PDA

View Full Version : Het flairforum


Nelle
30 december 2009, 15:40
Post hier al je flair-vragen!

Jazeker
30 december 2009, 16:41
Mijn vriend vind mijn schaamhaar te blond. Ik weet dat ie er eerlijk over is, maar hij is vol van het bruine schaamhaar van mijn beste vriendin. Ik weet niet of hij een excuus zoekt om me te dumpen gezien ik ook wratten heb over mijn hele lichaam en 5 armen waarvan maar twee volgroeid zijn.

Pericles
30 december 2009, 16:45
Mijn vriend vind mijn schaamhaar te blond. Ik weet dat ie er eerlijk over is, maar hij is vol van het bruine schaamhaar van mijn beste vriendin. Ik weet niet of hij een excuus zoekt om me te dumpen gezien ik ook wratten heb over mijn hele lichaam en 5 armen waarvan maar twee volgroeid zijn.

Een burka aandoen tijdens het vrijen. Voila, probleem opgelost. ;-)

Pericles
30 december 2009, 16:52
Nelle, waer bestu bleven, mi lanct na di gheselle mijn.

From_Vlaanderen
30 december 2009, 16:57
Hoi iedereen.

Ik heb 4,5 week geleden een borstvergroting laten doen, (240cc boven de spier via borstplooi)
De littekens heelde heel langzaam maar tot vorige week zag alles er redelijk goed uit.
Nu zijn mijn wonden opengesprongen, ik kon wel huilen gezien mijn pc heeft gezegd dat wanneer het echt open is mijn protheses eruit moeten.
Ik heb geen ontsteking/infectie echter staan mijn wonden wel erg open. De 2e huidlaag is zichtbaar maar gelukkig niet kapot.
Ik smeer er elke ochtend en avond antibiotica op en dek het af met een gewoon gaascompres op aanraden van mijn pc.
Mijn pc zei dat het vanzelf dicht zou moeten groeien en hij het niet dicht kan plakken of hechten.
Heeft iemand hier ervaring mee, zoja, deel aub wat tips ik ben namelijk zo bang dat alsnog mijn protheses eruit moeten.
Ook vraag ik me af of s'nachts zonder bh slapen niet beter is voor mijn wondjes? En of ik misschien een beter soort compres kan gebruiken dat meer ademt. degene die ik nu gebruik zijn redelijk dik.
Alvast hartelijk dank!

Groetjes Belgje

Pericles
30 december 2009, 16:59
Hoi iedereen.

Ik heb 4,5 week geleden een borstvergroting laten doen, (240cc boven de spier via borstplooi)
De littekens heelde heel langzaam maar tot vorige week zag alles er redelijk goed uit.
Nu zijn mijn wonden opengesprongen, ik kon wel huilen gezien mijn pc heeft gezegd dat wanneer het echt open is mijn protheses eruit moeten.
Ik heb geen ontsteking/infectie echter staan mijn wonden wel erg open. De 2e huidlaag is zichtbaar maar gelukkig niet kapot.
Ik smeer er elke ochtend en avond antibiotica op en dek het af met een gewoon gaascompres op aanraden van mijn pc.
Mijn pc zei dat het vanzelf dicht zou moeten groeien en hij het niet dicht kan plakken of hechten.
Heeft iemand hier ervaring mee, zoja, deel aub wat tips ik ben namelijk zo bang dat alsnog mijn protheses eruit moeten.
Ook vraag ik me af of s'nachts zonder bh slapen niet beter is voor mijn wondjes? En of ik misschien een beter soort compres kan gebruiken dat meer ademt. degene die ik nu gebruik zijn redelijk dik.
Alvast hartelijk dank!

Groetjes Belgje

Het enige wat helpt is de zaak volgieten met beton. Voila, probleem opgelost.

filosoof
30 december 2009, 16:59
Mijn vriend vind mijn schaamhaar te blond. Ik weet dat ie er eerlijk over is, maar hij is vol van het bruine schaamhaar van mijn beste vriendin. Ik weet niet of hij een excuus zoekt om me te dumpen gezien ik ook wratten heb over mijn hele lichaam en 5 armen waarvan maar twee volgroeid zijn.Dat wisten toch al.

Jazeker
30 december 2009, 17:00
Dat wisten toch al.

wisten wie? Mijn vriend houdt niet van mensen die niet kunnen schrijven.

Pericles
30 december 2009, 17:01
Dat wisten toch al.

Zijt ge zat filosoof? Ge vergeet precies een paar woorden. ;-)

Jaani_Dushman
30 december 2009, 17:06
Doe boterkoekje de groeten!! :-D

From_Vlaanderen
30 december 2009, 17:08
Hallo,
weet er iemand tips om sommige lichaamsdelen te 'verdoezelen'
de buik voorbeeld?
ben sinds korte tijd 5kg'tjes aangekommen
en wil die nu verdoezelen
weet iemand hoe?
groetjes.

Pericles
30 december 2009, 17:13
Hallo,
weet er iemand tips om sommige lichaamsdelen te 'verdoezelen'
de buik voorbeeld?
ben sinds korte tijd 5kg'tjes aangekommen
en wil die nu verdoezelen
weet iemand hoe?
groetjes.

Doen alsof het het hele jaar carnaval is en steeds naar buiten komen als Michelin mannetje. Voila , probleem opgelost. ;-)

lombas
30 december 2009, 17:19
Lieve Flair

Soms als mijn vriend net in me wil komen, schiet mijn heup in een kramp. Hij is erg lief en aait mijn buikje dan en zegt kalm maar, maar ik zit er wat verveeld mee.

Zijn er missch oplossingen om mij heup niet in een kramp te laten schieten? Als ik vanboven lig is de heup ok maar doet mijn rug pijn. We proberen alles maar soms is het echt niet leuk meer.

Dank je

Stardustangel002

Pericles
30 december 2009, 17:21
Lieve Flair

Soms als mijn vriend net in me wil komen, schiet mijn heup in een kramp. Hij is erg lief en aait mijn buikje dan en zegt kalm maar, maar ik zit er wat verveeld mee.

Zijn er missch oplossingen om mij heup niet in een kramp te laten schieten? Als ik vanboven lig is de heup ok maar doet mijn rug pijn. We proberen alles maar soms is het echt niet leuk meer.

Dank je

Stardustangel002

Een dag of twee trainen met een King Kong vibrator (7 cm dik en 30 cm lang). Ge overleeft dat niet, maar ge zult geen last meer hebben van je heup. Voila, probleem opgelost. ;-)

Derk de Tweede
30 december 2009, 18:08
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&q=fonteinallee+2+renkum&ie=UTF8&hq=&hnear=Fonteinallee+2,+6865+Doorwerth,+Renkum,+Geld erland&ll=51.968094,5.795159&spn=0,359.964273&t=h&z=16&layer=c&cbll=51.968004,5.784203&panoid=gR1GBcTNvBkMez1sDbcinQ&cbp=12,258.19,,1,15.04

bgf324
30 december 2009, 18:10
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&q=fonteinallee+2+renkum&ie=UTF8&hq=&hnear=Fonteinallee+2,+6865+Doorwerth,+Renkum,+Geld erland&ll=51.968094,5.795159&spn=0,359.964273&t=h&z=16&layer=c&cbll=51.968004,5.784203&panoid=gR1GBcTNvBkMez1sDbcinQ&cbp=12,258.19,,1,15.04

:rofl:

Jazeker
30 december 2009, 18:11
Lieve Flair

Soms als mijn vriend net in me wil komen, schiet mijn heup in een kramp.

Beste Lombas,

Zou het kunnen liggen aan het feit dat je niet homosexueel bent?

Met lieve groetjes,
Flair

lombas
30 december 2009, 18:18
Beste Lombas,

Zou het kunnen liggen aan het feit dat je niet homosexueel bent?

Met lieve groetjes,
Flair

Stardustangel002, lul.

:-D

Jazeker
30 december 2009, 18:20
Stardustangel002, lul.

:-D

Lieve Lombas,

Zou het kunnen dat het aan je lul ligt?

Met lieve groetjes,
Flair

Den Ardennees
30 december 2009, 18:29
Hallo,
weet er iemand tips om sommige lichaamsdelen te 'verdoezelen'
de buik voorbeeld?
ben sinds korte tijd 5kg'tjes aangekommen
en wil die nu verdoezelen
weet iemand hoe?
groetjes.

a) tussen 3 en 6 kilo aangekomen: je moet dringend eens een goed gesprek hebben met je partner

b) tussen 7 en 15 kilo aangekomen: hier is actie nodig, ga wat wandelen, sluit je aan bij een sportclub, je zal merken: na een tijdje ga je het leuk vinden, en je zal ook een hoop nieuwe leuke mensen leren kennen. Niet twijfelen!

c) tussen 16 en 42 kilo aangekomen: durf je nog wel in de spiegel kijken? Je verwent jezelf veel te veel: een boot-camp dieet is hierbij aangewezen: trek naar de Ardennen voor drie weken en neem slechts acht soldatenkoeken mee. Je zal zien, als je terugbent zal je je herboren voelen, en ook je partner zal zo genieten van die vier maatjes minder.

Jazeker
30 december 2009, 18:32
c) tussen 16 en 42 kilo aangekomen: durf je nog wel in de spiegel kijken? Je verwent jezelf veel te veel: een boot-camp dieet is hierbij aangewezen: trek naar de Ardennen voor drie weken

Zo'n doorzichtige versieringstruuk voor corpulente vrouwen heb ik nog nooit gezien, Ardennees.

Den Ardennees
30 december 2009, 18:33
Zo'n doorzichtige versieringstruuk voor corpulente vrouwen heb ik nog nooit gezien, Ardennees.

Na die drie weken zullen ze er wel beter uit zien, geloof me

Pericles
30 december 2009, 18:35
Na die drie weken zullen ze er wel beter uit zien, geloof me

Koe corpulent mogen ze zijn . ge moet nog altijd iets kunnen terugvinden he. Draagt u in dit geval een reddingsvest ?

Den Ardennees
30 december 2009, 18:36
Koe corpulent mogen ze zijn . ge moet nog altijd iets kunnen terugvinden he. Draagt u in dit geval een reddingsvest ?

eerder een blinddoek

Jazeker
30 december 2009, 18:37
Na die drie weken zullen ze er wel beter uit zien, geloof me

Die zoete blik op je gezicht misschien... ;-)

Pericles
30 december 2009, 18:43
eerder een blinddoek

Allé, voor het vaderland dan. U wil gewoon hulpvaardig zijn, dat siert u. ;-)

Den Ardennees
30 december 2009, 18:47
Allé, voor het vaderland dan. U wil gewoon hulpvaardig zijn, dat siert u. ;-)

ik doe mijn plicht, ook voor slanke vrouwen trouwens

Pericles
30 december 2009, 18:49
ik doe mijn plicht, ook voor slanke vrouwen trouwens

Toch met dikke tetten dan ?

Den Ardennees
30 december 2009, 18:52
Toch met dikke tetten dan ?

boah, met de nodige Blonde Leffes in uw kas hebben ze allemaal...enfin ja

Pericles
30 december 2009, 18:54
boah, met de nodige Blonde Leffes in uw kas hebben ze allemaal...enfin ja

de prestaties zijn dan toch wel navenant he. Ze gaan niet content blijven. ;-)

Den Ardennees
30 december 2009, 18:58
de prestaties zijn dan toch wel navenant he (...)

daarvoor zoek ik nog altijd naar een oplossing...

Pericles
30 december 2009, 19:15
daarvoor zoek ik nog altijd naar een oplossing...

Een maagspoeling en daarna dafalgan ?

Nynorsk
30 december 2009, 19:49
ik en mijn vriendje zijn op zoek naar een meisje dat ons wil helpen onze ultieme fantasie te beleven: een triootje :cheer:

het maakt niet zoveel uit hoe ze eruit ziet, maar als het even kan: klein, rossig, met twee grappige staartjes (mijn vriendje vindt dat tof), en ze moet een bolletjesonderbroekje dragen (dat vind ik dan weer tof).

Pericles
30 december 2009, 19:52
ik en mijn vriendje zijn op zoek naar een meisje dat ons wil helpen onze ultieme fantasie te beleven: een triootje :cheer:

het maakt niet zoveel uit hoe ze eruit ziet, maar als het even kan: klein, rossig, met twee grappige staartjes (mijn vriendje vindt dat tof), en ze moet een bolletjesonderbroekje dragen (dat vind ik dan weer tof).

Pippi langkous ! :lol:

Den Ardennees
30 december 2009, 20:43
ik en mijn vriendje zijn op zoek naar een meisje dat ons wil helpen onze ultieme fantasie te beleven: een triootje :cheer:

het maakt niet zoveel uit hoe ze eruit ziet, maar als het even kan: klein, rossig, met twee grappige staartjes (mijn vriendje vindt dat tof), en ze moet een bolletjesonderbroekje dragen (dat vind ik dan weer tof).

Beste triozoekertje,

er is niets abnormaals aan het fantaseren over een triootje, vele mensen doen het, en nog veel meer fantaseren erover. Denk wel goed na voor je eraan begint, en overleg uitgebreid met je partner. Het probleem bij triootjes is dat vaak één van de drie zich uitgesloten voelt, en dat komt een relatie vaak niet ten goede.
Heb je uitgebreid overlegd met je partner en zijn jullie vastbesloten om het toch te doen, maar vind je niemand, dan zijn er meerdere manieren. Er zijn meerdere chatboxes over dit onderwerp en ook op allerlei datingsates zul je zeker je gading vinden.

Je Flairredactie.

Txiki
30 december 2009, 20:50
Wat een bende sexueel gefrustreerden hier. Beste Flair, ik heb een heel andere vraag:

Morgen wordt nieuwjaar gevierd. Mijn vriendin wil dat uitgebreid vieren, de nacht doordoen en de hele dag in bed liggen op 1 januari. Maar, ik kan me dat niet permitteren: ik moet studeren voor de examens in januari en wil geen dag kwijt zijn voor zoiets onnozels als nieuwjaar. Daarom had ik haar voorgesteld nieuwjaar te vieren op 20 maart, samen met het Newroz-feest van de Koerden. Maar zij ziet dat niet zitten omdat daar geen alcohol geserveerd wordt...
Ze heeft ermee gedreigd dan maar alleen de bloemetjes buiten te gaan zetten in Leuven. Nu heb ik er helemaal geen probleem mee dat ze alleen de bloemetjes buiten zou gaan zetten, maar moet dat nu per se in een kutlocatie als Leuven zijn? Als ze nu nog naar Gent zou gaan, tot daar aan toe. Maar, ook daar is er een probleem: ze loopt het risico misbruikt te worden door een vreemd personage beter bekend onder de naam Big Gay Fucker alias pinnemuts alias Jeroen. En dat vind ik wel een enorm onoverkomelijk probleem.
Wat doen we daar nu mee?

Wanhopige groeten,

Txiki 8-)

From_Vlaanderen
30 december 2009, 21:28
Wat een bende sexueel gefrustreerden hier. Beste Flair, ik heb een heel andere vraag:

Morgen wordt nieuwjaar gevierd. Mijn vriendin wil dat uitgebreid vieren, de nacht doordoen en de hele dag in bed liggen op 1 januari. Maar, ik kan me dat niet permitteren: ik moet studeren voor de examens in januari en wil geen dag kwijt zijn voor zoiets onnozels als nieuwjaar. Daarom had ik haar voorgesteld nieuwjaar te vieren op 20 maart, samen met het Newroz-feest van de Koerden. Maar zij ziet dat niet zitten omdat daar geen alcohol geserveerd wordt...
Ze heeft ermee gedreigd dan maar alleen de bloemetjes buiten te gaan zetten in Leuven. Nu heb ik er helemaal geen probleem mee dat ze alleen de bloemetjes buiten zou gaan zetten, maar moet dat nu per se in een kutlocatie als Leuven zijn? Als ze nu nog naar Gent zou gaan, tot daar aan toe. Maar, ook daar is er een probleem: ze loopt het risico misbruikt te worden door een vreemd personage beter bekend onder de naam Big Gay Fucker alias pinnemuts alias Jeroen. En dat vind ik wel een enorm onoverkomelijk probleem.
Wat doen we daar nu mee?

Wanhopige groeten,

Txiki 8-)

De grens tussen realisme en fictie is soms vaag.

lombas
30 december 2009, 21:59
Beste triozoekertje,

er is niets abnormaals aan het fantaseren over een triootje, vele mensen doen het, en nog veel meer fantaseren erover. Denk wel goed na voor je eraan begint, en overleg uitgebreid met je partner. Het probleem bij triootjes is dat vaak één van de drie zich uitgesloten voelt, en dat komt een relatie vaak niet ten goede.
Heb je uitgebreid overlegd met je partner en zijn jullie vastbesloten om het toch te doen, maar vind je niemand, dan zijn er meerdere manieren. Er zijn meerdere chatboxes over dit onderwerp en ook op allerlei datingsates zul je zeker je gading vinden.

Je Flairredactie.

Oh nee! LOL.

:-D

Nynorsk
30 december 2009, 22:13
de flairredactie is ingepalmd door nonnen :-(

Txiki
30 december 2009, 22:16
De grens tussen realisme en fictie is soms vaag.

ej?

Txiki
30 december 2009, 22:16
de flairredactie is ingepalmd door nonnen :-(

Hoe? Ik dacht altijd dat Flair uitgegeven werd door nonnen...

Jaani_Dushman
30 december 2009, 22:18
de flairredactie is ingepalmd door nonnen :-(Oh nee!! De zondvloed!
De schuld van al die perversiteiten!

Den Ardennees
30 december 2009, 22:57
De grens tussen realisme en fictie is soms vaag.

op aanvraag zijn we altijd bereid om ons licht te laten schijnen over de grote vraagstukken die onze lezeressen beroeren :twisted:

Txiki
30 december 2009, 23:10
op aanvraag zijn we altijd bereid om ons licht te laten schijnen over de grote vraagstukken die onze lezeressen beroeren :twisted:

Welke kleur heeft dat licht?

Dronkoers
31 december 2009, 01:28
Post hier al je flair-vragen!

Hallo Flair!

Ik heb een klein probleempje: mijn vriend heeft namelijk en zwak voor voetjes. Aangezien we binnenkort een jaar samen zijn, wil ik hem wel eens verwennen door mezelf een goede voetverzorging te geven, daar is-ie namelijk verzot van: mooie nageltjes, eeltvrije voeten die zacht zijn, en als ik eerlijk mag zijn: voetmassages winden me ook wel op. Mijn probleem is dat pedicures/verzorgingen veel geld kosten: zijn er hier mensen die tips kunnen geven hoe je dit thuis zelf kunt doen?

Boterkoekje83
:>

bgf324
31 december 2009, 02:01
Kwist niet dat ge een lief had? 8O

Jazeker
31 december 2009, 02:26
Hallo Flair!

Ik heb een klein probleempje: mijn vriend heeft namelijk en zwak voor voetjes. Aangezien we binnenkort een jaar samen zijn, wil ik hem wel eens verwennen door mezelf een goede voetverzorging te geven, daar is-ie namelijk verzot van: mooie nageltjes, eeltvrije voeten die zacht zijn, en als ik eerlijk mag zijn: voetmassages winden me ook wel op. Mijn probleem is dat pedicures/verzorgingen veel geld kosten: zijn er hier mensen die tips kunnen geven hoe je dit thuis zelf kunt doen?

Boterkoekje83
:>

Daar heb je ooit een flinke afgang mee begaan, nietwaar?

Pølle
31 december 2009, 03:06
Hallo Flair!

Ik heb een klein probleempje: mijn vriend heeft namelijk en zwak voor voetjes. Aangezien we binnenkort een jaar samen zijn, wil ik hem wel eens verwennen door mezelf een goede voetverzorging te geven, daar is-ie namelijk verzot van: mooie nageltjes, eeltvrije voeten die zacht zijn, en als ik eerlijk mag zijn: voetmassages winden me ook wel op. Mijn probleem is dat pedicures/verzorgingen veel geld kosten: zijn er hier mensen die tips kunnen geven hoe je dit thuis zelf kunt doen?

Boterkoekje83
:>

:-D

Pølle
31 december 2009, 03:06
Vooral die 83 erachter. Subtiel hoor.

Nelle
31 december 2009, 09:07
Nelle, waer bestu bleven, mi lanct na di gheselle mijn.

oei...ben jij van Limburg?

Nelle
31 december 2009, 09:10
ik en mijn vriendje zijn op zoek naar een meisje dat ons wil helpen onze ultieme fantasie te beleven: een triootje :cheer:

het maakt niet zoveel uit hoe ze eruit ziet, maar als het even kan: klein, rossig, met twee grappige staartjes (mijn vriendje vindt dat tof), en ze moet een bolletjesonderbroekje dragen (dat vind ik dan weer tof).

:lol:

Sorry ik heb geen twee staartjes :-P

Nelle
31 december 2009, 09:13
Hallo Flair!

Ik heb een klein probleempje: mijn vriend heeft namelijk en zwak voor voetjes. Aangezien we binnenkort een jaar samen zijn, wil ik hem wel eens verwennen door mezelf een goede voetverzorging te geven, daar is-ie namelijk verzot van: mooie nageltjes, eeltvrije voeten die zacht zijn, en als ik eerlijk mag zijn: voetmassages winden me ook wel op. Mijn probleem is dat pedicures/verzorgingen veel geld kosten: zijn er hier mensen die tips kunnen geven hoe je dit thuis zelf kunt doen?

Boterkoekje83
:>

Dutske toch

Nelle
31 december 2009, 09:31
Liefste Flair,

Een tijdje geleden liep ik tegen een man aan, hij was een stuk ouder dan mij, maar het was een knappe man. Bij een glas wijn hebben wij samen over koetjes en kalfjes gepraat. Hij heeft mij overtuigd om mee te gaan naar zijn appartement en daar heb ik de beste seks ooit gehad! ('t schijnt dat je moet leren rijden op een oude fiets he) De volgende dag zei hij dat hij mij ging bellen. Dat heeft hij ook gedaan en zo ben ik al met hem geen eten en zo. Gisteren ben ik mee gegaan naar een receptie van zijn werk en hij zat openlijk te flirten met zijn secretaresse die nog jonger is dan mij! Ik was natuurlijk stikjaloers dus ben ik gaan flirten met een andere hoge piet van zijn bedrijf. Dat was een schot in de roos want hij was direct helemaal voor mij gevallen. Maar nu bellen ze allebei om de 5 minuten en sturen ze constant sms'jes en mails...en eigenlijk wil ik nu gewoon een man van mijn eigen leeftijd...

Flair wat moet ik doen?

Kelly uit Schellebelle

Pericles
31 december 2009, 09:34
oei...ben jij van Limburg?

Ik ben een echte Brabander.

Het was de eerste strofe van het Egidiuslied.

Nelle
31 december 2009, 09:44
Ik ben een echte Brabander.

Het was de eerste strofe van het Egidiuslied.

ah, schoon (hehe en dat meen ik want ik hou wel van oude teksten)

Pericles
31 december 2009, 09:46
ah, schoon (hehe en dat meen ik want ik hou wel van oude teksten)

Het is eigenlijk een liefdesliedje. ;-)

Nelle
31 december 2009, 09:49
Het is eigenlijk een liefdesliedje. ;-)

De eerste zin liet dat al merken :-D

Je vrouw is echt weg met die bink he :-P

Pericles
31 december 2009, 09:54
De eerste zin liet dat al merken :-D

Je vrouw is echt weg met die bink he :-P

Nee ze zit in de badkamer.

Nelle
31 december 2009, 09:56
Nee ze zit in de badkamer.

:-D

En gaat ze vandaag terug winkelen?

Pericles
31 december 2009, 09:59
:-D

En gaat ze vandaag terug winkelen?

Allleen beleg voor de boterham en ze moet nog een groene kaart gaan afleveren bij een klant.

Nelle
31 december 2009, 10:00
Allleen beleg voor de boterham en ze moet nog een groene kaart gaan afleveren bij een klant.

Een groene kaart zodat die persoon kan werken?

Nynorsk
31 december 2009, 10:02
:lol:

Sorry ik heb geen twee staartjes :-P

da's niks, ik heb een grote fantasie :-P

Pericles
31 december 2009, 10:02
Een groene kaart zodat die persoon kan werken?

Nee met de auto kan rijden. Ik ben bank- en verzekeringsmakelaar.

Nelle
31 december 2009, 10:04
Nee met de auto kan rijden. Ik ben bank- en verzekeringsmakelaar.

ah oké :-)

Ik was juist bezig over asielzoekers iets aan het opzoeken, vandaar ;-)

Fijn beroep, hoewel ik niet direct veel positieve ervaringen heb met bank- en verzekeringsmakelaars :-D Maar jij zal wel anders zijn.

Pericles
31 december 2009, 10:05
ah oké :-)

Ik was juist bezig over asielzoekers iets aan het opzoeken, vandaar ;-)

Fijn beroep, hoewel ik niet direct veel positieve ervaringen heb met bank- en verzekeringsmakelaars :-D Maar jij zal wel anders zijn.

Ik ben de beste en de liefste. ;-)

Nynorsk
31 december 2009, 10:07
Maar jij zal wel anders zijn.

gij komt iets tekort precies eh? :-D

Nelle
31 december 2009, 10:08
Ik ben de beste en de liefste. ;-)

hehe :-D Maar je woont wat ver ;-)

Nelle
31 december 2009, 10:08
gij komt iets tekort precies eh? :-D

aandacht, ik kom altijd aandacht te kort :-P

Pericles
31 december 2009, 10:10
hehe :-D Maar je woont wat ver ;-)

Het water is veel te diep . We zouden verdrinken. :-(



Het was een verwijzing naar het lied "Er waren twee koningskinderen , ze hadden elkander zo lief enz...".

Nelle
31 december 2009, 10:11
Het water is veel te diep . We zouden verdrinken. :-(

bedoel je daarmee dat de verzekeringenwereld ingewikkeld in elkaar zit? :-D

Pericles
31 december 2009, 10:14
bedoel je daarmee dat de verzekeringenwereld ingewikkeld in elkaar zit? :-D

Niet per se ingewikkelder dan een aantal ander jobs maar het is wel een vak dat u veel stress bezorgt.

Nelle
31 december 2009, 10:16
Niet per se ingewikkelder dan een aantal ander jobs maar het is wel een vak dat u veel stress bezorgt.

Dat kan ik nu eigenlijk wel goed geloven. Maar het interesseert mij wel eigenlijk :-D

Pericles
31 december 2009, 10:17
Dat kan ik nu eigenlijk wel goed geloven. Maar het interesseert mij wel eigenlijk :-D

Wat doe jij ?

Nelle
31 december 2009, 10:18
Wat doe jij ?

ik ben sociaal werker :-D

Pericles
31 december 2009, 10:20
ik ben sociaal werker :-D

Tof. Bij één of ander O.C.M.W. ?

Nelle
31 december 2009, 10:21
Tof. Bij één of ander O.C.M.W. ?

nee

Pericles
31 december 2009, 10:21
nee

Doe je het graag ?

Nelle
31 december 2009, 10:22
Doe je het graag ?

heel graag :-)

Pericles
31 december 2009, 10:26
heel graag :-)

Ik doe mijn werk ook wel graag maar de stress verpest veel.

Nelle
31 december 2009, 10:27
Ik doe mijn werk ook wel graag maar de stress verpest veel.

Dat is vaak denk ik...:-(

Pericles
31 december 2009, 10:36
Dat is vaak denk ik...:-(

De laatste jaren zijn wij voor steeds meer verantwoordelijk geworden. We moeten zelf een soort van politieagent spelen enz...

Mitgard
31 december 2009, 10:46
yo de flair,

Ik ben een man van rond de dertig en heb moeite met relaties.
volgens sommigen ben ik te dominant en te agressief. nochtans mochten mijn exen 2 uur per week tv kijken (meestal voetbal want ik had het kaske uiteraard) en kregen ze alleen kletsen als ze het écht verdienden. als ze een teljoor hadden laten vallen of iets dergelijks. nooit zomaar.
en als ik dan eens iets met een andere vrouw deed terwijl zij werken waren begonnen ze te janken. typisch, om aandacht te zoeken hé. puur jaloezie.

allez slukes hé.

Rudi uit hoboken.

Ambiorix
31 december 2009, 10:54
yo de flair,

Ik ben een man van rond de dertig en heb moeite met relaties.
volgens sommigen ben ik te dominant en te agressief. nochtans mochten mijn exen 2 uur per week tv kijken (meestal voetbal want ik had het kaske uiteraard) en kregen ze alleen kletsen als ze het écht verdienden. als ze een teljoor hadden laten vallen of iets dergelijks. nooit zomaar.
en als ik dan eens iets met een andere vrouw deed terwijl zij werken waren begonnen ze te janken. typisch, om aandacht te zoeken hé. puur jaloezie.

allez slukes hé.

Rudi uit hoboken.

:-D

Den Ardennees
31 december 2009, 10:58
Liefste Flair,

Een tijdje geleden liep ik tegen een man aan, hij was een stuk ouder dan mij, maar het was een knappe man. Bij een glas wijn hebben wij samen over koetjes en kalfjes gepraat. Hij heeft mij overtuigd om mee te gaan naar zijn appartement en daar heb ik de beste seks ooit gehad! ('t schijnt dat je moet leren rijden op een oude fiets he) De volgende dag zei hij dat hij mij ging bellen. Dat heeft hij ook gedaan en zo ben ik al met hem geen eten en zo. Gisteren ben ik mee gegaan naar een receptie van zijn werk en hij zat openlijk te flirten met zijn secretaresse die nog jonger is dan mij! Ik was natuurlijk stikjaloers dus ben ik gaan flirten met een andere hoge piet van zijn bedrijf. Dat was een schot in de roos want hij was direct helemaal voor mij gevallen. Maar nu bellen ze allebei om de 5 minuten en sturen ze constant sms'jes en mails...en eigenlijk wil ik nu gewoon een man van mijn eigen leeftijd...

Flair wat moet ik doen?

Kelly uit Schellebelle

Liefste Kelly,

Een groot leeftijdsverschil tussen de partners hoeft geen hinderpaal te zijn voor een goede relatie, maar het maakt de zaken er ook niet eenvoudiger op. Ook een portie gezonde jaloezie hoort bij een relatie, maar als ik het zo lees gaan jullie ver over de lijn. Ik raad jullie aan om eens goed te praten en je te bezinnen over je toekomst. Zou je willen dat je kinderen opgroeien in zo een gezin, dat is de vraag die je jezelf altijd moet stellen in dit soort gevallen.

Misschien moet je je partner wel eens melden dat je tijd nodig hebt om te bezinnen over jullie al dan niet gezamenlijke toekomst.

P.S. drink niet teveel op personeelsfeestjes, er komt alleen maar ellende van.

Je Flairredactie

Txiki
31 december 2009, 11:56
't wordt tijd dat we hier de boel wat in de fik gaan steken, merk ik... fok zeg

Nynorsk
31 december 2009, 12:55
"mijn ex is een pyromaan" en andere spannende verhalen.

Den Ardennees
1 januari 2010, 19:51
"mijn ex is een pyromaan" en andere spannende verhalen.

Laura werd 6 jaar gestalkt door haar ex-man, en begon een nieuw leven onder een andere identiteit

"soms dacht ik dat zelfmoord de enige uitweg was"

Laura was 19 toen ze Mario ontmoette, ze zag in hem...

Jaani_Dushman
2 januari 2010, 12:09
Laura was 19 toen ze Mario ontmoette, ze zag in hemdrie puntjes?

Txiki
2 januari 2010, 16:55
drie puntjes?

Beter drie puntjes dan 54 sterrekes. 8-)

van Maerlant
2 januari 2010, 19:07
http://forum.arena51.be/showthread.php?t=23188"] (http://forum.arena51.be/showthread.php?t=23188)

Bij Sint-Joris en zijn draak, ik prijs mij gelukkig dat ik tot een hoger milieu behoor dan die mensen.

van Maerlant
2 januari 2010, 19:11
Als mijn vriendje klaarkomt, maakt hij het geluid van een stoomboot. Is dit normaal?

Hoi Joepie. Ik ben een meisje van 13 en ik heb sinds enkele weken een lief. Vorig weekend gingen we naar de film en dat was heel gezellig alleen zit ik nu wel met iets vervelends. Toen we tijdens de film aan het kussen waren, nam mijn lief mijn hand en legde hij die op zijn broek. Ik wist niet goed wat ik moest doen, want ik voelde een harde bobbel. Ik heb mijn hand toen snel weggenomen. Na de film hebben we er beiden niets meer over gezegd. Weten jullie wat die bobbel kan zijn?

haaay ik heb n vraagje
ik heb rondom mijn tepels heel veel zwarte lange haren
is dit normaal? hebben jullie dat ook? en moet ik het scheren?
help me pliez ik weet het echt niet meer!
- xx onzeker!

groentje
11 januari 2010, 02:14
Geen nieuws meer van het flair-front?

Nelle
11 januari 2010, 11:46
De redactie is ontslaan denk ik...ze hadden een crèmpje voor het gezicht van de redactrice gegeven, maar het bleek een voetcrème te zijn. Met gevolg dat Dronkie ineens de geur van voetcrème rook en dan de redactrice bestormt heeft. Ze was er niet goed van en is dan maar op zoek gegaan naar een wapen om dronkie kwijt te spelen, maar juist toen ze haar revolver vast had, kwam From_Vlaanderen voorbij om die af te pakken omdat hij die nog niet in zijn collectie had. Gelukkig kwam mega Pelgrim voorbij met in zijn kielzorg de leider van de rebellengroep Txiki en die hebben dronkie kunnen kalmeren. Maar omdat Txiki hoorde dat het eigenlijk de redactrice was van Flair dat hij gered had, heeft hij haar maar met paperclips aan de muur gespeld. Nu was dat wel een nieuw pakje dat die redactrice aan had, dus die was helemaal razend natuurlijk. Gelukkig had Jazeker voor zijn papieren juist wat paperclips nodig en zo heeft hij de redactrice gevonden. Het grote probleem was wel dat ze niet ros was. Maar dan heeft ze een hulplijn ingeschakeld, bentje nl. en die zei dat ze haar haar ros moest kleuren en dat jazeker dan niet meer "sterf hond" zou zeggen. Dus ging ze naar de lokale supermarkt achter roshaar kleur. Maar die was natuurlijk uitverkocht. Dan is ze maar naar de verfwinkel geweest waar ze Jaani tegenkwam die haar afradde om oranje te gebruiken om dat dat op dit moment echt niet in was. Na veel uitleg heeft ze dan eindelijk oranje verf gevonden, dat heeft ze dan op haar haar gedaan...maar het sloeg blauw uit. Nu was ze precies een smurf...en ja daarom heeft ze dus haar personeel ontslaan...denk ik he, 't is maar van horen zeggen...

Weezer
11 januari 2010, 11:55
:rofl:

Go away, visuals.

Jeronimo
11 januari 2010, 13:47
http://forum.arena51.be/showthread.php?t=23188"] (http://forum.arena51.be/showthread.php?t=23188)

Bij Sint-Joris en zijn draak, ik prijs mij gelukkig dat ik tot een hoger milieu behoor dan die mensen.

:rofl:

Txiki
11 januari 2010, 18:47
De redactie is ontslaan denk ik...ze hadden een crèmpje voor het gezicht van de redactrice gegeven, maar het bleek een voetcrème te zijn. Met gevolg dat Dronkie ineens de geur van voetcrème rook en dan de redactrice bestormt heeft. Ze was er niet goed van en is dan maar op zoek gegaan naar een wapen om dronkie kwijt te spelen, maar juist toen ze haar revolver vast had, kwam From_Vlaanderen voorbij om die af te pakken omdat hij die nog niet in zijn collectie had. Gelukkig kwam mega Pelgrim voorbij met in zijn kielzorg de leider van de rebellengroep Txiki en die hebben dronkie kunnen kalmeren. Maar omdat Txiki hoorde dat het eigenlijk de redactrice was van Flair dat hij gered had, heeft hij haar maar met paperclips aan de muur gespeld. Nu was dat wel een nieuw pakje dat die redactrice aan had, dus die was helemaal razend natuurlijk. Gelukkig had Jazeker voor zijn papieren juist wat paperclips nodig en zo heeft hij de redactrice gevonden. Het grote probleem was wel dat ze niet ros was. Maar dan heeft ze een hulplijn ingeschakeld, bentje nl. en die zei dat ze haar haar ros moest kleuren en dat jazeker dan niet meer "sterf hond" zou zeggen. Dus ging ze naar de lokale supermarkt achter roshaar kleur. Maar die was natuurlijk uitverkocht. Dan is ze maar naar de verfwinkel geweest waar ze Jaani tegenkwam die haar afradde om oranje te gebruiken om dat dat op dit moment echt niet in was. Na veel uitleg heeft ze dan eindelijk oranje verf gevonden, dat heeft ze dan op haar haar gedaan...maar het sloeg blauw uit. Nu was ze precies een smurf...en ja daarom heeft ze dus haar personeel ontslaan...denk ik he, 't is maar van horen zeggen...

:rofl:

Bovenbuur
11 januari 2010, 19:09
Hoi, welk forum is er nu beter, dat van jullie, de libelle of de viva?

Nynorsk
11 januari 2010, 19:22
ik ben verdikt.

Jaani_Dushman
11 januari 2010, 19:25
ik ben verdikt.Je was gewaarschuwd:
"Hoe gezond het vet in noten ook is, het zet natuurlijk wel aan. Iemand die af wil vallen kan dus beter niet zoveel nemen. De FDA houdt het op dagelijks ruim veertig gram. Dat is een handvol. En omdat verschillende noten verschillende stofjes bevatten, is het handig om te variëren."
http://www.food-info.net/nl/national/ww-noten.htm

Txiki
11 januari 2010, 19:26
Hoi, welk forum is er nu beter, dat van jullie, de libelle of de viva?

Domme vraag, he gebuur.

Nynorsk
11 januari 2010, 19:26
Je was gewaarschuwd:
"Hoe gezond het vet in noten ook is, het zet natuurlijk wel aan. Iemand die af wil vallen kan dus beter niet zoveel nemen. De FDA houdt het op dagelijks ruim veertig gram. Dat is een handvol. En omdat verschillende noten verschillende stofjes bevatten, is het handig om te variëren."
http://www.food-info.net/nl/national/ww-noten.htm
:rofl:

Bovenbuur
11 januari 2010, 19:34
Domme vraag, he gebuur.

Totdat ik een topic met verwijzing open op die beide andere forums. En als het erg hylarisch word sleep ik de retecoolers en de kijkers er ook nog bij om met zijn allen te kunnen trollen. ;)

Txiki
11 januari 2010, 19:35
Totdat ik een topic met verwijzing open op die beide andere forums. En als het erg hylarisch word sleep ik de retecoolers en de kijkers er ook nog bij om met zijn allen te kunnen trollen. ;)

Ik zie het probleem niet.