PDA

View Full Version : Ik blijf !


The Syndrome
4 november 2009, 20:54
Jullie zouden maar al te graag hebben dat ik ook zo'n ik vertrek topic zou openen en het ook nog zou doen hé .
Tegen jullie kloten
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twis ted::twisted::twisted:

Zwartengeel
4 november 2009, 20:56
Moet je ook niet heel even vertrekken om je zak te gaan scheren?

BigF
4 november 2009, 20:58
Jullie zouden maar al te graag hebben dat ik ook zo'n ik vertrek topic zou openen en het ook nog zou doen hé .
Tegen jullie kloten
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twis ted::twisted::twisted:

Je blijft dus niet?

The Syndrome
4 november 2009, 21:07
Je blijft dus niet?
En ik zit hier nog steeds .
Zotter dan ooit .
:silly::silly::silly:

Raf
4 november 2009, 21:08
Ik blijf !

Ik ook, schatje, ik ook! :-D

BigF
4 november 2009, 21:08
En ik zit hier nog steeds .
Zotter dan ooit .
:silly::silly::silly:
Proficiat.

Weezer
6 november 2009, 00:09
toch niet

Jazeker
6 november 2009, 02:56
Doeg doeg!

Johnny Blaze
6 november 2009, 03:35
Jullie zouden maar al te graag hebben dat ik ook zo'n ik vertrek topic zou openen en het ook nog zou doen hé .
Tegen jullie kloten
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twis ted::twisted::twisted:

mja, echt nie he, wie zijt gij?

Zwartengeel
6 november 2009, 10:39
Jullie zouden maar al te graag hebben dat ik ook zo'n ik vertrek topic zou openen en het ook nog zou doen hé .
Tegen jullie kloten
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twis ted::twisted::twisted:

Je had het bij nader inzien beter gedaan, dan had je nog met groot lawaai van het forum kunnen vertrekken. Nu ben je gewoon in alle stilte langs een klein achterdeurtje naar buiten gewerkt.

Dronkoers
6 november 2009, 10:41
Je had het bij nader inzien beter gedaan, dan had je nog met groot lawaai van het forum kunnen vertrekken. Nu ben je gewoon in alle stilte langs een klein achterdeurtje naar buiten gewerkt.

:-D

'k Had da nog nie eens door :-D

Renesse
6 november 2009, 11:47
Jullie zouden maar al te graag hebben dat ik ook zo'n ik vertrek topic zou openen en het ook nog zou doen hé .
Tegen jullie kloten
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twis ted::twisted::twisted:

Patat! Gebannen!

Wat een afgang. Eno2 zegt dat ie weg gaat en blijft maar posten en dat geval hierboven wil blijven en wordt gebannen.

Het stond in de sterren geschreven dat deze troll geband ging worden.

Txiki
6 november 2009, 12:03
Komt wel redelijk debiel over...

Karma
6 november 2009, 12:09
Patat! Gebannen!

Wat een afgang. Eno2 zegt dat ie weg gaat en blijft maar posten en dat geval hierboven wil blijven en wordt gebannen.

Het stond in de sterren geschreven dat deze troll geband ging worden.

't Zijn nochtans de trollenberichten die ik doorgaans geestig vind om lezen. Maar ja, die worden allemaal geband omdat er altijd wel één of andere lichtgeraakt is en rapporteert aan de moderatie dat het niet eerlijk is dat de anderen groot zijn en hij/zij klein. ;-)

Renesse
6 november 2009, 13:06
't Zijn nochtans de trollenberichten die ik doorgaans geestig vind om lezen.

Op elk potje past een dekseltje.

Kay_
6 november 2009, 13:30
Patat! Gebannen!

Wat een afgang. Eno2 zegt dat ie weg gaat en blijft maar posten en dat geval hierboven wil blijven en wordt gebannen.

Het stond in de sterren geschreven dat deze troll geband ging worden.

Waarom is hij eigenlijk gebannen?

Andro
6 november 2009, 13:36
:rofl:

bgf324
8 november 2009, 00:03
Werd wel es tijd.
Ik dacht steeds dat het een dubbelnick was van Floppy :?

The Syndrome
13 november 2009, 16:31
't Zijn nochtans de trollenberichten die ik doorgaans geestig vind om lezen. Maar ja, die worden allemaal geband omdat er altijd wel één of andere lichtgeraakt is en rapporteert aan de moderatie dat het niet eerlijk is dat de anderen groot zijn en hij/zij klein. ;-)
Hier ben ik al terug :lol::lol::lol:
Wat een kinderachtig gedoe alhier , er worden hier aan de lopende band topics geopend over forumlid hot marijke , niets aan de hand , open eens een topic waar de naam raf in komt en je hebt een week aan je been .
Wat een peutertuin , ik ga hier nog wel eens komen maar zeker niet regelmatig
:x-mas::x-mas:

bgf324
13 november 2009, 19:03
Hier ben ik al terug :lol::lol::lol:
Wat een kinderachtig gedoe alhier , er worden hier aan de lopende band topics geopend over forumlid hot marijke , niets aan de hand , open eens een topic waar de naam raf in komt en je hebt een week aan je been .
Wat een peutertuin , ik ga hier nog wel eens komen maar zeker niet regelmatig
:x-mas::x-mas:

Ik dacht dat je een permban had :-o :twisted:

The Syndrome
13 november 2009, 20:43
Ik dacht dat je een permban had :-o :twisted:
Ik had toch gezegd dat ik ging blijven
:twisted::twisted::twisted:

420yeahbaby
13 november 2009, 20:44
Ja, geniet van uw verblijf he:)

420yeahbaby
13 november 2009, 21:03
Syndrome, ff op je onderschrift:

De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen

Wat is dan de evolutietheorie? Dat wij afstammen van de vis?

bgf324
13 november 2009, 22:21
Ik had toch gezegd dat ik ging blijven
:twisted::twisted::twisted:

Neem eens een avatar :-o

IronChef
13 november 2009, 22:30
Neem eens een avatar :-o

Inderdaad.

Ik vind dat avatars verplicht moeten worden.

Paracelsus
14 november 2009, 00:02
Ik kom steeds terug... op het onverwachtse... irritanter dan ooit...

mùuhahahahahaahaha

toccata
14 november 2009, 00:06
Ik vind geen goeie avatar dus houd ik de oude maar...

bgf324
14 november 2009, 00:32
Ik vind geen goeie avatar dus houd ik de oude maar...

Zelfde bij mij :cheer:

The Syndrome
14 november 2009, 01:03
Syndrome, ff op je onderschrift:



Wat is dan de evolutietheorie? Dat wij afstammen van de vis?
De evolutietheorie is zo simpel dat iedereen hem kan begrijpen .
Vandaar het succes van dat gedrocht , iedereen kan het begrijpen.
Ook de simpelen hebben hun rechten .

SDX
14 november 2009, 01:12
Sinds wanneer ben je terug Syndroom?
Er is nl. iemand die je 2 dagen geleden al meende te 'spotten' hier! :mrgreen:

Kay_
14 november 2009, 12:42
Inderdaad.

Ik vind dat avatars verplicht moeten worden.

Ik heb die al jaren afstaan.
Was wel lachen toen ik hem van de week eens opzette. Niets was meer zoals het vroeger was :cry:

Raf
14 november 2009, 13:52
Sinds wanneer ben je terug Syndroom?
Er is nl. iemand die je 2 dagen geleden al meende te 'spotten' hier! :mrgreen:

Ja? Wie?

Heb je een linkje?

420yeahbaby
14 november 2009, 14:28
De evolutietheorie is zo simpel dat iedereen hem kan begrijpen .
Vandaar het succes van dat gedrocht , iedereen kan het begrijpen.
Ook de simpelen hebben hun rechten .

Maar de evolutietheorie zegt dat ik afstam van de vis.

Ik geloof wel in evolutie. Maar ik geloof niet dat de evolutietheorie het volledig bij het rechte eind heeft.
Een theorie als waarheid aannemen is ook niet bepaald de slimste zet in iemands leven he mijn beste :p

Jazeker
14 november 2009, 14:34
Maar de evolutietheorie zegt dat ik afstam van de vis.

Ik geloof wel in evolutie. Maar ik geloof niet dat de evolutietheorie het volledig bij het rechte eind heeft.
Een theorie als waarheid aannemen is ook niet bepaald de slimste zet in iemands leven he mijn beste :p

Een theorie is als een model. Zolang je het niet kan ontkrachten en alle proeven bewijzen het model, dan is dat model bruikbaar.

Het model van Newton is reeds lang ontkracht en toch nog steeds bruikbaar.

Dat is wetenschap, mijn beste. Sommigen boeken nog resultaat terwijl ze denken op het niveau van materiaal... anderen boeken nog resultaat terwijl ze denken op het niveau van atomen en moleculen en anderen boeken resultaat op het niveau van sub-atomaire deeltjes en anderen gaan weer dieper.

420yeahbaby
14 november 2009, 14:40
Ik snap uw punt jazeker.
Het is echter wel dat veel volgelingen van de evolutietheorie snel denken:
Het is sus of het is zo

Kan het niet sus EN zo zijn?

Het is niet dat de evolutietheorie haaks hoeft te slaan op creatie.
Ik zoek de harmonieuze balans tussen beide.

Ja er was evolutie, het kan hier niet op ene dag (of zes) staan.
Maar ook ja, er moet creatie in huizen. Een kracht moet in werking zijn om de hele boel draaiend te houden denk ik zo.

Waarom moet wetenschap God uitsluiten en andersom?

Ach, nevermind lol

Jazeker
14 november 2009, 14:47
Waarom moet wetenschap God uitsluiten en andersom?

Moet wetenschap dan een schepper uitsluiten? Ik ben geen atheïst. Ik ben een Agnost en ik heb dus niet de pretentie te weten wie of wat er achter dat universum steekt. De geschiedenis van de mens is vol van hele legers die een ander deel van diezelfde schepping de kop inslaan om te bewijzen dat hun schepper de liefste is. Ik neem daar liever niet aan deel en kijk met grote ogen naar de dingen die we nog niet weten en probeer het te vatten maar dat is niet mogelijk. Dus ik ga momenteel verder met het model dat het best past en werkt bij de situatie.

420yeahbaby
14 november 2009, 14:51
Moet wetenschap dan een schepper uitsluiten? Ik ben geen atheïst. Ik ben een Agnost en ik heb dus niet de pretentie te weten wie er achter dat universum steekt. De geschiedenis van de mens is vol van hele legers die een ander deel van diezelfde schepping de kop inslaan om te bewijzen dat hun schepper de liefste is. Ik neem daar liever niet aan deel en kijk met grote ogen naar de dingen die we nog niet weten.

Het gaat er niet om te weten "wie" er achter de schepping steekt.
Het is te weten dat er IETS hoger dan u in manifestatie is.

Heeft helemaal niets met pretentie/ego te maken.

Wat jij daarboven beschrijft begrijp ik. Ik ben daar ook fel tegen gekant, oorlogen voor een schepper.

Maar dat is niet waarnaartoe ik doelde.

Los van religie.... ik voel gewoon in iedere cel dat er een hoog hyperintelligent bewustzijn dit met reden in elkaar flanste. En door dat te weten en te voelen, denk ik er nog niet aan een ander kwaad te doen.
Want ik aanzie ze als komend van diezelfde bron.

Het is pas als men regels en wetten begint uit te schrijven in naam van God, dat het gevaarlijk kan worden.
Bezie de inquisitie. Ik vind dat ge dus gelijk hebt. Maar dat is niet de "God" die ik volg of voor ogen haal als ik over God spreek.

Jazeker
14 november 2009, 14:54
Het gaat er niet om te weten "wie" er achter de schepping steekt.
Het is te weten dat er IETS hoger dan u in manifestatie is.

Heeft helemaal niets met pretentie/ego te maken.

Wat jij daarboven beschrijft begrijp ik. Ik ben daar ook fel tegen gekant, oorlogen voor een schepper.

Maar dat is niet waarnaartoe ik doelde.

Los van religie.... ik voel gewoon in iedere cel dat er een hoog hyperintelligent bewustzijn dit met reden in elkaar flanste. En door dat te weten en te voelen, denk ik er nog niet aan een ander kwaad te doen.
Want ik aanzie ze als komend van diezelfde bron.

Het is pas als men regels en wetten begint uit te schrijven in naam van God, dat het gevaarlijk kan worden.
Bezie de inquisitie. Ik vind dat ge dus gelijk hebt. Maar dat is niet de "God" die ik volg of voor ogen haal als ik over God spreek.

Je weet niet wie god is. En op het internet op obscure sites ga je je antwoord niet vinden.

420yeahbaby
14 november 2009, 14:58
Je weet niet wie god is. En op het internet op obscure sites ga je je antwoord niet vinden.

IDD ik weet niet wie God is.
Ik weet wel dat ik een "goddelijkheid" aanschouw in de werking van al dat is.
Voor mij is dat voldoende om een gezaligd bestaan te hebben.

Ik heb mijn eigen weg van transcendentale elevations.
Mss niet wat de huidige realiteit als "correct" bestempeld.

Ik zoek geen antwoorden. Ik zoek expansie van het bewustzijn in het Zijn.

The Syndrome
14 november 2009, 15:12
Maar de evolutietheorie zegt dat ik afstam van de vis.

Ik geloof wel in evolutie. Maar ik geloof niet dat de evolutietheorie het volledig bij het rechte eind heeft.
Een theorie als waarheid aannemen is ook niet bepaald de slimste zet in iemands leven he mijn beste :p
Aan u avatar te zien kunt ge van alles afstammen .
Ach , die discussies over de evolutietheorie zijn zo oud als de straat , doe ik niet meer aan mee .
Leg aan een debiel die dagelijks 10 keer zijn hoofd stoot maar uit dat hij een god is , die mensen zijn liever een geevolueerde aap , zijn ze tenminste eens slimmer dan iets anders .
Het is bewezen dat het niet kan , er is seksuele selectie en inteelt bij dieren , alle mutaties zijn of neutraal of negatief , nooit is er eenn positieve mutatie waargenomen , duikt er al eens een schijnbaar positieve op dan is het een recombinatie zoals bij de nylonetende bacterie , 98 % functieverlies .
Alles en iedereen devolueert , het is geen evolutie maar degeneratie , maar wat baten kaars en bril als de idioot niet ziene wil :silly: