PDA

View Full Version : A19 in west-vlaanderen?


DidiusTheGreat
2 mei 2004, 20:31
Hallo

Het is een lastige zaak, de A19. In west-vlaanderen zijn heel wat mensen tegen, omdat het van de prachtige westhoek een betonnen drukte zou maken.
Anderen zeggen dan weer dat het de industrie en het woon-werk verkeer gunstig zou zijn.

Hoe staat u en de CD&V hier eigenlijk tegenover?

Carl Decaluwé
4 mei 2004, 12:54
Beste,

Ik begrijp de bezorgdheid en weet dit dit een hekel dossier is.
Er zijn uiteraard pro's en contra's voor deze verbindingsweg.
Destijds werd onder impuls van Leterme een waardig alternatief voorgesteld - met omwegen incluis -
Spijtig genoeg heeft deze meerderheid nog geen financiële middelen voorzien voor de realisatie van dit project.

Carl Decaluwé
4 mei 2004, 12:54
Beste,

Ik begrijp de bezorgdheid en weet dit dit een hekel dossier is.
Er zijn uiteraard pro's en contra's voor deze verbindingsweg.
Destijds werd onder impuls van Leterme een waardig alternatief voorgesteld - met omwegen incluis -
Spijtig genoeg heeft deze meerderheid nog geen financiële middelen voorzien voor de realisatie van dit project.

DidiusTheGreat
4 mei 2004, 18:33
Destijds werd onder impuls van Leterme een waardig alternatief voorgesteld - met omwegen incluis -

Betekent dit dan dat u tegen het huidige plan bent?
Indien ja, verandert het alternatief de prachtige westhoek nog altijd in een betonnen constructie?
Zelfs via omwegen wordt de westhoek volgens mij een drukte.

kwelduvel
4 mei 2004, 21:26
Mijnheer Decaluwé, u hebt zo te zien moeite om een duidelijk standpunt in te nemen...

jules
4 mei 2004, 22:07
Mijnheer Decaluwé, u hebt zo te zien moeite om een duidelijk standpunt in te nemen...

inderdaad een vis noch vlees antwoord.
Mijnheer Decaluwé : UW standpunt graag ...

DidiusTheGreat
5 mei 2004, 13:03
Ik versta dat het een heeeel lastig punt is, en dat het een beetje naar de minder belangrijke punten doorgeschoven is.
En ik heb daar begrip voor.

Toch wacht ik met spanning af tot het moment waarop Leterme een forumsessie houdt.