PDA

View Full Version : Ik mis Anna List.


Pagina's : [1] 2

BigF
8 november 2009, 01:53
En jullie ook ja, ook al beseffen jullie het niet.

BigF
8 november 2009, 01:56
En al moet ik er persoonlijk op toezien, ik hou deze topic op de eerste pagina tot de moderators het zo beu worden dat ze Anna weer toelaten.

Al hoop ik wel dat iemand me hier vanaf morgen aan wil helpen herinneren want op eigen kracht gaat dat niet lukken vrees ik...

BigF
8 november 2009, 01:57
't Is dat ik flink wat Duvel op heb.
Anders ben ik niet zone moeilijke mens.
Maar nu...

bgf324
8 november 2009, 02:04
't Is dat ik flink wat Duvel op heb.
Anders ben ik niet zone moeilijke mens.
Maar nu...

Ook moeilijk :|

Jazeker
8 november 2009, 05:02
En al moet ik er persoonlijk op toezien, ik hou deze topic op de eerste pagina tot de moderators het zo beu worden dat ze Anna weer toelaten.

Up. ;-)

Txiki
8 november 2009, 06:05
:cheer: solidariteitsacties :cheer:

up up up up up up up up up :-P

Dajjal
8 november 2009, 08:55
't Is dat ik flink wat Duvel op heb.


:cheer: DUVEL :cheer:

kiko
8 november 2009, 09:09
Kan de moderatie het zo niet instellen dat er geen nieuwe draden opgestart mogen worden één keer middernacht gepasseerd of zo ?

Zo goed als altijd bevatten deze immers enkel leeg of sentimenteel gezwam.

Raf
8 november 2009, 09:39
En jullie ook ja, ook al beseffen jullie het niet.

Nee, ik niet. Integendeel zelfs. Het forum is er op vooruit gegaan sinds hij hier weg is. Goodbye and good riddance.

forzaflandria
8 november 2009, 10:58
Een list voor Anna.

Den Ardennees
8 november 2009, 11:22
Up. ;-)

Inderdaad, tezamen komen we op voor Anna

Kay_
8 november 2009, 11:24
En jullie ook ja, ook al beseffen jullie het niet.

Ik vind u precies ne homo :|

BigF
8 november 2009, 12:21
Kan de moderatie het zo niet instellen dat er geen nieuwe draden opgestart mogen worden één keer middernacht gepasseerd of zo ?

Zo goed als altijd bevatten deze immers enkel leeg of sentimenteel gezwam.

Haha, goeike.

Alsof de draden die hier voor middernacht gestart worden altijd zo veel interessanter zijn.

BigF
8 november 2009, 12:22
Nee, ik niet. Integendeel zelfs. Het forum is er op vooruit gegaan sinds hij hier weg is. Goodbye and good riddance.

Haha, nog een goeike.
'Het forum is er op vooruit gegaan...'

Ja vooral, stukken beter het forum de laatste maanden.
:?

Raf
8 november 2009, 12:25
Haha, nog een goeike.
'Het forum is er op vooruit gegaan...'

Ja vooral, stukken beter het forum de laatste maanden.
:?

Inderdaad. Niet alleen door het verdwijnen van Anna List natuurlijk. Het (al dan niet vrijwillige) verdwijnen van onder meer Online (en al haar andere nicks) Polly Correct, circe en knuppel hebben daar ook in hoge mate toe bijgedragen.

BigF
8 november 2009, 12:37
Inderdaad. Niet alleen door het verdwijnen van Anna List natuurlijk. Het (al dan niet vrijwillige) verdwijnen van onder meer Online (en al haar andere nicks) Polly Correct, circe en knuppel hebben daar ook in hoge mate toe bijgedragen.
Ik spreek natuurlijk enkel over K&K, maar ik heb nergens een verbetering opgemerkt na de verdwijning van al degene die je nu opnoemt.
Integendeel zelfs.

Trouwens, ook kan kan ik moeilijk leven met de forumstijl van sommige leden, ik zou het altijd een verlies vinden als ze het af zouden bollen. Het forum wordt er enkel armer door.
Ik heb het sowieso moeilijk met de tendens dat tegenwoordig alles wat enigszins ergerlijk is bekritiseerd moet worden. Waarom mag iemand op een forum niet gewoon een gruwelijke pain in the ass spelen? bgf739 hing vannacht ook flink mijn kloten uit en al word ik er dan wel effe flink boos op (den drank eh?), ik zou niet willen dat-ie het afbolt.

BigF
9 november 2009, 14:21
http://blog.allanellenberger.com/wp-content/uploads/up_pixar-poster.jpg

BigF
9 november 2009, 14:26
Trouwens; ik heb die 3D-versie van Up gezien en ik moet zeggen; ni de moeite om extra te betalen voor dat 3D-brilletje.
Het spectaculairste is het filmpje dat voorafgaat wanneer je je brilletje moet opzetten.
In de film gebeurt er niks dat iets extra krijgt door dat 3D-gedoe.

Ik heb de indruk dat tegenwoordig alle animatiefilms ook naar 3D omgezet worden maar dat de makers van die films niet echt rekening houden met het feit dat hun film ook in 3D getoond gaat worden. Je krijgt dan een gewone film waarin je de personages een beetje in 3D ziet rondlopen. Niks spectaculairs dus.

Toch, enig spektakel is best mogelijk. Dat zagen wij op vakantie in Disneyworld. Daar barst het tegenwoordig ook van de 3D-theaters maar de films die je daar te zien krijgt zijn duidelijk wel opworpen met vertoning in 3D in het achterhoofd. En dat geeft echt spetterende resultaten.

Jammer genoeg blijft het hier in de bioscoop wachten op de eerste echt goeie 3D-film.
Of heb ik iets gemist?

On-topic; Anna terug!!!

backfire
9 november 2009, 14:30
Wie is die Anna List?
Geef eens een korte karakterschets?

BigF
9 november 2009, 14:31
Wie is die Anna List?
Geef eens een korte karakterschets?
Zo geil als boter en een flink stel tieten.
Je leert ze wel kennen als ze terug is.
;-)

lantjes
9 november 2009, 14:36
Zijn de topics door "haar" gestart, samen met haar profiel, ook verdwenen? Indien niet konden we die allemaal "uppen" .....;-) Om 't land te kloten....;-)

IronChef
9 november 2009, 14:38
Wie is die Anna List?
Geef eens een korte karakterschets?

Een Vlaamsnationalist die eerder tot het wat intelligentere gedeelte behoorde. Denk aan Jazeker en Zwartengeel, niet aan Mister XYZ of pegasus6869.

IronChef
9 november 2009, 14:39
Overigens is het zijn eigen schuld dat hij hier niet meer binnen mag.

Jazeker
9 november 2009, 14:39
http://blog.allanellenberger.com/wp-content/uploads/up_pixar-poster.jpg

:-D

backfire
9 november 2009, 14:43
Overigens is het zijn eigen schuld dat hij hier niet meer binnen mag.

Ah zo? Dan toch niet zo intelligent? Hier zitten beunhazen en kloefkaffers die hele dagen onzin zitten spuien maar dat blijkbaar ongestraft kunnen doen.

BigF
9 november 2009, 14:43
Overigens is het zijn eigen schuld dat hij hier niet meer binnen mag.
Jaja, dat weten wij ondertussen ook wel.
Maar laat ons eerlijk zijn. De last die Anna hier veroorzaakt heeft staat niet echt in verhouding tot een levenslange verbanning.

En dan nog; al stond het wel in verhouding zou ik er nog voor strijden om hem terug hier te krijgen. Ik mag 'em wel.

BigF
9 november 2009, 14:45
Ah zo? Dan toch niet zo intelligent? Hier zitten beunhazen en kloefkaffers die hele dagen onzin zitten spuien maar dat blijkbaar ongestraft kunnen doen.

Dat is ook een van de redenen waarom ik vind dat Anna terug moet mogen komen. De rest van het gespuis hier werkt veel harder op een mens zijn zenuwen dan Anna ooit zal doen. Trouwens, als Anna al op uw zenuwen werkt is het alvast niet door zijn lomperigheid.

backfire
9 november 2009, 14:49
Dat is ook een van de redenen waarom ik vind dat Anna terug moet mogen komen. De rest van het gespuis hier werkt veel harder op een mens zijn zenuwen dan Anna ooit zal doen. Trouwens, als Anna al op uw zenuwen werkt is het alvast niet door zijn lomperigheid.

Kan me hem niet echt herinneren...dus zal ie niet op mijn zenuwen gewerkt hebben.
Wie ik me wel herinner en mis is Circe. Niet altijd akkoord met haar maar ze kon sterk uit de hoek komen en onderbouwde haar stellingen stevig.
Ik mis ook Migrantenjong om dezelfde redenen.

Ik mis dus de 'gratie'-optie hier op dit forum. Ofwel een poll: mag ie terug of mag ie niet terug, en iedereen mag stemmen. Je hebt altijd wel een tegenstem (Raf) maar bon...

IronChef
9 november 2009, 15:02
Ah zo? Dan toch niet zo intelligent?.

Een Vlaamsnationalist die eerder tot het wat intelligentere gedeelte behoorde

Nuances enzo, weetjewel.

Hier zitten beunhazen en kloefkaffers die hele dagen onzin zitten spuien maar dat blijkbaar ongestraft kunnen doen.

Als Anna List zich net zoals die beunhazen en kloefklaffers aan het reglement had gehouden mocht hij ook zoveel onzin spuien als hij wou.

IronChef
9 november 2009, 15:04
Jaja, dat weten wij ondertussen ook wel.
Maar laat ons eerlijk zijn. De last die Anna hier veroorzaakt heeft staat niet echt in verhouding tot een levenslange verbanning.

En dan nog; al stond het wel in verhouding zou ik er nog voor strijden om hem terug hier te krijgen. Ik mag 'em wel.

Laat ons eerlijk zijn: hij komt nooit meer terug.

Xenophon
9 november 2009, 15:15
Een Vlaamsnationalist die eerder tot het wat intelligentere gedeelte behoorde

Nuances enzo, weetjewel.


Misschien is hij daarom geband?

Raf
9 november 2009, 15:27
Zo geil als boter en een flink stel tieten.

En dat voor een kerel... 8O

IronChef
9 november 2009, 15:30
Misschien is hij daarom geband?

Ja, de moderatie zit uiteraard mee in het (s)linkse belgicistische complot van de zelfhatende linkse kerk van zelfverklaarde verdraagzame Poco's.

:roll:

IronChef
9 november 2009, 15:31
Of hij had natuurlijk een dubbelnick aangemaakt om zijn eerdere ban te omzeilen, dat kan ook.

Maar het zal dat eerste wel zijn.

Xenophon
9 november 2009, 15:57
Ja, de moderatie zit uiteraard mee in het (s)linkse belgicistische complot van de zelfhatende linkse kerk van zelfverklaarde verdraagzame Poco's.

:roll:

Amai, dat is een hele hap.

Nelle
9 november 2009, 17:12
Inderdaad. Niet alleen door het verdwijnen van Anna List natuurlijk. Het (al dan niet vrijwillige) verdwijnen van onder meer Online (en al haar andere nicks) Polly Correct, circe en knuppel hebben daar ook in hoge mate toe bijgedragen.

Als je dat zo ziet...zou je kunnen beginnen denken dat de moderatie iets tegen vrouwen heeft eh :?

Nelle
9 november 2009, 17:12
en natuurlijk...Anna :cheer: Kom terug :cheer:

IronChef
9 november 2009, 17:30
Als je dat zo ziet...zou je kunnen beginnen denken dat de moderatie iets tegen vrouwen heeft eh :?

Je moet dan natuurlijk wel vergeten te vermelden dat er al meer mannen verbannen zijn dan vrouwen.

Raf
9 november 2009, 18:22
Als je dat zo ziet...zou je kunnen beginnen denken dat de moderatie iets tegen vrouwen heeft eh :?

Als het allemaal vrouwen waren, zou je dat kunnen beginnen denken ja...

Savatage
9 november 2009, 18:29
Inderdaad. Niet alleen door het verdwijnen van Anna List natuurlijk. Het (al dan niet vrijwillige) verdwijnen van onder meer Online (en al haar andere nicks) Polly Correct, circe en knuppel hebben daar ook in hoge mate toe bijgedragen.

Lol, gij jaagt alle vrouwen weg :lol:

Raf
9 november 2009, 18:39
Lol, gij jaagt alle vrouwen weg :lol:

ik heb met die verdwijningen niets te maken.

Kay_
9 november 2009, 18:41
Lol, gij jaagt alle vrouwen weg :lol:

Nu dat je het zegt.... :|

Nelle
9 november 2009, 19:13
Als het allemaal vrouwen waren, zou je dat kunnen beginnen denken ja...

Het zijn toch bijna allemaal vrouwen?

Nelle
9 november 2009, 19:13
Je moet dan natuurlijk wel vergeten te vermelden dat er al meer mannen verbannen zijn dan vrouwen.

Der zijn ook meer mannen actief op dit forum dan vrouwen ;-)

Wat eigenlijk wel jammer is :-(

Raf
9 november 2009, 19:15
Het zijn toch bijna allemaal vrouwen?

Juist. Bijna...

Nelle
9 november 2009, 19:17
Juist. Bijna...

fantastische woordje toch! ;-)

Raf
9 november 2009, 19:27
fantastische woordje toch! ;-)

Fantastisch zelfs. ;-)

IronChef
9 november 2009, 20:15
Der zijn ook meer mannen actief op dit forum dan vrouwen ;-)

Wat eigenlijk wel jammer is :-(

Dat is waar.

lantjes
10 november 2009, 00:04
Hopla, voor deze topic, tegen morgenvroeg, naar de tweede pagina is gezakt.

Dronkoers
10 november 2009, 07:42
:cheer: pAnnakoek :cheer:

Nelle
10 november 2009, 09:41
Fantastisch zelfs. ;-)

:cheer: fouten :cheer:

Anders had je zeker niet meer gereageerd ;-)

Djiezes
10 november 2009, 11:05
:cheer: Anna :cheer:
:cheer: Duvel :cheer:
:cheer: tetten :cheer:
:cheer: de buurvrouw :cheer:

NOEKIE
10 november 2009, 11:26
Nee, ik niet. Integendeel zelfs. Het forum is er op vooruit gegaan sinds hij hier weg is. Goodbye and good riddance.

Ik peis dat als jij een ban krijgt er ook veel gaan jubelen. Al was het maar voor dat lelijk achterwerk. 8-)

Txiki
10 november 2009, 11:27
:cheer: pAnnakoek :cheer:

:cheer: met suiker

lantjes
10 november 2009, 11:49
:cheer: pAnnakoek :cheer:

Verwezen naar de (verwijderde) ANNAlen van politics.be :cry:

BigF
10 november 2009, 20:05
http://www.upmagazine.nl/webshop/images/Up%20Sleutelhanger%20groot.jpg

Txiki
10 november 2009, 20:07
:cheer: get up stand up (http://www.youtube.com/watch?v=JuMlHdxiIZ8) :cheer:

Txiki
11 november 2009, 11:48
http://www.megavuurwerk-shop.nl/images/2440_upupup_rockets.jpg

8-)

Jazeker
11 november 2009, 11:52
http://www.imdb.com/title/tt0265957/

Mwah... er zit toch "up" in de titel... :|

Raf
11 november 2009, 12:00
http://bruin-ou.com/aweh/images/fbfiles/images/PP0442_Up_Yours_Posters.jpg

Hier zit ook "up" in het het drukt perfect mijn sentiment ten aanzien van dit onderwerp uit. :-)

Jazeker
11 november 2009, 12:03
http://bruin-ou.com/aweh/images/fbfiles/images/PP0442_Up_Yours_Posters.jpg

Hier zit ook "up" in het het drukt perfect mijn sentiment ten aanzien van dit onderwerp uit. :-)

Wat vond je dan zo fout aan Anna List? Hij was niet grof gebekt en ook geen kruiperige trol. Ik snap je haat niet echt.

Raf
11 november 2009, 12:05
Wat vond je dan zo fout aan Anna List? Hij was niet grof gebekt en ook geen kruiperige trol. Ik snap je haat niet echt.

Je hoeft niet grof gebekt te zijn om hatelijk te zijn. Ik vond het een onverdraaglijk creatuur. Je kan dat zo hebben met sommige mensen hé...

Speentroskietelaar
11 november 2009, 12:05
Je hoeft niet grof gebekt te zijn om hatelijk te zijn. Ik vond het een onverdraaglijk creatuur. Je kan dat zo hebben met sommige mensen hé...

Spreek je nu over jezelf?

Txiki
11 november 2009, 12:08
Ondertussen blijft deze draad toch op de eerste pagina 8-)

Raf
11 november 2009, 12:09
Ondertussen blijft deze draad toch op de eerste pagina 8-)

Niet dat het ook maar een moer zal uitmaken... 8-)

Jazeker
11 november 2009, 12:10
Je hoeft niet grof gebekt te zijn om hatelijk te zijn. Ik vond het een onverdraaglijk creatuur. Je kan dat zo hebben met sommige mensen hé...

Ik vond dat niet. Hij was doorgaans heel hoffelijk tov. tegenstanders. Ik ken er hier anderen die erger tekeer zijn gegaan en ondanks een permban hier nog steeds mogen posten. En dan heb ik het niet over de recente vlaag aan dubbelnickers. The Piano heeft hier trouwens nog steeds een account ondanks ondubbelzinnige bewijzen aan de moderatie dat hij hier nog zit (Ik kan je die bezorgen zo je wil). The Piano heeft gezworen het forum kapot te maken, Anna List wou gewoon grappig doen door een lacune in het forumreglement bloot te leggen.

Txiki
11 november 2009, 12:10
Niet dat het ook maar een moer zal uitmaken... 8-)

Solidariteit kan je niet uitroeien, he 8-)

Raf
11 november 2009, 12:12
The Piano heeft hier trouwens nog steeds een account ondanks ondubbelzinnige bewijzen aan de moderatie dat hij hier nog zit (Ik kan je die bezorgen zo je wil).

Graag; Het toeval wil dat ik net wat plaats gemaakt heb in mijn PB-box.

Raf
11 november 2009, 12:12
Solidariteit kan je niet uitroeien, he 8-)

Hoeft ook niet. Dat gaat wel vanzelf dood.

born2bewild
11 november 2009, 12:13
http://bruin-ou.com/aweh/images/fbfiles/images/PP0442_Up_Yours_Posters.jpg

Hier zit ook "up" in het het drukt perfect mijn sentiment ten aanzien van dit onderwerp uit. :-)

mijn held
zo rebels

Karma
11 november 2009, 12:14
Veel zal het niet uithalen vrees ik. Ik heb heel lang geprobeerd om Groentje hier terug te krijgen. Oeps .... weer een vrouw ...

Raf
11 november 2009, 12:16
Ik heb heel lang geprobeerd om Groentje hier terug te krijgen.
Je gaat Nynorsk tegenkrijgen. Die heeft nog zo haar best gedaan om Groentje hier buiten krijgen...

Karma
11 november 2009, 12:20
http://bruin-ou.com/aweh/images/fbfiles/images/PP0442_Up_Yours_Posters.jpg

Karma
11 november 2009, 12:24
Je gaat Nynorsk tegenkrijgen. Die heeft nog zo haar best gedaan om Groentje hier buiten krijgen...

Er waren er nog ... tot in de hoogste regionen ...

Raf
11 november 2009, 12:28
Er waren er nog ... tot in de hoogste regionen ...

Vertel...

moser
11 november 2009, 12:29
Ik mis vooral zijn schitterende fijnzinnige humor: cheeren voor Verschaeve en hoe heet een schoonmoeder in het Chinees-moppen.

Classic stuff. Vindt ge nergens meer.

Karma
11 november 2009, 12:36
Vertel...

Mocht ik daar aan beginnen dan zou je me meteen veroordelen voor "conspiracy-verkondiger".

Karma
11 november 2009, 12:38
In ieder geval ... het zou blijken van een enorme tegemoetkoming van de moderatie mochten ze éénmaal per jaar algemene amnestie doorvoeren voor alle gebanden ipv te permbannen. Diegenen die dan slecht zijn van aard zullen dra weer door de mand vallen door vlug weer een ban op te lopen.

BigF
11 november 2009, 20:41
http://www.tommyteleshopping.nl/images/motor-up-fuel-treatmt.jpg

BigF
11 november 2009, 20:42
Ik vond dat niet. Hij was doorgaans heel hoffelijk tov. tegenstanders. Ik ken er hier anderen die erger tekeer zijn gegaan en ondanks een permban hier nog steeds mogen posten. En dan heb ik het niet over de recente vlaag aan dubbelnickers. The Piano heeft hier trouwens nog steeds een account ondanks ondubbelzinnige bewijzen aan de moderatie dat hij hier nog zit (Ik kan je die bezorgen zo je wil). The Piano heeft gezworen het forum kapot te maken, Anna List wou gewoon grappig doen door een lacune in het forumreglement bloot te leggen.


:Jazeker: cheer :Jazeker:

Txiki
12 november 2009, 14:26
http://static.marktplaza.nl/images/1/50/9264350.jpg

BigF
13 november 2009, 09:42
http://www.dasautoblog.com/images/smggermany.typepad.com/photos/uncategorized/2007/10/20/vw_up.jpg

Jazeker
13 november 2009, 15:00
http://www.edb.ups-tlse.fr/equipe3/NE/Images/up-arrow.jpg

Djiezes
13 november 2009, 15:05
http://uwpmuseum.com/Up_with_People_Museum_on_the_we/IMAG003A.JPG

lantjes
14 november 2009, 16:08
Omhoog godomme....

Txiki
15 november 2009, 08:25
http://www.jdwarrick.com/3CoversPlusOne/media/images/JumpUp_cover252x273a.jpg

Txiki
15 november 2009, 23:08
hopla

Pølle
16 november 2009, 00:56
http://www.smlx.nl/images/1up.jpg

stab
16 november 2009, 01:00
Zijn de topics door "haar" gestart, samen met haar profiel, ook verdwenen? Indien niet konden we die allemaal "uppen" .....;-) Om 't land te kloten....;-)Door te googlen op 'Anna List' zou je dat moeten kunnen:
http://forum.politics.be/member.php?u=5052

Nelle
16 november 2009, 13:07
Berichtje van Anna:

Jullie hebben allemaal de groeten en xenophon ook

Dronkoers
16 november 2009, 13:08
:cheer:

Zwartengeel
16 november 2009, 13:11
Zijn de topics door "haar" gestart, samen met haar profiel, ook verdwenen? Indien niet konden we die allemaal "uppen" .....;-) Om 't land te kloten....;-)

U vraagt, wij draaien...

lantjes
16 november 2009, 13:15
U vraagt, wij draaien...

Goe bezig !! :-P

IronChef
16 november 2009, 13:58
En denkt ge nu echt dat al dat gedoe iets gaat uitmaken?

Hij is weg en komt nooit meer terug.

Hij zal misschien nog eens onder een schuilnaam langskomen voor een handvol berichtjes maar dat is het dan ook.

BigF
16 november 2009, 15:10
En denkt ge nu echt dat al dat gedoe iets gaat uitmaken?
Zonder 'gedoe' leefden we nu nog in het ancien regime.

Hij is weg en komt nooit meer terug.
Ahzo? En waarom is dat?

Hij zal misschien nog eens onder een schuilnaam langskomen voor een handvol berichtjes maar dat is het dan ook.
Dat doet-ie nu ook regelmatig al. Zo'n voorspelling is dus evenveel waard als voorspellen dat morgen de zon opkomt.

Zwartengeel
16 november 2009, 15:12
Zo'n voorspelling is dus evenveel waard als voorspellen dat morgen de zon opkomt.

De eerste die nu durft over John Terra te beginnen gaat hier wat meemaken.

nubian
16 november 2009, 15:25
Ik mis hem ook, had even hoop dat Anna List terug zou komen maar helaas :cry:
Kadootje voor ons Anna :cheer::cheer::cheer:
59499
Cheers!:>

Jazeker
16 november 2009, 15:28
De eerste die nu durft over John Terra te beginnen gaat hier wat meemaken.

Wie is dat misschien?

BigF
16 november 2009, 15:29
De eerste die nu durft over John Terra te beginnen gaat hier wat meemaken.
Verdorie seg.
Toch effe moeten googlen voor ik 'em doorhad.
Ik wist helemaal niet dat dat nummer van John Terra was.

Enfin, nu ik dat wel weet is't wel een goei! (grap, niet dat nummer eh)
Vandaar;
:? --> :-D

BigF
16 november 2009, 15:29
Wie is dat misschien?
Hier, nog ene die 'em niet snapt.
:-D

Jazeker
16 november 2009, 15:30
Hier, nog ene die 'em niet snapt.
:-D

O jawel hoor, maar ik ben bang dat Z&g op mijn muil gaat slaan :|

BigF
16 november 2009, 15:34
O jawel hoor, maar ik ben bang dat Z&g op mijn muil gaat slaan :|

Klikkerdeklik (http://www.youtube.com/watch?v=Zb2itSwvzIc)
Met bijpassende marginale beeld- en klankkwaliteit nog wel!

:-D

IronChef
16 november 2009, 15:41
Gezever.

Ge weet goed genoeg wat ik bedoel.

BigF
16 november 2009, 15:59
Ge weet goed genoeg wat ik bedoel.
Ja, tuurlijk wel.
Maar wat moet je op een forum zo al heelder dagen doen?

Kijk eens rond, er gebeurt nu tenminste eens iets. Niet dat ik met deze draad de bedoeling had om heel K&K vol Anna-draadjes te krijgen (die eer is voor Z&G), maar we amuseren ons tenminste (al is het maar omdat we Raf op stang jagen ;-) ). En tegelijk klagen we iets aan dat ons niet ligt. Ik zie het probleem echt niet.

Wat zit tegenwoordig iedereen toch tegen mij te mekkeren over de draadjes die ik start? Vorige week ofzo kreeg ik bgf83992 ook al over mijn nek aangaande mijn Beatles-BeachBoys draadje. Dat had allemaal geen zin en het was lulkoek. Nu weer in dit Anna-draadje. Wat is er dan zoveel beter aan de overige gemiddelde topics die hier gestart worden?

Kortom; vanaf nu reageer ik gewoon niet meer op zageventen die beginnen van "Wat is dat hier nu weer" of "Wat is dit voor onzin" of "Dit heeft geen nut"... Ik ga er echt mijn tijd niet meer insteken. Steken jullie je tijd maar in het reageren in draadjes die je niet liggen. Het houdt je tenminste van de straat.
:evil:

vlijmscherp
16 november 2009, 16:00
da heeft toch geen nut!!!




da zagen dat het geen nut heeft hé ;-)

BigF
16 november 2009, 16:02
da heeft toch geen nut!!!
Zagevent!!
;-)




da zagen dat het geen nut heeft hé ;-)
Nuts!
:cheer:

IronChef
16 november 2009, 16:13
Ja, tuurlijk wel.
Maar wat moet je op een forum zo al heelder dagen doen?

Kijk eens rond, er gebeurt nu tenminste eens iets. Niet dat ik met deze draad de bedoeling had om heel K&K vol Anna-draadjes te krijgen (die eer is voor Z&G), maar we amuseren ons tenminste (al is het maar omdat we Raf op stang jagen ;-) ). En tegelijk klagen we iets aan dat ons niet ligt. Ik zie het probleem echt niet.

Wat zit tegenwoordig iedereen toch tegen mij te mekkeren over de draadjes die ik start? Vorige week ofzo kreeg ik bgf83992 ook al over mijn nek aangaande mijn Beatles-BeachBoys draadje. Dat had allemaal geen zin en het was lulkoek. Nu weer in dit Anna-draadje. Wat is er dan zoveel beter aan de overige gemiddelde topics die hier gestart worden?

Kortom; vanaf nu reageer ik gewoon niet meer op zageventen die beginnen van "Wat is dat hier nu weer" of "Wat is dit voor onzin" of "Dit heeft geen nut"... Ik ga er echt mijn tijd niet meer insteken. Steken jullie je tijd maar in het reageren in draadjes die je niet liggen. Het houdt je tenminste van de straat.
:evil:

Ik ben blij dat ge u amuseert, echt waar.
Het is ook helemaal niet mijn bedoeling om te liggen zagen over nutteloos maar ludiek tijdverdrijf, want daar is niets mis mee.

Het is ook niet mijn bedoeling om te komen zagen tegen u persoonlijk. (En ja, big gay fucker nr 121357 moet opgehangen worden aan zijn duimen. Geef het maar toe, ik zeg wat jullie denken.)

Mijn punt is: één van de (iets minder belangrijke maar toch) redenen voor de al een tijdje aan de gang zijnde achteruitgang van dit forum, is het eindeloze gezaag over verbannen leden waarvan iedereen goed genoeg weet (ik zeg wat jullie denken, remember) dat ze het zelf gezocht hebben.

Ik ben dat gezaag en gezever meer dan beu.

Xenophon
16 november 2009, 16:34
Berichtje van Anna:

Jullie hebben allemaal de groeten en xenophon ook

:cheer: Xenophon! :cheer:

Xenophon
16 november 2009, 16:35
Ik ben dat gezaag en gezever meer dan beu.

Allez, saluut dan? :)

BigF
16 november 2009, 16:37
Ik ben blij dat ge u amuseert, echt waar.
Het is ook helemaal niet mijn bedoeling om te liggen zagen over nutteloos maar ludiek tijdverdrijf, want daar is niets mis mee.

Het is ook niet mijn bedoeling om te komen zagen tegen u persoonlijk. (En ja, big gay fucker nr 121357 moet opgehangen worden aan zijn duimen. Geef het maar toe, ik zeg wat jullie denken.)

Mijn punt is: één van de (iets minder belangrijke maar toch) redenen voor de al een tijdje aan de gang zijnde achteruitgang van dit forum, is het eindeloze gezaag over verbannen leden waarvan iedereen goed genoeg weet (ik zeg wat jullie denken, remember) dat ze het zelf gezocht hebben.

Ik ben dat gezaag en gezever meer dan beu.
Ok. Good point.
Laten we het volgende afspreken.
Ik reageer niet meer in draden of op posts van mensen die zeuren over het al dan niet nuttig zijn van die draden of die posts, jij reageert niet meer in draden of op posts die over verbannen leden gaan.
Iedereen bespaart tijd en er wordt alvast een pak minder geleuterd.

P.s. Mijn uitval was niet persoonlijk hoor. Jij had gewoon de pech dat je de eerste was die er vandaag over begon. En ik heb met de nacht gestaan (12uurs), dat doet over het algemeen ook niet veel goeds aan mijn humeur de dag erop...

lantjes
16 november 2009, 20:04
Up and away...;-)

Jazeker
16 november 2009, 20:06
Zou Anna List ook een zware werkdag hebben gehad? We weten dat dus niet, eh. Omdat hij dat hier niet meer kan komen zeggen en zo.

BigF
16 november 2009, 21:54
http://blog.ivman.com/wp-content/BonkHeadCloseUp.jpg

Zwartengeel
16 november 2009, 21:59
O jawel hoor, maar ik ben bang dat Z&g op mijn muil gaat slaan :|

Ben jij dan een negentienjarige, oversekste homo die iets heeft met kabouters misschien?

Txiki
16 november 2009, 22:02
:cheer: sabotage :cheer:
:cheer: ongehoorzaamheid :cheer:
:cheer: agitatie :cheer:


:cheer: PBL-RKT :cheer:

ps: aar joe from weels? 8-)

BigF
16 november 2009, 22:03
Ben jij dan een negentienjarige, oversekste homo die iets heeft met kabouters misschien?
Ik vrees van niet maar je kan altijd blijven hopen natuurlijk.

Jazeker
16 november 2009, 22:10
Ben jij dan een negentienjarige, oversekste homo die iets heeft met kabouters misschien?

Jamaar... je weet maar nooit met die agressieve metal-types he. Drugs en zo.

;-)

Jazeker
16 november 2009, 22:10
Ik vrees van niet maar je kan altijd blijven hopen natuurlijk.

Allez merci...

Jazeker
16 november 2009, 22:11
http://blog.ivman.com/wp-content/BonkHeadCloseUp.jpg

BigF vint mee niet luk :-o

BigF
16 november 2009, 22:12
Allez merci...
:?
Wat allez merci?

Dat antwoord had ik eerder van ZwartenGeel verwacht...

BigF
16 november 2009, 22:16
BigF vint mee niet luk :-o

:? (again)

't Is gewoon een variatie op 'up'.

En ik vond het leuk omdat met het starten van dit up-draadje blijkbaar een hele hype is ontstaan door het uppen van Anna en Raf draadjes en dat er daardoor nu een vrij algemene chaos is ontstaan op K&K en dat je dus zou kunnen denken dat ik nu mijn hoofd stoot door nu alles ge-up-ed wordt en er dus die algemene chaos is maar eigenlijk klopt dat niet want ik bekijk het niet alsof ik mijn hoofd stoot door deze chaos want ik vind chaos nogal leuk.

Jazeker
16 november 2009, 22:16
:?
Wat allez merci?

Dat antwoord had ik eerder van ZwartenGeel verwacht...

Och... die speelt onder 1 hoedje met bgf 8-)

BigF
16 november 2009, 22:17
Och... die speelt onder 1 hoedje met bgf 8-)
Ik ga geweldig hard op zijn muil slaan.

Jazeker
16 november 2009, 22:18
:? (again)

't Is gewoon een variatie op 'up'.

En ik vond het leuk omdat met het starten van dit up-draadje blijkbaar een hele hype is ontstaan door het uppen van Anna en Raf draadjes en dat er daardoor nu een vrij algemene chaos is ontstaan op K&K en dat je dus zou kunnen denken dat ik nu mijn hoofd stoot door nu alles ge-up-ed wordt en er dus die algemene chaos is maar eigenlijk klopt dat niet want ik bekijk het niet alsof ik mijn hoofd stoot door deze chaos want ik vind chaos nogal leuk.


Getver... en ik had toch al hoofdpijn op deze heel gezellige maandagavond waarop ik mezelf door de kop wil schieten voordat de politie me verzekert dat het morgen vrijdag zal zijn.

Jazeker
16 november 2009, 22:18
Ik ga geweldig hard op zijn muil slaan.

Begin met de wortels van het kwade. Bgf dus. :-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o

djimi
16 november 2009, 22:26
De eerste die nu durft over John Terra te beginnen gaat hier wat meemaken.

Gij zijt wel begonnen, hé!! :lol:

BigF
16 november 2009, 22:28
Begin met de wortels van het kwade. Bgf dus. :-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o:-o
Ok, ik ga geweldig hard op zijn wortels slaan dan.

Jazeker
16 november 2009, 22:30
Ok, ik ga geweldig hard op zijn wortels slaan dan.

Doen! Als je hulp wil, laat het op tijd weten. Misschien weet ik wel andere plekjes die ze geen wortels noemen en waar je ook hard op kan slaan.

BigF
16 november 2009, 22:35
Doen! Als je hulp wil, laat het op tijd weten. Misschien weet ik wel andere plekjes die ze geen wortels noemen en waar je ook hard op kan slaan.
Ik begin alvast met zijn wortels.

Jazeker
16 november 2009, 22:42
Ik begin alvast met zijn wortels.

Als je maar slaat.

Ik ga beginnen met te vertrekken. Moe...

BigF
16 november 2009, 22:44
Als je maar slaat.

Ik ga beginnen met te vertrekken. Moe...
Ik mep er op los!

Slaap ze!

Morgen vroeg op zeker?
Heel vroeg?
Hoe vroeg eigenlijk?
Valt dat mee?
Nee zeker?
Probeer er 's avonds gewoon zo weinig mogelijk aan te denken.
Doe ik ook niet.
En ik kan zelfs blijven liggen.
Ja, tot 's middags als ik wil.
Nee, heel de week thuis ja.
Geen wekker nee, ik ben niet gek.
Ja, ok, slaapwel.

bgf324
16 november 2009, 23:52
BigF vint mee niet luk :-o

:evil:

Txiki
16 november 2009, 23:54
:evil:

:rofl:

bgf324
17 november 2009, 00:05
:rofl:

Lach me nie uit :evil:

Txiki
17 november 2009, 00:06
Lach me nie uit :evil:

:drinking:

bgf324
17 november 2009, 00:07
:drinking:



:lolabove:

:evil:

:snipersm::2gunfire:

Txiki
17 november 2009, 00:08
:evil:

:snipersm::2gunfire:

MaGNi????

Dronkoers
17 november 2009, 00:12
:drinking:

Waar is den tijd...

bgf324
17 november 2009, 00:15
MaGNi????

Waar zit die tegenwoordig eigenlijk? 8O
Al in enkele dagen niemer gezien.

Dronkoers
17 november 2009, 00:16
Waar zit die tegenwoordig eigenlijk? 8O
Al in enkele dagen niemer gezien.

Die is er voor aan het zorgen dat hij morgen een 4de dode heeft op de "voorspel de doden"-draad ;-)

Zwartengeel
17 november 2009, 06:17
Jamaar... je weet maar nooit met die agressieve metal-types he. Drugs en zo.

;-)

Zeg dat wel...


59513

Jazeker
17 november 2009, 10:56
Waar is den tijd...

PBL-RMG :cheer:

Jazeker
17 november 2009, 10:57
Zeg dat wel...


59513

EEK!

Trouwens, die vermelding "330 ml" maakt echt wel indruk... :-D

eno2
17 november 2009, 11:03
Nee, ik niet. Integendeel zelfs. Het forum is er op vooruit gegaan sinds hij hier weg is. Goodbye and good riddance.

En nu nog onze grote dispensor van parasitaire stigmata.

eno2
17 november 2009, 11:04
En jullie ook ja, ook al beseffen jullie het niet.

Waarvoor of waardoor is hij (zij) eigenlijk gebanned?

Zwartengeel
17 november 2009, 11:24
EEK!

Trouwens, die vermelding "330 ml" maakt echt wel indruk... :-D

Dat is nog eens iets anders dan gewoon '10 cc', he...

Pølle
17 november 2009, 12:33
Waarvoor of waardoor is hij (zij) eigenlijk gebanned?

Dubbelnick en ander onnozeliteiten.

BigF
17 november 2009, 15:10
http://homescolumbiacountyny.com/images/JasonsUpstairsBar_Hud.jpg

eno2
17 november 2009, 15:57
Dubbelnick en ander onnozeliteiten.
Oei

Oeioeioei

Dubbelnick na een ban, allicht?

Pølle
17 november 2009, 16:23
Nee, ervoor. Vandaar de onnozeliteiten. Anna probeerde ermee te reageren op een dubbelzinnigheid in het forumreglement.

Txiki
17 november 2009, 21:49
mit dem wissen...

Jazeker
17 november 2009, 22:03
http://homescolumbiacountyny.com/images/JasonsUpstairsBar_Hud.jpg

Dit is wel een zalige post gezien het onderwerp.

Pantoffeldiertje
17 november 2009, 22:05
Wat is er precies gebeurd?

bgf324
17 november 2009, 22:08
Wat is er precies gebeurd?

Ban

Jazeker
17 november 2009, 22:11
Wat is er precies gebeurd?

Anna List had een tijdelijke ban (kan wel gebeuren... heb ik ooit ook een week aan mijn been gehad) maar hij zag een lacune in het forumreglement wat hem letterlijk gezien het recht gaf om hem als gebande toch een dubbelnick te maken. De moderatie nam zijn uitleg niet en nu is hij permanent geband. Zonde, want hij kon wel degelijk discussiëren in de serieuze subfora.

Pantoffeldiertje
17 november 2009, 22:25
Anna List had een tijdelijke ban (kan wel gebeuren... heb ik ooit ook een week aan mijn been gehad) maar hij zag een lacune in het forumreglement wat hem letterlijk gezien het recht gaf om hem als gebande toch een dubbelnick te maken. De moderatie nam zijn uitleg niet en nu is hij permanent geband. Zonde, want hij kon wel degelijk discussiëren in de serieuze subfora.

Bijzonder spijtig. Ik herinner me hem nog van een goed jaar geleden, had inderdaad wel iets zinnigs te vertellen.

Jazeker
17 november 2009, 22:48
Bijzonder spijtig. Ik herinner me hem nog van een goed jaar geleden, had inderdaad wel iets zinnigs te vertellen.

Tja... binnenkort nog enkel pinnemutsen op het grootste politieke discussieforum.

Wat dat betreft... het is hier weer eens triestig dus ik ga maar iets anders doen dat intellectueel meer uitdagend is. Even kijken hoe het behang opkrult of zo.

BigF
18 november 2009, 09:30
Dit is wel een zalige post gezien het onderwerp.
Jaja, ik post niet zo maar eender welke up-afbeelding.
;-)

Txiki
18 november 2009, 19:50
http://multitext.ucc.ie/images/thumbnails/2214.jpg

Up!

BigF
18 november 2009, 20:58
http://i.ehow.com/images/GlobalPhoto/Articles/4574573/72166_Full.jpg

Txiki
19 november 2009, 14:27
http://www.moviemachine.nl/images/movies/shoot_em_up_ver4.jpg

Jazeker
19 november 2009, 14:54
http://www.moviemachine.nl/images/movies/shoot_em_up_ver4.jpg

:cheer: PBL-RMG :cheer:

lantjes
19 november 2009, 16:18
59644

Jazeker
19 november 2009, 16:46
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/50/Green_Arrow_Up.svg/600px-Green_Arrow_Up.svg.png

BigF
20 november 2009, 11:43
http://www.historietilburg.nl/links%20boeken/Images%20De%20Paap/p_133_Joseph_Reinders_Omhoog.jpg

Dronkoers
20 november 2009, 11:44
59644

http://www.schoolplaten.com/wc-bril-omhoog-t13468.jpg

Inspiratie op? ;-)

BigF
20 november 2009, 11:46
Inspiratie op? ;-)

Huh?

;-)

Dronkoers
20 november 2009, 11:51
http://www.kidscotton.com/images/products/accessoires/Bob_Marley_Get_Up_slabber_Groen1.jpg

lantjes
20 november 2009, 11:56
Hoe zielig kan je kijken?

59683

BigF
20 november 2009, 13:21
Hoe zielig kan je kijken?

59683
Jakkes.

http://www.crestock.com/images/100000-109999/107185-xs.jpg

lantjes
22 november 2009, 10:43
Omuughe !!!

manta
22 november 2009, 21:28
Hoe zielig kan je kijken?

59683

Zalige foto ... :-D

Txiki
23 november 2009, 15:39
http://users.telenet.be/kosmonet/ruimtevaart/sojoez.jpg

lantjes
24 november 2009, 13:57
Om-59913

(voor wie ze kent is dit duidelijk....:-P )

Jazeker
24 november 2009, 14:25
Om-59913

(voor wie ze kent is dit duidelijk....:-P )

Ik ken die niet... :oops:

lantjes
24 november 2009, 14:33
Ik ken die niet... :oops:

je moet u daar niet voor schamen, 't overkomt de besten. ;-)

Txiki
25 november 2009, 23:27
omoeëg!

BigF
26 november 2009, 13:14
http://freshome.com/wp-content/uploads/2008/03/tallest-skyscraper.jpg

Turkje
26 november 2009, 13:35
http://www.moviemachine.nl/images/movies/shoot_em_up_ver4.jpg


Mega-cool-filmke, zo derover dat het gewoon derover is. Up!

Xenophon
26 november 2009, 13:43
Mega-cool-filmke, zo derover dat het gewoon derover is. Up!

Precies wel, ik zie daar op de poster iemand staan met een tweeloop met een kijker erop gemonteerd.

Dat is er het verste over.

BigF
26 november 2009, 13:44
Precies wel, ik zie daar op de poster iemand staan met een tweeloop met een kijker erop gemonteerd.

Dat is er het verste over.
Das gene kijker, das ne Wii Motion Plus.

Nelle
27 november 2009, 10:41
Jullie hebben allemaal de groetjes van Anna

BigF
27 november 2009, 11:09
Jullie hebben allemaal de groetjes van Anna
De groeten van, de groeten van...

Dat 'em nog eens ne nick aanmaakt seg. Harder geband dan levenslang kan-ie toch niet worden. Dan kan 'em ons hier persoonlijk eens deftig komen bedanken voor al onze inspanningen in deze draad.
Den tammerik.

De groeten van...
Pffff.
Zitten wij daarvoor al weken up-plaatjes te googlen?

Nelle
27 november 2009, 11:32
De groeten van, de groeten van...

Dat 'em nog eens ne nick aanmaakt seg. Harder geband dan levenslang kan-ie toch niet worden. Dan kan 'em ons hier persoonlijk eens deftig komen bedanken voor al onze inspanningen in deze draad.
Den tammerik.

De groeten van...
Pffff.
Zitten wij daarvoor al weken up-plaatjes te googlen?

Hij is er mee bezig ;-)

Jazeker
27 november 2009, 11:37
http://www.kidkurri.com/Up!%20Yours!.jpg

Erwinvds
27 november 2009, 12:38
Allé hup, om mee te doen met de rest.

Xenophon
27 november 2009, 14:34
Anna List? Wie is dat misschien?

Jazeker
27 november 2009, 14:35
Anna List? Wie is dat misschien?

Een dubbelnick van HAMC.

Nelle
27 november 2009, 14:38
Echt? :-(

Xenophon
27 november 2009, 18:23
Echt? :-(

Ja, maar hij gebruikt die niet meer.

Txiki
27 november 2009, 22:32
omoeëg

Jazeker
27 november 2009, 23:10
blaaïve geive!

Hertog van Gelre
28 november 2009, 00:54
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/f/f9/The_only_way_is_up.jpg/200px-The_only_way_is_up.jpg

Hertog van Gelre
28 november 2009, 00:54
Een dubbelnick van HAMC.
HAMC, wie is dat misschien?

Jazeker
28 november 2009, 08:03
HAMC, wie is dat misschien?

Een dubbelnick van Anna List, natuurlijk.

Erwinvds
28 november 2009, 21:03
Een dubbelnick van HAMC.

Dan doe ik nie meer mee.
De enigste goede 81er is een dode.

Jazeker
28 november 2009, 23:25
Dan doe ik nie meer mee.
De enigste goede 81er is een dode.

Wie is dat dan misschien?

Karma
28 november 2009, 23:36
Wie is dat dan misschien?

HAMC

Hell's Angels Motor Club

Zal wel daar iets mee te maken hebben denk ik ....

Jazeker
29 november 2009, 09:06
HAMC

Hell's Angels Motor Club

Zal wel daar iets mee te maken hebben denk ik ....

Denk je dat?

Erwinvds
29 november 2009, 10:10
Denk je dat?

Yup. En de hunne MC staat al lang niet meer voor Motor Club zulle. Meer voor Mobster club.

Txiki
29 november 2009, 16:36
blieb blieb blieb bzzzzzzzzzzz prrrrrrrrrrrr bilieb blieb
boem tsjaka tsjaka boem boem tsjaka boem tsjaka
blieb blieb grm grm grm mrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
boem tsjaka brwlp brwlp njeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

:cheer: keep on dancin' :cheer:

Jaani_Dushman
29 november 2009, 17:05
blieb blieb blieb bzzzzzzzzzzz prrrrrrrrrrrr bilieb blieb
boem tsjaka tsjaka boem boem tsjaka boem tsjaka
blieb blieb grm grm grm mrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
boem tsjaka brwlp brwlp njeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

:cheer: keep on dancin' :cheer::cheer: Boing Boom Tschak (http://www.youtube.com/watch?v=NwIw5cljzPM&feature=related)! :cheer:

Jazeker
29 november 2009, 17:21
:cheer: Boing Boom Tschak (http://www.youtube.com/watch?v=NwIw5cljzPM&feature=related)! :cheer:

Zalig, he.

Txiki
29 november 2009, 17:31
:cheer: heerlijk nummer :cheer:

http://www.youtube.com/watch?v=WVjmZcc5img&feature=related

Txiki
1 december 2009, 07:55
:cheer: boing boem tsjak :cheer:

order update: shipped :cheer:

Txiki
1 december 2009, 15:26
omoeëch

Xenophon
1 december 2009, 16:13
:cheer: Anna! :cheer:

BigF
1 december 2009, 19:24
:cheer: boing boem tsjak :cheer:

order update: shipped :cheer:

Veel leukere boing boem tsjak (http://www.youtube.com/watch?v=LOL8-qIYemg&feature=related) als je't mij vraagt.

Jazeker
1 december 2009, 20:24
:cheer: boing boem tsjak :cheer:

order update: shipped :cheer:

http://www.youtube.com/watch?v=wHEoMpMvz7A

:cheer:

Weezer
1 december 2009, 20:32
Veel leukere boing boem tsjak (http://www.youtube.com/watch?v=LOL8-qIYemg&feature=related) als je't mij vraagt.

Nee, dan dit (http://www.youtube.com/watch?v=InZNBcJTmWs)

Jazeker
1 december 2009, 20:36
Nee, dan dit (http://www.youtube.com/watch?v=InZNBcJTmWs)

Schets u mijn verbazing bij het zien van dit stukje...

BigF
1 december 2009, 20:52
Schets u mijn verbazing bij het zien van dit stukje...
Uit de losse pols;
http://2.bp.blogspot.com/_SkMJsSn2-LA/Sr0Q_cAphoI/AAAAAAAAA88/nAjeY0N2Eho/s400/surprised_man.jpg

Weezer
1 december 2009, 21:06
Schets u mijn verbazing bij het zien van dit stukje...

Uit de losse pols;
http://2.bp.blogspot.com/_SkMJsSn2-LA/Sr0Q_cAphoI/AAAAAAAAA88/nAjeY0N2Eho/s400/surprised_man.jpg

:lol:

Txiki
1 december 2009, 22:57
Veel leukere boing boem tsjak (http://www.youtube.com/watch?v=LOL8-qIYemg&feature=related) als je't mij vraagt.

:-D knap!

Txiki
1 december 2009, 23:00
http://www.youtube.com/watch?v=wHEoMpMvz7A

:cheer:

:cheer:

Txiki
1 december 2009, 23:03
Nee, dan dit (http://www.youtube.com/watch?v=InZNBcJTmWs)

:lolabove:

Txiki
2 december 2009, 14:48
omoeëg!

Weezer
3 december 2009, 10:47
En al moet ik er persoonlijk op toezien, ik hou deze topic op de eerste pagina tot de moderators het zo beu worden dat ze Anna weer toelaten.



Als ze maar niet weer al zijn films gaan herhalen, zoals bij Elvis...

Nelle
3 december 2009, 11:36
Berichtje van Anna:

Hij geeft een vat als hij terug mag komen!

Dronkoers
3 december 2009, 11:37
Berichtje van Anna:

Hij geeft een vat als hij terug mag komen!

Revolutie! :cheer:

Xenophon
3 december 2009, 12:03
Als ze maar niet weer al zijn films gaan herhalen, zoals bij Elvis...

:cheer: Elvis! :cheer:

Jazeker
3 december 2009, 14:14
Uit de losse pols;
http://2.bp.blogspot.com/_SkMJsSn2-LA/Sr0Q_cAphoI/AAAAAAAAA88/nAjeY0N2Eho/s400/surprised_man.jpg

:-D

Txiki
3 december 2009, 15:26
Berichtje van Anna:

Hij geeft een vat als hij terug mag komen!

:cheer: waar we hem dan in duwen :cheer:

Txiki
3 december 2009, 22:32
En uiteindelijk eindigt dat zo:

http://www.eveandersson.com/photos/ireland/1131-guinness-barrels-large.jpg

Dronkoers
3 december 2009, 22:51
En uiteindelijk eindigt dat zo:

http://www.eveandersson.com/photos/ireland/1131-guinness-barrels-large.jpg

Dit is een mooi voorbeeld van "Het einde is het begin" ;-)

Txiki
4 december 2009, 16:41
Omoeëg

De Sint
4 december 2009, 17:04
Is Anna geband? En ik had nog wel nieuwe schoenen voor hem meegenomen. :(

Xenophon
4 december 2009, 17:05
lol

Weezer
5 december 2009, 11:00
up

Txiki
5 december 2009, 21:31
op

Jazeker
6 december 2009, 01:49
op

op wie?

Dronkoers
7 december 2009, 07:50
omuug

Erwinvds
7 december 2009, 08:17
Allé, nog nen keer, kwestie van tegendraads te zijn.

Erwinvds
7 december 2009, 09:44
En nog een keer. Ik werk soms graag op de mensen hun zenuwen. :lol:

Weezer
7 december 2009, 19:01
up

Xenophon
8 december 2009, 03:04
Anna mag terugkomen zolang ze maar niet zijn films beginnen spelen zoals met den Elvis.

Txiki
8 december 2009, 18:36
Tralalalala.... hou het in't oog
Tralalalala.... doe het voor Anna List
Tralalalala.... hou't op 't eerste blad
Tralalalala.... zoniet, kruip al maar in uw kist

Nelle
8 december 2009, 18:38
Tralalalala.... hou het in't oog
Tralalalala.... doe het voor Anna List
Tralalalala.... hou't op 't eerste blad
Tralalalala.... zoniet, kruip al maar in uw kist

Txiki! Jij bent een verborgen poetisch talent!

Txiki
8 december 2009, 18:39
Txiki! Jij bent een verborgen poetisch talent!

't es niet omdat ek't nooit getoond éb dat't verborhen es wee.

Nelle
8 december 2009, 18:40
't es niet omdat ek't nooit getoond éb dat't verborhen es wee.

Ben je naar Brugge geweest?

Txiki
8 december 2009, 18:40
Ben je naar Brugge geweest?

:rofl: nee, hoezo?

Nelle
8 december 2009, 18:41
:rofl: nee, hoezo?

je bleek precies eventjes Brugs na te typen ;-)

Txiki
8 december 2009, 19:03
je bleek precies eventjes Brugs na te typen ;-)

Dat wil daarom nog niet zeggen dat ik in Brugge geweest ben...

BigF
8 december 2009, 19:20
60922

Txiki
8 december 2009, 23:15
Laat de zon maar zakken in de zee
Laat de zon maar zakken in de zee
Laat de zon maar zakken
De zon maar zakken
Laat de zon maar zakken in de zee

Maar niet deze draad! 8-)

Jazeker
8 december 2009, 23:20
http://www.youtube.com/watch?v=FPHyPehqXHQ

Eventjes uit een ander draadje opgerakeld.

Txiki
8 december 2009, 23:26
http://www.youtube.com/watch?v=FPHyPehqXHQ

Eventjes uit een ander draadje opgerakeld.

Aaaah! Hoe vaak heb ik me destijds in Leuven laten gaan op dit nummer in de vroege uurtjes, half bezopen. :-D

Jazeker
8 december 2009, 23:29
Aaaah! Hoe vaak heb ik me destijds in Leuven laten gaan op dit nummer in de vroege uurtjes, half bezopen. :-D

:-D Waarom niet?

Txiki
8 december 2009, 23:42
Ach, er is zoveel goeie muziek in onze moedertaal waarop je stevig kan feesten.

Txiki
8 december 2009, 23:46
http://www.youtube.com/watch?v=ufaz96MmOCQ :cheer: