PDA

View Full Version : wereld vergaat pas in 2208


Arouet
26 oktober 2009, 13:25
Ik las net iets op het internet dat uit onderzoek is gebleken dat de maya kalender eigenlijk nog 2 eeuwen doorloopt. Ik kan niet wachten om te zien hoe alle mensen die "voelden" of "vermoeden" dat er iets op til was gaan reageren. (verandering of einde wereld) Want alles klopte gewoon je kon er gewoon niet naast kijken. Als ik nu lees dat de maya-kalender pas over 2 eeuwen afloopt en dat dan vergelijk met de reacties op het forum moet ik zeggen dat mijn mening over bovennatuurlijke zaken enkel wordt versterkt.

Henri1
26 oktober 2009, 14:19
Oef, we maakten ons om niets zorgen dus ?

Xenophon
26 oktober 2009, 14:46
Oef, we maakten ons om niets zorgen dus ?

Jij, als goed en diepgelovig Katholiek, moet zich helemaal geen zorgen maken.

Met God aan uw zijde blijft Belgie minstens bestaan tot na uw dood.

Andro
26 oktober 2009, 14:52
Het jaar 7,6 miljard AD: �* Aarde


Alvast innige deelneming aan de nabestaanden, Mars, Jupiter, Saturnus, Uranus, Neptunus...

Pietje
26 oktober 2009, 14:59
Nog even tijd dus voor te beginnen hamsteren 8-)

filosoof
26 oktober 2009, 15:00
Ik las net iets op het internet dat uit onderzoek is gebleken dat de maya kalender eigenlijk nog 2 eeuwen doorloopt. Ik kan niet wachten om te zien hoe alle mensen die "voelden" of "vermoeden" dat er iets op til was gaan reageren. (verandering of einde wereld) Want alles klopte gewoon je kon er gewoon niet naast kijken. Als ik nu lees dat de maya-kalender pas over 2 eeuwen afloopt en dat dan vergelijk met de reacties op het forum moet ik zeggen dat mijn mening over bovennatuurlijke zaken enkel wordt versterkt.2208?
En ik die hoopte het einde van de wereld zélf mee te maken...:cry:

Ben je daar wel zeker van? :|:? Bronnen aub.

Arouet
26 oktober 2009, 15:58
http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=DMF26102009_017

nihao
26 oktober 2009, 16:01
Als ik dat nog mag meemaken mag het van mij gerust gebeuren :D

Jantje
26 oktober 2009, 16:06
Ik las net iets op het internet dat uit onderzoek is gebleken dat de maya kalender eigenlijk nog 2 eeuwen doorloopt. Ik kan niet wachten om te zien hoe alle mensen die "voelden" of "vermoeden" dat er iets op til was gaan reageren. (verandering of einde wereld) Want alles klopte gewoon je kon er gewoon niet naast kijken. Als ik nu lees dat de maya-kalender pas over 2 eeuwen afloopt en dat dan vergelijk met de reacties op het forum moet ik zeggen dat mijn mening over bovennatuurlijke zaken enkel wordt versterkt.

Tju toch, nu moeten ze de politieke knopen in België toch ontwarren.

Maar de wereld zal inderdaad niet vergaan in 2012 en ook niet 2208.
De mens zal dan misschien wel de ene na de andere ramp moeten zien te overleven, maar dat is nu ook al, dus geen grote verschillen

Trouwens niemand weet waarom de Maya-kalender stopt.
Dit kan verschillende redenen hebben, zelfs dat zij op die data verwachten dat de goden terug op aarde komen.

Bovenbuur
26 oktober 2009, 16:08
Jij, als goed en diepgelovig Katholiek, moet zich helemaal geen zorgen maken.

Met God aan uw zijde blijft Belgie minstens bestaan tot na uw dood.

Als je echt een gelovig katholiek bent moet je je überhaubt niet druk maken over wat in een andere religie voorspeld zou zijn, want die religie is toch niet de ware. En dat geld niet alleen voor katholieken, maar voor allegelovige. Sterker nog, als je echt ongelovig bent maak je je ook niet duk om zo'n voorspelling, want hetis toch onzin.
Dus wie maken er dan wel zo'n herrie over die kalender?

420yeahbaby
26 oktober 2009, 20:14
Ik las net iets op het internet dat uit onderzoek is gebleken dat de maya kalender eigenlijk nog 2 eeuwen doorloopt. Ik kan niet wachten om te zien hoe alle mensen die "voelden" of "vermoeden" dat er iets op til was gaan reageren. (verandering of einde wereld) Want alles klopte gewoon je kon er gewoon niet naast kijken. Als ik nu lees dat de maya-kalender pas over 2 eeuwen afloopt en dat dan vergelijk met de reacties op het forum moet ik zeggen dat mijn mening over bovennatuurlijke zaken enkel wordt versterkt.

Da van de mayakalender, den overgang, is al lang begonnen. Ergens in de jaren 90.

En laat mij daaraan toevoegen via nen edit:
http://i307.photobucket.com/albums/nn301/ahavill/gaia.jpg

Ge kunt de ontwaking niet ontkennen . De mens wordt zich bewuster.

Antman
26 oktober 2009, 20:36
Ik reserveer maar al een bunker in het hooggebergte voor m'n nabestaanden zeker? :-)

420yeahbaby
26 oktober 2009, 20:43
Ik reserveer maar al een bunker in het hooggebergte voor m'n nabestaanden zeker? :-)

kpeis dat er op de echte ondergang geen datum te kleven valt.
Aangezien de ondergang het resultaat zal zijn van een aanslepend proces.
God weet hoe lang het zo nog verder kan.

Mss is 2012 niet persé het mikpunt meer, maar gewoon hoe we hedendaags met de realiteit omgaan.

Er is iets dat eruit wil kruipen, maar het wordt al reeds millennia lang het zwijgen opgelegd.

Micele
26 oktober 2009, 21:37
kben benieuwd welke "onze" nieuwe planeet dan word ;-)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Re%C3%AFncarnatie

satiper
29 oktober 2009, 11:20
Ik las net iets op het internet dat uit onderzoek is gebleken dat de maya kalender eigenlijk nog 2 eeuwen doorloopt. Ik kan niet wachten om te zien hoe alle mensen die "voelden" of "vermoeden" dat er iets op til was gaan reageren. (verandering of einde wereld) Want alles klopte gewoon je kon er gewoon niet naast kijken. Als ik nu lees dat de maya-kalender pas over 2 eeuwen afloopt en dat dan vergelijk met de reacties op het forum moet ik zeggen dat mijn mening over bovennatuurlijke zaken enkel wordt versterkt.

Ik zou toch maar niet te snel gerust gesteld zijn.
Ik net op mijn kalender gezien dat deze stopt op 31 december 2009

Bovenbuur
29 oktober 2009, 15:38
Ik zou toch maar niet te snel gerust gesteld zijn.
Ik net op mijn kalender gezien dat deze stopt op 31 december 2009

Snel, vervang je kalender door een nieuwe, red de wereld!
Alhoewel, ik weet eigenlijk niet wat een kalender die volgend jaar begint zou betekenen voor de wereld.

satiper
29 oktober 2009, 15:51
Snel, vervang je kalender door een nieuwe, red de wereld!
Alhoewel, ik weet eigenlijk niet wat een kalender die volgend jaar begint zou betekenen voor de wereld.

HAPPY NEWYEAR :bday: :cheer: :drinking: :shit: