PDA

View Full Version : "extreem rechtse" Nederlandse talkshowhost weer op TV


Eberhard Leclerc
15 november 2009, 23:06
Robert Jensen. Als "extreem rechts" betiteld omdat oa Wılders regelmatıg te gast is. En er hard wordt uıtgehaald naar GroenLinksers.
Na een jaar weer terug:


Zie hier (http://www.rtl.nl/components/shows/jensen/miMedia/217273/217274.public.29617524.Jensen_s17_a1.xml)

globalmedia
15 november 2009, 23:12
Robert Jensen. Als "extreem rechts" betiteld omdat oa Wılders regelmatıg te gast is. En er hard wordt uıtgehaald naar GroenLinksers.
Na een jaar weer terug:


Zie hier (http://www.rtl.nl/components/shows/jensen/miMedia/217273/217274.public.29617524.Jensen_s17_a1.xml)

plat populistisch gelul programma:-D

Mitgard
15 november 2009, 23:14
na 30 seconden slechte grappen en gemaakte irritantheid had ik er al genoeg van.
wat een dor medialandschap daar in holland.

gelukkig kunnen ze daar canvas krijgen.

Adam Smith
15 november 2009, 23:52
plat populistisch gelul programma:-D

Dat dekt de lading van het programma in ieder geval al veel beter dan extreem rechts.

Jedd
15 november 2009, 23:56
algemeen stemrecht was bij nader inzien een vergissing

Maximus Aurelius
16 november 2009, 00:14
jolige kerel, die jensen

bgf324
16 november 2009, 02:18
Extreem-rechts :cheer:
Wilders :cheer:
Verschaeve :cheer:

Jazeker
16 november 2009, 04:11
Ik mis ergens het extreem-rechtse aspect.

globalmedia
16 november 2009, 09:51
het extreem rechtse aspect is terug te vinden in het doelpubliek,
populistisch volks in een "dag allemaal" "story" stroming

IronChef
16 november 2009, 10:21
algemeen stemrecht was bij nader inzien een vergissing

2

Bovenbuur
16 november 2009, 10:41
Robert Jensen. Als "extreem rechts" betiteld omdat oa Wılders regelmatıg te gast is. En er hard wordt uıtgehaald naar GroenLinksers.
Na een jaar weer terug:


Zie hier (http://www.rtl.nl/components/shows/jensen/miMedia/217273/217274.public.29617524.Jensen_s17_a1.xml)

Ik heb Jensen nog nooit als extreem rechts horen betitelen, wel als onzinnig, slecht en verslaafd aan zijn lachband. Als het mogelijk was om programma's van de buis te stemmen zou ik niet eens denken aan boer zoekt vrouw, astro-TV of belspelletjes, ik zou gaan voor Jensen. Erg jammer dat hij toch weer terug komt. Ik hoop dan ook dat er in ieder geval nog een paar mensen blij mee zijn, al kan ik me dat moeilijk voorstellen.

Xenophon
16 november 2009, 10:49
Ik heb Jensen nog nooit als extreem rechts horen betitelen, wel als onzinnig, slecht en verslaafd aan zijn lachband. Als het mogelijk was om programma's van de buis te stemmen zou ik niet eens denken aan boer zoekt vrouw, astro-TV of belspelletjes, ik zou gaan voor Jensen. Erg jammer dat hij toch weer terug komt. Ik hoop dan ook dat er in ieder geval nog een paar mensen blij mee zijn, al kan ik me dat moeilijk voorstellen.

Ik zag een paar weken geleden een stuk van boer zoekt vrouw.

Sterke akteurs, die ene boer die zogezegd nog nooit in een restaurant had geweest, hij vroeg zich af wat voor mes dat was. Een vismes, explikeerde zijn medespeelster.

Maar het is bot, je kan er niet mee snijden, zei hij.

Zeer sterke akteerprestatie want het leek net echt.

Bovenbuur
16 november 2009, 12:06
Ik zag een paar weken geleden een stuk van boer zoekt vrouw.

Sterke akteurs, die ene boer die zogezegd nog nooit in een restaurant had geweest, hij vroeg zich af wat voor mes dat was. Een vismes, explikeerde zijn medespeelster.

Maar het is bot, je kan er niet mee snijden, zei hij.

Zeer sterke akteerprestatie want het leek net echt.


Zoals alles op TV zal het inderdaad voor een groot deel nep zijn, maar deze cover van een Engels programma is in zoverre echt dat de man die acteert wel een boer is die wel op zoek is naar een geliefde, of in ieder geval de programmaleiding daarvan heeft weten te overtuigen.

Eberhard Leclerc
16 november 2009, 21:38
Ik heb Jensen nog nooit als extreem rechts horen betitelen, ...

İk zou zelf deze kwalificatıe niet snel zelf ter hand nemen, maar het feit dat hij vroeger Fortuijn en Wilders in zijn show had en vriendelijk voor beide heren was zal tegen zere benen zijn geweest.
En als dan ook nog eens met enige regelmaat politiek correcte linkse kwebbelkous Femke Halsema met de grond gelijk wordt gemaakt...

Mitgard
16 november 2009, 21:50
İk zou zelf deze kwalificatıe niet snel zelf ter hand nemen, maar het feit dat hij vroeger Fortuijn en Wilders in zijn show had en vriendelijk voor beide heren was zal tegen zere benen zijn geweest.
En als dan ook nog eens met enige regelmaat politiek correcte linkse kwebbelkous Femke Halsema met de grond gelijk wordt gemaakt...

wat moeten we nu doen, eberhard?

naar kempi luisteren, of voor geert wilders stemmen?

Bertie
16 november 2009, 22:28
na 30 seconden slechte grappen en gemaakte irritantheid had ik er al genoeg van.
wat een dor medialandschap daar in holland.

gelukkig kunnen ze daar canvas krijgen.Liever 1000x Jensen dan 1x Geert Hoste

doubled
16 november 2009, 22:30
hahaha ik had hier een clipje gevonden, en ik moet zeggen mij hadden ze beed voor heel even.
Ik zou er toch geen ambras mee willen met die bang gang .

http://www.youtube.com/watch?v=8AhWBLOU9zI

Bertie
16 november 2009, 22:35
gelukkig kunnen ze daar canvas krijgen.Behalve misschien Phara heb jij niets interessants meer tegenwoordig op "Hitler TV" oftewel "Teevee wee-oo-twee"

Jazeker
16 november 2009, 22:38
İk zou zelf deze kwalificatıe niet snel zelf ter hand nemen, maar het feit dat hij vroeger Fortuijn en Wilders in zijn show had en vriendelijk voor beide heren was zal tegen zere benen zijn geweest.
En als dan ook nog eens met enige regelmaat politiek correcte linkse kwebbelkous Femke Halsema met de grond gelijk wordt gemaakt...

Snoeihard die Wilders. Keiharde beats die je maag doen keren, joh. Moetie weten. Hij maait ze neer met de honderden. Hij is al twaalfhonderd keer neergeschoten en toch kan ie nog disse. Is ie hard... dat zijn streetpoints.

Mitgard
16 november 2009, 22:55
Snoeihard die Wilders. Keiharde beats die je maag doen keren, joh. Moetie weten. Hij maait ze neer met de honderden. Hij is al twaalfhonderd keer neergeschoten en toch kan ie nog disse. Is ie hard... dat zijn streetpoints.

codfried heeft wat strafpunten.
even overschakelen naar dubbelnick eberhard leclerc.
op veilig spelen want hij vindt het leuk hier.

deze systematische verkrachter van forums moet hier WEG.
het hele forum begint naar hem te stinken.

Eberhard Leclerc
16 november 2009, 22:56
De hele uitzending met Pım lijkt verwijderd, maar dit shot hebben we nog....

http://www.youtube.com/watch?v=vbcuyUVb-nY

Maximus Aurelius
16 november 2009, 23:08
codfried heeft wat strafpunten.
even overschakelen naar dubbelnick eberhard leclerc.
op veilig spelen want hij vindt het leuk hier.

deze systematische verkrachter van forums moet hier WEG.
het hele forum begint naar hem te stinken.


hoe weet jij dat nou...

doubled
16 november 2009, 23:17
ik heb een paar fragmenten gezien en ik vind daar toch niet veel extreem aan zenne.
Vind het zelfs goed, maar mss ben ik een van die marginalen LOL.

bgf324
16 november 2009, 23:45
De hele uitzending met Pım lijkt verwijderd, maar dit shot hebben we nog....

http://www.youtube.com/watch?v=vbcuyUVb-nY

En ze hebben hem toch kapot gekregen :evil:

Bovenbuur
17 november 2009, 12:23
codfried heeft wat strafpunten.
even overschakelen naar dubbelnick eberhard leclerc.
op veilig spelen want hij vindt het leuk hier.

deze systematische verkrachter van forums moet hier WEG.
het hele forum begint naar hem te stinken.

Nee, Eberhard is geen dubbelnick van Codfried, hij is gewoon op zijn eigen wijze irritant.

@Eberhard: Ik zeg dat ik hem nog niet voor extreem rechts heb horen uitmaken, vervolgens geef jij een lijstje met redenen waarom jij hem als extreem rechts betiteld, het gaat dus niet om iemand die vaak extreemrechts genoemd word, maar iemand die jij extreem rechts vind. Is prima, maar dan weet je waar het label vandaan komt.

Eberhard Leclerc
18 november 2009, 20:40
Nee, Eberhard is geen dubbelnick van Codfried, hij is gewoon op zijn eigen wijze irritant.

... , het gaat dus niet om iemand die vaak extreemrechts genoemd word, maar iemand die jij extreem rechts vind.

Nıet mijn citaat, maar wel een aardıge illustratie:

"Intellectueel en links Nederland geeft massaal op hem af, maar een groot deel van Nederland omarmt voormalig radioman en momenteel succesvol talkshow host Robert Jensen. Een portret van een dubbelzinnige, mysterieuze persoonlijkheid die met zijn platte humor menig BN-er tot waanzin drijft.


In de rubriek Buis en Haard van de VARA gids mogen bekende (linkse) Nederlanders hun oordeel geven over alles wat er dagelijks langs komt op de televisie. Bijna standaard wordt in deze rubriek ‘gekost’ over de talkshow van Robert Jensen. De vlot gebekte langharige presentator wordt voortdurend omschreven als plat, goedkoop en niveauloos.

Intellectueel Nederland keurt zijn show af, maar over populariteit heeft Robert Jensen niet te klagen. Zijn dagelijkse praatprogramma op RTL is een groot succes. Wereldsterren als Snoop Dogg, Borat, Cameran Diaz en Lionel Richie zaten op zijn inmiddels befaamde rode bank.

In zijn eigen show, waarin hij weer geflankeerd wordt door Jan Paparazzi, beukt Jensen veelvuldig hard in op het privé leven van bekendheden.

Jensen zelf maakt zich niet druk om het feit dat de publieke opinie en vele BN-ers (waar Viola Holt er een van is, zij zegt zelfs depressief geworden te zijn van de pesterijen van hem en Jan Paparazzi) afstand van hem nemen. ‘Ik vind het getuigen van veel domheid. Sommige mensen missen blijkbaar de intelligentie om te begrijpen dan mijn uitlatingen soms nergens op slaan. De politiek correcte generatie, meestal de veertig plussers, kunnen niet relativeren. De jonge generatie kan dat gelukkig wel,’ zegt Jensen over de mensen die hem als paria beschouwen."

Txiki
18 november 2009, 20:50
Wat een gezeik over een zeikprogramma...

Bovenbuur
18 november 2009, 20:50
De vlot gebekte langharige presentator wordt voortdurend omschreven als plat, goedkoop en niveauloos.

Maar dat is ie toch ook? En dat is prima, als je grappig bent, maar dat is hij absoluut niet.

globalmedia
18 november 2009, 20:55
Maar dat is ie toch ook? En dat is prima, als je grappig bent, maar dat is hij absoluut niet.

zijn programma is een audiovisuele vertaling van bladen zoals privé,story,dag allemaal ...inclusief de doelgroep..
een daar haalt extreem rechts hun mosterd

Txiki
18 november 2009, 21:00
zijn programma is een audiovisuele vertaling van bladen zoals privé,story,dag allemaal ...inclusief de doelgroep..
een daar haalt extreem rechts hun mosterd

Ik, daarentegen, haal die in de winkel.

doubled
18 november 2009, 21:18
Ik begrijp echt niet wat daar extreem rechts aan is, en wat extreem rechts hier uit kan winnen.
Dan is de laaste show etc ook extreem rechts :roll:

Txiki
18 november 2009, 21:19
Ik begrijp echt niet wat daar extreem rechts aan is, en wat extreem rechts hier uit kan winnen.
Dan is de laaste show etc ook extreem rechts :roll:

Ik krijg een déj�* vu...

doubled
18 november 2009, 21:22
Ik krijg een déj�* vu...

Gaat dan maar vlug naar de dokter want dat is gevaarlijk.

doubled
18 november 2009, 21:24
Eiglijk ook een erg déj�* vu antwoord.
Ik denk dat is vast zit in een tijd vortex ofzo.

Txiki
18 november 2009, 21:26
Gaat dan maar vlug naar de dokter want dat is gevaarlijk.

Baneenekikgij

Jazeker
18 november 2009, 21:33
Eiglijk ook een erg déj�* vu antwoord.
Ik denk dat is vast zit in een tijd vortex ofzo.

Pelgrim?

Maximus Aurelius
18 november 2009, 21:51
Pelgrim?


hoeveel strafpuntjes hebde gij feitelijk al bij elkaar gesprokkeld, mijn zoon?

doubled
18 november 2009, 22:24
mss ben ik "pelgrim" in de 10de dimensie.

Jazeker
19 november 2009, 13:59
Ik zit eigenlijk nog steeds met de vraag waar het extreem-rechtse aspect zit.

Mitgard
19 november 2009, 14:10
Ik zit eigenlijk nog steeds met de vraag waar het extreem-rechtse aspect zit.

dat zit vooral bij eberhard.
extreem rechts hosselen.
'ik word wakker in du cel, maar ik vind dat ik te vroeg vrij kom door dit lakse justitiebeleid...' etc.
kennen jullie nog niet in vlaanderen zeker.

LiberaalNL
19 november 2009, 19:36
Jensen wordt als populistisch en plat beschouwd, maar zeker niet als extreem rechts.

Scarabaeida
19 november 2009, 19:38
Ik vond het een walgelijke bedoening. Inderdaad plat gedoe. Patricia Paay, is zijn nu Nederlands of Amerikaans? Slim is ze alleszins niet. Dat kan ik u alleszins vertellen.

Zelf kan ik dus niet naar deze bocht kijken. Ieder zijn smaak dus.

RTL vind ik eigenlijk gewoon al een kutzender.

LiberaalNL
19 november 2009, 19:40
Ik vond het een walgelijke bedoening. Inderdaad plat gedoe. Patricia Paay, is zijn nu Nederlands of Amerikaans? Slim is ze alleszins niet.
Ze is Nederlandse, maar was getrouwd met een Amerikaan en leefde een tijdje in Amerika.

Scarabaeida
19 november 2009, 19:42
Ze is Nederlandse, maar was getrouwd met een Amerikaan en leefde een tijdje in Amerika.

Blijkbaar van Griekse afkomst. Nu soit, ze is misschien de kwaadste nog niet, maar ik vond die aflevering die ik gezien heb toch een hoog VTM-gehalte hebben. :lol:

Txiki
19 november 2009, 19:43
Patricia Paay

Wie?

Scarabaeida
19 november 2009, 19:47
Wie?

60-jarig Nederlands model, zangeres, ex-Playmate. Een graaggeziene gaste in Jensens programma.

Txiki
19 november 2009, 19:50
60-jarig Nederlands model, zangeres, ex-Playmate. Een graaggeziene gaste in Jensens programma.

Ah zo...

Adam Smith
19 november 2009, 19:52
Blijkbaar van Griekse afkomst. Nu soit, ze is misschien de kwaadste nog niet, maar ik vond die aflevering die ik gezien heb toch een hoog VTM-gehalte hebben. :lol:

Nu werken RTL Nederland en VTM ook wel eens samen aan programma's, dus dat is vast geen toeval. Net zoals SBS Belgie en SBS Nederland ook vaak samenwerken.

Eberhard Leclerc
19 november 2009, 21:33
Wie?

Dit is ook wel een leuk fragment ter introductie van "Patries":

http://www.youtube.com/watch?v=Xj-HtvGcuKA
Patricia Paay - Je bent niet hip (18.000 hıts)

Uit 1965 ! Ze was toen 16, en volgende maand staat ze in de NL Playboy.

Jazeker
19 november 2009, 21:36
hoeveel strafpuntjes hebde gij feitelijk al bij elkaar gesprokkeld, mijn zoon?

Wat is de relevantie van je vraag?

Jazeker
19 november 2009, 21:38
dat zit vooral bij eberhard.
extreem rechts hosselen.
'ik word wakker in du cel, maar ik vind dat ik te vroeg vrij kom door dit lakse justitiebeleid...' etc.
kennen jullie nog niet in vlaanderen zeker.

Vroeg vrijkomen kan toch geen street points geven, he? Dat zijn schatjes die drie keer de zeep lieten vallen voor de cipier en hup... goed gedrag. ;-)

van Maerlant
20 november 2009, 07:28
Snoeihard die Wilders. Keiharde beats die je maag doen keren, joh. Moetie weten. Hij maait ze neer met de honderden. Hij is al twaalfhonderd keer neergeschoten en toch kan ie nog disse. Is ie hard... dat zijn streetpoints.

:lol:

Bertie
20 november 2009, 21:38
codfried heeft wat strafpunten.
even overschakelen naar dubbelnick eberhard leclerc.Is dat wel zo?

Codfried lijkt op een Surinamer (en een anti-Christen) maar Leclerc lijkt mij eerder een soort franstalige/frans-kennend.

Maximus Aurelius
20 november 2009, 21:41
Wat is de relevantie van je vraag?



de relevantie met wat, schattebout?

Eberhard Leclerc
26 november 2009, 14:03
Stukje uit de telegraaf van Jensen over DWDD:


"Waarom zou ik daar nu nog gaan zitten? Dan zit je daar met vieze, oude, linkse mensen zoals Liesbeth List. Bah."

"Ze zijn al een tijdje bezig omdat ze mij graag in de show willen hebben. Dat vind ik prima, Pauw & Witteman enzo. Ik ga het misschien ook allemaal wel een keer doen, maar ik heb het ook druk, ik heb ook een leven. Nee, wij moeten buigen voor de VARA en de bejubelde Publieke Omroep, gesubsidieerd."

"Het is allemaal zo afgrijselijk. Die Matthijs durft niet te komen bij mij in de show… Ik begrijp ook wel dat hij aan die stagiaires gezeten heeft, maar daar ga ik niet over beginnen..."

Hertog van Gelre
26 november 2009, 14:23
Stukje uit de telegraaf van Jensen over DWDD:


"Waarom zou ik daar nu nog gaan zitten? Dan zit je daar met vieze, oude, linkse mensen zoals Liesbeth List. Bah."

"Ze zijn al een tijdje bezig omdat ze mij graag in de show willen hebben. Dat vind ik prima, Pauw & Witteman enzo. Ik ga het misschien ook allemaal wel een keer doen, maar ik heb het ook druk, ik heb ook een leven. Nee, wij moeten buigen voor de VARA en de bejubelde Publieke Omroep, gesubsidieerd."

"Het is allemaal zo afgrijselijk. Die Matthijs durft niet te komen bij mij in de show… Ik begrijp ook wel dat hij aan die stagiaires gezeten heeft, maar daar ga ik niet over beginnen..."
Dat maakt 'm nog niet extreem-rechts. Het is gewoon een platte zak.

globalmedia
26 november 2009, 14:25
Dat maakt 'm nog niet extreem-rechts. Het is gewoon een platte zak.

platte zakken zorgen wel voor de aanhang van extreem rechts:-D

stab
26 november 2009, 14:39
platte zakken zorgen wel voor de aanhang van extreem rechts:-DEn Islamitische baardmannen voor de aanhang van links?
Joh, de wereld is eenvoudig.

Bovenbuur
26 november 2009, 15:13
Dat maakt 'm nog niet extreem-rechts. Het is gewoon een platte zak.

Precies, zelfs in zo'n reactietje zit hij hem al van van alles te beschuldigen. Dat is niet extreem rechts, dat is wel vijandig tegenover de potentiele gast.

Eberhard Leclerc
30 november 2009, 18:20
Jensen gaat weer tekeer:

"Jensen noemt Yvon Jaspers 'een bijzonder middelmatig vrouwtje'. Jensen: "Niets mis mee, maar zeker geen persoonlijkheid die iets uit zichzelf en situaties haalt waar respect voor opgebracht hoeft te worden.”

En over Paul wil Robert ook een en ander kwijt: “Paul was op RTL 7 ouderwets op dreef om de schuld van z’n lage kijkcijfers op het bordje van Linda de Mol neer te leggen! Ja Paul, zo lusten we er nog wel een paar! Flauw! Focus eerst eens op jezelf! Waarom gaat het dit seizoen niet zo lekker? Ben je wel scherp genoeg of heb je teveel (productiemaatschappij EVA) andere dingen aan je hoofd?”

Tenslotte kreeg zijn RTL-collega Jack Spijkerman een sneer omdat hij het waagde te zeggen dat Patricia Paay niet kan tippen aan Oprah Winfrey. "“Laten we wel zijn: als hij in z’n leven maar een tiende van de crèmes op z’n gezicht had gesmeerd die Patricia over haar mooie wangetjes heeft laten glijden door de jaren heen had hij er nu niet zo verrot uitgezien! Excuses zouden op zijn plaats zijn." "

Eberhard Leclerc
4 december 2009, 00:15
http://www.rtl.nl/components/shows/jensen/miMedia/217273/217277.public.29617530.Jensen_s17_a4.xml

De eerste gast is een politiek incorrecte Belg: Marcel de winnaar van Robinson.
Daarna zitten Yes-R, Ali B, en Lange Frans op de bank.

Eberhard Leclerc
24 december 2009, 17:36
Katje Schuurman �* la de Cicatris:

Over Jensen:

Op muziekzender TMF gaf de actrice/zangeres antwoord op de vraag aan welke BN'er ze een hekel heeft. "Ik wil niet zeggen dat ik Jensen haat, maar ik zou het niet erg vinden als ik zijn overlijdensbericht zou lezen", zo antwoordde ze, meldt Novum Nieuws.