PDA

View Full Version : Dit is mijn laatste posting. Vaarwel


Pagina's : [1] 2

eno2
4 november 2009, 11:15
Er is weer een nieuwe dispensor van parasitaire stigma's ontstaan op forum, en wel onder de vorm van de blootgatterige RAF

Raf:
Dat jij weigert te werken en vindt dat je ongehinderd moet kunnen parasiteren op de kap van mensen die niet te tam zijn om te werken, d�*t is een onaanvaardbaar schandaal.

Dat moderatie dergelijke degraderende persoonlijke aanvallen laat staan, is mij teveel.

Vier jaar lang lag ik onder het spervuur van een andere dispensor van parasitaire stigma's, CHIPIE, die uiteindelijk wél gebanned is.

Ik heb geen zin dit nog eens vier jaar te ondergaan.

Dit is mijn laatste posting.

Vaarwel

eno2
4 november 2009, 11:16
Overigens ben ik helemaal niet t e tam om te werken.;-)

eno2
4 november 2009, 11:17
Dat is dan gebrabbel van het bigotte gastje dat zich de hele tijd onledig houdt met het corrigeren van mijn schrijffouten ...

Txiki
4 november 2009, 11:26
Uw laatste post met hoeveel "comebacks"?

eno2
4 november 2009, 11:32
Uw laatste post met hoeveel "comebacks"?

Al ik zeg dat het mijn laatste is, dan is het mijn laatste.

vlijmscherp
4 november 2009, 11:53
Al ik zeg dat het mijn laatste is, dan is het mijn laatste.

was dit dan de laatste? of was dat je openingspost hier?

Bieselke
4 november 2009, 12:04
Uw laatste post met hoeveel "comebacks"?
tot nu toe 3 in deze topic alleen ;)

Zwartengeel
4 november 2009, 12:05
Uw laatste post met hoeveel "comebacks"?

Groentje-18 heeft zo ook eens haar afscheid aangekondigd. Om dan na haar terugkeer uiteindelijk permanent geband te geraken.

Hertog van Gelre
4 november 2009, 12:16
Al ik zeg dat het mijn laatste is, dan is het mijn laatste. Dat is dan ook niet spectaculair. Als later, over enkele generaties, een kleinkind aan zijn grootvader vraagt: ''Grootvader, dus u hebt de tijd van eno2 nog meegemaakt; wat waren zijn legendarische laatste woorden?'' Dan moet het antwoord zijn: "Als ik zeg dat het mijn laatste is, dan is het mijn laatste.''

Wat een prulbericht. Geen statement, geen warme afscheidswoorden?

Raf
4 november 2009, 12:46
Dit is mijn laatste posting.

Vaarwel

:cheer: :cheer: :cheer:

Tavek
4 november 2009, 16:35
He'll be back.

Hij is verslaafd aan aandacht.

Derk de Tweede
4 november 2009, 16:37
He'll be back.

Hij is verslaafd aan aandacht.

Wie niet ?

Dronkoers
4 november 2009, 16:43
Wie niet ?

Hangt er vanaf van wie ;-)

Cisalpina
4 november 2009, 16:46
Eno2, ik begrijp niet dat ge u zo door één enkele oninteressante mens kunt laten tegenhouden. Rafs posts hebben bijna even weinig inhoud als die van mij, een normale mens negeert hem en mij dan ook straal.

Het is vreemd om te zien dat ge die ene persoon die ge niet graag hebt, belangrijker maakt dan alle anderen (die ge misschien ook niet graag hebt, maar die wel manieren (en dus een goede opvoeding) hebben) op dit forum.

Johan Bollen
4 november 2009, 16:46
Maak misschien een draad met de laatste woorden van al dan niet bekende forummers. Daar zullen zeker pareltjes tussen zitten.

In K&K natuurlijk

Zwartengeel
4 november 2009, 16:46
Hangt er vanaf van wie ;-)

:cheer: aandacht van meisjes in geruite plooirokjes :cheer:

Johan Bollen
4 november 2009, 16:48
Eno2, ik begrijp niet dat ge u zo door één enkele oninteressante mens kunt laten tegenhouden. Rafs posts hebben bijna even weinig inhoud als die van mij, een normale mens negeert hem en mij dan ook straal.Die droge humor trekt me wel aan.

Karma
4 november 2009, 16:52
Tja ... niet dat ik er zo voor ben maar in geval van een stalker aan mijn adres op dit forum (wat Eno beweert van Raf dus) had ik toch het negeerknopke overwogen.

Another Jack
4 november 2009, 16:58
Het is voor je eigen goed, nu kan je wat meer tijd steken met orde op zaken te stellen in je miezerige leven.
Gun jezelf maximum nog 1 week vol zelfmedelijden en zelfbeklag.

En dan: AAN DE SLAG!!!

Jozef Ostyn
4 november 2009, 17:01
Ik hou het hier af en toe ook voor bekeken, wegens gebrek aan tijd of goesting. Maar als ik ermee stop heb ik geen behoefte om dat met veel omhaal aan te kondigen. Zo belangrijk is dit ook weer niet.

Vette Pois(s)on
4 november 2009, 17:19
Raf heeft gelijk.

Of ge nu wilt werken of niet, maakt me niet uit, maar stop met teren op de arbeid van anderen.

Renesse
4 november 2009, 17:22
Al ik zeg dat het mijn laatste is, dan is het mijn laatste.

Weeral een erbij...

Raf
4 november 2009, 17:24
Eno2, ik begrijp niet dat ge u zo door één enkele oninteressante mens kunt laten tegenhouden. Rafs posts hebben bijna even weinig inhoud als die van mij, een normale mens negeert hem en mij dan ook straal.
Wilt ge dat wel eens laten van zo te veralgemenen? Mijn posts zijn over het algemeen van een bijzonder hoogstaande kwaliteit! :evil:

;-)

Renesse
4 november 2009, 17:25
Gokje over de nieuwe nickname van eno2? Eno3 ligt iets te veel voor de hand.

Raf
4 november 2009, 17:26
Raf heeft gelijk.

:cheer: :cheer: :cheer:

eno2
4 november 2009, 17:33
Weeral een erbij...

Vandaag is nog niet voorbij.

eno2
4 november 2009, 17:34
Groentje-18 heeft zo ook eens haar afscheid aangekondigd. Om dan na haar terugkeer uiteindelijk permanent geband te geraken.

Ik kom alleen terug zodra de blootgaterige forumthroll Rafke permanent gebanned is.

eno2
4 november 2009, 17:35
Dat is dan ook niet spectaculair. Als later, over enkele generaties, een kleinkind aan zijn grootvader vraagt: ''Grootvader, dus u hebt de tijd van eno2 nog meegemaakt; wat waren zijn legendarische laatste woorden?'' Dan moet het antwoord zijn: "Als ik zeg dat het mijn laatste is, dan is het mijn laatste.''

Wat een prulbericht. Geen statement, geen warme afscheidswoorden?

Allemaal een dikke kus en Rafke een aarskus.

eno2
4 november 2009, 17:37
Tja ... niet dat ik er zo voor ben maar in geval van een stalker aan mijn adres op dit forum (wat Eno beweert van Raf dus) had ik toch het negeerknopke overwogen.

Ik heb Chipieke zo eens een jaar genegeerd en zijn dispensorfunctie van parasitaire stigma's schoot alleen een faktor tien de hoogte in.

eno2
4 november 2009, 17:38
Gokje over de nieuwe nickname van eno2? Eno3 ligt iets te veel voor de hand.
Rarara

Mijn soldaatjes roep ik ook terug.

Karma
4 november 2009, 17:38
Ge kunt er natuurlijk uwen laatsten draad van maken en aan Raf vragen om u hier gerust te laten.

eno2
4 november 2009, 17:38
Ik ben trouwens veel te TAM voor al dat heen en weer gescheld.

eno2
4 november 2009, 17:39
Raf heeft gelijk.

Of ge nu wilt werken of niet, maakt me niet uit, maar stop met teren op de arbeid van anderen.

Loze persoonlijke aantijgingen, gerapporteerd. Richt je tot de kapitalisten.

Karma
4 november 2009, 17:40
Ik heb Chipieke zo eens een jaar genegeerd en zijn dispensorfunctie van parasitaire stigma's schoot alleen een faktor tien de hoogte in.
Ik durf wedden dat Chipie hierop met "tja" zou hebben geantwoord.

From_Vlaanderen
4 november 2009, 17:41
Groentje-18 heeft zo ook eens haar afscheid aangekondigd. Om dan na haar terugkeer uiteindelijk permanent geband te geraken.
Das een vrouw die komen altijd terug.

eno2
4 november 2009, 17:43
Ik durf wedden dat Chipie hierop met "tja" zou hebben geantwoord.
Tja, ik mis ook zijn visuel kunstjes, je weet wel, al die pamperpakjes, die zakjes met de tekst "klootzakje", die prachtige afbeeldingen van kakkerlakken, etc, die moderatie allemaal ongemoeid de revue liet passeren.


Laat de nieuwe generatie van blootgaterige dispensors van parasitaire stigma's maar floreren, tot ze achterwaarts gedefloreerd worden...

eno2
4 november 2009, 17:45
Ge kunt er natuurlijk uwen laatsten draad van maken en aan Raf vragen om u hier gerust te laten.
Awel ja, 't is mijn laatsten draad.

Niet mijn laatste posting, obvious.

eno2
4 november 2009, 17:46
Mensen die weggescholden worden, die verdwijnen naar K&K, als ze durven te protesteren...

Wat is ze toch competent, die moderatie...

420yeahbaby
4 november 2009, 17:50
Mensen die weggescholden worden, die verdwijnen naar K&K, als ze durven te protesteren...

Wat is ze toch competent, die moderatie...

Kijk man,

Ge hebt een negeerfunctie. Ge kunt er ook gewoon niet op in gaan.
Tzelfde met het leven, als er iets ongenaams op u af komt is het geen reden tot jammeren.
Ge gaat met de situatie om zoals ze komt, of ge verwerpt ze.
Simpel als spacen.

(zolang ze uw euromillions biljetje maar niet vergeten kopen, ist leven een zegen)

eno2
4 november 2009, 17:51
Kijk man,

Ge hebt een negeerfunctie. Ge kunt er ook gewoon niet op in gaan.
Tzelfde met het leven, als er iets ongenaams op u af komt is het geen reden tot jammeren.
Ge gaat met de situatie om zoals ze komt, of ge verwerpt ze.
Simpel als spacen.

(zolang ze uw euromillions biljetje maar niet vergeten kopen, ist leven een zegen)

Ik heb zeker een negeerfunctie.

En ik negeer dit forum totaal

The Syndrome
4 november 2009, 17:52
Mensen die weggescholden worden, die verdwijnen naar K&K, als ze durven te protesteren...

Wat is ze toch competent, die moderatie...
Raf komt hier nog meer dan op de andere subfora , vluchten kan niet meer :lol:
Als je er geen weg mee weet , op de negeerlijst , ik heb er meer dan 50 opstaan ... en voel me een beetje eenzaam :?

420yeahbaby
4 november 2009, 17:53
Ik heb zeker een negeerfunctie.

En ik negeer dit forum totaal

Eno, overstijg andermans mening als ze u niet dient.
Verwerp ze en blijf in uw realiteitstunnel bengelen.
Het kan pas uit harmonie gerukt worden zodra jij het toelaat....

Zet je erover man. Ik en veel ander leden zullen U hoogtwss meer dan appreciëren. Het is niet omdat hier en daar wat gescholden wordt door leden, je dadelijk je biezen moet nemen he.
Dat is nu eemaal het leven... en het leven kan zich vooral op het internet in vettige vormen uitdrukken.

eno2
4 november 2009, 18:05
Eno, overstijg andermans mening als ze u niet dient.
Verwerp ze en blijf in uw realiteitstunnel bengelen.
Het kan pas uit harmonie gerukt worden zodra jij het toelaat....

Zet je erover man. Ik en veel ander leden zullen U hoogtwss meer dan appreciëren. Het is niet omdat hier en daar wat gescholden wordt door leden, je dadelijk je biezen moet nemen he.
Dat is nu eemaal het leven... en het leven kan zich vooral op het internet in vettige vormen uitdrukken.
;-)

eno2
4 november 2009, 18:06
Raf komt hier nog meer dan op de andere subfora , vluchten kan niet meer :lol:
Als je er geen weg mee weet , op de negeerlijst , ik heb er meer dan 50 opstaan ... en voel me een beetje eenzaam :?

Jawadde, vijftig.

En nog leven.

Karma
4 november 2009, 18:16
Tja, ik mis ook zijn visuel kunstjes, je weet wel, al die pamperpakjes, die zakjes met de tekst "klootzakje", die prachtige afbeeldingen van kakkerlakken, etc, die moderatie allemaal ongemoeid de revue liet passeren.


Laat de nieuwe generatie van blootgaterige dispensors van parasitaire stigma's maar floreren, tot ze achterwaarts gedefloreerd worden...
Chipie liet inderdaad geen posting van je ongemoeid. Persoonlijk mis ik hem wel moet ik zeggen. Hij was zo'n rode draad door alle draden heen.

Karma
4 november 2009, 18:18
Awel ja, 't is mijn laatsten draad.

Niet mijn laatste posting, obvious.

Awel maak er van dat je enkel nog reageert in je eigen opgestarte draden en vraag Raf je daar met rust te laten. Dan heb je alweer wat meer ruimte.

eno2
4 november 2009, 18:24
Awel maak er van dat je enkel nog reageert in je eigen opgestarte draden en vraag Raf je daar met rust te laten. Dan heb je alweer wat meer ruimte.;-)


Je ne demande rien a Raf.

Ik reken erop dat de Royal Air Force hem platbombardeert.

Txiki
4 november 2009, 18:26
Ik heb zeker een negeerfunctie.

En ik negeer dit forum totaal

Ge bent al terug :lol:

Karma
4 november 2009, 18:28
;-)


Je ne demande rien a Raf.

Ik reken erop dat de Royal Air Force hem platbombardeert.

'k zal te kik 't em vrage. Normaal sou hij gier nu moeden op afcomen.

420yeahbaby
4 november 2009, 18:43
Ik reken erop dat de Royal Air Force hem platbombardeert.

Ziedet, nu zijde even schuldig :p
En wat zegt de kosmos dan? OK spelen we het spelletje verder.
En zo blijven de balletjes rollen :p

Savatage
4 november 2009, 18:46
Groentje-18 heeft zo ook eens haar afscheid aangekondigd. Om dan na haar terugkeer uiteindelijk permanent geband te geraken.

Man, man, dat was nog eens een afgang van jewelste :-)

Eerst met hopen tam tam komen verklaren dat het forum hier te racistisch was en dat er teveel subjectieve moderatoren waren en dat ze het daarom voor gezien hield. Twee dagen later kwam ze gewoon terug posten alsof er nooit iets gebeurd was.

Txiki
4 november 2009, 18:46
Ziedet, nu zijde even schuldig :p
En wat zegt de kosmos dan? OK spelen we het spelletje verder.
En zo blijven de balletjes rollen :p

:magniet: de kosmos zegt: "stopt na astemblieft me zoage!"

Txiki
4 november 2009, 18:46
Man, man, dat was nog eens een afgang van jewelste :-)

Eerst met hopen tam tam komen verklaren dat het forum hier te racistisch was en dat er teveel subjectieve moderatoren waren en dat ze het daarom voor gezien hield. Twee dagen later kwam ze gewoon terug posten alsof er nooit iets gebeurd was.

Een echte politica! Zou den Tony ook terugkomen?

Raf
4 november 2009, 18:49
Ik heb zeker een negeerfunctie.

En ik negeer dit forum totaal

Ik zie het! :lol:

Savatage
4 november 2009, 18:49
Er is weer een nieuwe dispensor van parasitaire stigma's ontstaan op forum, en wel onder de vorm van de blootgatterige RAF



Dat moderatie dergelijke degraderende persoonlijke aanvallen laat staan, is mij teveel.

Vier jaar lang lag ik onder het spervuur van een andere dispensor van parasitaire stigma's, CHIPIE, die uiteindelijk wél gebanned is.

Ik heb geen zin dit nog eens vier jaar te ondergaan.

Ik ben het meestal niet eens met Raf's persoonlijke aanvallen naar forummers toe, maar dit kan je nauwelijks een persoonlijke aanval noemen. Je zit hier nu al jaar en dag het subforum Maatschappellijke Discussies vol te spammen over je leven als werkloze en hoe je werk weigert, terwijl je leeft van een uitkering.

Dit is mijn laatste posting.

Vaarwel

Bey bey!

420yeahbaby
4 november 2009, 18:49
:magniet: de kosmos zegt: "stopt na astemblieft me zoage!"

Uw belevenis met de kosmos zegt dat, maar daarvoor niet de mijne :p

Raf
4 november 2009, 18:50
;-)


Je ne demande rien a Raf.

Ik reken erop dat de Royal Air Force hem platbombardeert.

*overweegt om deze zoveelste persoonlijke aanval van eno2 te rapporteren*

420yeahbaby
4 november 2009, 18:51
Wie is er begonnen? (kleuterstem)

Kunde nie gewoon terug vriend worden?

Gelijk vroeger op de lagere school: "allez, terug vriend?" Terug vriend!

Txiki
4 november 2009, 18:52
Uw belevenis met de kosmos zegt dat, maar daarvoor niet de mijne :p

:lol: 1-0 voor u!

eno2
4 november 2009, 18:54
Ik ben het meestal niet eens met Raf's persoonlijke aanvallen naar forummers toe, maar dit kan je nauwelijks een persoonlijke aanval noemen. Je zit hier nu al jaar en dag het subforum Maatschappellijke Discussies vol te spammen over je leven als werkloze en hoe je werk weigert, terwijl je leeft van een uitkering.



Bey bey!

Ik ben de stem van diegenen die van uitsluiting en armoede de pijp aan maarten gegeven hebben en daarom laat ik me niet muilbanden.
Maar als het thema armoede en uitsluiting jeniet bevalt, kan je misschien eens een van mijn honderd threads lezen die niet daarover gaan.

Txiki
4 november 2009, 18:57
Ik ben de stem van diegenen die van uitsluiting en armoede de pijp aan maarten gegeven hebben en daarom laat ik me niet muilbanden.

Doe jij dan aan geestenoproepen? Enne, ben je in feite nu al weggeweest of niet? Of ga je dat doen samenvallen met de spoorstaking straks en morgen? :lol:

420yeahbaby
4 november 2009, 19:03
:lol: 1-0 voor u!

Hoe, zijn we dan in strijd? neen toch!
Enfin, zo beleef ik het forum niet :)

Txiki
4 november 2009, 19:04
Hoe, zijn we dan in strijd? neen toch!
Enfin, zo beleef ik het forum niet :)

Strijd? Nee, ge hebt gewoon een doelpunt gescoord. Zeggen jullie dat niet als iemand een opmerking maakt waarmee een andere even staat te koekeloeren? Dat is bij ons een gewone uitdrukking hoor.

Pietje
4 november 2009, 19:05
Dit is mijn laatste posting.



hij duurt wel heel lang, die "laatste" posting.

420yeahbaby
4 november 2009, 19:06
Strijd? Nee, ge hebt gewoon een doelpunt gescoord. Zeggen jullie dat niet als iemand een opmerking maakt waarmee een andere even staat te koekeloeren? Dat is bij ons een gewone uitdrukking hoor.

Ja ik snapte je wel hoor... maar het was zeker niet als doelpunt bedoelt :p
Ik ben gewoon een spontane uiting van mijn Zelf, ongeremd, ongegeneerd en vooral compleet van de pot gerukt.

Gezaligd is het leven jongeman! Ge moest is weten wat er in mijne kop afspeelt... ge zou op uw kniën vallen, uw lijf naar voor laten vallen, uw hele lichaam in moeder aarde drukken en de kosmos prijzen. Ge zou ze zodanig vibreren dat geheel uw lichaam als dildo voor de aarde begint te dienen.
Vibratie man.... Vibratie... Mijn denken = vibreren.

Txiki
4 november 2009, 19:06
hij duurt wel heel lang, die "laatste" posting.

Misschien bedoelde hij dat hij een variant van de Last Post wil brengen?

Txiki
4 november 2009, 19:07
Gezaligd is het leven jongeman! Ge moest is weten wat er in mijne kop afspeelt... ge zou op uw kniën vallen, uw lijf naar voor laten vallen, uw hele lichaam in moeder aarde drukken en de kosmos prijzen. Ge zou ze zodanig vibreren dat geheel uw lichaam als dildo voor de aarde begint te dienen.
Vibratie man.... Vibratie... Mijn denken = vibreren.

8O da willek ni meemake....

Txiki
4 november 2009, 19:08
Ja ik snapte je wel hoor... maar het was zeker niet als doelpunt bedoelt :p
Ik ben gewoon een spontane uiting van mijn Zelf, ongeremd, ongegeneerd en vooral compleet van de pot gerukt.

't was gewoon een goei

jamás será vencido
4 november 2009, 19:09
Al ik zeg dat het mijn laatste is, dan is het mijn laatste.

Weer zo een forummer die aan zelfbevrediging wenst te doen.

Txiki
4 november 2009, 19:09
Weer zo een forummer die aan zelfbevrediging wenst te doen.

Magda?

jamás será vencido
4 november 2009, 19:11
Magda?

is de mol

420yeahbaby
4 november 2009, 19:11
8O da willek ni meemake....

Het zou nochtans veel mensen verdekke goed doen.
Ik denk dat als de mensheid wat meer relativeert over het leven, we betere tijden zouden genieten.


Desnoods ene keer in de maand, gewoon eens moeder Aarde laten weten dat ge nog van haar houdt.
Hoe doede da? Door ze simpelweg ne knuffel te geven. Hetzij door nen boom te knuffelen of in het gras voorover te vallen...
Anything goes when it comes to thinking. And thinking is manifesting your Self.

Txiki
4 november 2009, 19:13
Het zou nochtans veel mensen verdekke goed doen.
Ik denk dat als de mensheid wat meer relativeert over het leven, we betere tijden zouden genieten.


Desnoods ene keer in de maand, gewoon eens moeder Aarde laten weten dat ge nog van haar houdt.
Hoe doede da? Door ze simpelweg ne knuffel te geven. Hetzij door nen boom te knuffelen of in het gras voorover te vallen...
Anything goes when it comes to thinking. And thinking is manifesting your Self.

Weet ge dat bomen knuffelen een "eigen-aardigheidje" is van Gerry Adams?

420yeahbaby
4 november 2009, 19:15
Weet ge dat bomen knuffelen een "eigen-aardigheidje" is van Gerry Adams?

Goe voor hem... maar ik denk dat er heel veel mensen zijn dat wel is ne boom aanraken met een innerlijke bezinning in het eigen Zijn.
Ze geven dat mss niet altijd toe... maar er zijn er veel.

Nynorsk
4 november 2009, 19:28
Ik ben de stem van diegenen die van uitsluiting en armoede de pijp aan maarten gegeven hebben en daarom laat ik me niet muilbanden.
Maar als het thema armoede en uitsluiting jeniet bevalt, kan je misschien eens een van mijn honderd threads lezen die niet daarover gaan.


stem? ik hoor enkel gezaag :?

Savatage
4 november 2009, 19:36
Ik ben de stem van diegenen die van uitsluiting en armoede de pijp aan maarten gegeven hebben en daarom laat ik me niet muilbanden.

Neen, jij bent de stem van iemand die niet wilt werken en leeft van een uitkering terwijl je best kan gaan werken. Voor de rest vertegenwoordig jij niemand.

Maar als het thema armoede en uitsluiting jeniet bevalt, kan je misschien eens een van mijn honderd threads lezen die niet daarover gaan.

Dat thema kan ik best pruimen hoor, maar jouw eentonige gezaag ben ik hier ondertussen ook beu gehoord.

Raf
4 november 2009, 21:04
Ik ben het meestal niet eens met Raf's persoonlijke aanvallen naar forummers toe

Raf is het meestal ook niet eens met de jouwe... :twisted:

Raf
4 november 2009, 21:05
hij duurt wel heel lang, die "laatste" posting.

:lol:

Andro
4 november 2009, 21:23
eno2 moet zich dringend een ja-knikkende pop aanschaffen waar hij mee kan discussieren, dat bespaart hem een hoop typewerk en ons een hoop onzin.

Jazeker
4 november 2009, 21:40
stem? ik hoor enkel gezaag :?

22222222222222222222222222222222222222222222

:? En dat al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren.

vlijmscherp
4 november 2009, 21:43
mensen nemen dit forum véél te serieus.

Jazeker
4 november 2009, 21:44
stem? ik hoor enkel gezaag :?

De idiote radio 1 die ik nooit beluister heeft gisteren weer aangekondigd dat er een trailer van een vrachtwagen over de drie rijstroken van de E40 lag. Straks gaan ze nog een gecrashte Airbus met bijhorend inferno op de E19 aankondigen. Ik heb geen auto en wil niets horen dat de verkeersveiligheid kan verhogen en ik wil dat middels 5068 berichten in mijn draad laten weten.

Raf
4 november 2009, 21:45
De idiote radio 1 die ik nooit beluister heeft gisteren weer aangekondigd dat er een trailer van een vrachtwagen over de drie rijstroken van de E40 lag. Straks gaan ze nog een gecrashte Airbus met bijhorend inferno op de E19 aankondigen. Ik heb geen auto en wil niets horen dat de verkeersveiligheid kan verhogen en ik wil dat middels 5068 berichten in mijn draad laten weten.

:-D

Jazeker
4 november 2009, 21:47
mensen nemen dit forum véél te serieus.

eno2 alvast. Hij moet het tijds-record afscheid nemen en terugkeren hebben geklopt. En niet zomaar terugkeren. Meteen een vracht aan berichten zonder meerdere.

Jazeker
4 november 2009, 21:51
:-D

Het was tijdens het zappen toen mijn radio van de kast was gedonderd terwijl ik naar Veronica (o jeetje) wou luisteren. Radio's hebben speciale EPROM's om zich in te stellen op wat de niet-werkende wil horen.

__________

Fiesta en ... wacht.. Ik heb geen Ford Fiesta. Waarom krijg ik die niet?

Karma
4 november 2009, 23:57
*overweegt om deze zoveelste persoonlijke aanval van eno2 te rapporteren*
'k vind hier geen gepaste smiley op. Is er eentje voor hanengedrag?

Dronkoers
5 november 2009, 00:02
:cheer: aandacht van meisjes in geruite plooirokjes :cheer:

Vooral met teensletsen eronder :cheer:

Dronkoers
5 november 2009, 00:04
Mensen die weggescholden worden, die verdwijnen naar K&K, als ze durven te protesteren...

Wat is ze toch competent, die moderatie...

Ik ben naar k&k gegaan omdat de andere subfora gewoon niks bijdragen.
Dan is de leukerd uithangen vele toffer ;-)

Zwartengeel
5 november 2009, 00:11
Vooral met teensletsen eronder :cheer:

Ik heb die toch liever in combinatie met botten.

Dronkoers
5 november 2009, 00:18
Ik heb die toch liever in combinatie met botten.

Zoals elke voeltballiefhebbende, fitnessgaande jupilerdrinkende macho? :|

Zwartengeel
5 november 2009, 00:28
Zoals elke voeltballiefhebbende, fitnessgaande jupilerdrinkende macho? :|

Voetbal :evil:

Fitness :evil:

Jupiler :evil:

Dronkoers
5 november 2009, 00:28
Voetbal :evil:

Fitness :evil:

Jupiler :evil:

Botten :evil:

Zwartengeel
5 november 2009, 00:30
Botten :evil:

Pfft. Flauwe.

Dronkoers
5 november 2009, 00:33
Pfft. Flauwe.

Draag jij Scapa enzo? :mrgreen:

Die houden ook van botten met korte rok en tetten ;-)

Zwartengeel
5 november 2009, 00:34
Draag jij Scapa enzo? :mrgreen:

Die houden ook van botten met korte rok en tetten ;-)

Ik heet geen enzo.

bgf324
5 november 2009, 00:34
mensen nemen dit forum véél te serieus.

Idd

Mensen moeten wat meer :cheer: in hun posts zetten.

:cheer:

Dronkoers
5 november 2009, 00:35
Ik heet geen enzo.

Wees blij ;-)

Svennies
5 november 2009, 00:39
Ik heb zeker een negeerfunctie.

En ik negeer dit forum totaal

Ma, kijk eens, de wonderen zijn de wereld niet uit......

Volhouden mijn beste, tot het bittere eind,en vooralzeker niet aan een verrijzenis gaan denken.....

Zwartengeel
5 november 2009, 00:40
Wees blij ;-)

Ik draag wel dit (http://www.spyder.com/). Iets waar zelfs de Millets van vroeger qua prijs gewoon bleek bij uitslaan.

Dronkoers
5 november 2009, 00:55
Ik draag wel dit (http://www.spyder.com/). Iets waar zelfs de Millets van vroeger qua prijs gewoon bleek bij uitslaan.

'k hoop dat het goeie kwaliteit is :-P

Zwartengeel
5 november 2009, 00:56
'k hoop dat het goeie kwaliteit is :-P

Dat is het zeker. Mag ook wel voor die prijs. ;-)

Dronkoers
5 november 2009, 00:57
Dat is het zeker. Mag ook wel voor die prijs. ;-)

...als ge maar gelukkig zijt ;-)

Zwartengeel
5 november 2009, 00:58
...als ge maar gelukkig zijt ;-)

Geld maakt niet gelukkig zeggen ze wel, maar zonder is het toch ook maar triestig, hoor. ;-)

Dronkoers
5 november 2009, 00:59
Geld maakt niet gelukkig zeggen ze wel, maar zonder is het toch ook maar triestig, hoor. ;-)

Tegen wie zegt ge't ;-)

Johnny Blaze
5 november 2009, 02:39
http://motivateurself.files.wordpress.com/2008/05/emo-baby.jpeg

Jazeker
5 november 2009, 08:46
Ik heb die toch liever in combinatie met botten.

Bottekes :cheer:

Jazeker
5 november 2009, 08:47
Ik draag wel dit (http://www.spyder.com/). Iets waar zelfs de Millets van vroeger qua prijs gewoon bleek bij uitslaan.

Ne spinnekop 8O

Sla Dood!

Zwartengeel
5 november 2009, 08:53
Ne spinnekop 8O

Sla Dood!

Dat logo met die spin hangt ook telkens op die vesten. Ik heb het zo al verschillende keren meegemaakt dat sommige mensen voor een moment dachten dat er een echte spin op zat. Je moet dan die blikken eens zien... ;-)

Jazeker
5 november 2009, 08:58
Dat logo met die spin hangt ook telkens op die vesten. Ik heb het zo al verschillende keren meegemaakt dat sommige mensen voor een moment dachten dat er een echte spin op zat. Je moet dan die blikken eens zien... ;-)

Draag er maar best geen in mijn buurt want Titox-Total mits met gulle hand geschonken is niet bepaald gezond voor de mens ;-)

Renesse
5 november 2009, 12:37
18 berichten in deze draad alleen al na het "laatste bericht".

Maak je toch niet zo belachelijk.

Tavek
5 november 2009, 12:55
Ik heb Chipieke zo eens een jaar genegeerd en zijn dispensorfunctie van parasitaire stigma's schoot alleen een faktor tien de hoogte in.

pot ketel

Raf
5 november 2009, 13:00
pot ketel

zwart

goodwill
8 november 2009, 18:26
Er is weer een nieuwe dispensor van parasitaire stigma's ontstaan op forum, en wel onder de vorm van de blootgatterige RAF



Dat moderatie dergelijke degraderende persoonlijke aanvallen laat staan, is mij teveel.

Vier jaar lang lag ik onder het spervuur van een andere dispensor van parasitaire stigma's, CHIPIE, die uiteindelijk wél gebanned is.

Ik heb geen zin dit nog eens vier jaar te ondergaan.

Dit is mijn laatste posting.

Vaarwel

beste eno2,

laat je niet zo doen door sommige loosers. Zie ze als inhoudloze leeghoofden.
Blijf:thumbsup:

Raf
8 november 2009, 18:39
Blijf:thumbsup:

:evil:

Xenophon
8 november 2009, 19:05
beste eno2,

laat je niet zo doen door sommige loosers. Zie ze als inhoudloze leeghoofden.
Blijf:thumbsup:

Ja, waarom niet?

In zijn hart ziet Raf u immers graag.

Tavek
8 november 2009, 20:07
Eno zijn postings zijn van bedenkelijke kwaliteit en getuigen vooral van een hoog "ik wil aandacht" gehalte. Ik vermoed zelfs dat de hele opzet van zijn bibliotheekbezoekjes net deze aandacht zijn, aangezien hij die niet krijgt van anderen. Dan komt hij dat maar virtueel zoeken.

Door "afgeven op autos" postings en dergelijke...

bozoboko
12 november 2009, 10:59
Eno zijn postings zijn van bedenkelijke kwaliteit en getuigen vooral van een hoog "ik wil aandacht" gehalte. Ik vermoed zelfs dat de hele opzet van zijn bibliotheekbezoekjes net deze aandacht zijn, aangezien hij die niet krijgt van anderen. Dan komt hij dat maar virtueel zoeken.

Door "afgeven op autos" postings en dergelijke...

De pot verwijt de ketel en dergelijke

bozoboko
12 november 2009, 11:01
beste eno2,

laat je niet zo doen door sommige loosers. Zie ze als inhoudloze leeghoofden.
Blijf:thumbsup:

Missschien stoort hij zich minder aan inhoudloze leeghoofden als aan het gebrek aan moderatie?

eno2
12 november 2009, 11:16
error

bozoboko
12 november 2009, 11:19
Uit sympathie blijf ik voortaan ook weg uit dit nauwelijks gemodereerd forum.

bgf324
12 november 2009, 12:45
error

:evil:

backfire
12 november 2009, 13:05
Ik ben de stem van diegenen die van uitsluiting en armoede de pijp aan maarten gegeven hebben en daarom laat ik me niet muilbanden.
Maar als het thema armoede en uitsluiting jeniet bevalt, kan je misschien eens een van mijn honderd threads lezen die niet daarover gaan.

Oh ja: over de zin en onzin van het aankondigen van voorwerpen die op de openbare weg liggen etc...

maf
12 november 2009, 16:03
Uit sympathie blijf ik voortaan ook weg uit dit nauwelijks gemodereerd forum.

Ach trek je die selectief verkeerd gerichte moderatie toch niet aan, laat je beter vloekend en scheldend het forum uitslepen.

maf
12 november 2009, 16:04
Oh ja: over de zin en onzin van het aankondigen van voorwerpen die op de openbare weg liggen etc...

De stem van de (dode) armen mag over alles meepraten, net zoals ze toen nog leefden.

maf
12 november 2009, 16:29
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2
error

Bedoel je terror?


_______

Txiki
12 november 2009, 19:29
Uit sympathie blijf ik voortaan ook weg uit dit nauwelijks gemodereerd forum.

error

:cheer: weeeeelll (http://www.youtube.com/watch?v=jbrzZWLu6Qw) :cheer:

Savatage
12 november 2009, 19:33
error

Zijde nu al weg, eno2?

Dronkoers
12 november 2009, 23:42
:cheer: weeeeelll (http://www.youtube.com/watch?v=jbrzZWLu6Qw) :cheer:

Fok de roels (http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=38222014) :cheer:

Txiki
13 november 2009, 11:05
Fok de roels (http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=38222014) :cheer:

:cheer: PBL-RKT :cheer:

eno2
17 november 2009, 10:32
Ik hou het hier af en toe ook voor bekeken, wegens gebrek aan tijd of goesting. Maar als ik ermee stop heb ik geen behoefte om dat met veel omhaal aan te kondigen. Zo belangrijk is dit ook weer niet.

Ik ben altijd al een activist geweest.
In dit geval om de moderatie te wekken, die mij vogelvrij verklaard heeft..
Hun abdicatie tov ad hominem ad libitum is niet goed voor de sfeer op forum.

eno2
17 november 2009, 10:34
:cheer: weeeeelll (http://www.youtube.com/watch?v=jbrzZWLu6Qw) :cheer:

weeee what?

eno2
17 november 2009, 10:35
Zijde nu al weg, eno2?

Iik ben al terug, Savatage.

Je denkt toch niet dat ik me door een aantal forumpestkopjes laat wegpesten?

daar heb ik een veel te grote ondervinding mee, met forumpestkopjes.

eno2
17 november 2009, 10:36
:evil:

Jij gaat dus op iedereens muil slaan in het groot, volgens jouw handtekening.
Mag ik dat dan bij jou ook even in het klein?

Renesse
17 november 2009, 10:49
Iik ben al terug, Savatage.


Als ik zeg mijn laatste dan is het mijn laatste! :rofl:

Jij hebt een grote politieke carriere voor de boeg, jongen.

eno2
17 november 2009, 10:59
Als ik zeg mijn laatste dan is het mijn laatste! :rofl:

Tenminste op gebied van vrouwen heb ik mij daaraan gehouden.

Jij hebt een grote politieke carriere voor de boeg, jongen.

Ik speel inderdaad heel graag met de KL... van mijn tegenstanders, in feite doe ik niets liever

eno2
17 november 2009, 11:00
't Is alleszins mijn laatste posting in K&K, tenzij in een dwangbuis.

bozoboko
17 november 2009, 11:18
Zijde nu al weg, eno2?

Hoezo nu al weg, na 21000 postings...

bgf324
17 november 2009, 12:04
Jij gaat dus op iedereens muil slaan in het groot, volgens jouw handtekening.
Mag ik dat dan bij jou ook even in het klein?

Voor 10€

Txiki
17 november 2009, 12:40
't Is alleszins mijn laatste posting in K&K, tenzij in een dwangbuis.

:cheer: weeellll (http://www.youtube.com/watch?v=jbrzZWLu6Qw) :cheer:

Dronkoers
17 november 2009, 12:46
:cheer: weeellll (http://www.youtube.com/watch?v=jbrzZWLu6Qw) :cheer:

Beer! (http://www.youtube.com/watch?v=_fUEzBt89U4):cheer:

Txiki
17 november 2009, 12:51
Beer! (http://www.youtube.com/watch?v=_fUEzBt89U4):cheer:

:rofl:

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

bgf324
17 november 2009, 12:59
Beer! (http://www.youtube.com/watch?v=_fUEzBt89U4):cheer:

Beer! Beer! (http://www.youtube.com/watch?v=XOKbhQbvpPA) :cheer:

Txiki
17 november 2009, 13:02
Beer! Beer! (http://www.youtube.com/watch?v=XOKbhQbvpPA) :cheer:

waffer janetten zen da joeng?

illwill
17 november 2009, 13:43
Er is weer een nieuwe dispensor van parasitaire stigma's ontstaan op forum, en wel onder de vorm van de blootgatterige RAF



Dat moderatie dergelijke degraderende persoonlijke aanvallen laat staan, is mij teveel.

Vier jaar lang lag ik onder het spervuur van een andere dispensor van parasitaire stigma's, CHIPIE, die uiteindelijk wél gebanned is.

Ik heb geen zin dit nog eens vier jaar te ondergaan.

Dit is mijn laatste posting.

Vaarwel

Goed zo, dan kan je al die tijd stoppen in het zoeken naar werk.

eno2
17 november 2009, 15:45
Goed zo, dan kan je al die tijd stoppen in het zoeken naar werk.



Stuur mij nog eens twaalf keer een nepwerkaaanbieding in jouw bedrijf, zoals in de goeie ouwe tijd, toen je mij een werkweigeraar noemde.

Zulke dispensors van werkweigerings-stigmata, dat mag allemaal op forum blijven...

Weet je welke soort mensen dat zijn, die mij werk aanbieden zonder mijn curriculum te raadplegen?

Oplichters.

Ik kan het weten, want ik heb mijn er eens door laten aanwerven.

eno2
17 november 2009, 15:46
:cheer: weeellll (http://www.youtube.com/watch?v=jbrzZWLu6Qw) :cheer:

WeeeIII what??

forzaflandria
17 november 2009, 15:47
Hij zit hier nog altijd?

eno2
17 november 2009, 15:53
Hij zit hier nog altijd?

Ik wel ja.

Txiki
17 november 2009, 20:04
Ik wel ja.

S. Baldrick

The Syndrome
17 november 2009, 23:21
Hij zit hier nog altijd?
Raf :?

Nexer
18 november 2009, 02:20
Persoonlijke aanvallen moet je tegen kunnen. Anders blijf je maar best weg van forums waar mensen hun mening mogen uitten.

Goed zo, dan kan je al die tijd stoppen in het zoeken naar werk.+1

Renesse
18 november 2009, 07:33
Ik speel inderdaad heel graag met de KL... van mijn tegenstanders, in feite doe ik niets liever

En dat is zeer vermakelijk! Speel maar gerust verder!

Jazeker
18 november 2009, 07:52
Maar hij is echt weg hoor.

illwill
18 november 2009, 11:56
Persoonlijke aanvallen moet je tegen kunnen. Anders blijf je maar best weg van forums waar mensen hun mening mogen uitten.

+1

Zeggen dat iemand werk kan gaan zoeken is geen persoonlijke aanval. Anders zouden instellingen als VDAB niet bestaan.

illwill
18 november 2009, 12:01
Stuur mij nog eens twaalf keer een nepwerkaaanbieding in jouw bedrijf, zoals in de goeie ouwe tijd, toen je mij een werkweigeraar noemde.

Zulke dispensors van werkweigerings-stigmata, dat mag allemaal op forum blijven...

Weet je welke soort mensen dat zijn, die mij werk aanbieden zonder mijn curriculum te raadplegen?

Oplichters.

Ik kan het weten, want ik heb mijn er eens door laten aanwerven.

Ik heb nooit geen aanbieding gegeven binnen mijn bedrijf, ik heb jou oprecht gevraagd om prive je CV door te sturen zodat ik kon kijken of ik je kon gebruiken in mjin bedrijf. Dit was eerlijk bedoeld en omdat het mijn bedrijf is kan ik productieve functies bij creeeren, wat ik trouwens dikwijls doe.

Maar na jou onwil om zelfs dat te doen en na het zien van jou simpele afkeur vooralleer je wist wat ik je kon aanbieden is dat natuurlijk verleden tijd. Op medelijden moet je dus ook niet meer rekenen. Jij was het toen toch ook die een huis kreeg en nog niet content was?

Idd, iemand werk aanbieden zou verboden moeten worden :roll:

straddle
18 november 2009, 12:53
@eno

Ge moet natuurlijk zot zijn om voor of met iemand als Illwill te gaan werken. Maar goed dat ge daar niet zijt op ingegaan.

Dronkoers
18 november 2009, 12:57
@eno

Ge moet natuurlijk zot zijn om voor of met iemand als Illwill te gaan werken. Maar goed dat ge daar niet zijt op ingegaan.

Ik heb indertijd alles aangenomen om toch maar werk te hebben.
En nu mag ik niet klagen waar ik nu ben, zeker niet als "ongeschoold arbeider"

straddle
18 november 2009, 13:02
Ik heb indertijd alles aangenomen om toch maar werk te hebben.
En nu mag ik niet klagen waar ik nu ben, zeker niet als "ongeschoold arbeider"

ik zie uw punt. ik ken de voorgeschiedenis niet tussen eno en illwill. ik heb enkel discussieervaring met illwill.

maar los daarvan, zelfs al heeft weldoener illwill effectief een aanbod gedaan, dan getuigt het van weinig respect dat hier uit te komen smeren. en het getuigt ook wat voor shit ge kunt krijgen op uw werk als zo iemand u werk aanbiedt...

Raf
18 november 2009, 13:19
Ik heb nooit geen aanbieding gegeven binnen mijn bedrijf, ik heb jou oprecht gevraagd om prive je CV door te sturen zodat ik kon kijken of ik je kon gebruiken in mjin bedrijf. Dit was eerlijk bedoeld en omdat het mijn bedrijf is kan ik productieve functies bij creeeren, wat ik trouwens dikwijls doe.

:rofl:

straddle
18 november 2009, 13:28
:rofl:

haha idd Raf, ik dacht het ook aan te duiden, maar liet het vallen. bovendien spreekt hij zich compleet tegen in diene zin: biedt hij nu werk aan of niet?

diene paljas heeft mij eens menen te moeten aanvallen gewoon omdat ik regelmatig naar de vs reisde voor werk (ik had het beter niet gezegd, dat was voor hem een rooi lap op zijne smoel)... discussie was de nieuwe passpoort politiek en procedure van de vsa toen... man man man, was dat een kleinzielige bedoening van onze grote IT magnaat illwill. En die runt een bedrijf :roll: dat moet daar nogal een boite zijn.
:twisted:

Raf
18 november 2009, 13:38
haha idd Raf, ik dacht het ook aan te duiden, maar liet het vallen. bovendien spreekt hij zich compleet tegen in diene zin: biedt hij nu werk aan of niet?

diene paljas heeft mij eens menen te moeten aanvallen gewoon omdat ik regelmatig naar de vs reisde voor werk (ik had het beter niet gezegd, dat was voor hem een rooi lap op zijne smoel)... discussie was de nieuwe passpoort politiek en procedure van de vsa toen... man man man, was dat een kleinzielige bedoening van onze grote IT magnaat illwill. En die runt een bedrijf :roll: dat moet daar nogal een boite zijn.
:twisted:

Ik geloof daar geen fluit van dat die een bedrijf heeft.

Met hem "discussiëren" (ik gebruik die term hier wel héél losjes) is even productief als discussiëren met een bakstenen muur.

Enneuh... "IT-magnaat"?? Iemand die een topic opent om te vragen welke gratis anti-virus hij van het net kan plukken, zal wel niet te veel van IT afweten zeker?

Welke gratis af te halen firewall en antivirus scanners zijn tegenwoordig in orde en makelijk in gebruik?

Graag ook met link.

straddle
18 november 2009, 13:49
Met hem "discussiëren" (ik gebruik die term hier wel héél losjes) is even productief als discussiëren met een bakstenen muur.

:-) ah ge hebt ook ervaring met diene betonnen muur? ik ook, en nog vele anderen.

Enneuh... "IT-magnaat"?? Iemand die een topic opent om te vragen welke gratis anti-virus hij van het net kan plukken, zal wel niet te veel van IT afweten zeker?

:rofl: ja hij is al vanalles geweest. ik had ergens eens lang geleden gelezen dat hij o.a. self proclaimed photoshop expert was of zoiets. Anyway.

illwill
19 november 2009, 16:43
@eno

Ge moet natuurlijk zot zijn om voor of met iemand als Illwill te gaan werken. Maar goed dat ge daar niet zijt op ingegaan.

Idd, anders zat ik nu met zulk stuk werkonwillige met constante klachten over alles en nog wat. Wees maar heel zeker dat ik hier veel geluk heb gehad. Probleem is dat je ook nog eens niet zomaar zulke kloefkappers naar huis kan sturen. je geraakt er heel moeilijk af.

illwill
19 november 2009, 16:48
haha idd Raf, ik dacht het ook aan te duiden, maar liet het vallen. bovendien spreekt hij zich compleet tegen in diene zin: biedt hij nu werk aan of niet?

diene paljas heeft mij eens menen te moeten aanvallen gewoon omdat ik regelmatig naar de vs reisde voor werk (ik had het beter niet gezegd, dat was voor hem een rooi lap op zijne smoel)... discussie was de nieuwe passpoort politiek en procedure van de vsa toen... man man man, was dat een kleinzielige bedoening van onze grote IT magnaat illwill. En die runt een bedrijf :roll: dat moet daar nogal een boite zijn.
:twisted:

Alsof ik jou heb aangevallen omdat je naar de VS reisde voor je werk :roll::roll:

Ik heb toen gewoon gezegd dat er geen enkel probleem was om dat extra document vooraf in te vullen. Maar jij met je blinde anti VS haat vond het weer een punt van NWO of dieje onzin.

Je kan denken dat mijn bedrijf een boite is, gelukkig kan jou haat naar mij toe daar geen invloed op hebben. Wees gerust, het bolt hier al jaren enorm goed, zelfs door de crisis gaat het op zich prima. Geen haar aan mijn lijf die denkt aan het over te geven. :lol:

illwill
19 november 2009, 16:53
Ik geloof daar geen fluit van dat die een bedrijf heeft.

Met hem "discussiëren" (ik gebruik die term hier wel héél losjes) is even productief als discussiëren met een bakstenen muur.

Enneuh... "IT-magnaat"?? Iemand die een topic opent om te vragen welke gratis anti-virus hij van het net kan plukken, zal wel niet te veel van IT afweten zeker?

:lol::lol::lol::lol::lol::lol:

1) Wat jij geloofd zal mij een worst wezen. Wie dat voor de rest kan schelen...kan mij ook eigenlijk niets schelen. :lol:

2) Met jou "discussieren" is ook als praten tegen een zak mottenballen. :roll:

3) Ik weet niet wat jij onder IT-magnaat verstaat, maar welke software ik in de prive wil gebruiken op mijn laptop heeft gelukkig totaal niets met mijn bedrijf te maken en welke software die we daar gebruiken. Los van andere feiten zoals wat wij produceren, staat totaal los van het anti-virus programmatje dat wij zouden gebruiken :lol::lol: En denk je dat een bedrijf runnen te maken heeft met het kiezen van anti virus software? :lol::lol::lol::lol: Nee, daar heb ik mensen voor die die hier meer vanaf weten dan mezelf.

Dit bewijst enkel hoeveel jij denkt te weten wat of wie ik ben en wat ik doe en hoeveel jij af weet van het runnen van een bedrijf. :lol:

illwill
19 november 2009, 16:57
:-) ah ge hebt ook ervaring met diene betonnen muur? ik ook, en nog vele anderen.



:rofl: ja hij is al vanalles geweest. ik had ergens eens lang geleden gelezen dat hij o.a. self proclaimed photoshop expert was of zoiets. Anyway.

Tja, ik heb ook ervaring met jou, de andere zak mottenballen, en ook nog vele anderen :roll:

Ik ben idd vanalles geweest, als je het zo wil noemen. So? Stilstaan is nooit mijn ding geweest.
Dat zijn jou woorden. Ik heb gewoon ervaring met Photoshop. Hing ook redelijk dicht bij het werk ik toen deed en nu nog een beetje eigenlijk.

Waar heb jij ervaring mee? Motten vangen? Of ben je al zo lang bezig dat je zelfs hebt geleerd om nu en dan een vliegje erbij te vangen?

Raf
19 november 2009, 16:58
... en hoeveel jij af weet van het runnen van een bedrijf.
Ik? Absoluut niks. Dat heb ik overigens ook nooit beweerd. En jij weet er zo mogelijk nog minder van, dat is wel duidelijk. Een IT-bedrijf "runnen" en op het net nog niet eens een gratis antivirus programmaatje kunnen vinden? Maak dat je grootje wijs.

illwill
19 november 2009, 17:00
Ik? Absoluut niks. Dat heb ik overigens ook nooit beweerd. En jij weet er zo mogelijk nog minder van, dat is wel duidelijk. Een IT-bedrijf "runnen" en op het net nog niet eens een gratis antivirus programmaatje kunnen vinden? Maak dat je grootje wijs.

Ik hoef dat niemand wijs te maken, jij maakt ervan wat jij wil.
Tzal mij echt geen zak schelen :lol::lol::lol:

Gratis software zoeken is idd een vereiste om een bedrijf te runnen. :lol::lol::lol: Ik kan niet genoeg smiley's plaatsen muts.

illwill
19 november 2009, 17:09
Stuur mij nog eens twaalf keer een nepwerkaaanbieding in jouw bedrijf, zoals in de goeie ouwe tijd, toen je mij een werkweigeraar noemde.

Zulke dispensors van werkweigerings-stigmata, dat mag allemaal op forum blijven...

Weet je welke soort mensen dat zijn, die mij werk aanbieden zonder mijn curriculum te raadplegen?

Oplichters.

Ik kan het weten, want ik heb mijn er eens door laten aanwerven.

Hey Kim Clijsters, wat betekend "laatste" voor jou eigenlijk?

420yeahbaby
19 november 2009, 17:39
Eno, moest je van regio Oost Vlaanderen zijn, ik weet wel wat bedrijven dat in een piekperiode zitten.
Een vast contract na verloop van tijd is GEEN garantie, maar er schieten altijd wel paar over. De uitschieters he ....

Txiki
19 november 2009, 17:40
Eno, moest je van regio Oost Vlaanderen zijn, ik weet wel wat bedrijven dat in een piekperiode zitten.
Een vast contract na verloop van tijd is GEEN garantie, maar er schieten altijd wel paar over. De uitschieters he ....

Dat zoekt die niet.

420yeahbaby
19 november 2009, 17:43
Dat zoekt die niet.

Daarom dat ik hem de gelegenheid gun, aan hem om te bijten he :)

Al bij al, ik moet maar paar keer de interims rondbellen en krijg altijd telefoon terug voor werk.
Ik moet daar zelfs niet meer binnenspringen aangezien ik overal ingeschreven sta. Wel grappig, er wordt mij meerdere keren per week aangeboden.

En waar ik nu sta, amai topreferentie opgebouwd. Maar ik voel aan dat ik ne vaste ga worden daar. Het leven is een zaligheid. Gelukzaligheid !

Txiki
19 november 2009, 17:51
En waar ik nu sta, amai topreferentie opgebouwd. Maar ik voel aan dat ik ne vaste ga worden daar. Het leven is een zaligheid. Gelukzaligheid !

:cheer: PBL-RKT duimt mee :cheer:

en als ge wordt aangenomen gaan we dat vieren

backfire
19 november 2009, 17:55
Stuur mij nog eens twaalf keer een nepwerkaaanbieding in jouw bedrijf, zoals in de goeie ouwe tijd, toen je mij een werkweigeraar noemde.

Zulke dispensors van werkweigerings-stigmata, dat mag allemaal op forum blijven...

Weet je welke soort mensen dat zijn, die mij werk aanbieden zonder mijn curriculum te raadplegen?

Oplichters.

Ik kan het weten, want ik heb mijn er eens door laten aanwerven.

Misschien doe je er goed aan bepaalde aspecten van je situatie eens iets breder uit de doeken te doen, kwestie van een paar hardcore critici de mond te snoeren of alleszins iets gefundeerder te zijn. Je hoeft daarvoor je anonimiteit niet op te heffen.
Bijvoorbeeld: welke studies heb je gedaan? Wat voor soort werk zoek je? Wat voor soort werk zou je voldoening geven (aard werk, sector, ...). Heb je concrete verwachtingen of eisen (afstand woon-werk, flexibiliteit, loon, ...).

In hoeverre ben je bereid werk aan te nemen dat niet voldoet aan je criteria, maar je wel voldoende financiële armslag geeft om je uit je huidige situatie te halen?

Wil je werk? Indien niet, waarom niet en in welk opzicht denk je dat de overheid hier aan tegemoet moet komen, meer bepaald op het gebied van uitkering/huisvesting...

Voil�*. Ik denk dat je hier gemakkelijk op kan antwoorden zonder jezelf bloot te geven. Het geeft je alvast de kans om iets meer licht te werpen op je situatie. Zo krijg je (misschien) ook meer evenwichtige reacties en wie weet wat concrete tips om je situatie te veranderen.

Dat, mijn beste, zou veel beter zijn dan situaties aanklagen waar we het fijne niet van weten.

Het is aan jou.

Raf
19 november 2009, 17:55
Ik hoef dat niemand wijs te maken, jij maakt ervan wat jij wil.
Tzal mij echt geen zak schelen :lol::lol::lol:

Gratis software zoeken is idd een vereiste om een bedrijf te runnen. :lol::lol::lol: Ik kan niet genoeg smiley's plaatsen muts.

Jij "runt" dus een IT-bedrijf zonder bekwaam te zijn de meest elementaire informatie terug te vinden op het internet? Zééééér geloofwaardig hoor.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

backfire
19 november 2009, 17:56
Jij "runt" dus een IT-bedrijf zonder bekwaam te zijn de meest elementaire informatie terug te vinden op het internet? Zééééér geloofwaardig hoor.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Wie zegt dat hij een IT-bedrijf runt?

Raf
19 november 2009, 18:01
Wie zegt dat hij een IT-bedrijf runt?

Hij zelf, liefje: http://forum.politics.be/showpost.php?p=4451318&postcount=165. Wel een beetje opletten hé...

backfire
19 november 2009, 18:03
Hij zelf, liefje: http://forum.politics.be/showpost.php?p=4451318&postcount=165. Wel een beetje opletten hé...

Schat, ik lees in dat fragment nergens dat hij een IT-bedrijf runt. Wel dat hij software gebruikt, maar dat is nogal wiedes.

420yeahbaby
19 november 2009, 18:06
:cheer: PBL-RKT duimt mee :cheer:

en als ge wordt aangenomen gaan we dat vieren

merci voor de duim omhoog :D
't gaat toch grotendeels van mezelf afhangen. Normaal was ik maar ne tijdelijke, eigenlijk nog want er is nog geen echte bevestiging.
Wel is het geweten dat iedereen tevreden over mij is, en dat mijn motto arbeid adelt is. Ik ben echt niet verlegen om mij vuil te maken en spring daar op werk gelijk vliegen op stront ;)

Komt nog bij kijken dat ik nooit te laat ben geweest en nog geen enkele fout heb gemaakt naartoe klanten :p
Ask mijn ego even mag laten zegevieren: tzou dom zijn dat ze mij geen vast geven :D

Soit, genoeg gezeverd... mijn andere full time job van 24/7 roept.
Tot straks.

Heftruck
19 november 2009, 18:11
merci voor de duim omhoog :D
't gaat toch grotendeels van mezelf afhangen. Normaal was ik maar ne tijdelijke, eigenlijk nog want er is nog geen echte bevestiging.
Wel is het geweten dat iedereen tevreden over mij is, en dat mijn motto arbeid adelt is. Ik ben echt niet verlegen om mij vuil te maken en spring daar op werk gelijk vliegen op stront ;)

Komt nog bij kijken dat ik nooit te laat ben geweest en nog geen enkele fout heb gemaakt naartoe klanten :p
Ask mijn ego even mag laten zegevieren: tzou dom zijn dat ze mij geen vast geven :D

Soit, genoeg gezeverd... mijn andere full time job van 24/7 roept.
Tot straks.

Vanwaar komt die quote uit uw onderschrift?

Raf
19 november 2009, 18:20
Schat, ik lees in dat fragment nergens dat hij een IT-bedrijf runt. Wel dat hij software gebruikt, maar dat is nogal wiedes.

Zie je het hem ontkennen, sjoeke? Als hij een ander soort bedrijf runde, had hij dat al lang kenbaar gemaakt. Ik durf er wat voor te verwedden dat hij dat nu alsnog gaat proberen te doen, maar daar is het nu te laat voor natuurlijk. :-P

420yeahbaby
19 november 2009, 18:27
Vanwaar komt die quote uit uw onderschrift?

The Archaic Revival van Terence Mckenna. Uit een boek dus.

straddle
20 november 2009, 06:19
Schat, ik lees in dat fragment nergens dat hij een IT-bedrijf runt. Wel dat hij software gebruikt, maar dat is nogal wiedes.

Raf was niet diegene die dit beweerde, maar ik.

Illwill heeft dat ooit zelf eens in geuren en kleuren verteld op de 9-11 draad van Gun ofwel op de nwo draad, een paar jaar terug. Ik ga niet gaan zoeken, in die volumineuze draden, maar als je zelf zin hebt , weet je waar je het kan vinden.

straddle
20 november 2009, 06:39
Plots herinner ik me wat meer... toen was de story echter helemaal niet dat Illwill een bedrijf runde, maar voor een groot IT related concern werkte.

Trouwens, hij had toen een hekel aan wat hij ''dikke nekken'' vindt , en dat waren mensen die een zaak hadden of op zakenreis (ik noemde het zelfs niet eens zo) moesten af en toe. Ik mocht dat van hem niet vertellen dat ik regelmatig naar de VS reisde, ook al was het nogal relevant in de discussie....

.

straddle
20 november 2009, 06:44
Ge ziet dus het contrast met wat hij nu hier komt vertellen en hoe...
Nog eens goed natrappen bij eno, en het eens goed uitsmeren. Eeen goede baas/ bedrijfsleider doet zoiets niet. Wel bullebakken.

Dat is al waar het mij om te doen is, voor de rest heeft het geen zin van met die man in discussie te gaan. Heb al dikwijls genoeg geprobeerd terug van o te beginnen met Ilwill maar der is geen beginnen aan. You will meet the wall one day and I will be proven right .

illwill
20 november 2009, 14:20
Jij "runt" dus een IT-bedrijf zonder bekwaam te zijn de meest elementaire informatie terug te vinden op het internet? Zééééér geloofwaardig hoor.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:lol::lol: Je vergist je zoals gewoonlijk door je blinde haat.

Denk je nu echt dat ik illegale software ga gebruiken binnen mijn bedrijf?

Ik run een bedrijf en ik zit in de IT sector, dit is iets heel anders dan een IT-bedrijf hebben. :lol::lol:

Hoe geloofwaardig ik ben voor jou zal mij een zorg wezen. :roll:

illwill
20 november 2009, 14:21
Schat, ik lees in dat fragment nergens dat hij een IT-bedrijf runt. Wel dat hij software gebruikt, maar dat is nogal wiedes.

Laat hem maar. Onze geschiedenis is al zo ver terug dat hij mij zo ongelooflijk haat...het gaat hem hier enkel maar om mij persoonlijk aan te vallen. :lol:

Raf
20 november 2009, 14:24
Hoe geloofwaardig ik ben voor jou zal mij een zorg wezen.
Natuurlijk niet. Dat ergert jou zelfs mateloos. Anders deed je geen moeite om erop te reageren. :lol:

illwill
20 november 2009, 14:25
Zie je het hem ontkennen, sjoeke? Als hij een ander soort bedrijf runde, had hij dat al lang kenbaar gemaakt. Ik durf er wat voor te verwedden dat hij dat nu alsnog gaat proberen te doen, maar daar is het nu te laat voor natuurlijk. :-P

Ik zal echt mensen hun CV opvragen indien ik hen geen job kan aanbieden. :lol::lol::lol::lol::lol:

Ik heb nooit gezegd dat ik een IT bedrijf run dus waarom zou ik dat dan moeten ontkennen.

Heb jij al ontkent dat je in het weekend als drag queen door het leven gaat? Wil dit zeggen dat je het dus doet? Dit ontkennen is nu ook te laat é :roll: Vuile drag queen! :lol:

Raf
20 november 2009, 14:26
Laat hem maar. Onze geschiedenis is al zo ver terug dat hij mij zo ongelooflijk haat...het gaat hem hier enkel maar om mij persoonlijk aan te vallen. :lol:

Daarvoor ben je niet interessant genoeg. Ik reageer enkel op jou berichten om wat te spelen, in afwachting van iets interessanters om op te reageren. :lol:

illwill
20 november 2009, 14:27
Raf was niet diegene die dit beweerde, maar ik.

Illwill heeft dat ooit zelf eens in geuren en kleuren verteld op de 9-11 draad van Gun ofwel op de nwo draad, een paar jaar terug. Ik ga niet gaan zoeken, in die volumineuze draden, maar als je zelf zin hebt , weet je waar je het kan vinden.

Ik heb ooit gezegd voor welke klant ik werk en hoe ik daar terecht ben gekomen. Dat deze in die soort industrie zit heeft niets met mijn bedrijf te maken. Je maakt vergelijkingen die er niet zijn en die ik nooit gemaakt heb.

Trouwens, als ik zou liegen zo ik het mezelf veel makelijker gemaakt hebben en gezegd dat ik een IT-bedrijf heb. :lol:

Raf
20 november 2009, 14:28
Ik zal echt mensen hun CV opvragen indien ik hen geen job kan aanbieden. :lol::lol::lol::lol::lol:

Ik heb nooit gezegd dat ik een IT bedrijf run dus waarom zou ik dat dan moeten ontkennen.

Heb jij al ontkent dat je in het weekend als drag queen door het leven gaat? Wil dit zeggen dat je het dus doet? Dit ontkennen is nu ook te laat é :roll: Vuile drag queen! :lol:

Als dat in de loop van dit topic ter sprake was gekomen, zou ik dat inderdaad ontkend hebben. Jouw zogenaamd bedrijf was hier het onderwerp van het gesprek. Als er dus ten onrechte gesteld was geweest dat het om een IT-bedrijf ging, had je dat op dat ogenblik ontkend. De waarheid is natuurlijk dat je helemaal geen bedrijf hebt, maar dat je probeerde te vissen naar privé-informatie van medeforummers. Da's zo klaar als pompwater.

illwill
20 november 2009, 14:29
Plots herinner ik me wat meer... toen was de story echter helemaal niet dat Illwill een bedrijf runde, maar voor een groot IT related concern werkte.

Trouwens, hij had toen een hekel aan wat hij ''dikke nekken'' vindt , en dat waren mensen die een zaak hadden of op zakenreis (ik noemde het zelfs niet eens zo) moesten af en toe. Ik mocht dat van hem niet vertellen dat ik regelmatig naar de VS reisde, ook al was het nogal relevant in de discussie....

.

Echt ja, het zal mij een worst wezen waar jij voor je werk naartoe gaat :roll:

Wat had ik er dan op tegen trouwens? :lol:

Dat heb ik nooit gezegd leugenaar. I dare you! I double dare you!

illwill
20 november 2009, 14:30
Ge ziet dus het contrast met wat hij nu hier komt vertellen en hoe...
Nog eens goed natrappen bij eno, en het eens goed uitsmeren. Eeen goede baas/ bedrijfsleider doet zoiets niet. Wel bullebakken.

Dat is al waar het mij om te doen is, voor de rest heeft het geen zin van met die man in discussie te gaan. Heb al dikwijls genoeg geprobeerd terug van o te beginnen met Ilwill maar der is geen beginnen aan. You will meet the wall one day and I will be proven right .

Moet van 2 kanten komen muts. :roll:

illwill
20 november 2009, 14:31
Natuurlijk niet. Dat ergert jou zelfs mateloos. Anders deed je geen moeite om erop te reageren. :lol:

:lol::lol: Ja dat is het. Hier wat reageren is echt vermoeiend :roll:

Het enige wat mij nu ergert is dat ik het niet mooi kan laten zien om je neus erin te wrijven. Dat geef ik toe, ik zou nu niets liever willen doen dan je te komen halen en het je allemaal te laten zien :lol:

illwill
20 november 2009, 14:33
Daarvoor ben je niet interessant genoeg. Ik reageer enkel op jou berichten om wat te spelen, in afwachting van iets interessanters om op te reageren. :lol:

:lol::lol::lol:
Och, gaaf gewoon toe dat je nog kwaad bent omdat ik je een ban heb bezorgt door je eigen wilde en blinde persoonlijke aanvallen. :lol::lol::lol::lol:
Twas een list om in te kaderen en je liep er met open ogen in. :lol::lol::lol:

Raf
20 november 2009, 14:33
:lol::lol: Ja dat is het. Hier wat reageren is echt vermoeiend :roll:

Het enige wat mij nu ergert is dat ik het niet mooi kan laten zien om je neus erin te wrijven. Dat geef ik toe, ik zou nu niets liever willen doen dan je te komen halen en het je allemaal te laten zien :lol:

Wat let je? Post hier de naam en het adres van je bedrijf en ik kom tot daar.

Raf
20 november 2009, 14:34
:lol::lol::lol:
Och, gaaf gewoon toe dat je nog kwaad bent omdat ik je een ban heb bezorgt door je eigen wilde en blinde persoonlijke aanvallen. :lol::lol::lol::lol:
Twas een list om in te kaderen en je liep er met open ogen in. :lol::lol::lol:

Zoals jij zelf even voordien dus. :lol:

illwill
20 november 2009, 14:35
Als dat in de loop van dit topic ter sprake was gekomen, zou ik dat inderdaad ontkend hebben. Jouw zogenaamd bedrijf was hier het onderwerp van het gesprek. Als er dus ten onrechte gesteld was geweest dat het om een IT-bedrijf ging, had je dat op dat ogenblik ontkend. De waarheid is natuurlijk dat je helemaal geen bedrijf hebt, maar dat je probeerde te vissen naar privé-informatie van medeforummers. Da's zo klaar als pompwater.

Mijn bedrijf was het onderwerp van gesprek? :lol::lol::lol:
Misschien voor jou, niet voor mij.

Idd, ik heb geen bedrijf maar ben een vies manneken die kickt op CV's van mensen grrrrrrrr :lol::lol::lol: Waar haal je de fantasie.
Ik zou niet van jou pompwater drinken hoor. :roll:

illwill
20 november 2009, 14:44
Wat let je? Post hier de naam en het adres van je bedrijf en ik kom tot daar.

Bwaha!!! Een goeie, jij denkt echt dat ik ook maar het kleinste risico zou nemen omwille van een onbelangrijke microbe als jij, zodat mijn bedrijf waar ik ondertussen 11 jaar aan werk in gevaar zou brengen?
Nee, met alle geld van de wereld, maar mijn bedrijf is toch vele malen belangrijker dan een onbekende snul op een forum. Zelfs al zou niemand mij geloven op dit forum. Denk je nu echt dat mij dat iets interesseerd?
Dan zou ik idd een slechte bedrijfsleider zijn.

Zoals ik al zei, dat is het enige wat mij ergert, dat ik het niet in je gezicht kan smeren. :cry::cry::cry:

illwill
20 november 2009, 14:46
Zoals jij zelf even voordien dus. :lol:

Tuurlijk, maar dat was omdat ik jou tekst verbeterde. :lol:

Niet door een persoonlijke aanval die ik zelf gebruikte en beweerde dat het geen aanval was. :lol::lol::lol::lol::lol:
Oooooh, wat was ie goed toen.

illwill
20 november 2009, 15:01
Ge ziet dus het contrast met wat hij nu hier komt vertellen en hoe...
Nog eens goed natrappen bij eno, en het eens goed uitsmeren. Eeen goede baas/ bedrijfsleider doet zoiets niet. Wel bullebakken.

Dat is al waar het mij om te doen is, voor de rest heeft het geen zin van met die man in discussie te gaan. Heb al dikwijls genoeg geprobeerd terug van o te beginnen met Ilwill maar der is geen beginnen aan. You will meet the wall one day and I will be proven right .

Een goede baas onderhoud en respecteerd zijn eigen mensen die hun job goed doen. Werknemers die het moeilijk hebben blijven steunen en helpen of verdere opleiding geven, kansen geven,...dat is een goede baas.

Mensen die werk gewoonweg blindelings weigeren en dan ook nog de persoonlijke toer opgaan...ik ben hier gewoon een mens als iedereen en ik doe hier dan ook dingen zoals iedereen.
Er zijn bedrijfsleiders die in het weekend als hooligans het weekend doorbrengen :roll:
Ik geef gewoon mijn mening over een werkweigeraar die dan ook nog eens een huis krijgt! En afkeurt. Profiteurs noem ik dat. Moet jij mij maar eens een andere naam geven aan zulke personen.

Raf
20 november 2009, 16:17
Bwaha!!! Een goeie, jij denkt echt dat ik ook maar het kleinste risico zou nemen omwille van een onbelangrijke microbe als jij, zodat mijn bedrijf waar ik ondertussen 11 jaar aan werk in gevaar zou brengen?
Nee, met alle geld van de wereld, maar mijn bedrijf is toch vele malen belangrijker dan een onbekende snul op een forum. Zelfs al zou niemand mij geloven op dit forum. Denk je nu echt dat mij dat iets interesseerd?
Dan zou ik idd een slechte bedrijfsleider zijn.

Zoals ik al zei, dat is het enige wat mij ergert, dat ik het niet in je gezicht kan smeren. :cry::cry::cry:

Hoe zou een onbekende snul op een forum nu in vredesnaam een bedreiging kunnen vormen voor "jouw bedrijf", terwijl je langs de andere kant anderen op dit forum op hun CV vraagt om hen een job te offreren in "jouw bedrijf"? Het enige risico dat je loopt, is dat iemand zou ontdekken dat jij helemaal geen bedrijf hebt en d�*t is meteen de reden waarom je "jouw bedrijf" geheim wil houden. :lol:

Raf
20 november 2009, 16:19
Tuurlijk, maar dat was omdat ik jou tekst verbeterde. :lol:

Niet door een persoonlijke aanval die ik zelf gebruikte en beweerde dat het geen aanval was. :lol::lol::lol::lol::lol:
Oooooh, wat was ie goed toen.

Nee hoor! Voor het verbeteren van een tekst wordt je niet geband. Jij werd geband omwille van je niet aflatende persoonlijke aanvallen.

illwill
20 november 2009, 16:22
Hoe zou een onbekende snul op een forum nu in vredesnaam een bedreiging kunnen vormen voor "jouw bedrijf", terwijl je langs de andere kant anderen op dit forum op hun CV vraagt om hen een job te offreren in "jouw bedrijf"? Het enige risico dat je loopt, is dat iemand zou ontdekken dat jij helemaal geen bedrijf hebt en d�*t is meteen de reden waarom je "jouw bedrijf" geheim wil houden. :lol:

Idd, dat is het. Ik zei toch al, ik heb geen bedrijf, ik wil enkel wat geilen op CV's van mensen. :lol:

Snulleken, ik had hem eerst gevraagd om zijn CV door te sturen voor ik zei dat ik een bedrijf had. Waarom zou ik dat dan doen indien ik hem niets kon aanbieden? Wat zou ik daar aan hebben? Laat u fantasie is gaan want ik kan niets verzinnen.

Jij kan mijn bedrijf enorm veel schade toebrengen. 1 vb: ik heb op dit forum openlijk verklaard dat ik allochtonen weiger aan te nemen omwille van eerdere slechte ervaringen. Als jij dit in de media zou brengen...denk je dat mijn partners en klanten dit graag in de media zien verschijnen?
Ik moet wel zot zijn om dat risico te nemen.

Ander vb: er lopen genoeg zotten rond in Belgie. Er zijn hier mensen op dit form die omwille van mijn mening mij zouden willen zien branden op een stapel hout...er moet er maar eentje tussen zitten wiens stoppen doorslaan...nee dankje, prive blijft prive.
Maar iemand als jij met het iq van een wattenstaafje kan dit niet vatten. :lol:

illwill
20 november 2009, 16:22
Nee hoor! Voor het verbeteren van een tekst wordt je niet geband. Jij werd geband omwille van je niet aflatende persoonlijke aanvallen.

Ok dan, who cares.
Toch was ie goed. :lol:

illwill
20 november 2009, 16:34
Hoe zou een onbekende snul op een forum nu in vredesnaam een bedreiging kunnen vormen voor "jouw bedrijf", terwijl je langs de andere kant anderen op dit forum op hun CV vraagt om hen een job te offreren in "jouw bedrijf"? Het enige risico dat je loopt, is dat iemand zou ontdekken dat jij helemaal geen bedrijf hebt en d�*t is meteen de reden waarom je "jouw bedrijf" geheim wil houden. :lol:

Geef jij je gegevens hier maar vrij...mij niet gelaten :lol:

hurricane
20 november 2009, 16:37
Die droge humor trekt me wel aan.

Volle zalen gaat hij niet trekken. Vergeef mij de woordspeling.

Raf
20 november 2009, 16:42
Idd, dat is het. Ik zei toch al, ik heb geen bedrijf, ik wil enkel wat geilen op CV's van mensen. :lol:

Snulleken, ik had hem eerst gevraagd om zijn CV door te sturen voor ik zei dat ik een bedrijf had. Waarom zou ik dat dan doen indien ik hem niets kon aanbieden? Wat zou ik daar aan hebben? Laat u fantasie is gaan want ik kan niets verzinnen.

Jij kan mijn bedrijf enorm veel schade toebrengen. 1 vb: ik heb op dit forum openlijk verklaard dat ik allochtonen weiger aan te nemen omwille van eerdere slechte ervaringen. Als jij dit in de media zou brengen...denk je dat mijn partners en klanten dit graag in de media zien verschijnen?
Ik moet wel zot zijn om dat risico te nemen.

Ander vb: er lopen genoeg zotten rond in Belgie. Er zijn hier mensen op dit form die omwille van mijn mening mij zouden willen zien branden op een stapel hout...er moet er maar eentje tussen zitten wiens stoppen doorslaan...nee dankje, prive blijft prive.

Kwatsj. Jij wil de gegevens over "jouw bedrijf" niet vrijgeven om de heel simpele reden dat je helemaal geen bedrijf hebt. Laat staan dat je iets zou doen in de IT-sector. Volgens mij ben jij gewoon een middelbare schooljongen. Eentje die nog véél te leren heeft, for that matter. :lol:

Raf
20 november 2009, 16:43
Ok dan, who cares.
Toch was ie goed. :lol:

Fijn. Dan heb jij net zo genoten van mijn ban als ik van de jouwe. Iedereen gelukkig. :-D

illwill
20 november 2009, 16:46
Kwatsj. Jij wil de gegevens over "jouw bedrijf" niet vrijgeven om de heel simpele reden dat je helemaal geen bedrijf hebt. Laat staan dat je iets zou doen in de IT-sector. Volgens mij ben jij gewoon een middelbare schooljongen. Eentje die nog véél te leren heeft, for that matter. :lol:

Wat jij denkt gaat mijn toestand echt niet veranderen. :lol:

Nogmaals, ik kan niets verzinnen waarom ik zou liegen over zoiets, welk voordeel haal ik hier in godsnaam uit?

illwill
20 november 2009, 16:47
Fijn. Dan heb jij net zo genoten van mijn ban als ik van de jouwe. Iedereen gelukkig. :-D

Hopelijk komt er nog eentje...:lol:

Raf
20 november 2009, 16:57
Wat jij denkt gaat mijn toestand echt niet veranderen. :lol:

Nogmaals, ik kan niets verzinnen waarom ik zou liegen over zoiets, welk voordeel haal ik hier in godsnaam uit?

Jezelf wat belangrijker voordoen dan je bent? :lol: Alsof iemand daar ook maar één moment intrapt...

Raf
20 november 2009, 16:57
Hopelijk komt er nog eentje...:lol:

Ik hoop het met je mee. :lol:

straddle
20 november 2009, 17:18
Laat hem maar. Onze geschiedenis is al zo ver terug dat hij mij zo ongelooflijk haat...het gaat hem hier enkel maar om mij persoonlijk aan te vallen. :lol:

Dat zeg je nu over zoveel personen hier, dat ze je persoonlijk aanvallen. Jij bent zo een kerel die zijn eigen leugens gelooft idd ja.


Dat jij me zelfs in PB bedreigd hebt vergeet je effe snel he? Het bericht heb ik toen doorgestuurd naar de mods en je hebt ook even mogen afkoelen buiten het forum toen.

straddle
20 november 2009, 17:27
Jij kan mijn bedrijf enorm veel schade toebrengen. 1 vb: ik heb op dit forum openlijk verklaard dat ik allochtonen weiger aan te nemen omwille van eerdere slechte ervaringen. Als jij dit in de media zou brengen...denk je dat mijn partners en klanten dit graag in de media zien verschijnen?
Ik moet wel zot zijn om dat risico te nemen.

Jij was toch zelf een allochtoon? Dus alle allochtonen - behalve jijzelf dan - deugen niet?

Raf
20 november 2009, 17:54
Dat jij me zelfs in PB bedreigd hebt vergeet je effe snel he?

Jij ook al? 8O

Carnivore
20 november 2009, 20:14
Groentje-18 heeft zo ook eens haar afscheid aangekondigd. Om dan na haar terugkeer uiteindelijk permanent geband te geraken.


mooie avatar.
Lijkt mij een leuke meid.

straddle
20 november 2009, 20:30
Jij ook al? 8O

:-) yep. En er zijn er nog.

420yeahbaby
20 november 2009, 20:34
http://bookreviewsbybobbie.files.wordpress.com/2009/08/troll.jpg

illwill
21 november 2009, 13:33
Jezelf wat belangrijker voordoen dan je bent? :lol: Alsof iemand daar ook maar één moment intrapt...

??? Belangrijker voordoen op een forum waar niemand elkaar kent?
:lol::lol::lol::lol:
Tzal mij een zorg zijn wie daar in trapt. Ik heb het niet naar boven gehaald. Als ik mezelf dus belangrijk zou willen maken had ik het zelf wel naar voor hebben gebracht :roll:

illwill
21 november 2009, 13:35
Dat zeg je nu over zoveel personen hier, dat ze je persoonlijk aanvallen. Jij bent zo een kerel die zijn eigen leugens gelooft idd ja.


Dat jij me zelfs in PB bedreigd hebt vergeet je effe snel he? Het bericht heb ik toen doorgestuurd naar de mods en je hebt ook even mogen afkoelen buiten het forum toen.

Ik heb jou nooit bedreigd en heb maar 1x een ban gehad. :roll:
Lieg maar wat verder ja.

illwill
21 november 2009, 13:35
Jij was toch zelf een allochtoon? Dus alle allochtonen - behalve jijzelf dan - deugen niet?

Dat zijn jou woorden, niet de mijne.

borgerhout
21 november 2009, 13:42
Wilt ge dat wel eens laten van zo te veralgemenen? Mijn posts zijn over het algemeen van een bijzonder hoogstaande kwaliteit! :evil:

;-)


''Mijn posts zijn over het algemeen van een bijzonder hoogstaande kwaliteit!''

Grapjas!!!:lol!::lol!:

Raf
21 november 2009, 14:33
Ik heb jou nooit bedreigd en heb maar 1x een ban gehad. :roll:
Lieg maar wat verder ja.

Tut tut, ik vind dat zeer aannemelijk. Je hebt dat met mij immers ook gedaan, van die bedreigingen via PB en ik weet nog minstens één andere forummer bij wie je dat ook gedaan hebt.

illwill
21 november 2009, 14:35
Tut tut, ik vind dat zeer aannemelijk. Je hebt dat met mij immers ook gedaan, van die bedreigingen via PB en ik weet nog minstens één andere forummer bij wie je dat ook gedaan hebt.

Wat jij vind interesseerd niemand.
Dus men gaat mij nog bannen voor deze bedreigingen dan? :roll:

Raf
21 november 2009, 14:36
''Mijn posts zijn over het algemeen van een bijzonder hoogstaande kwaliteit!''

Grapjas!!!:lol!::lol!:

Wat is daar grappig aan misschien?

Raf
21 november 2009, 14:36
Dus men gaat mij nog bannen voor deze bedreigingen dan? :roll:

Dat kunnen we alleen maar hopen.

illwill
21 november 2009, 14:49
Dat kunnen we alleen maar hopen.

:roll:
Lieg nog maar wat. Ben benieuwd wat het volgende gaat worden?

Nu denk ik eraan, jij hebt ook een ban gehad vanwege die naaktfoto's die jij naar mij had doorgestuurd. Ik heb die toen naar de moderatie gestuurd waarna je ook een week hebt kunnen afkoelen. Weet je nog? :lol:

Jazeker
21 november 2009, 15:13
Ik begin die vraag om een vuilbak-subforum wel te begrijpen.

Dronkoers
21 november 2009, 15:22
Ik begin die vraag om een vuilbak-subforum wel te begrijpen.

"Milieu" lijkt me daarvoor geschikt :mrgreen:

illwill
21 november 2009, 15:27
Ik begin die vraag om een vuilbak-subforum wel te begrijpen.

Zoals ik al zei...elke persoonlijke aanval sanctioneren. Eerste keer 1 dag ban, daarna elke keer een verdubbeling van het aantal dagen banning. Tzal snel gedaan zijn...maja, de moderatie zegt liever elke keer dat ze niet genoeg tijd/mensen hebben.

Raf
21 november 2009, 15:35
Nu denk ik eraan, jij hebt ook een ban gehad vanwege die naaktfoto's die jij naar mij had doorgestuurd. Ik heb die toen naar de moderatie gestuurd waarna je ook een week hebt kunnen afkoelen. Weet je nog? :lol:

Welnee. Ze hebben dat zo gelaten toen ik hen jouw bericht doorstuurde waarin je zelf vroeg om die naaktfoto's door te sturen. Beetje een selectief geheugen zeker?

Raf
21 november 2009, 15:37
Zoals ik al zei...elke persoonlijke aanval sanctioneren.

Behalve die van jou zeker? :lol:

illwill
21 november 2009, 15:38
Welnee. Ze hebben dat zo gelaten toen ik hen jouw bericht doorstuurde waarin je zelf vroeg om die naaktfoto's door te sturen. Beetje een selectief geheugen zeker?

Klopt, twas Straddle die de foto's vrijwillig doorstuurde en een ban kreeg.

Jazeker
21 november 2009, 15:39
Ik begin die vraag om een vuilbak-subforum wel te begrijpen.

"Milieu" lijkt me daarvoor geschikt :mrgreen:

Nee, echt wel vuilbak. Oven in en de rest recycleren.

illwill
21 november 2009, 15:40
Behalve die van jou zeker? :lol:

Dat zijn jou woorden, niet de mijne.
Maar ik wist wel dat je zelfs het woordje "elke" niet zo begrijpen en mijn posting zou gaan verdraaien. Zo voorspelbaar.

Raf
21 november 2009, 15:45
Klopt, twas Straddle die de foto's vrijwillig doorstuurde en een ban kreeg.

Wanneer was dat precies, zodat ik dat even kan checken?

Firestone
21 november 2009, 15:45
Er worden vreemde pb's verstuurd op dit forum. :?

Raf
21 november 2009, 15:45
Nee, echt wel vuilbak. Oven in en de rest recycleren.

Een vuilbak? Wat is het hier dan misschien?

illwill
21 november 2009, 15:46
Wanneer was dat precies, zodat ik dat even kan checken?

4 juni 2005 14h.36

Is Straddle je 2de nick hier dat je het kan checken :lol:

Dronkoers
21 november 2009, 15:47
Een vuilbak? Wat is het hier dan misschien?

Een hoogstaand kwalitatief subforum van Politics.be waar de genieën even hun verstand op nul komen zetten ;-)

Raf
21 november 2009, 16:08
Er worden vreemde pb's verstuurd op dit forum. :?

Wil je ook graag wat naaktfoto's van Illwill? :-P

Raf
21 november 2009, 16:13
4 juni 2005 14h.36

Dat blijkt dus bij nazicht niet te kloppen... Liegen is niet netjes hoor.

toccata
21 november 2009, 16:13
Is het de moeite waard? :mrgreen:

illwill
21 november 2009, 16:21
Dat blijkt dus bij nazicht niet te kloppen... Liegen is niet netjes hoor.

idd, doe het dan zelf ook niet.

Raf
21 november 2009, 16:30
Is het de moeite waard? :mrgreen:

Als je op puisterige pubers valt wel ja... 8-)

Raf
21 november 2009, 16:30
idd, doe het dan zelf ook niet.

Truth is my middle name, darling.

borgerhout
21 november 2009, 17:56
Wat is daar grappig aan misschien?


Nu doe je het weer,hilarisch!!:rofl:

Raf
21 november 2009, 18:10
Nu doe je het weer,hilarisch!!:rofl:

Zie jij daar veel mensen met lange, witte jassen om je heen?