanwege het tv-kijken op zich, noch van de n-de onnozele homo-draad....

Ik had wel een excuus. Ik was mij grootmoeder gaan bezoeken en dat stond daar op.

Heb nog niet eens een tv zelf feitelijk.

Txiki
24 oktober 2009, 20:53
Ik had wel een excuus. Ik was mij grootmoeder gaan bezoeken en dat stond daar op.

Heb nog niet eens een tv zelf feitelijk.

:cheer: ik ook niet

netslet
24 oktober 2009, 20:55
:cheer: ik ook niet

En daarbij

You will not be able to stay home, brother.
You will not be able to plug in, turn on and cop out.
You will not be able to lose yourself on skag and skip,
Skip out for beer during commercials,
Because the revolution will not be televised.
...

;):-)

Txiki
24 oktober 2009, 20:59
En daarbij

You will not be able to stay home, brother.
You will not be able to plug in, turn on and cop out.
You will not be able to lose yourself on skag and skip,
Skip out for beer during commercials,
Because the revolution will not be televised.
...

;):-)

:cheer:

jamás será vencido
24 oktober 2009, 21:01
:cheer: ik ook niet

Losers

Txiki
24 oktober 2009, 21:03
Losers

:lol:

Sheriproct
24 oktober 2009, 21:04
Ik vind het schitterend entertainment! Zeker als er zo enkele strandjanetten meedoen... Lol verzekerd :lol:

Txiki
24 oktober 2009, 21:05
http://www.youtube.com/watch?v=7xWEJpPLxYU&feature=related

jevaly
24 oktober 2009, 21:23
Ikzelf had het wel onmiddellijk door... Heb ik dan een 6e zintuig voor homo's?

Anus
(aars, achterste, kont, poepgat) Uiteinde of uitgang van het spijsverteringskanaal waardoor de voedselresten (= ontlasting, poep, faeces) het lichaam verlaat. De anus sluit door middel van een ringspier (= anale sfincter) de endeldarm (= rectum = proctos) af. De endeldarm is het laatste gedeelte van de dikke darm (= colon).

Raf
24 oktober 2009, 21:38
Die floppy toch met zijn obsessie voor homo's... 't Wordt toch een beetje onrustwekkend, zo stilaan...

Kay_
24 oktober 2009, 22:01
Ik vind het schitterend entertainment! Zeker als er zo enkele strandjanetten meedoen... Lol verzekerd :lol:

http://www.mental-health-today.com/bookstore/ocd.htm

Use it

Zwartengeel
24 oktober 2009, 22:34
Afgelopen week heb ik het programma 'Komen eten' gevolgd... In dit programma worden 4 mensen gevolgd die bij elkaar gaan eten en daarna een score geven aan het eten dat ze gekregen hebben...
Deze week was het wel een beetje speciaal want er deed een strandjanet mee... Ja, het was letterlijk een strandjanet want hij was van de kust en hij werd geïnterviewd op de dijk :-D

Ik zat me toen af te vragen hoe het komt dat veel homo's van zichzelf verraden dat ze homo zijn... je weet wel, het slappe handje, fijne lachje, kledingsstijl

Is dit iets dat genetisch bepaald is? Dat zit blijkbaar bij hen ingebakken. Ik ben overtuigd dat er hier onder de forummers ook wel homo's zullen zijn. Misschien kunnen zij een antwoord geven. Andere mensen mogen natuurlijk ook antwoorden

Floppy kijkt naar 'Komen Eten'!!!! Hahahahaha!!! Loser!!! :lol:

Xenophon
24 oktober 2009, 22:35
Die floppy toch met zijn obsessie voor homo's... 't Wordt toch een beetje onrustwekkend, zo stilaan...

Ach, soms is hij wel grappig.

Xenophon
24 oktober 2009, 22:36
Floppy kijkt naar 'Komen Eten'!!!! Hahahahaha!!! Loser!!! :lol:

Ik heb er ook al een paar gezien, die zijn best grappig soms.

Raf
24 oktober 2009, 22:37
Ach, soms is hij wel grappig.

Nee.

Xenophon
24 oktober 2009, 22:41
Nee.

Flauwe.

Sheriproct
25 oktober 2009, 08:37
Eigenlijk zou men bij het uitzenden van TV-programma's geuren moeten kunnen meesturen... Ik durf er mijn kop op verwedden dat je homo's ook kan ruiken ;-)

filosoof
25 oktober 2009, 11:50
Ikzelf had het wel onmiddellijk door... Heb ik dan een 6e zintuig voor homo's?Een gaydar heet dat, Floppy.

bgf324
25 oktober 2009, 12:41
Eigenlijk zou men bij het uitzenden van TV-programma's geuren moeten kunnen meesturen... Ik durf er mijn kop op verwedden dat je homo's ook kan ruiken ;-)

smells good to me :cheer:

Xenophon
25 oktober 2009, 12:42
smells good to me :cheer:

:)

Renesse
25 oktober 2009, 12:46
Ikzelf had het wel onmiddellijk door... Heb ik dan een 6e zintuig voor homo's?

Ik denk het wel, hoe raak jij anders aan seks?

Xenophon
25 oktober 2009, 13:00
Ik denk het wel, hoe raak jij anders aan seks?

Die mannen zijn nu eenmaal gemakkelijk he.

Sheriproct
25 oktober 2009, 13:04
Een gaydar heet dat, Floppy.

Mijn welgemeende dank voor de diagnose...

bgf324
25 oktober 2009, 14:07
Een toffe avatar alweer :-)