PDA

View Full Version : steun publicatie boek israel


dewanand
19 december 2009, 19:22
Hallo allemaal,
help eens deze kameraad van het eerste uur om zijn kritisch boek over Israel te publiceren. Hij heeft ongeveer 40 emailadressen nodig binnen drie weken. Uiteraard zijn er geen afdwingbare verplichtingen als je hem mailt.


Hier dan de tekst:

Over de promotiemailing voor het boek DE ISRAEL LOBBY: Hoe Het Werkt geschreven door mr. drs. J.J. van der Gulik

De uitgever Boekscout.nl wil mijn boek DE ISRAEL LOBBY: Hoe Het Werkt (246 pagina's, 270 noten) gaan uitgeven. Daarvoor dien ik een select aantal emailadressen van mensen en organisaties aan te leveren, die een promotiemailing over het boek willen ontvangen op het moment dat het boek beschikbaar is. De volgende passage is uit het boek DE ISRAEL LOBBY:

"Regelmatig wordt ter verdediging van de Israël Lobby het argument ingebracht dat de Israëlische en Amerikaanse belangen voor een belangrijk deel overeenkomen en dat er zo geen bezwaar kan bestaan tegen een Israël Lobby. Het zo ongeveer op een lijn stellen van het grote Amerika met zijn wereldwijde belangen met een klein staatje in een niet westerse, bijzondere regio en met een bijzondere ontstaansgeschiedenis doet dan grotesk aan.
Vaak wordt dan het argument gebruikt dat Israël een democratie is en daarom een steunpunt van het westen zou zijn. Zonder Israël zouden de verhoudingen met de islamitische wereld echter beter zijn. En Amerika kent goede politieke en zakelijke contacten met vele niet democratische landen. Denk bijvoorbeeld aan het orthodox-islamitische Saudi-Arabië. De belangrijkste belemmering voor nog betere verhoudingen is dan weer Israël."

Als u belangstelling heeft voor het boek en deze eenmalige promotiemailing van Boekscout.nl wilt ontvangen, dan kunt u mij dat even mailen. Het kan heel kort met een simpele bevestiging. Ook zou u nog kunnen aangeven of u mogelijk de aanschaf van een exemplaar zou kunnen gaan overwegen. Ik zal Boekscout.nl dan uw mailadres voor de mailing toezenden. De uitgever heeft mij verzekerd dat uw emailadres alleen gebruikt zal worden voor het verzenden van deze eenmalige mailing. Deze procedure is nodig, omdat toezending van een promotiemailing anders als spam kan gelden en dat kan verboden zijn.

De mailing kan voor u interessante informatie bieden en het kan zo mogelijk leiden tot een recensie, review, interview, boekbespreking, signeersessie, mailverkeer. persoonlijk contact etc..


Hoogachtend,

mr. drs. J.J. van der Gulik
Witte Valkstraat 2, 1619 XN Andijk (NL).
Tel.(NL) 06-12764804
Email [email protected]