PDA

View Full Version : Israel bombardeert RADIOSTATION


Turkse Nederlander
2 mei 2004, 20:37
Nu zijn de Israeliers dus ook tegen vrije meningsuiting. En ze noemen zich wel de enige democratie in het Midden-Oosten.

dagallemaal
2 mei 2004, 20:54
Nu zijn de Israeliers dus ook tegen vrije meningsuiting. En ze noemen zich wel de enige democratie in het Midden-Oosten.Misschien even lezen wat er gebeurd is voor op je trojaans paard te springen:
Mother, her four children killed in terror attack in Gaza

Five members of an Israeli family - a pregnant mother and her four children - were killed Sunday afternoon in a Palestinian shooting attack on their vehicle while they were traveling on the road that leads to the Gaza Strip settlement bloc of Gush Katif.

The victims of the terror attack were identified as mother Tali Hatuel, 34, and her daughters Hila, 11, Hadar, 9, Roni, 7, and Meirav, 2.

Tali Hatuel, a resident of the Katif settlement, was a social worker for the Gaza Coast Regional Council. She was eight months pregnant, Israel Radio reported.

en noem je dat ook vrije meningsuiting?
http://www.intelligence.org.il/eng/bu/arafat/ar_4_04.htm
zelfs Onkelinx zal moeten toegeven dat het "hier" wel gevolgd wordt met daden...

Mustapha
2 mei 2004, 20:57
En de link met radiostation?

dagallemaal
2 mei 2004, 20:58
En de link met radiostation?
leer het Internet gebruiken. Geef hier geen gratis les :twisted:

Mustapha
2 mei 2004, 21:10
Geef mij is deftig uitleg, als je iets gebruikt in uw argumentatie neem ik aan dat je het ook kan expliceren.
Bij deze vind ik uw goeikope uitleg niet voldoende :wink:

dagallemaal
2 mei 2004, 21:26
Geef mij is deftig uitleg, als je iets gebruikt in uw argumentatie neem ik aan dat je het ook kan expliceren.
Bij deze vind ik uw goeikope uitleg niet voldoende :wink:dan gratis uitleg: zoek op BBC, CNN, Le soir, la libre, gva, standaard enz.... en stop met zagen Anders er zijn ook wel cursussen internet bij het OCMW als je behoefte hebt.

Mustapha
2 mei 2004, 22:20
Waarom ben je zo gefrustreerd als een mens om uitleg vraagt?

dagallemaal
2 mei 2004, 22:31
Waarom ben je zo gefrustreerd als een mens om uitleg vraagt?Wie is gefrustreerd ? :lol: :lol:
nog niet gevonden zeker? Kunt misschien hier eens om de hoek gaan kijken:
http://193.121.55.225/pages/ttTrNrHe_c.gif
voor zolang het er blijft staan

franke fritz
2 mei 2004, 23:00
Waarom ben je zo gefrustreerd als een mens om uitleg vraagt?Wie is gefrustreerd ? :lol: :lol:
nog niet gevonden zeker? Kunt misschien hier eens om de hoek gaan kijken:
http://193.121.55.225/pages/ttTrNrHe_c.gif
voor zolang het er blijft staan
en wat heeft dat radiostation nu met dit geheel te maken? in dit artikel wordt niks gezegd van wat dat station nu juist mis heeft gedaan.
of hebben die niks misgedaan?

dagallemaal
2 mei 2004, 23:12
Wie is gefrustreerd ? :lol: :lol:
nog niet gevonden zeker? Kunt misschien hier eens om de hoek gaan kijken:
http://193.121.55.225/pages/ttTrNrHe_c.gif
voor zolang het er blijft staan
en wat heeft dat radiostation nu met dit geheel te maken? in dit artikel wordt niks gezegd van wat dat station nu juist mis heeft gedaan.
of hebben die niks misgedaan?
Moet ik hier AP, AFP en Belga gaan spelen voor jullie? Als ge geen tijd hebt door den blok, dan mot ge ook niet komen spelen.

GAZA CITY (CNN) -- An Israeli helicopter gunship attacked a Gaza City high-rise Sunday, hours after terrorists killed a pregnant Israeli woman and her four children near a Gaza settlement, according to witnesses and Israeli military sources.

CNN sources said the target was a building that houses the Voice of Al Aqsa, a radio station run by the Palestinian Islamic fundamentalist group Hamas.

Israeli security sources said the station was used to incite violence.

Guderian
3 mei 2004, 02:05
'Dag Allemaal' is weer zo'n *censuur* die geen kritiek op de piratenstaat Pisraël kan verdragen... :roll:

maddox
3 mei 2004, 02:33
Och kom, voor de slechte verstaanders, of de laag IQ'ers.
Het is al een tijdje duidelijk dat Israël terreur met terreur vergeld.Niet lief of humaan, wel menselijk.

Oftewel, schiet/ontplof een Israëli of sympatisant dood en je kan bommen en granaten terug verwachten.In dit geval was een Pro Hamas/Al Aqsa/whatnot radiozender een doelwit. Pech noemt men dat. Wie wind zaait zal storm oogsten.

dagallemaal
3 mei 2004, 09:15
'Dag Allemaal' is weer zo'n *censuur* die geen kritiek op de piratenstaat Pisraël kan verdragen... :roll:Weer geen degelijk antwoord gevonden zeker? dan ga je weer naar je scheisereien terug! Gelijk andere reactie schrijft je IQ verlaagt hier met elke post. Je brains zitten in dat cirkeltje zeker :lol: :lol:

PollyCorrect
3 mei 2004, 10:07
Och kom, voor de slechte verstaanders, of de laag IQ'ers.
Het is al een tijdje duidelijk dat Israël terreur met terreur vergeld.Niet lief of humaan, wel menselijk.

Oftewel, schiet/ontplof een Israëli of sympatisant dood en je kan bommen en granaten terug verwachten.In dit geval was een Pro Hamas/Al Aqsa/whatnot radiozender een doelwit. Pech noemt men dat. Wie wind zaait zal storm oogsten.

Dat is dus een ontmoeting tussen twee culturen.
In de islamitiese cultuur is het zo dat wie het hardste slaat het respect krijgt, Israel heeft op allerlei manieren geprobeerd (onderhandelen enz), en heeft deze taktiek als laatste oplossing gevonden.
Wie denkt dat dit eigen is aan Israel vergist zich.
Ook de Israeli vinden dit NIET leuk.


WAARSCHUWING: dit is geen racistische opmerking maar een culturele werkelijkheid die officieel bekend is - maar waar men over moet zwijgen (yes, circe? :wink: ). Of het iets met de Koran te maken heeft weet ik niet, maar ik weet wel dat op elk niveau geldig is in de arabo-islamietiese wereld.

(Men kan het in onze streken uitproberen met straatbendes bijvoorbeeld. Als je harder slaat dan zij, of toont dat je niet bang bent, dan druipen ze meteen af.)

Griffin
3 mei 2004, 10:26
Nu zijn de Israeliers dus ook tegen vrije meningsuiting. En ze noemen zich wel de enige democratie in het Midden-Oosten.

Hmm... ik hoorde dat dat radiostation eigendom was van of toch sterk sympathiseerde met Hamas. Nooit gehoord over radio Milcollines in Rwanda en wat je daar allemaal mee kunt aanrichten? :roll:
Ik vind het goed dat er geen slachtoffers vielen. Het is een actie die volgens mij beter te rechtvaardigen is dan het zomaar (ok, niet zomaar, maar toch) met raketten beginnen schieten op auto's in een drukke straat.

Sinistra
6 mei 2004, 20:04
Nu zijn de Israeliers dus ook tegen vrije meningsuiting. En ze noemen zich wel de enige democratie in het Midden-Oosten.

Turk4ever het ging hier wel deglijk om een radiostation gefinancierd door Hamas. Dat weet u goed genoeg. Trouwens als menig Turken zouden weten dat u de kant van de Arabische staten kiest denk ik niet echt dat ge nog welkom zou zijn bij hen. Zelfs de Nationale Actiepartij M.H.P steunen de Israëli's.

TomB
6 mei 2004, 20:16
Mag Hamas geen radiostation financieren dan?

Pascal L.
6 mei 2004, 20:19
Mag Hamas geen radiostation financieren dan?


een radiostation waarmee ze 24uur per dag oproepen tot moord? ... nee merci, dat valt niet onder het recht op vrije meningsuiting ...