PDA

View Full Version : Denktank nieuwe betere wereld


Zeikstraal
25 december 2009, 16:18
Het zou in ons voordeel zijn als we corrupte overheden omverwierpen. Begin eerst bij jezelf zegt men wel eens. Dus als bij wijze van test, dienen we belgie omver te werpen, dit zonder geweld. Hoe krijgen we de apatische belgen zo ver?

Wat worden de programmapunten van noodzakelijkheid? Hoe stellen we bekwame mensen aan en hoe word dat bepaald? Is corruptie niet blijvend? Ik meen van wel, hoe kunnen we ons daartegen bewapenen?

IronChef
25 december 2009, 16:35
Zonder geweld?

Onmogelijk.

Zeikstraal
25 december 2009, 16:37
Dat weet ik, is maar om binnen de forumregels te blijven :D

IronChef
25 december 2009, 16:44
Dat weet ik, is maar om binnen de forumregels te blijven :D

:lol:

Zeikstraal
25 december 2009, 16:51
Ja nee maarre, een regering voor het volk. Die zullen wel achter dat te bedenken plan staan als ze zien wat er kan veranderen. Degenen die de macht hebben gaan dat zomaar niet laten gebeuren wellicht dus kan er wel eens geweld aan te moeten paskomen. Niet dat ik voor geweld oproep.

RodeLantaarn
25 december 2009, 17:05
Ja nee maarre, een regering voor het volk. Die zullen wel achter dat te bedenken plan staan als ze zien wat er kan veranderen. Degenen die de macht hebben gaan dat zomaar niet laten gebeuren wellicht dus kan er wel eens geweld aan te moeten paskomen. Niet dat ik voor geweld oproep.

Als je al ooit in de media komt. Veel geluk daarmee.

Zeikstraal
25 december 2009, 17:23
Als je al ooit in de media komt. Veel geluk daarmee.

Gewoon de vrt binnenstormen, dat word onze zender

koppijn
25 december 2009, 23:19
61995

Sam M.
26 december 2009, 11:23
61995

²

Zeikstraal
26 december 2009, 16:05
61995

Dan had ik graag geen zeikthread meer gezien over dit en dat doen ze verkeerd. Dit en dat is schandalig. Moord, brand en verkrachting. Dat recht is er niet meer.

Sam M.
26 december 2009, 16:54
Dan had ik graag geen zeikthread meer gezien over dit en dat doen ze verkeerd. Dit en dat is schandalig. Moord, brand en verkrachting. Dat recht is er niet meer.

Waar heb je het juist over? voorbeelden A.U.B.

Bobke
26 december 2009, 17:18
Het zou in ons voordeel zijn als we corrupte overheden omverwierpen. Begin eerst bij jezelf zegt men wel eens. Dus als bij wijze van test, dienen we belgie omver te werpen, dit zonder geweld. Hoe krijgen we de apatische belgen zo ver?

Wat worden de programmapunten van noodzakelijkheid? Hoe stellen we bekwame mensen aan en hoe word dat bepaald? Is corruptie niet blijvend? Ik meen van wel, hoe kunnen we ons daartegen bewapenen?
Waarom niet gewoon voor hen kiezen ?

koppijn
26 december 2009, 17:56
Dan had ik graag geen zeikthread meer gezien over dit en dat doen ze verkeerd. Dit en dat is schandalig. Moord, brand en verkrachting. Dat recht is er niet meer.

U hebt wel een heel bijzondere visie betreft een betere wereld, straks verzuipen wij allemaal in uwe zeik!:-(
62032

Zeikstraal
26 december 2009, 17:58
Economen moeten financien doen, geen politiekers die dan eens verkeersveiligheid doen, dan eens onderwijs enz. Mensen moeten posten krijgen op basis van bekwaamheid, niet omdat dat postje nog vrij is en we zien wel waar we uitkomen. Weg met problemen op de lange baan schuiven wegens niet competent

Sam M.
26 december 2009, 18:37
Economen moeten financien doen, geen politiekers die dan eens verkeersveiligheid doen, dan eens onderwijs enz. Mensen moeten posten krijgen op basis van bekwaamheid, niet omdat dat postje nog vrij is en we zien wel waar we uitkomen. Weg met problemen op de lange baan schuiven wegens niet competent

U weet toch dat het niet de ministers zijn die dit allemaal voor hun rekening nemen? Ze hebben een hele staf en daar zijn zonder twijfel economen tussen. Het is niet omdat ze er iets van kennen dat het voor ons beter zal uitkomen.

Bobke
26 december 2009, 18:39
Economen moeten financien doen, geen politiekers die dan eens verkeersveiligheid doen, dan eens onderwijs enz. Mensen moeten posten krijgen op basis van bekwaamheid, niet omdat dat postje nog vrij is en we zien wel waar we uitkomen. Weg met problemen op de lange baan schuiven wegens niet competent
Geen bankiers ?

Sam M.
26 december 2009, 18:47
dubbel

Zeikstraal
26 december 2009, 19:18
Geen bankiers ?

Bankiers zetten we op cultuur

voicelesscharlie
26 december 2009, 20:06
"Je moet het syteem versnellen als je het wilt kapot krijgen".