PDA

View Full Version : Verhaal-met-een-moraal


Den Duisteren Duikboot
15 december 2009, 23:45
Er was eens een ezel die zich stootte aan een steen. Hij besloot zich nooit meer te stoten aan dezelfde steen. Toen kwam er een andere ezel en ook hij dreigde zich aan dezelfde steen te stoten. De eerste ezel waarschuwde de tweede, want een gewaarschuwde ezel is er twee waard. Maar de tweede mocht de eerste niet, en negeerde diens waarschuwing. Toen stootte de tweede ezel zich aan dezelfde steen.

Moraal van het verhaal:
- zelfs de waarschuwingen van je vijanden moet je niet zomaar in de wind slaan
- pas op voor de steen

Jazeker
16 december 2009, 00:02
hm...

Johnny Blaze
16 december 2009, 00:04
verhaal met moraal?

http://www.youtube.com/watch?v=vpMNX17VIlc

No shit, luister goed naar de tekst, woord voor woord fucking waarheid, fucking vuile hond (niet de posters boven mij he, welteverstaan). Ik had bijna het nieuws gehaald als enkele ECHTE vrienden en mijn ouders mij niet hadden tegengehouden!

Xenophon
16 december 2009, 00:11
verhaal met moraal?

http://www.youtube.com/watch?v=vpMNX17VIlc

No shit, luister goed naar de tekst, woord voor woord fucking waarheid, fucking vuile hond (niet de posters boven mij he, welteverstaan). Ik had bijna het nieuws gehaald als enkele ECHTE vrienden en mijn ouders mij niet hadden tegengehouden!

Familie en vrienden die houden je terug he?

Probeer opnieuw maar zie dat die familie en vrienden er niets van weten.

Johnny Blaze
16 december 2009, 00:12
Familie en vrienden die houden je terug he?

Probeer opnieuw maar zie dat die familie en vrienden er niets van weten.

Nee man, ik ben groter dan dat, emoties hadden op dat moment de overhand. Staartje komt nog, maar niet zo.

Xenophon
16 december 2009, 12:48
Nee man, ik ben groter dan dat, emoties hadden op dat moment de overhand. Staartje komt nog, maar niet zo.

Ah ok, dat doet me plezier.

Herr Flick
16 december 2009, 13:16
Er was eens een ezel die zich stootte aan een steen. Hij besloot zich nooit meer te stoten aan dezelfde steen. Toen kwam er een andere ezel en ook hij dreigde zich aan dezelfde steen te stoten. De eerste ezel waarschuwde de tweede, want een gewaarschuwde ezel is er twee waard. Maar de tweede mocht de eerste niet, en negeerde diens waarschuwing. Toen stootte de tweede ezel zich aan dezelfde steen.

Moraal van het verhaal:
- zelfs de waarschuwingen van je vijanden moet je niet zomaar in de wind slaan
- pas op voor de steen

De eerste ezel had de steen kunnen begraven, ...

probleem opgelost. ;-)

Txiki
16 december 2009, 14:04
Bende ezels...

Bovenbuur
16 december 2009, 14:18
Volgens mij verstond de tweede ezel de eerste niet, in dat geval lag de steen waarschijnlijk in de Brusselse rand.

Knipp
17 december 2009, 08:42
Het is geen goed verhaal.
Teveel vragen resten.
Waren de ezels blond ? Of de stoten ?