PDA

View Full Version : Komt Ahmed Sa'adat op vrije voeten?


porpo
23 december 2009, 11:14
Nu ze daar bezig zijn met gevangenenruil.
Hamas: Israël koppig in gevangenenruil (http://www.nieuws.nl/578492)

Sus Iratus
23 december 2009, 11:21
Terroristen horen opgesloten te zitten.

Dajjal
23 december 2009, 17:29
Terroristen horen opgesloten te zitten.

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

liberalist_NL
24 december 2009, 00:36
Nu ze daar bezig zijn met gevangenenruil.
Hamas: Israël koppig in gevangenenruil (http://www.nieuws.nl/578492)
Israël koppig?! Moet je lezen wat er staat! 1 gijzelaar voor minstens 100 Hamas-terroristen? Israël zou wel gek zijn als ze daar aan toegeven. Dat ze het overwegen geeft alvast wel aan dat ze een grote waarde aan leven hechten, i.t.t. Hamas. Ik zweer het je, als ik het was die Israël moest besturen, had ik die Gazanen nog 10 maal strenger aangepakt!

globalmedia
24 december 2009, 00:39
Israël koppig?! Moet je lezen wat er staat! 1 gijzelaar voor minstens 100 Hamas-terroristen? Israël zou wel gek zijn als ze daar aan toegeven. Dat ze het overwegen geeft alvast wel aan dat ze een grote waarde aan leven hechten, i.t.t. Hamas. Ik zweer het je, als ik het was die Israël moest besturen, had ik die Gazanen nog 10 maal strenger aangepakt!

ben jij gebrainwashed of word jij betaald om geert wilders propaganda te spuien op een belgisch forum..

liberalist_NL
24 december 2009, 00:40
ben jij gebrainwashed of word jij betaald om geert wilders propaganda te spuien op een belgisch forum..

Werd ik er maar voor betaald... :mrgreen:

Daimanta
24 december 2009, 01:17
Nu ze daar bezig zijn met gevangenenruil.
Hamas: Israël koppig in gevangenenruil (http://www.nieuws.nl/578492)

Goed om te weten dat Hamas het leven van een Israëli meer waard acht dan het leven van 100 Palestijnen. Ja, die mensen kennen duidelijk hun prioriteiten.

porpo
24 december 2009, 03:07
Goed om te weten dat Hamas het leven van een Israëli meer waard acht dan het leven van 100 Palestijnen. Ja, die mensen kennen duidelijk hun prioriteiten.

Het gaat daar niet meer om 1 tegen 100, maar eerder om een 1 blanke Europeaan (zionist soldaat God weet wat zijn afkomst is) tegen 100 indianen (Palestijnse burgers) en gaat om druk die daar op de regering wordt gelegd, als je begrijpt wat men daarmee bedoelt.

straddle
24 december 2009, 03:31
Israël koppig?! Moet je lezen wat er staat! 1 gijzelaar voor minstens 100 Hamas-terroristen? Israël zou wel gek zijn als ze daar aan toegeven. Dat ze het overwegen geeft alvast wel aan dat ze een grote waarde aan leven hechten, i.t.t. Hamas.

Volgens de Talmud enzo zijn goys toch veel veel minder waard dan joden, dus, eigenlijk ligt die 100:1 verhouding toch juist?

straddle
24 december 2009, 03:53
Terroristen horen opgesloten te zitten.

Dus ook Bush, Blair, Sharon enzo...

Sus Iratus
24 december 2009, 11:22
Dus ook Bush, Blair, Sharon enzo...Die net zo goed ja.

liberalist_NL
24 december 2009, 13:41
Volgens de Talmud enzo zijn goys toch veel veel minder waard dan joden, dus, eigenlijk ligt die 100:1 verhouding toch juist?Kennelijk juist omgekeerd. Denk na.