PDA

View Full Version : Hier is wat de "us"de bevrijding noemen


Lincoln
1 mei 2004, 11:02
SHAME OF ABUSE BY BRIT TROOPS

May 1 2004


Rogue British troops batter Iraqis in mockery of bid to win over people

By Paul Byrne


A HOODED Iraqi captive is beaten by British soldiers before being thrown from a moving truck and left to die.

The prisoner, aged 18-20, begged for mercy as he was battered with rifle butts and batons in the head and groin, was kicked, stamped and urinated on, and had a gun barrel forced into his mouth.

After an EIGHT-HOUR ordeal, he was left barely conscious and close to death. Bleeding and vomiting and with a broken jaw and missing teeth, he was driven from a Basra camp and hurled off the truck. No one knows if he lived or died.




URINATED ON: A British soldier urinates on an Iraqi prisoner in a vile display of abuse. The captive was beaten and hurled from a moving truck. Army chiefs are investigating.

The shocking pictures on this page were handed to us by one of the attackers and a colleague. We have agreed to protect their identities as they fear reprisals.

Last night, their damning testimony was in the hands of appalled ministers and Army chiefs who pledged an urgent investigation.

Chief of the General Staff General Sir Michael Jackson said: "If this is proven, the perpetrators are not fit to wear the Queen's uniform. They have besmirched the good name of the Army and its honour."

No 10 said: "The Prime Minister fully endorses the general's statement."

The outrage, which emerged the day after US troops were pictured torturing Iraqi prisoners of war, makes a mockery of the Army's attempts to win the hearts and minds of the Iraqi people.




GUN TO HEAD: The terrified suspect cowers as a gun is placed at his head - then the rifle barrel was forced into his mouth

Army chiefs believe it was an isolated incident involving a few rogue troops. But, it is claimed, officers turned a blind eye. One of the soldiers said: "Basically this guy was dying as he couldn't take any more. An officer came down. It was 'Get rid of him - I haven't seen him'. The paperwork gets ripped. So they threw him out, still with a bag on his head."

Weeks after the pictures were taken, a captive was allegedly beaten to death in custody by men from the same Queen's Lancashire Regiment. It is also alleged a video was found of prisoners being thrown off a bridge.

Soldier A told how the young victim was hauled in suspected of stealing from the docks.

He said: "You pick on a man and go for him. Straightaway he gets a beating, a couple of punches and kicks to put him down. Then he was dragged to the back of the vehicle."

Immediately a sandbag was placed over the man's head and his hands tied behind his back.

Soldier A said:

As we took him back he was getting a beating. He was hit with batons on the knees, fingers, toes, elbows, and head.

You normally try to leave off the face until you're in camp. If you pull up with black eyes and bleeding faces you could be in s**t.

"So it's body shots - scaring him, saying 'We're going to kill you'. A lot of them cry and p*** themselves.

Because it was so hot we put him in the back of a four- tonner truck which has a canopy over it. That's where the photos were taken. Lads were taking turns giving him a right going over, smashing him in the face with weapons and stamping on him. We had him for about eight hours.




BLEEDING: Blood seeps through the mask of battered suspect

You could see blood coming out early from the first 'digs'. He was p****d on and there was spew.

"We took his mask off to give him some water and let him have a rest for 10 minutes. He could only speak a few words, pleading 'No, mister' . No, mister'.

I did less than the others. But I joined in. Me and my mate calmed down. Then two lads come on and it starts again.

"He was missing teeth. All his mouth was bleeding and his nose was all over the place. He couldn't talk, his jaw was out. He's had a good few hours of a kicking. He was on his way to being killed. There's only so much you can take.

After the officer allegedly told the attackers to get rid of the suspect he was driven off.

Soldier A said: "The lads said they took him back to the dock and threw him off the back of a moving vehicle. They'd have freed his hands, but he'd still be hooded. He'd done nothing, really. I felt sorry for him. I'm not emotional about it, but I knew it was wrong."

Referring to the second alleged beating in custody - said to have taken place in September - Soldier B said: "It was only a matter of time.




BUTT IN GROIN: A rifle is cruelly jabbed in the young man's groin as his eight-hour nightmare goes on

"We had one who fought back. I thought 'Don't do that', it's the worst thing you can do. He got such a kicking. You could hear your mate's boots hitting this lad's spine.

"One of the lads broke his wrist on a prisoner's head. Another nearly broke his foot, kicking him. We're not helping ourselves out here. We're never going to get the Iraqis on our side. We're fighting a losing war."

Soldier B claimed after the alleged September beating troops were told to destroy incriminating evidence.

He said: "We got a warning, saying the Military Police had found a video of people throwing prisoners off a bridge. It wasn't 'Don't do it' or 'Stop it'. It was 'Get rid of it.' "

The death is being probed. At least one soldier is expected to be charged with manslaughter.

The two infantrymen claim abuse has started because Iraqi police are powerless to process suspects.

Soldier B said: "There's no point taking them to the police station because they're released within 20 minutes. The coppers don't want any comeback and let them go. All we do is teach them a lesson our way.

"You're knackered and you don't want to be going to a police station and doing statements, just for them to be released. Give them a kicking, then it's done and dusted.

"A lot of the younger ones are worse. It's as though they've something to prove. You've got a gun and you're the law. You can make people do whatever you want."

Both men fear the situation is worsening , with UK troops now seen as the enemy, rather than liberators.

One said: "I can't believe it has taken the Iraqis so long to fight back. If it had been me or my family, I'd have retaliated straightaway.

"They've just got f****d around so much. You can't go in now, and say 'Right, let's forget about what has happened and start again'.

"We're struggling now. There are too many people against us."

The MoD confirmed eight cases of alleged mistreatment of Iraqis by British personnel are being investigated by the army's Special Investigations Branch. A spokesman said: "All allegations will be investigated - and every soldier knows it."




http://www.mirror.co.uk/news/allnews/page.cfm?objectid=14199634&method=full&siteid=5014 3

BUTT IN GROIN: A rifle is cruelly jabbed in the young man's groin as his eight-hour nightmare goes on

p.s:bekijk goed de foto's van die foto's was het geen man maar woman kijk maar goed naar de bennen ,het zijn van een vrouw!!!! afschuwelijk !!!

Mitgard
1 mei 2004, 11:07
die britse en amerikaanse jongens waren slecht geïnformeerd over de omgang met gevangenen. dat was gisteren op nieuws.
die jongens wisten helemaal niet dat ze dat niet mochten.
en daarbij, irakezen ook geen engeltjes he.
niet boos zijn op kansarme britten en amerikanen die enkel uitweg zagen door in leger te gaan.
zij verdienen respect.

Kotsmos
1 mei 2004, 11:13
niet boos zijn op kansarme britten en amerikanen die enkel uitweg zagen door in leger te gaan.


Om aldaar hun frustraties bot te vieren op waarschijnlijk al even kansarme Irakezen? Sociaal Darwinisme, hoezee!

Kitten
1 mei 2004, 11:19
die britse en amerikaanse jongens waren slecht geïnformeerd over de omgang met gevangenen. dat was gisteren op nieuws.
die jongens wisten helemaal niet dat ze dat niet mochten.
en daarbij, irakezen ook geen engeltjes he.
niet boos zijn op kansarme britten en amerikanen die enkel uitweg zagen door in leger te gaan.
zij verdienen respect.

Je moet tamelijk diep en ver zoeken zeker in je binnenste om nog iets menselijks te vinden?

1handclapping
1 mei 2004, 11:22
Het is een droevige waarheid dat misdaden tegen de mensheid en oorlogsmisdaden enkel door de verliezers begaan worden. gisteren verontschuldigde president Bush zich al bij de iraakse bevolking voor wandaden gepleegd door "individuele amerikaanse soldaten"
(implicerend dat het over "incidenten" gaat die niet onder de verantwoordelijkheid van de amerikaanse staat vallen).

We kunnen alleen maar hopen dat het in de openbaarheid komen van
de ernstige misdragingen van de bezettingstroepen hun terugtrekking enkel kan versnellen. Dat er hierna een burgeroorlog zal uitbreken
om de olierijkdom te kontrolleren is evident - de enigen die hier nog een poging zouden kunnen ondernemen om dit te stoppen zijn de buurlanden.

Indien de uitgebreide EU aan buitenlandse politiek zou doen, zouden wij
hier misschien een rol kunnen spelen.

Turkse Nederlander
1 mei 2004, 11:31
http://images.icnetwork.co.uk/upl/mirror/may2004/2/2/00070B15-4CBB-1093-953F80BFB6FA0000.jpg

URINATED ON: A British soldier urinates on an Iraqi prisoner in a vile display of abuse. The captive was beaten and hurled from a moving truck. Army chiefs are investigating.



http://images.icnetwork.co.uk/upl/mirror/may2004/4/2/000D1B05-4DC0-1093-953F80BFB6FA0000.jpg

BLEEDING: Blood seeps through the mask of battered suspect



http://images.icnetwork.co.uk/upl/mirror/may2004/1/2/0009DF21-4C67-1093-953F80BFB6FA0000.jpg

BUTT IN GROIN: A rifle is cruelly jabbed in the young man's groin as his eight-hour nightmare goes on

Mitgard
1 mei 2004, 11:31
die britse en amerikaanse jongens waren slecht geïnformeerd over de omgang met gevangenen. dat was gisteren op nieuws.
die jongens wisten helemaal niet dat ze dat niet mochten.
en daarbij, irakezen ook geen engeltjes he.
niet boos zijn op kansarme britten en amerikanen die enkel uitweg zagen door in leger te gaan.
zij verdienen respect.

Je moet tamelijk diep en ver zoeken zeker in je binnenste om nog iets menselijks te vinden?

ik ben wellicht menselijker dan jij want ik toon tenminste beetje berip voor de situatie van de amerikanen en britten in irak, zonder blind te oordelen zoals jij.
jij vraagt je niet af wat zij daar meemaken en wat de moslims met amerikaanse onschuldige BURGERS doen in fallujah.

Lincoln
1 mei 2004, 11:33
die britse en amerikaanse jongens waren slecht geïnformeerd over de omgang met gevangenen. dat was gisteren op nieuws.
die jongens wisten helemaal niet dat ze dat niet mochten.
en daarbij, irakezen ook geen engeltjes he.
niet boos zijn op kansarme britten en amerikanen die enkel uitweg zagen door in leger te gaan.
zij verdienen respect.

Ik zal is een paar wijzigingen proberen in je zinnetje een zien hoe je erop zult reageren,beeld je eerst in dat het hier gebeurt met autochtonen!!

we beginnen....

"die turks en marokkaanse jongens waren slecht
geïnformeerd over de omgang met autchtonen. dat was gisteren op
nieuws.
die jongens wisten helemaal niet dat ze dat niet mochten.
en daarbij, autochtonen ook geen engeltjes he.
niet boos zijn op kansarme turken en marrokanen die enkel uitweg zagen
door op straat te gaan.
zij verdienen respect."

zie je ,je begint al te blozenhttp://smilies.sofrayt.com/%5E/t/splat.gifhttp://smilies.sofrayt.com/%5E/r/biggrin.gif

Lincoln
1 mei 2004, 11:41
Je moet tamelijk diep en ver zoeken zeker in je binnenste om nog iets menselijks te vinden?

ik ben wellicht menselijker dan jij want ik toon tenminste beetje berip voor de situatie van de amerikanen en britten in irak, zonder blind te oordelen zoals jij.
jij vraagt je niet af wat zij daar meemaken en wat de moslims met amerikaanse onschuldige BURGERS doen in fallujah.


Aaah , dus de moslims zijn de schuld dragers omdat de amerikanen de iraqezen platbombarderen!!! ik denk dat mister bean nog beter logischer denkt dan u!!!!

Lincoln
1 mei 2004, 11:42
.....een dan nog spreken van "ik ben menselijker dan jij"!!!

PollyCorrect
1 mei 2004, 11:43
Walgelijk. WREEDHEID is nooit goed te praten, en komt altijd van SICKO's. Geen excuus voor. :evil:

Die britten, amerikanen enz komen om Irak te bevrijden van een tiran, en dan doen ze dit.

PS: forummeisters: ik word onwel van die foto's. Weet niet of het goed idee is ze hier te publiceren??

Kitten
1 mei 2004, 11:44
Mitgard jij bent een ziekelijk mens. Laat je nakijken.

Mitgard
1 mei 2004, 11:54
Walgelijk. WREEDHEID is nooit goed te praten, en komt altijd van SICKO's. Geen excuus voor. :evil:

Die britten, amerikanen enz komen om Irak te bevrijden van een tiran, en dan doen ze dit.

PS: forummeisters: ik word onwel van die foto's. Weet niet of het goed idee is ze hier te publiceren??

ook niet veel gewoon he. kijk hier (http://www.masada2000.org/kill-collaborator.mpeg) even hoe je moslimvriendjes met hun vijanden omgaan.

PollyCorrect
1 mei 2004, 11:58
Walgelijk. WREEDHEID is nooit goed te praten, en komt altijd van SICKO's. Geen excuus voor. :evil:

Die britten, amerikanen enz komen om Irak te bevrijden van een tiran, en dan doen ze dit.

PS: forummeisters: ik word onwel van die foto's. Weet niet of het goed idee is ze hier te publiceren??

ook niet veel gewoon he. kijk hier (http://www.masada2000.org/kill-collaborator.mpeg) even hoe je moslimvriendjes met hun vijanden omgaan.

Ook niet vooringenomen hé?

Het is niet omdat één volk zich als varkens gedraagt dat men dat van het westen wél kan accepteren.

De US is naar Irak gegaan om een volk te bevrijden, niet om zich te misdragen.

Dumbo. :x

Lincoln
1 mei 2004, 12:03
Walgelijk. WREEDHEID is nooit goed te praten, en komt altijd van SICKO's. Geen excuus voor. :evil:

Die britten, amerikanen enz komen om Irak te bevrijden van een tiran, en dan doen ze dit.

PS: forummeisters: ik word onwel van die foto's. Weet niet of het goed idee is ze hier te publiceren??

ook niet veel gewoon he. kijk hier (http://www.masada2000.org/kill-collaborator.mpeg) even hoe je moslimvriendjes met hun vijanden omgaan.

Ik zie daar geen moslims tussen!!!!!
gebruik maar een andere woordje dan zomaar een hoopje "shit" op moslims te strooien!!!!

TomB
1 mei 2004, 13:26
In een oorlog gebeuren wrede dingen, ze zijn onacceptabel en er moet tegen opgetreden worden.

De andere conclusies die hier worden getrokken mbt bevrijding en motivatie voor oorlog zijn irrelevant en uit de lucht gegrepen.

dagallemaal
1 mei 2004, 14:14
Zonder goed te keuren wat daar gebeurd stond ik toch liever met mijn blote flikker voor die leuke dame (wie weet wat je nog als beloning krijgt. Catherina van Rusland maakte zo ook haar keuze :lol: ) dan in de plaats van een oppostielid van Saddam of die afghaanse vrouwen in het voetbal stadium van Kaboul. Daar werden niet veel foto's van getoond maar het waren wel echte (munitie-)ballen :twisted:

Het mes op de keel zetten van Japanners of de Italiaan die gewoon zijn keel werd doorgesneden schijnt dus niet zo schandalig te zijn dan wat een paar gekgeworden GI's doen. Kan iemand mij uitleggen wat er erger is? Of is het de media die het gewoon weer eens oppikt en over de wandaden van andere gekken niet durft te spreken? en zeker niet met de accenten die ze op leggen!

Kotsmos
1 mei 2004, 14:32
Zonder goed te keuren wat daar gebeurd stond ik toch liever met mijn blote flikker voor die leuke dame (wie weet wat je nog als beloning krijgt. Catherina van Rusland maakte zo ook haar keuze :lol: ) dan in de plaats van een oppostielid van Saddam of die afghaanse vrouwen in het voetbal stadium van Kaboul. Daar werden niet veel foto's van getoond maar het waren wel echte (munitie-)ballen :twisted:

Het mes op de keel zetten van Japanners of de Italiaan die gewoon zijn keel werd doorgesneden schijnt dus niet zo schandalig te zijn dan wat een paar gekgeworden GI's doen. Kan iemand mij uitleggen wat er erger is? Of is het de media die het gewoon weer eens oppikt en over de wandaden van andere gekken niet durft te spreken? en zeker niet met de accenten die ze op leggen!

Voor zover ik weet is er altijd uitvoerig bericht geweest, door ALLE media, over de ontvoering van en moorden op buitenlandse burgers in Irak door het zogenaamde verzet. Bovendien vallen met hun wandaden die van de Amerikaanse en Britse soldaten niet goed te praten. Uw post bulkt met andere woorden van de irrelevantie.

dagallemaal
1 mei 2004, 14:48
Voor zover ik weet is er altijd uitvoerig bericht geweest, door ALLE media, over de ontvoering van en moorden op buitenlandse burgers in Irak door het zogenaamde verzet. Bovendien vallen met hun wandaden die van de Amerikaanse en Britse soldaten niet goed te praten. Uw post bulkt met andere woorden van de irrelevantie.
1. niet zo uitvoerig een niet op dezelfde wijze en duur!
2. waar keur ik het goed? 'k Zeg dat toch duidelijk van het begin!!
3. en als jij zelf de keuze had tussen een foto en een echte kogel in je hoofd? Want dat was het punt dat ik maakte en voor mij is het zeer relevant dat ik die kogel niet in mijn hoofd krijg? Voor jou soms niet ? 8)

Het verschil tussen beide groepen van perverse individuen is dat de ene verachterlijk zijn en de andere echte moordenaars. Het ene keurt het andere niet goed (herhaal bis!).

dagallemaal
1 mei 2004, 14:56
Britse soldaten niet goed te praten.
en op gevangenen urineren vind ik wel veel veel erger om het even compleet te maken en daar had ik ook niet over. Bepaalde britse soldaten hebben meer een geschiedenis van dergelijke "non-behavior" zowel in de Malwienen als op voetbalterreinen. Daar zijn het niet zomaar doorgetilde zoals die GI's. Ze zetten het ook om in daden! Zelfs op gebied van crapuul is er een gradatie en persoonlijk denk ik (zonder het goed te praten, ter!) dat GI-gekken dat niet zouden doen?
Er komt zeker een serieus onderzoek en dat zal meer openbaar maken.

Sinistra
1 mei 2004, 15:09
SHAME OF ABUSE BY BRIT TROOPS

May 1 2004


Rogue British troops batter Iraqis in mockery of bid to win over people

By Paul Byrne


A HOODED Iraqi captive is beaten by British soldiers before being thrown from a moving truck and left to die.

The prisoner, aged 18-20, begged for mercy as he was battered with rifle butts and batons in the head and groin, was kicked, stamped and urinated on, and had a gun barrel forced into his mouth.

After an EIGHT-HOUR ordeal, he was left barely conscious and close to death. Bleeding and vomiting and with a broken jaw and missing teeth, he was driven from a Basra camp and hurled off the truck. No one knows if he lived or died.




URINATED ON: A British soldier urinates on an Iraqi prisoner in a vile display of abuse. The captive was beaten and hurled from a moving truck. Army chiefs are investigating.

The shocking pictures on this page were handed to us by one of the attackers and a colleague. We have agreed to protect their identities as they fear reprisals.

Last night, their damning testimony was in the hands of appalled ministers and Army chiefs who pledged an urgent investigation.

Chief of the General Staff General Sir Michael Jackson said: "If this is proven, the perpetrators are not fit to wear the Queen's uniform. They have besmirched the good name of the Army and its honour."

No 10 said: "The Prime Minister fully endorses the general's statement."

The outrage, which emerged the day after US troops were pictured torturing Iraqi prisoners of war, makes a mockery of the Army's attempts to win the hearts and minds of the Iraqi people.




GUN TO HEAD: The terrified suspect cowers as a gun is placed at his head - then the rifle barrel was forced into his mouth

Army chiefs believe it was an isolated incident involving a few rogue troops. But, it is claimed, officers turned a blind eye. One of the soldiers said: "Basically this guy was dying as he couldn't take any more. An officer came down. It was 'Get rid of him - I haven't seen him'. The paperwork gets ripped. So they threw him out, still with a bag on his head."

Weeks after the pictures were taken, a captive was allegedly beaten to death in custody by men from the same Queen's Lancashire Regiment. It is also alleged a video was found of prisoners being thrown off a bridge.

Soldier A told how the young victim was hauled in suspected of stealing from the docks.

He said: "You pick on a man and go for him. Straightaway he gets a beating, a couple of punches and kicks to put him down. Then he was dragged to the back of the vehicle."

Immediately a sandbag was placed over the man's head and his hands tied behind his back.

Soldier A said:

As we took him back he was getting a beating. He was hit with batons on the knees, fingers, toes, elbows, and head.

You normally try to leave off the face until you're in camp. If you pull up with black eyes and bleeding faces you could be in s**t.

"So it's body shots - scaring him, saying 'We're going to kill you'. A lot of them cry and p*** themselves.

Because it was so hot we put him in the back of a four- tonner truck which has a canopy over it. That's where the photos were taken. Lads were taking turns giving him a right going over, smashing him in the face with weapons and stamping on him. We had him for about eight hours.




BLEEDING: Blood seeps through the mask of battered suspect

You could see blood coming out early from the first 'digs'. He was p****d on and there was spew.

"We took his mask off to give him some water and let him have a rest for 10 minutes. He could only speak a few words, pleading 'No, mister' . No, mister'.

I did less than the others. But I joined in. Me and my mate calmed down. Then two lads come on and it starts again.

"He was missing teeth. All his mouth was bleeding and his nose was all over the place. He couldn't talk, his jaw was out. He's had a good few hours of a kicking. He was on his way to being killed. There's only so much you can take.

After the officer allegedly told the attackers to get rid of the suspect he was driven off.

Soldier A said: "The lads said they took him back to the dock and threw him off the back of a moving vehicle. They'd have freed his hands, but he'd still be hooded. He'd done nothing, really. I felt sorry for him. I'm not emotional about it, but I knew it was wrong."

Referring to the second alleged beating in custody - said to have taken place in September - Soldier B said: "It was only a matter of time.




BUTT IN GROIN: A rifle is cruelly jabbed in the young man's groin as his eight-hour nightmare goes on

"We had one who fought back. I thought 'Don't do that', it's the worst thing you can do. He got such a kicking. You could hear your mate's boots hitting this lad's spine.

"One of the lads broke his wrist on a prisoner's head. Another nearly broke his foot, kicking him. We're not helping ourselves out here. We're never going to get the Iraqis on our side. We're fighting a losing war."

Soldier B claimed after the alleged September beating troops were told to destroy incriminating evidence.

He said: "We got a warning, saying the Military Police had found a video of people throwing prisoners off a bridge. It wasn't 'Don't do it' or 'Stop it'. It was 'Get rid of it.' "

The death is being probed. At least one soldier is expected to be charged with manslaughter.

The two infantrymen claim abuse has started because Iraqi police are powerless to process suspects.

Soldier B said: "There's no point taking them to the police station because they're released within 20 minutes. The coppers don't want any comeback and let them go. All we do is teach them a lesson our way.

"You're knackered and you don't want to be going to a police station and doing statements, just for them to be released. Give them a kicking, then it's done and dusted.

"A lot of the younger ones are worse. It's as though they've something to prove. You've got a gun and you're the law. You can make people do whatever you want."

Both men fear the situation is worsening , with UK troops now seen as the enemy, rather than liberators.

One said: "I can't believe it has taken the Iraqis so long to fight back. If it had been me or my family, I'd have retaliated straightaway.

"They've just got f****d around so much. You can't go in now, and say 'Right, let's forget about what has happened and start again'.

"We're struggling now. There are too many people against us."

The MoD confirmed eight cases of alleged mistreatment of Iraqis by British personnel are being investigated by the army's Special Investigations Branch. A spokesman said: "All allegations will be investigated - and every soldier knows it."




http://www.mirror.co.uk/news/allnews/page.cfm?objectid=14199634&method=full&siteid=5014 3

BUTT IN GROIN: A rifle is cruelly jabbed in the young man's groin as his eight-hour nightmare goes on

p.s:bekijk goed de foto's van die foto's was het geen man maar woman kijk maar goed naar de bennen ,het zijn van een vrouw!!!! afschuwelijk !!!

De titel van uw post zegt genoeg dat u en nog andere roden hier proberen politieke munt uit te slaan. Ik vind de feiten degoutant en verwerpelijk maar laten we vooral niet vergeten dat het hier om steeds een kleine minderheid van militairen gaat die zich misdragen. In 1993 misdroegen ook Belgische para's zich tegen Somalische burgers. Er werd net zoals hier ook op een mens ge-urineerd. Maar hier stellen dat het belgische leger enkel maar uit krapuul bestaat is populisme en platte demagogie maar uiteraard zijn we dit gewoon van "links". :roll:

Mitgard
1 mei 2004, 15:43
Ik zie daar geen moslims tussen!!!!!
gebruik maar een andere woordje dan zomaar een hoopje "shit" op moslims te strooien!!!!

t waren nochtans wel moslims.
8)

maddox
1 mei 2004, 16:18
Eigelijk. Welke idioten maken nu foto's van dingen waarvan ze weten dat die huiden ten dage niet door de Mediabeugel kunnen?

Ik weet niet, als ik in zulk geval iemand zou pijnigen(weinig kans toe, ik werk subtieler), dan zijn "multi"media dingen niet aanwezig, zelfs geen Fuji wegwerpcameraatje.

Dus, in hoeverre zitten we hier met zwakbegaafden, of misleiden, of zelfs met semi reëele beelden, (ik zou zelfs durven beweren, als het echte beelden zijn, dat ze in scene gezet zijn-met weliswaar ,en helaas ,een echt slachtoffer)?

Een van dit soort foto's laat zelfs de politiek correcte sexeverhouding in het US leger zien.7 mannen en 1 vrouw.

Oftewel, oorlog is gruwelijk, en de winnaar schrijft de geschiedenis.

Kotsmos
1 mei 2004, 16:18
De titel van uw post zegt genoeg dat u en nog andere roden hier proberen politieke munt uit te slaan. Ik vind de feiten degoutant en verwerpelijk maar laten we vooral niet vergeten dat het hier om steeds een kleine minderheid van militairen gaat die zich misdragen.

Ik denk dat je niet goed begrijpt wat "systematisch" zoal wil zeggen.

illwill
1 mei 2004, 16:44
Kijk... deze militairen moeten zo snel mogelijk opgespoord, ontslagen en gestraft worden maar degene die nu zitten te kraaien dat alle us militairen zo zijn zou ik waarschuwen met wat je zegt é. Indien jullie dit kunnen zeggen en echt geloven, dan moet je ook aanvaarden dat uitspraken zoals alle vreemdelingen zijn slecht é.

dagallemaal
1 mei 2004, 16:46
Kijk... deze militairen moeten zo snel mogelijk opgespoord, ontslagen en gestraft worden maar degene die nu zitten te kraaien dat alle us militairen zo zijn zou ik waarschuwen met wat je zegt é. Indien jullie dit kunnen zeggen en echt geloven, dan moet je ook aanvaarden dat uitspraken zoals alle vreemdelingen zijn slecht é.
Logisch! 8)
In feite is dus de ganse wereld dan ook slecht. Tijd dat de marsmannekens dat hier komen opkuizen :roll:

Lincoln
1 mei 2004, 16:54
Kijk... deze militairen moeten zo snel mogelijk opgespoord, ontslagen en gestraft worden maar degene die nu zitten te kraaien dat alle us militairen zo zijn zou ik waarschuwen met wat je zegt é. Indien jullie dit kunnen zeggen en echt geloven, dan moet je ook aanvaarden dat uitspraken zoals alle vreemdelingen zijn slecht é.
Logisch! 8)
In feite is dus de ganse wereld dan ook slecht. Tijd dat de marsmannekens dat hier komen opkuizen :roll:

Zoals dat gebeurde in de tijd van de dino's http://www.fancysplace.com/smileys/minzdrav.gif :D

Sinistra
1 mei 2004, 16:57
De titel van uw post zegt genoeg dat u en nog andere roden hier proberen politieke munt uit te slaan. Ik vind de feiten degoutant en verwerpelijk maar laten we vooral niet vergeten dat het hier om steeds een kleine minderheid van militairen gaat die zich misdragen.

Ik denk dat je niet goed begrijpt wat "systematisch" zoal wil zeggen.

Wie, wat waar schrijft over systematisch???? De Solidair?? Indymedia??? lees eens een normaal tijdschrift inplaats van die extreem-linkse rotzooi.

Kotsmos
1 mei 2004, 18:07
Ik denk dat je niet goed begrijpt wat "systematisch" zoal wil zeggen.

Wie, wat waar schrijft over systematisch???? De Solidair?? Indymedia??? lees eens een normaal tijdschrift inplaats van die extreem-linkse rotzooi.

Amnesty International. Irritant kind.

maddox
1 mei 2004, 18:15
Ja, na jarenlang berichten over wegkwijnende opposanten in "Linkse" regimes hun gevangenissen, moet Amnisty eens een andere slachtoffergroep in de kijker stellen.

Kotsmos
1 mei 2004, 18:18
Zucht. Ik weet niet welke afwijking jullie er steeds toe dwingt de aandacht van dit topic steeds op "links", whatever that may be, te richten, maar probeer er keer iets aan te doen. Het komt over alsof jullie doelbewust de feiten willen negeren.

maddox
1 mei 2004, 18:46
Hey Korstmos, ik verwijs er gewoon naar dat nu de meeste regimes waarvan het "vrije" westen beweerde dat ze links, of communistisch waren zowat allemaal in de vuilbak liggen, organisaties zoals Amnisty International andere slachtoffers willen helpen.

Heeft niks met links an sich te maken, maar alles met de veranderende wereldpolitiek.

Kotsmos
1 mei 2004, 18:49
Alors, mes excuses, al klonk uw vorige post wel heel anders. Dan zal ik m'n pijlen maar gewoon verder op Timmeke richten, voor wie de opmerking natuurlijk wél nog geldt.

Sinistra
1 mei 2004, 19:07
Wie, wat waar schrijft over systematisch???? De Solidair?? Indymedia??? lees eens een normaal tijdschrift inplaats van die extreem-linkse rotzooi.

Amnesty International. Irritant kind.

Nochtans wordt deze organisatie ook door véle officiële instanties gezien als een pure linkse organisatie. En dat irritant mag je er gerust aflaten. Ik begrijp dat andere meningen uw links-politiek correcte droomwereldje danig op de zenuwen werken maar ik laat me niet de mond snoeren sorry en zeker niet door de "weg-met-ons"-predikanten. :wink:

Kotsmos
1 mei 2004, 19:18
Amnesty International. Irritant kind.

Nochtans wordt deze organisatie ook door véle officiële instanties gezien als een pure linkse organisatie.

Officiële instanties? Zoals?

Sinistra
1 mei 2004, 19:21
Nochtans wordt deze organisatie ook door véle officiële instanties gezien als een pure linkse organisatie.

Officiële instanties? Zoals?

De regering, het parlement iedereen weet dat. Zelfs een stabroeks VLD_gemeenteraadslid klaagde ooit het uitgesproken links karakter van A.I naar aanleiding van een actie voor de boycot van Israëlische producten waarnaast 11.11.11 ook A.I een groot pleitbezorger van was.

Kotsmos
1 mei 2004, 19:24
De regering en het parlement. Al keer aan gedacht dat AI een internationale organisatie is? Dat het naleven van de mensenrechten in alle landen opvolgt, of het nu de VS, België, Noorwegen, Zimbabwe of Irak of China is? Ik heb AI altijd even objectief weten rapporteren over mensenrechtenschendingen in Cuba als in Irak (tijdens én na Hoessein).

PollyCorrect
1 mei 2004, 19:26
Walgelijk. WREEDHEID is nooit goed te praten, en komt altijd van SICKO's. Geen excuus voor. :evil:

Die britten, amerikanen enz komen om Irak te bevrijden van een tiran, en dan doen ze dit.

PS: forummeisters: ik word onwel van die foto's. Weet niet of het goed idee is ze hier te publiceren??

ook niet veel gewoon he. kijk hier (http://www.masada2000.org/kill-collaborator.mpeg) even hoe je moslimvriendjes met hun vijanden omgaan.

Blair vliegt meteen naar Irak om te onderzoeken wat er gaande is, maar tante Mitgard vindt het allemaal niet zo erg.

Mitgard
1 mei 2004, 19:30
ook niet veel gewoon he. kijk hier (http://www.masada2000.org/kill-collaborator.mpeg) even hoe je moslimvriendjes met hun vijanden omgaan.

Blair vliegt meteen naar Irak om te onderzoeken wat er gaande is, maar tante Mitgard vindt het allemaal niet zo erg.
mitgard vindt blair een sukkel :lol:

Mitgard
1 mei 2004, 19:32
en nee, ik vindt het niet zo erg. het is uiteindelijk niet meer dan een gemiddelde vlaamse studentendoop. vielen geen doden of gewonden.

PollyCorrect
1 mei 2004, 19:34
Slaap zacht tante Mit.

Kotsmos
1 mei 2004, 20:49
en nee, ik vindt het niet zo erg. het is uiteindelijk niet meer dan een gemiddelde vlaamse studentendoop. vielen geen doden of gewonden.

Van het "Britse" geval weten ze het nog niet zeker....

illwill
2 mei 2004, 10:26
Kijk... deze militairen moeten zo snel mogelijk opgespoord, ontslagen en gestraft worden maar degene die nu zitten te kraaien dat alle us militairen zo zijn zou ik waarschuwen met wat je zegt é. Indien jullie dit kunnen zeggen en echt geloven, dan moet je ook aanvaarden dat uitspraken zoals alle vreemdelingen zijn slecht é.
Logisch! 8)
In feite is dus de ganse wereld dan ook slecht. Tijd dat de marsmannekens dat hier komen opkuizen :roll:

Volgens heel wat mensen is dit niet zo logisch hoor.

1handclapping
3 mei 2004, 19:50
Heeft er ooit iemand de illuzie gehad dat een oorlog "proper" is ?
Serviërs klagen de Nato aan omdat ivm Kosovo Konflikt er Servische
Burgerslachtoffers waren... & dan waren er Serviërs die tijdens het konflikt een feestje hielden op de Bruggen in Beograd omdat ze zeker waren dat de NATO om burgerslachtoffers te vermijden er niet op zouden
bombarderen...Terwijl in Sbrenica...

De zich misdragende militairen in Irak worden door de Internationale pers ontmaskerd en door de resp. landen bestraft (niet voldoende ?)

Diegenen die verantwoordelijk waren voor de massa doden gevonden in Massagraven konden ongestoord moorden want er was geen vrije pers
& als ze al bestraft worden zal het door de "bevrijders" zijn. Ja : de "bevrijders" of heeft er iemand bv. de sjiiet gemist die 20 jaar in
zijn kelder moest blijven omdat hij wegens zijn religie door het Saddam-regime vervolgd werd ?

Men kan het absoluut oneens zijn met de gevolgde methode om het Saddam-regime te vernietigen. Dat het weg moest is duidelijk.
Dat amerikanen, nederlanders, polen, britten enz.. nu weg moeten uit Irak
is ook duidelijk : het zijn de buurlanden die er eens over moeten nadenken of ze een godsdienstburgeroorlog aan hun grenzen wensen.