PDA

View Full Version : Van de pot gerukt!


420yeahbaby
20 december 2009, 16:48
Mijn avatar ... (ademhaling en bezinning)

Ik overweeg een nieuw avatar aan te schaffen.
Iets veranderd in mij. Ik ben mezelf in het leven aan het upgraden.
U weet wellicht allemaal dat ik alles behalve het leven volledig machtig ben. Mijn leven is ook soms een strijd. Werken, geld bij elkaar houden, tweedehands vervoersmiddelen aanschaffen, ...

Vooral overkijk ik veel in mijn levenservaring. Ik kan soms degelijk lectuur blaten waarin velen fronsen. Ik moet toegeven, als ik sommige dingen achteraf zelf terug lees is het blozen me dikwijls nabij. "Och 420 toch", denk ik dan in mezelf al fronsend.

Ochja, we kunnen er alleen maar uit leren en groeien he. Mijne groei is peinsek zo op zijn toppunt van Haar snelheid aan het komen. Niet op het toppunt van wat te bereiken valt (gaat niet in één leven he), maar wel de gewenste regelmaat in snelheid in termen van: gedachte - woord - daad.)

Ik ben ONGELOOFLIJK verbaasd hoe iets zoals een "law of attraction" kan gevormd worden. Ik heb er nog altijd niet den euromillions met gewonnen, maar dat komt dan ook omdat er veel in het collectief achter den euromillions liggen te snoepen. Iedereen wil die winnen, maar mijn andere verlangens... verlangens die eigenlijk op een laag pitje liggen komen in vorm van realiteit met steeds sneller en sneller resultaat.

Ik begin ook meer kinds te worden zo blijkt. Zie mij, 26 jarig en flatlanden op een bmx nog beginnen aanleren van 0.
Vergist U niet, ik zal binnen de week wel al iets kunnen. Ik zet hem ook binnen voor binnen het evenwicht machtig te worden.

Ik spring het leven in alsof het een speeltuin is der liefde van gelukzaligheid, en ik kan niet wachten tot mijn dochter ietske ouder is om meer activiteiten met te gaan doen.
Het kind in mij wordt weer wakker.
Bovenal, als dit de opbouw naar de climax is van ons kosmisch piekpunt, ben ik een vrij gerustgesteld man.
Dit komend vanuit mijn levenservaring voel ik en begrijp ik naartoe waar de Force me duwt.
Noem mij van de pot gerukt, maar!... ik zet het toch allemaal maar om in realiteit he? Ik kneed en vibreer the wholyness naar mijn verlangen. Net zoals iedereen dat doet op een onbewust niveau. Maak het u bewust en ge zult zien... ook gij kunt op gelukzaligheid leven.
Gezegend is deze dag.

Zwartengeel
20 december 2009, 16:49
Relax. Het is maar een schermafbeelding.

420yeahbaby
20 december 2009, 16:56
Relax. Het is maar een schermafbeelding.

Maar een schermafbeelding?

Zie de "rippels" erin, de oneindigheid van vibraties in elk een ander patroon maar toch altijd uitkomend op hetzelfde patroon.
Maar een schermafbeelding mijn avatar?

Zeikstraal
20 december 2009, 17:03
Dan moet dit hem worden

http://patentpending.blogs.com/patent_pending_blog/images/capture412200580553_pm.jpg

420yeahbaby
20 december 2009, 17:08
:lol:
Ik dacht eerder meer diepgang in mijn avatar te plaatsen dan het nu al toont.
Moeilijke opgave (voor mezelf toch)

http://1.bp.blogspot.com/_nLvB5zQgc4E/R4fFe7XgsgI/AAAAAAAAABM/GBN0GPFpvxo/s400/resonate.jpg

Manifesting consciousness (http://www.youtube.com/watch?v=QlgLI0tW7lQ)

Den Duisteren Duikboot
20 december 2009, 17:21
Ik kan soms degelijk lectuur blaten waarin velen fronsen.

Niemand die daaraan twijfelt...

Jazeker
20 december 2009, 17:23
Eh... en eh ja dan zeker?

From_Vlaanderen
20 december 2009, 18:58
't Is maar een idee.

vlijmscherp
20 december 2009, 19:00
't Is maar een idee.

hou jij maar je huidige.....

From_Vlaanderen
20 december 2009, 19:01
hou jij maar je huidige.....

Eventjes.
Mijn handtekening ben ik ook beu.

420yeahbaby
21 december 2009, 15:10
Eh... en eh ja dan zeker?

Ja zeker, Jazeker.
't mag dan velen gene zak schillen, als kik iet van mij wil afschrijven doenk da :p
NAH!

Jazeker
21 december 2009, 20:57
Ja zeker, Jazeker.
't mag dan velen gene zak schillen, als kik iet van mij wil afschrijven doenk da :p
NAH!

En van mij moogde gij da.

NAH!

nihao
21 december 2009, 21:11
Dit gaat eigenlijk over die close-up van die kwal als ik het goed heb ?

Jazeker
21 december 2009, 21:13
Dit gaat eigenlijk over die close-up van die kwal als ik het goed heb ?

Ofwel heb je het fout ofwel weet ik niet waar het over gaat. Aan jouw bericht te lezen had er een foto van Guy Verhofstadt in de beginpost moeten staan of zo. O ja... eventueel die mon-chichi van Mechelen.

420yeahbaby
12 januari 2010, 23:44
Voila, de avatar is veranderd :D
Ik bloos al weer bij het lezen van de eerst post wahhahahahahahaa!!!!
Maar toch, ik hoop bij deze meer rust uit te stralen.

Fladderen op de vibraties van het Zijn, het is nogal iets.

Txiki
12 januari 2010, 23:49
Soms denk ik wel eens dat eno2, Codfried, 420yeahbaby en wraspvrede één en dezelfde persoon zijn, maar dan opgedeeld door een programmatiefout.

420yeahbaby
12 januari 2010, 23:51
Soms denk ik wel eens dat eno2, Codfried, 420yeahbaby en wraspvrede één en dezelfde persoon zijn, maar dan opgedeeld door een programmatiefout.

eno2 dan nog wel?

Txiki
13 januari 2010, 11:10
eno2 dan nog wel?

joa

420yeahbaby
13 januari 2010, 11:28
joa

Mijn moto is, arbeid adelt :)
Past dat bij Eno2? (no offence eno)

Geloof me als ik zeg, I'm one of a kind op politics.

Mij linken aan redwasp vind ik dan weer niet zo eng, hoewel ik helemaal lossta van hem. Ik ben zelfs op het forum niet "dicht" met hem. Wat jammer is, want lees hem stiekem graag hoor.

Txiki
13 januari 2010, 11:32
Mijn moto is, arbeid adelt :)
Past dat bij Eno2? (no offence eno)

Geloof me als ik zeg, I'm one of a kind op politics.

Mij linken aan redwasp vind ik dan weer niet zo eng, hoewel ik helemaal lossta van hem. Ik ben zelfs op het forum niet "dicht" met hem. Wat jammer is, want lees hem stiekem graag hoor.

Jullie posts "lijken" dan ook op elkaar. Niet altijd, maar toch vaak. Enne, eno2's motto is ook "arbeid adelt". Hij zeurt over niets anders.

420yeahbaby
13 januari 2010, 11:37
aha! Maar ik zeur er niet over, ik doe het gewoon ;)
Al bij al, mijn goed voornemen voor 2010 is vooral, meer rust. Minder stress en minder impulsiviteit.
Rust, vooruitgang, aangroeiende rekening en in de lente als het weer weer meezit extra veel uitstapjes maken met dochterlief.

Het gaat een spetterend jaar worden :D

Txiki
13 januari 2010, 11:48
aha! Maar ik zeur er niet over, ik doe het gewoon ;)
Al bij al, mijn goed voornemen voor 2010 is vooral, meer rust. Minder stress en minder impulsiviteit.
Rust, vooruitgang, aangroeiende rekening en in de lente als het weer weer meezit extra veel uitstapjes maken met dochterlief.

Het gaat een spetterend jaar worden :D

Alé, zie dat de vonken af en toe heel hoog schieten, dan zien we er misschien nog iets van.

420yeahbaby
13 januari 2010, 23:04
Alé, zie dat de vonken af en toe heel hoog schieten, dan zien we er misschien nog iets van.

Precies of ge kunt er neffe kijken als ik spetter ;)

Txiki
13 januari 2010, 23:06
Precies of ge kunt er neffe kijken als ik spetter ;)

:lol:

Pølle
14 januari 2010, 01:45
Zie mij, 26 jarig en flatlanden op een bmx nog beginnen aanleren van 0.

Da's wel vroeg voor een midlifecrisis.

420yeahbaby
14 januari 2010, 12:27
Da's wel vroeg voor een midlifecrisis.

ROFLOL :D man man, ik heb dat al opgegeven (flatlanden he) :D
Enfin, ik gebruik die BMX wel om de hond uit te laten, perfecte hoogte (kan ze ineens wat km's meer doen he) :D

En ik trek zo geregeld mijn stuur is omhoog en dan mijn gewicht naar voren en voeten omhoog om te PROBEREN bunnyhoppen. Maar het verloopt allemaal maar heel moeizaam :) Ik had gewoon een nieuwe hobby nodig maar...

Ik ga toch maar terug mijn oude hobby oppikken denk ik zo.

Pølle
14 januari 2010, 15:38
Ik ga toch maar terug mijn oude hobby oppikken denk ik zo.

Wiet roken?

;)

420yeahbaby
14 januari 2010, 23:12
Ach, om het kort te maken: botanie :)

420yeahbaby
15 januari 2010, 02:53
En wat vind ik?
http://www.bakker-belgie.com/r_94445-002/Kweekbenodigdheden/Aardappel-kweektas.htm

kei grappig, zo'ne zak om patatten in te kweken.