PDA

View Full Version : I LOL'ed


Jazeker
4 december 2009, 21:36
De deeltjesversneller is een bouwwerk van 27 kilometer lengte op de grens tussen Frankrijk en Zwitserland. Met de machine doet men onderzoek naar elementaire deeltjes (zoals elektronen). De bedoeling is om op die manier meer te leren over het ontstaan van het heelal, de zogenaamde big bang.

Veel pech
Ook al brak de versneller begin deze week nog een record, het project blijft met problemen kampen. In september 2008 zorgde een storing voor brand, in juli 2009 werden er twee lekken ontdekt.

En onlangs werd de LHC stilgelegd omdat een overvliegende vogel zijn brood in de machine had laten vallen.

Bron en volledig artikel (http://www.zdnet.be/news/110652/deeltjesversneller-opnieuw-stuk/)

Een 27 km lange ondergrondse, high tech machine wordt dus verslagen door een broodkruimeltje dat een criminele vogel waarschijnlijk van een onfortuinlijk eendje had gestolen.

:rofl:

Zucht
4 december 2009, 21:48
Een 27 km lange ondergrondse, high tech machine wordt dus verslagen door een broodkruimeltje dat een criminele vogel waarschijnlijk van een onfortuinlijk eendje had gestolen.

:rofl:

Dat is helemaal niet om te lachen. De LHC is gebouwd voor de studie van Higgs bosonen, maar die liggen in ruzie met de natuur, dus komen ze terug uit de toekomst om LHC te saboteren.

http://www.newscientist.com/blogs/shortsharpscience/2009/10/is-a-time-travelling-higgs-sab.html
"the hypothesized Higgs boson... might be so abhorrent to nature that its creation would ripple backward through time and stop the collider before it could make one, like a time traveler who goes back in time to kill his grandfather."


En nu gij weer.
Je doet me eraan denken dat ik dringend naar een ander topicje moet.

van Maerlant
4 december 2009, 21:51
:rofl:

Jazeker
4 december 2009, 21:52
Dat is helemaal niet om te lachen. De LHC is gebouwd voor de studie van Higgs bosonen, maar die liggen in ruzie met de natuur, dus komen ze terug uit de toekomst om LHC te saboteren.

http://www.newscientist.com/blogs/shortsharpscience/2009/10/is-a-time-travelling-higgs-sab.html

En nu gij weer.

Dat theorietje had ik al wel opgevangen. Maar zeg nu zelf. Dit is echt alsof 1 amoebe een A380 naar beneden doet tuimelen, he.

Mitgard
4 december 2009, 21:57
GOD doesn't want us to know the secrets of the universe.

Jazeker
4 december 2009, 22:02
GOD doesn't want us to know the secrets of the universe.

Tja, dat hebben Adam en Eva geweten. Het rondslaan van je vrouw is trouwens ontstaan toen Adam en Eva net het Aards Paradijs hadden moeten verlaten en ze vroeg of hij nog kwaad op haar was. Kwalijke zaak...

Xenophon
4 december 2009, 22:21
Tja, dat hebben Adam en Eva geweten. Het rondslaan van je vrouw is trouwens ontstaan toen Adam en Eva net het Aards Paradijs hadden moeten verlaten en ze vroeg of hij nog kwaad op haar was. Kwalijke zaak...

Ik kan er wel inkomen dat Eva daar flink wat muilperen toegedient kreeg, tenslotte zorgt ze ervoor dat de mens uit het paradijs getrapt wordt door die - in alle eerlijkheid, enigzins onredelijke godheid.

Kwart voor tien in de morgen op de eerste dag, en we lagen eruit.

Jazeker
4 december 2009, 22:28
in alle eerlijkheid, enigzins onredelijke godheid.

Boh... zo onredelijk was ie niet hoor. Hij had hen alles gegeven, maar nee, die ene appel die ik in pakskes van 6 stuks kan vinden in de supermarkt voor pakweg twee euro... ja die moest ze hebben, he.

De evolutietheorie is eigenlijk een zegen voor mensen die het oude testament nog geloven. Als creationist zou je verdomd kwaad moeten zijn op al die mensen in het begin van de bijbel.

Xenophon
4 december 2009, 22:39
Boh... zo onredelijk was ie niet hoor. Hij had hen alles gegeven, maar nee, die ene appel die ik in pakskes van 6 stuks kan vinden in de supermarkt voor pakweg twee euro... ja die moest ze hebben, he.

De evolutietheorie is eigenlijk een zegen voor mensen die het oude testament nog geloven. Als creationist zou je verdomd kwaad moeten zijn op al die mensen in het begin van de bijbel.

Ik denk toch dat de man niet echt een normale is. Dat veegt daar steden uit, soms verschillende op een voormiddag, dat verdrinkt de hele wereld op die rare kerel met zijn dieren na.

Ik vind toch dat "onredelijk" nog mild is.

Trouwens, hij had hen alles gegeven? Hij hield ze onnozel, ter zijner vermaak. En dan dat aanbidden dat hij verwacht, hoogmoed komt voor de val, ik heb het hem zo dikwijls gezegd.

Distel
4 december 2009, 22:56
Dat theorietje had ik al wel opgevangen. Maar zeg nu zelf. Dit is echt alsof 1 amoebe een A380 naar beneden doet tuimelen, he.

De splitsing van BHV wordt toch ook al geruime tijd tegengehouden door een kolonie parasitaire bacteriën.

Jazeker
4 december 2009, 23:21
De splitsing van BHV wordt toch ook al geruime tijd tegengehouden door een kolonie parasitaire bacteriën.

Vergeleken bij onze Vlaamse politici zijn die parasieten tenminste nog eencelligen. Bij ons stemmen ze op hooguit op inerte gas atomen.

Distel
4 december 2009, 23:24
Vergeleken bij onze Vlaamse politici zijn die parasieten tenminste nog eencelligen. Bij ons stemmen ze op hooguit op inerte gas atomen.

Of strontium atomen.

Jazeker
4 december 2009, 23:25
Of strontium atomen.

Die zijn tenminste nog gevaarlijk... :?

bgf324
5 december 2009, 12:21
Absurte fysica :cheer:

maddox
5 december 2009, 12:33
Die zijn tenminste nog gevaarlijk... :?

Liever een ton strontium 90 in mijn kelder dan 1 politicus als leider.

Dat strontium 90 kan je nog nuttig gebruiken. (1 ton Sr90 is een verwarmingselement van 9000 kw)